Inloggen

Volledige versie bekijken : Leyla

Ace2
11 december 2007, 20:20
Naam: Leyla

Nationaliteit: Duits-Turks

Taal: Duits

Lengte: 1.60

Cupmaat: C

Postuur: slank

Haar: zwart

Service: TZ, pzc, nmc, FT

Ik liep weer eens door de bar toen ik een klein meisje in de bank zat zitten. Ik ging naast haar zitten en ze stelde zich voor als Leyla uit Duitsland met Turks bloed. “Naturlich habe ich lust.” vertelde ze ongevraagd en ze legde haar kleine handjes op mijn penis. Leyla heeft inderdaad wel iets arabisch, is klein en slank maar heeft grote borsten. Ik kon natuurlijk heel kieskeurig zijn, maar dan zou een derde sessie wellicht niet meer plaatsvinden. Dus gingen Leyla en ik aan de slag in een tuinhuisje. Ondanks de waarschuwing voor wachttijden bleek ineens een sleutel geen probleem meer te zijn toen ik zei dat ik dan maar naar huis zou gaan.

“Du hast eine schone korpe” zei Leyla toen wij op de kamer aankwamen. De eerste € 25;= extra had ze al weer verdiend. “Du auch, du auch” wist ik nog uit te brengen voordat ik een natte tong in mijn mond kreeg. Een redelijk wilde vrijsessie volgde waar Leyla zich niet inhoudt met tongzoenen. Toen mijn handen haar lichaam streelden merkte ik dat haar tepels groot en hard werden. Ook haar poesje was al redelijk nat, dus ik ging likkend naar de onderkant, terwijl Leyla mij vol overgave pijpte. Na een paar minuten ging ik voor haar liggen en ging door met beffen. Ik stak voorzichtig mijn vinger in haar poesje en hield een andere vinder tegen haar aarsje. Ze bereed mijn vinger die in haar poesje zat.
Maar niet alleen mijn vinger werd bereden ook mijn penis en dat deed ze vol overgave. Tijdens het neuken bleef haar poesje lekker nat en ik had niet echt de indruk dat het haar tegenstond. Ze kreunde lekker, maar niet overdreven.
Uiteindelijk kwam ik klaar in haar mond, waarbij ze iedere druppel oplikte.
Qua sex was dit zeker de beste sessie van de dag geweest. Eerlijk gezegd geen supersex, maar goed genoeg voor een nummer 1 notering.

Welke dame is dat ?

Deze http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5795&highlight=leyla of deze http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=293&highlight=leila

Maar ik denk eigenlijk geen van de beide dames.:cool:

:wink:

PS Ik weet dat jij hele grote handen hebt, dat kan je toch niet maken :nee:

Het is inderdaad geen van beide dames. Het is denk ik een nieuwe dame

moskito32
2 maart 2008, 19:41
das mädel sieht ihr aber verdammt ähnlich. weiß jemand ob sie es ist oder ob sie nur ähnlich aussieht:

http://forum.oneclickchicks.com/showthread.php?t=59096

rolo
13 juni 2008, 22:47
Mooie verschijning, slank lang figuur met een platte gebruinde buik waar boven twee borsten uit haar bh proberen te ontsnappen die wel je aandacht grijpen.

Op de kamer meteen aan de slag waarbij ze tijdens het pijpen heel snel reageerd op kleine aanwijzingen die ze gewillig doorvoerd, zo lekker,:rolleyes: dat ze waarschijnlijk zo ontroerd werd door mijn genot dat ze een traantje in de ogen kreeg ;) Hiervan bijna tot over de kook geraakt dus neuken maar! Lekker stevig waarbij je met het stootritme hele leuke dingen met die borsten kan doen :rofl: Klap op de vuurpijl was wel dat ze me zowat smeekte/dwong
om in haar mondje te komen waarna ze het zou ......... En tot mijn stomme verbazing keek ze me met een brutale blik aan en .............

Ok, dat het wat meer zou gaan kosten was niet onredelijk en het was ook 1uur lang flink werken geweest voor ons beiden, ook zij kwam aan haar trekken.

minimax1
14 juni 2008, 20:57
hey...

Wer kann mir was über die Lyla sagen??? Was bietet sie alles an?????

rolo
17 juni 2008, 19:50
Heb leyla gisteren gezien en ge........., en ja hoor de foto´s zijn wel degelijk van haar. Heb terloops iets hierover opgemerkt maar ze wordt er niet warm of koud van, dus geen privicy issues voor haar hierover. Ze zal zelf wel weten wie die gemaakt heeft, ze staat niet afkeurend tegenover privebezoeken meen ik dus alles is mogelijk met leyla, blijkbaar ook een fotosessie.

Moet wel ff zeggen dat ze er ´life´ een stuk charmanter/strakker uitziet dan op het TFT schermpje

seqoya
21 november 2008, 10:02
op die fotos staat zeker deze dame.. heb haar afgelopen woensdag voor het eerst gezien !! heerlijke meid...ben met haar op kamer geweest en het was een perfecte ervaring..
pijpt heerlijk en ze laat zich heerrlijk vingeren en beffen...

Toppie
24 november 2008, 15:59
Is ze niet veelal samen met haar grote blonde Duitse vriendin?

Jack42
24 november 2008, 16:25
Is ze niet veelal samen met haar grote blonde Duitse vriendin?

Klopt, die heet Minou.

salitos
27 november 2008, 16:19
Wist laatst haar naam niet meer. Ze ziet er in het echie toch een stuk beter uit dan op de foto's. Een heerlijk uurtje met haar in een van de huisjes doorgebracht. Het klikte gelijk al, ze heeft een heerlijk tongetje en pijpen was een genot. Na eerst doggie style, heerlijk gezicht zo die borstjes (nou ..tjes), toch maar condoompje eraf en haar poesje met mijn tong verwend. Na een diepe pijpbeurt heerlijk klaar gekomen. Is zeker niet de laatste keer geweest.