PDA

Volledige versie bekijken : Carina ( Roemeense )



Willem2
10 januari 2008, 11:30
Naam : Carina

Nationaliteit / taal : Roemeense / duits / engels

Leeftijd : 20-23jaar

Haarkleur/lengte : Donker lang haar

Lengte : 1.65m

Postuur /Cupmaat : Slank / A/B-cupje

Tatoeage /Piercing : nee

Service : PZC,NMC, zoenen, beffen

Extra : Heeft voorheen gewerkt in oa Penelope, VanGoch....


Name: Carina
Herkunft/sprache: Rumänien/ Deutsch, Englisch, Rumänisch
Alter: 20 Jahre
Haarfarbe/-länge: Schwarz/ lang
Grösse: 1,65m
Figur: (auch Cupsize) schlank / A-Cup
Tattoo/Piercings: keine
Service : Küssen, Zungenküsse, Verbalerotik, Nylonerotik, GV. , Dildospiele, Highheels, Französisch beidseitig, Französisch ohne, Hodenmassage, Körperbesamung, Ölmassagen, Erotische Massagen, Schmusen, Spanisch
Sonstiges :

Horny_one
10 januari 2008, 17:25
zo te lezen moet visje nog uitgezet worden in het vijvertje van JackD.

Maar ook andere beertjes zullen uit deze vijver willen vissen.

Het is maar goed dat er een keer in de zoveel tijd een visvergunning uit de tombola rolt.

Knabbel
11 januari 2008, 22:47
Ja dit meisje is absoluut een beauty. Volledig knabbelbaar, JackD proof en een echt Sonny meisje, om maar eens een paar cliche's te gebruiken.

Helaas was ze veelvuldig bezet zodat het van een kamerbezoek (nog) niet gekomen is. To be continued...

r0y
11 januari 2008, 23:01
Weet iemand op welke dagen zij aanwezig is? Fun Garden is betrekkelijk dichtbij voor me, en ik ben nieuwsgierig geworden naar haar

Jorah Mormont
11 januari 2008, 23:50
Ja dit meisje is absoluut een beauty. Volledig knabbelbaar, JackD proof en een echt Sonny meisje, om maar eens een paar cliche's te gebruiken.



Sonny meisje!!! Dat moet ik in de gaten houden en zo dicht in de buurt.

Even off topic.....

Overigens, zat afgelopen avond de film "Lost In Translation" te kijken, maar daar speelde ook een typies Sonny meisje in mee: Scarlett Johansson.

Een mix van Deens en Pools.....:luvlove::luvlove:

http://www.wallpaperbase.com/wallpapers/celebs/scarlettjohansson/scarlett_johansson_4.jpg


Sonny:wink:

carlos 26
18 januari 2008, 22:32
Ich wollte euch nur mal sagen das alle Mädels richtig richtig geil sind aber am besten war die kleine süße Blonde Carina aus Rumania. Ich habe jetzt die halbe palette durch und ich kann nur sagen es war einfach nur geil wie die kleine süße mir ein geblasen hat. ich habe gedacht ich bin im Garden und als es fertig war, war ich auch in Fun-Garden. Ich werde wieder kommen und ein paar neue bearbeiten. Mädels ihr wart und seit so geil ich liebe euch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mit Freudlichen grüss
carlos 26

harry
26 januari 2008, 10:51
In de topic van Carina staan 4 sterren............niets aan gelogen!!!!!!!!!

Ik zat aan een tafeltje met Ronald 35:prost: te kletsen en onze oogjes vielen op een superslanke meid.......we wisten beiden niet wie het was, maar de blik in haar ogen voorspelde niet veel goeds. Als veelvuldig bezoeker van het vrouwelijk schoon weet je vaak wel dat je eerste indruk ook meestal de juiste is. (Als ze zo kijken begin je er maar niet aan om teleurstelling te voorkomen)
Ze droeg op dat moment een heel kort, kittig , blauw jurkje en erg lange blauwe 'laarzen', dus we spraken al snel over het smurfje en konden onze ogen niet meer van d'r afhouden!!!!:hu[1]: Ook ik ben maar een mens;) ,en besloot toch maar eens naar haar toe te lopen nadat ze zich net op het bankje achter ons had gedrapeerd. Al snel kwam ze helemaal los en kwam ik er achter dat het gewoon een lieve spetter is!!!! Na wat geklets, gefriemel en gezoen heen en weer ben ik achter haar en haar fantastisch gevormde kontje, de trap op gelopen :lostit:, een (prachtige) kamer binnengeglipt en nadat ze mij van m'n ijsberenvel ontdeed en ik haar smurfenkostuumpje liet zakken , hebben we elkaar vervolgens helemaal gek gesopt.
Om een lang verhaal iets korter te maken....een top-GFE!!!!!!!!:fuck:
Maar als je nog van haar wil genieten moet je wel snel zijn !!! Ze heeft me n.l. iets in m'n oor gefluisterd waarvan ik heb moeten beloven:rolleyes:het niet eerder dan over 3dagen wereldkundig te maken:o Zonde................

harry
28 januari 2008, 16:25
Mij vertelde ze dat ze naar Penelope in Essen zou gaan......dat is dan waarschijnlijk na haar uitstapje naar Roemenie :smile2:

Women Lover
28 januari 2008, 18:08
weer een club erbij op de 'to do lijst' :eek:

gaitan
31 januari 2008, 21:16
[Bericht] Fun-Garden und mein erster Besuch in einem Club !

--------------------------------------------------------------------------------

Nun da ich nun einige Tage hier gelesen habe möchte ich euch von meinem ersten Besuch im Fun- Garden in Emmerich erzählen.
Also zunächst wurde mir an der Türe ein liebes Hallo entgegengeworfen und ich wurde hereingebeten. Ich war überrascht über die gesamte Atmosphäre. Ich sagte auch das ich das erste mal einen Club besuchen würde und ich mir die ganze Sache einmal ansehen wollte. Man bot mir was zu trinken an und ich wurde einmal im gesamten Haus herumgeführt. Es ist eine sehr sauberes und tolle Anlage. Nachdem ich alles gesehen hatte wollte ich nun doch auch mal was erleben und suchte mir die Carina aus, welche eine sehr hübsche und einfühlsame Mädel ist.
Wir gingen gemeinsam duschen und es fing schon unter Dusche an richtig klasse zu werden. Als wir uns dann in unser Zimmer zurück gezogen haben ging es richtig zur Sache. Ich hatte für meinen ersten Besuch wohl direkt den Jakpot an Mädel gezogen und genoss es in vollen Zügen. Es war genau das was ich mir immer gewünscht hatte.
Ich konnte total von allem Stress abschalten. Carina gab mir das richtige Gefühl um richtig zu schweben. Sie nahm sich Zeit und es war einfach Spitze ! Danke Danke
einfach spitze !

Euer

Gaitan

Flowerdragon
11 september 2008, 08:15
Zaterdag vernomen dat Karina weer, tijdelijk, weg is.. Echter had ze tegen een vriend van mij verteld dat ze tot januari zou blijven.

Ze voelde zich de laatste dagen ook niet erg lekker...

Wie weet? Een komen en gaan bij FG...

Of is ze weer terug omdat FG op de 5e een reactie geplaatst heeft?

nixus
3 mei 2009, 13:39
Gisteren voor het eerst sind een half jaar weer eens naar Fungarden geweest. Daar is heel weinig veranderd (de eigenaar is nog steeds dezelfde), maar de grill was goed verzorgd.
Carina was er ook weer. Ik vond haar wat minder jeugdig en fris ogen dan de vorige keren , maar ze heeft nog steeds een super mooi figuurtje.
Dus toch maar even mee naar boven genomen... , en ze wordt regelmatig geboekt.
Een lieve meid, maar ik vond haar toch wat terughoudend deze keer.

Flowerdragon
31 mei 2009, 08:19
Carina was er ook weer. Ik vond haar wat minder jeugdig en fris ogen dan de vorige keren.
Een lieve meid, maar ik vond haar toch wat terughoudend deze keer.

Dit hoorde ik ook al van een vriend van mij. Vind dit ook van de foto's op de site van FG. Lijkt erop dat Karina aan het aftakelen is... stress?

Blijkt dat ze niet meer er zo vaak is... Misschien 3 mnd FG en dan weer terug naar eigen land (visum).

Jort
9 juni 2009, 23:26
Ik heb haar vorige maand gekozen. Goede sex gehad. De kwaliteit van de dames beviel mij beter dan enige tijd geleden.

nixus
11 juni 2009, 14:09
Carina heb ik de afgelopen weken niet meer in FG aangetroffen. Het lijkt er op dat haar terugkeer van korte duur is geweest.

thijx
10 februari 2010, 22:52
Carina is weer terug! Vanavond maar weer eens even een bezoekje gewaagd, aangezien het maar 10 minuten rijden voor me is...

Ze vertelde dat ze tot mei ongeveer bleef en dan weer op 'vakantie' ging...
Heb me weer rijkelijk vermaakt met deze dame!

bobdeloper
12 februari 2010, 21:52
Ik twijfel of ik nu een sessie met Carina of Catharina heb gehad... Volgens het profiel lijken ze ook wel op elkaar... :rolleyes: Kan me herinneren dat ze een piercing door haar lip had.

Was iig een goede sessie, ze toonde erg veel initiatief en gaf vol gas :tongue:
Ook wist ze van geen opmouden met kussen, wat ze ook erg goed deed! (zelfs naderhand bij het kluisje, na het betalen plakte ze nog tegen me aan :biggrin:)
Neuken was erg lekker, zeker van achteren, lekker actief. Erg leuk strak poppetje, zeker voor herhaling vatbaar!

Dalton
12 februari 2010, 22:21
Na het schaatsen aankomende week op de OS neem ik de daltonmobiel en ga als 1ste naar fungarden de 2de is natuurlijk villa marisol en de 3de acapulco:teuflisch::teuflisch::teuflisch:.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de 1ste heel goed is ,dan vergeet ik de rest en blijf lekker dicht bij huis.:roll3::freu::roll3:

Dalton
12 februari 2010, 22:24
Er is nog een mogelijkheid dat het misschien anders kan verlopen.
Wanneer de tombola roet in het eten gooit en ik naar PSR moet met een vrijkaartje.:bibber_2::bibber_2::bibber_2:

nixus
13 februari 2010, 08:24
Ik twijfel of ik nu een sessie met Carina of Catharina heb gehad... Volgens het profiel lijken ze ook wel op elkaar... :rolleyes: Kan me herinneren dat ze een piercing door haar lip had.


Dat was bijna zeker Carina, gezien het GFE gehalte van je ervaring en haar lolita figuurtje. Verder heeft Carina nu inderdaad een lippiercing in. Moet je van houden, ik vind het ordinair.
Verder heeft ze nu zwart haar, wat haar "echte" kleur schijnt te zijn. Blijft een toppertje!

bobdeloper
13 februari 2010, 16:19
Ja Nixus, die was het! Mooi ordinair is niet lelijk ;)

casanova111
16 maart 2010, 10:06
ja ik moet helaas ook weer terug naar fun-garden.
Het is de laatste keer te goed bevallen, helaas was carina er niet.
Deze staat op mijn lijstje

tomtom1
29 maart 2010, 20:05
Net terug van Fungarden; Fernanda, Sofie en Isabella waren er helaas niet......maar Carina wel! Ik ben 2,5 uur met haar op de kamer geweest (waren de tijd een beetje vergeten; zal de zomertijd zijn :biggrin::biggrin:) en kwam dus een beetje geld tekort :tongue: gelukkig kun je ook met een creditcard betalen...!! Het was in elk geval elke cent waard; wat een feestje zeg. Haar ogen lijken wat ouderdan de 23 die ze zegt te zijn maar de rest kan daar zeker voor doorgaan; klein maar fijn, kan veel hebben en zoals Fernanda zegt; "Sie Spielt"......wat voor mij gelijk staat aan GFE of plezier hebben in je werk. Ik moest wel beloven terug te komen voor haar ;):biggrin:

Jansen
28 april 2010, 19:14
Zo die Carina lijkt wel een Jansen meisje :eek:

Zal ik toch eens naar Fun Garden moeten :gruebel:

seksenfun
28 april 2010, 20:03
Je hebt daar wel niet zo veel werk, ze hebben daar maar hele kleine plintjes :smoke:.

Pistol Pete
29 april 2010, 10:43
jammer van de blonde haren van Carina, Die zijn nu dus 'Roemeens' Zwart. Ik ken Carina bijna 1,5 jaar en ze blijft even mooi en sexy. ja zeker ook voor jansen. Aan plinten geen gebrek op de fraaie kamers van fun garden ....

madiwodovr
8 november 2010, 20:55
Deze dame lijkt me een hele uitdaging! :smile2:

madiwodovr
11 november 2010, 23:04
Now it seems I can't keep my mind of you
My brain drifts back to better moments we've been through
And now it's gone but I take no blame
There's nothing I can do but take the pain

If I promise you to go to church on Sunday,
will you go with me on Friday night?

Wat is dat toch met deze dame... GFE? Dacht het wel ja!

:liebe2:

Alfijojo
12 november 2010, 12:15
Nog een verliefde beer! nix an!

Koekkoek
16 november 2010, 17:24
Ik vond er niks aan hoor. Heel plichtmatig. Weet niet wat MDWDV allemaal met haar doet, maar ik was snel weer beneden.

madiwodovr
18 november 2010, 14:29
Deze dame lijkt me een hele uitdaging! :smile2:

Wat heet: deze dame is een hele uitdaging! :smile2:

Admin
8 december 2010, 15:49
https://www.ijsberenforum.com/img/FunGarden/Carina%20Mask/Carina-05[1].jpg

Admin
17 december 2010, 12:09
https://www.ijsberenforum.com/img/FunGarden/Carina%20Mask/Carina-07[1].jpg

Admin
30 december 2010, 12:55
https://www.ijsberenforum.com/img/FunGarden/Carina%20Mask/Carina-08[1].jpg

https://www.ijsberenforum.com/img/FunGarden/Carina%20Mask/Carina-14[1].jpg

Admin
10 januari 2011, 11:19
https://www.ijsberenforum.com/img/FunGarden/Carina%20Mask/Carina-15[1].jpg

Pistol Pete
10 januari 2011, 11:41
Mooie foto's maar ik heb me laten vertellen dat Carina niet meer in Fun Garden werkzaam is na een geschil. Nu ik deze foto zie twijfel ik of het waar is maar mijn bron is 'doorgaans betrouwbaar''...

jammer, maar helaas.

madiwodovr
10 januari 2011, 21:23
Hmm... is wel even fijn om zeker te weten, anders kan ik net zo goed thuis blijven...

madiwodovr
13 januari 2011, 23:01
Mooie foto's maar ik heb me laten vertellen dat Carina niet meer in Fun Garden werkzaam is na een geschil. Nu ik deze foto zie twijfel ik of het waar is maar mijn bron is 'doorgaans betrouwbaar''...

jammer, maar helaas.

Pistol Pete, I think you're right!!!
It's a shame. I could cry. :heul:
I was there, but she's gone I believe...

She is the first voice of the last ones in the line, but most beautiful to me.
She’ll drag the lake to keep the vendetta alive and bring in the head of the government. :wand:
The dog ate the document while somebody shot the president.
And in the same time, no one knows where Carnia went!
Carina, where did you go? ... :confused:

Pistol Pete
14 januari 2011, 07:45
dear mdvrdo...


Usually i am right :)

But it is a pity.

I only can say that girls like Carina sooner or later appear in another club again. My guess: acapulco. We must wait and see.

In the meantime there is a gap in our heart we have to fill with other sweeties :).

madiwodovr
26 januari 2011, 00:01
Bij deze wil dan toch graag nogmaals de vraag uitzetten: Waar is Carina?! :confused:

juansito68
26 januari 2011, 00:37
Jammer dat Carina er niet meer werkt, want zij was een toppertje. Volgens mij is er momenteel een leegloop bezig bij FG. Afgelopen zaterdag wam ik in Acapulco een paar meisjes tegen die vroeger hier werkten. Het zou mooi zijn als FG zijn lijst met meisjes zou updaten. De laatste update dateerd van Oktober '10.
Kan iemand mij vertellen of mijn schatje Albina nog bij FG werkt??

Big30
7 maart 2011, 12:43
Goed nieuws voor haar Fans want ze is weer terug in FG!

madiwodovr
7 maart 2011, 22:36
Goed nieuws voor haar Fans want ze is weer terug in FG!

Wonderfull!!! Dat is de enige reden om een bezoekje aan Emmerich te brengen. :luvlove: Big30 ben je hier zeker van?

Big30
7 maart 2011, 22:37
Wonderfull!!! Dat is de enige reden om een bezoekje aan Emmerich te brengen. :luvlove: Big30 ben je hier zeker van?
De info komt van FG zelf. Dus ik ga er vanuit dat de info klopt. Maar tis een Roemeense he dus dan ben je nooit 100 % zeker :tongue:.

Admin
8 maart 2011, 13:29
https://www.ijsberenforum.com/img/FunGarden/Carina%20Mask/Carina-23[1].jpg

Admin
12 maart 2011, 13:43
https://www.ijsberenforum.com/img/FunGarden/Carina/Carina-FM13.jpg

Admin
5 april 2011, 15:14
https://www.ijsberenforum.com/img/FunGarden/Carina%20Mask/Carina-18[1].jpg