PDA

Volledige versie bekijken : Geile Tijden, September 2007

Randy
1 september 2007, 00:37
In GT waren er relatief weinig vrouwen, en ook weinig bekende beren. Met GT Junky bijgekletst over de dames die ons zo bezig houden, en voor de rest heb ik het lekker rustig aangedaan.

Dames gezien: Lisa, Timi, Hoiny (?, Hongaars, nieuw, vriendin Timi), Bettina, Monica (H), Vanessa (Sp), Claudia (Kr), Alicia (Oekr, terug van lang weggeweest, en weer de fraaie diva als altijd), Maggy (Chin), Alina (R), Ely (R), Summer.

Met Nikita een fijne sessie gehad.

Met Lisa had ik een misverstand, waardoor we uiteindelijk niet op de kamer beland zijn, helaas...

egon, Dr. Rammler
1 september 2007, 10:23
In GT waren er relatief weinig vrouwen, en ook weinig bekende beren. Met GT Junky bijgekletst over de dames die ons zo bezig houden, en voor de rest heb ik het lekker rustig aangedaan.

Dames gezien: Lisa, Timi, Hoiny (?, Hongaars, nieuw, vriendin Timi), Bettina, Monica (H), Vanessa (Sp), Claudia (Kr), Alicia (Oekr, terug van lang weggeweest, en weer de fraaie diva als altijd), Maggy (Chin), Alina (R), Ely (R), Summer.

Met Nikita een fijne sessie gehad.

Met Lisa had ik een misverstand, waardoor we uiteindelijk niet op de kamer beland zijn, helaas...

hi randy ! Janice auf deinem Avatar werkt nu in Köln-Wahn, Frankfurter Str.
bei Cat-Exclusiv. Ist ein Wohn.-Puff.
Groetjes Egon :wink:

piranha
2 september 2007, 13:22
Gisteren na een helse week van stress en eigenlijk zo moe als een hond de wagen ingekropen en naar GT gezoefd om even heerlijk te relaxen, want daar zijn plaatsen zoals GT namelijk voor gecreëerd.

Rond 16.00 hr aangekomen, en zoals steeds lekker koffietje genomen en als een luie hond wat in de tuin gaan liggen. Nu had ik een paar weken geleden m'n zinnen gezet op poolse Lisa maar die was er toen niet, misschien op vakantie dacht ik. Deze week had ik hier dan weer gelezen dat ze wederom gespot was, en eigenlijk moet ik toegeven dat ik toch een beetje voor haar naar GT was afgereisd. Doch gisteren was ze er weer niet...:mad: :mad:. Na een kleine derpessie mezelf toch kunnen herpakken en op jacht naar iets anders.

Even "off topic" : Zo zag ik gisteren Vanessa weer rondparaderen (duits/italiaanse) mooi,mooi,mooi....Heb al eens een praatje met haar gemaakt vorige keer, maar aangezien de recensies niet zo lovend waren toch maar gepast. En gisteren na haar een beetje geobserveerd te hebben viel het me op dat ik haar nooit zie glimlachen, tegen niemand, ook vermijd ze blijkbaar elk oogcontact, daarom noem ik haar ook de "icequeen". Toch intrigeert deze jonge vrouw me wel, vind haar zelfs een beetje mysterieus (ofwel maak ik mezelf dit wijs en sta gewoon geil van haar). Eens zal ik, tegen beter weten in, toch een keertje met deze dame op een kamer belanden, al was het maar om dat lekkere kontje eens lekker te masseren. Maar verder nu.

Na het eten zag ik thaise Annie in de inkomhal staan, daar ik ze een beetje professioneel vind overkomen even getwijfeld, maar toch, zij zou het worden vanavond. Beetje later zag ik haar aan de kino zitten, even een praatje met haar gemaakt en toen.......ja toen excuseerde ze zich even want ze moest even gaan telefoneren.....maar ze kwam helemaal niet terug:o :o :o . Wat krijgen we nou dacht ik:heul: . Even later zag ik haar doodleuk in de bar zitten kletsen met een Afrikaanse dame. Nou goed ik zette me aan de bar, drankje erbij, wederom kleine depressie maar het leven gaat door. Na een minuutje of tien kwam Annie met haar Afrikaans vriendinnetje en nog een blond meisje recht tegenover me zitten op de barkrukjes tegen het raam. Ik wierp een boze blik op Annie......uiteraard zonder ook maar het minste effect, want Annie begon gewoon te lachen.:angryfire :angryfire. Op de koop toe begonnen deze drie dametjes me wat te jennen door elkaar wat beginnen te zoenen en elkaars tepeltjes te likken, bloedgeil werd ik ervan. Maya of mara (de nigeriaanse, kan ook een andere naam zijn geweest) stapte plots op me af en vroeg of ik geen zin had in een trio met Annie en haar. No way, zei ik haar, ik zou onder geen beding nog met Annie naar de kamer gaan, ze had haar kans verkeken. Maar Mara liet het hier niet bij, begon wat geile taal uit te slaan en zei me dat ik toch nog maar eens even goed moest nadenken........na een kwartiertje ging ik uiteraard voor de bijl.

Dus met z'n drieën een hutje opgezocht en dat heb ik me niet beklaagd. Nou ben ik niet zo voor triootjes, daar ik het moeilijk vind om me op twee dames tegelijk te concentreren, en dat was nu niet anders, maar de missie moest volbracht worden. We zijn begonnen met Annie lekker vol te spuiten met Nivea crème en haar een heerlijke massage te geven, wat heeft ze toch een lekker lijfje, Annie heerlijk verwend met twee tongetjes. Daarna zijn we overgegaan op Mara, hetzelfde ritueel. En als laatste kwam piranha aan de beurt, halve fles Nivea over mijn lijf en vier heerlijke handjes de me masseerden, om beide begonnen ze heerlijk te pijpen (Annie is hier echt wel goed in vond ik) Mara ging op een gegeven moment alleen verder met pijpen terwijl Annie me lekker begon te zoenen, ik begon het al behoorlijk moeilijk te krijgen, Annie kwam dan boven op m'n gezicht zitten en bood me haar heerlijke grotje aan zachtjes maar toegewijd begon ik haar te beffen en kreeg het nu héél moeilijk, doch ik wou hier nog niet eindigen. Na een tijdje te zijn doorgegaan kwamen ze beiden naast me liggen, me beiden zoenend en geile woordjes toesprekend me door hun beide handjes laten aftrekken en me helemaal laten gaan. Voor mij was het de beste sessie tot nu toe in GT.

Herhalingsgevaar :

- Met Mara zit er niet in, niets negatiefs over haar, maar het is niet echt m'n type, voor ijsberen voor wie dit wel zo is gaan met haar een lekkere sessie hebben.

- Wat Annie betreft, 100%, kan je gif op nemen. Ze heeft IMO een beetje een proffie uitstraling, maar op de kamer bleek het tegenovergestelde waar, een hele lieve meid en een heerlijk lijfje en prachtige borsten. Silicoontjes weliswaar, maar dat ziet piranha nu eenmaal graag.

Heerlijke dag, het leven kon gisteren even gewoon niet mooier zijn.

MiniME
2 september 2007, 13:55
Hier dan een eerste aanzet tot een cluboverzicht, waarin meegenomen een aantal criteria die de DAMES in de club betreffen (Service betekent niet alleen het aangeboden service nivo, maar ook de passie waar het mee uitgevoerd wordt, Voorspel betekent hier hoeveel laat de dame van haar performance zien voor je de kamer op gaat, Prijs betekent niet zozeer het absolute prijsnivo, maar in hoeverre er vooraf 100% duidelijkheid is over de prijs en of de dames in deze club standaard prijzen hanteren of niet) alsmede een aantal criteria die puur de CLUB betreffen (Prijs slaat hier op entree, Afstand is gezien vanaf midden NL en dan hoe verder hoe minder punten).

http://hidebehind.com/lthumbs/F8/F8834C.jpg (http://hidebehind.com/F8834C)

Allemaal heel subjectief ingevuld natuurlijk, maar we kunnen altijd nog een zelfde overzicht maken, maar dan met de subjectieve scores van ALLE ijsberen (of mogen we niet nog meer lijstjes maken hier? :D).

Conclusie na mijn invulling: De top van de clubs die qua DAMES boven de 21 scoren zijn Mausi's, Freude, Bernd's en GT. De top die qua CLUB boven de 30 scoren zijn YY, PHG en GT. Duidelijk is dat er maar 1 club is die in beide lijstjes voorkomt en dus (tot op heden) een ideaal compromis lijkt. Helaas is GT niet de club waar de beste dames zitten.

Duidelijk wordt zo ook waarom veel mensen zo graag naar PHG en YY gaan: prima clubs waar het heerlijk toeven is. Alleen niet de top qua dames helaas. In Freude/Mausi's/Bernds is het net andersom: top dames met super performance, maar in een entourage die een heel stuk minder is. GT scoort eigenlijk nergens als nummer 1 (behalve in hygiene denk ik) maar overall is een goed compromis. Ook begrijpen we ijsberen als Gustomass weer wat beter als het om Xanten gaat als club en de (persoonlijke) sfeer daar. Voor super sex met mooie dames van 22 moet je daar echter niet zijn.

Hopelijk komt er nog ooit een club waar dames zitten met een service nivo van Bernds, de looks van de Mausi's dames, en het voorspel zoals in Freude aangeboden wordt en qua aantal dames zoals in Oase, inclusief de faciliteiten daar en dan de sfeer zoals in PHG, de hygiene zoals in GT, eten zoals in YY, drinken zoals gisteren in PHG (lekker die cocktails!) met het prijsnivo van Mausi's en een hele grote parkeerplaats, 20 kilometer van mijn huis! :freu:

Note Big30:
Specifieke Gt beschouwingen in dit topic, meer algemene kun je ook kwijt in.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=50058

blijemotorrijder
2 september 2007, 15:44
Minime,
Waar is Mausi's ?
Ik heb nog nooit van deze club gehoord.
Verder ben ik het wat GT, Freude en PHG betreft helemaal eens met jouw waarderingen / observaties.

timjava
2 september 2007, 16:07
Minime,
Waar is Mausi's ?
Ik heb nog nooit van deze club gehoord.
Verder ben ik het wat GT, Freude en PHG betreft helemaal eens met jouw waarderingen / observaties.

Bijgaand de link van Mausi´s
http://www.mausi-und-team.de/index.p...tpage&Itemid=1

MiniME
2 september 2007, 17:26
En hier vind je wat recensies sinds juli j.l.: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7290&highlight=mausi

Hollandmale
2 september 2007, 17:28
.

MiniME
2 september 2007, 17:32
Je bent niet echt spraakzaam HM:cool:

Rob10
3 september 2007, 22:38
www.telegraaf.nl/buitenland/70110711/Britten_bevestigen_ongelukje_atoombom_Duitsland.ht ml?p=13,1

Er hebben daarna genoeg explosies :fuck: plaatsgevonden aldaar:D

ilovethaigirls
4 september 2007, 12:19
Bij deze wens ik jullie toch nog even te waarschuwen voor de talrijke snelheidscontroles in de omgeving van GT. Wij zijn echt geen hardrijders maar mochten toch al 2x een pv ontvangen bij slechts 5 GT bezoekjes (telkens vrijdag) :madgo: .

eerste maal 69 km/u = 35 euro
tweede maal 61 km/u = 30 euro

Nu is dit voor ons verder goed afgelopen, maar je vrouw of vriendin zou zich wel effe vragen kunnen stellen. Ontkennen heeft geen zin :nee: , je staat er klaar en duidelijk met je gezicht op, de foto wordt van vooraan genomen :mad: :mad: .

1313
4 september 2007, 19:29
waar wordt gecontroleerd?

:confused:

Forza...germania
4 september 2007, 21:50

Bij GT in de buurt :eek:

Rex
4 september 2007, 21:57
Bij deze wens ik jullie toch nog even te waarschuwen voor de talrijke snelheidscontroles in de omgeving van GT. Wij zijn echt geen hardrijders maar mochten toch al 2x een pv ontvangen bij slechts 5 GT bezoekjes (telkens vrijdag) :madgo: .

Dank voor de tip, ik rijd ook altijd als een jekko door die 70 km/h zone. Ja, je bent in Dld of niet denk ik dan, nee zonder gekheid, je moet altijd op blijven letten, dat wel.

En zodra ik een auto langs de kant zie staan, draai ik gewoon ff mijn koppie opzij. Knappe Duitse (blauw) Helm die me dan nog herkend.....:rolleyes:

Randy
4 september 2007, 21:57

eerste maal 69 km/u = 35 euro
tweede maal 61 km/u = 30 euro

Nu is dit voor ons verder goed afgelopen, maar je vrouw of vriendin zou zich wel effe vragen kunnen stellen. Ontkennen heeft geen zin :nee: , je staat er klaar en duidelijk met je gezicht op, de foto wordt van vooraan genomen :mad: :mad: .

Waar is deze controle? Vanaf Venlo mag je in DLD zodra je de snelweg afbent, minstens 70.

Willem2
4 september 2007, 22:01
Waar is deze controle? Vanaf Venlo mag je in DLD zodra je de snelweg afbent, minstens 70.

Hmm er zijn genoeg wegen naar Rome waar je ook 50 moet rijden :D . Eagledriver kan het weten want die moest op aanwijzen van Babbel door Breyll (ofzoiets) rijden. Op een gegeven moment begint Babbel opeens heel hard te zwaaien............................nog geen tel later worden we vol in het gezicht geflitst :eek: :D ;)

:wink:

Randy
4 september 2007, 22:27
Oeps Kees heeft Mulo-B en daarna nog wat curussen boekhouden bij de LOI gevolgd en is dus niet van de domme maar ehm "multi-vendor policy" dat behoeft toch enige tekst en uitkeg voor Kees!

Multi vendor policy: bij meerdere leveranciers kopen, die dat ook weten, zodat ze scherp blijven. Geldt niet aleen voor clubs :rolleyes:

Keesroeiboot
4 september 2007, 22:40
Multi vendor policy: bij meerdere leveranciers kopen, die dat ook weten, zodat ze scherp blijven. Geldt niet aleen voor clubs :rolleyes:

Kijk das nu weer eens heel aardig en attent van randy dat hij een heel duidelijk antwoord geeft!

Toch komt hier vraag op hoe je dit in de praktijk realiseert? Ik ben dus zelf nu 2 maal in PHG geweest en ook nog in een FKK (naam vergeten). Stel dat ik aan MVP wil doen bij een wellicht voorgenomen bezoek aan zeg Freude of Gt, moet ik dan aan de thekefrau vertellen "Hallo is bin Kees aus Holland und is war aus schon mahl in die Happy Karten".

Ze moeten dus van mij weten dat ik ook in andere clubs kom :confused:?

Randy
4 september 2007, 22:43
Vaak willen ze in een club wel eens vragen hoe je het vond. Dan kun je iets zeggen als: in club X hebben ze dit en dat wat ik heel leuk/aangenaam vind, kunnen jullie zoiets ook niet hier doen?

Keesroeiboot
4 september 2007, 22:52
Vaak willen ze in een club wel eens vragen hoe je het vond. Dan kun je iets zeggen als: in club X hebben ze dit en dat wat ik heel leuk/aangenaam vind, kunnen jullie zoiets ook niet hier doen?

Bedankt randy voor de goede tip! Ik herken dit wel want toen ik dus een keer in PHG was en afscheid nam van Maggy vroeg ze me "Und Kees hat es dir gefallen" dan had ik dus kunnen zeggen "Tol, spitze, super, aber es is zeit feur en whirlpoel bei aus den die gibt es in Gt schon"

Ok dan had ik een beetje gelogen want ben nog nooit in Gt geweest maar dan had ik dus wel aan "multi-vendor policy" gedaan!

ilovethaigirls
5 september 2007, 08:41

Wij rijden steeds aan GT het straatje uit naar rechts, dan aan de verkeerslichten terug rechts richting Roermond. Er zijn daar een aantal plaatsen waar de max. snelheid 50 km/u is. Daar is het dus oppassen geblazen.
Een verwittigde ijsbeer is er 3 waard !

thesickboy
5 september 2007, 09:19
Wij rijden steeds aan GT het straatje uit naar rechts, dan aan de verkeerslichten terug rechts richting Roermond. Er zijn daar een aantal plaatsen waar de max. snelheid 50 km/u is. Daar is het dus oppassen geblazen.
Een verwittigde ijsbeer is er 3 waard !

Yep dit klopt, ook TSB is daar al een aantal keer zwaar in de remmen gemoeten...

MiniME
5 september 2007, 10:49
Dank voor de toelichting hoor Randy, het is inderdaad een standaard term voor als je bij meedere (multi) leveranciers (vendors) gaat winkelen om zo de kwaliteit en de prijs scherp te houden. Voor bv telefonie kon dat vroeger niet, dan moest je altijd bij KPN zijn. Nu kun je bij meerdere partijen terecht. Terug naar de clubs: als we allemaal alleen nog maar naar (bv) GT zouden gaan, zou dat op termijn slecht zijn voor de markt, omdat GT dan monopolist wordt en de prijzen kan bepalen of concessies gaat doen aan de kwaliteit (ivm kostenbesparing). Soms gedragen ze zich al zo trouwens :D

De clubs weten heus wel dat ijsberen ook naar andere clubs gaan, maar het kan geen kwaad dat af en toe te laten vallen. Toen ik een keer na 2 uur alweer uit GT vertrok vroeg Tatjana ook erg bezorgd: war es nicht ok? Dan heb je een kans om het uit te leggen (toen waren er gewoon bijna geen goede dames in huis) en te zeggen dat je naar Freude gaat. Tatjana is 1 van de weinige die dit ook begrijpt en dan reageert met een VIP pass oid. Dan heeft de multi-vendor policy dus ook een beetje geholpen (nog beter is het als je dan de volgende keer komt en er zitten een stuk meer goede vrouwen!).

flens
5 september 2007, 20:49
Ich bin auch schon auf dem Weg weg vom GT geblitzt worden, war 21 zu schnell, gab sogar 1 Punkt. Blöd die Fragen zu Hause, was man ausgrechnet in Brüggen macht.........

Das war, wenn man rechts vom GT die Straße fährt und dann an der Ampel auf die Hauptstraße links fährt Richtung A52. Auf der rechten Seite in einer 70er Zone standen die Ärsche :angryfire :angryfire .

Ace2
8 september 2007, 12:13
Na een week tussenpauze was het weer eens tijd om naar GT te gaan. Dit keer had ik een beetje een dubbel gevoel. Was het dat een oud vriendinnetje weer was opgedoken?, was het dat ik zou worden opgewacht? Was het omdat ik niet wist of er bekende ijsberenvrienden zouden zijn? Of was het doordat Freude mij zo goed was bevallen vorige week? Ik weet het niet, maar ik zal er niemand verder mee lastig vallen.

De reis ging voorspoedig en om 17.00u. drukte ik op de rem om mijn auto bij de bouwmarkt te parkeren. Ervaren liep ik langs de Hongaarse bodygards die waarschijnlijk dachten: “die geile oude vent gaat weer grietjes palen.” of iets in die trant. Ik moet zeggen dat die Hongaren wel mensenkennis hebben.
Ik stapte binnen en had mijn € 50;=-biljet soepel overhandigd. En voordat ik het wist had ik al een badjas en was de vriendelijke thekefrau al weer weg om een bandje voor mij te halen. Nieuwsgierig keek ik rond naar de mooie schaars geklede dames die rondliepen, maar vandaag helaas niet voor mij bestemd waren. Ik had mijn rechterhand op de balie liggen en ik keek, zoals gezegd, rond. Ik zag vele nieuwe gezichten die zeker het aanschouwen waard waren. Dachten die dames maar hetzelfde over mij. Ineens voelde ik een tedere streling over mijn handpalm, die vervolgens stevig werd vastgepakt. Ik was zo geobsedeerd door al dat vrouwelijk schoon dat ik schrok. Ik draaide om en zag de vrolijke lachende Summer. “Heute bist du von mir. » zei Summer geheimzinnig.

Na het omkleden en douchen liep ik de bar binnen en ik zag zo snel de volgende dames: Summer, Anny (thais), Nadine (thais), Bettina, Ely, Victoria, Roxanne, Magdalena, Lin, Chanel. Guhl, Gulcan met vriendin, Nicolle, Sandra, Christina, Bianca, Emily, Janet, Jill, Maria, Melissa en nog meer bekende gezichten (met voor mij onbekende namen).

Ik had verwacht dat ik zou worden opgewacht, maar dat was niet het geval. Dat gaf mij de gelegenheid om even bij te kletsen met Lin. Ook Anny zwaaide uitbundig en lachte breed naar mij. Waarschijnlijk smaakte mijn € 50;=-biljetten van een tweetal maanden geleden naar meer. Toendertijd vond ik haar er erg geil uit zien. Nu zat ze half naakt, met haar grote borsten duidelijk zichtbaar, op een krukje. Haar gigantische tatoeage op haar schouder was ik al weer bijna vergeten, maar viel nu extra op. Ik had haar al die tijd niet gezien (maar vergeten was ik haar niet), maar het weerzien bracht minder hormonen in mij los dan ik had verwacht. Ook haar gebruinde huid die ze een tweetal maanden geleden nog had was erg blank geworden. De slechte zomer eiste zijn tol. Anny zal er vast anders over denken, want Thaise (vrouwen) houden nu eenmaal van blanke huidjes. Het ging goed met Anny (althans volgens eigen zeggen). Lang kon ik haar niet bewonderen want mijn GT-vriendinnetje had ondertussen haar entree gemaakt. Eerst gingen wij gezellig koffie drinken om vervolgens in de kamer elkaar te verwennen. Het zou zo’n 3 uur zijn beslag nemen.
Op de kamer werden wij zo nu en dan gestoord door vriendinnetjes van mijn vriendinnetje. Snel werden dan mijn edele delen verstopt achter een handdoek. Alsof deze dames de schok van het zien van een penis bespaard moest blijven. Nadat de vriendinnetjes voor de derde maal ons bezochten vroeg mijn vriendin: “Warum kommst du so oft?.” “Willst du meine arsch sehen. Gefaht dass dir?” vroeg ik. Het was genoeg om de dames de stuipen op het lijf te jagen.
Naast dat deze onderbrekingen de sexuele sleur een beetje braken, vernam ik op deze manier nog eens wat. Zo bleek dat de dames niet gediend waren van mannen die minder prettig uit hun mond roken (al was de gebruikte termologie iets anders). Ook het machogedrag van ons ijsberen werd eerder als grappig dan als stoer ervaren. Ik besloot maar niet te vragen of ze mij op Hercules vonden lijken.

Bij terugkomst in de bar was het nog steeds redelijk druk. Ik vernam dat het pas de eerste dag van deze week was dat de (mannelijke) bezetting behoorlijk was. “Katastroffe” zei een dame tegen mij toen ze het over de woensdag had.

Ik was blij verrast Boedha, Galiculga en GT-Juncky (weer voor het laatst, net als volgende week) te zien. GT-Junckey had die middag YY al onveilig gemaakt. Het viel hem op dat er toen veel Hongaarse dames al daar waren.

Ooit maakte ik de fout om tegen een dame in GT te zeggen dat mijn bijnaam Hercules was. “Genau wie meine muskulare” zal ik er bij hebben gezegd. Toen echter deze avond al 2 dames mij met Hercules begroetten begon mij de angst te bekruipen dat mijn grap zich tegen mij ging keren. Ook GT-Juncky riep luidruchtig “Hercules” naar mij. Ik was nu wel een beetje gerustgesteld, want van hem weet ik dat hij het meent.

Wij werden bezocht door Bettina. Bettina gaf mij een natte tongzoen, waarop Ely riep: “Wass machst du mit diese slamber?” Ik antwoordde voor Bettina: “Sie kusst mir. Ich kusse sehr gut. Has Bettina dass nicht gegen dich gesagt.”. Zoveel zelfoverschatting was zelfs voor Ely teveel en ze droop stilletjes (en dat is een hele prestatie) af.
Ondertussen kwam ook Thaise Nadine bij ons staan. Ze zag er strak en gewillig uit. Haar mooie lijfje wist mij wel te beroeren. “Du siehst gut aus” maakte ik als oprecht compliment. Ze lachte naar mij. “Hast du uber mich getraumt?” vroeg ik haar geintresseerd. “Ja” was het eerlijke antwoord van een lachende Nadine. “Ich auch” zei ik en ik vervolgde: “Ich habe auch uber mich getraumd.”

Het merendeel van de tijd bracht ik echter met mijn vriendinnetje door. We zoenden wat af. Op een gegeven moment kwam een ander meisje bij ons staan. Mijn vriendinnetje zei “vol trots”: “Er seht gut aus.” (ik had net daarvoor € 25;= extra beloofd). Het nieuwe meisje kwam naar mij toe en fluisterde in mijn oor: “Sie ist ein schlamber. Morgen hast sie eine andere Hercules.” Ik geloofde elk woord ervan. Ondertussen hoorde ik mijn vriendinnetje tegen Caligula het woord “gross” zeggen. “Was ist mit meine schwanze?” riep ik. “Nee” zei Caligula “We hebben het over je ego.”

Ondanks dat ik het best naar mijn zin begon te krijgen met al dat geouwehoer met de meisjes, zag ik ook dat mijn vriendinnetje aan het werk moest. Toen de pizza’s werden binnengebracht, bracht ik mijzelf naar buiten. Uiteraard nam ik van een ieder afscheid, al kwam later Boedha nog even met mijn vriendinnetje langs waarna nog een keer lekker afscheid werd genomen. Ik had het schijnbaar verdiend.

Het was een rustige en korte avond geweest, maar daarom niet minder goed. Ik stapte met een prettig gevoel in mijn auto en drukte fier mijn gaspedaal in. Vanuit mijn cd-box schalde luid bekende rock-nummers, terwijl ik de horizon tegemoet reed, al neuriend: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home……..”

Forza...germania
8 september 2007, 19:19
Ik lees niks meer over Sabrina/ Micky :confused:

Willem2
9 september 2007, 02:08
@ Ace2
Schlampe ;) (Lampie :D )

little diablo
9 september 2007, 11:01
Gisteren samen met Roberto en een nieuwe Zeeuwse beer de house al vroeg binnen gegaan. En :eek: wat een aanbod gisteren de verhouding was haast een op een en gedurende de tijd bleven ze maar de wei in lopen. Vele nieuwe ook waaronder enkele blonde poolse(helaas niet aan toegekomen) en ook bekende Annie,Lin,Ting,Melissa(poolse)Juliana,Lisa(poolse) monica(poolse)Camilia(poolse)Corina, Marina, Samira,Ola(poolse)Mercedes,Roxanna2, de Diva,s Helena(grieks) en Mia(marokaans)Gabriela(spaanse)Regina,summer(thais e) eileen( thaise) maja(afrikaans) en Isa weer gespot na een lange afwezigheid.
Het was erg moeilijk kiezen de keus was groot en :eek: uiteindelijk 4 dames uit de wei getrokken Jenny,Ellie,Annie en Erika:teuflisch

In de middag toen inmiddels Boedha en Gt junky ook binnen waren gekomen plaats genomen op de sofa,s . En altijd als boedha zijn zit heeft genomen begint het op een haren van de sjeik van Dubai te lijken. Want binnen de kortste keren was Boedha omringd door de vele Hongaarse chicks. Het uitzicht mocht er ook wezen want op steenworp afstand lag Mercedes Ganz naakt op de bank terwijl ze een massage kreeg.
Rex was inmiddels ook gearriveerd. Het eten was :o :o Daarom met zijn alle chinees food besteld en buiten plaats genomen.
Zeeuwse beer was aardig onder de indruk van het gebeuren in de wei, en moest ook wel toegeven dat alle promotie verhalen over GT inderdaad wel klopte. Hij vond het erg jammer dar ie niet in venlo woonde:D
Toch vond ie het allemaal nog te tammetjes, en wou hij wat meer aandacht:smile2: Om dat te werk stellen liep hij na de kleedkamer en gooide hij daar zijn badjas af en ruilde deze in voor een handdoek. Zo nu was zijn afgetrainde Torso zichtbaar. Dominant liep hij even later in de wei om te kijken of hij het gewenste efect kreeg:D En ja hoor ik heb hem net voor enen pas weer waargenomen. Iets voor sluitings tijd the house verlaten. Wow wow een top avond qua dames. Jammer van de mindere ervaringen, maar ondanks dat:freu: :prost:

Saluti L Diablo

Gustomass
9 september 2007, 12:30
Gisteren samen met Roberto en een nieuwe Zeeuwse beer de house al vroeg binnen gegaan. En :eek: wat een aanbod gisteren de verhouding was haast een op een en gedurende de tijd bleven ze maar de wei in lopen. ...... Wow wow een top avond qua dames. Jammer van de mindere ervaringen, maar ondanks dat:freu: :prost:

Saluti L Diablo
Heel fijn om te lezen dat deze doorgewinterde Golden Time Ijsbeer weer helemaal ontdooit blijkt en zich weer op het berepad in Golden Time is gaan begeven.
Veel plezier.....maar dat zal wel lukken.

Wellicht moest Gusto ook maar weer eens een keertje vreemd gaan in GT.
Had Diablo niet Marina op zijn presentielijstje staan....

Gustomass die het energiepotje nog helemaal leeg heeft van zijn zaterdagse excapades bij Jenny\'s Partytreff Xanten.

Hasta Luego mes chicas a Golden Time.
Gustomass.

Rex
9 september 2007, 21:33
Zaterdag ook afgereisd naar GT, waar het bij binnenkomst al lekker druk was qua vrouwen.................Gezellig zitten babbelen met Little Diablo en z'n twee maten Roberto en Rocco en ook plaatsgenomen op de grote bank samen met GT-Junky en Boedha. Later kwam ook Latoyan nog ff buurten..........

Was weer een topbezetting qua vrouwen en dus weer moeilijk kiezen. Eerste ronde met - hoe kan het ook anders- Poolse Melissa, voor weer een heerlijke GFE sessie.
Tweede ronde op herhaling met Mercedes en als afsluiter van de avond met de Cleopatra van GT, de Egyptische Sharifa.

Ik heb me wederom uitstekend vermaakt in GT. Volgende week ben ik weer van de partij...........

uurtje
10 september 2007, 18:19
Gisteren een kijkje genomen in GT. Ik had de indruk dat de verhouding ijsbeer / dame ten nadele van de ijsbeer was. Later op de avond werd het wel beter. Voor de liefhebbers van de Duitse schlager werd ook goed gezorgd.
Verder bussiness as usual. Eten, pizza etc conform GT standaard. Dames die het druk hebben, dames die zich vervelen. Dames die wachten, dames die jagen.....
Jammer dat je begint te merken dat het vroeger donker wordt en dat het buiten al een beetje fris is.
Oh ja, kamerinspectie gehad met Nikita en Chantal...

Willem2
10 september 2007, 19:34
Gisteren een kijkje genomen in GT. Ik had de indruk dat de verhouding ijsbeer / dame ten nadele van de ijsbeer was. Later op de avond werd het wel beter. ...

Leg uit AUB.

uurtje
10 september 2007, 19:59
Leg uit AUB.

Nou, omdat het zo vriendelijk gevraagd werd. De verhouding dames / ijsberen werd meer 50-50. Echter niet omdat er meer dames kwamen maar omdat de ijsberen naar hun holletje gingen.

Het werd dus rustiger vanaf een uur of 10....

Willem2
10 september 2007, 20:02
@ Uurtje

Dan zal ik het nog een keer vriendelijk vragen. Over hoeveel dames praten wij dan ongeveer en over hoeveel ijsberen :rolleyes: ;)

PS Ik moet jou uiteraard niet storen in al jouw recensies en buitenschoolse activiteiten :D

uurtje
10 september 2007, 23:14
ach, er is een verschil tussen storen en gestoord worden zal ik maar zeggen.

Maar.....het is wel moeilijk om aan te geven hoe de verhouding precies lag. Laat ik maar een poging wagen. Tegen de namiddag waren zowel de parkeerplaaten bij GT en die van de bouwmarkt vol. Ik schat dat er zeker 50 ijsberen waren en 25-30 dames. Uiteraard blijft het giswerk omdat het altijd moeilijk te schatten valt hoe de kamerbezetting is.

Wie het beter weet mag het zeggen!

Willem2
14 september 2007, 21:14
Gruß
Euer flens, der kein Heineken trinkt:D

Omdat hij uit België komt :rolleyes: ;)

Jorah Mormont
15 september 2007, 10:28
Het was me het dagje weer wel gisteren. Als adaptieve ijsbeer heb ik gisteren drie clubs bezocht. Het hele verhaal begon met de gebruikelijke inleidende smsjes met mede ijsberen. “waar gaan we vandaag naar toe” was de vraag welke we elkaar stelde. De keuze viel uiteindelijk op YY.

Tegen het einde van de ochtend vanuit mijn woonplaats vertrokken om op tijd voor het goedkoopste tarief YY binnen te komen. Uiteindelijk was de verkeerschaos in Roermond de boosdoener welke mij te laat liet binnenkomen voor het 40 euro tarief.

Bij binnenkomst was het vrij rustig in de club en besloot ik maar eens lekker van het nazomer zonnetje te gaan genieten. Een ligbed opgezocht bij het zwembad waar ik later met Rob10 aan de praat raakte. Niet veel later arriveerde de eerste afgesproken ijsbeer luisterend naar de naam Bart. Nadat deze diverse omeletjes had verorberd besloten we samen de club te gaan verkennen op de aanwezigheid van hertjes. Het was inmiddels tegen 15:30 en het was nog steeds erg rustig. Zowel Bart als ik konden buiten de bardame niet iets vinden voor een potentieel kamer bezoek. Beide vroegen we ons af of het nog wat zou gaan worden. Bart beklaagde zich over de harde muziek en we besloten maar een deur verder te gaan kijken. Niets ten nadele van YY, ik heb me de laatste tijd prima in deze club vermaakt, maar schijnbaar was het gisteren een wat mindere dag of waren we er gewoon te vroeg en hadden we eigenlijk geen zin om af te wachten of het aanbod van dames nog zou aanzwellen. We kozen maar voor het zekere en besloten onze heil elders te gaan zoeken. Snel nog even de ijsberen Rex en Janssen ingelicht dat wij de aftocht hadden ingezet naar GT. Rex kon nog net voor Roermond zijn koers wijzigen richting Duitsland.

Via het doolhof rond de nieuwe aanleg van de A73 zijn Bart en ik achter elkaar aanrijdend om 16:15 in GT aangekomen. We hadden verwacht dat Rex er al zou zijn, echter die kwam net iets later dan ons GT binnen. Althans, dit bleek later want toen we ons net met een koffie op het terras hadden gezeteld, zagen we in de verte de geile hond zijn eerste kamer gang maken met zijn TA Bianca. Bart was ook snel verkocht en verdween niet veel later met een Duitse dame met Turks bloed naar de kamer. Ik besloot GT te gaan verkennen en raakte tussendoor nog even met “desouza” aan de praat. Het was al redelijk druk in GT. Rex had zijn eerste verwijderingsbijdrage geleverd en even later komt ijsbeer Picasso1 ons vergezellen. Ook Bart was uitgeneukt en we vergrepen ons gretig aan diverse Salitos biertjes. Tja, wanneer je op dat moment nog maar weinig hebt gegeten, dan vallen deze biertjes toch wel heftig, getuige dat Rex en ik op een gegeven moment redelijk tollend op de beentjes stonden. Er moest gegeten worden, echter het aanrukte voer was zoals gewoonlijk in GT weer 5 sterren:kotz: Besloten om de Chinees zijn opwachting te laten maken.

Nadat onze Salitos biertjes weer waren geneutraliseerd was het tijd om eens in actie te gaan komen. Janssen had zijn opwachting inmiddels ook gemaakt zodat het clubje helemaal compleet was. Janssen waren we al snel kwijt teneinde ik hem later samen met de Kazachstaanse Roxanne allerlei onzedelijke handelingen zag verrichten in kino. Hij had zijn favoriet plekje weer gevonden. Na diverse pogingen dit spel tussen hun twee te storen ben ik verder op jacht gegaan naar mijn eerste verovering. Heel onverwachts belandde ik met de Hongaarse Timi op de kamer. Een lief onschuldig meisje welk ik de laatste tijd wel vaker in GT had zien rondlopen. Na een uurtje met haar op de kamer te zijn geweest de mede-ijsberen maar weer eens gaan opzoeken. De hele groep zat gezellig in de pan-handle van de bar en Janssen verwittigde me direct op de aanwezigheid van een typies “Sonny” meisje. Het ging hier om een uiterst knap meisje van 20 jaar met een onwaarschijnlijke onschuldige uitstraling. Het meisje afkomstig uit Duitsland luistert naar de naam Cheryl. Wat een beauty!! Ze zat er wat verzwaard bij wat later bleek dat ze hoofdpijn had. Janssen stelde haar nog voor dat ik haar daar wel van af kon helpen middels een massage. Ik gaf aan nog even te moeten acclimatiseren, maar dat ik zeker dit voor haar zou willen doen. Dus mijn tweede afspraak was gezet. Echter wat ik op dat moment niet wist was het feit dat de uitvoering er uiteindelijk niet zou komen. Janssen had nog wat restanten in zijn zak zitten en besloot zelf eerst maar deze jonge dame voor een kamer bezoek uit te nodigen. Dit geschiedde met wel een langdurige wachttijd voor de sleutel. Wij overige beren besloten te gaan bubbelen. In het bubbelbad gierde de hormonen door onze aderen. Picasso1 begon spontaan een erectie te krijgen in het bubbelbad en Rex zou zowat alles willen poorten wat voor zijn voeten zou lopen. Echter, er was een sleutel probleem. Het was ruim 23:30 en er werden al alternatieven geopperd. Het moraal van het verhaal is dat Rex, Picasso1 en ik snel ons zijn gaan aankleden en bij Tatiana een Wildcard voor Living Room hebben gehaald. Bart ging naar huis en Janssen hebben we alleen met Cheryl achtergelaten. Deze was nog steeds niet van de kamer terug. Mijn afspraak met Cheryl heb ik dan ook maar laten schieten.

Het vervolg was een afzakkertje in LivingRoom. Bij binnenkomst was het erg rustig, maar al snel kwamen er diverse dames van de kamer af. Ik was al snel verkocht aan de Poolse Gosha waar ik nog goede herinneringen van had. Deze 21 jarige brunette draagt normaal een bril, maar vandaag liep er wel heel mooi bij en ze had nu rasta haren. Ik heb deze dag dan ook kunnen afsluiten met een spetterende sessie met deze Gosha. Even na 01:30 was ik weer boven water. Rex en Picasso1 waren op dat moment nog steeds LivingRoom maagd. Ik besloot de aftocht naar huis te maken. Al met al een bewogen maar vooral leuke sauna dag voor Sonny, mede ook dankzij de aanwezige beertjes. Hoe het vervolg in LivingRoom is verlopen zullen ze zelf nog wel schrijven.

Sonny

ilovethaigirls
15 september 2007, 13:33
Gisteren samen met R EEN GT bezocht.
Wij kwamen er aan zo rond 15.30 en gingen gelijk binnen met de Thaise Nadine, wow wat een beauty....
Wij komen zo steeds rond dezelfde tijd toe in GT en het valt mij op dat het dan over het algemeen nog vrij kalm is, zowel qua dames als ijsberen. Na 1600 uur is het dan alsof een volle bus met vrouwen gearriveerd is. Deze komen dan stelselmatig binnen en zo tegen etenstijd was de bezetting echt top, ik denk meer dan 60 dames.
R EEN verdween al vrij snel met een van zijn vaste afspraakjes, de Duitse Jessica, voor hem zeker een GFE...
Ikzelf had me voorgenomen om toch maar te wachten op mijn superfavorietje Elena maar die daagde maar niet op. Ondertussen werd ik om het kwartier belaagd daar mijn vaste stalkster, een vrij struis gebouwde blonde, die mij verschrikkelijk begon te irriteren. Telkenmale ik in GT kom, verschijnt ze steeds ten tonele en die geeft nooit op. Haar naam weet ik nog steeds niet....
Net toen ik alle hoop al had opgegeven en eigenlijk al naar iets anders aan het uitzien was, kwam Elena dan toch de bar binnen :freu:.
Het werd wederom een hartelijk weerzien, dat op voortreffelijk wijze werd afgerond :fuck:.
Wat het eten betreft, de eerste 40 hadden nog deftig eten, ik had bijna niets meer. De aardappelen en het vlees waren op, behalve een niet te vreten soort warmgemaakte worst.
Ik had mijn zinnen een beetje gezet op een zeer kleine, maar mooie Thaise dame met lange zwarte haren maar die kon ik de ganse avond niet te pakken krijgen. Zij nam steeds ruim de tijd bij de andere ijsberen, zowel voor als tijdens het kamerbezoek. Een andere dame die mijn aandacht trok was een zekere Conny. Meer dan haar naam weet ik niet, het was een vrij donker type, halflang zwart haar, gewoon bloedmooi. Ik had haar nog nooit eerder gezien in GT.
Dit alles verdween uit mijn gedachten toen ik de Cubaanse Marina zag binnenkomen. Toeval of niet maar zij is ook een van de TA's van R EEN. Ze bleek echter al geboekt te zijn door een andere ijsbeer. Het was reeds 18.30 en we moesten zeker om 21.00 uur weg, ik had nog een andere afspraak.
Gezien Marina vrij lange tijd bij de andere ijsbeer vertoefde en we daardoor in tijdsnood geraakten, heb ik haar maar aan R EEN gelaten. Hij had met haar wederom een supersessie.
Van mijn verlanglijstje bleek niemand meer beschikbaar, tot Elena plots achter de bar opdook. Na een kwartiertje wachten op een sleutel met haar een tweede sessie gehad.
Met spijt in mijn hart heb ik nadien nog afscheid genomen van Marina, het zal zeker voor de volgende keer zijn.
Zo iets voor half tien verlieten we welvoldaan een op dat moment zeer drukke club.
Ons volgend bezoekje was gepland op 5 oktober maar ik denk dat er volgende week nog een tussendoortje volgt. Hier drie weken wegblijven is bijna onmogelijk :wink:

Jansen
16 september 2007, 00:21
Ja even terug komend op het verhaal van Sonny.

We hadden even kort voor 18.30 u afgesproken om naar GT te gaan.
Bart,Sonny,Rex en ik.
Ik was goed en wel binnen en naar de kino gegaan om met Sonny wat dingen te bespreken.
Ook was ik een beetje vermoeid van de lange dag.
Maar na 5 min.kwam Roxanne me zoenen en strelen.Ook sonny wou daar aan mee doen:eek: maar zag al snel dat Jansen alleen van vrouwen handen houdt:thefinger .
Roxanne ( niet Sonny ) ging de sleutel halen maar er was een wachttijd van 15 min. rond 20.00u dus heb ik maar besloeten om met haar in de kino vereder te gaan.
Nou dan wordt ik weer lastig gevallen door Sonny die het wel spannend vind dat ik daar open en bloot me heerlijklaat PZC met ook nog een standje met haar op mij.
Ook Rex moest natuurlijk diverse malen komen kijken,maar ik was zo giel geworden dat ik het daar maar heerlijk heb afgemaakt.
Er waren een paar nieuwe ijsberen binnengelopen ndie dachten dat het een show voorstelling was (dus volgende week zet ik een fooienpotje neer bij mijn voeten) kan ik nog lekker bij verdienen.
Na een uurtje met de bovenstaande ijsberen aangevuld met ook Picasso1 er bij hebben we lekker zitten genieten van de pizza.
Ik had Sonny voorgesteld aan Sheryle /Shirly een duitse met een mooi lichaam en een knap gezicht.
Ze had hoofdpijn maar na een uurtje de boel even doorgeprikt te hebben was de hooftpijn toch weg.
Ook hier werd ik gestoord op de bank door Picasso1 (Pik aaso ) dus dan maar naar de kamer.
Maar wel een wachttijd van 30 min.
Na deze heerlijke sessie waren de mede ijsberen vertrokken naar Living room.
Nou geen probleem ik heb me toen samen lekker gedoucht met Sheryle (onder het oog van zeker 8 andere ijsberen die zagen dat Jansen weer een derde erctie kreeg bij het inzepen van haar poesie.
Ik heb haar afgespoeld en ben naar huis gereden met weer een mooie ervaring rijker.

Picasso 1
16 september 2007, 00:39
Ik vond het ook leuk om Jansen weer te zien; ik zag hem vervolgens helemaal niet meer bij het aanschouwen van de schoonheid naast hem :D .

Oh ja ik zag hem nog even, volgens mij deed hij :angryfire .

Jansen
16 september 2007, 00:43
Ik vond het ook leuk om Janssen weer te zien; ik zag hem vervolgens helemaal niet meer bij het aanschouwen van de schoonheid naast hem :D .

Oh ja ik zag hem nog even, volgens mij deed hij :angryfire .

Nee hoor maar zij zat net op mijn hand toen jij even moest zoenen.

Pik,aso leek dus wel een mooie naam op dat moment :rofl:
Ja het was leuk jouw ook weer eens te ontmoeten en wat bleek je valt ook nog steeds op dezelfde dames als ik.

Cupido
18 september 2007, 00:21
Afgelopen zaterdag was het weer zover. Het was tijd voor een dag GT. En wat voor een dag. Onderweg werd ik al aangenaam verrast door het mooie weer. Weliswaar een tikkeltje fris maar voor de rest een prachtige blauwe lucht en haast geen wind. Het begin was dus goed. Zou het een voorbode zijn op wat mij de rest van de dag zou overkomen? Ik hoopte het. :cool:

Toen ik om 12.00 uur aankwam was het nog rustig op de parkeerplaats. In de omkleedruimte werd ik meteen opgevangen door mijn vaste GT-vrienden Snelle Henkie, GT-Junky en Boedha. Na de hartelijke welkomst was het tijd voor een ontbijtje. Geholpen door de altijd vriendelijke en hard werkende bardames had ik al snel mijn buik gevuld. In de bar was het nog niet druk en het viel mij op dat ik het merendeel van de dvp de 3 keer dat ik in GT geweest was nog nooit had gezien. Dit zou gedurende de dag nog wel wijzigen, al zouden mijn eigen toppers van de eerste 3 keer op 1 na niet verschijnen deze keer. Goed dat mijn GT-vrienden aanwezig waren, want die zouden mij die dag van de een en de ander gelukkig weer op de hoogte stellen. ;)

Inmiddels werd het tijd om eens even te gaan genieten van het prachtige weer en verder bij te praten met de mede-ijsberen. Naast de eerder genoemden waren ook Dupke en Sex4fun toegevoegd aan de groep, 2 gezellige Belgische ijsberen waarmee ik gedurende de dag nog regelmatig contact zou hebben. En over gezelligheid gesproken, ook o.a. MiniMe en Maurice Yep voegden zich bij de groep. Nadat MiniMe en ik elkaar al enkele malen via het forum hadden geïnformeerd, was het nu dus de tijd voor een echte begroeting. Het maakte de dag steeds verder geslaagd.

Opeens zag ik voor het eerst Franceska (echt Roemeens, maar ook met Italiaans bloed zo gaf zij mij later aan) voor de eerste keer voorbijschuiven en bij een andere ijsbeer aanschuiven. Deze dame werd meteen vooraan gezet in mijn lijstje voor de dag. Na een tijdje buiten gezeten te hebben kreeg ik het toch nog een beetje koud. Je moest toch echt in de zon zitten om optimaal te kunnen genieten van het weer, merkte ik. Maar goed in GT zijn ze van alle comfort voorzien, dus ging ik maar snel naar de sauna en daarna naar de whirlpool. In de tussentijd was het genieten van de dvp die voorbij huppelden, al kwam er niet meteen eentje bij op het verlanglijstje van de dag. De combinatie warmte en dvp zorgde er echter wel voor dat ik steeds meer zin kreeg in het afwerken van mijn op dat moment nog zeer korte verlanglijstje.

Toen Franceska mij bij de bar tegenhield was mijn besluit snel gemaakt. Het was Franceska-time. Eerst nog even in de zon met z’n tweeën, maar al snel liet ik Franceska een sleutel halen. Gedurende de sessie bleek dat ik een goede keuze had gemaakt. Het enige jammere was dat ik zelf de situatie niet onder controle had wat resulteerde in een veel te vroege, doch heerlijke, opvulling van haar mondje. Bijkomend voordeel bij Franceska is dat ze een goede aftersale heeft. Gedurende de dag zou ze mij nog enkele keren opzoeken en hebben we nog een gezellige tijd gehad.:freu:

Teruggekomen van de kamer zag ik dat mijn GT-vrienden iets wilden gaan bestellen bij de Kroaat. Na even wikken en wegen besloot ik met hun mee te doen. Opnieuw een goede keuze, want voor het eerst zou ik in GT een heerlijke maaltijd gaan nuttigen. Ik hoorde overigens later dat het eten van GT zelf deze keer ook goed verzorgd was. Het zag er in ieder geval redelijk goed uit. Gedurende het eten kwamen Bettina, Franceska, Ely en toen Grace bij ons zitten. Bettina en Ely hadden het de hele tijd over Herkules (Duits voor Hercules). Ik moest daarbij de hele tijd denken aan Ace2 (vooral ook omdat zij regelmatig zijn echte voornaam lieten vallen), totdat het bleek dat Bettina wel 11 Herkulessen had. Ik ging maar eens doorvragen, maar Ace tot mijn spijt ze bedoelden niet jou, maar Diablo!!! Kan er niets aan doen! Na het eten begonnen Ely en Bettina zoals inmiddels bijna ‘gewoonlijk’ de boel weer flink op te hitsen, wat bij mij in ieder geval resulteerde in een goed diepgaand gesprek met Ely. Ondanks de wat wisselende berichten op het forum en opmerkingen gedurende de dag kreeg ik steeds meer zin in haar. En zo kwam het dat ik mijn eerste mindere ervaring bij GT beleefde. Ely zou fantastisch zijn als ze op de kamer net zo zou zijn als dat ze gedurende de rest van de dag is. En laat ik wel zijn, ik hoor ook hele goede ervaringen van haar, dus laat ik het er maar bij houden dat het tussen ons op de kamer niet wilde klikken. Wat ik wel irritant vond was dat als ik ook maar naar haar wees ze al weer ergens een pijntje hier en daar had en er dus niet aan mocht komen. Uiteindelijk heb ik mijzelf maar geholpen, anders was het helemaal voor niets geweest. Jammer, maar helaas en toch…… toch blijft ze gewoon een lekker ding.

Gelukkig waren de mede-ijsberen er nog die mij toch weer bij de mooie dingen van de dag terugbrachten. Zo zagen wij een aantal dvp constant naar de kamer gaan en soms ook weer heel snel terug komen, zoals Magda. Ongelofelijk, wat een tempo. Boedha en snelle Henkie wilden nog even vertrekken naar Living Room, maar een lekker stuk pizza en een rondje langs de dvp deed hun van gedachten veranderen. Boedha zag Nina voorbijlopen en zei dat ik eigenlijk de dag toch minimaal goed zou moeten afsluiten en dat ik dat het beste met haar zou kunnen doen. Ik had haar gedurende de dag al vaker gezien en mot zeggen dat toen ik haar zag er toch weer wat begon te kriebelen. Nadat Boedha enorm op mijn seksuele gedachten had ingespeeld en stelde hij haar even bij mij voor. Zij wist precies hoe ze op mij in moest spelen. Zij was gewoon erg lief, stelde zich voor met een heerlijke tongzoen en tja die sleutel moest gewoon nog een keer gehaald worden. Nina gaf zich volledig, pijpte me heerlijk, neukte me heerlijk en nam ruim de tijd. Nadat ik uiteindelijk ook mijn slechte ervaring van eerder op de avond uit mij hoofd had gezet, kwam ik heerlijk in haar klaar. Wow wat een lekker jong ding was dit! Daar ga ik in de toekomst nog vaker van genieten!

En dus was het einde van de dag ook nog geslaagd. Nadat het eindlied had geklonken, wij ons hadden aangekleed en wij buiten nog even de laatste dvp hadden uitgewuifd werd het tijd afscheid te nemen van elkaar. En zo was er weer een einde gekomen van een heerlijke dag. Beren en ijsberen alle weer bedankt voor de gezellige dag. Op naar de volgende keer.:wink:

LuckyP

little diablo
19 september 2007, 19:59
Afgelopen zaterdag . Gedurende het eten kwamen Bettina, Franceska, Ely en toen Grace bij ons zitten. Bettina en Ely hadden het de hele tijd over Herkules (Duits voor Hercules). Ik moest daarbij de hele tijd denken aan Ace2 (vooral ook omdat zij regelmatig zijn echte voornaam lieten vallen), totdat het bleek dat Bettina wel 11 Herkulessen had. Ik ging maar eens doorvragen, maar Ace tot mijn spijt ze bedoelden niet jou, maar Diablo!!!

Dat kon toch niet anders;) :D Als ze aziatisch was geweest dan was het ace:freu:

Saluti L Diablo

Jack42
21 september 2007, 00:36
Donderdag is de laatste tijd GT dag.
Rond half twaalf samen met Caligula in GT gearriveerd, dan is het
nog lekker rustig en volop tijd om met de Thekenfrauen wat te klieren
en om het altijd goed verzorgde onbijt te nuttigen.
Ook even een praatje gemaakt met Regina die weer snel was teruggekeerd uit Frankfurt.
Randy kwam ook al snel binnen en later zouden Sonny en Little Diablo nog volgen.
Na een sauna kwam ik de Hongaarse S. tegen waar ik vorige week een hele goede sessie mee gehad had
en dat zou zich vandaag 2 keer herhalen! GFE van de bovenste plank. Dit niveau heb ik alleen een 3,5 jaar terug in PHG meegemaakt.
Het was echt een goede dag vandaag in GT want zelfs het eten was lekker.

Jack42

Jorah Mormont
21 september 2007, 00:49
Het was echt een goede dag vandaag in GT want zelfs het eten was lekker.

Jack42

Ja, heel opvallend vandaag in GT, het eten was een keer GOED:freu:

Tja, na een leuke PHG dag gisteren, vandaag het feest een vervolg gegeven in GT. Al had ik deze dag maar 1 doel, ik wist dat Nelly er weer was:lostit:

Zo tegen vijven binnengekomen aldaar ik Randy, Caligula en Jack42 tegenkwam. Later kwam ook nog de kleine Duivel langs. Eigenlijk maar kort in GT geweest. Ik heb de meeste tijd lekker met onze knuffel en kus koningin Nelly doorgebracht in blokhut 21. Zelfs Cassandra kon mij vandaag niet deren.
Overigens was het dames aanbod als zoals we van GT gewend zijn.

Nog dat ik met Nelly in de blokhut lag kreeg ik een sms van Little Diabolo. Deze was reeds met Randy naar Living Room. Ik heb na de sessie met Nelly ook maar een wildcard bij Tatjana gaan halen voor een afzakkertje in Kaarst.

Sonny:wink:

blijemotorrijder
21 september 2007, 11:30
Ja, heel opvallend vandaag in GT, het eten was een keer GOED:freu:
Ik heb na de sessie met Nelly ook maar een wildcard bij Tatjana gaan halen voor een afzakkertje in Kaarst.

Sonny:wink:

Sonny,
Ook ik was gisteren in GT (maar in de middag) en ik ben het helemaal eens met je mening over Nelly.
Inderdaad fantastisch zoenen èn fantastische sex. Zoenen is ook wel een beetje sex vind ik trouwens; Als ik Nelly zoen krijg ik gelijk een stijve.

Hoe werkt dat zo'n wildcard voor LR in Kaarst ?

Willem2
21 september 2007, 11:51

Je geeft bij de balie aan dat je naar Living Room gaat. Je krijgt dan een bon en zij bellen op dat je er aan komt ;) Je betaalt dan 20 euro bij je entree in Living Room.

Willem2
21 september 2007, 11:54

Je kan jezelf ook nog inschrijven voor de Tombola :
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7956

Misschien win je wel een vrijkaartje :eek:

Randy
21 september 2007, 12:42
Alweer lang niet meer in GT geweest, en een blik op de agenda leerde me dat ik a) tijd had om naar DLD te gaan, en b) dat daar vast weer de nodige bekende beren rondliepen. Als er nu ook nog c) een agenda was waarop de dames aangeven of ze er zijn was het helemaal makkelijk, maar misschien is het maar goed dat die er niet is, blijft het ook wel weer spannend wie je daar weer tegenkomt. Kortom, weer eens naar GT. Veel mooie dames gezien waaronder weer veel te veel bekenden waaruit het moeilijk kiezen was, en dan ook nog een tiental voor mij zeer aantrekkelijke nieuwe dames, en het zal duidelijk zijn dat de Qual der Wahl weer het thema van de dag was.

Aanwezige dames: Alexa, Bessery/Desirée (Phil), Summer, Bettina, Sylvia, Regina, Claudia, Nicole (Mac), Ely, Alicia (Oek), Nellie, Svetlana, Isa, Lucy, Nena/Nina (?), Lisa, Kassandra, Mercedes, Filiz, Gulcan, Magdalena, Vanessa (Roe), Jessica, Nikita, Denise, Olga (Wit R) en nog vele, vele anderen.

Een bekende beer had het moeilijk omdat 2 dames hem omdebeurt achterna zaten, en dat bleef maar doorgaan. Het ontaardde nog niet in een gevecht tussen de dames... De man had geen rust, maar leek daar geen last van te hebben.

Een andere beer die door sommige dames om onbegrijpelijke redenen ook wel Hercules genoemd wordt, tenzij ze dat ironisch bedoelen, schitterde door afwezigheid, hetgeen een toch wat drukkend effect had op het humeur van diezelfde dames. Eentje vroeg me zelfs verontwaardigd waarom hij niets meer van zich liet horen. Tja, ikke nie wete, ik domme Hollander. Dat geloofde ze meteen, en ik kon ongedeerd verder met het najagen van mijn eigen favorietjes.

Zoals gezegd, het was moeilijk kiezen maar uiteindelijk de kamers geïnspecteerd met Regina, Claudia en Nicole. En toen snel naar Living Room met Diablo (en later Sonny) voor wat chilling out.

little diablo
21 september 2007, 18:36
Een bekende beer had het moeilijk omdat 2 dames hem omdebeurt achterna zaten, en dat bleef maar doorgaan. Het ontaardde nog niet in een gevecht tussen de dames... De man had geen rust, maar leek daar geen last van te hebben. Tja moeilijk kan het niet zijn als opeens Alicia voor je staat. Maar ja belofte maakt schuld dus eerst met een ander hertje de kamer opgeweest:rolleyes: Vrij vroeg the house weer verlaten, om te ontvluchten aan het onweerstaanbare en om geen jaloerse blikken te krijgen;)

Saluti L Diablo

MiniME
22 september 2007, 00:28
Ongelooflijk goede dag in GT vandaag. Lekker weer, maar nog belangrijker: erg veel goede vrouwen (zie de opsomming van Randy en LD hiervoor)! Waar vroeger 60-70% top was, was dat de laatste maanden afgezakt naar 20%, maar nu was zeker 35-40% meer dan de moeite waard (9+) om de kamer mee op te gaan, dus een stuk beter.

Was lang geleden dat ik in GT meer toppers (9+) heb gezien dan ik fysiek aan kon op 1 dag, maar vandaag was het dus (weer) zover. Uiteindelijk 4x op de kamer geweest, maar er waren nog zeker 4 andere meer dan de moeite waard, maar helaas trekt ondergetekende dat niet meer op zijn leeftijd :D

Vooral de aanwinst van nieuwe Kazachstaanse, Litouwse, Russische en Roemeense dames was opvallend. Ook waren er een groot aantal dames uit Paradiso/Freude. Voldoende keus dus, en ben dan ook 12 uur in GT geweest zonder me een moment te vervelen. Het eten was ook niet slecht (pasta met vlees en champignonsaus), het zal toch niet zo zijn dat GT de weg naar de top weer terug gevonden heeft? :freu:

Ace2
22 september 2007, 12:49
Een andere beer die door sommige dames om onbegrijpelijke redenen ook wel Hercules genoemd wordt, tenzij ze dat ironisch bedoelen, schitterde door afwezigheid, hetgeen een toch wat drukkend effect had op het humeur van diezelfde dames. Eentje vroeg me zelfs verontwaardigd waarom hij niets meer van zich liet horen. Tja, ikke nie wete, ik domme Hollander. Dat geloofde ze meteen, en ik kon ongedeerd verder met het najagen van mijn eigen favorietjes.

Het zal nooit ironisch bedoeld zijn.;)

Randy
23 september 2007, 10:30
Het zal nooit ironisch bedoeld zijn.;)

Grosse Muskeln, kleine Schwanz schijnt volgens de dames wetenschappelijk en volgens hun eigen ervaring aangetoond te zijn.:eek: En je weet 't, ik geloof alles wat de dames zeggen ;).

Big30
23 september 2007, 11:26
Grosse Muskeln, kleine Schwanz schijnt volgens de dames wetenschappelijk en volgens hun eigen ervaring aangetoond te zijn.:eek: En je weet 't, ik geloof alles wat de dames zeggen ;).

Selenia heet trouwens Selena. ('Helena but then with a S, you stupid Dutchman' zei ze gisteravond :D).

:D:D:D
;););)
:p:p:p

:wink::wink:

Chivaz
23 september 2007, 17:36
Hi guys,

Has anyone seen Turkish/Kyrgistan. Melissa around lately?

Chivaz

Randy
24 september 2007, 02:08
:D:D:D
('Helena but then with a S, you stupid Dutchman' zei ze gisteravond :D).
;););)
:p:p:p

Even voor de goede orde, ik heb niet gezegd dat IK die 'stupid Dutchman' was...

De mensen kletsen zo veel, voor je 't weet staat 't op internet...:eek:

little diablo
24 september 2007, 20:17
Hi guys,

Chivaz

There is only one Melissa in the house. She is coming from Poland. The turkisch Mellssa is a long time gone. I have not seen her the last time.

Saluti L Diablo

Big30
25 september 2007, 00:27
Hi guys,

Chivaz

Could be that you are referring to this Melissa that used to be working in Gt Summer 2006. She is now working in BHH although in August 2007 she also has been spotted in Gt a couple of days.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3834

Big30

Chivaz
25 september 2007, 00:56
Could be that you are referring to this Melissa that used to be working in Gt Summer 2006. She is now working in BHH although in August 2007 she also has been spotted in Gt a couple of days.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3834

Big30

No, that is a different one. I am talking about this one: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3134

Chivaz

japio
28 september 2007, 09:59
Gisteren was ik na lange tijd weer eens naar GT gegaan. Na nogal teleurstellende bezoeken (qua dames) in de zomer had ik het bezoek aan de GT opgeschort. Na binnenkomst was ik eigenlijk meteen in schok, al mijn toppers (70%) van de afgelopen jaren waren aanwezig. Het kiezen was dan ook heel lastig. In tegenstelling tot het zoeken naar. Naast mijn persoonlijke voorkeuren vond ik de andere dames weer van ouwerwets hoog niveau (qua uiterlijk)!

Daarnaast was het avondeten geen eens zo slecht en is die vreselijke soep vervangen door knakworstjes die net wat aangenamer zijn. Leve het eind van de zomer!

Babbel
28 september 2007, 21:14
... Na binnenkomst was ik eigenlijk meteen in schok, al mijn toppers (70%) van de afgelopen jaren waren aanwezig. ....

Sommige leden zijn dol op lijstjes :roll: Maar ik zou ook wel eens willen weten welke dames tot het selecte gezelschap van 70% behoren ;)

Willem2
28 september 2007, 22:07
Sommige leden zijn dol op lijstjes :roll: Maar ik zou ook wel eens willen weten welke dames tot het selecte gezelschap van 70% behoren ;)

Euh die 30% mag ook :lostit:;)

janm
29 september 2007, 09:51
GT viel gisteren serieus tegen. Weinig ijsberen maar ook weinig animo.
Veel dames gingen tegen de late namiddag slapen.
's Avonds was het al iets beter maar toch weer onder niveau.
Het eten was weer om van te :kotz:.
Ik dacht dat het visfilets waren, het bleken aardappelschijven. Ze moeten zich toch dringend een nieuwe traiteur zoeken.
Wel vond ik dat er redelijk wat dames witte poeder onder hun neus hadden hangen. Het begint er meer en meer op een coke party te lijken. Ze laten zelfs de deuren open staan van een kamer om gezamelijk eens te genieten van wat waspoeder.:ranting2:

MiniME
29 september 2007, 11:22
??? weet je zeker dat het gisteren (vrijdag 28 september) was ???

Ben volgens mij een erg kritische ijsbeer, maar gisteren was het echt geweldig in GT! Weinig ijsberen (prima dus!) en erg veel dames, uiteraard veel B-garnituur (zoals vaak in GT en dat izjn vaak tevens de waspoeder dames!) maar toch ook voldoende A-keus (Nelly, Svetlana, Vanessa, Tess, Nikita, Isabella, Magdalena, Alicia, Cassandra, Melissa, Thaise Ton (of Fon?), Mira, Guhl, Roxanne, Anna, Emma (beide uit Litouwen), Isa, Angelina, Franceska, etc. Dat lijkt me toch voldoende of niet?

Alleen wel jammer dat Kandy er niet was natuurlijk.

En het eten? Dat was dus prima! Aardappelschijfjes (geen vis dus, gelukkig!) en heerlijke Schweinenfleisch, met zowaar verse(!) erwtjes en goede salade. Uiteraard geen sterrenrestaurant, maar het was zo goed dat vele ijsberen ook meedere keren eten gingen halen. Door gebrek aan ijsberen was er ook meer dan voldoende te eten gelukkig!

Goed, maar horen wat andere beertjes er van vonden, Bonkie is zowaar na maanden weer gesignaleerd! :cool:

Misschien dat janm mee gaat in de trend om "omgekeerde recensies" te schrijven, dus als het goed is negatief schrijven en als het slecht is positief schrijven :D

Mauriceyep
29 september 2007, 16:18
Gisteren was het uistekend toeven in GT. Nog voldoende zonnestralen om af en toe even buiten te zitten. Weinig mannen, veel dames, waarvan een aantal mooie nieuwe exemplaren en daarbovenop ook nog eens prima eten (vorige keer ook al, dit zal toch geen trend worden?).
Ik ben op herhaling gegaan met een piepklein thais dametje, vorige keer kon ik de naam niet onthouden, deze keer wederom niet, maar de sex was uitstekend. Cassandra heb ik gisteren sinds lange tijd weer eens gezien, deze dame heeft me nooit weten te bekoren: te lieflijk, net een paar kilo te veel: maar wat zag ze er gisteren fantastisch uit. Duidelijk naar de sportzaal geweest en het lieflijke was er vanaf :plapper:
Verder waren er weer een paar dames met nieuwe silliconen en/of plannen daaromtrent, enkele littekens (lees: verkeersongelukken), enkele blauwe plekken (lees: van de trap gevallen), enkele gsm's gestolen (die taxi's van tegenwoordig zijn erg onveilig), enkele dames die gaan stoppen (jaja definitief) en enkele sippe gezichten (te veel schoenen gekocht) .... kortom: niets veranderd, behalve dan de kat in de tuin, die had iets nieuws te melden :D

running man
29 september 2007, 20:00
was er vrijdag de 28e ook.

Na 4 weken afwezig te zijn geweest, viel het me toch een beetje tegen. Wel aardig wat dames, maar weinig met de juiste looks. (smaken verschillen). Het viel me ook op dat het aantal ijsberen aan de lage kant was, maar dat is voor ons weer een voordeel.

Van ''wit poeder'' heb ik niks gemerkt..:confused:

Eigenlijk had ik het eerste uur zoiets van ''oei was ik toch maar naar PHG gegaan'', maar gelukkig was daar dan -out-of-the-bleu de turkse Sibet, die net van de kamer afkwam. haar heb ik meteen verschalkt en het is me toch een heftige avond geworden! Wauwie! Een van de beste sessie ooit!

In het begin trok ze wat te lomp aan m'n mixer maar toen ik zei dat ze ''ruhig aan'' moest doen ging het een stuk beter. Na de daad hebben we een kwartier bijgepraat, en daarna zijn we weer voor de tweede keer gegaan. Dit was voor mij ook de eerste keer. Maar ze kuste zo lekker dat mijn mixer weer vol actief werd!

En bij de pizza ging ze nog gezellig een colaatje voor me halen en hebben we samen pizza gegeten.

Toch nog een leuke avond! Ook al waren Sibet, Tess en een 2 tal blonde damens en een lange zwartharige poolse de enige die me een beetje aanspraken...

moerlos
29 september 2007, 22:37
hallo allemaal,

hebben jullie alicia nog gezien, ik kom niet zoveel meer in gt maar als ik kom zie ik ze nooit meer. in mijne gedachten wat ze allemaal met je doet kan ik zo alicia aus womderland niet meer terugvinden
bitte bitte vertel mij waar ye is gebleven

moerlos
29 september 2007, 22:42
ich schreiben auch noch einmal in deutsch, vielleicht das ein gute deutscher dies lesen und mir etwas gutes uber alicia zuruck schickt uber meine traum frau alicia. schwarze haren und zigeuner auge um im siebte himmel zu gehen.

Jansen
29 september 2007, 23:53
eerst was dat voor niks waarom moeten we by kaartst betalen ????????????:teuflisch gt is toch velen malen beter of ze moeten vrouwen van gt daar heen sturen?????????????????

Zeg ken jij de Mosselman de Mosselman uit................

Voor bekende ijsberen uit GT hoef je bij Living room nog steeds niets te betalen bij vermelding dat je net uit GT vandaan komt.

Jansen
30 september 2007, 00:21
dus ook geen 20 euro??? en de mosselman komt uit nmgn"??

Nee ook geen E.20,- maar je moet wel een bekende zijn In GT bij de receptie.

Ik ben bij hun ook nog een bekende uit de Kino:rofl:

Big30
30 september 2007, 00:26
dus ook geen 20 euro??? en de mosselman komt uit nmgn"??

mosselman, het veelvuldig vragen stellen dan wel korte niets zeggende berichten plaatsen is niet zo'n punt maar je zult zien dat als je zelf ook een inhoudelijke en contructieve bijdrage aan dit forum levert je vragen ook eerder beantwoord zullen worden.
Dat je uit Nmgen komt zal de lezer overigens niet zo interesseren.
Je vraag over Regina moet je ook niet blijven herhalen, dan begint het wat vervelend te worden.

Randy
30 september 2007, 02:11
ich schreiben auch noch einmal in deutsch, vielleicht das ein gute deutscher dies lesen und mir etwas gutes uber alicia zuruck schickt uber meine traum frau alicia. schwarze haren und zigeuner auge um im siebte himmel zu gehen.

Damals waren 2 Alicias aus Wunderland.

1 aus Kazachstan, 20-23? bisschen Asiatisch Gesicht. Sie ist mit diese Job aufgehört.

2 aus Ukrain. Mittel 30? Sie ist seit einige Wochen wieder da, schön wie immer, oft mit Blume in Haar. Das ist diese: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=217

moerlos
30 september 2007, 12:21
ja ik bedoel inderdaad degene uit ukraine.
alicia maar eigenlijk is het elicija uit Wunderland.
er is er maar een met bloemen overal.
de omschrijving klopt zoals je de link doorgeven heb aan mij, maar vraagje wat is PZC

Randy
30 september 2007, 13:43
ja ik bedoel inderdaad degene uit ukraine.
alicia maar eigenlijk is het elicija uit Wunderland.
er is er maar een met bloemen overal.
de omschrijving klopt zoals je de link doorgeven heb aan mij, maar vraagje wat is PZC

PZC pijpen zonder condoom = blasen ohne Gummi
NMC = NeukenMetCondoom

MiniME
30 september 2007, 21:03
En ja, de Ukraiense Alicia was er vorige week vrijdag, en afgelopen vrijdag en ook komende week weer!