PDA

Volledige versie bekijken : Iserlohn - Letmathe, Saras Partytreff

Laursone
17 januari 2008, 19:22
Sara's Partytreff
Gennaer Strasse 67
58642 Iserlohn
Tel. 02374 501764
Mobil: 0163 1536827
http://www.saras-partytreff
http://www.saras-swingertreff.de
http://www.vb-adressen.de/thread.php?threadid=1272

Wenn ich so durchs Märkische fahre oder gar durchs Sauerland, empfinde ich die Kulisse gelegentlich schon etwas bedrückend. Nicht nur die tiefen Täler und die Einschnitte, sondern auch dieser abrupte Wechsel zwischen Idylle und Industrie. Wobei letzteres überwiegend eher Industriebrache ist. Kein Wunder, dass die Demografische Entwicklung Rekordabwanderungen vorhersagt.

Sara’s Partytreff ist auch in einem alten Industriegebäude untergebracht, wohl eine ehemalige Lagerhalle aus der Gründerzeit. Am anderen Ende befindet sich wohl eine Diskothek. Äußerlich sieht es etwas heruntergekommen aus, auch der Parkplatz ist voll von Pfützen, innen wechselt dann der Eindruck. Zwar kein gediegenes Ambiente, aber sauber und zweckmäßig eingerichtet auf 400 m².

Eintritt 100 €, es gibt auch Happy Hour Zeiten und alle 14 Tage sonnabends einen Swinger – Abend, an dem die PT-Treff – Girls aber wohl auch teilnehmen, den Fotos nach zu urteilen.

An einem Dienstag Abend waren anwesend:

Eva, Rubensdame aus Bulgarien, dunkle Haare, C-Cup oder mehr, ca. 30 Jahre.
Nina, quirliges rothaariges deutsches Girl, Anfang 20, KG 32, Cup A
Celine, mächtiges deutsches Mädchen, BH schätzungsweise 100 DD, KG 48 oder so
Lisa, schlank blond deutsch Cup B hängend ca. Mitte 30

Zum PT gehören außerdem noch Janine, die die Theke und die Wäsche macht (und einen sehr hübschen Busen hat), Sara der eigentlich Oskar heißt und Max, der in Latex herumläuft und dessen Rolle mir nicht klar wurde.

Es gibt ein einfaches Büfett, Brötchen, Wurst Käse Spargelröllchen usw.
Kaffee Cola Bier etc das Übliche.

Ein großer Barraum, in dem sich alles konzentriert, mit mehreren Sitzgelegenheiten und dem Büfett, wohl auch einer Table-Dance Stange und ein Bett für öffentliche Auftritt, aber Mittelpunkt ist eigentlich die kleine Bar. Eine große Schiebetür geht nach draußen, aber ich fürchte man schaut dort nur auf den Güterbahnhof.
Von dort aus sowie vom Flur aus geht es in mehrere Zimmer, mindestens 4-5 in der Anzahl, von offen zugänglich bis mit abschließbarer Tür, je nach Bedürfnissen. Toiletten gibt es im Keller, oben ist noch eine Sauna, die aber nicht in Funktion war.

Wie gesagt, einfach aber zweckmäßig. Im Flur noch 2 Duschbereiche mit je 2 Duschen.

Es herrschte eine gute, absolut lustige Stimmung vor, die Mädels und das restliche Personal sind gut aufeinander eingestimmt, die Gäste wurden einbezogen konnten aber auch ihre Ruhe bewahren.

Mein erstes Zimmer mit Eva, schöner Busen mit einem riesigen Warzenhof, steif werdenden Nippeln, sehr feuchter Muschi, leider nur Französisch mit, keine ZK, aber sonst sehr auf den Gast eingehend und absolut kein Zeitdruck.

Zweites Zimmer mit Nina, erst durfte ich sie massieren, dann hat sie mir einen geblasen und ich durfte ein wenig fummeln, ihr FO empfand ich nicht so sensibel, außerdem mit viel zu viel Zahneinsatz, so dass wir dann irgendwann abgebrochen haben, aber auch ihrerseits kein Zeitdruck und keine Abspritzfixierung wie man es aus anderen Treffs kennt.

Drittes Zimmer mit Lisa, zuerst ein langes Gespräch auf der Couch, sie ist eigentlich mehr eine Swingerin und trauert diversen Clubs wie dem Swing4U und ähnlichen hinterher, war zuletzt im PT Xanten, arbeitet wohl nur gelegentlich. FO, 69, fingern, alles super, leider keine ZK. Ich denke das war das beste Erlebnis diesen Abend.

Viertes Zimmer mit Celine, wider erwarten sehr zärtlich, ziemlich nasse Muschi, FO, fingern war überall erlaubt, GV in mehreren Stellungen, war auch sehr gut.

Zum Schluss noch mal mit Lisa, diesmal nur FO von ihr, alles lief sogar auf ein FT hinaus, bis sie im letzten Moment dann auf ihren Busen umlenkte. War aber trotzdem sehr schön.

Fazit: Kein Optikkracher dabei, aber nette Frauen und eine super Stimmung in dem Laden, kein Zeitdruck, keine Abspritzorientiertheit, in dieser Hinsicht sicher einer der besseren PTs.

Laursone
17 januari 2008, 19:23
Vor Weihnachten war ich mal wieder in Saras Partytreff in Iserlohn (http://www.vb-adressen.de/thread.php?threadid=1272&sid=&hilight=iserlohn&hilightuser=0)

Eintritt 90 €

Anwesend waren 4 Frauen,
neben den in meinem letzten Bericht schon beschriebenen Nina und Lisa waren noch Christina da und Kim.

Christina ist Anfang 20, hat eine Model-Figur ca. KG 34 mit 75 C, schulterlange braune Haare, eher der südosteuropäische Typ, ist aber eine Deutsche aus D'dorf. Sehr ansprechend, sehr hübsch.

Kim ist schon was älter, blonde schulterlange Haare, KG 44 mit 90B, denke ich mal. Unterhaltsam und nicht auf den Mund gefallen.

Die Stimmung wie letztes Mal sehr gelöst und lustig, an Gästen außer mir maximal 2 gleichzeitig, so daß die Mädels immer in der Überzahl waren. Die Theke machte Janina, leider zeigte sie uns diesmal nicht ihre schönen Brüste.

1. Zimmer
Lisa war sichtlich erfreut mich zu sehen. Bald machten wir uns auf ins vordere Zimmer, ganz zärtlicher langsamer Anfang, welcher dann alsbald in ein genussvolles 69er überging. Dann kam eine zweite Person dazu, half ihr beim Blasen, zog ein Gummi über und ritt mich ein wenig. Irgendwann konnte ich an ihrer Muschi ein Piercing ertasten und dachte mir, daß das sicher Nina sein würde. Irgendwann sah ich sie auch. Die beiden gaben sich viel Mühe, nebenan kam noch ein weiterer Gast dazu, hinten war Kim mit einem anderen Gast beschäftigt. Trotzdem fühlte ich mich etwas gestört, und so kam es trotz überhartem Schwanz nicht zum Abschluss (was aber für mich auch kein Drama ist).
Zeitraum der Aktion insgesamt sicher über eine halbe Stunde. Später dann noch dem weiteren Gast zugeschaut, Kim blies ihm einen während er Ninas Muschi ausgiebig fingerte. Bei ihm gings dann ziemlich schnell.

Duschen, Essen, Quatschen etc.

2. Zimmer
Kim forderte mich auf, und es war so wie ich sie eingeschätzt hatte, sie ist eine Genießerin. Sie legte sich auf mich, und ich durfte ihren Rücken krabbeln.
Später kam dann Lisa dazu, und es entwickelte sich ein vergnüglicher 3er. Abschluss auf Kims Busen. Ebenfalls lange und ausführlich ohne Zeitdruck.

3. Zimmer
Noch mal mit Kim, diesmal zogen wir uns ganz in Ruhe auf Zimmer 4 zurück, und ich widmete mich ausgiebig ihrer Rückseite und ihrer feuchten Spalte. Dann kam Christina hinein, und widmete sich meinem Schwanz, während ich sie am Busen streichelte oder an der Muschi fingerte. Die Finger der anderen Hand hatte ich in Kims Muschi oder in ihrem Popo. Abschuss auf Kims Popo.
Christina hat wirklich einen begnadeten Körper, hübsch, ein toller Busen mit steifen großen Nippeln und einem ebenfalls steif werdenden großen Warzenhof. Leider ist sie nicht so der Kuscheltyp.

Fazit:
3 tolle 3er, alles ohne Zeitdruck, Service immer FO, von zwei Frauen bekam ich geile langanhaltende ZK. Namen nenne ich keine, weil ich nicht weiß, ob das um Standardservice gehört; ist ja eher ungewöhnlich für einen Partytreff.

Zwei hübsche und zwei nette Frauen, alle haben sich ausgiebig um mich gekümmert, was will man mehr?

peewee
16 mei 2008, 09:13
ben hier voor 2 weken ook geweest, is een ietwat vervallen pand maar wel schoon, de atmosfeer was niet denderend maarja door de week op een namiddag... de dames waren zeer mooi, heet en gewillig. en voortreffelijk alternatief voor dorsten en xanten. zeker geen tijdsdruk en dat is ongewoon voor een partytreff:freu::freu::freu::hah::hah:

BSesamstraat
17 mei 2008, 08:34
Hoeveel meiden waren er, en welke leeftijden ?? en staan ze misschien ok op de site? ik heb eve op de website gekeken maar zie niet iets van handdoeken of badjas als dresscode klopt dat?

forgetskinnyletsgetfatty
3 juni 2009, 17:36
Pinksterzondag, doe eens gek, doe eens wat anders, ga naar een club, waar je niet veel over leest omdat die verder over de grens ligt. Dus koers gezet naar Saras partyteff in Iserlohn-Letmathe.
Als ik tegen half 3 een in het verleden glorerend industrieterrein, wat aan het spoor ligt, binnen rijdt, zie ik vanaf de straat een niet te missen bord wat aangeeft dat ik het juiste pand gevonden heb, op een enkele auto na een leeg parkeerterrein, bij een oud industriepand. als je het niet probeert, weet je het niet.:teuflisch
Verwelkomt door de jonge thekefrau Jasmine, die een korte uitleg geeft, en een kluisseutel uitgeeft na betaling van 110 euri. De kluissleutel hou je bij je, en met de grote badhanddoek om mijn middel richting douche gelopen, om even op te frissen. En even later loop ik de sober aangeklede salon binnen, het aanwezige interieur doet een beetje denken aan de zweedse meubelgigant.:rolleyes:
Aan de bar zitten 2 dames, 2 andere dames zijn actief op een van de 4 speelweide's. Aan bar vraagt Jasmine hoe ik aan dit adres gekomen ben, via internet was het antwoordt. Welk forum? Duits, internationaal? Nee een Nederlands forum, hier reageerde ze verrast op.

Inmiddels zijn de andere 2 dames terug van de speelweide's gekomen, maar ook hier blijkt dat er stamgasten zijn die voor een speciale dame komen. Slechts enkele minuten later zijn er 3 dames met 3 beren naar de speelweide's vertrokken en zit ik samen met de Turkse Elana overgebleven aan de bar, al een paar minuten was ze bezig met teasen, totdat ze de handdoek open slaat en aan de bar haar franse les begint, even waande ik mij in Mettmann. Na een paar minuten vond Elana het tijd om een speelweide op te zoeken.
Elana, een Turkse van ca. 30 jaar normaal postuur, klein buikje en grote borsten. Een lange sessie zonder tijdsdruk op de mat gelegd, een goede binnenkomer, gezamelijk douchen en terug naar de salon.
Veel tijd om uit te rusten kreeg ik echter niet, al snel stond Astasia achter me, even later zat ze al op schoot, niet veel later sleurde ze mij naar de speelweide die bereikbaar is vanuit de salon. Astasia een kleine stevige Roemeense met een onaantrekkelijk gebit. Een sessie die voldoende was, maar misschien lag mijn verwachting hoger.
Na een lange rustpauze kwam Ceylan bij me zitten, en vroeg mij of ik met haar wilde spass wilde maken. Ceylan een keine stevige Turkse van ca. 25 jaar, ook met haar een langdurige sessie op de mat gelegd waarbij ze nog een verrassing in petto had.
Inmiddels ben ik de einzel Niederlander tussen ca. 10 Duitse Turken, waarvan sommige zo nicotineverslaafd zijn dat ze zelfs in de sauna willen gaan roken.:ranting2:
Gezien het gastenaantal heeft de thekefrau pizza's laten bezorgen, als het op het buffet wordt uitgelegd, wenkt Elena me, eten, niet veel later begrijp ik waarom. Binnen 5 minuten zijn de stukken pizza verdeeld over de borden van de medegasten, slechts een klein aangebrand stukje blijft in de doos achter...
Na de pizza tijd voor een volgende sessie, de Duitse Kiki stond op het menu, maar werd telkens voor mijn neus weggekaapt, als zij gegeten heeft lukt het om met haar een sessie te starten. Kiki, Duits ca. 42 jaar, blond, normaal postuur en een clitpiercing. Wederom een lange sessie mat prettige nababbel, aan haar de nodige info gevraagd voor een volgend bezoek.
Het loopt tegen 21:00, wat zal ik doen, nog een sessie, of naar huis? Veel tijd om na te denken krijg ik niet, Ceylan neemt me mee naar een van de banken in de salon en komt gewillig tegen me aan liggen, ondertussen met haar hand langzaam over mijn lid strelend, weer naar de spielweise. Opnieuw een lange sessie op de mat gelegd, het finale schot voor deze dag was heftig.
Tijd om te gaan douchen, aan te kleden, afscheid genomen van de dames. bij het verlaten van het pand nog even kort mijn bevindingen verteld aan thekefrau Jasmine.

Persoonlijke conclusie

Een partytreff waar je prima terecht kan voor goede sex, als je geen waarde hecht aan een sfeervolle inrichting, ruim buffet en een buitenverblijf.
Met de entree vanaf 110 euro is de prijs wel bovengemiddeld.

Herhalingsgevaar zeker aanwezig.

Grtz forgetskinnyletsgetfatty:wink::teuflisch

forgetskinnyletsgetfatty
13 juni 2009, 12:35
Afgelopen vrijdag na het geslaagde bezoek van 2 weken geleden, opnieuw koers gezet naan Iserlohn. Het loopt tegen de klok van 13:00 als ik met de auto de privatparkplatz opdraai. Thekefrau Jasmine herkent mij van mijn vorige bezoek, 120 euro afgetikt, en omkleden maar, nog even douchen, en dan de salon binnengelopen waar de 3 dames aan de bar, Anastacia, Ceylan en Elena mij herkennen van mijn vorige bezoek, de andere 2 dames zijn voor mij nog onbekend.

Even tot rust komen aan de bar met wat drinken, al snel komt Anastacia bij me en begint te teasen, veel tijd voor verweer krijg ik niet de handdoek gaat open en de orale sessie begint al, na een paar minuten de sessie voortgezet op een van de speelweide's, een compleet programma op de mat gelegd bestaande uit oraal, intiem, beffen zoenen en anaal.:fuck:
Terug aan de bar, wat drinken, broodje eten, tijd om uit buiken krijg ik niet. Ceylan staat al bij me, en begint met teasen. Zij herhaalt het gedrag van Anastacia en begint ook aan de bar met de franse les. Niet veel later zetten we het spel voort op een van de banken in de salon, waar we het programma doorlopen en de finish bereikt wordt.
Later lig ik op een van de banken in salon, komt Anastacia bij met zitten even rustig keuvelen, tot ze vraagt of ik een massage wil, ja is goed. De massagetafel wordt midden in de salon klaar gezet, en ik mag erop plaats nemen. Al snel ontwaar ik dat Anastacia zich geheel ontkleedt heeft, en mij aan het masseren is. De rugzijde is gedaan, omdraaien en dan wordt de masssage specifiek op 1 lichaamsdeel uitgeoefend, handmatig, oraal. Boven me zie ik de schaduw een andere dame die me letterlijk de borst geeft. Deze dame, Svenja kruipt boven op me, een 69, terwijl Anastacia nog steeds tussen mijn benen zit, dames dubbel franzosisch.:freu: De uitwerking van mijn tong op het gevoelige plekje van Svenja mist zijn uitwerking niet, en al snel verdwijnt het witte goud in een van de mondjes. Welke van de 2 dames had het moneyshot ? Geen idee, Anastacia probeert de laatste restjes eruit te krijgen.:teuflisch

Inmiddels is er nog een dame binnen gekomen, nu 6 dames op een gelijk aantal gasten, best wel relaxed.:D

Als ik even later weer terug aan de bar zit, en eigenlijk even wil rusten staat Ceylan al weer voor mijn neus om spass te maken. Eerst maar even een saunagang gepakt, maar hoe kan je nou tot rust komen met een teasende dame die met een gespreide "muschi" tegenover je in de sauna ligt?:wand::wand: Na de afkoeling en douche de sessie voortgezet op een speelweide weer een complete sessie zonder tijdsdruk.
weer terug aan de bar laat ik mijn oog vallen op een voor mij nieuwe dame, met een slank postuur, en luisterend naar de naam Nina. Al gauw gaan we richting de grote speelweide, een langzaam begin van haar franse les met veel afwisseling, tijd om de rollen om te draaien, en begin haar muschi met klitpiercing te verwennen. Ficken zegt ze, jasje om, en met haar benen naar achter gevouwen een intieme en zeer aangename sessie beleefd.:fuck:
Na een korte pauze beland ik weer met deze dame op de speelweide, nu blijft het bij een 69.
Wederom een rustpauze, dat slaat snel om als Anastacia samen Nina een sessie beginnen op de massagetafel in de salon, ik wordt uitgenodigd om mee te doen, diverse dingen zijn gepasseerd, we zijn geeindigd met een intieme sessie onder de douche.
Voor de laatste sessie van de dag had ik mijn zinnen gezet op de ander "nieuwe dame" Siedra, wat begon als een trio m/m/v is geeindigd als een complete sessie met wederzijdse voldoening.
Afscheid genomen van de dames, Jasmin vroeg of alles naar wens geweest was, en gaf een kortingsbon mee voor een volgend bezoek.

Herhalingsgevaar? Herhalingsgevaar? Hou me niet tegen, ik ga dwars door je heen.:bowlol::teuflisch
Grtz forgetskinnyletsgetfatty :wink:

Jacqz
8 september 2009, 22:53
Mensen, bestaat deze partytreff nog wel? In ieder geval is de site niet meer on line en dat is meestal een heel veeg teken.

Big30
8 september 2009, 23:24
Mensen, bestaat deze partytreff nog wel? In ieder geval is de site niet meer on line en dat is meestal een heel veeg teken.

Geen idee of deze PT nog bestaat, de links werken inderdaad niet meer, deze nog wel maar lijkt me niet recent ge-updated:
http://www.intimesrevier.com/anzeige/de/1489

Groet,
Big30

Willi69
19 september 2009, 15:11
Laut Laursone (BC (http://www.brd-kontakt.de/ruhrgebietsforum-huren-freier/nr-90-saras-partytreff-iserlohn-letmathe-23906.html#post246989)) hat der Club noch geöffnet.

Laursone
2 december 2009, 11:33
ja und nicht schlecht besetzt
http://www.intimesrevier.com/anzeige/de/1489

bei meinem letzten Besuch im Sept. waren 8-10 Frauen vor Ort, darunter eingie sehr hübsche, schlanke wie auch immer

forgetskinnyletsgetfatty
20 februari 2010, 17:21
Afgelopen vrijdag, na een rustperiode, weer bij deze club beland. welkom geheten door thekefreu Jasmine, die verrast is mij weer te zien, 90 euro betaald voor de bekende slippers en de grote badhanddoek.
Na de douchebeurt de salon binnengelopen waar ik de 5 dames van dienst tegen het lijf loop, ze herkennen mij allemaal, en zijn nog verbaasder als ik ze bij hun naam gedag zeg.
Navraag leert dat de bezetting van deze club uit deze dames bestaat, en er verder geen dames actief zijn in deze club. De aangetroffen dames bij mijn vorige bezoeken zijn "weg".
Rustig aan de salontafel wat drinken en praten met Nina die aan de overkant van de tafel zit, Amy komt er bij, en gaat op schoot zitten en vraagt na een paar minuten of we naar een kamer zullen gaan. Amy, bulgaars en best wel wat kilo's teveel maar omdat ze niet zo lang is (1.50 - 1.55) worden de ronde vormen nog extra benadrukt. Een sessie die een voldoende scoort, maar Amy is eigenlijk mijn minst favoriete dame van het gezelschap.
Korte rustpauze, en toen met de slanke Nina aan de slag gegaan, ze heeft niet het figuur wat ik aantrekkelijk vindt, maar we scoren wel elke keer samen een topsessie. Na wat tot rust gekomen te zijn na de sessie met nina, komt Gitty, nu met rood geverfd haar, bij mij staan en neemt me naar een van de kamers, weer een sessie van hoog niveau zonder tijdsdruk. Nu krijg ik wat langer pauze van de dames, maar dan komt Elena naar mij toe en weer wordt ik "ontvoerd" naar een van de kamers. Elena een Turkse met grote naturel borsten, denk aan het formaat van Helena uit PT Xanten, of Chantal van PT Mettmann. Wederom een sessie van hoog niveau.
Nou had ik bij laatste bezoek aan deze club nog zo gezegd; bewaar Svenja niet voor het laatst, je staat na een paar sessies al op instorten maar na Svenja ben je helemaal gesloopt. Toch tegen beter weten in een sessie gestart met Svenja, het einde laat zich raden...:wand::wand::hammer:
Na de laatste sessie, gedoucht en omgekleedt, afscheid genomen van de dames en de terugreis aanvaard.

Deze PT scoort met de service van de gewillige dames, die zonder tijdsdruk lijken te werken, maar de inrichting en het pand zelf kunnen wel een opknapbeurt gebruiken.

Grtz forgetskinnyletsgetfatty:wand::teuflisch:

Fons
17 april 2010, 16:07
Hallo medewandelaars,

Weten jullie of deze party-treef nog open is want de website ligt er al een tijdje uit, toen las ik dat er veel mogelijk is daar.
Dus misschien wel de moeite waard om eens een kijkje te nemen.

Groeten een Tukker

forgetskinnyletsgetfatty
28 september 2010, 17:02
Deze club heeft na overname en renovering, de naam veranderd in Partytreff Diamant.

De nieuwe website staat onder www.diamanten-partytreff.de

De belangrijkste wijzigingen:
2-uurs kaart 70 euro
Dagkaart 100 euro

Openingstijden : zondag t/m donderdag 12:00 tot 24:00
Vrijdag en zaterdag 12:00 tot 05:00

Grtz forgetskinnyletsgetfatty