PDA

Volledige versie bekijken : Katharina

Ace2
8 december 2007, 21:20
Naam : Katharina

Nationaliteit /taal : Kroatisch / engels

Leeftijd : 20

Haarkleur/lengte : niet al te lang zwart

Lengte : 1.60

Postuur / Cupmaat : klein, slank/A-cup

Tatoeage /Piercing : knopje boven haar bovenlip

Service : proffessioneel

Recensie : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=58344&postcount=143

.................................................. Mijn aandacht werd echter getrokken door een jong meisje dat naast mij stond en zich voorstelde als Katharina uit Kroatie. Ze zag en mooi uit en heeft een knopje/piercing net boven haar bovenlip. Ze werkt nog niet zo lang in GT en heeft daarvoor in FKK World gewerkt. De Duitse taal is niet haar sterkse kant, maar het Engels beheerst ze vrij goed.
Ik ging weer naast Rex zitten en ze stak haar tongetje naar mij uit. “Are you hungry?” vroeg ik en ik wees naar de tafel met eten naast mij. Katharina glimlachte en knikte van nee. “I want you” fluisterde ze in mijn oor. Zowel Rex als ik waren van mening dat dit een mooi meisje was. Bij Rex gingen echter allerlei waarschuwingssignalen af, dat dit wel eens een verkeerde dame kon zijn. Bij mij werkten die waarschuwingssignalen niet.
Ondertussen was naast Rex een Bulgaarse schone gaan zitten, waarmee hij in gesprek raakte. Ik besloot mij er ook mee te bemoeien. “Gefahlt die Rex dir?” stelde ik als openingsvraag aan de dame. Ook zij was pas net in GT. “Gefahlt es dir in GT?” vroeg ik. Uiteraard was GT een goede plaats om te vertoeven, verzekerde de dame mij. “Dass verstehe ich. Viele hubsche manner.” antwoordde ik. Er kwam geen bevestiging. “Du kommst aus Holland? » vroeg de dame aan mij. “Ja, liebst du Hollandische manner?”. Ze antwoordde: “Ich liebe Hollandische schwanze.” “Ja?” zei ik : Kwaliteet von Hema”
Eerlijk gezegd toonde dame meer interesse in Rex. Ik probeerde nog even de directe aanval in te zetten. “Wer ist hubscher? Ich, oder meine freund Rex?” Zonder te twijfelen wees de dame Rex aan. “Gvd. Rex heeft al een voorschot betaald.” dacht ik. Ondertussen was Katharina uit Kroatie weer bij ons komen te staan en ze gaf mij recht op mijn mond een zoen, terwijl haar handen aan mijn billen zaten. “Katharina, verstehst du dass? Deine freundin findest Rex hubscher dann mir. » « Sollen wir nach zimmer gehen ?” was het antwoord van Katharina. Ik vond ook dat het tijd werd voor sex.

Katharina en ik begaven ons naar een tuinhuisje buiten. Na het opdekken van het bed ontdeed ik mij van mijn ijsberenvel en mijn ijsberenlichaam was (tot grote schrik van Katharina) in vol ornaat zichtbaar. Ondertussen was ook Katharina ontdaan van haar schaarse kledij. Haar kleine borstjes priemden vooruit en wij gingen gezamenlijk op bed liggen. Ik probeerde haar te zoenen, maar daar deed Katharina niet aan. Tegenvaller 1. Hierdoor moest ik gelijk aan de waarschuwing van Rex denken en dus aan Rex. Ondanks dat Rex, zoals wij allen weten, een sympathieke kerel is, is een dergelijke gedachte niet echt lustopwekkend als je naakt op een bed in GT ligt. Dat was tegenvaller 2. Maar ik zette mij over de tegenvallers heen en kroelde wat met Katharina die redelijk snel mijn penis bestormde en die lekker pijpte. Ik dacht dat als we toch zo lekker bezig zijn, dat ik dan ook maar eens aan de slag moest gaan. Ik besloot haar te beffen, maar ondanks dat ze lekker nat werd, was ze daar niet zo van gediend. Het werd dus afwerken. Katharina deed een condoom om mijn penis en trok mij boven op haar waar de eerste fysieke penetratie plaatsvond. Het was best lekker, maar dat had meer te maken met 2 weken onthouding, dan met de kwaliteiten van Katharina. Na 3 standjes werd het tijd om klaar te komen (voor mij althans). Ik rolde het condoom van mijn penis en vroeg aan Katharina of ik haar mond mocht klaar komen. Dat mocht. Katharina zette haar mondje op mijn penis en niet lang daarna werd haar mond gevuld met mijn sperma. Einde oefening.
Na 20 minuten waren wij weer op de terugweg. Bij het afrekenen moest ik € 75;= betalen en ik gaf € 80;= (ik had niet gepast). Katharina veronderstelde zonder te vragen dat de € 5;= extra een fooi was. Ik liet het maar zo.

timjava
14 december 2007, 00:18
Naam : Katerine

Nationaliteit/Taal : Tsjechie/ slecht duits en engels

Leeftijd : 20

Haarkleur/-lengte : Zwart/ kort

Lengte dame : 1,65

Postuur/Cupmaat : A

Tatoeages/Piercings :niet opgevallen

Service: TZ, FT

Voordelen: Geen

Nadelen:opdringerig

Tijdsduur :30 minuten

Prijs : € 75,--

Extra’s bij het bezoek: FT

Nadat ik aan de bar door deze dame ben aangevallen, besloten om even in de kino te gaan liggen. Vervolgens het afgemaakt in een huisje. Omdat het mijn 4e kamer bezoek was die dag, was ik zelf niet in topvorm. Zij deed wel erg haar best om het mij naar de zin te maken. Na diverse standjes doorgenomen te hebben, heeft ze het afgemaakt met een FT.

timjava
14 december 2007, 12:38
Tatoeages/Piercings :niet opgevallen

Toevoeging zij heeft een klein piercing rechts boven haar lip.