PDA

Volledige versie bekijken : Lorena (Roemeense) ex-Kathleen VV



Willi69
11 december 2007, 19:40
Name: Kathrin
Haarfarbe/-länge: schwarz, halblang
Größe: ca. 170 cm
Figur: schlank, schöne Oberweite (echt, C-Cup)
Herkunft/Sprache: Rumänien, gutes Englisch
Geburtsjahr: 1987
Tattoos/Piercings: Bauchnabelpiercing
Service: gut; ZK und FT möglich, Fingern eingeschränkt, AV?
Sonstiges: hellhäutig, lächelt immer sehr nett
Lebenslauf: ?

Jetzt, da der "Geheimtipp" keiner mehr ist :rolleyes:, kann Manni1a seine Erfahrungen ja auch posten... :wink:

Willem2
12 december 2007, 10:32
Mooi meisje wat ook onder een andere naam actief is geweest in GT. Zegt dat ze overal niet langer dan 2 maanden wil zijn. Dat vind ik meestal niet zo goed. Maar de heren die ermee geweest zijn waren allemaal welpositief over haar.

r0y
12 december 2007, 11:31
kan het zijn dat ze er 4 december ook al rondliep? :D

an ben ik ook met haar geweest namelijk, ik had Willem al een paar keer een IM gestuurd of hij ene "karina" kende maar ik bedoelde dus deze dame eigenlijk :D

Mij vertelde ze destijds ook uit GT te zijn gekomen, ik zat alleen in het nachtcafé nadat me maat net de kamer was opgegaan, en toen kwam deze Roemeense bij me zitten, ze had toen een rood-zwart lingerie setje aan, ik vond de service zeker niet onaardig en ze deed goed dr best om er wat leuks van te maken maak soms klikt het gewoon wat minder van jou kant dan zij denkt, en ze was dan ook verbaasd dat ik na de daad alweer terug wou na een sigaretje te hebben gerookt.

(Is natuurlijk wel een pluspunt dat ze niet op de tijd let)

hara1d
13 maart 2008, 01:28
Ich war vor einiger Zeit, wie auch Manni, sehr angetan von der süßen, Knackarsch und verhältnismäßig große "Motoren" (die Dinger sind echt), bei meinem ersten Besuch wollte sie nicht dass über sie geschrieben wird, seitdem Manni von Willi erfuhr dass das Geheimnis keines mehr ist darf man ja nun auch etwas über sie schreiben:D
Wenn 30 Mädels im PHG waren war sie meist die leckerste Maus am Start.
heute war sie von ca. 80 im Golden Time die leckerste, das sagte ich ihr als es Pizza gab und sie sagte wenn "in the mood" sei dürfte ich das auch im Internet kundtun. Ich bin absolut "in the mood" und nicht nur zum Schreiben, sie ist und bleibt ein Toppertje, Willem a.u.b. verplaatsen:freu:

Willem2
29 maart 2008, 00:13
Naam :Lorena

Nationaliteit / taal : Roemeense /duits

Leeftijd : 20-23jaar

Haarkleur/lengte : zwarte lange haren

Lengte : 1.70m

Postuur /Cupmaat : Slank /C-cup

Tatoeage / Piercing : navelpiercing

Service : PZC, NMC, beffen

Extra :

Rex
20 april 2008, 23:04
Bij binnenkomst in GT vrijdag vielen mijn ogen en niet alleen mijn ogen vrijwel direct op deze zeer mooie jonge schone Roemeense.

Na een tijdje wachten met haar op de kamer beland. Eerst elkaar een beetje aftasten en strelen en lekker met haar heerlijke mooie borsten gespeeld te hebben, overgegaan op lekker tongzoenen om zo mijn vriend Rex langzaam maar zeker op oorlogssterkte te brengen.

Ik vond haar lekker pijpen; het begon een beetje rustig ,daarna een beetje sneller en wilder en daarna weer lekker likkend en zuigend in een gelijkmatig tempo.Hierna nog wat standjes geoefend en vervolgens weer heerlijk laten pijpen. Ze hield maar niet op en ik zag dus ook geen andere mogelijkheid dan heerlijk in haar mondje klaar te komen..............:rubbel:

Raoul
21 april 2008, 06:31
ik ben afgelopen week met deze dame naar de kamer geweest, ondermeer door de positieve reacties hier.
ze ziet er heel goed uit.
op de kamer wil ze het het liefst rustig aan doen. beetje zoenen en strelen en langzaam afzakken en mijn knots verwennen. hierbij vergeet ze ook niet om de ballen lekker in d'r mond to nemen. vervolgens weer zoenen. ik had echter het gevoel dat ze niet helemaal zichzelf was, maar alles vrij professioneel afwerkt.
vervolgens heeft ze me weer gepijpt waarna we naar een tijdje zijn gaan neuken. in 3 posities haar goddelijke lichaam mogen nemen.

echter 2 punten van kritiek.
1 e toen we klaar waren en ik zei om te gaan, zeurde ze dat het net langer dan 30 min was en het dus niet uitmaakte om langer te blijven. mhh ik weet zeker dat het geen 30 min waren maar goed dan maar een uur volgemaakt.
2 e punt toe ik af wilde rekenen zei ze met een stalen gezicht 100€, nou is naar mijn weten het uurtarief altijd 75 € geweest , of is er inflatie opgetreden waarvan ik niks weet? Ze zei dat ieder uur 50€ bij haar kost.
met een beetje tegenzin haar toch de 100€ gegeven want discussie om 25€ daar ga ik dus echt niet aan beginnen.

de groeten van Raoul

Rex
21 april 2008, 22:30
2 e punt toe ik af wilde rekenen zei ze met een stalen gezicht 100€, nou is naar mijn weten het uurtarief altijd 75 € geweest , of is er inflatie opgetreden waarvan ik niks weet? Ze zei dat ieder uur 50€ bij haar kost.
met een beetje tegenzin haar toch de 100€ gegeven want discussie om 25€ daar ga ik dus echt niet aan beginnen.


Een andere bekende ijsbeer attendeerde mij hier ook al op, dat indien ik een uur met haar wilde ze EUR 50 per half uur zou rekenen.

Ik ben met haar een uur weggeweest en heb een FT gedaan en heb EUR 100 afgerekend. Ze heeft het helemaal niet gehad bij mij over '' haar '' prijzen.
Wel vroeg ze van te voren of ik een half uur of een uur wilde blijven......:rolleyes:

mr rocky
21 april 2008, 22:48
Verlenging wordt voor mijn gevoel steeds vaker a 50 euro berekend, of proberen de dames het gewoon en als de klant niet tegensputtert, hebben ze toch lekker 25 euro fooi, wat niet slecht is natuurlijk. Zelf maak ik nooit bezwaar als het een goede sessie is geweest en weet ik het voor een volgende keer. (die er dan misschien daardoor niet komt/ of wel maar dan slechts voor de 30min optie wordt gekozen)
:teuflisch

Ik ben ook wel eens samen met een dame naar de Thekefrau gelopen , omdat ze niet op de hoogte was van de tariefstructuur (2 uur is in GT normaal 125 euro, zij dacht dat het 75 euro per uur was) en ik meen zelf, dat het eerlijker is , wanneer een dame andere tarieven hanteert, dat ze dat van tevoren meldt, zodat je daar rekening mee kunt houden.
:mad:

Dedalus
22 april 2008, 19:19
Hallo,

Ich war mum estern Mal am Samstag mit Kathrin auf Zimmer gegangen.

ich kann die sexuelle Begabungen diese Schönheit nicht genug loben!!!

Leider ist sie nun für einige Wochen unterwegs.

Cheers,

Dedalus

Rex
18 mei 2008, 23:53
Afgelopen vrijdag nog maar eens met deze jonge zeer mooie Roemeense meid de kamer op.
Omdat ik een beetje moe was en omdat het al laat in de avond was ( na twaalven) heb ik ze alleen maar laten pijpen..............:rubbel:

ButtinSky
2 juni 2008, 19:52
Gisteren op een heerlijke manier afscheid genomen van mijn favorietje van dit voorjaar. Helaas is deze lieve beauty nog maar 2 dagen in GT. Na een korte pauze zal ze deze zomer op de Balaeren te genieten zijn. Het goede nieuw is dat ze in oktober weer naar GT terug komt.
Nog mooier zal ze terugkeren beloofde ze, zal toch geen domme dingen doen.
Of ik nog op vakantie ga naar het zuiden van de zomer? Nee hoor, Katrien houdt niet van ijsberen die te dicht bij komen.

newcomer
10 juli 2008, 15:24
.. also, das wundert mich wirklich. Noch kein Bericht über diese unglaubliche Dame.:D

Sie sprach mich an, vor dem Abendessen. Ob ich lieber essen, oder mit ihr gehen wollte,... da hatte ich eigentlich schon Bedenken.

Auch auf dem Zimmer klärte sie mich erstmal auf, daß die 2. halbe Stunde auch 50 € kosten würde,... hmmm.

Aber was dann kam, war echt wahnsinn. Sie hat einen wunderbaren schlanken Körper, dabei aber doch etwas größere sehr schöne Brüste. Und sie bläst wie eine Göttin. Sie fängt erst ganz langsam an, - wieder die Rückfrage: wenn es dir zu langsam ist, sag es mir - und steigert sich dann. Schließlich fragte sie mich, ob ich 69 mag. Sie hat eine wunderschöne Pu.... und eine samtweiche Haut, das mochte ich natürlich schon. ;)

So schaukelten wir uns immer stärker dem Höhepunkt entgegen und sie forcierte auch von sich aus das Tempo. Mit einer Art "Urknall" spritze ich ab und sie hat noch so lange weiter gemacht, bis wirklich der letzte Tropfen in ihrem Mund war. Dezent entsorgt, kein Husten kein Spucken, aber wieder der Hinweis, daß jetzt die erste halbe Stunde um sei.

Leider schaffe ich eine zweite Nummer nicht gleich im Anschluß, so daß ich leider nichts über ihre weiteren Qualitäten sagen kann. Aber wenn sie da auch so überraschend gut und geil ist, denke ich, daß weitere 50 für richtig guten Sex gut angelegt wären.

Dann aber beim nächsten Mal, Lorena.....:cool::rolleyes:

Grüße, newcomer

Ergänzungen zur Beschreibung:

Alter: 20 Jahre
Besonderheiten: FT / 2.halbe Stunde kostet 50€
meiner Ansicht nach aber sehr lohnenswert
spricht nur aber dafür sehr gutes Englisch

Pieta
10 juli 2008, 20:33
Is Lorena Kathrin's new name ?

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9155&highlight=Kathrin

ButtinSky
10 juli 2008, 22:48
Is Lorena Kathrin's new name ?

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9155&highlight=Kathrin

Yes, from the beginning on she is requested to change her name to Lorena for one or an other reason.

newcomer
11 juli 2008, 22:01
Ok, stimmt. Ist das gleiche Mädchen, nur ein neuer Name. Und ich dachte, ich hätte was Neues entdeckt,...:o;):D

Aber wenigstens stimmen die Meinungen mit meiner überein,..:green_smi

Grüße, newcomer

bergm550
13 juli 2008, 16:21
Ik was gister met Lorena op de kamer. Dit is me zeer goed bevallen. Ze zoent goed, en heeft een mooi lichaam. Ik had eigenlijk voor een uur geboekt, maar ik had dit verlengd tot 3 uur.

Randy
13 juli 2008, 16:39
...maar ik had dit verlengd tot 3 uur.

Kost dat dan bij haar €300? :eek: (aangezien ze €100 voor 1 uur rekent...)

bergm550
13 juli 2008, 16:53
Kost dat dan bij haar €300? :eek: (aangezien ze €100 voor 1 uur rekent...)

Klopt. Ik heb haar 300 EUR betaald. Het is zeer veel geld, maar het was het waard. Ik heb een mooie tijd gehad.

newcomer
19 juli 2008, 12:41
+++Het is zeer veel geld, maar het was het waard. Ik heb een mooie tijd gehad.++++

womit wir wieder beim alten Thema wären,.... für den einen ist es viel Geld, für den anderen die Summe durchaus wert.

Mir persönlich macht es nichts aus, ab und zu für die 2. halbe Stunde auch 50 € zu bezahlen, aber drei Stunden würde ich zu diesem Kurs nicht buchen. Für Langzeitbuchungen finde ich den halben Stundenpreis von 50 einfach zu hoch, egal welches Mädchen das verlangt.

Grüße newcomer

MiniME
19 juli 2008, 23:30
Het is niet alleen een 100-euro meisje (tsjonge, daar komen er nu wel erg veel van :green_smi) maar toen ik haar kort aansprak en vroeg of ze even op een bankje ging zitten zei ze: "Time starts!". Ik dacht dat ze een grapje maakte, maar nee........goed, daar trappen we niet in en heb haar lekker laten zitten (en dat deed ze een uur later nog).

Ondanks haar super mooi lijf/uitstraling, negeren dus deze "golddigger".

Randy
20 juli 2008, 08:09
Gewoon een nette manier om je te zeggen dat ze je niet leuk vindt? :teuflisch

Serieus, je kunt dat golddigger gedrag noemen, maar ze heeft het recht zich voor haar tijd te laten betalen. En wij hebben het recht haar te laten zitten.

Het grote nadeel van haar gedrag is dat ze direct de illusie doorbreekt en dat vinden beertjes niet leuk. Ook ik niet. Maar zolang ze nog genoeg verdient is er geen aanleiding voor haar het anders te doen.

MiniME
20 juli 2008, 08:34
Inderdaad, zakelijk gezien heeft ze op het eerste oog helemaal gelijk. Alleen niet als ze daarna nog lang alleen zit, en dus ook qua geld beter een andere keuze had kunnen maken (en als MM een dame goed vindt, dan gaat hij daarna meestal vaak op herhaling). Ach, ze zal me wel niet leuk gevonden hebben inderdaad, en dan komt het niet meer goed :rolleyes:

Toppie
20 juli 2008, 08:36
tja ik ben nog nooit met haar geweest, terwijl ik haar wel mooi vind. Maar haar negatieve uitstraling weerhoudt me ervan om met haar te kameren en als ik bovenstaande berichten lees doe ik daar goed aan

bergm550
20 juli 2008, 09:52
Het is niet alleen een 100-euro meisje (tsjonge, daar komen er nu wel erg veel van :green_smi)


Ik kan me goed voorstellen dat het uurtarief van 75 EUR bij sommige vrouwen omhoog is gezet naar 100 EUR. Sommige vrouwen werken ook in Palace, waar het uurtarief 100 EUR is. Als ze dan in Goldentime werken, dan vertellen ze dit natuurlijk door aan de andere vrouwen, en dan is de prijs snel aangepast.



maar toen ik haar kort aansprak en vroeg of ze even op een bankje ging zitten zei ze: "Time starts!". Ik dacht dat ze een grapje maakte, maar nee........Ondanks haar super mooi lijf/uitstraling, negeren dus deze "golddigger".


Toen ik voor het eerst Lorena vorig week aansprak, zei ze tegen me: "The waiting time for a room is 1 hour. So I only go to the room with you for 1 hour for 100 EUR." Ik ben hiermee akkoord gegaan. Ik begrijp dat.

Ze moet een uur op een sleutel wachten, en dan 30 minuten op de kamer. Dat loont zich niet. Ik kan me dan voorstellen dat ze dan liever een uur op de kamer gaat. Is ze een golddigger? Ja, maar dat ben ik ook. Ik ga naar kantoor om geld te verdienen. Als je de vrouwen in Goldentime treft, dan tref je hen tijdens hun kantooruren. Je moet daar ook wel enigszins begrip voor kunnen opbrengen.

Verder is ze op de kamer een zeer vriendelijke en charmante vrouw. Ze zet zich goed in om het naar je plezier te maken. Dus ik kan haar zeker aanraden.

Randy
20 juli 2008, 10:06
Ik kan me goed voorstellen dat het uurtarief van 75 EUR bij sommige vrouwen omhoog is gezet naar 100 EUR. Sommige vrouwen werken ook in Palace, waar het uurtarief 100 EUR is. Als ze dan in Goldentime werken, dan vertellen ze dit natuurlijk door aan de andere vrouwen, en dan is de prijs snel aangepast. ...

Het gekke is, dat al jarenlang dames clubhoppen, van GT/PHG etc naar Frankfurt en terug. Maar pas nu (zeg sinds een jaar) merk je dat meer dames hun prijzen verhogen. Komt denk ik vooral dat de clubs minder bepalend zijn in het prijsbeleid, en door beertjes die meer dan de standaardprijs betalen. In die zin ben ik het eens met Minime, als de beertjes de hogere prijzen niet betalen zouden de prijzen niet stijgen. Dus we doen het zelf :o.

bergm550
20 juli 2008, 10:42
Het gekke is, dat al jarenlang dames clubhoppen, van GT/PHG etc naar Frankfurt en terug. Maar pas nu (zeg sinds een jaar) merk je dat meer dames hun prijzen verhogen. Komt denk ik vooral dat de clubs minder bepalend zijn in het prijsbeleid, en door beertjes die meer dan de standaardprijs betalen. In die zin ben ik het eens met Minime, als de beertjes de hogere prijzen niet betalen zouden de prijzen niet stijgen. Dus we doen het zelf :o.

Randy, je hebt helemaal gelijk. Ik verpest zelf mijn eigen markt. Wellicht komt het omdat ik bereid ben 100 EUR te betalen. Meer dan 100 EUR voor een uur, daar zou ik inderdaad NEE tegen zeggen.

Je hebt helemaal gelijk wat betreft de clubs en dat ze minder bepalend zijn in hun prijsbeleid. In Palace zie je dit ook. De Roemeense vrouwen vormen daar een groep en sommige vragen sinds kort 50 EUR extra voor tongzoenen. Maar als je in Palace een vrouw treft die 50 EUR extra vraagt voor tongzoenen, als je dan een uur boekt voor 100 EUR, dan is het inclusief. :)

Maar het is inderdaad noodzakelijk dat de clubs hun prijsbeleid streng hanteren, want als je die prijzen loslaat, dan is het hek van de dam.

newcomer
20 juli 2008, 18:23
... daß nun viele Mädels den Stundentarif auf 100 € angehoben haben, oder noch tun wollen, liegt sicherlich daran, daß es woanders funktioniert und bei uns ja anscheinend auch. Ich zahle ja auch manchmal "gern" 100 für die erste Stunde.

Aber was ich absolut nicht einsehe, ist für 3 Stunden 300 zu bezahlen, wenn ich sie zum regulären Tarif von 175.-- bekommen kann.

Oder gilt der "normale" Verlängerungspreisvon 25 € für jede weitere halbe Stunde nach der ersten (für 50) nicht mehr?

Denn ob 75 oder 100 für die erste Stunde angemessen ist oder nicht, mag Ansichtssache sien, aber bei längeren Zimmeraufenthalten macht sich das "neue" Preisgefüge wirklich bemerkbar....:mad::confused:

Grüße, newcomer

MrNeukieD
20 juli 2008, 18:51
Ich hab das Thema auch schon mal mit nem Mädel besprochen. Der Punkt ist nicht, das sie die 1. halbe Stunde 50€ bekommen und dann jede weitere 25€. Sondern die Erwartungshaltung ist 1. halbe 50€, 2. halbe 25€, 3. halbe 50€, 4. halbe 25€, usw... heißt Du bist also bei 3 Stunden bei 225€ was sicherlich auch ein Preis ist, der ok wäre. 300€ würde ich mir auch nicht aus der Tasche ziehen lassen... ok, weh täts nicht, aber damit machen wir uns die Preise selbst komplett kaputt... - zumindest meine Meinung.

CarolinNRW
21 juli 2008, 11:31
Also ich denke dazu sollte sich dann auch mal eine Frau zu Worte melden....
Ich denke 100 € für eine Stunde einen fairen Preis, denn in anderen Clubs ist dieser Preis normal... Wenn man also als Frau 3 Stunden auf ein Zimmer geht und nach normalem Preisgefüge 175 € bekommt bedeutet das, das die Stunde 58,30 € kostet... Bei einem Leistungsabfall von ebenfalls fast 50 % wäre das okay... Jedoch wird gleichbleibende Leistung erwartet, was ja auch das gute Recht der Männer ist. Ich denke immer: you get, what you pay for... so ist das und ich denke jeder will für anständige Arbeit gut bezahlt werden... Oder möchtet ihr, wenn ihr eure Arbeit gut und anständig macht für die 2te halbe Stunde nur noch die Hälfte an Geld bekommen??? Denkt mal darüber nach...

Dickydik
21 juli 2008, 12:08
Ich hab das Thema auch schon mal mit nem Mädel besprochen. Der Punkt ist nicht, das sie die 1. halbe Stunde 50€ bekommen und dann jede weitere 25€. Sondern die Erwartungshaltung ist 1. halbe 50€, 2. halbe 25€, 3. halbe 50€, 4. halbe 25€, usw... heißt Du bist also bei 3 Stunden bei 225€ was sicherlich auch ein Preis ist, der ok wäre. 300€ würde ich mir auch nicht aus der Tasche ziehen lassen... ok, weh täts nicht, aber damit machen wir uns die Preise selbst komplett kaputt... - zumindest meine Meinung.

Dit betekent zoiets als halfuurprijs 50€ en een voluurprijs van 75€?......
Daar is wat voor te zeggen..... als het door iedereen wordt nageleefd tenminste...

newcomer
21 juli 2008, 14:08
@ CarolinNRW

Zitat: +++Ich denke 100 € für eine Stunde einen fairen Preis, denn in anderen Clubs ist dieser Preis normal...+++

... alles richtig was du sagst, aber darum geht es doch nicht. Sondern daß es '"offiziell" immer noch die Preisstaffelung 50 für die erste und 25 für jede weitere halbe Stunde gibt.:rolleyes:

Das bei guter Leistung ein Stundenpreis von 100 € fair und gerechtfertigt wäre steht ganz außer Frage, wenn man mal davon absieht, daß es hier in der Gegend mit den vielen Saunaclubs auf engstem Raum wohl nicht durchzusetzen ist.:confused:

Aber am Beispiel von Lorena gehts mehr um die "heimliche" Preissteigerung und darum, daß wohl viele "neue" Mädchen die "normalen" Preisstrukturen nicht mehr kennen. Dann müßten von Seiten des Clubs auch auf "neue" Preisstrukturen hingewiesen werden.

Und, CarolinNRW, ich zahle gern gutes Geld für gute Leistung....:cool:

Gruß newcomer

CarolinNRW
25 juli 2008, 13:12
@ CarolinNRW

Zitat: +++Ich denke 100 € für eine Stunde einen fairen Preis, denn in anderen Clubs ist dieser Preis normal...+++

... alles richtig was du sagst, aber darum geht es doch nicht. Sondern daß es '"offiziell" immer noch die Preisstaffelung 50 für die erste und 25 für jede weitere halbe Stunde gibt.:rolleyes:

Das bei guter Leistung ein Stundenpreis von 100 € fair und gerechtfertigt wäre steht ganz außer Frage, wenn man mal davon absieht, daß es hier in der Gegend mit den vielen Saunaclubs auf engstem Raum wohl nicht durchzusetzen ist.:confused:

Aber am Beispiel von Lorena gehts mehr um die "heimliche" Preissteigerung und darum, daß wohl viele "neue" Mädchen die "normalen" Preisstrukturen nicht mehr kennen. Dann müßten von Seiten des Clubs auch auf "neue" Preisstrukturen hingewiesen werden.

Und, CarolinNRW, ich zahle gern gutes Geld für gute Leistung....:cool:

Gruß newcomer

Prima, dann sind wir uns ja mal wieder einig...
:lostit:

flens
25 juli 2008, 16:45
@Caro
Inzwischen weiß ich auch, wer Du bist, hurra :-))

Zu den Preisen: Solange es offiziell heißt 75 €, sollten sich auch die Mädels daran halten. OK sagt die Frau es vorher, dass sie mehr haben will, kann man ja oder nein sagen, ist das geringere Übel, immer noch besser als ein späterer Zwist am Spind !!

@Mädels: Bitte zeitmäßig auch wirklich korrekt abrechnen, es gibt da schon ein paar schwarze Schafe in Brüggen !!!

blijemotorrijder
25 juli 2008, 23:23
Also ich denke dazu sollte sich dann auch mal eine Frau zu Worte melden....
Ich denke 100 € für eine Stunde einen fairen Preis, denn in anderen Clubs ist dieser Preis normal... Wenn man also als Frau 3 Stunden auf ein Zimmer geht und nach normalem Preisgefüge 175 € bekommt bedeutet das, das die Stunde 58,30 € kostet... Bei einem Leistungsabfall von ebenfalls fast 50 % wäre das okay... Jedoch wird gleichbleibende Leistung erwartet, was ja auch das gute Recht der Männer ist. Ich denke immer: you get, what you pay for... so ist das und ich denke jeder will für anständige Arbeit gut bezahlt werden... Oder möchtet ihr, wenn ihr eure Arbeit gut und anständig macht für die 2te halbe Stunde nur noch die Hälfte an Geld bekommen??? Denkt mal darüber nach...

Carolin,
Im ersten halben Stunde wird mehr gemacht und wird auch mehr Leistung von die Dame verlangt als in 2e halbe Stunde oder im dritte halbe stunde.
Daher denke Ich dass die "normale" Gt Preissstruktur (50 25 25 25 ...) richtig ist.
Ich gehe oft mit eine von meine favorite Damen für 1,5 Stunde auf Zimmer und Ich zahle dan 100€ und dass ist richtig. Im ersten halbe Stunde haben wir Sex und danach nur Gespräche, und dan ist 100€ gut bezahlt.

Aber wenn die Dame denkt dass Sie mehr verdienen kann, dann ist Sie frei um zu sagen (wie viele Damen) "Ich mache nur halbe Stunden" und dann gehe Ich nur mit wenn Ich schnelle Sex woll und dann weiss Ich dass es nicht richtig mein typ ist und dass Ich kein GFE verlangen soll.
Also langfristig kann vieilleicht eine Dame mehr verdienen wenn die nicht so kurzfristig für dass Geld geht. (Hoffe mein Deutsch ist klar)

PS. Wir haben uns kurz gesprochen vor dass du mit W2 auf Zimmer gang.

Gruss

Blijemotorrijder (Frohe Motorrad Fahrer)

hara1d
26 juli 2008, 15:49
Leute, ich "prostituiere" mich auch (repariere medizinische Geräte), meine "Freier" sind meist Ärzte der Medizin und sie zahlen mir 63 Euro pro Stunde. Das natürlich nur wenn ich auch "gebucht" werde.
Meist habe ich Lust auf eine längere Session, zahle dann 100 für 1 1/2 Stunde. Ich fände es nicht fair einem Mädel welches gute "Leistung" bringt weniger zu zahlen als ich selbst verlange. Ich bin, wenn es vor dem Zimmerbesuch (oder auch nach 28 Minuten:D) gesagt wird bereit mal den diskutierten Betrag von 100 für eine Stunde zu zahlen, aber das sollte eine Ausnahme bleiben und nicht zur Regel werden.
In den meisten Clubs versuchen Mädels den höheren Tarif "einzupauken", wenn sie lecker aussehen wird dies auch teilweise gezahlt, oft sehe ich aber auch die Leckeren lange auf einem Barhocker sitzen und auf Kundschaft warten :o. Da ich nicht erst seit gestern in Clubs gehe kenne ich viele Männer die einen ähnlichen Geschmack haben wie ich, im Gespräch höre ich dann man könne sich heute schlecht entscheiden. Ich sage dann die 3. von links auf dem Hocker ist eine richtig Nette, ich hatte schon ein paar mal das Vergnügen und war zufrieden, dann höre ich sie ist lieb und teuer, vor allem aber teuer:thefinger. Derjenige welcher mir das erzählte ist leitender Ingenieur einer Stahlbaufirma und braucht wirklich nicht sehr auf sein Geld zu achten, aber es geht ums Prinzip: andere Mütter haben auch schöne Töchter:freu:
Mit Caro habe ich in mindestens 3 Clubs großes Kino erlebt, eine Wiederholung ist jederzeit denkbar, sie hat eine helle Hautfarbe und im Kopp ist sie auch helle;) Wir haben über vieles diskutiert aber niemals über Geld (allenfalls über Stress mit dem Finanzamt:D)
Wenn man über Geld spricht sollte man über Einnahmen und Ausgaben reden, nur dann wird ein Paar Schuhe daraus. Um die Zeit zu erfahren genügt ein Blick auf das Display des Handy, es kann jedoch auch eine Armbanduhr sein, dabei muss das Handy nicht zwingend von D&G in goldener Sonderausführung sein (Die lasergeschnittene Tastatur ist normalerweise aus Edelstahl, die vergoldete Edition eignet sich für eine Vitrine, wirklich brauchbar ist sie nicht, es werden 750 Euro für so ein Gerät gezahlt, denn ist kein Geld für Guthaben der SIM mehr vorhanden, also wird der Mist nicht einmal reklamiert:D), eine Armbanduhr wird durch einen Diamant auf dem Zifferblatt nicht zum Chronographen, nur zu einem gern geklauten Objekt!
Wäre ich ein Mädel würde ich bestimmt nicht 20 Schwänze in den Mund nehmen um später mit einer Gucci- Sonnenbrille im Regen zu sitzen:teuflisch
Für die meisten Arbeiten benötigt man eine Berufsausbildung, teilweise gar ein Hochschulstudium. Viele Mädels kenne ich schon lange und im Laufe der Zeit spricht man auch ein wenig über private Dinge. Wortkarg werden die meisten wenn man nach beruflichen Perspektiven fragt. Jetzt sehen sie lecker aus und verdienen im Club deutlich mehr als wenn sie bei Mc Doof Hamburger verkaufen. Was ist in 20 Jahren? Die Maus ist dann 46 und nicht mehr 26 Jahre alt; würde sie dann immer noch in Clubs arbeiten würden ihnen die jungen Frauen wohl die Show stehlen. Wie gesagt sie werden wortkarg, auch wenn deutsch die Muttersprache ist! Keinen Schulabschluss irgendwelcher Art, keinen Zugang zum Internet, keinen Führerschein und meist leben sie in einer leerstehenden Wohnung aus dem Koffer und sind dort auch nicht gemeldet. Für einen richtigen "Job" sollte man in der Lage sein ein Faxgerät und einen Computer zu bedienen, am Telefon Rede und Antwort zu stehen und vieles mehr. Deshalb wage ich die Vermutung dass die Mädels die "zu hoch pokern" schließlich weniger Geld in der Tasche haben werden und die "Normaltarifdahmen" sich über das ein oder andere Tringeld freuen dürfen:wink:
Mein Großvater wurde 1877 geboren, alle seine Geschwister studierten, er wurde "Zuckerbäcker" (den Begriff Konditor hasste er). Nach seiner Berufsausbildung ging er auf die "Waltz" (zog durch halb Europa, Schwerpunkt Böhmen und Frankreich). 1902 suchte er eine Gaststätte zu kaufen, kaufte schließlich ein ehemaliges Hotel mit "Kolonialwarengschäft". Er hatte reichlich Schulden dadurch. Damals konnte man den Einheitswert eines Gebäudes selbst bestimmen, danach regelte sich wie viel Steuern zu zahlen waren. Er wählte einen niedrigen Betrag um weniger Steuern zu zahlen und besser die Schulden abtragen zu können. 1940 war das große Objekt schuldenfrei. 1944 wurde es durch den Krieg zerstört, mein Großvater zu alt um sich eine neue Existenz aufzubauen. Er hatte sein Leben behalten und sonst nichts! Alle die ihn bedauerten schockierte er mit: "irdisch Ding, zum Jammern zu gering". Er war sehr religiös. Nach der Währungsreform wurde eine "Kriegsschadenrente" gezahlt, diese richtete sich nach dem Einheitswert der verlorenen Gebäude! Es waren 270 DM und 70 Pfennig. 70 Pfennig erhielt der Briefträger welche ihm die Rente in die alten Hände zahlte. 200 DM gingen an die Blinden- und Missionsanstalt. Ganze 70 DM im Monat hatte der Alte für sich zum Leben. Meine Mutter gewährte ihm kostenfreie Wohnung bei uns im Hause (sie war eine von 5 Erben eines ebenfalls zerstörten Hauses, die anderen 4 kamen nie aus dem Krieg zurück). Mein Opa trug nur maßgefertigte Klamotten vom Schneider Schulte zu Wissen aus Kleve (der Betrieb existiert noch heute und der Rheinisch Westfälische Landtag ist dort Stammkunde). So ein Maßanzug aus englischem Tuch ist sehr teuer, er hielt dafür auch 7 Jahre lang bis sich am Stoff Verschleiß zeigte, dann aber wurde er keineswegs "entsorgt" sondern zum Hersteller gebracht, dort wurde der Futterstoff herausgetrennt, alle Nähte geöffnet, der Außenstoff "auf Links gedreht", wieder alles gebügelt und vernäht, entweder das alte Innenfutter wieder eingenäht oder ein neues Futter eingenäht (kostenlos, weil es offensichtlich nicht sehr haltbar war, also ein Qualitätsmangel). Ich habe viel von meinem Großvater lernen dürfen und bin froh darüber. Letztens wollte mir die Firma Mercedes ein neues Steuergerät für die Einspritzung verkaufen, es sollte 530 Euro plus Montage und Steuer kosten, ich lehnte ab. Gerät geöffnet, Mist ist vergossen die Elektronik! Also Lösungsmittel besorgt und die Platine "gewaschen" Direkt der erste Transistor den ich prüfte für defekt befunden, Motorola baut lieber teuere Handys als 10 Jahre alte Transistoren zu verkaufen, also Ersatztyp besorgt für 93 Cent, eingelötet, Elektronik montiert und die Karre fährt wieder (auch zu Clubs und ich habe etwas Geld übrig, werde es dennoch nicht verprassen:D)

flens
26 juli 2008, 21:30
es gibt doch nun gar 3 Arten der Abrechnung, oder sehe ich das falsch ?

Beispiel Session von 3 Stunden:

1.) 50+25+25+25+25+25=175
Ficken,Talken,Talken,Talken,Talken, Talken (bergm550 :-)))

2.) 50+25+50+25+50+25=225

3.) 50+50+50+50+50+50=300

Oder gibt es Version 2 gar nicht ?

Picasso 1
26 juli 2008, 22:04
es gibt doch nun gar 3 Arten der Abrechnung, oder sehe ich das falsch ?

Beispiel Session von 3 Stunden:

1.) 50+25+25+25+25+25=175
Ficken,Talken,Talken,Talken,Talken, Talken (bergm550 :-)))

2.) 50+25+50+25+50+25=225

3.) 50+50+50+50+50+50=300

Oder gibt es Version 2 gar nicht ?

Sehr einfach, die einzige version ist was du bereit bist zu zahlen und keine andere version.

bergm550
27 juli 2008, 14:07
es gibt doch nun gar 3 Arten der Abrechnung, oder sehe ich das falsch ?

Beispiel Session von 3 Stunden:

1.) 50+25+25+25+25+25=175
Ficken,Talken,Talken,Talken,Talken, Talken (bergm550 :-)))


Meistens geht es so:
Ficken,Talken,Talken,Ficken,Talken,Talken :)

Ubrigens, gestern war ich wieder mit Lorena auf dem Zimmer. Sie gefällt mir sehr gut. Ich kann sie dir empfehlen.

bergm550
30 augustus 2008, 15:58
Weet iemand wanneer Lorena weer terug is in GoldenTime?

blijemotorrijder
31 augustus 2008, 17:36
Vandaag was ik van 13:00 tot 17:00 in GT en ik heb haar in elk geval niet gezien.

blijemotorrijder
2 oktober 2008, 18:52
Vandaag was ze er weer. Ik had nog even de neiging haar aan te spreken maar toen ging ze weg voor een trio met een mijn onbekende dame en een mij onbekende man.
Ze zag er weer verrukkelijk uit.

bergm550
2 oktober 2008, 19:03
Vandaag was ze er weer. Ik had nog even de neiging haar aan te spreken maar toen ging ze weg voor een trio met een mijn onbekende dame en een mij onbekende man.
Ze zag er weer verrukkelijk uit.

Ben blij te horen dat ze weer terug is. Ik hoop dat ze er zaterdag ook is.

bergm550
5 oktober 2008, 16:06
Gister met Lorena naar de kamer geweest. Het was een goede sessie. Het is een vriendelijke vrouw en biedt een goede service.

lieget
12 oktober 2008, 22:57
Ik ben vandaag met Lorena op de kamer geweest.

Een erg mooie meid om te zien, dus een hele tijd op haar gewacht.
Ik vroeg haar of ze een uur op de kamer wilde, waarop haar gezicht enigszins betrok. Pas toen ik zei dat ik EUR 100,-- zou betalen, kwam haar glimlach weer terug.

Op de kamer begon ze erg vriendelijk te kletsen, waarna ze me begon te verwennen.
Kusjes hier en daar, beetje tongzoenen, lekker pijpen, en toen een condoompje gepakt.
Ze smeerde flink veel glijmiddel op haar ......... en het feest kon beginnen.

Niets aan het handje, tot ze me vroeg of ik ook extra's wilde.
Hierop heb ik negatief geantwoord, waarna ze plotseling helemaal "omsloeg".

Voor dat ze vroeg of ik iets extra's wilde, hebben we gewoon lekker geneukt, ze gaf geen krimp.
Toen ik echter aangaf dat ik niets extra's wilde, was mijn pik plotseling te groot, en deed het allemaal zo veel pijn........
(Als het echt pijn doet, merk je dat beslist, ook aan haar gezichtsuitdruk, en ben ik de laatste die haar "dwingt" om toch door te neuken.
Aan haar was echter niets te zien of te voelen).

Ze stelde dan ook voor om de sessie maar te beeindigen (na 15 minuten !!!!!)
Ik antwoordde dat we de tijd wel op een andere manier konden doden, massage, beffen, pijpen, etc...
Geen probleem zei ze, maar het spontane was er vanaf.

Ik ben nog even blijven liggen om van haar schitterende lichaam te genieten.
Toen de 30 minuten bijna om waren, gaf ik aan toch te willen stoppen.

Ze wist niet hoe snel ze van de kamer af moest komen !!!!

Bij het afrekenen keek ze me met haar pruillipje aan zo van "krijg ik niks extra's"
Helaas, niet dus.

Ondanks een schitterend figuur, herhalingsgevaar 000%

Helaas met een ontevreden gevoel naar huis.

Volgende keer beter....

Ace2
26 oktober 2008, 08:21
Ik kijk Lorena al maanden kwijlend na in GT. En telkens wordt ze weggekaapt door een of andere viezerik. Afgelopen woensdag had ik echter geluk. Ze stond daar zo maar voor de heb met haar schitterende lichaam. Die kans liet ik mij niet ontglippen.

Snel gingen wij naar de kamer en ze pakte teder mijn hand vast. What are you going to do with me? vroeg ik lachend. Lorena lachte giechelend en streelde over mijn arm. Ik had er veel vertrouwen in.

In no time was het bedlaken klaar gelegd en ik ging er met mijn badjas zo onnozel mogelijk op zitten. I am very surprised of what I see zei ik Is this really a saunaclub? Do you show me the sauna now? What will happen next? zei ik. Lorena vatte mijn vragen erg serieus op en ik kreeg een ratel van prijzen en mogelijkheden door gegeven. Zonder te vragen werd mijn badjas uitgedaan en ik werd heerlijk gezoend. Zoenen kan ze als de beste en pijpen heeft ze vast ook vaker gedaan. Ze rolt over je hele lichaam en kiert een beetje. Maar zodra je zelf in actie wilt komen, vindt ze dat allemaal overbodig. Het is de bedoeling dat je blijft liggen en je laat verwennen. Dat kan ze goed. Maar enige interactie vindt er niet plaats.

Dit is een dame met een grote profi-instelling die haar werk heel goed doet. Ze heeft een schitterend geil lichaam en het kijken alleen al zette al mijn hormonen in beweging.

Het beste is haar houding als volgt te duiden: ik gaf aan dat de tijd niet zo belangrijk was en dat we door gingen zo lang het leuk bleef. Ik hoopte op een lange leuke tijd. Lorena wilde echter alleen een half uurtje. Na afloop zei ze dan ook: " Why do you want an hour, if you can have it all in an half hour?" Dit geeft goed aan hoe Lorena is: ze heeft een schitterend geil lichaam en weet hoe ze een man moet verwennen (zoenen, pijpen), maar het is ook afwerken.
Ik bedoel dit niet als kritiek, maar het is niet mijn ding.

avogel
2 november 2008, 14:08
Ik zat op de kussens aan de voorkant van de kino toen ze kwam voorbijgewandeld. Vervolgens zag ik haar afdalen in de ladies' locker room.

Misschien een kwestie van timing, agenda of andere prioriteiten, maar ik had haar nog nooit tervoren opgemerkt. Hoedanook, die dag weerhield deze nymf al mijn aandacht.

Hoewel ze slechts vluchtig aan mij was voorbijgeflitst, had ze toch een indruk op mij nagelaten. Topless, zoals steeds, heb ik achteraf kunnen vaststellen, en van een natuurlijke klassieke schoonheid. Ze leek zo weggelopen uit een Griekse tragedie. Geen tattoos, een prachtige stroomlijn, smalle taille en strakke lenden.

Voor mij reden genoeg om haar op te wachen en te onderscheppen toen ze weer naar boven kwam. Wanneer ze weer opdook, bemerkte ik haar gazellenogen, geprononceerde jukbeenderen en dito lippen. Een engelengezichtje. Toen ik haar vroeg of ze het zag zitten om met mij wat tijd door te brengen, vond ze dat prima en even later doken we een tuinhutje in.

Op weg naar de tuin praatten we wat over koetjes en kalfjes. Heb altijd al gehouden van de tuinhutjes. In zo'n hutje wordt er geen aandacht besteed aan bijkomstigheden of franje en wordt alles teruggebracht tot het primaire. Zij, van haar kant, had niet de moeite genomen om een badjas om het ranke lijf te slaan en trotseerde zo goed als naakt de prille najaarskou. Misschien een detail, maar ik vond het wel wat hebben. Dat rauwe is wel mijn stijl. Back to basics.

Eénmaal binnen ontdeed ze zich van haar slipje en even later lagen we uitgebreid te zoenen op het bed. Vervolgens plaatste ze zich met gespreide knieën over mij heen en streelde ze mijn gezicht met die prachtige, volle borsten van d'r. Nadat ik volop aan haar heerlijke tepels had gezogen, gaf ze mij een Russische sessie. Hierbij onderbrak ik haar af en toe om nog eens van haar mooie mond te proeven. Ik liet een paar keer mijn tongpunt over haar tandenrijen glijden, waarna ze mij met zwoele blik een begrijpende glimlach schonk.

Hete kussen over mijn hele lichaam. Ben er steeds erg voor te vinden om een lekker strak vrouwenlichaam om mij heen verstrengeld te voelen, maar ook deze keer ben ik niet zo ver geraakt. Terwijl ze mij in 69-positie voluit van haar schatten liet proeven, leverde ze zich vrij en ongedwongen over aan een onbedaarlijke orale verwenbeurt, die ze spontaan compleet en in majeur beëindigde.

Meer kan ze niet doen. Verder kan ze niet gaan.


Daarna sprak ze mij in afgemeten bewoordingen over haar beroeps- en privé-leven en toonde ook empathie voor het mijne. Dit hoort bij haar job - weet ik ook wel - maar als het van zo'n beauté komt, is het wel van een andere dimensie. Lieve kussen en tedere omhelzingen werden mij ondertussen toebedeeld.


Waarschijnlijk één van de mooiste dames in de clubscene.

jojay
18 maart 2009, 10:55
Gisteren opzoek naar een knappe slanke dame. Na wat omzwervingen liep ik bij de kino Lorena (zo bleek later) tegen het goddelijk lijf. Ik was helemaal van slag en liep eerst door, keek om liep nog iets verder door en keek nog eens om. Veel oogcontact maar ze kwam niet achter mij aan. Verlegen als ik ben vindt ik het altijd wel fijn als een dame na enig oogcontact zelf het initiatief neemt. Nee dus. Dus toch zelf maar een praatje aangeknoopt. Engels is de voertaal, (mijn roemeens is niet zo goed he) en erg spraakzaam is ze niet maar wel goddelijk mooi. Dus toen de sleutelvraag kwam zij ik geen nee!!

Op de kamer wat knuffelen en, zo zij ze, omdat het onze eerste keer samen was wilde ze eerst graag de prijsregels even uitleggen. inderdaad 50 euro per half uur en ft is 25 xtra. anaal doet ze niet. Aangegeven dat we maar eens beginnen met een half uur en dan wel weer verder zien.

Langzaam werd mijn hele lichaam in opperste staat van opwinding gebracht en pijpen kan ze echt heel goed waarbij de ballen niet worden overgeslagen. Na een tijdje vroeg ze of ik 69 lekker vond en hoewel ik dat niet eerder bij een dame van plezier heb gedaan wilde ik dat bij haar wel. Ze wisselde goed tempo af en had me bijna zo ver. Toch wilde ik zelf nog even aan de slag en ook dat was heerlijk. Alleen haar lichaam alleen al. Verder was ze niet heel actief maar met het voorwerk was dat ook niet nodig. Na een tijdje gevraagd het in haar mondje te mogen afmaken wat ze graag en goed deed. Ook nadat je gekomen bent blijft ze nog even lekker doorgaan.

Als ik de verhalen zo lees (meer dan positief) dan heeft ze zeker een vast patroon dat ze afwerkt. Maar daar is niets mis mee want dat doet ze er goed en ze is wat mij betreft echt een schat. Herhaalingsgevaar 100%

SFL
14 mei 2009, 23:29
Halfuur met deze sexy godding op de kamer geweest. Jaja, sexy is ze wel, uitermate knap, lieve ree-oogjes, zacht mokkakleurig velletje, mooi lange zwarte haren en lekkere tietjes. Maar dat is het dan ook… Ze is veel te zakelijk: terwijl ze vort, vort, voort doet met de klus bespreekt ze de prijzen en de extra’s alsof ze het als standaardzinnetje ingestudeerd heeft. Ook op het zoenen was ze zuinig en op een bepaalde vraag van mij (niets overdreven) weigerde ze zelfs in te gaan. Wel een leuk kutje om te beffen en pijpen en aftrekken kon ze naar behoren. 5min geneukt, maar daar bakte ze echt niets van! Dan maar opnieuw het betere hand- en mondwerk. Uiteindelijk toch haar mondje vol geknald, wat toch nog iets goedmaakte, maar lang niet alles. Toen ik klaar was, konden we niet snel genoeg uit de kamer geflikkerd worden en bij de betaling zou ze al mijn bankbiljetten uit de portefeuille getrokken hebben. Dit was de druppel en daarmee kreeg ze geen fooi van deze brave man. Voor andere is ze misschien perfect en levert ze misschien een betere service… Voor mij is de kans op herhaling nihil!

The Saint
24 mei 2009, 00:51
Halfuur met deze sexy godding op de kamer geweest. Jaja, sexy is ze wel, uitermate knap, lieve ree-oogjes, zacht mokkakleurig velletje, mooi lange zwarte haren en lekkere tietjes.



Maar dat is het dan ook… Ze is veel te zakelijk: terwijl ze vort, vort, voort doet met de klus bespreekt ze de prijzen en de extra’s alsof ze het als standaardzinnetje ingestudeerd heeft. Ook op het zoenen was ze zuinig en op een bepaalde vraag van mij (niets overdreven) weigerde ze zelfs in te gaan.

Ja, heerlijk hé, eindelijk wist ik ze gisteren te strikken: haar ogen lijken sterk op die van ex-miss België Veronique De Kock.


Ik denk dat het zeer persoonsgebonden is: gisteren bij mij was ze superlief, spontaan, want ik had nochtans vooraf haar profi-instelling ingecalculeerd.
ivm de prijzen zei ze: "de prijzen ken je wellicht, ik zal ze dan maar niet zeggen" (het was nochtans de 1ste keer, maar ik zei wel dat ik haar kende en lang geleden nog eens kort met haar gesproken had)
Het zoenen was idd te zuinig.... maar ze vroeg wel wat ik graag had voor ze begon... 1 standje doet ze niet en dat is cow-girl omdat haar lichaam deze positie niet tot nauwelijks aankan: het is een of ander probleem uit haar kindertijd waardoor ze pijn heeft mocht ze op die manier neuken.
Na de seks was ze echt in een babbelbui waarvoor ze zich zelfs verontschuldigde op het moment dat we de blokhut verlieten....

Al bij al vond ik het halfuurtje met haar geslaagd. Het is natuurlijk geen topper, maar bij mij viel ze niet tegen.

Ace2
28 mei 2009, 23:24
Over Lorena heb ik meerdere malen geschreven dat ze een schitterend lichaam had: slank met toch vrouwelijke rondingen en mooie grote borsten. "I think God take her out of my brain." heb ik ooit tegen een bekende gezegd. Op donderdag 28 mei zag ik haar weer eens in GT. Ik vond haar flink afgevallen. Voor mijn smaak iets teveel: te mager, nagenoeg geen vrouwelijke rondingen en aanzienlijk kleinere borsten. Wie maakt toch al die vrouwen wijs dat ze moeten afvallen?

Manni1A
13 juni 2009, 00:54
Jetzt, da der "Geheimtipp" keiner mehr ist :rolleyes:, kann Manni1a seine Erfahrungen ja auch posten... :wink:

Meine aktuelle Erfahrung besagt, dass der "Geheimtipp" seit Freitag in der Villa Vertigo anzutreffen ist :freu:

Bitte verplaatsen

ilovethaigirls
15 juni 2009, 08:15
Staat nu op de blog van VV onder de naam Kathleen. Via via heb ik vernomen dat het wel degelijk om Lorena GT gaat. Een gast die ze kende van GT, is er gisteren ook in VV mee geweest.

http://blog.villavertigo.de/fkkclub-vertigo-girls/ausnahmezustand-eine-10-zu-besuch-kathleen/

Manni1A
15 juni 2009, 09:47
Das ist Kathrin. Man könnte die beiden Threads mal zusammenfassen

hara1d
15 juni 2009, 12:50
ist ein und die selbe (süße) Maus, bitte in VV verplaatsen

The Saint
15 juni 2009, 16:03
Staat nu op de blog van VV onder de naam Kathleen. Via via heb ik vernomen dat het wel degelijk om Lorena GT gaat. Een gast die ze kende van GT, is er gisteren ook in VV mee geweest.

http://blog.villavertigo.de/fkkclub-vertigo-girls/ausnahmezustand-eine-10-zu-besuch-kathleen/

Ik dacht het ook al toen ik gisteren op de VV-blog keek; deze dame lijkt als 2 druppels op lorena gt en het blijkt dus haar te zijn.
Zou dit een (ronaldo:D)deal zijn met de baas om gt-klanten naar de VV te lokken?
Ik vind het in ieder geval wel vreemd dat ze naar de villa gaat want in gt heeft ze meer dan genoeg klanten. Wellicht zit er wel een speciale reden achter deze verhuis.

Big30
15 juni 2009, 16:20
Ik vind het in ieder geval wel vreemd dat ze naar de villa gaat want in gt heeft ze meer dan genoeg klanten. Wellicht zit er wel een speciale reden achter deze verhuis.

Ik heb haar maar verplaatst en Kathleen gedoopt! Ik denk zelf dat ze naar VV is gegaan omdat ze zo van zwemmen houdt :p.
Reden voor verhuizing is ook niet ze relevant.

@Manni1a
Is dus neem ik aan dezelfde als deze dame/ist also die gleiche dame wie hier beschrieben:
Kathrin (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9155) ?

:wink::wink:

hara1d
16 juni 2009, 14:35
aus 3 treads wurden nun 2 und beide korrekterweise in die Villa verschoben. Der Vollständigkeit halber sollten nun die beiden verbleibenden treads zu einem "verschmolzen" werden falls das möglich ist.
Harald

Big30
16 juni 2009, 14:45
aus 3 treads wurden nun 2 und beide korrekterweise in die Villa verschoben. Der Vollständigkeit halber sollten nun die beiden verbleibenden treads zu einem "verschmolzen" werden falls das möglich ist.
Harald

Das ist möglich und ist schon passiert!

:wink::wink:

Zakkenleger
19 juni 2009, 11:18
ZLs wereld stond ineens stil. Geen beweging. Geen geluid. Een droom, kleuren, een buitenaardse schoonheid.

Het geklets en gebabbel met de dames viel stil. ZL was van de wereld gevallen. Hoe moet hij dit beschrijven? ZL heeft veel mooie dames langs zien lopen in de clubs, groot, klein, super slank en wat gevulder, charmant, bitchy, zeer ladylike gekleed tot volkomen sloeries. Humeurig, vrolijk, verdrietig, boos, kwaardaardig, lieflijk, charmant. 18 jaar tot ruim in de 30.

Deze dame echter was een klasse apart, in ieder geval voor ZL. Roemeens, uiteraard. ZL had al verschillende verhalen over deze dame gehoord en gelezen. Wisselende kritieken. Zelf kon ZL ook niet makkelijk hoogte van haar krijgen. Ze is vriendelijk en geintereseerd, en houdt afstand. Het is niet pure zakelijkheid, wel weet ze verdomd goed waar ze mee bezig is. ZL brak zelf de pre-sales fase af, hij was even de weg kwijt. Extince keek toe en lachte zich rot. Mooie vriend, heb je wat aan.

Na wat rondgeijsbeerd te hebben, weer deze dame aangetroffen in de bar. Nog eens een kletspraatje, en ZLs mond sprak zonder inspraak van zijn hersens de sleutelvraag uit. Licht verwonderd keek ze hem aan. Jaja, ZL weet het ook niet, maar laten we toch maar gaan. Snel kwam ze weer terug. Er bleek een wachttijd te zijn van zeker een half uur (het gaat slecht in VV tenslotte), die we zeer aangenaam verpoosd hebben. Geen GFE want die bestaat niet volgens de experts, maar voor ZL had het uren mogen duren, ware het niet dat het pijnlijkzoete verlangen naar meer ZLs knieen week maakte.

De sleutel werd netjes gebracht door Tomek (wat een beroerde service toch in VV), en hop naar kamer 9. Een heerlijk lange zoensessie die ZL al helemaal gek maakte, toen snel een douche om even tot bedaren te komen, en weer verder zoenen, in elkaar verstrengeld. De rest van de sessie heeft ze ZL op de toppen van de lust laten scheren, en wat we ook deden, het was super. Na 2 rondes en anderhalf uur later namen we uitgebreid afscheid bij de lockers en het had niet veel gescheeld of ZL had haar weer naar boven gesleurd...

Herhalingsgevaar? Nul komma niks :D.:luvlove::smkiss:

Jack42
26 juni 2009, 02:00
Kan weer terug naar GT. :freu:

Big30
26 juni 2009, 02:02
Kan weer terug naar GT. :freu:

Daar staat ze al :D!

:wink::wink:

MichelJ
11 juli 2009, 01:41
Lorena, tsja wat moet je er van zeggen...Heb moet je smaak zijn, de ene beer zal haar geweldig vinden, de andere beer helemaal niets (en dat blijkt ook wel uit alle berichten hier). Het is een meisje die veel extra's vraagt (1uur=100 euro, klaarkomen over borsten is 25 euro extra enz).

Ze heeft, als je de eerste keer met haar op de kamer gaat, inderdaad een openingszin over de prijzen. Vanavond voor de 2e keer met haar naar een hutje geweest, de eerste keer klikte het wel, maar was het nog wat onwenning, vandaag een hele goede sessie met haar gehad, eigenlijk helemaal niets op aan de merken. De after-sales waren ook prima, bijna 20 min op bed nog na liggen praten over van alles en nog wat.

Het is een perfectionistische meid zegt ze zelf. Als je ergens aan begint moet je het ook goed doen of je moet er niet aan beginnen. Nou...het was vanavond allemaal dik voor elkaar....

Overigens heeft Lorena absoluut geen C-cup, er mag best een B-cup in het paspoort staan...

avogel
31 juli 2009, 23:21
Liefste Lorena,

Sinds mijn recensie van 02 november 2008 word je meer en meer gewaardeerd als een prachtige, waardevolle vrouw. Vele ogen zijn opengegaan. ik hoop dat het goed met je gaat, lieverd...

Je verdient het.

MichelJ
1 november 2009, 11:51
Voor de liefhebbers: Lorena is nu met vakantie, ze zal half november weer terug zijn.

ilovethaigirls
1 november 2009, 16:57
Nu met vakantie ? Gisteren was ze aanwezig hoor .....

MichelJ
1 november 2009, 16:57
Nu met vakantie ? Gisteren was ze aanwezig hoor .....

Vandaag is gisteren niet...:biggrin:

Cupido
1 november 2009, 22:50
ze gaf mij van de week aan dat ze idd begin komende week met vakantie zou zijn.

MichelJ
15 november 2009, 21:04
Lorena is weer terug van vakantie...

Jack42
16 november 2009, 00:26
Lorena is weer terug van vakantie...

:freu::freu::freu: Dat is een goed bericht MichelJ :freu::freu::freu:

Zal ze van de week eens opzoeken.

gignnl
16 november 2009, 01:02
nog maar 4 nachttjes slapen:sleep::hah:

BSesamstraat
20 november 2009, 01:25
Gisteren met haar afgezonderd in een grote kamer om uitgebreid de bedden tetesten... Op het laatst maar de lakens geïmpregneerd met m'n wonder middel ... Groet bb

Fucker
20 december 2009, 16:07
Gisteren voor het eerst kennis gemaakt met Lorena. :annieengel:

Ik was nog niet echt lang binnen en zat in de buurt van de bar een drankje te doen met een paar bekende toen Lorena plaats nam op de kruk langs me.
We gaven elkaar een zwoele blik en het contact was al snel gemaakt. Wat een lieve/mooie meid met een paar bijzondere (beetje kat-achtige) ogen en hele mooie volle lippen. :smile:
Na wat praten daar op de kruk gevraagd voor de sleutel. Ze kwam vlug terug en we gingen samen de kou in. Damn -10 was het zeker..
In ons hutje aangekomen de verwarming vol open en toch het berevel maar uitgetrokken haha. Toen maar snel op elkaar gekropen, daar fluisterde ze onder het zoenen haar standaartzinnetje in mijn oren. Dit stoorde me eigenlijk helemaal niet, werd er alleen maar meer opgewonde van! :hammer:
Vond het een heerlijke sessie, alles was top! Alleen jammer dat ze cowgirl niet doet, want dat is en blijft toch een van mijn favoriete standjes!

Big30
26 januari 2010, 16:03
Op ISG las ik een bericht tegen over een dame die daar nu werkt en daar Kelly heet en tot voor kort onder de naam Lorena in GT had gewerkt. Gelet op wat ik las lijkt me kans groot dat het om deze dame gaat.

http://www.internationalsexguide.info/forum/showpost.php?p=981039&postcount=4874

Big30

Hugo39
31 januari 2010, 17:55
Op ISG las ik een bericht tegen over een dame die daar nu werkt en daar Kelly heet en tot voor kort onder de naam Lorena in GT had gewerkt. Gelet op wat ik las lijkt me kans groot dat het om deze dame gaat.

http://www.internationalsexguide.info/forum/showpost.php?p=981039&postcount=4874

Big30

Lately Sabrina had also been in Palace (but she came back in GT)

JohnW
22 maart 2010, 21:55
ze is er weer!

Cupido
25 maart 2010, 21:44
Ook zij was vandaag in vol ornaat aanwezig!

timjava
14 november 2010, 12:02
In de avond had ik al een leuk gesprek gehad met Lorena, maar besloten om een kamerbezoek nog even uit te stellen. Toen ik haar zag zitten in het inhammetje in het gangetje tussen de bar en de sauna ben ik bij haar gaan zitten. Na even met elkaar gepraat te hebben, haar de sleutel laten halen. Lorena was voornamelijk nieuwsgierig naar waarom ik van gedachte was veranderd, want ik had haar in haar ogen al een keer afgewezen. Vreemd dat dames denken dat als je even met ze praat, maar niet direct met hun naar de kamer gaat, dat direct een afwijzing moet betekenen. Haar maar uitgelegd dat ik er toen net een sessie op had zitten en toen nog niet toe was aan een volgende sessie. Op de kamer kreeg ik een prima service. Omdat het al laat was en ik toch lichtelijk vermoeid, gaf ik aan dat ik wel op mijn rug bleef liggen en dat zij wel bovenop mij mocht komen zitten. Helaas was dat net het standje dat zij niet kon. Ze gaf aan last van haar heup of iets dergelijks te hebben en daarom het standje niet te kunnen. Ze gaf aan wel alle andere standjes te doen. Leuke mooie vrouw, met een goed lichaam. De sessie was redelijk tot goed, maar wel plichtmatig

CLUBSPORT
14 november 2010, 14:01
een mooie en vriendelijk ogende dame die mij wel kon bekoren maar verder dan 2 korte praatjes is het niet gekomen , er was eenvoudig weg teveel keuze zaterdag :tongue:

adje10
8 december 2010, 03:40
goede sessie met haar gehad gisteren. leuke lieve meid en goede service. en uiteraard zo geil als een natte pony

JohnW
21 juli 2011, 17:13
Is zij nog ergens gesignaleerd? Heb haar al lang niet meer gezien in GT, en het is wel mijn favorietje :-S