Volledige versie bekijken : Kim ( thaise)
Willem2
27 januari 2008, 11:03
Naam : Kim
Nationaliteit / taal : Thaise / beperkt engels en duits
Leeftijd : lastig 28 -34jaar
Haarkleur / lengte : Lang zwart haar
Lengte : 1.60m
Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup
Tatoeage / Piercing : ja dacht van wel /tepelpiercing
Service : PZC (zeer goed), NMC,.....
Extra : Heeft eerder in Zeus en in Freude gewerkt en daar heb ik haar gezien :
Voor de liefhebbers van thaise vrouwen : er was vrijdag weer een nieuwe :freu: Die zag er helemaal niet verkeerd uit en gaf ook al op de bank een staaltje van haar kunnen weg.
Thai-thai
:wink:
Dus nu nog onbekende ijsbeer ik had haar al wel gezien :D ...... geef jij maar de verdere details ;)
Mauriceyep
27 januari 2008, 11:15
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9421
Dit is niet dezelfde thaise Kim als in GT? De gigantische tatoeage op haar rug, kan niemand ontgaan :)
Willem2
27 januari 2008, 11:27
De gigantische tatoeage op haar rug, kan niemand ontgaan :)
Eeuh ik mis wel meer bepaalde zaken maar volgens mij heb ik deze bloemen echt niet gezien.
De ijsbeer die ermee geweest is zal het misschien wel geroken hebben : zijn naam is namelijk ruikertje ;):lostit:
sunny
27 januari 2008, 11:55
Willem, ich versteh so viel Holländisch nicht :nee:
Ist das jetzt die gleiche, wie im GT (auffallend riesiges Blumentatoo über eine Körperhälfte)?
Viele Grüße
Willem2
27 januari 2008, 12:35
Willem, ich versteh so viel Holländisch nicht :nee:
Ist das jetzt die gleiche, wie im GT (auffallend riesiges Blumentatoo über eine Körperhälfte)?
Viele Grüße
Ich glaube nicht
Aber "ruikertje" kommt vielleicht mit die Entscheidung
Women Lover
27 januari 2008, 22:09
Ze is bevriend met Wiwi
Beide vriendelijke dames
sunny
30 januari 2008, 21:24
Und, ist es jetzt die gleiche wie im GT?
Viele Grüße
Gustomass
30 januari 2008, 23:22
Ze is bevriend met Wiwi
Beide vriendelijke dames
Wiwi , is niet geheel onbekend voor Gustomass, een jaartje terug in LR nog lekker mee gerommeld.
Wiwi, een heerlijke Thai ervaring.
Wiwi...wieweetwawiwiwil??
Gewoon even naar LR en voor 50 euro weetjijwawiwiwil...
Gustomass groetjes aan Wiwi, ja die...
Willem2
3 maart 2008, 13:11
De ijsbeer die ermee geweest is zal het misschien wel geroken hebben : zijn naam is namelijk ruikertje ;):lostit:
Ik heb ruikertje weer gesproken deze keer in Alkmaar :eek: Nee,daar is geen saunaclub maar een ijsbeer houdt van wandelen oftewel ijsberen ;) :o:D
Ruikertje kon mij vermelden dat ze naar Hannover is gegaan (FKK Villa) en deze week naar Golden Time zou gaan. Ik denk dat ze speciaal voor Ace2 en R komt