Volledige versie bekijken : Nadine
dupke
30 december 2007, 09:37
Naam : Nadine
Haarkleur/-lengte : donkerblond / Halflang
Lengte dame : 1.60
Postuur/Cupmaat : Normaal, slank /B cupje
Nationaliteit/Taal : Duits/Engels
Leeftijd : 25-28
Tatoeages/Piercings : niet op gelet, geen piercings
Service : Goed TZ, beffen, NMC, PZC,
Bijzonderheden : Girl next door type : zeer lief , echte GFE, goed voor een praatje aan de bar.
quitje
19 januari 2008, 16:08
Leuke date gehad met Nadine, is echt heel lief. Tevens is het tongzoenen met haar al een attractie. Nadine is niet de mooiste van alle verboden vruchten, doch scoort hoog in het lief zijn. Tevens een groot tatoo thv buik.
Geniet ook sterk van het beffen en bedankt je hiervoor...als je je best doet natuurlijk...
zeppos58
8 februari 2008, 09:17
Het beste hou je voor het laatste dus. Bij een vorig bezoek viel dit “buurmeisje” al op. Geen babe maar een gewone toffe meid. Er is iets met haar ogen, soms lijkt ze scheel te zien, dat lijkt enkel zo, haar ogen staan nogal dicht bij elkaar en dat doet soms aan scheelzien denken.
Nu dat doet er niet toe. Ik had er vorige keer al zin in, dus……….. ik had 3 sessie achter de rug waarvan de eerste (met de zwarte Jasmine)- zo slecht was dat ik ze zelfs niet mee tel. Er moest er nog eentje bij dus.
Nadine is een schatje en een hemelse beleving op de kamer. Neemt zelf initiatief TZ heerlijk, pijpt als de beste zonder ook maar 1 mm over te slaan wordt gans je orgaan afgelikt en gezogen.
Geniet geweldig van het beffen en gaf me herhaaldelijk complimentjes over mijn befkunsten.
Is een geweldige minnares in bed en geeft haar volledig.
Echt iemand om de dag mee af te sluiten.
Uiteindelijk enkel standjes uitgeprobeerd en een heerlijk orgasme gehad. Herhalingsgevaar ZEER ZEKER !! :D:rofl::teuflisch
Johnny99
18 maart 2008, 21:05
Al vaker leuke gesprekjes met Nadine gevoerd aan de bar, maar het was nog nooit tot een kamerbezoek gekomen. Bij mijn laatste bezoek al min of meer met haar afgesproken dat het hier toch wel eens tijd voor werd.
Zondag was het dan zover en niet onverdienstelijk. 2 Maal met deze dame gekamerd. En dat was zeer lekker!!!! Dit was de eerste keer dat ik 2 maal op 1 dag met de zelfde dame op de kamer beland. Dit zegt denk ik genoeg over haar.
Und immer wieder gerne, zoals ze zelf zegt.
Johnny99
30 maart 2008, 12:05
Een mede ijsbeer stond gisteren uitgebreid te zoenen aan de bar met een dame.
Nadine had dit ook gezien, kwam naar mij toe en zei: dat wil ik ook wel, en begon mij direct hevig te tongzoenen in de bank.
Tja, dan laat je haar niet zomaar weglopen. Toen wilde ik natuurlijk ook meer. Dus snel een kamer geboekt voor ons twee.
Gewoon lekker weerom.
Ook vooraf en later in de bar altijd snel een kusje geven in het voorbij lopen. Een zeer lieve meid!!
fukkiedukkie
20 april 2008, 19:02
Nadine lag in bios even te relaxen.
Kwam min of meer toevallig ( ben ik nou zo naïef ??) met haar in contact en aan de babbel. Hoofd op mijn buikje,beetje knuffelen en wat strelen en even later vroeg ze of Fukkiedukkie ook bepaalde techniekjes in zijn repertoire had. Ze was dringend toe aan een heerlijk orgasme, maar wilde daar wel wat tijd voor uittrekken. Fukkiedukkie wilde over zichzelf natuurlijk niet opscheppen, maar kon zich herinneren dat een aantal ervaren dames in vergelijkbare etablissementen altijd zeer tevreden waren na met Fukkiedukkie te hebben verkeerd.Daarom heb ik Nadine een mooi uurtje in het vooruitzicht kunnen stellen. Ze had er blijkbaar vertrouwen in en ging de sleutel halen. Op de kamer bleek dat Nadine inderdaad een dringende behoefte voelde. De techniekjes van Fukkiedukkie leidden al snel tot een spetterend orgasme bij Nadine, die na een korte recuperatie daar nog een herhaling van wilde hebben. Het meisje was niet meer te stoppen en Fukkiedukkie heeft met liefde en plezier haar nadien nogmaals 3x tot extase gebracht. Wat ging ze er in op, zeg. Mooi om te zien en te voelen.
Na een noodzakelijke pauze heeft ze zich liefdevol om Fukkiedukkie bekommerd. Mooie ervaring en voor herhaling vatbaar.
Goedemorgenallemaal
30 april 2008, 19:20
Ik was er onlangs. Ik zag Nadine wel, maar had mijn zinnen in eerste instantie op een andre dame gezet, die helaas voor mijn neus werd weggekaapt. Nadine bleef me inrtrigeren maar ik had een tweede keus gemaakt die hjelaas ook werd weggekaapt. Toen kwam de eerste keus vrij, maar die viel best tegen. Tweede keus kwam maar niet dus uiteindelijk toch maar Nadine. Wat kan een man zicht toch vergissen: Zij had mijn eerste, mijn tweede en mijn derde keus moeten zijn. Ik sluit niet uit dat ik nog wel eens van andere dames ga genieten in YY, maar Nadine zal zeker tot het vaste programma van ondergetekende behoren.
Johnny99
9 juni 2008, 18:15
Ik hoorde dit weekend dat Nadine ook niet meer welkom is in YY.
Dat is jammer, was een van mijn favorieten de laastste tijd.
Maarja, we hebben het er laats nog over gehad, ze had dus beter moeten weten.
Tja,
Ik weet ondertussen waarom Nadine aan de deur gezet is en ben van mening dat dit wel erg hypokriet is van de leiding van YY.
Kleine probleempjes die algemeen aanvaard zijn in NL pakken ze blijkbaar met de harde hand aan terwijl aan de grote problemen blijkbaar niets gedaan kan worden. Doe zo vooral voort YY :wand:
Gustomass
9 juni 2008, 22:43
Tja Dupke, jij slaat de spijker op zijn kop.
In Nederland tref je vaker een soort bekrompenheid aan waardoor er , in de ogen van ons ijsberen, de klanten, de klant is koning?? , niet altijd de juiste beslissingen worden genomen, voior de dames en voor ons als gasten... dus uiteindelijk ook niet de goede beslissingen voor de club zelf.
Jammer...heel jammer.... luisterne naar je gasten en waar mogelijk daarop inspelen geeft in mijn ogen de meeste overlevingskans voor welke club dan ook.... het is ook de goedkoopste, meest voor de hand liggende, gemakkelijkste marketingmanier om te weten te komen waar je sterke en zwakke punten liggen..Elke club heeft beiden....
ken ook Duitse gelegenheden, waar men openlijk aangeeft dat de leiding de baas is en zich niet wenst te laten vertellen door de gasten welke dames wel en welke niet uit te nodigen....
Kortom, zelfs in "Duitse" clubs Hollandse taferelen vertaal maar gerust met Hollandse bekrompenheid...
Zet je toppers op straat en zie waar het schip strand....
tja en bij Goldne Time.... altijd klagen over eten, over de BBQ en over het zwembad dat al 3 jaar in aanleg is.....
Tis overal wel wat...
Als het niks is is het ook maar niks....
Gustomass.
Tja,
Ik weet ondertussen waarom Nadine aan de deur gezet is en ben van mening dat dit wel erg hypokriet is van de leiding van YY.
Kleine probleempjes die algemeen aanvaard zijn in NL pakken ze blijkbaar met de harde hand aan terwijl aan de grote problemen blijkbaar niets gedaan kan worden. Doe zo vooral voort YY :wand:
Goedemorgenallemaal
10 juni 2008, 13:09
Kortom, zelfs in "Duitse" clubs Hollandse taferelen vertaal maar gerust met Hollandse bekrompenheid...
Zet je toppers op straat en zie waar het schip strand....
Hollandse bekrompenheid als exportproduct.... waar moet dat heen gaan.
Zou dat de invloed van dit kabinet?
Gaat YY dan het "tulpvormige eiland" van JeePee exploiteren????
Het is een eiland dus schepen kunnen er stranden :teuflisch
Jetliner
11 juni 2008, 17:42
Jongens, waarover hebben jullie het precies?
De "uit YY-gezetten" Nadine en Geraldine wandelden gisteren, 10 juni, nog vrolijk fluitend en klanten frequenterend door de club. Hun ontslag is blijkbaar niet per direct? Ze hebben nog een opzegtermijn of hoe moeten we dit zien?
Johnny99
11 juni 2008, 17:55
Dat hoort bij het nieuwe beleid. Dames worden een dag of aantal dagen geschorst.
Sorry voor de verkeerde info.
Hollandmale
14 juni 2008, 07:12
Dat hoort bij het nieuwe beleid. Dames worden een dag of aantal dagen geschorst.Nadine en Geraldine waren afgelopen zondag inderdaad in VV :smile2:.
Johnny99
28 juni 2008, 08:46
Ze is sinds enkele weken weer gewoon aanwezig.
Gisteren weer een leuke tijd met haar gehad.
Johnny99
17 augustus 2008, 10:43
En nu is ze weer weg.
Een andere dame vertelde mij dat ze niet meer welkom is. Jammer, maar ze heeft het blijkbaar aan zich zelf te wijten, verstandige beslissing van YY.
Goedemorgenallemaal
17 augustus 2008, 21:52
En nu is ze weer weg.
Een andere dame vertelde mij dat ze niet meer welkom is. Jammer, maar ze heeft het blijkbaar aan zich zelf te wijten, verstandige beslissing van YY.
Neuh, ze zit gewoon in ZaZen, naar eigen zeggen blijft ze daar ook.
Het was geweldig overigens
Johnny99
18 augustus 2008, 17:57
Neuh, ze zit gewoon in ZaZen, naar eigen zeggen blijft ze daar ook.
Het was geweldig overigens
Tja, zo zie je maar weer dat de info die ik kreeg van een van de dames helemaal niet betrouwbaar is.
Ik zal hen niet meer zo snel als bron gebruiken.
Maar wel fijn dat Nadine in ZZ (ver)blijft, dan zal ik haar daar eens gaan opzoeken.
Mijn excuses voor de foute informatie.
Saruman
18 augustus 2008, 20:52
Nadine, Kathy, Nipa en Luana behoren op dit moment tot de "vaste crew" van ZZ (als je daar al van mag spreken)
Nipa wel tot ze haar massagesalon geopend heeft in Luik (over een maand of zo zou dat zijn)
Groeten,
S :wink:
Johnny99
14 december 2008, 08:21
Zaterdag naar YY.
Bij het binnen lopen van de bar al direct tegen Nadine aangebotst. Dit was een zeer onverwacht maar aangenaam weerzien.
Ze werkt nog steeds in ZZ en blijft daar ook. In het weekend ook weer vaker in YY te vinden naar eigen zeggen omdat ZZ dan dicht is.
In de bar eerst bijpraten daarna snel gaan kameren om ons weerzien te vieren. En ik sluit me bij haar woorden aan: "Immer wieder gerne".
Johnny99
29 december 2008, 10:21
"Immer wieder gerne".
Dus gisteren weer met haar op de kamer beland.
Een hele tijd met haar aan de bar gezeten en eigenlijk afgesproken om niet te gaan kameren, want ik had er al 2 sessies opzitten. Maarja we kunnen niet van elkaar afblijven en dus toch maar een kamer gaan zoeken voor een derde ronde. Die kamer was uitzonderlijk snel gevonden in de drukke avonduren. Heerlijk!!