Volledige versie bekijken : Suzanne -NL- (vriendin Daisy -NL-, komen altijd samen)
seksenfun
8 februari 2008, 20:25
Haarkleur/-lengte : lichtblond/halfkort of halflang
Lengte dame : 1.67
Postuur/Cupmaat : slank/B
Nationaliteit/Taal : Nederlands/Nederlands
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings :?
Service: héél o.k., vergelijkbaar met haar vriendin, liet ik me vertellen
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur :
Prijs :
Extra’s bij het bezoek: vermoed dat je om een triootje met hen als gepasseerde dertigers goed fit moet zijn
Als ze niet zo veel op kamer was geweest.... (want oogde nog nét (zo dat al nog kon) iets mooier, zoals Zeppos terecht lief vallen, dan haar vriendinnetje.
GFE-lover
17 april 2008, 16:58
Mede door de aanhoudende stroom lovende berichten over de NL-aanwinsten in YY, was GFE-lover met zijn beide companen weer eens naar Roermond getogen.
Heel, heel soms tref je een diamantje tijdens 't ijsberen, zo één waar je óók nog een beetje leuk contact kan hebben maar óók knallende, dampende, tedere, spetterende, overweldigende en taboeloze sex kunt hebben. Nou afgelopen zondag kwamen we er dus twee tegen waardoor we genadeloos te grazen genomen zijn :freu::freu::freu:
Normaal gesproken draait GFE-lover zijn hand niet om voor 3 á 4 sessies echter afgelopen zondag kwam hij niet verder dan twee. En wat voor sessies...:bowlol: Eerst Margriet, euh wie o Daisy en toen Suzanne!
Suzanne begon met een heerlijke douche sessie waarbij zij mij met haar mond en handen in operste staat van extase bracht. Vervolgens de actviteiten naar het bed verplaatst, werkelijk elk hoekje van het bed werd bezocht. Passie, passie, passie en alleen maar genieten. Wauw wat een chemie. Ook het nagenieten met haar grote beer was zeer de moeite waard. Nog dagen met een enorme smile rond gelopen
Hopelijk kunnen we nog heel lang van deze schone topper genieten als ze maar even laat weten wanneer ze er weer is. Dan zijn wij weer van de partij!
Beffen behoort echter niet tot de mogelijkheden, GFE-lover weet nu waarom :smile2: Suusss we :luvlove: u (aka ikea:-)
Bonkieman 69
18 april 2008, 17:40
Ja, blijkbaar hebben jullie meer dan alleen plezier :fuck: gehad afgelopen zondag met die NL-dames. Toch wel fijn dat je dan gewoon NL kunt babbelen.:D
Ik ben er een keer niet bij en gelijk is het extra gezellig.
De volgende keer ben ik er zeker weer bij.
Groetjes,
Bonkieman 69
Stiffmaster
18 april 2008, 18:16
Ja, blijkbaar hebben jullie meer dan alleen plezier :fuck: gehad afgelopen zondag met die NL-dames. Toch wel fijn dat je dan gewoon NL kunt babbelen.:D
Ik ben er een keer niet bij en gelijk is het extra gezellig.
De volgende keer ben ik er zeker weer bij.
Groetjes,
Bonkieman 69
En dan maar hopen dat het dan ook nog gezellig is :teuflisch:teuflisch
GFE-lover
18 april 2008, 19:10
@bonkie
:baeh::baeh::baeh: voor sommige dingen hebben wij dan weer een neusje... een nat neusje inmiddels :plapper:
heethooft
20 april 2008, 21:07
af gelopen zaterdag was het een leuke avond waar je met een lach en traan weer tevrede na huis kunt gaan
GFE-lover
22 april 2008, 21:49
Afgelopen zondag de altijd vrolijke en sexy Suzanne :littleang weer getroffen. Gelukkig dat we zaterdag "even" gebeld hadden anders was ze alweer gevlogen geweest. Maaaaar speciaal voor ons nog even gebleven, dasss nog eens service. Het schept natuurlijk wel verwachtingen maar onze driemansbob ging zijn best doen. Meteen bij binnenkomst zag ik haar helemaal alleen in het voorjaarzonnetje zitten, Rolo had haar al gespot maar was een beetje grumpy :motz: vanwege de teleurstellende communicatie -1 dus. Een heerlijke aanblik zo'n zon genietende vrouw, waar blijft die zomer, kom maar op! :green_smi Ik kon de verleiding niet weerstaan en wist dat ze maar beperkt aanwezig zou zijn vandaag dus meteen een kamer met hete douche opgezocht om.... te ontdekken dat de zeep op was, aai :wand: Na de re-fill was de onderbreking snel vergeten, lekker :happy:inzepen en was het maar goed dat we onder de douche stonden want de vonken vlogen er weer vanaf. Geen gedoe met pas op dat mijn haren worden nat enzo nee, alleen maar spetterende passie waarbij ik als klimpaal mocht dienen :lostit: Zo onder de douche rollebollend naar het bed :rofl: om door te gaan met het vele zoenen, plagen en heerlijk pijpen. Elkaar fantastisch verwend waarbij ze zich alleen nog net een klein beetje meer zou mogen laten gaan :smile2: Ik heb 't wel geprobeerd maar 't werd een heel :fechten: waarbij ik later moest constateren dat ik hier en daar wat blauw was aangelopen -1 :boxen::wife_2[1] Maar 'n geweldige ervaring en erg gelachen met haar. De anderhalf uur duren de sessie afgemaakt met :fuck: en zicht op die :ass: waar ik ook wel raad mee zou weten :baeh: Vervolgens het stokje aan Bonkie overgedragen die van de kamer kwam als was er een trein over hem heen gereden +10. Hopelijk horen(!) we snel weer iets over haar aanwezigheid, het liefts in combi met Margrietje :hot: (Daisy natuurlijk hè)
GFE-lover
7 mei 2008, 20:16
Helaas Suus maandag gemist, schijnbaar was ze zondag nog wel aanwezig..... hopelijk stuurt ze de eerste volgende keer dat ze weer in YY is een :blueLette.
De fans zijn een beetje teleurgesteld.
thierry998
8 mei 2008, 16:36
Suzanne is a wonderfull girl for those like me who like GFE girls :D
One of the best girls of the YY.
GFE-lover
13 mei 2008, 01:36
Voor de echte GFE enz liefhebbers...... ze is er weer, dinsdag zowiezo en ik meen ook woensdag. Kon helaas niet met haar :fuck: maar collega Bart heeft de honeurs waargenomen :rofl: ik moest "helaas" met ubertopper Daisy mee :freu:
Hollandmale
13 mei 2008, 05:23
....., eigen waarneming en info van beertjes terplekke, is Suzanne 'n hele goeie.
Komt vaak met kletsnatte haren drankjes halen in de bar, halverwege de sessie.
Dus de gememoreerde uitgebreide douche-service doet Suzanne toch geregeld :rolleyes:.
Jorah Mormont
13 mei 2008, 21:23
Ik heb gisteren voor het eerst kennis mogen maken met Suzanne:baby2:
Wat een leuk meisje, voldoet kwa uiterlijk gehaal aan het Sonnymeisje creterium, maar ik kon direct ook concluderen dat dit meisje ook zeer Knabbelbaar is;)
Sonny:wink:
Afgelopen maandag voor het eerst Suzanne ontmoet. Wat een spetter. Ongelooflijk goede, 2 uur durende sessie mee gehad, met passionele sex van begin tot einde, en meerdere orgasmes voor beiden. Echt één van mijn beste gfe ooit. Ze komt pas binnen 2 weken terug :o , en dan zal ik er zeker voor haar zijn. :D
Zondag in de late namiddag.
Met reeds hoge verwachtingen door de tam tam en de positieve berichten hier op het forum, toch maar eens besloten met de vriendin van Daisy op kamer te vertekken.
In het inleidend gesprekje kwam ter sprake dat ze wel erg vaak met nat haar van kamer kwam en blijkbaar geen watervrees had wat nogal vaak bij andere dames het geval is ( owv makeup...).
Ik vindt het echter leuk om uitgebreid samen te douchen en niet ieder afzonderlijk een kattewasje uit te voeren voor aan het echte werk begonnen wordt;
Vandaar dat besloten werd even te wachten op één van de voorkeurskamertjes van Suzanne ( die met een goede douche) !
Even werd al snel 50 minuten, en na een half uurtje had ik even in een opwelling de gedachte... misschien toch maar een ander kamertje...
Gelukkig kon ik me nog bedwingen, en eens op kamer heb ik me deze beslissing geen seconde beklaagd.
Alle verwachtingen en veel meer werden waar gemaakt en zonder overdrijven was dit de beste kamer sessie ooit die ik heb mogen beleven wanneer ik voor de 1e keer met een dame op kamer ben gegaan.
Suzanne, als een kamertje met jou, net als de andere dames, er enkel beter op wordt als we elkaar wat beter kennen, dan ben ik er vast ervan overtuigd dat we nog vaak samen op kamer zullen gaan.
Dank van een gelukkig beertje en blijf vooral jezelf...
Knabbel
3 juni 2008, 22:47
ik kon direct ook concluderen dat dit meisje ook zeer Knabbelbaar is;)
Shit, en ik zie dit nu pas. Binnenkort toch maar weer eens...
Stiffmaster
4 juni 2008, 10:28
Zondag in de late namiddag.
Suzanne, als een kamertje met jou, net als de andere dames, er enkel beter op wordt als we elkaar wat beter kennen, dan ben ik er vast ervan overtuigd dat we nog vaak samen op kamer zullen gaan.
Dank van een gelukkig beertje en blijf vooral jezelf...
Ja blijf dat inderdaad :smkiss:, lief en spontaan is in deze wereld vaak geen lang leven beschoren, en dus baalt Stiffie dat hij toen hij jou aan de bar zag zitten niet van jouw buitengewone kwaliteiten is gaan genieten, stom, stommer, het stomst :wand::wand::wand:
Hoop trouwens dat Daisy haar auditie goed is doorgenomen :lostit::lostit:
Jetliner
3 juli 2008, 18:51
"En je wilt wel met haar meegaan, samen naar de overkant. En je moet haar wel vertrouwen, want ze houdt al jouw gedachten in haar hand"
"And you want to travel with her, and you want to travel blind. And you know that she will trust you, for you've touched her perfect body with your mind"
Voor het eerst heb ik voor een meisje gezongen op de kamer :o
Ze vroeg wat mijn nickname is en wat er de laatste tijd nog over haar is geschreven op Ijsberenforum :D
Het is niet naar mijn norm om kamergang uitgebreid uit de doeken te doen, maar met een meisje als Suzanne onder de douche mogen staan, dat is een stomende jongensdroom die uitkomt :o
Ze was er zondag, onaangekondigd. Ze gaat een weekje met vakantie.
longdivision
3 juli 2008, 20:39
Ik zing regelmatig op de kamer, overigens niet geheel onverdienstelijk ;)
seksenfun
3 juli 2008, 21:25
Ik zing zo goed als nooit op de kamer en heb daar een gegronde reden voor ;), ik gil maar wat :smile:.
timmeger
15 juli 2008, 15:37
Werkt de NL Suzanne nog in YY?
Jetliner
15 juli 2008, 17:58
Ze heeft niet laten uitschijnen dat ze YY zou verlaten.
Ze werkt wel heel onregelmatig. Houdt er nog twee andere deeltijdse jobs op na.
Rond deze tijd zou ze zowat terug moeten zijn van een weekje vakantie...
Misschien mogen we haar eerstdaags weer verwachten.
timmeger
15 juli 2008, 21:15
Volgende week maandag of dinsdag zou ze dan aanwezig zijn?
Jetliner
16 juli 2008, 17:55
Geef YY een belletje en vraag of de dames van je voorkeur present zijn :smile2:
Moeke1
20 juli 2008, 15:06
Gisteren was ze er weer en ze zou tot maandag blijven. Weer een spetterend uurtje mee beleefd :fuck:, inclusief pijpsessie onder de douche :blow2::blow:, een unieke belevenis.
frankkinky
21 juli 2008, 18:39
ik zag Suzanne ook vorige week, maar ik zie nergens hier prijzen en diensten die ze hanteert.
Wel leuk 1 of 2 uur maar wat doet ze dan en wat betaal je dan?
GFE-lover
21 juli 2008, 23:11
D'r prijzen zijn standaard maar de ervaring is onbetaalbaar :freu: ; lees een ongelofelijke prijs/kwaliteitsverhouding. Okay, is subjectief maar aangezien niemand bedragen noemt zijn dat dus niet de zaken die zijn bijgebleven :smile2:
GFE-lover
25 augustus 2008, 16:31
Voor de liefhebbers; vanavond is ze weer even van de partij.
lieget
26 augustus 2008, 19:28
Na de zeer teleurstellende ervaring met Christina, ben ik aan het eind van de avond met Suzanne op de kamer terecht gekomen.
Ik had haar eerder op de dag al eens gespot, maar ik wist het niet...... mooi figuur, maar moeilijk in te schatten.:confused:
Ik heb het even afgewacht, en haar in de tussentijd aandachtig "bestudeerd"
Toen bleek dat ze Nederlandse was, was ik al bijna verkocht.
Ik heb haar uitgenodigd om op een van de bankjes plaats te nemen, en we hebben wat gebabbeld.
Ik wist het zeker......... dit wordt een topsessie.
Eenmaal op de kamer aangekomen, stelde ze voor om eerst samen te doucen. Uiteraard ben ik hierop ingegaan. We stonden lekker onder de douche, begint ze mij plotseling in de douche te pijpen......HEERLIJK.
Na het doucen op het bed verder gegaan met onze sessie.
Zelden heb ik zo'n geile meid meegemaakt. Zij neukt echt graag (en goed).
Het pijpen is werkelijk ongeevenaard goed, net zoals je het wil, snel, langzaam, zij past zich aan.
Het duurde dan ook niet lang voor ik kwam.
Na een heerlijke massage heeft ze me weer gepijpt, en hebben we nog enkele standjes doorgelopen, die eveneens allemaal super waren.
Kortom: Suzanne, mijn beste ervaring uit de YY:lostit:
Herhalingsgevaar: meer dan 100%
BSesamstraat
27 augustus 2008, 17:04
Weet je wanneer ze er is??? ik ben al een paar keer voor niks geweest helaas. groetjes Bert
longdivision
27 augustus 2008, 17:49
Ze is er (bijna) altijd op zondag. Voor andere dagen, zul je even dit draadje door moeten lezen, denk ik :)
GFE-lover
29 augustus 2008, 22:33
Zojuist van de telex ;) per 1 oktober gaan de dames een carrière move maken en zullen zij ons vaker komen verblijden met hun fantastische ervaringen. Nog even geduld dus. :wink:
frankkinky
30 augustus 2008, 10:15
Zojuist van de telex ;) per 1 oktober gaan de dames een carrière move maken en zullen zij ons vaker komen verblijden met hun fantastische ervaringen. Nog even geduld dus. :wink:
dat zou mooi zijn, dame staat hoog op mijn lijstje, is het ook bekend of ze er morgen (zondag) in YY zijn?
longdivision
30 augustus 2008, 10:23
Ik ben regelmatig op zondag in YY en zie haar dan eigenlijk altijd daar.
seksenfun
1 september 2008, 20:30
Zondag 14 dagen geleden was ze er niet. Gisteren ook niet.
ruthad
2 september 2008, 21:01
Na een lange tijd "toevallig" vandaag even in de buurt van YY, dus gelijk maar even aangewipt. En het geluk was met me...want Suzanne was vandaag aanwezig en ging morgenochtend alweer weg.
Zoals de collega ijsberen als vermelde.....het is een top meid, real GFE!, heerlijk uurtje op de kamer geweest en uiteraard een uitgebreide douchesessie.
frankkinky
3 september 2008, 09:51
Na een lange tijd "toevallig" vandaag even in de buurt van YY, dus gelijk maar even aangewipt. En het geluk was met me...want Suzanne was vandaag aanwezig en ging morgenochtend alweer weg.
Zoals de collega ijsberen als vermelde.....het is een top meid, real GFE!, heerlijk uurtje op de kamer geweest en uiteraard een uitgebreide douchesessie.
wat betaalde je voor een uur?
ruthad
3 september 2008, 18:28
Voor mijn gevoel (voor wat het waard is met zo'n meid) ben ik meer dan een uur op de kamer geweest met haar. Maar uiteindelijk betaalde ik voor deze heftige sessie van een uur € 75,00.
Johnny99
8 september 2008, 22:13
Zondag was ze er weer, en ook weer niet, constant op de kamer.
BSesamstraat
15 september 2008, 23:26
hey Suzan wanneer ben je er weer dan zal ik je verwennen met een? Xxxxtjes bert
Johnny99
16 september 2008, 18:26
Afgelopen zondag was ze er ook weer.
Ze zou blijven slapen, dus waarschijnlijk was ze er maandag ook.
longdivision
16 september 2008, 18:57
Maandag was ze inderdaad aanwezig. Ze had haar zinnen gezet op trio's gister met haar vriendin samen :D
Jansen
16 september 2008, 20:51
Maandag was ze inderdaad aanwezig. Ze had haar zinnen gezet op trio's gister met haar vriendin samen :D
Het wordt tijd dat ik ze nu ook eens leer kennen.:eek:
I like trio,s :teuflisch
BSesamstraat
16 september 2008, 21:51
dat is lekkerrrr hoorrrrrr:freu::freu:
frankkinky
19 september 2008, 12:39
weet iemand wanneer suzanne er weer is, ik loop haar steeds mis:o
BSesamstraat
19 september 2008, 13:53
dat is nie zo mooi.....want ze is echt.....
BSesamstraat
19 oktober 2008, 09:30
Is Suzanne er dit weekend en zoja weet je tot wanneer??
dupke
19 oktober 2008, 11:21
Is Suzanne er dit weekend en zoja weet je tot wanneer??
Heb haar gisteren niet gezien: Daisy komt soms op zondag zoals vorige week, maar niet meer samen met Suzanne.
Beide dames carpoolden vroeger maar komen nu niet meer gezamelijk en ik heb Suus al een hele tijd niet meer gezien.
frankkinky
15 november 2008, 10:03
komt Suzanne nog in YY?
seksenfun
15 november 2008, 19:32
Hoewel er sprake van was dat ze juist véél meer zou komen, heb ik ze al lang niet meer gezien. Misschien ontloopt ze me wel express :smile:, alhoewel ;)?
longdivision
16 november 2008, 14:32
Nee, ik heb haar ook al geruime tijd niet meer gezien.
GFE-lover
25 november 2008, 22:07
Heren, Ik geloof dat ze deze week weer acte de presence gaat geven. Er waren wat gezinsuitbreidingsperikelen, nee nee, geen angst.... :teuflisch iets in de huisdieren sfeer. Dus fingers crossed en hopen dat ze ons snel weer komt verwennen op haar speciale overweldigende manier. En slim als onze Suus is had ze haar oude baantje niet helemaal opgezegd, dus blijft het toch een beetje bijzonder om haar te treffen (zucht, helaas). :ranting2:
wh23
26 november 2008, 14:31
Is zij nog werkzaam bij YY????
Weet iemand welke Nederlandse dames er nog meer werkzaam zijn?
Gr.
Wh23
GFE-lover
3 december 2008, 18:01
Hè hè, 't is er weer dat heerlijke hollandse spul, tot en MET donderdag, kreeg ik in mij rode oortjes gefluisterd.
Mzzl GF(suzanne)E-lover :-)
Jorah Mormont
6 december 2008, 12:38
Afgelopen dondermiddag spontaan even langs geweest in YY. Loop ik daar zomaar Suzanne tegen het lijf. Zo'n kans laat je natuurlijk niet liggen en direct van de gelegenheid gebruik gemaakt om van haar specialiteiten te genieten.
Full-programma:
1. Een dik half uur samen erotisch douchen
2. Nat op het bed het karwei afmaken:fuck:
Leuke Hollandse meid welke wel weet hoe ze een verwende ijsbeer nog helemaal kan verassen. HOT! deze Suzanne!
BSesamstraat
6 december 2008, 13:54
wie weet of ze er volgende week ook is???
Jorah Mormont
6 december 2008, 14:11
wie weet of ze er volgende week ook is???
Zeer random is ze aanwezig. Ze heeft geen vaste dagen. Ze komt altijd adhock en ongepland. Meestal heeft GFE-lover meer info;)
Of slaapzak meenemen en dagelijks bij de ingang van YY gaan posten :hah:
GFE-lover
9 december 2008, 23:07
Zeer random is ze aanwezig. Ze heeft geen vaste dagen. Ze komt altijd adhock en ongepland. Meestal heeft GFE-lover meer info;)
Of slaapzak meenemen en dagelijks bij de ingang van YY gaan posten :hah:
Voor de liefhebberts en de "spontane" yy gangerts (knipoog naar Sonny) aankomende zaterdag en zondag komt Suus :luvlove: eindelijk weer. (ik las 't net in mijn glazen bol). Sonny, en om nog maar een paar woorden van Jansen te gebruiken, quote copy van Victoria; achter in de rij aansluiten aub :rofl:
En geef d'r ff complimenten voor het minder adhoc en deze keer gepland & aangekondigd bezoek. :freu: Want ik kan niet altijd op elk moment in de auto springen om 180 km verderop een super erotisch douche te gaan nemen. :smile2: Dus ben ik ook eens blij met deze info! Is wel eens anders :angryfire maar ik gun 't jullie ook. (jou ook Sonny).
:wink: GFE-lover
Jorah Mormont
10 december 2008, 00:48
Voor de liefhebberts en de "spontane" yy gangerts (knipoog naar Sonny) aankomende zaterdag en zondag komt Suus :luvlove: eindelijk weer. (ik las 't net in mijn glazen bol). Sonny, en om nog maar een paar woorden van Jansen te gebruiken, quote copy van Victoria; achter in de rij aansluiten aub :rofl:
En geef d'r ff complimenten voor het minder adhoc en deze keer gepland & aangekondigd bezoek. :freu: Want ik kan niet altijd op elk moment in de auto springen om 180 km verderop een super erotisch douche te gaan nemen. :smile2: Dus ben ik ook eens blij met deze info! Is wel eens anders :angryfire maar ik gun 't jullie ook. (jou ook Sonny).
:wink: GFE-lover
Als je het niet erg vindt (ik sluit niet achteraan dit weekeinde) heb ik andere plannen. Niets ten nadele van Suus, want ze is een Topper, ik ga me dit weekeinde bezighouden met een tweetal andere hokken met willekeurige dames:lostit: 350 km Zuid-Oostelijker van Roermond.
Pepsi
15 december 2008, 23:22
Be there!!!
frankkinky
20 december 2008, 15:21
weet iemand of Suzanne en Daisy er dit weekend (zondag) zijn?
GFE-lover
29 december 2008, 17:23
weet iemand of Suzanne en Daisy er dit weekend (zondag) zijn?
Dan niet maar Suzanne is er morgen wel, op de valreep van 2008, toch nog spuitend 't jaar uit:freu:
Mzzl GFE-lover
GFE-lover
5 januari 2009, 21:42
Nog ff en dan kunnen we onze eigen elf-(NL)meiden-tocht in YY houden, anyway woensdag is Suzanne weer van de partij.
Mzzl GFE-lover.
frankkinky
24 januari 2009, 11:19
Volgende week wellicht bezoek aan YY weet iemand het schema van Suzanne en Daisy? ik loop ze steeds mis...:o
BSesamstraat
24 januari 2009, 13:47
Ik ook al :o:o:o:o
GFE-lover
29 januari 2009, 19:29
Liefhebbers opgelet; vanavond(donderdag) en morgen(vrijdag) heel de dag is ons toppertje weer aanwezig.
Mzzl GFE-Luv
frankkinky
30 januari 2009, 02:55
Liefhebbers opgelet; vanavond(donderdag) en morgen(vrijdag) heel de dag is ons toppertje weer aanwezig.
Mzzl GFE-Luv
niet in het weekend???????:o
GFE-lover
30 januari 2009, 12:33
nee, tenzij jou weekend woensdag begint ;-). Helaas voor jou en ook voor mij ;-(
GFE-lover
11 februari 2009, 19:46
Ja hoor, we mogen weer gaan genieten...
Vanavond t/m vrijdag is ze weer van de partij. Helaas voor de harde werkers en leraren weer niet in het weekend :nee:
Mzzl GFE-Luv.
Phoenix77
13 februari 2009, 06:53
All what you write sounds interesting, I would like to know her.
Can you give me a full description of this girl? I'm coming up next week, I promise to write a report if you help me to spot her.
Hartelijk bedankt
BSesamstraat
13 februari 2009, 16:36
ze was gisteren echt top nu weer onderweg om haar er vanlangs tegen haha
BSesamstraat
20 februari 2009, 12:38
Ja hoor, we mogen weer gaan genieten...
Vanavond t/m vrijdag is ze weer van de partij. Helaas voor de harde werkers en leraren weer niet in het weekend :nee:
Mzzl GFE-Luv.
EN wanneer kunnen we weer genieten van de KLM service????:freu::freu:
GFE-lover
11 maart 2009, 16:40
EN wanneer kunnen we weer genieten van de KLM service????:freu::freu:
Nou Bbertb, 't stewardessje is weer onderweg, vanavond t/m vrijdag zal ze weer aanwezig zijn. Oh, voor de nieuwsgierigen; de KLM-service is een leuke aftersales extra die dit toppertje heeft toegevoegd aan haar toch al fijne :lostit: service(kleddernatte douche beurt met daarna dito sex :smile2:)
Mzzl GFE-lvr
BSesamstraat
11 maart 2009, 22:20
Nou Bbertb, 't stewardessje is weer onderweg, vanavond t/m vrijdag zal ze weer aanwezig zijn. Oh, voor de nieuwsgierigen; de KLM-service is een leuke aftersales extra die dit toppertje heeft toegevoegd aan haar toch al fijne :lostit: service(kleddernatte douche beurt met daarna dito sex :smile2:)
Mzzl GFE-lvr
HAHA ik heb het via de post duif al gehoord. ik ben gisteren al geweest maar mn TomTom zegt dat we morgen weer gaan:smile2::smile2::freu:
BSesamstraat
13 maart 2009, 01:28
Gisteren weer een spetterend uurtje beleefd. Samen met suuz in kamer 11 beland. We hebben weer lekker gespetterd in het grote bad. Wat is er lekkerder dan op de rand van het bad diep en nat gepijpt teworden.... Ik krijg er weer een paal van LOL. Dat was letterlijk een spetterend einde... Arme suuz groetjes bbertb
GFE-lover
25 maart 2009, 20:31
Liefhebberts opgelet: t/m vrijdag is ze weer present :cool:
Mzzl GFE-lvr :wink:
BSesamstraat
25 maart 2009, 22:29
Shit zit ik morgen net in YY jammer hoor kan ik er weer niet om heen:freu::freu::freu: dat word weer zweten.:smile2:
GFE-lover
29 april 2009, 12:48
Liefhebberts opgelet,
Vrijdag t/m zondag of misschien zelfs maandag is ze er weer. :lostit:
Met een beetje zon erbij beloofd het weer een heet weekend te worden.
Mzzl GFE-lvr
later voor ik nog naar huis ging deze nederlandse suzane tegen gekomen ze waq voor de spiegel zich op aan maken onder en ben even binnen geweest en het was gebeurd de volgende sessie van de dag was weer beonnen
torro02
24 mei 2009, 14:37
w
torro02
24 mei 2009, 14:37
later voor ik nog naar huis ging deze nederlandse suzane tegen gekomen ze waq voor de spiegel zich op aan maken onder en ben even binnen geweest en het was gebeurd de volgende sessie van de dag was weer beonnen
BSesamstraat
24 mei 2009, 15:13
wat betekent dit??? 2e de zelfde recensies???
torro02 een beginneling hij weet zeker nog niet hoe het hier moet en schrijft of copy hier gewoon mijn tekst:D
GFE-lover
1 juni 2009, 22:23
:inlove: simply the best!
Jaja, daar weet jij tegenwoordig ook alles van hè:rofl: Donderdag was ze helaas shoppen met Angel om 's avond in een nieuwe outfit te verschijnen. 't zag er weer super uit. Helaas moest ik eerst mijn andere topper Fleur verwennen (en zij mij) dus ik kan niet mee oordelen of het nog steeds die wereldklasse is :plapper: maar vast niks veranderd.
Mzzl GFE-lover
BSesamstraat
3 juli 2009, 00:46
mmmm ze was er weer en hoe... Ze heeft me weer flink afgemat. Lekkere chick als je dit lees.. Xxxxxxxxx
BSesamstraat
20 augustus 2009, 09:15
Suzanne..... wanneer gaan we weer :liebe_2::sex2::seiltanz::blow2::luvlove: nauw dit zeg wel genoeg tot gauw xx
iceage9
4 september 2009, 18:06
tijdje terug dit leuke ding meegemaakt, lekker zoenen en lekker onder de douche sex gehad en daarna heerlijke sex op bed en een mooie frisse meid!
laatste keer hopte ik dat ze er weer was maar heb ik haar niet gezien:redface:
torro02
11 maart 2010, 20:00
Does anybody have information what happened to this girl.she has not been seen almost a year
I guess she quit the business
W e will really miss her
verrek die heb ik ook al lang niet meer geneukt euh gezien
BSesamstraat
12 maart 2010, 22:13
Jammer hè... M'n club liefje Club? Of...
torro02
14 april 2010, 21:53
Has anyone seen her somewhere on earth.I really wonder about her.
torro02
20 mei 2010, 22:44
I was at YY today.I've been told that suzanne was there last friday. Did anybody see her.Does anybody have any idea when she will be at YY next time.
torro02
7 juni 2010, 21:58
There is still no news about her.
torro02
27 juli 2010, 23:52
It is better to keep her page fresh, maybe someone has info about her.