PDA

Volledige versie bekijken : Antonia (Roemeense) ex-Isabella Nanu34/VV/LR

Pieta
11 januari 2008, 23:23
I was last sunday in PHG and i went to a room with a new little romanian girl. She had a red bikini and was about 1.65 m with high heeled shoes.

Naam : Kami / Cami

Nationaliteit / taal : Roemeense / beperkte talenkennis /Engels en onderhand wel wat duits

Leeftijd : 18-21 jaar (she said she is younger than 22 and Big30 agrees)

Haarkleur/lengte : Bruin middellang haar

Lengte : 1.55m

Postuur / Cupmaat : Slank / A-cup (very nice body and smiling face)

Tatoeage /Piercing : niet gezien

Service : PZC, NMC, zoenen redelijk, (FT : Nee), aftrekken, beffen, (vingeren : Nee) GFE : Nee but she is nice, not too professional, quite passive and not in a hurry.

Extra : No, but she asked 125 € for 75' but apologied when she understood that i knew the price.

Herhaling faktor : 75 %

Big30
11 januari 2008, 23:42
Leeftijd : 22-25jaar (she said she is younger than 22 but for me she is not younger)

I suddenly remember this girl and her name ;)!
She is really younger than 22 years. She started Friday in Happy so maybe she was not aware of the Happy price setting structure :cool:.
Maar ik vind het wel een heel lief leuk klein Roemeens meisje!

:wink::wink:
Big30

Pieta
12 januari 2008, 00:00
She is really younger than 22 years. She started Friday in Happy so maybe she was not aware of the Happy price setting structure :cool:.

If you say she is younger, i believe you : I always have (diplomatic) problems with women's age :redface:. But please, tell me she is at least 18 :teuflisch:D

Big30
12 januari 2008, 00:06
If you say she is younger, i believe you : I always have (diplomatic) problems with women's age :redface:. But please, tell me she is at least 18 :teuflisch:D

Her age indeed is 18 + ;), although not 21! Don' t worry, she brought her passport and that has been checked :p!

Big30

Willem2
12 januari 2008, 09:32
Extra : No, but she asked 125 € for 75' but apologied when she understood that i knew the price.

Lekker verhaal weer... :nee:

Haaien zijn 't :teuflisch

Misschien komt ze uit een club waar dat meer de standaard is :rolleyes:.
Laten we haar eerst het voordeel van de twijfel geven.........;)

:wink:

Big30
16 januari 2008, 02:02
Ik dacht dat ze vanavond zei dat haar naam in VV Francesca was. Ben niet meer 100 % zeker. Maar zal het nog wel checken :cool:.

Vriendinnetje van Diana en Denisa ;).

Big30
19 januari 2008, 01:51
Ik dacht dat ze vanavond zei dat haar naam in VV Francesca was. Ben niet meer 100 % zeker. Maar zal het nog wel checken :cool:.

Checken was wel nodig want ze heet dus in VV Alisa, haar kleine "vriendinnetje" met natuurlijke B/C-cup heet Franseca ;).

mr rocky
26 januari 2008, 22:43
Checken was wel nodig want ze heet dus in VV Alisa, haar kleine vriendinnetje met natuurlijke C-cup heet Franseca ;).

Vandaag heb ik mij eens laten verleiden door deze lekkere donkere kleine Roemeense. Ze vertelde trouwens dat zij en Francesca zussen zijn, zou best waar kunnen zijn, ze lijken wel op elkaar. Ze zei dat ze pas 19 is en dat is wel geloofwaardig. Dankzij haar was de hele dag toch niet verloren, want het was erg rustig vandaag tijdens mijn bezoek vandaag van ca 17 tot 22 uur (volgens Maggie bij binnenkomst ca 28 dames en dat kon best kloppen, ik heb ze niet nageteld en van de dames die voor mij nieuw/onbekend waren, waren mi niet veel de moeite waard)

Alisa had ik dus al eens gespot in PHG en ook op de openingsdag van VV.
Ik ben zeer tevreden van de kamer afgekomen en het herhalingsgevaar is zeer groot. Het uur was weer veel te snel voorbij ; Alisa is echt een meisje wat mijn hart sneller laat kloppen; mooi, lief en gewillig.
Vandaag mochten wij kamer 5 gebruiken met douche en spiegel, tov kamer 13 vele malen beter.
:freu::freu:

Hollandmale
27 januari 2008, 01:46
Vandaag heb ik mij eens laten verleiden door deze lekkere donkere kleine Roemeense. Ze vertelde trouwens dat zij en Francesca zussen zijn, zou best waar kunnen zijn, ze lijken wel op elkaar. Ze zei dat ze pas 19 is en dat is wel geloofwaardig......zijn Alisa en Francesca zusjes. Francesca zou trouwens nog 'n jaartje jonger zijn, begrijpt HM. Beiden behoren tot de kleinste en jongste dames in VV, de een is zelfs nog kleiner dan de ander. Francesca heeft langer en donkerder haar dan Alisa, ravenzwart :rolleyes:.
Beide Roemeense zusjes doen het goed, ze waren gisteren (zaterdag 26/01/08) weinig in de bar, hadden het behoorlijk druk :smkiss:.

mr rocky
27 januari 2008, 11:06
dat ze zelfs op een barkruk moet klimmen.....(Francesca)

moet haar toch misschien een volgende keer aan een nader onderzoek onderwerpen...:lostit:

kleine meisjes hebben namelijk meestal een groot voordeel, ze zijn klein....
:baby2:

Jorah Mormont
27 januari 2008, 21:34
Afgelopen woensdag ben ik ook ben Alisa naar de kamer geweest. Nadat ik rond twaalven nog wel een hoedje stijfsel over had, nog maar op jacht gegaan voor een dame. De spoeling was dun geworden en het was de Roemeense Diana welke mij aan Alisa voorstelde.

Alisa, eigenlijk helemaal geen Sonny meisje, maar iets deed mij besluiten deze kleine dame een sleutel te laten halen.

Ik moet eerlijk zeggen, het viel niet tegen. Tedere sex met Alisa, lief en zacht. Ze pijpt lekker rustig en het neuken was heerlijk strak (ja, wat wil je in zo'n lichaampje:eek:).

Alisa, een dikke voldoende, maar denk ik niet op herhaling. Het was lekker voor een keertje.

Sonny:wink:

Big30
26 maart 2008, 23:39
Voor haar fans de mededeling dat ze niet meer in de Villa werkt. Of ze eventueel terug komt onbekend.
Dat weet je nu eenmaal nooit zeker met Roemeense dames :eek::D:eek:.

Big30

Big30
9 april 2008, 19:03
Zou volgens doorgaans welingelichte bronnen nu in LR werken!

Weet ook iemand wat daar haar artiestennaam is ;)?

Willem2
11 april 2008, 14:53
Zou volgens doorgaans welingelichte bronnen nu in LR werken!

Weet ook iemand wat daar haar artiestennaam is ;)?

Ze reageerde op Isabella ......:rolleyes:

Big30
20 april 2008, 18:42
Ze reageerde op Isabella ......:rolleyes:

Dat zal ze nu ook weer doen, maar dan niet in LR maar weer in nanu34 ;).
Ze is daar weer opgedoken samen het haar nog kleinere zusje.

Big30

Bluefox
20 april 2008, 22:41
Dat zal ze nu ook weer doen, maar dan niet in LR maar weer in nanu34 ;).
Ze is daar weer opgedoken samen het haar nog kleinere zusje.

Big30

Hi, genau die ist es.

Bluefox der Sie Na Nu genossen hat.

Babbel
21 april 2008, 19:58
Di meisje liep er inderdaad rond met haar zusje. Het was voor hun weer een vertrouwde omgeving. Ze had het best druk op deze dag.

Big30
21 mei 2008, 23:05
Vandaag liep dit meisje rond in Gt ;)! Werkt daar al weer een paar dagen samen met haar zusje. Ik meen dat ze in Gt Ramona heet en haar kleine zusje Sandra.

Ze had het weer behoorlijk druk.

Note Big30: naam dus verkeerd verstaan! Ramona is dus Antonia!

Big30

hara1d
31 mei 2008, 16:14
Naam :Antonia

Nationaliteit/Taal : Rumänien / mäßig englisch, nur paar Worte deutsch

Leeftijd : 19

Haarkleur/-lengte : Rot/Schwarz, Schulterlang, auffallend dichte und dicke Haare

Lengte dame : 1,60

Postuur/Cupmaat : schlank, Knackarsch/ ein Körbchen 75A zu 3/4 gefüllt:D

Tatoeages/Piercings : Keine/ Keine,Natur pur (so wie ich es mag)

Service: PZC, MNC, FT, bei Sympathie ist sicher mehr möglich (kein Anal)

Voordelen: viele

Nadelen:keine bemerkt

Tijdsduur : 66 Minuten ;)

Prijs : 75 plus "Trinkgeld" (sie mag keine Drogen und keinen Alc)

Extra’s bij het bezoek: (der Genießer schweigt)

Gestern war ich um 18 Uhr im GT, erst mal Kaffee geholt, in den Garten, Kartoffelsalat und 3erlei Gegrilltes zu mir genommen. Keine meiner Favoritinnen gesichtet, wenn ich mich schon beim Grillfleisch nicht entscheiden kann setzt sich ein Clubbesuch oft weiter so fort :wand:
Etliche bekannte Eisbären (die üblichen Verdächtigen, die meist in Foren nur lesen aber nix schreiben) begrüßt und unterhalten (auch Infos über einige mir bisher nicht bekannte Mädels eingeholt).
Weil stets Wartezeiten auf Zimmerschlüssel bestanden alles mit Ruhe angehen lassen (denn müssen ja noch 20-25 Mädels "belegt" sein).
Seit langem ist Freitags das GT absolut gefüllt, in diesem Jahr fällt mir jedoch auf dass viele Mädels den Club gegen 22 Uhr verlassen, so auch gestern: Ich habe mich (endlich) entschieden, Mist die Maus wird mir vor der Nase weggebucht, also warten bis sie zurückkommt, denn sehe ich sie vom Zimmer kommen, Schlüssel abgeben, wenig später mit Jeans und T-shirt Abreise!
Plan A, B, und C entschwinden auf diese Weise:wand: Nach 22 Uhr sind von 70 nur noch 20 Mädels zu sehen, weil immer noch Wartezeit auf Zimmerschlüssel ca. 35 Mädels buchbar, davon gefallen mir 2,1 Mädels (also 3 Mädels zu 70%) ;)
Antonia ist eine davon:D, einen der schreibfaulen Miteisbären befragt und 100% Empfehlung bekommen.
Also fange ich sie ab als sie von einer Buchung zurückkehrt. Es ist 23:51 !
Schlüsselwarteschleife: 8 Weitere in der Liste!
Neben der Sauna ist das Poppzelt frei und ab dafür.
Antonia ist eine super natürliche Maus, außer ein wenig Permanent Mak-Up alles naturbelassen, küsst atemberaubend, wir nutzten die knappe Zeit bis Feierabend, bei der Zigarette danach sprachen wir darüber woher wir uns(vom sehen) kannten. Ergebnis: Antonia war mit ihrer Schwester am Eröffnungstag in der Villa, ich plante mit einem Freund die beiden Mädels zu buchen. Die beiden jungen Mädels hatten vorher noch nie in einem Club gearbeitet und bei 2 Männern gleichzeitig wollten sie eher nicht. Deshalb verließ ich seinerzeit die Villa ungepoppt :hah:
Antonia war inzwischen im PHG und im LR, unvorstellbar dass es keinen Bericht über sie gibt, wenn doch bitte an die Admins zusammenpacken.

MiniME
1 juni 2008, 11:56
Antonia is een super mooie Roemeense lolita. Echt een MY meisje (ofwel: 1m65 en 45 kilo) :rolleyes:

Biedt full-service, een beetje klik met haar hebben is dan wel zo handig. Het gekke is dat ze er ouder dan 19 uit ziet, mogelijk komt dit door haar make-up en "volwassenheid". Jammer dat ze weg is uit VV ("not enough men", maar ja, dan wordt het dus nooit wat) want in VV zou ze hoog in de top-5 eindigen. Ook voor GT prima nivo (8,5) en hopelijk blijft ze hier wat langer.

Goedemorgenallemaal
1 juni 2008, 19:13
IOk zag haar vorige week en dacht : "Jaaaa".
Dus even op haar af gestapt, helaas was ze net met een vaag videopspel begonnen. Ja even dit rondje afmaken....
Maar toen nog een en nog een....:wand:
Gelukkig zag ik toen Konstantia....:D

warsteiner
10 juni 2008, 20:09
Antonia is Romanian, 19, about 165cm tall and 45kg with B cup breasts and a sunbed tan. She is a bit heavy on the make up and only speaks broken English and German so communication is a bit hard. I tried to kiss her while we were on the sofa but she stopped me and said that we could kiss in the room but she doesn't kiss all men so she will pick and choose who she kisses. We went off to the room and she was more than worth the €50. DFK and great sloppy BBBJ with plenty of tongue action, She doesn't do DATY but more than made up for it with the BBBJ. She is very tight and rides you for all you are worth. After the session we hung around the room for about 5/10 mins chatting, kissing and just generally messing around.

Looks - 8.5, lovely petite body but a bit heavy on the make-up for my liking
Attitude - 8, good attitude and wasn't in a rush to get out of the room at the end
Session - 8
Repeat - Yes, if she hadn't have been busy later I would have repeated the same day.

le_belge
10 juni 2008, 20:35
Ich kann die positiven Kommentare über Antonia nur bestätigen! Dieses junge, kleine und zierliche Mädchen ist super-lieb und zärtlich, aber auch wild und leidenschaftlich :D Seid lieb zu ihr!

Pieta
11 juni 2008, 00:07
The only romanian girl that i have seen in GT the last 2 weeks with black and dark red hair is Cami/Isabella who is also, as Warsteiner said, a little bit heavy on make-up.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9482

Big30
13 juni 2008, 13:58
The only romanian girl that i have seen in GT the last 2 weeks with black and dark red hair is Cami/Isabella who is also, as Warsteiner said, a little bit heavy on make-up.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9482

"Isn't she Cami/Isabella ?"

You are right! As I also understood when I spook with hara1d ;).

-> Antonia-Gt = Cami/Isabella (Nanu34/PHG/VV/LR ... .)

Naam :Antonia
Die beiden jungen Mädels hatten vorher noch nie in einem Club gearbeitet und bei 2 Männern gleichzeitig wollten sie eher nicht. Deshalb verließ ich seinerzeit die Villa ungepoppt :hah:
Antonia war inzwischen im PHG und im LR, unvorstellbar dass es keinen Bericht über sie gibt, wenn doch bitte an die Admins zusammenpacken.

:D:D:D

Ich war vorher auch noch nie in einem Club!

Pieta
13 juni 2008, 23:14
Ich war vorher auch noch nie in einem Club!

Me too : First time . . . . . . for that week ;) :D :D

MiniME
5 juli 2008, 23:17
Antonia zag er ook vrijdag weer heerlijk uit. Samen gegeten (alhoewel, ik pasta en zij 1 broodje met kruidenboter) en toen zeer goede sessie gehad. Dit is typisch een dame die verlegen en schuchter lijkt, maar als je de juiste snaar raakt, op de kamer kan ontluiken tot PSE/GFE combinatie. :lostit:

Mauriceyep
6 juli 2008, 09:04
Vrijdag met haar naar de kamer uhhh tent gegaan ... eigenlijk kan ik alles bevestigen wat al geschreven is. Ze is bijzonder servicegericht, een echt schatje.
Ondanks de 45 kilo ziet alles er behoorlijk goed in proporties uit. De make-up zou iets minder mogen. Heerlijk zoenen, uitgebreid pijpen waarbij ze niets vergeet en heerlijk neuken. Alles gaat iets te voorzichtig naar mijn zin, maar misschien is dat bij een herhaling anders, want die gaat er wel komen:smile:
Voor wat betreft haar naam .... volgens mij noemde ze nu weer een andere naam, ik denk dat ze het ons lastig probeert te maken ;)

Mauriceyep
11 juli 2008, 21:07
Antonia was vandaag weer aanwezig, ze zag er beeldig uit:smile:
We hebben ons vaste tentje maar weer een opgezocht. Dit keer was het een korte sessie, waarbij zij al het werk mocht doen. Ze doet een goede blowjob met het likken van alle aanwezige lichaamsattributen;) en zoeken van de goede drukpunten. Een spetterend einde was het gevolg:D

deux deux
11 juli 2008, 22:05
Keek ze jou ook zo onschuldig aan om vervolgens te vragen: 'do you like the kiss ?"........

:hah:

Mauriceyep
11 juli 2008, 22:14
Keek ze jou ook zo onschuldig aan om vervolgens te vragen: 'do you like the kiss ?"........

Deux deux, wat leuk om jou eens op dit forum tegen te komen:smile: lang niet gezien in GT!

Het onschuldig kijken is haar eigen, natuurlijke blik, versterkt door de make-up, dan dat ze echt heel onschuldig nog is (dat gaat er in GT snel vanaf)!
Deze specifiek vraag heeft ze mij niet gesteld .... maar wel andere Florence Nightingale vragen:D

MiniME
13 juli 2008, 22:40

Inderdaad zeer herkenbaar deze "I like the kiss too...." achtige zinnetjes van deze echt-niet-zo-heel-onschuldig-meer dame.

blijemotorrijder
22 juli 2008, 14:00
Op Donderdag 17 Juli was ze weer in GT en had ik een lekkere sessie met haar.
Inderdaad heel voorzichtig en haast schuchter bij het likken en pijpen, maar toch is ze inmiddels wel behoorlijk ervaren denk ik.
Lief meisje, waar ik nog wel bij terugkom.

Goedemorgenallemaal
22 juli 2008, 14:25
IOk zag haar vorige week en dacht : "Jaaaa".
Dus even op haar af gestapt, helaas was ze net met een vaag videopspel begonnen. Ja even dit rondje afmaken....
Maar toen nog een en nog een....:wand:
Gelukkig zag ik toen Konstantia....:D
Hmmm, dan moet ik het toch nog maar eens proberen....
Kan ze de schade inhalen.

MiniME
22 juli 2008, 17:10
Helaas is ze nu, net als haar zus, voor een paar weken naar Roemenie.

Familiebezoek, studie? wie zal het het zeggen? :green_smi

londonbasketcase
22 juli 2008, 22:37
Helaas is ze nu, net als haar zus, voor een paar weken naar Roemenie.

Familiebezoek, studie? wie zal het het zeggen? :green_smi

Bye Bye little Antonia,

It was nice to say good bye to her before she had to leave for Romania as you say.

Maybe we will see her again. Until then I shall treasure "the good times and the bad times that will never be the same again" (INXS).

Grtz,

Londonbasketcase

Big30
2 oktober 2008, 19:07
Heeft iemand van de vaste GT crew Antonia dan wel haar kleine zusje Fabiola nog recent in GT gespot??

londonbasketcase
2 oktober 2008, 22:04
Heeft iemand van de vaste GT crew Antonia dan wel haar kleine zusje Fabiola nog recent in GT gespot??

Hi Big30,

In my last 4 visits to Golden Time I have seen Fabiola of Romania working at Golden Time but I have not seen her sister Antonia of Romania. Shame.

We shall have to seen out search parties of ijsberen to look for Antonia in the clubs of Germany, Switzerland, Austria and Spain to find out where she has gone.

Maybe she does not come back to Golden Time as Fabiola indicated as much.

Have I got you correct in that Antonia is the older sister and Fabiola is the younger sister?

Kind regards

Londonbasketcase

Big30
2 oktober 2008, 22:10
Hi Big30,

Have I got you correct in that Antonia is the older sister and Fabiola is the younger sister?

Kind regards

Londonbasketcase

Hi Londonbasketcase,

Yes that is indeed true. Antonia is the older sister. Although it would be not correct to say that Antonia is old ;)!

Kind regards,
Big30

londonbasketcase
3 oktober 2008, 19:49
Hi Londonbasketcase,

Yes that is indeed true. Antonia is the older sister. Although it would be not correct to say that Antonia is old ;)!

Kind regards,
Big30

Antonia is such a Romanian cutie. I like the blue eyes and dark hair combination and she is so petite and delicate. Make a change from my German blondes.

Last I heard she was 19 going on 20. I do miss the little minx.

blijemotorrijder
12 oktober 2008, 19:45
Lief meisje, waar ik nog wel bij terugkom.

Dit schreef ik lang geleden, maar Antonia staat toch nog scherp op mijn netvlies.
Heeft iemand enig idee of ze nog een keer terugkomt in GT of ergens anders en zoja waar en wanneer ?

londonbasketcase
19 oktober 2008, 20:20
Dit schreef ik lang geleden, maar Antonia staat toch nog scherp op mijn netvlies.
Heeft iemand enig idee of ze nog een keer terugkomt in GT of ergens anders en zoja waar en wanneer ?

blijemotorrijder,

I believe that you are not alone in wondering where the cutie that is Antonia :luvlove:. Others have indicated in similar tone to you.

There are other teeny Romania types at Golden Time :freu:. My only suggestion is to seek these Romanian teenies out and take them to the zimmer/kamer and in your mind pretend that they are Antonia and shag them silly:fuck:. I know that I will have to do the same. The key is to have excellent imagination :rubbel:. Practising the olde in and out makes perfect :fuck:.

Kind regards:wink::wink::wink: