PDA

Volledige versie bekijken : Den Bosch, Muntelbolwerk, Christel

Ronald35
6 februari 2008, 11:33
Den Bosch, Muntelbolwerk 3, Christel (uitstekend)

----------------------------------------------------------------------

Wow ik schijn ze maar steeds te vinden, als babbettje er niet is dan maar op zoek, ja hoor weer zo'n geil jong ding gevonden, christel, keigeile borsten, kan super pijpen, kleinkontje, 2 geile tattoo's en heeeeeeeeeeel lief!!!!

Ronald35
6 februari 2008, 11:36
Haarkleur/-lengte : d.bruin middellang
Lengte dame : 1.75
Postuur/Cupmaat : slank/cup c
Nationaliteit/Taal : brabantse
Leeftijd : 26
Tatoeages/Piercings :ja lip & tong + 2 tattoo's
Service: PZC/tongen/69en/kijkt je super geil aan tijdens pijpen
Voordelen: lief, leuk, ontspannen, echte borsten, GFE
Nadelen: geen
Tijdsduur :30min
Prijs :70
Extra’s bij het bezoek:

Aristoteles
6 februari 2008, 13:39
Vorige week ben ik voor het eerst op het Muntelbolwerk geweest. Er zaten vijf dames op de bank in de huiskamer, maar ik had weinig moeite om te kiezen: Christel was veruit de mooiste van het stel.

Ze had al niet veel kleren aan dus toen ze zich uitkleedde, kon ik zien wat ik eigenlijk al wist: ze heeft een prachtig figuur. Haar borsten zijn echt heel mooi en naar mijn idee een parmantige b-cup.

De beschrijving van Ronald35 hierboven is behoorlijk adequaat, maar ik heb er een paar kleine kanttekeningen bij:
- ik weet bijna zeker dat ze zonder hakken de 1,75m niet haalt, en schat haar tussen de 1,65 en de 1,70
- dat ze 26 is, wil ik best aannemen. Ik had haar zelf 23 á 24 geschat, maar ik heb het niet gevraagd.
- hoe je aan 70 euro voor een half uur komt, weet ik niet: volgens de menukaart kun je kiezen tussen 55 euro pmc en 75 euro pzc.

Christel was heel lief en de sex was erg goed. Normaal is het even wennen bij zo'n eerste keer, maar met Christel ging het eigenlijk allemaal vanzelf.

Ronald35
8 februari 2008, 13:06
lengte zou kunnen, leeftijd heb ik eerste hand, en ja 75euro klopt ook was nog een beetje suf van haar.............