PDA

Volledige versie bekijken : colombiaanse



fideelone
19 december 2007, 01:04
zij zou werken in de mabouhay helchteren ,iemand al ervaringen met deze dame, en wanneer is ze er aanwezig ?

thesickboy
19 december 2007, 07:50
zij zou werken in de mabouhay helchteren ,iemand al ervaringen met deze dame, en wanneer is ze er aanwezig ?

Colombia heeft zo'n 40 miljoen inwoners. Laat ons eens aannemen dat daarvan er zo'n 20 miljoen dames zijn.... Ik vrees dat je iets specifieker zal moeten zijn in je vraagstelling... een naam bijvoorbeeld?


:wink:
TSB

Flurkman
19 december 2007, 08:53
En bedoel je dat zwartharig meisje dat uit Medellín komt, of die uit Bogotá?

fideelone
19 december 2007, 11:38
is zwartharig en zou daarvoor in nederland hebben gewerkt ,zou er een 2a 3 weken werken

thesickboy
19 december 2007, 14:32
Colombia heeft zo'n 40 miljoen inwoners. Laat ons eens aannemen dat daarvan er zo'n 20 miljoen dames zijn.... Ik vrees dat je iets specifieker zal moeten zijn in je vraagstelling... een naam bijvoorbeeld?


:wink:
TSB


een zwŕrtharige Colombiaanse....zie mijn bovenstaande bericht...

:roll::roll::roll:

;):wink:

blauwebeer
19 december 2007, 17:18
Blijkbaar hebben reeds meerderen haar ware nationaliteit ontdekt, zie ook :

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6646&highlight=maya

Krimson, hulpvaardig als altijd ;)

fideelone
19 december 2007, 20:39
meisje dat ik bedoel is even groot als kristie met halflang zwart haar maar ken haar naam niet en ze zou er een 2 tal weken werken ik heb ze er verleden week woensdag gezien maar ik heb kristie genomen en die is van dinsdag op verlof daar om zou ik graag de naam gekend hebben van deze schone

blauwebeer
19 december 2007, 20:48
meisje dat ik bedoel is even groot als kristie met halflang zwart haar maar ken haar naam niet en ze zou er een 2 tal weken werken ik heb ze er verleden week woensdag gezien maar ik heb kristie genomen en die is van dinsdag op verlof daar om zou ik graag de naam gekend hebben van deze schone

Als je het persé wil weten, neem dan eens telefonisch contact op, en vraag het gewoon. Jörg heeft naar verluidt nog niemand opgegeten. Telefoonnummer kan je eenvoudig vinden op www.1207.be.

Vergeet niet jouw ervaringen mee te delen.

Krimson, de hulpvaardige :cool: