Inloggen

Volledige versie bekijken : Gizelle

seksenfun
3 februari 2008, 20:36
Haarkleur/-lengte : zwart/lang
Lengte dame : 1,65
Postuur/Cupmaat : slank/B (echt)
Nationaliteit/Taal : Duitsland/Duits en vloeiend Engels
Leeftijd : ongeveer 21
Tatoeages/Piercings : ik zou daar eens moeten beginnen op letten :huch:
Service: tonzoenen, beffen, vingeren, strelen, knuffelen, pzc, nmc
Voordelen: optic!, streelzachte huid, lief, grappig, spontaan
Nadelen: minimale after-sales eens af kamer (naknuffelen wel)
Tijdsduur : 30'
Prijs : 50 €
noot: ik vraag niet om FT, maar vermoed dat ook dat kan

Na een oogwenk :rolleyes: van me, toen ze schuinover me aan de bar zat, een verkennend gesprekje mee gehad. Dat mondde al gauw uit in ondeugend gefriemel en meer. We besloten dan maar tussen vier muren verder te spelen.
Af en toe waag ik het wel eens om met een nieuwe dame naar de kamer te gaan, zonder dat ik er verder iets over weet. Als het lijkt te klikken tenminste. Dus bleef de vraag onderweg naar de kamer of Gizelle wel dezelfde Gizelle zou blijven als in de bar. Tof, lief, spontaan, speels, ondeugend én vooral heet. Dat was gelukkig zo :smile: !
Geen standje was te gek, tijdens het pijpen (wat ze zéééér behoorlijk kan) kijkt ze je bovendien nog geil, recht in de ogen aan. Als dat niet werkt....
Een mooie GFE, meer dan voldoende om te herhalen, als ze aanwezig is. Doch zal je bij haar niet de verleiding hebben om de grootste fout te maken in een club: :luvlove:. Ze was pas de vierde keer in YY en wisselt af met GT (waar zij nog maar één keer waren). Samen met haar nichtje is ze actief. Adriana (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=63244&postcount=1) heet haar nichtje. Toch wel het type Gizelle. Adriana zou niet zoenen.

Moeke1
29 maart 2008, 16:43
Rond een uur of 2 kwamen twee zeer knappe Braziliaanse meisjes (nichtjes) binnen. Giselle en Adriana. Toen ik bij hen aan de bar ging zitten, begon Giselle me meteen te strelen en te knuffelen. Dit heeft ze geruime tijd volgehouden tot ik mee naar de kamer ging. Giselle is vooraan 20 jaar, heeft lang bruin golvend haar, prachtige kijkers, een beetje haakneus (zou misshien wel een Turkse kunnen zijn zeggen sommige beertjes). Maakt voor mij niet uit, ze heeft een prachtig gebruind slank lichaam (1m65) , een lekker kontje om in te bijten en een mooi B-cupje. alles kwam aan bod: kussen, vingeren, beffen, pzc, nmc. Ze was zeer lief, maar het Braziliaans temperament waar ik op hoopte bleef wel achterwege. Misschien volgende keer, wie weet.

Ik heb gezien dat ze onder GT ook besproken wordt. Het is volgens mij hetzelfde meisje.

Willem2
29 maart 2008, 17:16
Dus het zijn eigenlijk braziliaanse dames die goed duits en engels spreken ;)
Die seksenfun doet er meteen sauerkraut overheen en doopt ze om in Duits :D

:wink:

Moeke1
30 maart 2008, 09:14
Ze wonen in Duitsland en spreken vloeiend Duits.

seksenfun
31 maart 2008, 21:12
Dus het zijn eigenlijk braziliaanse dames die goed duits en engels spreken ;)
Die seksenfun doet er meteen sauerkraut overheen en doopt ze om in Duits :D

:wink:

:rofl: Ge zout dat kruid toch ne keer moeten proeven ze Willem :hah:!

seksenfun
6 september 2008, 22:23
ZaZen heeft er een toppertje bij. Werkt normaal gezien enkel op donderdag en vrijdag. Of ze daar zal blijven? Dames zijn wispelturig. Ze speelde eerder al met het idee eens naar Golden Time af te zakken. Dit gaat dus voorlopig (even) niet door.

Steven_69
10 mei 2009, 00:01
Beste ervaring ooit in de Yin Yang. Fantastische meid die als gek tekeergaat aan je pik en voor klaarkomen in de mond niks extra's vraagt.

BSesamstraat
10 mei 2009, 13:56
wie weet waar ze nu werkt??