Volledige versie bekijken : Nadine (Nadja/Nadia (Thaise) )
Mauriceyep
4 februari 2008, 12:27
Naam : Nadja/Nadia ( nu dus Nadine )
Nationaliteit / taal : Thaise /Engels
Leeftijd : 27 jaar
Haarkleur/lengte : lang zwart
Lengte : 1.70m.
Postuur / Cupmaat : slank
Tatoeage /Piercing : geen idee
Service : PZC, NMC, BEPERKT ZOENEN
Gisteren werd deze dame rondgeleid. Leuk uitziend. Ze is niet erg actief in het zoeken van klanten, daarom heb ik haar maar eens opgezocht. Sedert 1,5 jaar in Duitsland (Munchen) en sedert gisteren dus in GT. Grote nadeel van deze dame is het beperkt zoenen. Het neuken en pijpen was prima. Echter vanwege het zoenen geen herhalingsgevaar.
Ace2
22 februari 2008, 23:51
..........
Ik maakte de nieuwe Thaise dame het hof, al vond ik wel dat ze iets arrogants had, maar zo nu en dan dacht ik toch door haar muur heen te breken. Jack42 had mij gewaarschuwd dat de berichten over haar niet goed waren. Ondertussen voerde Summer met nog een dame een lesbische akt op. Het heeft mijn voorkeur niet zo dat de dames zich zo openbaar “moeten” showen, ook al is het “vrijwillig”.
In de bank kwam Cosmina bij mij zitten. Mijn mede-ijsberen hadden nog wat eten voor mij overgelaten. Dat eten nuttigde ik met Cosmina. Ze legde haar hoofdje tegen mijn schouder en gaf mij zo nu en dan een zoen. Ze legde af en toe wat eten in mijn mond, net als ik bij haar deed. Het moet een romantisch gezicht zijn geweest. Na een half uur verontschuldigde ze zich dat ze even weg moest. “Ich verstehe dass su arbeiten muss.” zei ik begrijpend. “Ich soll zuruck nach dich kommen.” waren haar laatste woorden.
Daarna sprak ik nog even met Tiga. Ik wil toch opmerken dat het dankzij onze modoratoren is en speciaal Willem2 dat wij een dergelijk platvorm hebben waar wij onze onzin kwijt kunnen. Daar mag best eens stil bij gestaan worden.
Tegen negenen besloot ik een nieuwe Thaise dame, die naar de naam Nadine luistert, voor een kamerbezoek uit te nodigen. Dat kondigde ik luidkeels aan. Intergames reageerde direct. “He, Jack42, wij zouden toch opletten dat Ace2 geen rare dingen ging doen.” Jack42 reageerde, ondanks zijn schriftelijke belofte op dit forum om op mij te letten, niet. Het zal wel blond met grote tieten te maken hebben. En zo kon het zijn dat ik met mijn Thaise vriendin naar de kamer ging. Jack42 (en Intergames) hadden mij kunnen tegenhouden, maar deden het niet.
Nadine was wat afstandelijk. Het zoenen stelde niet veel voor. Ze is wel mooi, maar is te afstandelijk voor mij. Misschien was dit ook wel een sessie die ik nodig had. Even met mijn beide benen weer op de grond: terwijl ik haar befte zei ik voor de grap: “You have to say ooooh, aaah, you lick so good.” Ze keek mij schaapachtig aan en zei: “You have to make me ooooh and aaaah and you do not do that.” Nadine had niet veel zin om er een geweldige sessie van te maken. Plichtmatig werd alles afgewerkt. Ik liet het maar zo.
........
(hele recensie: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=65104&postcount=229 )
Jack42
23 februari 2008, 10:44
Ace2 is met een andere Thaise dame geweest, deze:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9813
Ace2
23 februari 2008, 11:29
Ace2 is met een andere Thaise dame geweest, deze:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9813
Voor deze keer heeft Jack42 helemaal gelijk. Het is best een aardige dame. Ze heeft iets afstandelijks en arogants, maar dat heeft volgens mij ook te maken met onzekerheid. Het is nu eenmaal geen gemakkelijk vak.
MY is trouwens nog redelijk positief in zijn recensie. Ik vond mijn kamerbezoek maar niets: zoenen slecht (ik vroeg mij af of ze wel een tong had), pijpen matig, neuken was meer plichtmatig en het beffen liet ze zich gelaten over zich heen gaan en dat liet ze nog merken ook. Wellicht niet zo verrassend als je mij als wederhelft in je bed aantreft, maar toch jammer.
1 nuancering moet ik wel maken. Ze had aangegeven moe te zijn en eigenlijk naar huis te willen. Ik had dus beter moeten weten. Zoals zo vaak.
ilovethaigirls
23 februari 2008, 12:25
Deze dame stelde zich aan mij (en blijkbaar ook aan Ace2) voor als Nadine.
Ik had de raad van Jack42 en de recensie van Ace2 toen nog niet gelezen en eigenlijk ben ik daar blij om. Ik vroeg haar of ze ook massage gaf, wat ze beaamde. Na de maaltijd kwam ze me dan ophalen.
Op de kamer gekomen, was ze eerst zo een beetje schuchter, nadien liep het dan wel wat losser. Ze begon eerst met een massage. Was wat ik eigenlijk een beetje nodig had, zo lekker wat relaxen, in de spiegel genietend van haar toch wel mooie lichaam. Nadien zijn we dan lange tijd beginnen knuffelen en zoenen. Het waren nu niet die TZ waar je helemaal van wegsmelt, het was zo wat tongetje tegen tongetje, zonder veel contact met de lippen. Ze begon me dan te pijpen en dat voelde wel erg goed aan. De vraag of ik in haar mond wou klaarkomen was overbodig :smile2:.
Als ik een minpuntje moet aanhalen dan is het haar FT, wat eigenlijk niet helemaal totaal is. Na het eerste salvo nam ze direct papier en spuugde alles er in met een gezicht alsof ze net een slok azijn had opgedronken. Sofia had me nochtans eens gezegd dat mijn sperma zoet smaakte.....
Nadien nog wat nageknuffeld en een leuke babbel gehad. Ze blijft nog een weekje in GT en gaat dan in Hannover werken. In april gaat ze dan met verlof.
Ik denk dat je bij haar voor een rustige, relaxte sessie aan het goede adres bent, niet voor stomende en passionele dingen. Al bij al heb ik wel een leuke tijd met haar gehad.
@ Ace2 en Jack42
Is toch best wel een aardige dame hoor. Je kan schuchter ook beoordelen als afstandelijk maar ik ben het daar niet helemaal mee eens. Het begin van de sessie was bij mij ook wel wat aarzellend maar op het einde had ik haar vertrouwen gewonnen en kwam ze helemaal los.
Ace2
23 februari 2008, 15:40
Deze dame stelde zich aan mij (en blijkbaar ook aan Ace2) voor als Nadine.
Ik had de raad van Jack42 en de recensie van Ace2 toen nog niet gelezen en eigenlijk ben ik daar blij om.
@ Ace2 en Jack42
Is toch best wel een aardige dame hoor. Je kan schuchter ook beoordelen als afstandelijk maar ik ben het daar niet helemaal mee eens. Het begin van de sessie was bij mij ook wel wat aarzellend maar op het einde had ik haar vertrouwen gewonnen en kwam ze helemaal los.
Ik ben het wel met je eens. Zie ook mijn eerdere opmerkingen:
Ze heeft iets afstandelijks en arogants, maar dat heeft volgens mij ook te maken met onzekerheid. Het is nu eenmaal geen gemakkelijk vak.
1 nuancering moet ik wel maken. Ze had aangegeven moe te zijn en eigenlijk naar huis te willen. Ik had dus beter moeten weten. Zoals zo vaak.
sunny
23 februari 2008, 18:52
Definitiv eine der sehr sehr wenigen Thais, die ein etwas "merkwürdiges" rudimentäres Programm abliefern.
Ausnahmsweise mal keine Wiederholungsgefahr :green_smi
Viele Grüße
Flurkman
4 maart 2008, 23:07
Heb er ook een minder goeie sessie mee gehad. En toch blijft het een zéér attractieve meid. Als ik haar zie, krijg ik gegarandeerd zin om haar te ... ! Vroeg of laat ga ik dus opnieuw voor de bijl, ook al verschijnen hier nog 10 negatieve recensies. Zooo dom is Flurkman dus, maar ach, zij is blij met haar 50 of 100 eurootjes, en ik ben weer eventjes gelukkig in dromenland...
NB Vind wel dat ze wat te hard pijpt en trekt, want heb er bijna een volle week wat last van gehad... (zo'n beetje als indertijd met Màrtina van PHG).
ilovethaigirls
2 mei 2008, 23:34
Deze Thaise was net terug uit verlof en ze zag er toch weer lekker uit vandaag. Ze herkende me nog van de vorige keer en van de schuchterheid die ze toen in het begin vertoonde, was nu helemaal geen sprake. Ze kwam echt los van begin tot einde.
Voor mij kunnen die mindere recensies naar de prullenbak want ik heb er toch wel een hele goede sessie mee gehad. Het tongzoenen was niet overweldigend maar verder heb ik er helemaal niks op aan te merken. Pijpen was heel goed en neuken vond ik toch wel best lekker.
Aan een Thaise dame met haar looks kan ik niet weerstaan en dus is het herhalingsgevaar heel groot.
@ moderator
Ze noemt zich in GT wel degelijk Nadine, dus kan je misschien haar naam eens wijzigen.
Thai power
Begin maart al eens gezien, toen ze Ace2 bevestigend andtwoordde, toen hij klagend vroeg: Am I an asshole??? Een dame met zoveel psychologisch inzicht moet de moeite waard zijn! Maar pas gisteren haar weer tegengekomen, en 's middags wat gekletst en voor 's avonds afgesproken. Echter net voor de afgesproken tijd kwam ik terug van een onverwachte sessie met Leni, dus gauw naar Nadine om de afspraak naar later te verzetten. No plomplem ;).
's Avonds tijdens het pizza eten met Picasso kwam ze langslopen met haar pizza. Ik pakte haar hand en zei, don't hurry, but when you're ready, I'm ready. Ze gaf me een lieve kus en ging bij vriendin Anny haar pizza eten. Later kwam ze nog even zeggen dat het nog even wachten was op de sleutel. OK. Uiteindelijk naar hut 22 vertrokken.
We begonnen met een heerlijke zoensessie, aiaiai nu weet ik weer waarom ik Thaise dames zo waardeer! Ongehaast, maar heel intensief! Daarna elkaar heerlijk verwend, en ik moet zeggen, ik vond het heerlijk. Ze was actief, ging goed in op mijn wensen voor ik ze uitsprak, en al met al was het anderhalf uur genieten. Na de sessie elkaar nog in de bar opgezocht en met een bakkie leut nog nagekletst over Thailand, Thaise dames en farang heren.
Hele lieve dame, ook met temperament. Herhaling verzekerd.
hmm deze dame ga ik zeker een keer proberen!!! Ik hou van temperamentvolle dames. Ze was volgens mij met nog 2 vriendinnetjes in gt afgelopen donderdag die er ook erg leuk uitzagen. :):):)
Ace2
7 november 2008, 06:15
Nadine is weer terug in GT. Het gerucht gaat dat er een tijdje tussenuit moest om de messen te slijpen of zoiets ;) Ik begrijp het ook niet helemaal.
little diablo
7 november 2008, 23:25
Tjonge das een tijd geleden dat die rond huppelde in de wei:p 8 december maar eens gaan kijken dan.
Salut L Diablo
Ace2
8 november 2008, 06:37
Tjonge das een tijd geleden dat die rond huppelde in de wei:p 8 december maar eens gaan kijken dan.
Salut L Diablo
Jij denkt aan een andere Nadine, dan die nu in de wei huppelt. Ze doen echter wel hetzelfde.;)
jaccoone
8 november 2008, 08:53
... Ze doen echter wel hetzelfde.;)
Ja, voornamelijk in de wei huppelen... :D
Ace2
8 november 2008, 10:44
Ja, voornamelijk in de wei huppelen... :D
Nee, mij naar het leven staan. :p
TT Man
25 november 2008, 09:54
Nadine zat op een krukje bij de speelautomaat meteen rechts als je binnen komt. Ze is absoluut geen jaagster. Ik had wel zin in een Oosterse verassing dus ik sprak haar aan. Ze stelde zich voor als 'Na'. Tijdens het gesprek, waar we veel gelachen hebben, meende ik ineens dat ik begin dit jaar met haar ben geweest. Nadat we op de kamer waren beland bevestigde Nadine dat ook. Ik merk nu dat ik tegen mijn gewoonte in van die eerste sessie geen recensie heb geschreven.
Toen vond ik haar service maar gemiddeld dus vandaag een herhalingskans. Maar in de 45 minuten dat we op de kamer waren heeft ze me niet kunnen overtuigen en ze blijft voor mij steken op gemiddeld (wat nog altijd goed is in verhouding tot alles buiten de saunaclubs).
TZ is beperkt en ze moet het voornamelijk van het neuken hebben. Dat was goed. In good old missionaris werd er flink te keer gegaan. Zo erg dat ik haar daarna vroeg of alles ok was. Dat was zo gelukkig. De ontlading was dus prima.
Een derde keer met Na zit er wat mij betreft niet in. Na is een hele vriendelijke dame die ook wel goed haar best doet, maar bij mij raak ze niet de juiste snaar.
lustman
21 december 2008, 00:26
Men 2de sessie van de dag werd met Nadine. Bij mij klikte het geweldig pure g.f.e. :luvlove: Een goede opbouw en tijdens het :fuck: kwam ze goed los.:lostit:
lustman
15 februari 2009, 21:47
Was net aangekomen en onder de douche uit als Nadine zag binnen komen in het bar gedeelte. Niet lang gewacht een hup naar de kamer. Het was een blij weerzien. Alles prima en een top begin-sessie. :p
Nadine is haar "geluk" gaan beproeven in meer Noordelijke regionen. Uiteraard wensen wij haar daar veel succes mee.
Toppie
17 juni 2009, 08:46
Nadine is haar "geluk" gaan beproeven in meer Noordelijke regionen. Uiteraard wensen wij haar daar veel succes mee.
Ze is toch niet ontvoerd door de Noormannen!??!?
londonbasketcase
17 juni 2009, 23:22
Ze is toch niet ontvoerd door de Noormannen!??!?
No Vikings kidnapped her. She went to work there. I think she is a bit lonely and would like some of us to come visit her.
londonbasketcase
17 juni 2009, 23:24
I am not sure how successful she has been but she has been up there a while now. It is a nice city and affluent as one can expect from our Northmen brethren.
Let us hope she is lucky or "geluk".
Doog,
gille52
7 september 2009, 22:25
Heeft iemand Nadine nog gezien in GT na februari 2009. Ik ben nog nooit met haar naar een kamer geweest, maar ik vond haar bijzonder knap. Spijtig genoeg heb ik haar dit jaar nog niet gezien.
Jack42
7 september 2009, 23:48
@Gille52
Nadine niet meer gezien de laatste maanden.
Ze zou wel terug komen maar het is er (nog) niet van gekomen.
Wellicht staat ze binnenkort onverwachts met een zéér scherp geslepen mes voor Ace2! :eek:
Ace2
30 september 2009, 19:06
De Ijsberentamtam geeft aan dat Nadine weer is neer gestreken in GT.
Willem2
30 september 2009, 20:19
De Ijsberentamtam geeft aan dat Nadine weer is neer gestreken in GT.
Dus geen GT voor Ace2 :redface:
Ace2
30 september 2009, 20:25
Dus geen GT voor Ace2 :redface:
Wacht morgen maar eens af :tongue:
Picasso 1
30 september 2009, 21:50
Eerst zien dan geloven :rofl:
lustman
1 oktober 2009, 21:22
Ace2 gezien :hello[1]: , maar geen Nadine. :heul:
Willem2
2 oktober 2009, 13:14
Ace2 gezien :hello[1]: , maar geen Nadine. :heul:
Dat is toch logisch :eek:
:spammer: (zelfverdwijnend berichtje)
Haec58
4 oktober 2009, 06:18
She came back last Friday :welcome:
MichelJ
4 oktober 2009, 09:44
Gisteren was ze er inderdaad.
sunny
4 oktober 2009, 15:16
Na, eine der wenigen Thais auf die ich echt verzichten kann :green_smile:
Viele Grüße
2bat4you
6 oktober 2009, 19:04
Is ze nu een beetje veranderd , Beter geworden ???
dan is natuurlijk 2bat4you ook een keer aan de beurt en krijg al een glimlach op het gezicht:luvlove:
als ik nu hoor dat de Thaise kolonie
weer groter is geworden:welcome2:
sunny
7 oktober 2009, 14:08
Würd mich eher freuen, wenn die "Thai-Kolonie" mal wieder ganz frischen "Nachwuchs" bekommen würde, den man(n) noch nicht kennt.
Aber irgendwie scheint es in letzter Zeit nirgendwo mehr Nachschub zu geben :argh1[1]: (folge der geänderten Gesetzgebung in D? -von wegen Sprachkenntnisse vor Einreise etc.??? :chair:)
Viele Grüße
knerp
24 februari 2010, 17:54
Toen het afgelopen zaterdag tijd werd voor de tweede wip moest het er eentje worden uit me geliefde Azie. 1tje van de drie was vrij en aangezien ik niet van wachten hou ben ik voor Na gegaan. Heb haar verleden jaar ook al is gehad.
Heb er geen moment spijt van gehad, ze heeft me lekker liggen pijpen.
Daarna in 69 verder gegaan waarbij ze fijn aan me ballen aant sabbelen was.
We zijn nog een beetje aan het in en uit elkaar vouwen geweest en daarna het rubber volgejankt. Gewoon lekker.