Volledige versie bekijken : Helma (Nederlandse)
Hollandmale
23 december 2007, 13:11
Naam: Helma
Haarkleur/-lengte : Blond/halflang, slag erin
Lengte dame : 1.78
Postuur/Cupmaat : Slank/B
Nationaliteit/Taal : NL
Leeftijd : Midden-30
Tatoeages/Piercings : Geen tattoos, navel + klitpiercing
Service : Goed TZ, beffen, NMC, goed PZC, FT
Extra’s: Gaat samen douchen (voor- en achteraf)
Bijzonderheden : Natuurgeile MILF
Helma komt uit het parenclubcircuit, hoorde over het bestaan van saunaclubs en wilde dat ook wel 'ns proberen. Ze heeft al 'n keer kennisgemaakt in BB en komt 03/01/08 terug. Spontane meid die in de bar graag tongzoent, zelf ook geniet en geen klokkijkster is :smkiss:.
Eric2
24 december 2007, 20:51
Heb je al ervaring :fuck: met nachtzuster Helma, Hollandmale? Of heeft iemand anders al ervaring met deze natuurgeile MILF?
helma
7 januari 2008, 10:01
De kop is er af!!
Afgelopen Donderdag voor het eerst kennis gemaakt met Badda Bing in Hulten. Het is mij alles mee gevallen. De stress, want die had ik echt wel, sloeg door de reaxte sfeer al snel om. Bij aankomst werd er door een van de gastvrouwen een keine rondleiding verzorgd. Een klein groepje gasten zag dit gebeuren en riepen me al naar hun toe. Hele gezellige mensen waar ik dan ook een tijd mee heb doorgebracht later die avond. Al met al een geslaagde avond en zeker een blijvertje als het aan mij ligt. Ik heb voor mijn club bezoekjes een appart msn account aangemaakt.
Dikke kuzz,
Helma
(mod TSB: contactgegevens verwijderd, zijn terug te vinden in het commerciële hoekje van Helma :wink:)
Eric2
7 januari 2008, 18:18
Erg leuk om nu eens een berichtje van een dame te lezen hoe haar eerste ervaring in een saunaclub, in dit geval Badda Bing, is geweest. Ik ben content dat het zo goed is meegevallen Helma.:freu:
Ik ben nu wel heel benieuwd naar :fuck: ervaringen van ijsberen met Helma.
Hollandmale
9 januari 2008, 18:53
Al met al een geslaagde avond en zeker een blijvertje als het aan mij ligt......die kennelijk naar meer smaakt, want Helma is donderdag 10/01 weer aanwezig :smile2:.
lekker strak
9 januari 2008, 18:57
.....die kennelijk naar meer smaakt, want Helma is donderdag 10/01 weer aanwezig :smile2:.
hoe weet je dat?
LS
Eric2
9 januari 2008, 19:28
.....die kennelijk naar meer smaakt, want Helma is donderdag 10/01 weer aanwezig :smile2:.
Dan kunnen we dus donderdag of vrijdag een recensie van jou tegemoet zien? :lostit:
hoe weet je dat?
Je kunt Helma contacteren via haar msn. Zie http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8986 :freu:
Eric2
14 januari 2008, 19:25
....... want Helma zal donderdag 17/01 en zaterdag 19/01 weer in Badda-Bing aanwezig zijn :smile2: .
Hollandmale
16 januari 2008, 06:11
Dan kunnen we dus donderdag of vrijdag een recensie van jou tegemoet zien? :lostit:.....dus dat blijft 'n verrassing :D.
Diverse beertjes hadden contact met Helma, zijn er deels mee meegeweest.
Conclusie: Helma maakt haar paspoort helemaal waar, daarom drukbezet :smkiss:.
Hollandmale
13 oktober 2008, 13:50
.....komt Helma nog steeds in BB,
met tevreden reacties als gevolg :smile2:.
Jan Hendrik
16 oktober 2008, 12:41
Helma is regelmatig in BB te vinden.
Rob10
16 oktober 2008, 12:54
.....komt Helma nog steeds in BB,
met tevreden reacties als gevolg :smile2:.
Paar weken geleden gebabbeld met haar aan de bar maar niet gekamerd, dagen spijt van gehad:rolleyes:
helma
16 november 2008, 09:53
Lieve allemaal,
Kom hier weer eens binnen gehupst op dit forum en zie alle lieve woorden..... Iedereen daar voor kei bedankt!!! Wellicht is het in deze roerige tijden wel goed om weer is een postief geluid te laten horen. Heren deze meid doet
(Andre van de CU lees je mee) haar werk met heeeeeeeeeel veel plezier!!!
Een dike knuffel voor jullie allemaal en hopenlijk tot ziens
xxx Helma :fuck:
Hollandmale
23 november 2008, 07:09
Heren deze meid doet (Andre van de CU lees je mee) haar werk met heeeeeeeeeel veel plezier!!!.....contact met Helma. Op haar vaste woensdag blijft ze haar werk met heel veel plezier doen in BB :green_smi.
helma
23 november 2008, 15:19
En CU staat natuurlijk voor de CHRISTENUNIE...... Als ik Andre moet geloven werk ik gedwongen door een loverboy die mij afhankelijk heeft gemaakt van drugs als illegale zonder vaste woon of verblijfsvergunning in de B.B.
HAHA wat een grappenmakers. Politiek ze kunnen het niet leuker maken, wel makkenlijker.... of was die slagzin van een andere instantie die er op hun manier een potje van maakt??
Nou in iedergeval kan ik zeggen, Andre je bent van harte welkom voor een veld onderzoekje en als je wil een glimp in m'n onderbroekje.....
Kus aan alle lezers van het forum!
xxx Helma
Brazillover
16 juni 2009, 14:04
Kan iemand mijn zeggen of Helma er nog wel eens aanwezig is
Kan iemand mijn zeggen of Helma er nog wel eens aanwezig is
Jazekerrrrr. pm werkt altijd of msn op helmabb@hotmail.com
xxx Helma
Henk1970
10 september 2009, 14:02
Warme herinneringen aan Helma in de BB.....
Samen op ik meen kamer 1. In de spiegel mekaar bekijken.
Ik heb genoten van deze kanjer!!!!
Een prachtige prinses waarbij je het gevoel dat de rest van de wereld om je heen niet meer bestaat!
Ik zou haar wel willen inpakken en meenemen naar mijn eigen huisje...
mmmmmmm
helma
21 februari 2014, 08:24
Yessss.... Ik ga voor de fun is een kijkje nemen in 1 van de Duitse clubs. Lang gelden dus advies welkom 💏💋❤️
"Amicus certus in re incerta cernitur"
pistoleeke
21 februari 2014, 22:01
Sixsens in Lemiers kan nog wel een geil Nederlandstalig hertje gebruiken ...en ik ook trouwens!:freu: