Inloggen

Volledige versie bekijken : Alisya / Алися (Kazachstaanse)

Jorah Mormont
19 januari 2008, 02:20
Naam: Alisya / Алися

Haarkleur/-lengte : Donkerbruin / lang

Lengte dame : 1.65

Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup

Nationaliteit/Taal : Kazachstaanse / Russisch en Duits

Leeftijd : 20

Tatoeages/Piercings :

Service: NMC, PZC, Beffen, Massage

Voordelen: Heel veel GFE, Spontaan en zeer knap

Nadelen: Kun je verslaafd aan raken

Tijdsduur : 1,5 uur

Prijs : 100 euro

Chayenne komt bij me haar nieuwe vriendin voorstellen:eek: Wat een plaatje.
Een mooi lief, spontaan en heel erg knap meisje staat daar naast Chayenne.
Haar naam: Alisya en ze komt uit Kazachstan. Dat wordt weer een portie Russisch kletsen:rofl::rofl:
Het was net etenstijd en Alisya en ik gaan wat voer halen om deze gezamelijk te nuttigen. Nu al klikte het uitermate met dit meisje. Direct na het eten naar de blokhut gegaan waar wij ons beter hebben leren kennen. in 1 woord: geweldig!!! Wat een meid. Sonny heeft er weer een vriendinnetje bij:baby2:

Sonny:wink::wink:

Cupido
19 januari 2008, 08:11
Sonny,

Jij niet alleen hoor. Fantastisch figuurtje, heel lief en aardig. Vrolijk, opgewekt beheerst de Duitse taal goed en ook niet onbelangrijk, was goed op de kamer.

Jorah Mormont
19 januari 2008, 11:24
Ben nog onder de indruk van haar. Wat een vrolijke spontane tante en zo'n knap snuitje en godelijk lichaam. Zo zie je ze maar weinig. Het is echter jammer dat ze maar een aantal dagen per maand werkt. Eigenlijk maar goed ook, want dit is echt een meisje welke ook een doorgewinterde ijsbeer helemaal gek kan maken:love:

Sonny:wink:

ksie
14 juli 2008, 22:16
Vanavond is na ruim vier maanden Alice (in het russisch Alicia) weer begonnen zo vertelde ze me. Ik weet niet of het deze is. Ze vertelde me dat ze half Duitse en half Kazachstaanse is. Ze woont in Duitsland. Ze ziet er inderdaad knap uit en voldoet aan de beschrijving.
Ze vertelde me dat ze deze week t/m vrijdag blijft.
Ik heb een zeer goede sessie met haar gehad en hoop haar nog eens tegen te komen.

Jorah Mormont
15 juli 2008, 16:27
Ze vertelde me dat ze deze week t/m vrijdag blijft.

Van dit bericht word ik wel heel erg :lostit::lostit::lostit:

Ik weet nu al voorwie ik morgen m'n geld inzet;) (als ze er inderdaad is)

Jorah Mormont
17 juli 2008, 12:23
Van dit bericht word ik wel heel erg :lostit::lostit::lostit:

Ik weet nu al voorwie ik morgen m'n geld inzet;) (als ze er inderdaad is)

Helaas, ze was er gisteren niet meer, ze was dinsdagavond weer naar huis vertrokken. Schijnbaar is dit deernke van gedachten veranderd. Jammer, ik was zeker voor herhaling gegaan.