Volledige versie bekijken : YY vragenbakje, Augustus 2007
dreamy
1 augustus 2007, 11:15
Ik heb gisteravond een bezoekje gebracht en vond het erg rustig. Ik kwam gelukkig al snel Annette tegen, maar verder was het een beetje een dooie boel. Er waren aan het begin misschien zo'n 20 dames, maar toen ik tegen middernacht wegging, was dat alweer een pak minder. Ook niet veel beren en dus niet veel business voor de dames.
Maandag zou nog rustiger geweest zijn, dus het is te hopen dat de speciale actie in augustus wat leven in de tent zal brengen.
HW1
1 augustus 2007, 23:00
Maandag zou nog rustiger geweest zijn, dus het is te hopen dat de speciale actie in augustus wat leven in de tent zal brengen.
Ik weet niet of het aan de actie-tarieven lag, maar vanmiddag was het 'beren-druk'. Trouwens Alexandra (inderdaad waarschijnlijk die dame waarvan Stiffmaster even de naam was vergeten) niet gezien. Wel heerlijk van Yvon genoten.
Rob10
1 augustus 2007, 23:58
Ik weet niet of het aan de actie-tarieven lag, maar vanmiddag was het 'beren-druk'. Trouwens Alexandra (inderdaad waarschijnlijk die dame waarvan Stiffmaster even de naam was vergeten) niet gezien. Wel heerlijk van Yvon genoten.
Ook geen peil ( stok) op te trekken dan:rolleyes:
Willem2
2 augustus 2007, 12:46
Afgelopen vrijdag kwam ze me even vertellen dat ze vanaf deze week weer een tijdje terug gaat naar..... Artemis..:cool:
Ze vond het een beetje te rustig worden in YY...:mad:
Voor wat het waard is zeggen we dan weer...
:wink:
Je zou eens moeten lezen bij Artemis.........daar was het rustig omdat het aantal tentoonstellingen/beurzen op dit moment zeer laag is. Daardoor minder bezoekers en klagende,jagende dames. De IJsbeer is vogelvrij verklaard :rolleyes:
buttlover
2 augustus 2007, 13:14
Willem 2,
Zag zojuist je berichtje over tentoonstelling en beurzen...
Het dillema waar ik mee zit is dat ik altijd een smoes moet verzinnen om richting YY of GT te gaan... jaja ik weet het, het is niet netjes, maar je moet toch wat? Een vergadering in Maastricht is vanuit mijn werksituatie redelijk goed te verkopen....
Ik denk dat meerdere ijsberen met dit verhaal zitten? Is het niet mogelijk om een soort smoesen topic te openen waar de meeste tentoonstellingen en beurzen in Duitsland - Nederland kunnen worden geplaatst?
Hebben we een wat grotere keus aan smoezen :freu: en hebben we - voor de gebonden ijsberen onder ons - betere aanleiding om Duitsland te bezoeken?
Het is maar een idee, weet ook niet of er belangstelling voor is? Shoot me...:wand: :ranting2: :baeh:
Willem2
2 augustus 2007, 13:24
@ Buttlover
Ik kan even zoeken :rolleyes: ( kan jij ook ;) ) Maar volgens mij is er over dit onderwerp ergens een topic.
En anders begin je in Algemeen Ge-IJsbeer gewoon zelf. Daar doen wij niet zo moeilijk over :wink:
Hier dus http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7467
Silvester
2 augustus 2007, 16:11
't wordt een beetje off topic :rolleyes: , maar kijk maar even hier...
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=47347&postcount=6
hardon
2 augustus 2007, 20:29
Vandaag dan toch na lang wikken en wegen voor de eerste keer naar Yin Yang geweest. Wat een KUT tent en dan met hoofdletters. :rofl:
Het is dus een K(ei) U(itstekende) T(ent). Ik ben regelmatig naar een prive huis geweest maar daar in roermond is tien keer beter vind ik. Het was niet te druk, zal de tijd van het jaar wel zijn, maar voor mij was het goed zo. Gezellige bar en ook het natte gedeelte prima, leuke bios en ik denk dat als het mooi weer is dat het dan helemaal top is als je een beetje buiten rond kunt hangen tussen de bedrijven door. Eten was ook best te hebben. Echt waar voor je geld en ook de dames zijn OK. Omdat we altijd wat te zeiken moeten hebben misschien een krant of zo, zodat je wat te doen hebt als je op krachten moet komen na een lekkere beurt om weer op te laden voor de volgende. Zeker als je alleen bent loop je maar wat rond te tollen.
Maar PRIMA dus en in de privehuizen vangen ze geen cent meer van mij.
Top Top Top.:wink: :wink: :wink:
Groetjes van een tevreden nieuwe beer.:freu:
Willem2
2 augustus 2007, 20:52
@ Hardon
De service in YY is inderdaad wel goed maar ik ben wel benieuwd met welke privéhuizen jij dat vergelijkt. Er zijn namelijk best wel goede adressen waar je ook goede service kan krijgen. Bij een saunaclub draait het vaak om ook andere zaken............
hardon
2 augustus 2007, 22:42
ik bedoel niet dat je bij privehuizen een slechtere service krijgt maar het totaalconcept van YY vind ik gewoon goed. Als je naar een privehuis gaat sta je na een half of een heel uur weer buiten, eigen keus natuurlijk, en ben je net zo veel geld kwijt als na een paar uur YY incl 2 keer een half uur, en een drankje en een hapje. zeker met de laatste prijsverhoging bij b.v. eindhoven prive vind ik het toch wel duur worden. Een uur met pzc is toch ongeveer 145 euro. Als je dan ook toevallig een mindere ervaring treft ben je toch teleurgesteld. Bij YY kun je dat in de tweede ronde nog proberen recht te trekken, en tijdens het kennismaken kun je een iets betere indruk van de dames krijgen als bij de snelle kennismaking in een pr huis vind ik.
Maar ja ieder zn meug zullen we maar zeggen.
greetz :lostit: :lostit:
zeppos58
2 augustus 2007, 23:22
Zeer juist Hardon en als je eens naar Bernds gaat is de kans op een slechte ervaring nihil :)
Flipper
3 augustus 2007, 09:19
Vandaag dan toch na lang wikken en wegen voor de eerste keer naar Yin Yang geweest. Wat een KUT tent en dan met hoofdletters. :rofl:
Het is dus een K(ei) U(itstekende) T(ent). ...
Ow god.....Wacht maar tot hardon duitsland ontdenkt. Maar YY is niet slecht, best leuk indeed... :D voor de afwisseling goed... :wink:
hardon
3 augustus 2007, 14:55
Wilde morgen, als afsluiting van de vakantie, een tweede bezoek brengen aan YY. Weet iemand of er de laatste, komende dagen leuke getinte dames aanwezig zullen zijn. Heb gisteren bij mijn eerste bezoek kennis gemaakt met Maureen die goed is bevallen :rubbel: . Ze stond af en toe langs een ander donkerkleurig meisje waarvan ik de naam niet weet. Ook liep er een poolse rond met halflang blond haar in een goudkleurig setje die dikwijls haar lippen voorzag van een nieuwe laag glos :hah: . Had het volgens mij best druk. Enig idee wie dit is.
de groeten:roll: :roll:
Rob10
3 augustus 2007, 15:16
... Ook liep er een poolse rond met halflang blond haar in een goudkleurig setje die dikwijls haar lippen voorzag van een nieuwe laag glos :hah: . Had het volgens mij best druk. Enig idee wie dit is...
Is vast Viviane2(poolse) met haar botox lippen, aardige service, geen herhalingsgevaar voor mij;)
Stiffmaster
3 augustus 2007, 17:14
Wel Hardon, ik denk dat er morgen 4 augustus wel enkele getinte dames zullen zijn, want de Stiffmaster heeft er met een in ieder geval een afspraak, en ik ben zo genereus, je mag ze van mij ook wel even vast houden :green_smi :green_smi :green_smi
... Weet iemand of er de laatste, komende dagen leuke getinte dames aanwezig zullen zijn...
hardon
3 augustus 2007, 18:35
who is is my dear stiffmaster, en zit er nog een gebruiksaanwijzing bij of wijst het zichzelf wel.
groetjes.
Stiffmaster
3 augustus 2007, 21:47
De Stiffmaster is snel te herkennen morgen, er zullen nog enkele beertjes met hem zijn, en als je iemand in de zon ziet zitten met een koptelefoon, ja dan heb je toch met de Stiffmaster te maken en kunnen we even kennis maken. Misschien dat we nog wat aardige dames voor je kunnen vinden.;) ;)
groeten en tot morgen, de Stiffmaster
who is is my dear stiffmaster, en zit er nog een gebruiksaanwijzing bij of wijst het zichzelf wel.
groetjes.
Binky007
4 augustus 2007, 08:37
De Stiffmaster is snel te herkennen morgen, er zullen nog enkele beertjes met hem zijn, en als je iemand in de zon ziet zitten met een koptelefoon, ja dan heb je toch met de Stiffmaster te maken en kunnen we even kennis maken. Misschien dat we nog wat aardige dames voor je kunnen vinden.;) ;)
groeten en tot morgen, de Stiffmaster
En anders zoek je gewoon Yvone op en kijk wie daar de gehele avond bij zit :lostit:
Binky
Die heeeeeel Misschien vanavond ook eens naar Stiffmaster gaat kijken,
Ben er wel op voorbereid de YinYang gids ligt klaar
Nu nog even afwachten of de BB thuis doorgaat
dupke
4 augustus 2007, 09:12
maak dan gelijk een paar extra copies voor je mede beertjes:hah:
Hollandmale
4 augustus 2007, 12:01
Gisteren 'n wandelpauze van 2 maanden beeindigd, geprofiteerd van het mooie weer en de kortingsactie. Drukbezochte dag, vooral kwa ijsberen. Rond 14.30 waren er 35 dames, rond 18.30 waren er 40 dames. Aanvankelijk 'n goeie m/v-verhouding, maar na 21.00 teveel beren en te weinig dames in de bar. Veel oude bekenden gesproken, zowel onder de dames als de beren, veel nieuwe dames gezien.
Aanwezig uit de YY-forumlijst:
- Jessy (Nig), Donna (Est), Simona (Tje), Carmen (Roe), Alicia (H), Alina (H), Luana (P), Kyra (D), Maureen (Nig), Larisa (Rus), Lucy (D), Lana (Rus), Laura (H), Sonja (P), Jana (Rus), Sheila (H), Melina (D/Grie), Michelle (P, ex-Nicole-GT), Nicole (D), Jamila (D/Mar), Maria (H), Suzy (H), Sam (D/Cub), Mara (D, ex-PHG), Anita (H), Sandra (Roe), Tia (H), Vivian (P), Monica (P), Nelly ? (D), Jessie (Tje).
Aanwezig, niet in de forumlijst:
- Kim & Fiona (D, Hilton-sisters), Erika (H), Milena (P), Eliza (D/Rus, jong, blond, nieuw ?).
Plus zo'n 5 onbekende dames, waaronder enkele jonge Duitsen met lekkere borsten :rolleyes:.
HM's volgende wandelbezoekje kan best weer over 2 maanden zijn.
O ja, bijna vergeten, Lana was gisteren de goed gekozen dame :smkiss:.
The Joker
4 augustus 2007, 15:57
Mocht HM's volgende bezoek al over 2 dagen zijn kunnen we ff bijpraten :)
De reden dat ik nooit VR-ZO naar een club ga is dat er dan te veel ijsberen komen (zeker in de avonduren).
Leve de flexibele werktijden van tegenwoordig...
hardon
4 augustus 2007, 23:38
zaterdagavond weer naar yy geweest na de goede ervaring van donderdag. Het was weer leuk ,wel wat veel beren maar dat mag de pret niet drukken. Heb Maureen nog een keer uitgenodigd om mee naar de kamer(kino) te gaan en op het laatst SAM, ook goed. Er lopen mooie meiden rond daar maar weet maar eens of het iets is. Zo liepen er 2 duitse slanke meiden rond met kleine borsten maar lekkere strakke lijfjes. :confused: :confused: Kent iemand ze, ook liep een mooie blonde rond die een beetje op paris hilton lijkt, af of aanrader.:confused: En als laatste een redelijk klein meisje met zwart haar in een staartje en een knopje in haar lip geloof ik. :confused:
goede raad is altijd welkom ,scheelt misschien wat tegenvallers.
Aangezien de vakantie voorbij is zal het wel weer een week of 2 duren voor ik weer ga.
De groeten mannen. :wink: :wink: :wink:
Binky007
5 augustus 2007, 06:53
Was sinds Pinksteren niet meer in een Saunaclub geweest,
Dus gisteren weer maar eens naar Yin Yang getogen
Was goed weer, konden lekker buiten zitten.
Twee zeer goede kamersessie gehad, ging met een goed gevoel naar huis.
Is wel eens anders geweest bij mijn laatste bezoeken, vandaar ook die pauze.
Wat ik een minder punt vindt bij Yin Yang, is dat er 's avonds rond 22 uur vaak erg weinig dames beschikbaar zijn, je moet echt gaan zoeken, en zelfs dan valt het vaak tegen, hierdoor vaak een verkeerde keuze, en met een kater naar huis, gevolg was dat voor mij er de lol een beetje af was.
Ook gisteren dreigde dit weer te gebeuren, maar dankzij Simona deze keer met een heel goed gevoel naar huis
Binky
Stiffmaster
5 augustus 2007, 09:00
Die laatste jongedame is Maria en komt uit Hongarije, wat ik van mijn maatje Ontstopper heb begrepen, die er 2 keer mee naar de kamer is geweest is het een toppertje, lief en zeer geduldig, maar gaat over 1 a 2 weken naar huis terug en weet nog niet of ze dit werk blijft doen, een hulpmiddeltje dat je zou kunnen gebruiken is de dames lijst die door Binky007 wordt bijgehouden, kan je uitdraaien en dan heb je een steuntje http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7370
Ontstopper
5 augustus 2007, 09:05
Gisteren ook geweest met Stiffmaster.:D :D Het weer hadden we mee gelukkig en dachten we ook de BBQ maar tot onze verbazing was er geen BBQ.:angryfire :angryfire :angryfire Dat was eigenlijk iets minder daar had ik al zoveel over gehoord en dacht het nu lekker ook zelf mee te maken. De pret mocht het niet drukken. In het begin erg rustig maar later op de avond toch iets drukker geworden. Oude ijsberen gezien en ook weer met een paar nieuwe. Altijd leuk en gezellig, altijd voor in. Met 2 dames op de kamer geweest, ook erg goed bevallen. Met Maria(Hongaars) wel 2 keer.:freu: :freu: :freu: Zij is mij toch super bevallen en zeker veel vaker als ik de kans krijg. Al met al een perfekte dag die mij weer lang bij zal blijven al is het alleen maar door Maria. Van deze dame zal ik nooit genoeg krijgen.
Hopelijk snel weer terug.
Stiffmaster
5 augustus 2007, 09:55
Gisteren stond dan de afspraak met Ontstopper op het programma om YinYang te bezoeken. Keurig netjes om 13.00 uur gearriveerd en de auto op een nagenoeg lege parkeerplaats geparkeerd :eek: . Keurig ontvangen en binnengelaten door de securite en de €35,- afgerekend aan Sylvia, badjas en sleutel ontvangen en naar beneden toe om ons om te kleden. Ontstopper verdraaide zowat zijn nek toen we in de kleedruimte kwamen, wat zag zijn oog een hele frele dame met lang donker haar en wat later op de dag zou blijken was dit Maria, denk dat Ontstoppertje hier nog zelf wel op terug komt, afijn zijn hoofd weer de goede kant opgezet en ons omgekleed, dan naar het restaurant en eerst de inwendige mens wat versterkt, per slot komen we van ver en voor de arbeid moet je eerst goed eten.
Wat in het restaurant opviel dat het zo akelig stil was, zou dit een voorbode zijn voor wat ons te wachten zou staan deze mooie en stralende dag? :o . Na het eten naar de bar getogen om wat te drinken te halen en daarna een strategisch punt op het terras ingenomen, oei oei wat was het stil, maar ja het was dan ook pas half twee, dus de moed erin houden, en de BBQ stond al te glimmen in de zon, dus blijven hopen dat het goed zou komen. Dupke arriveerde en kwam een tijdje bij ons zitten en even later ook LaLande die op voorreis naar een BBQ festijn even een ochtendwip wilde maken en daarbij even was vergeten dat het zaterdag was en de tent dus pas om 13.00 uur open zou gaan.
Er kwamen nog enkele beertjes en zo konden we wat babbelen met elkaar en de dames zien binnenkomen, want ja daar waren we toch voor gekomen, alleen het bleef erg stil in YinYang, niet veel beren en weinig dames, dus focuste we ons maar op de BBQ, maar dat zou ook tegen vallen, deze dag geen BBQ :eek: , bij navraag kregen we het antwoord dat ze niet goed wisten wat voor weer het zaterdag zou worden en aangezien altijd heel veel vlees gebruiken voor de BBQ durfden ze het niet aan om het te bestellen, maar zondag dan hadden ze BBQ zo verzekerden ze ons, wel nou ben ik niet voornemens om voor de BBQ vandaag nog maar eens terug te gaan, dus en weinig dames en geen BBQ, nu maar hopen dat Jamila waar ik mee afgesproken had zou komen opdagen, anders zou deze mooie dag wel eens op een disaster kunnen uitlopen.
De klok tikte verder en we dachten laten we eens in de bar gaan kijken, of daar iets te beleven viel, het antwoord in een woord NEEN, na alle lovende woorden van enkele bekende ijsberen over aantallen op vrijdag was het nu gewoon niets, zou het vandaag nog wel gaan goed komen, Ontstopper kon zich niet meer inhouden en toog met Elize of zoiets naar de kamer, Dupke begon ook al een beetje zenuwachtig rond te lopen en ja de Stiffmaster zelf zag het ook niet meer echt zitten en besloot maar hier en daar eens heen te bellen, na LatoYan en Bokito te hebben gesproken die in Amnesia zaten en volgens hun het meer dan naar de zin hadden, 30 a 35 dames en BBQ en een Ibizaparty begon ik toch steeds meer te denken om dan ook maar richtig Castrop te gaan en daar van het een en ander te gaan genieten. Had hun toegezegd om als Ontstopper van de kamer terug zou komen en Jamila er nog steeds niet zou zijn dat ik Ontstopper zou vragen om maar die kant op te gaan. Terug de bar in, waar trouwens heerlijke ouderwetse muziek werdt gedraaid, maar nog steeds geen Ontstopper, dus maar even naar de kino daar een stijf kwartiertje gezeten en dan maar weer terug naar boven , en zie, kom ik buiten wijst Dupke me erop dat Jamila is gearriveerd, het was inmiddels al rond de klok van 18.00 uur.
Jamila moest nog even met wat bekende dames van haar wat dingen doen en dus besloot ik maar eerst wat te gaan eten, en nu moet ik toch zeggen dat dit misschien wel mijn slechtste ervaring bij YinYang is geweest, zou de kortingsactie van augustus dan daar de oorzaak van kunnen zijn :eek: . Laten we hopen dat dit niet te vaak gaat gebeuren, hoorden toch velen klagen boven iets wat ik tot op heden nog nooit in YinYang had gehoord, dus weinig gegeten, een beetje aardappelsalade en wat vlees en hopen dat Jamila deze rotte smaak die ik nu toch echt wel in mijn mond had zou kunnen wegnemen, anders had ik er echt beter aan gedaan om vandaag gewoon thuis te blijven, in ieder geval werdt mijn humeur er niet echt beter op. Goed Jamila kwam bij ons zitten en na het eten nog even naar de bar en met haar naar de kamer geweest, zij maakte hier gelukkig het een en ander goed.
Terug van de kamer maar weer wat te drinken gehaald en buiten aangekomen, waar inmiddels ook Binky007 was aangeschoven, wederom wat herinneringen met elkaar opgehaald en wat gelachen, ja je moest blij zijn dat er bekende ijsberen aanwezig waren anders had deze dag echt een regelrechte ramp geweest in de Stiffmasters ijsbereb bestaan. Jamila probeerde Ontstopper nog even naar de kamer mee te krijgen maar die was nog in love over zijn Maria :luvlove: waar hij dus inmiddels mee naar de kamer was geweest, dus die bleef rustig zitten, Binky007 hengelde wel naar Jamila, maar die bleef dan maar bij de Stiffmaster op schoot zitten, en fluisterde hem in zijn oor dat ze speciaal eigenlijk voor hem was gekomen en dus gebeurde het dat de Stiffmaster wederom met Jamila op de kamer belandde, en zo dus mijn date voor de hele avond was, ook na de kamerbezoekjes bleef ze alleen maar bij mij zitten, ga je naar een club heb je het gevoel dat er met een vriendin zit, kort samengevat heeft Jamila van ± 18.00 tot sluitingstijd haar tijd doorgebracht met de Stiffmaster.
Ontstopper dacht aan het eind van de avond dat hij nog wat energie in zijn meisje moest stoppen dus die verdween om en nabij middernacht nog even met Maria naar de kamer om daar even later met meer dan een voldaan gevoel weer vandaan te komen, gevolgd door Maria die hem bleef vergezellen, tegen 01.00 uur onze gevechtspakken uitgetrokken en via Bruggen teruggereden naar huis, waar wij ongeveer 5 kwartier later weer veilig arriveerden, deze dag terug kijkend, concluderend, weinig dames :confused: , kan YinYang in deze tijd weinig of niets aan doen, eten niet van het niveau wat we van YinYang gewend zijn :angryfire , gezellig dankzij de bekende ijsberen :lostit: , prettig dankzij Jamila :luvlove: en mooi weer dankzij de weergoden :bowlol: , wel eerlijk bekennen als ik had geweten dat het zo zou zijn geweest vandaag en niet met Jamila had afgesproken had ik YinYang zeer vroegtijdig verlaten. Hoop de volgende keer toch op verbetering, want het kan echt wel daar in het Roermondse.
mr rocky
5 augustus 2007, 10:47
... Zo liepen er 2 duitse slanke meiden rond met kleine borsten maar lekkere strakke lijfjes. :confused: :confused: Kent iemand ze, ook liep een mooie blonde rond die een beetje op paris hilton lijkt, af of aanrader.:confused: En als laatste een redelijk klein meisje met zwart haar in een staartje en een knopje in haar lip geloof ik. :confused: ...
Paris" (KIM) daar ben ik nog nooit mee geweest, met haar vriendin Fiona wel 2keer, ziet er gewoon ongelooflijk lekker en strak uit, maar zoals zo vaak bij OPTICK Ficks, blijft het daar ook bij, dus geen aanrader. Op het forum heeft iemand ook al een trio met beide dames gehad en was daar zeer ontevreden over.
:kotz: :baeh: zie bericht van REX dd 29-7
The Joker
6 augustus 2007, 14:49
Voor de mensen die trek hebben in een lekkere BBQ, de kok is momenteel de boel aan het klaarzetten in Roermond :freu:
Rob10
6 augustus 2007, 15:00
Voor de mensen die trek hebben in een lekkere BBQ, de kok is momenteel de boel aan het klaarzetten in Roermond :freu:
6 uur ben ik er:D
Scoobert
6 augustus 2007, 15:30
Laat t smaken, hopelijk blijft het droog want er is regen voorspelt voor later deze middag :mad:
The Joker
6 augustus 2007, 16:33
Volgens radarbeelden alleen in het westen regen, hoewel ik nu zie dat het rond 20:00 hier ook nat kan gaan worden :)
YY altijd heel voorzichtig met plannen BBQ.
Kretek
6 augustus 2007, 17:36
Ach als het donderdag maar droog is
hardon
6 augustus 2007, 19:01
denk dat ik zaterdag toch nog eens naar YY ga, vakantie is al voorbij maar eerste weekend na de vakantie moet ook gevierd worden vind ik. :prost:
En dan moet ik toch ff rustig aan gaan doen vind ik, maar het is zo lekker. :blow: Weet iemand of maria er a.s zaterdag is. kvind haar er wel lekker uitzien dat kleine zwartharige ding.
grtz:lostit: :betrunken
Stiffmaster
7 augustus 2007, 09:42
... Weet iemand of maria er a.s zaterdag is. ...
Had via Ontstopper begrepen dat ze na afgelopen zaterdag nog minstens 2 weken zou blijven en dan terug zou keren naar haar geboorteland, dus zal ze er moeten zijn, maar ja je weet het maar nooit met de dametjes :D :D , de Stiffmaster is voornemens om dit zelf te onderzoeken op 16 of 17 augustus om het einde van zijn vakantie te vieren, en om Ivonne te bezoeken, want heb berichtje van haar gekregen dat ze er dan weer is :lostit: :lostit: .
Ontstopper
7 augustus 2007, 10:21
Had via Ontstopper begrepen dat ze na afgelopen zaterdag nog minstens 2 weken zou blijven...
Klopt dat heeft deze dame tegen mij gezegd maar zoals mijn maatje Stiffmaster zegd je weet maar nooit.
Denk zelf ook maar weer mee te gaan tegen eerder zeggen in maar het is moeilijk als je eenmaal de smaak te pakken hebt. vooral voor bepaalde dames.:D :D En als ze dan weg gaat heb ik haar iedergeval weer mogen zien en proeven.:green_smi
rplover
7 augustus 2007, 14:22
... stond in rode letters op haar zwart lingeriesetje, en dan nog wel recht op die lekkere kont van haar. Net onder haar nieuwgeplaatste 'duivelse' engelentatoo, die bijna haar gehele rug bedekt.
Maar wat een kontje, ik noem het een 'Sylvia-kontje', en laat zij nu ook net Hongaarse zijn toch :D
Please me, eigenlijk bedoelde ze 'tease me, seduce me, het leek wel een spel van jager en opgejaagd wild, maar twee dagen na het toetrekken van de deur van YY kort na sluitingstijd, weet ik nog steeds niet wie de jager en wie het wild is. Ik hoop stiekem datik er nooit uitkom... ;)
Zaterdag dus. Kort na de middag. Me van een groen vel voorzien, en lekker genoten van het zonnetje, en heel wat lekkers. In tegenstelling tot wat ik hier las, meer dan genoeg Meiden aanwezig. Maar nog veel meer beertjes. Zo komt het dat we precies een tekort hadden aan meiden, maar schijn bedriegt.
In het laat met het personeel een praatje gemaakt, en vanaf 20 uur waren er 48 Meiden, maar ook alle 30 kamers en de tuinhuisjes waren bezet. er werd zelfs bijna openlijk gesext op de strandstoelen in het pikkedonker:teuflisch
In de vroege namiddag van Nicole (Duitse) mogen proeven, deze GND had ik al tijdens mijn vorige bezoekjes opgemerkt, en zaterdag had ik de kans. Goed uurtje mee beleefd, maar niks vegeleken mat wat me laat op de avond zou overkomen :luvlove:
Heerlijk weer, zalige sfeer.Of wat het zonnetje met een mens kan doen.
Na het avondeten gaan zwemmen, wat een verfrissing, en dan nog voor een kopje koffie naar het restaurant. En wie kwam er toe? Right, de donkere Maureen. Zalige Meid, en onmiddellijk meegenomen voor een uurtje.
Stomend, lief, zwoel, zwart, en heerlijk zoals altijd.
De sfeer onder de Meiden zat er goed in, enkele heerschappen hielden enkele meiden de ganse avond bezet (Stiffmaster :smile2::smile2::smile2:). Maar er was wel genoeg keuze hoor (voor mij dan toch).
Ik ken bijlange niet alle Dames, maar effe een opsomming van Meiden waar ik een goede herinnering aan heb; Maria, Sandra, Carmen, Kyra, Nicole, Laura, Maureen, Jessy,......
Voor mij meer dan keuze genoeg dus.
Tijdens mijn vorig bezoek had ik mijn oog (en veel meer) laten vallen op een Hongaarse. Haar naam: Sheila. Viel me onmiddellijk op door haar lekker kontje. En nu kwam ze verdorie naast mij zitten. We herkenden mekaar nog, en het ijs was vlug gebroken. Wat een lekker ding, al zijn de recensies dan ietsje minder, daar trek ik me weinig van aan, volgens rplover is elke ervaring anders, en paspoorten dienen om Meiden te herkennen (en daar houdt het voor hem dan ook op, iedere Meid reageert ander op ieder beertje).
Het leek wel een kat- en muisspel, ik heb verdorie twee uur moeten jagen om haar te pakken te krijgen.
Om 22 uur met haar een kamer opgedoken, om na middernacht pas terug samen de douche onder te duiken. Recensie volgt, als ik bekomen ben.
Wat ik wel kwijt wil, nu al, is dat Sheila veel meer is dan een gewone wip, ze is echt voor alles in, waar rplover van houdt. Diegenen die me kennen, weten wat dat betekent.....vuurwerk. Eindelijk heeft rplover een Meid in een club gevonden die niet enkel neukt, maar hem ook perfect aanvoelt, en hem gek kan maken. Tot voor kort moest ik daarvoor terecht bij Stefanie, Gina, Paola, Melanie, Jennifer. Niet meer dus vanaf heden :smile2:
Enfin, even voor sluiting nog heelwat lol beleefd aan het zwembad met Sheila, en ook een personeelslid werd het zwembad ingekieperd, en dit net nadat Maria een one-woman-act op de dansvloer had gegeven.
Please me, tease me, dacht ik bij mijzelf, toen ik mijn 'overgebleven nog werkende hersenencellen' programmeerde richting Belgenland. Deze dag zal nog lang in mijn geheugen gegrift blijven. En daar heeft Sheila een groot aandeel in ;)
rplover - totaal in de ban van.
Stiffmaster
7 augustus 2007, 18:37
De sfeer onder de Meiden zat er goed in, enkele heerschappen hielden enkele meiden de ganse avond bezet (Stiffmaster :smile2::smile2::smile2:). Maar er was wel genoeg keuze hoor (voor mij dan toch).
rplover - totaal in de ban van.
En je niet eventjes voorstellen aan de Stiffmaster, maar ik had het denk ik te druk met Jamila :lostit: :lostit:
Binky007
7 augustus 2007, 18:46
En je niet eventjes voorstellen aan de Stiffmaster, maar ik had het denk ik te druk met Jamila :lostit: :lostit:
En aan Binky
rplover
7 augustus 2007, 18:56
En aan BinkyNiemand gezien met koptelefoon in het gezelschap van Yvonne :teuflisch
Maar ik kan me jullie nu wel voorstellen, snoepertjes :D
We zullen mekaar ginder nog wel ontmoeten, Sheila is een verslaving, ik krijg ze niet uit mijn hoofd, dus lang zal 't niet duren....
Scoobert
7 augustus 2007, 21:04
Net thuis uit Roermond ....
Entree deze hele maand 35 euro en de verhouding groene beren en dames best ok. Ik was een van de weinigen met een echt wit berenvel :lostit:
Lekker relaxed dagje gehad in YY, waar ik dus nu pas de 2e !! keer dit jaar was. En dat was gelijk aanleiding voor een behoorlijk aantal dames om eens te komen informeren of ik zin in gezelschap had :thefinger
Dat had ik wel, maar heb dat gezelschap zelf maar uitgezocht later op de middag.....
Moet bekennen dat het eten in YY echt wel goed verzorgd is, hoewel je het zelf moet maken maar ja als het dan aanbrandt of niet smaakt dan heb je het zelf gedaan :D. Spek met ei en broodjes erbij smaakten erg goed. Het avondeten heb ik aan me voorbij laten gaan , omdat ik op tijd weer naar huis wilde. Wellicht een volgende keer....
Heb heerlijk liggen bubbelen, buiten gehangen met een drankje en even getwijfeld over een massage, waar ik dan toch maar van af heb gezien.
Vriendelijke dame bij het binnenlaten en ook de bodyguard herkende me nog van de voige keer, wat op zich wel heel bijzonder is, gezien dus het tweede bezoek dit jaar pas :eek: . Maar hopen dat het in dit geval een goed teken is geweest.
Ow en dan heb ik nog nieuws voor eventueel geinteresseerden......Elvira was dr ! (kweet niet of ze in YY ook zo heet, maar dat was dus dr PHG-naam). Heb even met haar gepraat en het ging goed met haar. Geen idee of ze nog meer dagen aanwezig gaat zijn.
The Joker
7 augustus 2007, 21:37
Zelf was ik maandag in YY, helaas was het niet erg druk, maar aangezien de weersvoorspelling voor overdag goed was ben ik maandag maar gegaan.
Lekker genoten van de BBQ met Rob10 en helaas qua dames niet mijn draai gevonden.
Ik was op zoek naar iets nieuws en werd aangespoken door een een slanke meid met sproeten.
Achteraf zag ik op de lijst dat ze Wicky heette, maar haar conversatiekunsten deden me ff overslaan.
Haar openingszin "Wilst du sex mit mir haben?" probeerde ik nog om te buien naar een social talk, maar toen het antwoord op mijn vraag spreek je ook Engels gelijk was "Do you want to have sex with me?" bedankte ik maar ff voor de eer...
Hopelijk komt het mooie weer terug op een dinsdag tot donderdag, want dan is de M/V verhouding meestal het gunstigst voor de ijsberen.
Stiffmaster
8 augustus 2007, 09:09
Nee de koptelefoon had ik maar afgelaten, Ivonne was er toch niet, maar volgende week weer wel en ik ook :freu: :freu:
Niemand gezien met koptelefoon in het gezelschap van Yvonne :teuflisch
Maar ik kan me jullie nu wel voorstellen, snoepertjes :D
We zullen mekaar ginder nog wel ontmoeten, Sheila is een verslaving, ik krijg ze niet uit mijn hoofd, dus lang zal 't niet duren....
ferescom
8 augustus 2007, 15:59
Hallo Vrienden,
ben vrij nieuw in het wereldje van de FKK club / Sauna clubs.
Heb wel enige ervaring betreffende party treff clubs.
Heb de faq's hier gelezen maar ben toch nog steeds erg aan het twijfelen wat mijn eerste sauna bezoek zal gaan worden... YY of GT?
Wie kan mij nog enige nuttig advies geven?
Ik val op donkerharige dames en vind het leuk om de dame in kwestie te versieren en eventueel eerst wat TZ...
Vast bedankt..
Rob10
8 augustus 2007, 16:06
Ik val op donkerharige dames en vind het leuk om de dame in kwestie te versieren en eventueel eerst wat TZ...
In GT pakken ze je bij de ingang al bij je slurf dus misschien is YY een iets betere optie. We zijn benieuwd naar je versiertoer, hou ons op de hoogte:D
Scoobert
8 augustus 2007, 16:21
Ik val op donkerharige dames .
Die zijn er altijd wel in elke club......en wat Rob10 zegt dat ze je gelijk aan je slurf pakken in GT, tis iets overdreven maar je bent er wel gejaagd wild ;). Ligt eraan wat je leuk vind
Big30
8 augustus 2007, 17:33
Hallo Vrienden,
Heb de faq's hier gelezen maar ben toch nog steeds erg aan het twijfelen wat mijn eerste sauna bezoek zal gaan worden... YY of GT?
Wie kan mij nog enige nuttig advies geven?
Vast bedankt..
Voor een eerste bezoek, zeker als je alleen gaat zonder begeleiding van een ervaren IJsbeer ligt YY misschien wat meer voor de hand.
Aan de andere kant dat jagen in Gt vond ik vorige week maandag nog wel meevallen. Werd 2 maal door een dame aangesproken, bij binnenkomst door Sabina/Micky die ik goed uit de Oase ken en later door Andrea die vroeg hoe het in PHG was.
Maar goed dat er in Gt wat meer gejaagd wordt is wel een feit, er zijn IJsbeertjes die graag als gewillig wild fungeren trouwens ;)!
Ga je voor het eerst dan in het begin gewoon eerst even de kat uit de boom kijken en niet meteen toehappen!
:wink: :wink:
Big30
Hollandmale
8 augustus 2007, 18:05
Heb de faq's hier gelezen maar ben toch nog steeds erg aan het twijfelen wat mijn eerste sauna bezoek zal gaan worden... YY of GT?.....gaf HM op deze pagina:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=45160&postcount=83
ferescom
8 augustus 2007, 23:35
Dank allen....
Denk dat ik dan maar eens langs YY ga....
Vast bedankt...
Jorah Mormont
9 augustus 2007, 11:32
Gisteren ben ik voor de verandering naar YY geweest. Voor mij maakt het niet zo veel uit naar welke club ik ga, en het was alweer een tijd geleden dat ik daar was geweest.
Ik was al vroeg in Roermond en trof bij het inchecken al een mooie Poolse jonge dame aan welke later bleek onder de naam Claudia te werken (zie haar draadje voor de details).
Nadat ik me had voorzien van een groene badjas ben ik de barruimte in gelopen. Het was nog vrij rustig, echter de op dat moment ongeveer 20 aanwezige dames hadden voor mij bijna allemaal potentieel om uit te worden genodigd voor een kamerbezoek. Ik dacht op dat moment nog “dat wordt een leuke en geslaagde dag vandaag”
Eerste een tijdje gebuurt met Claudia. Deze moest niet veel later nog even weg, daarna m’n eerste verovering aangesproken luisterend onder de naam Eliza.
Na deze sessie even bijkomen in de relaxruimte. Na een sauna ronde en nog wat gebakken eieren met brood in het restaurant was het tijd om op jacht te gaan naar ronde twee. Het was al wat drukker geworden en het aantal dames was al tot over de 30 opgelopen. Later zie ik Claudia weer en direct van haar vrije tijd gebruik gemaakt om haar voor een bezoek aan een kamer uit te nodigen. Deze sessie liep uit op twee uur.
Sonny was ook een Claudia ervaring rijker en moest nu toch wel even bijkomen. Het was inmiddels tegen 19:00uur en zeer druk in YY. Zeker 40 dames en minimaal zoveel bezoekers. Eerst maar eens gaan warm eten. Claudia had me redelijk leeg getrokken.
Toen ik weer strak op de banden rondliep en de bar maar weer eens ging opzoeken, was het afgeladen vol. De sfeer was zeer goed te noemen, een drukte te vergelijken als een GT vrijdagavond. Ik dacht nog, deze club is het laatste half jaar geweldig vooruit gegaan.
Opvallend in YY vind ik de vriendelijkheid van het personeel. Overal word je zeer goed behandeld.
Inmiddels was het tegen 22:00 geworden en ik verschoof mijn aandacht weer meer op de dames. Na wat inleidende schermutselingen met verschillende dames, kwam ik uiteindelijk weer bij Eliza terecht. Ik ben voor de tweede keer deze dag met haar een uurtje naar de kamer geweest. Nadat ik van de kamer terug kwam twijfelde ik nog om de aftocht te maken naar huis, maar ik had goed gekozen om nog even wat te drinken in de bar. Het laatste uurtje in de bar heb ik mogen delen onder gezelschap van zowel Claudia en Eliza. Wat wil je als ijsbeer nog meer, dat je met je twee toppers tegelijkertijd mag nakeuvelen. Met een volledig verzadigd gevoel ben ik naar huis gereden.
Naar mijn inziens is YY uitgegroeid tot een uitstekenden saunaclub! Het heeft eigenlijk alles wat een geslaagde dag realiseert. Genoeg mooie dames, eten wanneer het jouw uitkomt, een uitstekende accommodatie en het personeel is daarnaast ook nog heel aardig. YY gaat me zeker weer eens een keer zien.
Sonny:wink:
manfredi06
9 augustus 2007, 18:06
Beste wandelaars,
Het was mooi weer en mijn hormonen stonden weer te springen in mijn lijf. Aangezien ik een afspraak in het zuiden van het land had kwam het mooi uit om een bezoekje aan Roermond te brengen. Daar aangekomen bleek ik niet de enige te zijn die van het mooie weer kwam genieten of was het de kortingsaktie die in de maand augustus van kracht was. Binnen gekomen meteen op een Pools schonen afgestapt en direct mee naar de kamer gestapt. Na een relaxed half-uurtje naar de bar om over een uurtje weer toe te slaan, maar wat schetst mijn verbazing. Het werd drukker en drukker .Vele wandelaars met mij had besloten om deze mooie zomer middag naar het Roermond tegaan. De keus van dame’s was m.i. bedroefend laag ( eind juni was de keus ook slecht)en ja zo stom als ik was ben ik blijven zitten en zitten en blijven kijken en kijken ipv direct naar huis te gaan en andere activiteiten te gaan ontplooien .Er waren geen dames naar mijn smaak en de overige dames werden meteen weer naar de kamers gesleept door de vele groene badjassen.Kortom wederom een teleurstellend middagje Roermond. De wc’s waren veelvuldig bezet,kamers bezet en toen ik om 17.01 een bord spaghetti naar binnen wilde schuiven waren alle tafels wederom bezet . En toen was ik eindelijk zo verstandig om naar huis te gaan. Voorlopig zien ze me jammer genoeg niet meer in het Roermondse waar ik vele aangename relaxed uurtjes vertoefd heb
Mauriceyep
9 augustus 2007, 18:46
De wc’s waren veelvuldig bezet,kamers bezet en toen ik om 17.01 een bord spaghetti naar binnen wilde schuiven waren alle tafels wederom bezet .
Zou de spaghetti zo lekker zijn, dat daardoor iedereen aan een tafel ging zitten, maar vervolgens toch al snel naar de wc moest OF werd er veelvuldig geneukt op de toiletten omdat de kamers vol waren en de spaghetti eigenlijk toch ook een beetje tegenviel?
Ja, ja, zo'n ijsberenforum zet mij enorm aan het denken :D
seksenfun
9 augustus 2007, 19:57
De zaak zit weer afgeladen vol de laatste dagen, precies.
Of ik het hier nu al veelvuldig heb gelezen weet ik niet meer zo juist, maar ik heb het al menigmaal horen zeggen: "de muziek in YY staat te luid". Ik deel deze mening niet. Overdag staat ze zeker niet luid. 's Avonds wel, maar dat brengt net wat swoeng en swing in de zaak, vind ik. Ik heb al menig maal nagekeuveld en (erotisch) gedanst. Dat komt er niet zo van als de muziek als achtergrond ingesteld staat hoor.
Hollandmale
9 augustus 2007, 20:34
Toen ik weer strak op de banden rondliep en de bar maar weer eens ging opzoeken, was het afgeladen vol. De sfeer was zeer goed te noemen, een drukte te vergelijken als een GT vrijdagavond. Ik dacht nog, deze club is het laatste half jaar geweldig vooruit gegaan.Gisteren over de hele dag 50 dames in YY:
- 16x Duits: Sam (D/Cub), Melina (D/Grie), Nicole, Jamila (D/Mar) + 2 nieuwe vriendinnen (Valentina en ???), Coco, Kim & Fiona (Hilton-sisters), Eliza (D/Kaz), Jessica (begin-20, blond, slank, ex-GT-Angela ?), Geraldine (rond 20, brunette, grote borsten, brilletje),
'n blonde met grote borsten en nog 3 andere Duitsen
- 9x Hongaars: Anita, Sheila, Tia, Celina, Suzy, Alana, Alicia, Erika + vriendin (naam ???)
- 7x Russisch: Lana, Larissa, Anja, Donna (Est), Yula, Jana, Malvina
- 6x Pools: Claudia, Monica, Michelle, Sonja, Luana en 'n oudere blonde met sili's (ex-GT)
- 3x Lithouws: Emma, Sara, Ilse
- 3x Nigeriaans: Maureen, Stella + vriendin (naam???)
- 2x Roemeens: Carmen, Sandra
- 1x Tjechisch: Simona
- 1x Braziliaans: Chantal (spreekt NL)
- 1x Thais : Nipa
- 1x NL : 'n blonde (naam ???)
rplover
9 augustus 2007, 20:44
- 3x Nigeriaans: Maureen, Stella + vriendin (naam???)
- 1x NL : 'n blonde (naam ???)
Tja, HM, daar vraag je wat. Ik weet dat Jessy er zaterdag was, heb haar nog effe iets gevraagd, en ze heeft lang geleden in GT gewerkt. Naar eigen zeggen. Maar of zij nu de naam is die je zoekt, kan ik je geen uitsluitsel over geven.
Die blonde, he he, was ik zaterdag ook al naar op zoek, haar naam. Prachtig stukje blonde natuur, ietsje rijper dan de meesten in YY, en een geweldige uitstraling.
Wie o wie helpt ons aan een paspoort? :D
rplover - nog steeds in de ban;)
laurent74
9 augustus 2007, 20:58
Maar of zij nu de naam is die je zoekt, kan ik je geen uitsluitsel over geven.
Stella is de naam van Jessy in Roermond.
Kristof
10 augustus 2007, 12:35
Kan iemand me vertellen welke meiden er volgende dinsdag aanwezig zijn? Alvast bedankt!
rplover
10 augustus 2007, 13:20
Kan iemand me vertellen welke meiden er volgende dinsdag aanwezig zijn? Alvast bedankt!
...quasi onmogelijk.
De meeste Meiden weten zelf niet wanneer ze aanwezig zullen zijn.
Maar met de laatste lijst van HM zal je er niet ver af zijn.
Dagmara gaat in de loop van de week terug op het landgoed YY vertoeven voor 2 tot 3 weekjes, naar eigen zeggen.
In ieder geval zal je je niet vervelen, als je het laatste lijstje van HM even goed bekijkt ;)
rplover
hardon
10 augustus 2007, 18:33
kwilde morgen nog eens naar yy gaan. weet iemand of die kleine maria uit hongarije er zal zijn. Dat is toch dat meisje met dr zwarte haren meestal strak achterover en een zilveren knopje ergens in haar gezicht???.
de groeten mennekes:wink: :wink: :wink:
Stiffmaster
11 augustus 2007, 07:59
Vorige week vertelde ze dat ze nog een tijdje zou blijven, dus ga ik er van uit dat ze er vandaag ook zal zijn, maar ja niets is veranderlijker dan een vrouw :cool: :cool:
kwilde morgen nog eens naar yy gaan. weet iemand of die kleine maria uit hongarije er zal zijn. Dat is toch dat meisje met dr zwarte haren meestal strak achterover en een zilveren knopje ergens in haar gezicht???.
de groeten mennekes:wink: :wink: :wink:
Binky007
11 augustus 2007, 08:32
Gaat er vandaag nog iemand naar Yin Yang
Of zit ik daar stik alleen als ik ga vandaag :eek:
Binky
dupke
11 augustus 2007, 09:52
Geen paniek Binky007 ... Hoe ging dat liedje weer, You'll never walk alone ....
:D ;)
Stiffmaster
11 augustus 2007, 12:24
Houd dat in dat jij Binky niet alleen laat zitten? :roll3: :roll3:
Geen paniek Binky007 ... Hoe ging dat liedje weer, You'll never walk alone ....
:D ;)
dupke
12 augustus 2007, 09:52
grote reunie gehad gisteren bij YY, maar nog grotere afwezige...Binky007
Hij weet niet wat hij gemist heeft....:hah:
hardon
12 augustus 2007, 11:25
Gisteren naar yy geweest, ongeveer 4 uur daar. OP de parking was het niet al te druk en ook binnen viel het wel mee. Even een uurtje geaclimatiseerd en toen eens rond gaan kijken wat er aan vrouwelijk schoon rondliep. Genoeg te zien maar omdat ik er nog niet zo dikwijls ben geweest moet je er de goeie nog uit zien te filteren. Afgestapt op een meisje waarvan ik dacht dat het maria was maar het bleek donna te zijn. Ze was volgens mij goed sjagerijnig of ik was haar type niet, maar kortaf was ze wel dus ,houdoe donna. Wie is dus maria. Is het dan die kleine zwartharige die meestal rechts van het podium zit bij luana en zo? Aan de bar kwam ik in gesprek met een donker getint meisje wat er volgens shaar voor de eerste keer was. naam vergeten maar mee naar de kamer geweest en het ging wel, niet hoera maar ging wel. Daarna nog wat rondgehangen en na een paar uurtjes nog eens gaan spotten.
Bij sonja uitgekomen maar nee, voor 1 keer maar, weinig herhalingsgevaar. Volgende keer maar weer eens op zoek naar maria en ik hoop Sam want daar was ik eigenlijk voor gegaan.
Groeten mannen:wink: :wink: :wink:
laurent74
12 augustus 2007, 11:49
Wie is dus maria.
Maria was gisteren afwezig.
Is het dan die kleine zwartharige die meestal rechts van het podium zit bij luana en zo?
Blijkbaar Alicia (Hongaarse)
Willem2
12 augustus 2007, 11:51
Ik wil jullie niet storen en zo vaak kom ik niet in YY, maar is het misschien niet de hongaarse Jeanet :o :wink:
Hollandmale
12 augustus 2007, 12:50
Een aanwezig medebeertje telde gisteren ruim 50 dames over de hele dag:
11x Duits: Nicole, Valentina, Aliya (D/Arab)) & Jacqueline, Nina (20), Nicky*, Mandy, Kiara, Lucy, Kim & Fiona (Hilton-zusjes)
10x Hongaars: Dorothy, Suzy, Alicia, Alana, Tia, Sheila, Anita, Celina, Erika + vriendin
5x Russisch: Marina (ex-Malvina-PHG) + vriendin, Yula, Larisa, Donna (Est)
5x Pools: Monica, Claudia, Daria, Justine, Luana
4x Roemeens: Carmen, Sandra, tweeling Gina & Mercedes (weer terug !)
3x Nigeriaans: Maureen, Natalie (spreekt NL), nieuwe (naam ?)
2x Tjechisch: Simona, Jessie
2x Lets: Emma, Ilse
1x Thais: Nipa
1x NL: Isabel*
Plus 10 nog onbekende dames.
- 16x Duits:....., 'n blonde met grote borsten.....
- 1x NL : 'n blonde (naam ???)*Blonde Duitse met grote borsten (soms topless) is Nicky, 25, roodblond, sproetjes, slank, ruim 1.65: 'n beertje was tevreden over haar.
*De blonde Nederlandse is Isabel(le), naar eigen zeggen op woensdags + zaterdags aanwezig in YY: service nog niet bekend.
Gaarne invulling van onbekende namen en paspoort van:
- Duits: Valentina, Aliya, Jacqueline, Nina
- Hong: Celina
- Pools: Daria, Justine
- Niger: Natalie
- NL'se: Isabel(le)
Stiffmaster
12 augustus 2007, 17:14
Wie is dus maria. Is het dan die kleine zwartharige die meestal rechts van het podium zit bij luana en zo?
Groeten mannen:wink: :wink: :wink:
Nee Maria is een inderdaad klein dametje met lang donker haar en een piercing net onder aan onderlip, voor uitgebreide details moet je bij Ontstopper zijn die is er helemaal verlekkerd op :green_smi , en dus de reden om met Stifler deze week weer mee te gaan naar YY in de hoop haar nog even te onderzoeken :luvlove: :luvlove: .
Gustomass
12 augustus 2007, 18:38
Een aanwezig medebeertje telde gisteren ruim 50 dames over de hele dag:
...
Goh, dat zovele meisjes en van zovele nationaliteiten en van zo verre landjes, dat die deze toch goed verscholen club zo goed weten te vinden.;)
Mij lukt dat dat laatste tijd iets minder goed, hoewel ik wel moet zeggen dat de beste ervaringen met dames toch opgedaan zijn in...jawel clubs en Treffs die goed verscholen liggen in het groen.:freu:
YinYang is er eentje van...
Mucho Gusto, dames en ijsheren.
Gustomass.
Babbel
13 augustus 2007, 12:23
Ow en dan heb ik nog nieuws voor eventueel geinteresseerden......Elvira was dr ! (kweet niet of ze in YY ook zo heet, maar dat was dus dr PHG-naam). Heb even met haar gepraat en het ging goed met haar. Geen idee of ze nog meer dagen aanwezig gaat zijn.
Dat is toch wel een reden om weer een keer naar Roermond te fietsen. Elvira is dat wel waard. Als ze er niet is dan ga ik eens goed eikeltjes tellen ;)
PS En volgens de ijsberen loopt er ook een hele lekkere Milf "Melina" daar is Babbel niet vies van :freu:
Ontstopper
13 augustus 2007, 17:10
Heeft iemand van de medebeertjes dat kleine lekkere dametje Maria :luvlove::luvlove: nog gezien in de laatste paar dagen. Wat ik lees is ze er al een paar dagen niet meer geweest. Aangezien ik waarschijnlijk Donderdag met de Stiffmaster mee ga zou het wel leuk zijn als ze er nog is. Niks is zeker dat weet ik ook maar als iemand mij daar mee kan helpen......graag. :wink: :wink: :wink:
ferescom
15 augustus 2007, 15:30
Hallo mede ijsberen,
Het is zover. Heb besloten om volgende week vrijdag voor de allereerste keer naar YY te gaan. (eerste sauna bezoek).
Heb al wat nuttige tips gekregen via mijn vorige topic.
Maar wil toch nog om wat hulp nuttige tips vragen aan jullie ervaren YingYangers.
Waar moet ik absoluut op letten en wie van de dames die eventueel vrijdag aanwezig zullen zijn, zijn toppertjes, dus echt GFE?
Heb al veel doorgelezen op het hier op het forum en veel geleerd van jullie ervaren ijsberen, waarvoor mijn dank. Maar al die vele namen, ervaringen etc., kan ik niet allemaal onthouden voor vrijdag.....
Muchas Gracias y saludos!
zeppos58
15 augustus 2007, 15:53
Pas maar op met dat GFE gedoe. Als het niet klikt met een dame zal je ook geen GFE hebben.
Al meegemaakt dat een mede ijsbeer mij iemand aanwees die hem een uitermate GFE bezorgde en waar bij ik wel goede seks had maar geen GFE.
Maar ook het omgekeerde kwam ik al tgen een GFE bij een meid waar een medeijsbeer dus gee GFE had.
Stiffmaster
15 augustus 2007, 19:21
Mucho gusto ferescom, déjeme ayudarle,
Ik denk dat je twee dingen even uit elkaar moet zien te halen, een is een topper en ten tweede het GFE gevoel, een toppertje is per definitie niet altijd GFE, dit om mee te beginnen. In YY lopen genoeg goede dames en je moet het los zien van het GFE, want wat bij de een GFE is hoeft bij een ander niet het geval te zijn.
Er is een goede lijst met dames die er werken, deze wordt door Binky007 goed up to date gehouden, hier kan je wat voorwerk doen.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7584
Verder blijft het toch voor een ieder zijn eigen ervaring, enkele namen kan ik je mee geven, heb hier meer dan goede ervaringen mee gehad, of een van mijn mede ijsbeertjes.
Claudia, Lana, Elvira, Ivonne, Jamila, Melina, Eliza en zo lopen er nog enkele, veel succes en onthoud, hay mucha gente el viernes, hasta luego.
Hallo mede ijsberen,
Het is zover. Heb besloten om volgende week vrijdag voor de allereerste keer naar YY te gaan. (eerste sauna bezoek).
Heb al wat nuttige tips gekregen via mijn vorige topic.
Maar wil toch nog om wat hulp nuttige tips vragen aan jullie ervaren YingYangers.
Waar moet ik absoluut op letten en wie van de dames die eventueel vrijdag aanwezig zullen zijn, zijn toppertjes, dus echt GFE?
Heb al veel doorgelezen op het hier op het forum en veel geleerd van jullie ervaren ijsberen, waarvoor mijn dank. Maar al die vele namen, ervaringen etc., kan ik niet allemaal onthouden voor vrijdag.....
Muchas Gracias y saludos!
hardon
15 augustus 2007, 21:45
:D Ha mannen. het wordt een beetje verslavend maar ik vind het zo lekker.:D :lostit: :lostit: Vandaag maar weer eens in YY geweest. Na wat rondkijken naar the room geweest met kiria of zo, een hongaarse met 2 een beetje vooruitstekende tanden. :plapper: :plapper: Ze zoende niet maar ja af en toe moet je dat dan maar niet erg vinden. Het was wel een redelijke ervaring. Ik ging weer om maria eens te leren kennen maar die was er weer niet. volgende keer dan misschien. Er stond een meisje met halflang helblond haar en bijna geen borsten. Wel een lekker slank strak ding. Kent iemand haar. Ik kreeg van een bezoeker die ik er mal regelmatig heb gezien nog een tip voor een dame maar dat was niet echt mijn smaak, toch bedankt.:bowlol: :bowlol:
Volgende keer dus meer.
auf wieneschnitzel
Saruman
15 augustus 2007, 22:50
:D Er stond een meisje met halflang helblond haar en bijna geen borsten. Wel een lekker slank strak ding. Kent iemand haar.
Dat kan de Litouwse Sara zijn. Is inderdaad strak en helblond.
ferescom
16 augustus 2007, 11:24
Hallo mede ijsberen,
Muchisimas gracias por vuestra ayuda..
Ik zal mijn ervaringen na mijn bezoek posten.
veel succes en onthoud, hay mucha gente el viernes, hasta luego.
Bedoel je dat vrijdags in het algemeen druk is, m.a.w. gedurende de hele dag of is dit vanaf een bepaalde tijd?
Ben van plan om rond 12.00 's middags te gaan.
Muchas gracias y saludos.
hardon
16 augustus 2007, 19:52
Dat kan de Litouwse Sara zijn. Is inderdaad strak en helblond.
Als ik de reactie's op sara lees en daar die van haar vriendin emma bijvoeg ben ik bang dat ik zaterdag nog ff terug moet. :freu: :freu:
:roll3: :roll3: :roll3:
oudoe dan maar
seksenfun
16 augustus 2007, 20:00
Het was wel een redelijke ervaring.
Volgens mij heet ze Kiara. Ik vreesde voor een niet zo'n groot gfe-gehalte. Niet enkel vanwege het niet tongzoenen maar ook omdat ze in de HWP niet écht spontaan deed. Hoewel ik het tegenovergestelde had verwacht. Meestal betekent dat toch al heel wat positiefs, die al mee willen broebelen. Ik wimpelde haar vriendelijk af.
seksenfun
16 augustus 2007, 20:55
Een feestdag in België, dus niet werken. Herfstachtige zomerdag. Wat moet een mens dan zoal uitrichten?
Aangekomen was het er erg rustig. Maar gaandeweg naar de avond toe werd het behoorlijk druk, nog net 'gezellig' druk te noemen. En hoe meer de avond vorderde (eigenlijk tegen dat ik zinnens was om huiswaarts te keren) kwam er heel veel vrouwelijk schoon binnen. Of ik daarom ook héél veel gemist heb, is natuurlijk weer een andere vraag. Ik gaf de laatste 20' in elk geval mijn ogen goed de kost:p .
Een blonde vrij kleine dame van rond de 24 jaar trachtte mijn handdoek los te trekken, maar hij zat goed vast. Als ik ze volgende keer zie ga ik ook eens iets proberen los te trekken :rofl:
Wat me wel opvalt is dat steeds dezelde dames zich praktisch heel de dag ophouden in het natte gedeelte, af en toe een goeiedag zeggend tegen een ijsbeer, maar verder precies niet écht zinnens ook maar iets te verdienen die dag. Vreemd!?
Bij wat gebabbel me laten wijsmaken dat zij op één of andere manier best genoeg verdienen met één ijsbeer op een dag, door 'bedenkelijke' service te geven en dat verder iedere toevallige 50 euro best welkom is. Of er iets van waar is???
zeppos58
16 augustus 2007, 21:44
Meestal meisjes die de job gedwongen doen
The Joker
16 augustus 2007, 23:33
Dat hoeft niet altijd het geval te zijn, sommigen houden niet van de herrie of de rook.
Anderen zitten er een aantal dagen en dan weer een aantal dagen aan de bar.
Blijkbaar aftasten waar ze het makkelijkste contact leggen.
Zelf vind ik het daar in elk geval aangenamer kennismaken zonder alle herrie.
Maar er zitten idd ook af en toe mindere Godinnen die het van 1 of 2 klantjes per dag moeten hebben.
willyboy1956
17 augustus 2007, 08:37
Er loopt daar een grote dame rond met brilletje ,uit sisilie ,denk naam geraldina ..Was met haar .Op 10 min terug buiten ,geen enkele aanraking deed ze .En ze liet niets toe .Behoorlijke sfeerverziekster .Had 2 voorgaande ervaringen ..zonder meer zeer goed
Binky007
17 augustus 2007, 10:31
Er loopt daar een grote dame rond met brilletje ,uit sisilie ,denk naam geraldina ..Was met haar .Op 10 min terug buiten ,geen enkele aanraking deed ze .En ze liet niets toe .Behoorlijke sfeerverziekster .Had 2 voorgaande ervaringen ..zonder meer zeer goed
Hoe zag deze dame er verder uit
Maak even een nieuwe topic aan, onder yin yang is iets gemakelijker
Binky
mr rocky
17 augustus 2007, 22:30
vandaag met "DEINA" naar de kamer geweest, mooie "rode " dame( jong, slank, krulletjes). Dame ziet er erg goed uit, komt uit Letland, vriendin van Ilse, goede service als de klik er is; aan te bevelen:freu:
MiniME
18 augustus 2007, 09:08
Kent iemand die lange (1m75 of meer) dame uit Tsjechie, met naturel cup C/D, lange benen, blonde lokken, circa 22 jaar en bovengemiddelde service? Ze spreekt zeer goed Engels, en beetje Duits en 3 woorden Nederlands.
Hoe heet ze en waar is ze gebleven?
Dank!
Stiffmaster
18 augustus 2007, 14:25
Deze dame gisteren ook gespot, leuke verschijning, even overwogen maar Stiffie was door enkele andere dames inmiddels van zijn voorraad ontdaan. :D
vandaag met "DEINA" naar de kamer geweest, mooie "rode " dame( jong, slank, krulletjes). Dame ziet er erg goed uit, komt uit Letland, vriendin van Ilse, goede service als de klik er is; aan te bevelen:freu:
laurent74
18 augustus 2007, 16:41
Deze dame gisteren ook gespot, leuke verschijning, even overwogen maar Stiffie was door enkele andere dames inmiddels van zijn voorraad ontdaan. :D
Deina werkt bij YY tot woensdag (22/08).
seksenfun
18 augustus 2007, 19:54
Er even tussenuit of definitief weg? Indien het laatste juist is heb ik pech. Ik wou haar nog aanspreken maar had geen tijd meer :mad:
Binky007
19 augustus 2007, 08:53
Gisteravond weer maar eens een keer naar Yin Yang gereisd
Was aardig weer nog even lekker buitengezeten, wat bekende ijsbeertjes gezien.
Veel nieuwe gezichten bij de dames, ook wel een paar waar ik nou niet echt topprestaties van op de kamer verwacht, mar ook een aantal zeer aantrekkelijke
Sfeer was goed verhouding Beertjes/Meisjes was niet mis mee.
2 Goede sessie gehad, 1 met Nipa, afgesloten met een heerlijke massage, en een met Xenia, waarvan ik een recensie heb geschreven
Afscheid nemen was door omstandigheden een beetje abrupt, heb geen bekende meer gezien bij het weggaan, had nog 3 Gidsjes bij van Yin Yang, en 1 van GT, maar zag geen bekende meer die ik daar gelukkig mee kon maken, volgende keer beter.
Stiffer eerder die avond wel met Nippa zien vertrekken, maar helaas niet meer gerenoveerd terug zien komen.
Binky
Stiffmaster
19 augustus 2007, 10:29
Vrijdag zoals ik met Ivonne had afgesproken om ± 11.15 aangekomen bij YY, na een autorit van bijna 2,5 uur :eek: , om er vandaag eens wat moois van te maken, parkeerplaats was nagenoeg leeg, bij Silvia de nodige handelingen afgewerkt en in ruil daarvoor mijn bandje en badjas ontvangen. trapje af en me omgekleed en aangezien Ivonne me gebeld had dat ze wat later zou zijn maar even in de bar gaan kijken, en dan :eek: , ik veel dames en geen heren, kijk dat is nu het paradijs, maar het zou goed komen hoor. Rustig op een bankje naast de dansvloer plaats genomen en de dames kwamen zich zelf alvast maar introduceren :D , maar ja Stiffler had een date, dus beleefd geweigerd en gewacht tot Ivonne er was, samen nog wat gedronken en mijn eerste verzetje van die dag was een vaststaan feit :luvlove: , samen weer terug gewandeld nog wat gebabbeld en toen was er al een ander beertje die van de kwaliteiten van Ivonne wilde genieten, aan zijn gezicht te zien toen hij later terug was is het hem zeker bevallen, ja deze schone Poolse weet hoe ze een man moet behagen.
Nog even buiten gezeten en als het zonnetje erdoor kwam ging dat wel maar door de harde wind viel het toch snel tegen en dan maar weer naar binnen waar het eten al zo langzamerhand klaar stond om te worden weggewerkt. Na het eten maar eens in de sauna gaan zitten om eens heerlijk te relaxen en uit te zweten, nog wat bubbels en me lang gedoucht, om vervolgens door Sonja te worden ingefluisterd dat Jamila er ook was omdat ze een bericht van een vriendin had gehad dat Sitffler er ook was en die had dat als een uitnodiging gezien om dan ook maar even naar YY te gaan. Maar heel eerlijk had Stiffler andere plannen voor deze avond met twee heerlijk uitziende dames en daar zat Jamila deze keer niet bij. Maar Jamila had duidelijk d`r zinnen gezet op Stiffler en volgde hem dus ook overal, wel deed ze haar best om zogenaamd hier of daar een beertje aan de haak te slaan, maar niet met overtuiging :cool: en aangezien de mij bekende ijsbeertjes niet echt meewerkte maar besloten om dan met Jamila naar de kamer te gaan, wetende dat het zeker geen slechte keus zou zijn en de andere dames maar gelaten voor wat ze zijn :heul:
Na het kamer bezoek met Jamila samen met een aantal ijsberen in de bar een feestje gebouwd, Jamila die helemaal los ging en nog een hele lieve blonde dame waar de naam me van is ontschoten die meer dan plezierig meedeed, maar ja aan alles komt een eind dus ook aan een meer dan geslaagde dag in YY, de spulletjes weer ingeleverd en 70 minuten later :eek: was ik weer thuis en kon niet vermoeden toen dat ik er de volgende dag weer zou wezen, was dat de bedoeling, :nee: :nee: :nee: maar door een telefoontje met LatoYan begon dus de zaterdag dat uiteindelijk resulteerde in de terugkeer van de Stiffmaster, was eigenlijk de bedoeling om met LatoYan mee te gaan, maar aangezien die ook voor na GT wat te doen had besloten om Ontstopper even op de hoogte te brengen van mijn idee, Ontstopper zou mij laten weten, hij moest even wat checken, of dat hij meeging, helaas voor hem kwam het niet gelegen en aangezien Stiffler zich al had voorbereid maar weer alleen gegaan en dus weer onderweg naar YY alwaar ik pas om ± 18.15 uur arriveerde, goede verhouding mannetje/vrouwtje en niet te druk, wel gezelligheid.
Maar eerst wat eten het was immers tijd om de inwendige mens te versterken en dus naar het restaurant en daar binnen lopende loop ik gelijk Jamila tegen het lijf en denk vanavond nu toch echt niet, goed samen met nog een viertal dames erbij wat gegeten en toen naar beneden en eerst van de sauna gebruik maken. Intussen was Binky007 samen met een nieuw beertje er ook en na de sauna even bijgekletst. Binky007 op jacht het nieuwe beertje naar Eliza en Stiffler op het terras waar tot zijn grote vreugde even later Lana opdook om Stiffler even heerlijk welkom te heten :love: , dit is zo`n lief Russinnetje, goed ze kwam erbij zitten en knuffelen, dit leidde trouwens niet tot een tevreden Jamila, maar daar kon Stiffler nu even niet mee zitten, je zou het idee krijgen dat je getrouwd bent :kotz: . Na een tijd lekker met Lana vertoefd te hebben haar maar voorgestel om een sleutel te halen, en toen gebeurde het :eek: , Lana stelde voor om nog een dame erbij mee te nemen en aangezien de ervaringen van Stiffler niet echt werelds zijn met 2 dames wist Lana me ervan te overtuigen dat als zij iemand erbij zou halen dat het meer dan goed zou zijn, ze vertelde dat ze 2 Russische vriendinnen hier had waar ze dat wel eens meedeed en dat ze ze aan mij wilde voorstellen vondt ik het niets dan ginggen we alsnog samen, hoe bedoel je overtuiging. Lana naar binnen en na een tijdje komt ze naar buiten, behalve met andere Russinnetjes, maar met een meisje uit Jamaica :plapper: en keek me aan van wat ik daar van vond? Nu moet ik zeggen dat de Stiffmaster over het algemeen niets op heeft met hele donkere dames maar deze, en dat moet gezegd worden, was wel heel lekker om te zien, dus ik denk het zou wel weer niets zijn maar laten we het maar eens proberen, dus Stiffler met beide dames naar kamer 14, daar aangekomen eerst allemaal even douchen en toen HOLYSHIT, ik dacht nu ben ik zelf aan het spelen in een pornofilm, een aanrader voor een ieder die van een Duo Benotti houden, ik ben er gelijk aan verslaafd. Daarna meer dan tevreden terug naar de bar en daar Binky007 weer tegengekomen die net terug was met Lipa en zeer onder de indruk was.
Dus deze Nipa maar eens aangesproken en gevraagd om eens niet aan sex te doen maar mij een heerlijke Thaise massage, dit deed ze met heel veel plezier en hoorde later van haar dat veel mannen haar massage kwaliteiten meer dan op prijs stellen, na ruim een uur weer terug nog wat drinken en als afsluiting Eliza nog even uitgenodigd om in kamer 15 van haar kwaliteiten te genieten, het blijft toch altijd een verassing maar met dit jonge ding is het perfect vertoeven, tegen 01.00 de tent verlaten en naar huis gegaan en zo kwam er een eind aan twee hele plezierige dagen YY, het was ongedwongen plezierig lief personeel eentje wil ik er toch zeket even uitlichten, Nienke bedankt voor de naam van artiest en naam van het nummer, beren bedankt en zeker lost but not least, girls i`m gonna miss you. :lostit:
Scoobert
19 augustus 2007, 11:49
plezierig lief personeel eentje wil ik er toch zeker even uitlichten, Nienke ........
Ben er nu al ruim een week niet meer geweest maar moet idd toegeven dat het personeel daar idd erg vriendelijk is. En het is natuurlijk ook wel eens wat anders als je gewoon onvervalst 'plat Limburgs' kunt kletsen met zowel bardame als masseur :D
Weet niet wie Nienke is, ken nu een donkerharige (Wendy) en twee blonde dames, waarvan er eentje vorige week last had van de avond ervoor :thefinger (de langere blonde). Ook nog een kleinere blonde die me een beetje schuchter lijkt, maar ja wat is schuchter als je in een club werkt :smile:
MiniME
19 augustus 2007, 11:59
Kent iemand die lange (1m75 of meer) dame uit Tsjechie, met naturel cup C/D, lange benen, blonde lokken, circa 22 jaar en bovengemiddelde service? Ze spreekt zeer goed Engels, en beetje Duits en 3 woorden Nederlands.
Hoe heet ze en waar is ze gebleven?
Dank!
Niemand een idee van de vaste YY gangers?
Willem2
19 augustus 2007, 12:31
Indien jij ermee geweest bent dan moet ze op dit forum staan ;)
Stiffmaster
19 augustus 2007, 12:47
Heb de afgelopen 2 dagen goed om me heen gekeken en gevraagd, maar helaas MiniMe niet tegengekomen. :huch: :huch:
Stiffmaster
20 augustus 2007, 10:50
Ben je vrijdag en zaterdag al in YY geweest kom je tot je schrik erachter dat je je bankpas kwijt bent geraakt aldaar, dus zondagmiddag gelijk bij opening gebeld of zij deze pas hadden gevonden, helaas er was niets gevonden, dus paniek bij Stiffler, hoe kan dit nu? :eek: Tegen 14.00 werdt ik door YY teruggebeld en een eerlijke ijsbeer had mijn pas gevonden en hem bij de receptie afgegeven :bowlol: , bij deze mijn dank voor de eerlijke vinder. Maar ja ik in mijn woonplaats en mijn pas in het Roermondse, zou ik dan voor de 3e dag achter elkaar naar YY toe moeten, het antwoord, JA :D , daar aangekomen werdt me bij binnenkomst de hand geschud door de boys van de security en kreeg ik mijn pas terug, en ja als je er toch bent wat doe je dan, juist even eten en in de bar kijken, Lana tegen het lijf gelopen en Ivonne gedag gezegd, enkele bekende ijsbeertjes tegen gekomen waaronder Dupke die mij gelijk even confronteerde met een uitspraak van dat ik voorlopig niet zou komen, hem uitgelegd waarom ik er weer was, hij met Lana weg :huch: , zelf nog wat ondernomen? het antwoord :nee: :nee: :nee: :nee: en dus weer terug naar huis, YY bedankt voor de service en het meteen bellen dat mijn pas gevonden was door een eerlijke vinder, bij deze nogmaals bedankt.
Tot de volgende keer als ik jarig bent. de Stiffmaster
willyboy1956
20 augustus 2007, 11:00
Leuk te lezen op het forum over die man met bankkaart .Hoorde zijn verhaal in filmzaal en nu lees ik het op het forum .In het vervolg kaartjes opsteken .WWW ijberen forum .com met registratie nummer
DNME
20 augustus 2007, 12:22
Na hier al een tijd meegelezen te hebben denk ik dat ik vanmiddag eens een kijkje ga nemen in Yin Yang. Ik ben in het verleden een aantal malen in Queenies in Grobbendonk geweest, en dat beviel uitstekend, maar als ik alles goed lees was dat slechts een mini-uitvoering van de normale saunaclubs. Ik ben benieuwd!
Stiffmaster
20 augustus 2007, 12:33
Na hier al een tijd meegelezen te hebben denk ik dat ik vanmiddag eens een kijkje ga nemen in Yin Yang. Ik ben in het verleden een aantal malen in Queenies in Grobbendonk geweest, en dat beviel uitstekend, maar als ik alles goed lees was dat slechts een mini-uitvoering van de normale saunaclubs. Ik ben benieuwd!
Hou er wel rekening mee dat het op de maandag wel vaak stiller is dan op andere dagen. :eek:
The Joker
20 augustus 2007, 12:35
En dus nog steeds tig keer drukker dan in Queenies :)
Binky007
20 augustus 2007, 12:43
Toen wij zaterdag in yin yang waren en mijn medereiziger zijn kast opendeed, stonden daar nog een paar schoenen in.
Hij naar de receptie, daar wisten ze hem te vertellen, dat er gisteravond inderdaad iemand zijn schoenen kwijt was geraak, die was op badslippers naar huis gegaan.
Dus voor degene die die kwijt was, deze zijn ook weer terecht !!!
Goede reden om nog een keer te gaan.
Klink haast ongeloofwaardig, maar het is echt waar !!!
Binky
DNME
20 augustus 2007, 13:04
Hou er wel rekening mee dat het op de maandag wel vaak stiller is dan op andere dagen. :eek:
Dat las ik ook. Maar dat is niet erg, als je voor het eerst ergens komt :)
willyboy1956
20 augustus 2007, 13:11
Gisteren zondag ..Massa ijsberen ,Verhouding van 1op3 ,1 prooienjager en 3 beren .Gevolg ...soms wachten op een sleutel ,De vrouwtjes goed met poen naar huis .Om 10pm ...gingen er opeens veel beren naar huis .Om nieuw geld te verdienen om zich terug laten op te jagen ...word vervolgd
Pierregent2
20 augustus 2007, 19:41
Weet niet goed waar ik moet posten, vandaa hier maar mijn belevenissen van vandaag.
Ik ben vandaag voor de eerste maal richting Roermond getogen. Vanuit Gent was dit een uur of twee rijden (was er rond 11u30), de terugrit was langer (door files in en rond Antwerpen).
Gemakkelijk gevonden en de wagen netjes geparkeerd. Binnen kreeg ik een vriendelijke uitleg van de kassadame en algauw had ik voor de eerste maal mijn "ijsbeer"badjas en slippers aan.
Ik zal maar aan de bar beginnen, dacht ik zo. Een mooie ruime bar, waar er toch wel een tiental schoonheden rond hingen. Even de kat uit de boom kijken, maar al snel zat ik naast de in mijn ogen toen aantrekkelijkste aanwezige dvp. Het bleek de Hongaarse Erika te zijn, die ook nog een tijdje in Eeklo gewerkt heeft en blijkbaar aan een "tournee" bezig is. Met haar op een mooie kamer beland en na een massage, begon ze te PMC (was vergeten te vragen of ze PZC deed natuurlijk, stom, stom, stom): het was wel lekker. Wou eigenlijk ook zoenen, maar daar was ze heel erg zuinig mee en dan hoeft het voor mij ook niet meer (ik weet het had het moeten vragen). Ze heeft wel een mooi lichaam en met een reuzespiegel boven ons hoofd, werd het toch nog een lekkere neukpartij. Samen douchen achteraf. Ik zou dit een middelmatige ervaring willen noemen: doorsnee in de meeste privés.
Enfin, even naar het restaurant om de inwendige mens te versterken en mij proberen te herinneren wat ik nu weer over welke dame gelezen had. Vast besloten om nu een betere date te scoren, ging ik terug naar de bar, waar het er al best gezellig aan toe ging (jammer dat mijn Duits niet een beetje beter is, want dit is toch zo'n beetje de voertaal met de meeste meiden). Had van s&f veel goeds gelezen over Nipa en toen ik een Thaise aan de bar zag verschijnen, wist ik wie het ging worden :lol: Het was misschien ook wel degene die het makkelijkst te onthouden was ... Na wat oogcontact kwam ze al snel bij mij staan en er ontspon zich een plezierige conversatie. Na een paar minuten stonden we al te tongzoenen aan de bar (leuk leuk leuk). Voilà voor dit soort zaken was ik gekomen. Hop naar de kamer, voor een zeer lange PZC-beurt: mmm lekker! Afwisselend tongzoenen à volonté en daarna het condoompje aan. Nipa begon mij te berijden, echt lekker. Ze werd wilder en wilder en was niet te stuiten. Een paar minuten later veranderden we van positie en ben ik haar lekker langzaam en lekker diep beginnen neuken. Ze werd helemaal nat en uiteindelijk kwam ik zalig klaar. We hadden nog wat tijd over en ik heb nog een goede harde Thaise massage gekregen. Ik moet de woorden van s&f beamen: dit is een hele lekkere dame.
Toen ik met haar afrekende zag ik dat het al half vier geworden was en ik zo stilaan Gentwaarts moest keren (jammer jammer jammer). Nog even in de bar geflirt met een Duitse (enfin Duitssprekende) die mij per sé de cinemazaal wou tonen, maar ik had echt geen tijd meer.
Dit saunaclubgebeuren was een echte openbaring voor mij en ik weet wel zeker dat er een vervolg komt, maar dan probeer ik er langer te zijn. Spijtig dat het zo ver rijden is. Of misschien maar goed om te beletten dat ik verslaafd zou geraken
seksenfun
20 augustus 2007, 20:30
Toen wij zaterdag in yin yang waren en mijn medereiziger zijn kast opendeed, stonden daar nog een paar schoenen in.
Hij naar de receptie, daar wisten ze hem te vertellen, dat er gisteravond inderdaad iemand zijn schoenen kwijt was geraak, die was op badslippers naar huis gegaan.
Dus voor degene die die kwijt was, deze zijn ook weer terecht !!!
Goede reden om nog een keer te gaan.
Klink haast ongeloofwaardig, maar het is echt waar !!!
Binky
Mede met de bankkaartstory maar hopen dat alle ijsberen zo eerlijk onder mekaar zijn. Is gewoon geweldig.
willyboy1956
21 augustus 2007, 09:54
Of bankpasje vergeten of schoenen vergeten ....altijd een reden om langer te blijven als nodig voor de afhaling hiervan
Stiffmaster
21 augustus 2007, 14:14
Spijtig dat het zo ver rijden is. Of misschien maar goed om te beletten dat ik verslaafd zou geraken
Geloof me, het is beter dat het zover rijden omdat het zo verslavend is, en echt waar verslaafd raken doe je toch wel :thefinger :thefinger :thefinger .
Pierregent2
21 augustus 2007, 19:42
the day after begint alweer de goesting te groeien, denk dat je gelijk hebt, stiffmaster: maar goed dat het zo ver is
Limburger1978
22 augustus 2007, 22:20
Was afgelopen vrijdag weer eens in YY na een maandje "celibaat" leven :rubbel:
Was er rond 20:30 uur en het was er zoals meestal op vrijdag avond druk.
Wel goede sfeer, weer wat bekende gezichten onder zowel ijsberenpubliek als dames. Dame waar mijn oog op viel zag eruit als latina met geblondeerd haar maar helaas zij was al "bezet". Na rondje Kino waar ik wat (alom bekende) jaagsters heb moeten teleurstellen weer aan de bar gezeteld en aangesproken door Hongaarse Kiara. Leuk meisje met exotisch uiterlijk. Beetje babbelen en toen naar de Kino waar het inmiddels erg druk was en ik me niet relaxed voelde dus kamer gepakt waar ik een redelijke sessie met haar had (wat beter en losser dan gemiddeld). Afsluitend nog even wat gebabbeld, was weer tevreden over gang van zaken. Na een fooi voor de security dude (die mannen spelen toch wel belangrijke rol in het veilig en onstpannen uitoefenen van onze hobby) weer voldaan huiswaarts gekeerd!
Pierregent2
23 augustus 2007, 16:15
Na een fooi voor de security dude (die mannen spelen toch wel belangrijke rol in het veilig en onstpannen uitoefenen van onze hobby) weer voldaan huiswaarts gekeerd!
Is dit gebruikelijk: zo'n fooi????
rplover
23 augustus 2007, 16:39
Volgens mij niet gebruikelijk,maar als we er allen mee beginnen, gaan ze het beginnen zien als een verworven recht na een tijdje.
Dan volgen de barMeiden en de receptionisten en het andere personeel omdat ze vriendelijk zijn, en wat volgt dan?
Ik heb niks tegen het werk dat deze Heren uitoefenen, totaal niet, ze zijn altijd vriendelijk en correct,maar hen nu een fooi gaan geven, dat zie ik persoonlijk niet zitten.
Dan stopt het nergens meer, en gaan ze het van iedereen verlangen na een tijdje. Ik denk dat deze Heren betaald worden voor hun diensten door YY, en dat lijkt me billijk.
groetjes,
rplover
zeppos58
24 augustus 2007, 09:11
Donderdag YY dag zo had ik het voorzien en met de Motorfiets wat weer ze ook gaven.
‘s Morgens door het raam gekeken en oei gietende regen maar toch mijn regenkledij aangetrokken en tegen ik op mijn machine zat was het al over.
9u vertrek zou zeker om 11u in YY zijn maar geen rekening gehouden met een tractor en het constante tegenliggende verkeer, nu ja al 10 min later in Vilvoorede waar sexenfun op mij stond te wachten voor zijn eerste motorrit (achterop)
Wij dus weg en even te geconcentreerd op het verkeer zat ik op de Brusselse ring al op het Leonard kruispunt toen ik besefte dat we mis waren. Na een sierlijke bocht in Overijse de juiste weg genomen en nog een tankstop in Genk zo waren we om 11u30 in YY iets later maar dat gaf niet echt weinig wagens op de parking maar dat kon de pret niet derven 35€ betaald en meteen een douche genomen en het befaamde spek met ei als middagmaal tot mij genomen, sexenfun was ondertussen bij Nipa blijven plakken en sloeg het middagmaal maar over.
Gedurende de dag 3 uitstekende sessies gehad (waarover later meer)
1 met de Tchechishe Simone waarvan ik las de de silocone borsten heeft maar waarvan ik niets merkte zeer lekker enkel het TZ is iets minder
2 met een zwarte Nigeriaanse wiens naam me nu ontsnopt.
3 met de Poolse, voor mij iets minder mooie, maar zzer goede Sylvia. Een echte aanrader zeer teder.
Later schrijf ik nog een uitgebreider verslag over de dames.
Het avondeten was weer als vanouds en omstreeks 19uur besloten om 2wiels naar huis te snorren, Sexenfun wel nog afgezet aan Vilvoorde station, het was weer een leuke YY dag
seksenfun
25 augustus 2007, 00:12
Is dit gebruikelijk: zo'n fooi????
Zoals rplover al zei, niet gebruikelijk. Doch staat het eenieder vrij om te beslissen om dat wel te doen, lijkt me. Ik persoonlijk prefereer dan om een dame die perfecte service afleverde, over tijd gaat... een fooike te geven i.p.v. de zware beren.
seksenfun
25 augustus 2007, 00:14
waar sexenfun op mij stond te wachten voor zijn eerste motorrit (achterop)
sexenfun was ondertussen bij Nipa blijven plakken en sloeg het middagmaal maar over.
Tja... de eerste keer is alles een beetje onwennig hè , maar na even liet ik mijn spanning en hoofdpijn voor wat ze waren en genoot ik van de wervelende rit .
Gelukkig rijdt de chauffeur veel veilger dan dat hij de weg vergeet .
In België zwaar bewokt, in Nederlands Limburg warm en stralende zon met wat stapelwolken af en toe. Mooier kan niet.
Aangekomen moest ik toch wel effe een grote boodschap doen, ja, toch wel . Dan een heerlijke douche genomen en hop, naar de bar, voor een drankje. Ik had Nipa al een paar maal gezien, maar deed effe of ik ze niet zag omdat ze héél geconcentreerd (niet in blik) aan het flipperen was. Stel maar es dat ze de bal gemist zou hebben doordat ik vrolijk goeiedag zou komen zeggen. Maar ze is er dan toch niet rijk mee geworden, bleek achteraf. Ik had wel de bedoeling met 'kiekeboe of ra-ra' haar attent te maken op mijn aanwezigheid. Maar toen ik in de bar kwam was Nipa niet te zien.... of toch... "hello", riep ze ineens. Na een koffietje, een babbeltje en al wat ondeugende kusjes etc., en nadat ze Zeppos ook goeiedag zei, dan maar tegen kwart voor één naar de kamer getrippeld.
Kamer 11 genomen. Een mooie kamer met privé-HWP . Echter, geen toilet. Dus na de eerste keer mijn kwakje afgeleverd te hebben en na al wat gebrubbeld en 'gespeeld' te hebben moest ik haar effe alleen laten om een plasje te gaan doen . Ik deed de deur op slot , kwestie dat ze niet zou gaan lopen . Voor deze kamer betaal je wel 20 euro extra per uur. Een expensieve kamer dus. Goed om eens een keertje gedaan te hebben. Maar in het vervolg broebel ik wel met haar in één van de 2 HWP's in het natte gedeelte van Yin Yang.
Zoals gewoonlijk weer een méér dan tip-top sessie met haar achter de rug. Deze keer besteedden we wel wat meer tijd aan de real sex en wat minder aan het massagegedeelte . We gingen van tijd tot tijd nogal wild te keer, maar dat heeft ze graag. Nadat we weer op het droge (= bed) belandden deden we haar lievelingsstandje, waardoor ze voor mij écht klaarkwam. Ik weet zeker dat ze niet alsof deed. Ze moest effe op adem komen.
Enfin... ineens was het kwart voor drie geworden. Rustig afgerond en ik dan snel trapje op.... maar helaas... vijf voor drie en het resto was dicht. Nu ik net zo'n honger gekregen had . Er zat niets anders op dan nog twee uur te wachten op het avondeten, waar ik me serieus tegoed aan gedaan heb .
In afwachting van het avondeten een saunaatje gedaan, een plons in het koude dompelbad (en er nog effe ingebleven, 'k weet ben gek ) en wat baantjes gaan trekken in het (voor mij) Yin Yang privé-zwembad. Blijkbaar had iedereen schrik van het frisse water. Nadien heb ik me laten opdrogen in de zon op een ligzetel. Een drankje gaan halen in de bar en nog wat in het zonnetje gezeten op het terras met Zeppos en een andere collega-ijbeer.
5 voor 5 was ik al op weg naar het resto.
Na een flinke maaltijd verorberd te hebben nog wat gerelaxed, een saunaatje, nog wat baantjes getrokken, in de HWP me opgewarmd en niet meer toegekomen aan een tweede sessie, daar het huiswaartstijd was geworden .
Enfin, weeral een droomdagje voorbij, veel te snel voorbij. Het lijkt wel of de klok in YY sneller tikt dan thuis en zeker dan op het werk .
Net als vorige woensdag 15/8, hoe later hoe meer en mooier volk. Dat spreekwoord schijnt toch de kloppen: hoe later op de avond, hoe schoner volk.
Ja, ja... wat een geluk dat YY niet naast m'n deur gelegen is.
zeppos58
25 augustus 2007, 00:30
Zwarte beren, bruine beren of (witte) ijsberen.... neuken doen ze allemaal:fuck: :D
HotHHarry
25 augustus 2007, 01:47
Terug van de kamer maar weer wat te drinken gehaald en buiten aangekomen, waar inmiddels ook Binky007 was aangeschoven, wederom wat herinneringen met elkaar opgehaald en wat gelachen, ja je moest blij zijn dat er bekende ijsberen aanwezig waren anders had deze dag echt een regelrechte ramp geweest in de Stiffmasters ijsbereb bestaan. Jamila probeerde Ontstopper nog even naar de kamer mee te krijgen maar die was nog in love over zijn Maria :luvlove: waar hij dus inmiddels mee naar de kamer was geweest, dus die bleef rustig zitten, Binky007 hengelde wel naar Jamila, maar die bleef dan maar bij de Stiffmaster op schoot zitten, en fluisterde hem in zijn oor dat ze speciaal eigenlijk voor hem was gekomen en dus gebeurde het dat de Stiffmaster wederom met Jamila op de kamer belandde, en zo dus mijn date voor de hele avond was, ook na de kamerbezoekjes bleef ze alleen maar bij mij zitten, ga je naar een club heb je het gevoel dat er met een vriendin zit, kort samengevat heeft Jamila van ± 18.00 tot sluitingstijd haar tijd doorgebracht met de Stiffmaster.
Kijk dat vind ik nou leuk, aangezien ik niet zo goed ben in het onthouden van namen, kom ik hier op het forum vooral om ff te lezen, alvorens ik de lange reis richting het zuiden maak :D
Maar nu herken ik dus iets, wat ik waarschijnlijk van dichtbij heb meegemaakt :eek:
Ik was namelijk die Zaterdag ook aanwezig, en kan mij dit verhaal als toeschouwer dan ook wel herinneren, ik zat namelijk alleen aan een tafeltje buiten op het Terras, wat uit te blazen van heden middag gezelligheid, toen er wat hillariteit onstond, toen dus Jamila die bij Stiffmaster op schoot zat er met een zeer klein mobieltje vandoor ging, die dus als ik het goed begrijp was van Ontstopper ....
Als het fout is moeten jullie het zeggen, en als het goed is, zal ik mij de volgende keer netjes komen voorstellen :D
Dan kan ik jullie tenminste in eigen persoon bedanken voor al die mooie verhalen die jullie hier plaatsen :wink: :wink: :wink: :wink:
Ps. ik ga morgen (Zaterdag weer eens persoonlijk polshoogte nemen in YY :freu:
Binky007
25 augustus 2007, 05:25
Kijk dat vind ik nou leuk, aangezien ik niet zo goed ben in het onthouden van namen, kom ik hier op het forum vooral om ff te lezen, alvorens ik de lange reis richting het zuiden maak :D
Maar nu herken ik dus iets, wat ik waarschijnlijk van dichtbij heb meegemaakt :eek:
Ik was namelijk die Zaterdag ook aanwezig, en kan mij dit verhaal als toeschouwer dan ook wel herinneren, ik zat namelijk alleen aan een tafeltje buiten op het Terras, wat uit te blazen van heden middag gezelligheid, toen er wat hillariteit onstond, toen dus Jamila die bij Stiffmaster op schoot zat er met een zeer klein mobieltje vandoor ging, die dus als ik het goed begrijp was van Ontstopper ....
Als het fout is moeten jullie het zeggen, en als het goed is, zal ik mij de volgende keer netjes komen voorstellen :D
Dan kan ik jullie tenminste in eigen persoon bedanken voor al die mooie verhalen die jullie hier plaatsen :wink: :wink: :wink: :wink:
Ps. ik ga morgen (Zaterdag weer eens persoonlijk polshoogte nemen in YY :freu:
Verhaaltje klopt, en ik zat links van Stiffmaster
Weet alleen niet if hij zijn mobieltje nog heeft teruggekregen, was een vooraarde aan verbonden, en volgens mij heeft hij die niet waar gemaakt
Binky
dupke
25 augustus 2007, 09:22
Ik zat ook aan dat tafeltje, en ja Ontstopper heeft zijn gsm terug gehad.
En HotHharry, aan de komen voorstellen daar mag je vandaag al mee beginnen.
Mede beertjes maken de recuperatietijd altijd gezellig:teuflisch
zeppos58
25 augustus 2007, 09:28
coco2 schreef
Na het debacle van Queenies en Las Vegas blijken Seksenfun en Zeppos "het licht" gezien te hebben
Neen ik zag het licht al veel eerder, ik was reeds saunaclub klant nog voor de Yingyang zijn deuren als saunaclub opende.
Het was enkel doordat ik het steeds zo ver rijden vond (Duitsland) en ik in die tijd maar moeilijk voor een ganse dag weg geraakte dat het club bezoek zich meestal beperkte tot 1 a2 keer in een jaar.
Toen in Mol de Ritz-Relax zijn deuren opende, herkende ik dit systeem en werd ik daar zowat vaste klant, het viel ook ongeveer samen met een andere taak op het werkt, en een nieuwe hobby, waardoor ik makkelijker voor een langere periode (een kleine dag) weg geraakte.
Toen een klein jaar gelden Relax zijn deuren sloot kwam ik in YY terecht, niet echt bij d deur maar toch te doen en aangeizen de Queenies maar 40 minuten bollen was ja..... dat was nog makkelijker natuurlijk.
In juli en begin augustus kwam er van saunabezoekjes niet veel in huis (zoals elke zomer trouwens) maar ondertussen heb ik nu de draad terug opgenomen.
Bij Seksenfun zit het iets anders, ik heb hem leren kennen via het Vlaamse forum, hij schreef dat hij de Vlaamse bars zo duur vond, ik leerde hem de saunaclub (YY en Bernds) kennen en hij was meteen verkocht.
Saunaclubs die ik in het verleden reeds bezocht Relax en Queenies niet mee geteld.
Bernds, PHG, YY, GT, Livingroom en nog eentje in Keulen maar de naam ontsnapt me nu.
Stiffmaster
25 augustus 2007, 11:59
Ja Binky, Ontstopper heeft hem terug en de Stiffmaster zelf heeft aan haar voorwaarden voldaan :fuck: :D :D
Enne HotHHarry, kom er de volgende keer gerust bij, het is een gezellige berenkuil.
Verhaaltje klopt, en ik zat links van Stiffmaster
Weet alleen niet if hij zijn mobieltje nog heeft teruggekregen, was een vooraarde aan verbonden, en volgens mij heeft hij die niet waar gemaakt
Binky
HotHHarry
25 augustus 2007, 12:28
Tot straks dan maar, ik ga met een half uurtje weg, dus zal ik er rond een uurtje of 4 wel zijn :D
Lang leve dit pretpark voor de grote kinderen :rofl:
Willem2
26 augustus 2007, 11:58
hahaha
Ronald35 zit wel te lachen maar wat heeft hij gisteren allemaal uitgespookt in YY :rolleyes: ;) :wink:
dupke
26 augustus 2007, 12:27
Zaterdag morgen, het bloed kruipt weer waar het niet gaan kan.
Even overweeg ik naar Gt te rijden. Party..... Onderweg bedenk ik me echter ... GT: Druk Druk Druk, dus toch maar bij het binnenrijden van Roermond een ruk naar rechts aan mijn stuur gegeven.
Aangekomen in YY om 13 uur : Rustig Rustig Rustig , onbijtje genomen met 12 dames :teuflisch .
Gaandeweg de middag : berouw dat ik toch niet ben doorgerenden, weinig tot geen bekenden en ik heb tijd nodig om op te warmen.( gelukkig : het weer begon beter te worden)
Tegen 15 uur de eerste bekende gespot. Praatje gemaakt en toen begonnen ze met materiaal voor de BBQ te sleepen. De dag zag er minuut per minuut rooskleuriger uit. Yvonne kwam binnen met een moordadig lingerie setje.
Ondanks mijn voornemens van 1 jaar oud om niet voor het avond eten op kamer te gaan (tja ik moet opwarmen he) toch maar van gedacht veranderd en een uitzondering op mijn principes gemaakt. Niet beklaagd :lostit:
BBQ: njammie , praatje, BBQ, praatje ... Zo krijgen we de dag wel om.
Tegen de late avond begon het weer te kriebelen en ja de lege bar (zimmer crise) liep langzaam weer vol met engeltjes. Nipa als volgend slachtoffer uitgekozen.... :hah: Moe maar voldaan nog even vaarwel gezegd aan mijn mede ijsbeertjes en dan huiswaarts :sleep:
Babbel
26 augustus 2007, 18:27
Ik was gisteren ook in YinYang. Voor 35 euro heb ik van een heerlijke barbeque genoten. Voor de rest was het wel weer leuk om Natasa en Mel te zien. Daarnaast was Ronald35 ook aanwezig. Die knalde er weer lustig op los. Ik denk dat er hooguit 20 dames waren. Het aanbod was voor mij niet echt goed. Eén dame waarmee ik wel wilde had meer zin in champagne. Dus uiteindelijk is het alleen de BBQ geworden :wink:
Stiffmaster
27 augustus 2007, 09:02
Gisteren geheel onverwachts toch richting YY gereden, onderweg sloeg echter de twijfel al toe! zal ik toch maar naar GT rijden dit na het fiasco van vorige week in YY, en voor ik het wist stond de auto geparkeerd op de parkeerplaats van GT, dus de benodigde euries betaald en naar binnen :eek: , waar is iedereen, 10 dames of zo drama, drama en wat nu? toch een tijdje gebleven en tegen 16.00 uur het voor gezien gehouden en naar YY toe met een ander beertje die het daar ook wel voor gezien hield en nog nooit in YY was geweest.
Daar aangekomen parkeerplaats vol, de adrenaline ging al wat sneller stromen, een vriendelijk onthaal door de securite boys en Silvia, wederom de euries afgegeven en nu een groen kleedje ontvangen, samen met het nieuwe YY beertje naar de bar en .... potverd....:angryfire hier was een orkaan doorheen gegaan, het was nog broerder dan GT, hoe kan dit nu??? 1 bekende Laurent74 en verder niets, geen bekende dametjes op een na, later nog 2 bekende erbij gekomen maar geen sfeer, niets van dit alles, samen met mijn mede ijsbeertje maar even buiten wat gedronken en overlegd wat nu, wel mijn mede ijsbeertje had in ieder geval een meer dan mooie dame gezien en ondanks mijn waarschuwingen is hij daar toch mee naar de kamer gegaan, later verklaarde hij dat ie wel wist dat het niks zou zijn maar dat ze zo mooi was dat ie haar gewoon even wilde uitwonen :D :D , dat mocht Stiffler wel. Op een gegeven moment maar wat gaan eten en samen besloten om toch nog even bij GT te gaan kijken :cool: . Dus weer in de auto het was inmiddels ruim na 18.00 uur en terug naar GT.
Tatjana was zo vriendelijk om ons zonder nog een keer te moeten betalen binnen te laten, bij binnenkomst gelijk enkele leuke hertjes gespot, zou het dan toch nog goed gaan komen of zal de Stiffmaster ongepopt naar huis toe moeten keren :nee: dat zal toch niet gebeuren?
Marina gespot die druk met een beertje was, maar toen ze Stiffler zag wel gelijk liet weten, ben zo bij je :lostit: , dus dat zat wel snor, ook nog even met de Hongaarse Janet met die hel blauwe ogen wat gestoeid, heb haar gevraagd of ze nu weer in GT blijft, haar antwoord was ze pendelt een beetje tussen GT en YY, al met al dus toch de dag goed afgesloten, op naar de volgende gelegenheid :wink: :wink:
naughtyboy
30 augustus 2007, 11:18
en wat te denken van Angelika (Lit.) dan? deze hoort wat mij betreft ook in dit rijtje thuis. Is welliswaar niet al te vaak in yy, en als ze er al is bijna de hele tijd bezet. Dus dit zal ook z'n redenen wel hebben. :fuck:
Willem2
30 augustus 2007, 11:36
en wat te denken van Angelika (Lit.) dan? deze hoort wat mij betreft ook in dit rijtje thuis. Is welliswaar niet al te vaak in yy, en als ze er al is bijna de hele tijd bezet. Dus dit zal ook z'n redenen wel hebben. :fuck:
Euh over Angelika heb jijzelf nooit geschreven :rolleyes: Ja, iedere keer vragen of ze er weer is, maar geen recensie ;) Je krijgt haar zeker niet te pakken ;)
Stiffmaster
30 augustus 2007, 15:05
Van de website van YinYang. :lostit: :lostit:
----- September 2007 -----
Ook deze maand weer speciale entree prijzen
Kom je binnen voor 13.00 uur dan betaal je maar 40 euro entree
Kom je binnen voor 15.00 uur dan betaal je maar 45 euro entree
na 15.00 uur = 50 euro entree.
naughtyboy
30 augustus 2007, 16:23
Euh over Angelika heb jijzelf nooit geschreven :rolleyes: Ja, iedere keer vragen of ze er weer is, maar geen recensie ;) Je krijgt haar zeker niet te pakken ;)
klopt dat ik in het verleden reeds vaker naar haar gevraagd heb omdat ik haar al tal van keren was misgelopen toen en dat terwijl ik toen al vele malen tevergeefs naar yy was gegaan. Kom namelijk niet al te graag in yy, ga liever naar Gt maar zeker voor angelika maak ik toch wel een uitzondering. En wat mijn recensies betreft wat goed is moet goed blijven en wat voor mij als negatief ervaren kan worden hoeft niet voor elke ijsbeer te gelden. soms lees ik dingen en vraag me dan af of ik wel de juiste dame voor me heb en dan lees ik nog maar eens goed en tja blijkt het toch zo te zijn. Neem nu bijvoorbeeld kim en fiona uit yy. Die krijgen me toch wat kritiek te verduren en ik ben een keer in yy toen angelika er weer eens niet was natuurlijk met deze twee om beurten de kamer op geweest en ik heb er niks van gemerkt dat ze niet doen tz en pzc. Heel eerlijk gezegd super was het ook niet maar echt slecht dat ook weer niet.
Maar om ff terug te komen op mijn eerdere opmerkingen mbt angelika, heb al vaker iets gevraagd of gezegd maar dat is dan door jullie (adminstr.) er netjes vanaf gehaald dus.
Toch wou ik haar bij deze even aanbevelen, als jij dat tenminste goed vindt?
Er lopen heus wel meer kanjers rond in yy, maar ik ben niet zo goed in namen!:fuck:
Willem2
30 augustus 2007, 16:28
klopt dat ik in het verleden reeds vaker naar haar gevraagd heb omdat ik haar al tal van keren was misgelopen toen en dat terwijl ik toen al vele malen tevergeefs naar yy was gegaan. Kom namelijk niet al te graag in yy, ga liever naar Gt maar zeker voor angelika maak ik toch wel een uitzondering. En wat mijn recensies betreft wat goed is moet goed blijven en wat voor mij als negatief ervaren kan worden hoeft niet voor elke ijsbeer te gelden. soms lees ik dingen en vraag me dan af of ik wel de juiste dame voor me heb en dan lees ik nog maar eens goed en tja blijkt het toch zo te zijn. Neem nu bijvoorbeeld kim en fiona uit yy. Die krijgen me toch wat kritiek te verduren en ik ben een keer in yy toen angelika er weer eens niet was natuurlijk met deze twee om beurten de kamer op geweest en ik heb er niks van gemerkt dat ze niet doen tz en pzc. Heel eerlijk gezegd super was het ook niet maar echt slecht dat ook weer niet.
Maar om ff terug te komen op mijn eerdere opmerkingen mbt angelika, heb al vaker iets gevraagd of gezegd maar dat is dan door jullie (adminstr.) er netjes vanaf gehaald dus.
Toch wou ik haar bij deze even aanbevelen, als jij dat tenminste goed vindt?
Er lopen heus wel meer kanjers rond in yy, maar ik ben niet zo goed in namen!:fuck:
Met betrekking tot Kim en Fiona moet je gewoon schrijven dat jij dat anders beleeft hebt. Er zijn toch maar weinig dames die bij iedereen dezelfde service geven. En anders weten wij dat niet hé..........
Wie schrijft die blijft (ofzoiets ;)
PS Berichten zullen wel verplaatst worden naar algemeen gedeelte.
naughtyboy
30 augustus 2007, 16:42
Maar gelukkig hoef jij ook niet ALLES te weten of wel soms? Het moet voor jullie toch ook nog altijd een tikkeltje spannend blijven!!! En blijf vooral doorgaan met schrijven. Ik lees al jullie info met plezier, ga zo door:freu:
Big30
30 augustus 2007, 16:53
Maar gelukkig hoef jij ook niet ALLES te weten of wel soms? Het moet voor jullie toch ook nog altijd een tikkeltje spannend blijven!!! En blijf vooral doorgaan met schrijven. Ik lees al jullie info met plezier, ga zo door:freu:
Het lijkt wel grappig en een beetje ironisch geschreven jouw oproep maar je vergeet 1 ding denk ik.
Het bestaansrecht van dit forum zijn de recensies over dames en clubbezoeken die de forumleden afleggen.
Daarom wordt dit forum bezocht, een oproep tot "blijf vooral schrijven en ik blijf wel lezen" komt voor veel leden wat vreemd over denk ik.
De meest extreme vorm van spanning is waarschijnlijk helemaal niets schrijven, dan hebben we ook geen forum meer.
Het is goed te vernemen dat je de info op dit forum met veel plezier leest, het ware nog beter te vernemen dat je zelf ook een bijdrage aan het leesplezier van andere leden zou kunnen geven.
Groet,
Big30
Note Big30: berichten #264 t.m. #269 copied uit topic aan te bevelen YY dames.
zeppos58
30 augustus 2007, 19:36
Gisteren, woensdag, was het weer tijd voor een daje YY. Net om 11u aangekomen en de parking was nog maar dunnes bewagend:rolleyes: .
Binnen een 10 tal dames en een 5 tal beren, maar daar kwam al snel verandering in.
Bij het binnenkomen werd ik meteen begroet door Simna(CZ), Lana (RU) Nipa (Tai) Sivia(Pools) en Suzy 5hongaars). Toch prettig als sommige meiden je herkennen, vooral Lana deed me plezier want het was van midden juni gelden dat ik haar nog zag.
Stillaan kwam wat meer volk in YY zowel meisjes als beren, maar het bleef al bij al een rustige YY dag, de verhouding dames-beren klopte wel en om 16u30 waren alle kamers bezet moest toch een 10 minuten wachten.
Vraag mij af waarom ze de tuinhuisjes niet in gebruik nemen. Bij het feestje van 2jaar YY waren ze wel in gebruik.
Nu ja voor degenen die willen weten hoeveel meiden er waren deze rekensom.
om 16u30 3 op terras, 5 in het natte gedeelte en 6 in de bar, 1 in de sauna, 2 stonden te wachten op een kamer en alle kamers waren bezet (hoeveel kamers heeft YY wel ?) en er kwamen nog 2 meiden net aan.
Volgende uitstap is voorzien voor 20 sept, maar de kans bestaat dat ik er al op 11 sept ben (en 20 september zou wel eens richting Bernds kunnen gaan)
mr rocky
31 augustus 2007, 09:48
Het was gisteren (van 4 tot 10 uur) gezellig druk, veel voor mij onbekende dames gezien, er werd 's avonds door enkele meisje nog een dansje gedaan, wat ik ook altijd leuk vind, kortom een geslaagde donderdagavond. Voor de liefhebbers, Ilze is weer terug.:lostit: :lostit: Later op de avond werden nog 2 nieuwe Poolse dames rondgeleid, die even later ook direkt aan de slag gingen.
Na een sessie van 2 uur met Samantha weer tevreden naar huis gegaan. Ik vind dat Yinyang , zeker met de kortingsactie , op de goede weg is.
Willem2
1 november 2007, 02:25
woe.31 is niet helemaal zeker vanwege een avondje buiten de club met mijn vaste .....
Misschien als ze morgen toch gaat werken dan kom ik met haar mee.
Jansen schitterde helemaal niet door afwezigheid maar er was iets anders wat hem liet schitteren ;) :lostit::wink:
PS Morgen meer...............
Randy
1 november 2007, 03:40
...
PS Morgen meer...............
Ach waarom niet nu...
Jansen was het gewillige slachtoffer van Manel (Marnel?), die om hem heen danste en al haar charmes in de strijd wierp om hem gek te maken. Wat kan die dame verleidelijk doen met dat fraaie lijf van haar! :eek:
Jansen mocht niet veel, behalve lijdzaam ondergaan, ze had zijn touwtjes goed in handen. Maar genieten deed hij toch wel.;)
Net als de toeschouwers overigens.
Het was een gezellige Halloweenparty, PHG had de zaak mooi versierd, en een aanal dames en Thekenfrauen zichzelf ook. Eten was prima, en het was aardig druk, tussen 10 en 12 was er aardig gebrek aan sleutels.
De Hausmeister zal vast wel met de volledige dameslijst komen, ik heb gezien: Adella, Loredana, Angela, Bella, Yula, Doris, Jasmine (nieuw, uit Iran, prachtige dame), Helen (DR), Elly, Emmy, Kim, Ebru, Alena, Sherine, Marnel, Samantha, Jacqueline, Aisha, Laura, Anja, Dilara, en nog veel meer mooie dames.
Zelf op herhaling geweest met Yula, Bella en Angela.
Toen Randy vertrok zo tegen tweeën waren veel Roemeentjes weer aan 't manelen, dit keer in 't Nachtcafé. Speciale vermelding voor Adella die op de cocktailbar zeer beweeglijk bleek.
Willi69
1 november 2007, 14:34
En wie is die "Mia"? Is dat de Mia van verleden jaar?
Habe gestern in einer Popppause :green_smi extra mal nachgeforscht: es handelt sich um Mia http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg (Russland), auch wenn sie mir nicht bekannt vorkommt. Kann allerdings nicht sagen, wann sie das letzte Mal im PHG war.
Willi69
1 november 2007, 14:39
Viele bekannte Gesichter unter den Gästen und natürlich unter den Mädels, trotzdem schienen einige Top Stars absichtlich zu fehlen, wohl um dem Party-Stress zu entgehen. Vielleicht wollten sie aber auch nur in Ruhe zu Hause Fußball schauen (den Pokalhit Bayern München - Borussia Mönchengladbach)... :D
Schöne Dekoration, einige Mädels und Thekenfrauen in origineller Verkleidung, gewohnt gute Verpflegung incl. Cocktails, aber Wartezeiten auf Zimmer selbst noch nach 1 Uhr, offizielles Ende um 2 Uhr.
Anwesende Mädels an Halloween (circa 68, D=Deutschland): Adella (Rumänien), A(i)sha (Polen), Aische (Bulgarien), Alena (Türkei?), Alini (Brasilien), Angela (Rumänien), Ani (Bulgarien), Anja (D), Bella (Rumänien), Brigitte (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Rumänien, < 160 cm), Conny (D), Corinna (D), Cynthia (Rumänien), Denise (Libanon), Dilara (Türkei), Doris (Rumänien), Ebru (Kurdistan), Elly/Emmy (Polen), Emma (Ungarn), Emmy (Thailand), Franceska (Polen), Ginger (D), Helen (Dominikanische Republik), Ines (Polen), Irina (Russland), Isa (Polen), Jamilla (Marokko), Jaqueline (Tschechien), Jolanna (Slowakei), Katharina (Ungarn), Katja (Bulgarien), Kiara (Rumänien), Kim (Litauen), Kimberly (D), Kinga (Polen), Kira (D), Laura (Lettland), Lazarina (Bulgarien), Leyla (Türkei), Lisa (D), Lola (Ungarn), Loredana (Rumänien), Luana/Maya (Rumänien), Marciana (Polen), Marnel (Kroatien), Melana (Ungarn), Mia (Russland), Nadja (D), Nina (Georgien), Patrizia (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Polen, Ex-GT), Paulina (Polen), Sabrina (D), Samantha (Tschechien), Sandy (D), Serena (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Türkei - Ex-Samya, bildhübsch, aber kein FO!), Sevka (Bulgarien), Sherin (Albanien/Kroatien), Sina (D), Xena (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg D), Yula (Polen), Zoy (Rumänien) sowie ca. 7 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).
Randy
1 november 2007, 14:54
...
Alena (Türkei?),
...
Alena hat mich ehrer gesagt aus Montenegro zu kommen, aber gestern sagte sie ein andere Gast dass sie aus Albaniën kommt... :D
Willi69
1 november 2007, 15:06
Alena hat mich ehrer gesagt aus Montenegro zu kommen, aber gestern sagte sie ein andere Gast dass sie aus Albaniën kommt... :D
Vielleicht ausnahmsweise kein Widerspruch: ;)
Die Bevölkerung Montenegros besteht zu 43 Prozent aus Montenegrinern, zu 32 Prozent aus Serben und zu ca. 17 Prozent aus Bosniaken, slawischen Muslimen und Albanern. Die Frage, ob die Montenegriner ein eigenes Volk oder ein Teil des serbischen Volkes sind, ist in der Bevölkerung selbst umstritten; insbesondere konservative Serben halten einen großen Teil der Montenegriner für einen Bestandteil des serbischen Volkes.
Eine weitere Minderheit bilden die Albaner, die vor allem in den Gebieten längs der Grenze zu Albanien und zur serbischen Provinz Kosovo leben. In der Gemeinde Ulcinj (alb. Ulqin) mit 20.290 Einwohner stellen sie die Bevölkerungsmehrheit mit 72 Prozent (Volkszählung 2003).
Quelle: Wikipedia
en een aanal dames en Thekenfrauen
:eek: :confused:
The Joker
1 november 2007, 19:48
Gisteren als 1 van de vele ijsberen in PHG geweest.
Het meeste is wel gezegd hierboven, goede sfeer, uitstekend eten en ondaks de vele ijsberen was er tot aan het begin van de avond zeker een gezonde M/V verhouding.
Na 20:00 moest je er snel bij zijn en zelfs even wachten op de sleutel.
Nadat ik Marnel met haar duivelse vleugels zag en even later nog een dame in een mooie lange jurk had ik haar zowat mee naar de kamer gevraagd.
Gelukkig eerst even inlichtingen gevraagd bij een medebeer, want ze bleek bij het vaste personeel te horen :)
Manni1A
1 november 2007, 21:12
Habe gestern in einer Popppause :green_smi extra mal nachgeforscht: es handelt sich um Mia http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg (Russland), auch wenn sie mir nicht bekannt vorkommt. Kann allerdings nicht sagen, wann sie das letzte Mal im PHG war.
Mia war zuletzt im Dezember 2006 im PHG. Wollte sie damals immer buchen, aber sie war extrem schwer zu kriegen.
Nach der Weihnachtspause wollte sie eigentlich Ende Januar zurückkehren, doch daraus wurde nix (keine Ahnung, ob die damaligen Turbulenzen im PHG der Grund waren). Irgendwann Mitte des Jahres tauchte Mia dann im GT auf - und nu ist sie wieder zu Hause :freu:
Manni1A :wink:
Jansen
1 november 2007, 21:41
Ach waarom niet nu...
Jansen was het gewillige slachtoffer van Manel (Marnel?), die om hem heen danste en al haar charmes in de strijd wierp om hem gek te maken. Wat kan die dame verleidelijk doen met dat fraaie lijf van haar! :eek:
Jansen mocht niet veel, behalve lijdzaam ondergaan, ze had zijn touwtjes goed in handen. Maar genieten deed hij toch wel.;)
Jansen moet toegeven dat hij het zelf ook wel leuk vond om uitgekozen te zijn van de 50 aanwezige ijsberen die zich hadden verzameld in het nachtcafe.
Ook onder toezicht van de directie en ongeveer 40 dames.
Ik voelde wel aan dat het opzet was van Manel en Tanja (Partner van eigenaar) om met mij een showtje uit te voeren.
Toen zij mij uit het publiek haalde had ik ook niet het gevoel om nee te zeggen maar gewoon mee te spelen.
Dat het op het laatst geheel zonder kleding met een publiek van 100 personen uit zou draaien wist ik natuurlijk ook niet.
Maar volgens de meeste heb ik mooi alles meegespeeld en me geheel laten gaan.
Ervaring heb ik in de kino van GT opgedaan (daar ligt Sony en Rex meestal mee te loeren)
De glitters vond ik vanmorgen nog.
Nu ga ik zeker een keer met Manel om het af te maken.
Nu maar hopen dat er een grote filmrol uit draait via CBS of Private.
Krijg ik nu ook de prijs van ; Super geile pornostar beer
uurtje
1 november 2007, 23:18
Helaas kon ik er gisteren door omstandigheden zelf niet zijn. Sterker nog, ik verwacht er langer niet te komen. Ik was wel vertegenwoordigd door een goede vriend die sinds kort ook de geneugten van Duitse FKK clubs kent. Uiteindelijk moet eenieder zelf zijn weg bewandelen en diverse ervaringen opdoen. Echter, het schijnt mij alsof een aantal dames het 50 - 25 principe (75 Euri voor een uurtje) hebben veranderd in 50 + 50. Had ik die discussie zelf al in het verleden, mijn vriend kwam ook terug met dergelijke verhalen. Ik bedoel maar....
The Joker
2 november 2007, 10:42
Die tendens merkte ik dus ook helaas op, onder allerlei vage noemers probeerden ze idd 100 voor een uur te vragen.
Dat waren wel de meiden die goed liepen die dag, wellicht dat het op een rustige dag wel 75 is.
Maar het is een slechte tendens.
Blijkbaar vergeten de dames zelf dat ze beter 75 voor een uur kunnen maken dan een uur aan de bar hangen en niks verdienen...
mr rocky
2 november 2007, 15:25
ook ik heb al meegemaakt, dat uurtarief a 100 euro wordt berekend, en dat krijg je dan te horen net voor het half uur om is en je hebt haar net overladen met allerlei complimenten van hoe leuk je haar vindt en hoe geweldig ze is. Eigenlijk een grote turn-off, maar soms is het vlees zwak.
Ik vind dit jammer, maar eigenlijk is het best redelijk, dat sommige dames meer vragen dan andere, sommige leveren ook betere service dan andere, maar liever heb ik dat ik dan zelf kan bepalen of ik haar daarvoor extra beloon.:lostit::lostit::lostit:
uurtje
2 november 2007, 15:31
ook ik heb al meegemaakt, dat uurtarief a 100 euro wordt berekend, en dat krijg je dan te horen net voor het half uur om is en je hebt haar net overladen met allerlei complimenten van hoe leuk je haar vindt en hoe geweldig ze is. Eigenlijk een grote turn-off, maar soms is het vlees zwak.
Ik vind dit jammer, maar eigenlijk is het best redelijk, dat sommige dames meer vragen dan andere, sommige leveren ook betere service dan andere, maar liever heb ik dat ik dan zelf kan bepalen of ik haar daarvoor extra beloon.:lostit::lostit::lostit:
Ik denk dat het niet aan de dame is om te bepalen hoe goed haar diensten zijn. Er zijn legio voorbeelden van dames die DENKEN dat ze een super service bieden maar het niveau opblaasbare sexpop nauwelijks ontstijgen. De kracht van de (Duitse) FKK's was altijd dat ze een duidelijk prijs-service overzicht hadden. Ik betaal zelf wel altijd wat de dame vraagt maar zal een dame niet meer voor een 2e maal nemen als er een vaag prijskaartje aan hangt. Hoop dat dit ook bijdraagt tot indamming van deze toestanden.
Babbel
2 november 2007, 17:15
Anwesende Mädels an Halloween (circa 68, D=Deutschland): Adella (Rumänien), A(i)sha (Polen), Aische (Bulgarien), Alena (Türkei?), Alini (Brasilien), Angela (Rumänien), Ani (Bulgarien), Anja (D), Bella (Rumänien), Brigitte (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Rumänien, < 160 cm), Conny (D), Corinna (D), Cynthia (Rumänien), Denise (Libanon), Dilara (Türkei), Doris (Rumänien), Ebru (Kurdistan), Elly/Emmy (Polen), Emma (Ungarn), Emmy (Thailand), Franceska (Polen), Ginger (D), Helen (Dominikanische Republik), Ines (Polen), Irina (Russland), Isa (Polen), Jamilla (Marokko), Jaqueline (Tschechien), Jolanna (Slowakei), Katharina (Ungarn), Katja (Bulgarien), Kiara (Rumänien), Kim (Litauen), Kimberly (D), Kinga (Polen), Kira (D), Laura (Lettland), Lazarina (Bulgarien), Leyla (Türkei), Lisa (D), Lola (Ungarn), Loredana (Rumänien), Luana/Maya (Rumänien), Marciana (Polen), Marnel (Kroatien), Melana (Ungarn), Mia (Russland), Nadja (D), Nina (Georgien), Patrizia (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Polen, Ex-GT), Paulina (Polen), Sabrina (D), Samantha (Tschechien), Sandy (D), Serena (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Türkei - Ex-Samya, bildhübsch, aber kein FO!), Sevka (Bulgarien), Sherin (Albanien/Kroatien), Sina (D), Xena (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg D), Yula (Polen), Zoy (Rumänien) sowie ca. 7 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).
Zoveel vrouwen aanwezig en dan nog zeuren dat het niet genoeg was of niet mooi genoeg :nee:.
Ok. het was was wat druk 's avonds maar ik was er al om 1 uur en je had keus genoeg. Daarnaast was het gezellig met alle bekende ijsberen. De dames en de club waren wel grappig versierd voor Halloween. Het eten was ook weer erg goed. Een hele grote kalkoen, spareribs, verschillende salades en groente. Later op de avond waren er ook nog hamburgers en uiteraard bloedige cocktails.
En dan het gezeur over de sauna : Een sauna hoort heet te zijn ;) ( Ze moeten er alleen een koudere bij-bouwen ;) :D )
Ik had deze avond geen last van schoenverkopers wel van een andere verkoper ( wie de schoen past trekke hem aan :lostit: )
Net voor 12 uur middernacht ben ik weggegaan, ik had geen zin in spoken :flash:
:cheers::dance[1]:
NiPi
3 november 2007, 15:56
Eergisteren, 01/11, was er precies een nieuw Roemeens meisje aanwezig.
Ik had haar in ieder geval nog nooit gezien.
Ze is zo rond de 18 en ze heeft blond halflang haar.
Normale lichaamsbouw en sexy kontje in iets wat op een string lijkt maar breder.
Ze spreekt alleen Roemeens en Duits.
Elke dag aanwezig volgens haar. Ben natuurlijk haar naam vergeten.
Had echt heel veel zin om haar te pakken, maar mijn zaad was echt allemaal op.
Heeft iemand haar al gehad? En is ze goed in bed?
Dank bij voorbaat!!!
JackD
3 november 2007, 16:30
Na Freude op donderdag en zondag was het nu (woensdag) weer de hoogste tijd voor een bezoekje aan de "Blije Tuin" ... Drie clubbezoeken binnen een week is toch eigenlijk wel een beetje veel van het goede, maar Eagledriver en Willem2 accepteerden
geen "nee" ... :thefinger
Het was, zoals verwacht, (voor mij te) druk op de Halloweenparty, maar de, gelukkig ook, in grote getale aanwezige
meisjes waren over het algemeen toch redelijk benaderbaar (zolang ze niet teveel "geclausd" werden tenminste :mad:).
Uurtjes "gekamerd" met roemeense Sheila (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7380); en poolse Kinga (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6750); beiden geen GFE, service waarschijnlijk voor velen hooguit redelijk,
maar voor mij allebei wel OK.
Lesje geleerd1: drie clubbezoeken binnen een week is toch eigenlijk wel een beetje veel van het goede ...
Lesje geleerd2: het is niet verstandig om naast de chauffeur de Playboy te lezen ... :o
Nu even pauze ... :sleep:
Tiga
3 november 2007, 18:34
Lesje geleerd1: drie clubbezoeken binnen een week is toch eigenlijk wel een beetje veel van het goede ...
Nu even pauze ... :sleep:
Ja dinsdag moet je weer aan de bak hoor! :)
Willi69
3 november 2007, 23:16
Eergisteren, 01/11, was er precies een nieuw Roemeens meisje aanwezig.
=> Brigitte (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8702) (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Rumänien) ;)
NiPi
4 november 2007, 13:26
=> Brigitte (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8702) (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Rumänien) ;)
Oeps, ik moet eens brilletje kopen. :o
Dank u!
Willi69
4 november 2007, 15:37
Oeps, ik moet eens brilletje kopen. :o
Nee, habe den paspoort extra für Dich erstellt! :wink:
Big30
4 november 2007, 16:47
@Willi69,
Das war das kleine blonde Mädchen (schwarzes Kleid meine ich) das wir Mittwoch zum ersten mahl sahen ;)?
:wink::wink:
Willi69
4 november 2007, 16:51
Das war das kleine blonde Mädchen (schwarzes Kleid meine ich) das wir Mittwoch zum ersten mahl sahen ;)?
Yepp! :smile2:
Manni1A
4 november 2007, 23:13
Der zwischenzeitlich inaktive Hausmeister quengelt wegen einer Anwesenheitsliste vom Samstag.
Da ich zuletzt wenig freie Tage hatte und daher bei den Neuzugängen nicht ganz auf dem Laufenden bin, ist die Liste allerdings sehr unvollständig (denn ich erwähne ja immer nur die mir bekannten Mädels)::green_smi
Anwesende Mädels (circa 60, D=Deutschland, OE=Ost-Europa): A(i)sha (Polen), Alini (Brasilien), Bella (Rumänien), Conny (D), Constanzia (Russland), Corinna (D), Donna (Polen), Emma (Ungarn), Emmy (Thailand), Helen (Dominikanische Republik), Ines (Polen), Irina (Russland), Jana (Slowakei), Jolanna (Slowakei), Katharina (Ungarn), Kiara (Rumänien), Kinga (Polen), Kira (D), Laura (Lettland), Lazarina (Bulgarien), Leyla (Türkei), Lisa (D), Lola (Ungarn), Loredana (Rumänien), Melanie (Litauen), Mia (Russland?), Nadja (D) Nora (D), Paulina (Polen), Sabrina (Weißrussland), Serena (Türkei), Sina (D), Tatjana (Ukraine, neu), Yula (Polen) sowie ca. 25 :eek: mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).
Insgesamt ein guter Tag, auch wenn ich nur ein Zeitfenster von sieben Stunden hatte und daher lediglich zwei schöne Nummern gemacht habe :D
Musste sogar in der Halbzeit-Pause der Bundesliga poppen, um die Zeit effektiv auszunutzen :D
Manni1A :wink:
Willi69
5 november 2007, 17:48
Der zwischenzeitlich inaktive Hausmeister quengelt wegen einer Anwesenheitsliste vom Samstag.
Und womit? Mit Recht! :D
Da ich zuletzt wenig freie Tage hatte
Zumindest die Champions League-Abende kannst Du ja demnächst als Freizeit einplanen. :baeh:
Und sonst? Spektakuläre Neuzugänge, Geheimtipps oder gar Mädels, mit denen Du gepoppt hast? :confused:
Mike
6 november 2008, 10:49
Destijds heel veel voetbal in YY, nu wat minder, maar helaas nog heel veel herrie..