PDA

Volledige versie bekijken : Sonja (Duitse)

Jorah Mormont
25 januari 2008, 01:39
Naam: Sonja

Haarkleur/-lengte : Blond / Lang

Lengte dame : 1,60m

Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup

Nationaliteit/Taal : Duits / Duits

Leeftijd : 21

Tatoeages/Piercings : Geen

Service: NMC, PZC, Beffen, Massage, Zoenen

Voordelen: Heel natuurlijk

Nadelen:

Tijdsduur :

Prijs :

Extra’s bij het bezoek:

Sonja, GT, donderdag 24 januari 2008

Een flinke tijd met deze jonge Duitse dame op de bank gesproken. Ze is heel spontaan. Ze werkt er net een paar dagen. Ze is afkomstig uit Pascha in Keulen. Daar heeft ze in de sex-disco (of hoe dat ook heet, ik ken het niet) gewerkt. Helaas heb ik haar niet meer kunnen strikken. Ze had al redelijk aanloop onder de beertje. Sonja is er 1 om in de gaten te houden. Volgende keer beter.

Sonny:wink:

Cupido
5 maart 2009, 06:01
Ik heb gisteren ook een Sonja ontmoet. Maar weet je zeker dat ze pas 21 was, inmiddels dus 22 a 23.? Ik had het gevoel dat deze Sonja eerder richting 30 ging if er misschien wel net over!! Ze komt voor de rest wel aardig overeen met jou paspoort!

Gr.

BSesamstraat
18 mei 2009, 23:53
vandaag ook met een duitse sonja geweest. Ze is echt klein 1.56 zij ze zelf. En ze oogt echt jong ik schatte haar 22 maar ze is 30!!!! En lekker ondeugende meid. Ik verbaasde dat mn kleine beer die niet echt klein is in dat kleine mooie lijfje ging... Ahah was daar dat gekreun van...verder heb ik haar heerlijk gebeft in standje 69 op de hoge bank in de kino.... Wel lekker geil omdaar de laatste ronde tedoen van een zware avond.. Groetjes een vermoeide yy ganger die weer vreemd is gegaan in een andere club.

BSesamstraat
18 mei 2009, 23:59
vandaag ook met een duitse sonja geweest. Ze is echt klein 1.56 zij ze zelf. En ze oogt echt jong ik schatte haar 22 maar ze is 30!!!! En lekker ondeugende meid. Ik verbaasde dat mn kleine beer die niet echt klein is in dat kleine mooie lijfje ging... Ahah was daar dat gekreun van...verder heb ik haar heerlijk gebeft in standje 69 op de hoge bank in de kino.... Wel lekker geil omdaar de laatste ronde tedoen van een zware avond.. Groetjes een vermoeide yy ganger die weer vreemd is gegaan in een andere club.

MiniME
19 mei 2009, 07:45
Hebben we het over dezelfde?

Dit is de Duitse blonde Sonja die zeer mooi is, maar matig presteert:

Sonja (http://ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=121250&postcount=1)

Pistol Pete
11 juli 2009, 09:08
.