PDA

Volledige versie bekijken : Svetlana (Fun Garden)



Ronald35
11 december 2007, 09:48
Haarkleur/-lengte : asblond-lang
Lengte dame : 175
Postuur/Cupmaat : slank/b
Nationaliteit/Taal : oekraine
Leeftijd : 25-30
Tatoeages/Piercings : nee
Service: alles
Voordelen: schitterende ogen
Nadelen: niet
Tijdsduur : uur
Prijs :100
Extra’s bij het bezoek:

In dit heerlijke geile oekrainse ben verdronken het was zo geil en zo lekker dat ik wel een uur moest blijven, zo lief, zo zacht ECHTE GFE!!!!!! :smkiss:

Ronald35
26 januari 2008, 09:18
Dit is top, grote klasse, wat een ogen, strak lijf, alles erop en eraan, sehr lecker und geil, ben wel van slag van haar.............und du harry?

harry
26 januari 2008, 16:40
:cool: De volgende keer dat ik er ben is zij de eerste !!!!:D Wat een geile ogen......Het viel me wel op dat je na deze sessie met Svetlana nogal trillerig de trap afkwam:rofl: Het zal toch niet zo zijn dat zij JOUW een beurt heeft gegeven i.p.v. andersom????????:smileysex

Willem2
27 januari 2008, 04:14
@Ronald35
Je moet de groeten van Svetlana hebben en bedankt voor de muziek :cool: ( was zeker een hijg en kreunnummer :D;) )

Ronald35
27 januari 2008, 13:45
Hmmmmmmmm zoem zoem

harry
15 februari 2008, 12:40
Ik ben gisteren weer geweest maar helaas....Svetlana was vrij :heul:!!!! En nu ik dit schrijf zie ik dat ik mijn ervaringen vorige week met Svetlana nog niet had gemeld!!!!!!! Dus..KOMT 'IE : Een aantal weken geleden aan Ronald35 al beloofd dat ik haar bij een volgend bezoek ook eens zou :fuck:! Nou, je hebt niks te veel gezegd , 't is een echte GFE. Alles er op :cool: en er aan , 'k heb een uur lang echt genoten!!!:reib[2]: