PDA

Volledige versie bekijken : Partytreff Viersen. (voorheen Saunaclub Villa Emmanuelle), Große Bruchstraße 46

goldene.zunge
11 februari 2008, 19:11
Villa Emmanuelle
Große Bruchstr. 46
41747 Viersen
Tel 02162 - 2662447

Und jetzt eine ganz neue Saunaclub in Viersen :

Wir vergrößern und verschönern für Euch in neuen Räumlichkeiten!
Wann? 15. Februar 2008 Eröffnungsparty mit vielen geilen Überraschungen!
Eintritt: 25, 20 pro 20min.
Monika & Team

GZ :p

Big30
11 februari 2008, 21:07
Daar was voorheen Golden-Palace gevestigd,

http://www.saunaclub-goldenpalace.de/

Zie ook,
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8541

:wink::wink:

Willi69
12 februari 2008, 09:40
Diese Clubs waren da auch schon: :rolleyes:

=> Saray (Viersen) , Algemeen (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2821)
=> FKK Fantasia (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=4930&postcount=4)
=> Relax & Wellness

Willi69
22 februari 2008, 17:00
Heute große Eröffnungsparty:

=> http://www.villa-emmanuelle.de

goldene.zunge
5 maart 2008, 07:01
Vandaag reeds staat op de site te lezen: 99 Euro All Inclusiv Club.
Enkele de foto's van de Bulgaarse en Roemeens 'hertjes' ontbreken nog. :hammer:

GZ :p

Willi69
5 maart 2008, 19:35
Noch sehr unvollständig und fehlerhaft, diese Seite. :o Der Club kann zu den Partytreffs verschoben werden (früher: Blaue Lagune, Kaarst (http://www.club-blauelagune.de/)).

Goedemorgenallemaal
21 maart 2008, 09:27
De fotos beginnen te verschijnen....

.357 magnum
21 maart 2008, 18:11
Beste medeijsberen.

Ik was afgelopen week ( 21 maart)in de club.
De eigenaresse was de zelfde als de blauwe lagune in Kaarst.
Maar ook enkele dames waren ook van deze club.
Achteraf gezien is de gehele club van Kaarst naar Viersen verhuist.

De club destijds in Kaarst vond ik maar een K*T tent.
Dus ik was eigenlijk gewaarschuwd.
Voor alle zekerhijd toch van te voren gebeld over het een en ander.
En ben toch maar naar deze nieuwe tent vertrokken.

Het buffet zoals op de website stond trof ik er niet aan.
S`avonds tegen de klok van 20.00 was er wat pizza.
Dat was het enige wat er tevinden was tussen 14.00 en 21.00.

Er waren verschijdende dames.
Qua looks enkele aardige.
Qau service vele onder de maat.

De koploper hield het na 4 minuten er mee op.
De andere kwam enorm zenuwachtig over.
Rustig even stil liggen kon ze niet.
Een andere had een wippen of wegwezen mentalitijd.(Maria)

3 andere waren weer goed te noemen qua sevice.

De desbetreffende dag werd er geschreven Spass zonder een cent extra.
Nou vergeet het maar.
2 x heeft men geprobeerd om extra geld te vragen voor bepaald handelingen.
Ik heb dat uiteraard niet gedaan.

Conclusie.

De website is niet altijd even betrouwbaar.
Informatie via de telefoon ook niet.
Nogal wat dames met slechte service.
Deze club is GEEN PARTYTREFF, je kunt maar 1x met een dame naar de kamer.
Waarbij enkele al vrij snel de afhaken en naar de barruimt gaan.
Overdag geen eten, alleen s`avonds wat pizza.

Einconclusie.

Dit is dezefde K*TTENT als in Kaarst.
1x en nooit meer.
Er zijn betere tenten waar je je 100 euro aan kunt besteden.

Nogmaals deze club is geen partytreff zoals Dorsten of Xanten.

Goedemorgenallemaal
21 maart 2008, 18:39
ah, leek zo leuk in de buurt van eenafspraak waar ik volgende week heen moet....
nou ja GT en YY en Babylon etc allemaal dichtbij....

mr rocky
21 maart 2008, 22:12
de dames op de site zagen er wel aardig uit, dus ik wilde het wel eens een keer proberen. In tegenstelling tot 357Magnum had ik met Maria wel een leuke sessie (was inderdaad iets gehaast en ging er echt goed tegenaan), met 2 bulgaarse niet zo goed (totaal geen communicatie mee mogelijk en de sex was ook niet geweldig (eentje wou zelfs geen doggy doen)

Met de minst mooie , Claudia (roemeense) had ik de beste sex en ze leek er ook nog van te kunnen genieten.

Toen ik binnen kwam waren er 2 duitsers en verder heb ik alleen maar buitenlanders gezien (stuk of 5) .
Er waren nog 2 dames die wel de moeite waard waren, maar die waren steeds bezet. Totaal 8 dames, waarvan ik 2 niet de moeite waard vond plus nog eentje met de been in het gips en de vriendin van de baas ( was niet beschikbaar)

Bediening was vrij slecht, eten was er wel (redelijk, chinees), geen alcoholische dranken.

Er werd ook door enkele dames gedanst wat wel leuk was, verder is er weinig te doen.
Pluspunt: veel kamers hebben een eigen douche.
Minpunt: misschien de hygiene (er werd niet veel opgeruimd, borden bleven gewoon heel lang staan en op de kamer geen tissues) en de bediening.

Conclusie: leuk voor een keer, niet zo snel weer.:smile2:

BSesamstraat
13 april 2008, 12:54
Wie heeft ervaring met deze Partytreff ?
Het is vanaf Februari een Partytreff maar daar voor een saunaclub
Ik ben benieuwd hoe de club er uit ziet en of er al ervaringen zijn nu het PT is.:freu: misschien wordt dit het volgende adres

Willi69
13 april 2008, 16:46
Im deutschen Rheinforum stehen überwiegend schlechte Berichte über diesen Partytreff, ich würde daher von einem Besuch abraten. :o

Piepo777
27 april 2008, 11:00
Gisteren 26-4 in "Villa Emanuelle" geweest.
Gewoon in 1 woord "WAARDELOOS" !!!!!
Ze hadden op hun website staan 1x "spass" en 2 uurtjes verblijf incl. alle faciliteiten voor 39,99 euro (zeg maar 40 eurotjes:).
Toen ik aankwam was "Moni" niet erg vriendelijk (om het maar op zijn zachst uit te drukken) ze wilde liever dat ik 100 euro betaalde voor de hele avond, maar gezien het tijdstip dat ik binnenkwam (22.30) had ik daar geen behoefte aan. Ook waren er maar 4 dames waarvan 2 totaal niet mijn type.
Dus die 40 euro kwam mij goed uit. Helaas van service moet je daar niet teveel van voorstellen, buffet was al op, en alcohol is er al helemaal niet te krijgen. Ook blijven de dames gewoon zitten op hun bank/sofa en maken geen aanstalte om eens met jou een fijn gesprek te voeren, ook is de taal een probleem daar, aangezien de meeste uit Roemenie komen en bijna tot geen duits spreken !!!, jammer, voor 1 gesprek moet je daar dus niet zijn ;)

Nee, eens maar NOOIT weer !!!!

Piepo....

Locoturco
11 mei 2008, 12:12
PIEPO ik weet niet hoor maar het valt me op dat je alles in 1 woord waardeloos vindt. Dit vond je ook al van SELM. Mensen ik ben van plan om binnenkort eens een PT ervaring op te doen, maar ik vind de recensies wel belangrijk. En bij piepo is het nu 2x het geval dat hij Selm en Emmanelle waardeloos vindt. Mede ijsberen klopt het dat de beide PT waardeloos zijn of lult er hier iemand uit zijn nek en verpest hij het voor de mede wandelaars.

Groetjes,

bergm550
11 mei 2008, 13:04
Wie heeft ervaring met deze Partytreff ?
Het is vanaf Februari een Partytreff maar daar voor een saunaclub
Ik ben benieuwd hoe de club er uit ziet en of er al ervaringen zijn nu het PT is.:freu: misschien wordt dit het volgende adres

Hallo bbertb,

Zie deze links op Rheinforum:
http://www.rheinforum.com/forum/showthread.php?t=32950
http://www.rheinforum.com/forum/showthread.php?t=32250&highlight=villa+emmanuelle

De feedback omtrent deze club is zeer gemengd, sommige goed en slecht. Ik ben zelf sceptisch omtrent dit soort "99 EUR inclusief eten en sex", want ik kan me niet voorstellen dat dit vrouwen aantrekt die goede dienstverlening zullen leveren.

Bergm550

jeepie
27 november 2008, 21:02
is hier iemand nog geweest de laatste tijd

Willi69
13 mei 2009, 19:00
Okay, mal wieder etwas Neues an dieser Adresse: :D

=> http://www.partytreff-viersen.de

Horny_one
16 mei 2009, 16:04
Okay, mal wieder etwas Neues an dieser Adresse: :D

=> http://www.partytreff-viersen.de

Op Rheinforum wel enkele goede recensies gelezen over deze nieuwe Party-Treff...

Ben benieuwd of er hier ook nog berichten van komen.

blauwebeer
16 mei 2009, 16:41
Ben benieuwd of er hier ook nog berichten van komen.

Da zal nog nie te lang duren ... :bowlol:

Bb :wink:

wooley
24 mei 2009, 18:42
wooley was geil dus op naar de part-treff....
lokatie was een beetje vergane glorie van een oude poef...
kamers waren prima en er waren 6 dames aanwezig.
niet moeders mooiste maar qua service wel ok.
goede sessie met turkse dame gehad....
helaas had ik daarna een uitglijer toen ik uit de whirlpool stapte....(pols verstuikt)
en ben ik al na 2 uurtjes naar huis teruggekeerd.
ga er nog wel eens terug later.......

thesickboy
25 mei 2009, 07:39
helaas had ik daarna een uitglijer toen ik uit de whirlpool stapte....(pols verstuikt)
.......

Ouch! Hartverwarmend om te lezen wat beren allemaal over hebben om recensies te kunnen schrijven...;)

Veel beterschap!
:wink:

Piepo777
25 mei 2009, 07:40
Ook piepo was gisteren in Viersen.
Las op internet dat je zondag voor 79,00 euro binnen kon all-inn.
6 dames aanwezeg waarvan ik er 3 wel redelijk tot goed vond uitzien.
Heb me prima vermaakt, ja inderdaad jammer voor jou "wooley" dat je uitgleed, en helaas de tent noodgedwongen moest verlaten.
Maar nog geen half uur later stond daar opeens een andere Nederlander (kan zijn lange ijsberen naam helaas niet uitspreken ;) moet hij zelf hier maar doen ;) iK kende hem van "Partytreff Nettetal" en we hebben de hele dag veel bijgepraat en gelachen tot we zo tegen 23.00 uur de terugreis ingezet hebben. Leuke dag, er werd s'avonds nog leker turks gedanst, alleen jammer dat het eten pas na 20.00 uur kwam, maar het was wel lekker, en de soep ook niet verkeerd.

Resultaat van de dag:
5x met een dame boven geweest, waarvan 4x klaargekomen.
Tussen de 15 en 20 consumpties over de hele dag.
2x eten opgeschept, en 2xx soep gegeten.
Totaal 79,- kwijt maar dit was het dubbel en dwars waard.

Piepo..

Willi69
25 mei 2009, 11:00
Vielleicht kann man (Admins/Mods) den Titel des Threads mal wieder aktualisieren... ;)

thesickboy
25 mei 2009, 11:34
Vielleicht kann man (Admins/Mods) den Titel des Threads mal wieder aktualisieren... ;)

Done!:wink:

forgetskinnyletsgetfatty
25 mei 2009, 23:41
Zondag voor de 2de keer deze club een bezoek gebracht, verwelkomd door de gastvrouw die mij herkend van mijn vorige bezoek, 80 euro afgetikt en daarna liep ik al heel snel Piepo777 tegen het lijf. Gezamelijk hebben we tussen de sessies door de nodige informatie gedeeld.

Over de middag/avond 4 sessies gedaan, waarvan er 2 een predikaat goed kregen (Mary en Denise), 1 voldoende en 1 matig.
De dames zijn voornamelijk afkomstig uit Bulgarije en Turkije varierend van slank tot stevig. Diensten en beleving van de dames verschillen per sessie.

Een paar algemene opmerkingen:
De club noemt zich Partytreff maar is meer een Pauschal-club.
De (avond)maaltijd is turks georienteerd.
Zoals bijna in elke Partytreff werkt de mooiste dame ook hier, aan de (voor ons) verkeerde kant van de bar.;)

Waarschuwing: Sommige dames willen je overhalen om voor hun een Piccolo of een fles champagne te bestellen, deze zit niet in de all-in prijs.

Grtz forgetskinnyletsgetfatty

uurtje
15 juni 2009, 00:14
1e stop van de party treff 2 daagse. Tja........mooie tent met hele mooie faciliteiten. Goed vriendelijk personeel met een Turkse achtergrond. Is op een sociale plek gelegen: midden in de stad! Dus wie van bekijks houdt moet er zeer zeker overdag heen.
Maar ja, daar kwamen we niet voor. De dames: een mix van bulgaarse / roemeense / turkse DVP's. De service zoals op het internet staat aangekondigd halen ze absoluut niet. Sterker nog, ze beweren dat het er niet eens op staat. Tja.........beetje jammer. Is het dan slecht? Nee, het is absoluut wel partytreff niveau. Dus: NMC, PMC en soms PZC. Niet meer, niet minder. Nou ja, uitzonderingen bevestigen de regel. Gelukkig had ik die weer....

The Saint
15 juni 2009, 15:52
De dames: een mix van bulgaarse / roemeense / turkse DVP's. De service zoals op het internet staat aangekondigd halen ze absoluut niet. Sterker nog, ze beweren dat het er niet eens op staat. Tja.........beetje jammer.

Zien de dames er goed uit? (zoals op de foto :D)

uurtje
15 juni 2009, 15:56
euhmmm, ik zou roepen dat de foto's de beste kant van de dames laten zien. Zoals het te doen gebruikelijk is. Op desbetreffende dag waren er in 1e instantie 6 aanwezig. 1 Was ziek en ging later weg. De andere 5 haalden niet het FKK niveau maar ik kon het er wel op....

Skaaj
29 juni 2009, 21:32
hey allemaal.

In een hypergeile bui heb ik vrijdagavond de voor mij dichtstbijzijnde Partytreff gezocht en dat blijkt Viersen zijn (hoewel MG daar vlakbij ligt blijkt).
Was er rond kwart voor tien, even gecheckt hoeveel man er waren (en hoeveel vrouwen :cool:)
blijkt 4 gasten en 4 vrouwen, dus dat leek me wel doenbaar, volgens de meid die ontving (een lekker ding trouwens, maar had al direkt door dat zij niet meedeed) zou er nog wel wat volk komen, het was immers tot 5 u open.

Soit, inrichting is redelijk netjes, sauna staat goed heet, verzorgd bubbelbad, douches okay, bar in orde, eten trekt gewoon op niets, dus zorg dat je wat in je maag hebt voor je gaat.
Qua collega's een paar oudere venten, en toch nog wel wat turkse bezoekers, ook de latere gasten waren van turkse origine.
De dames dan.
Nicki, een 21 jarige roemeense heerlijke meid met een prachtfiguur, een lieve glimlach, kan behoorlijk opwindend dansen.
Heb haar eerst meegenomen naar de kamer (trouwens allemaal afsluitbare kamers, is wel leuk, maar ik kijk ook graag, dus dat heb ik daar niet gehad).
Kust niet, maar pijpt behoorlijk goed zonder, en laat zich uitgebreid likken en doen. Neuken in verschillende standjes ook heel lekker, dus een dikke voldoende. Heb het naderhand nog een keertje met haar overgedaan, ze is gewoon té mooi om zomaar in de zetels te laten zitten.
Tussendoortje gehad met de Macedonische Mary, beetje stevig, maar lieve meid, die echter beetje té graag praat. Neuken was lekker, pijpen minder, en figuurtje, tja, een goede houvast.
De vierde en laatste beurt van de avond was voor de andere roemeense daar, Laura. Een heerlijk kontje, ze zoent wel en lekker zelfs, pijpt ook heel behoorlijk en neuken in verschillende standjes ook dik voldoende.
Voor Laura en Nicki alleen is het zeker de moeite waard om terug te gaan.
Dan zat er nog een wat stevigere Turkse, maar die had tegen enen geen zin, was té moe, dus dat heb ik maar gelaten zo.
Sfeer was door het weinige volk wat minder, maar ik heb voor 80 Euro 4 x heel behoorlijk en uitvoerig sex gehad met 2 mooie en 1 iets mindere, lekker sauna en bubbelbadje, dus er bestaat zeer zeker herhalingsgevaar.