PDA

Volledige versie bekijken : Sofie (Duitse)

seksenfun
16 november 2007, 13:44
Haarkleur/-lengte : mooi blond/halflang
Lengte dame : 1,67
Postuur/Cupmaat : perfect slank/natuurlijke B
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits, Engles (vloeiender dan ik) en enkele zinnen Nederlands (ze leert snel :smile:)
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : geen gezien/navel (met hangertje eraan)
Service: tz, pzc, nmc, vingeren (anaal ?)
Voordelen: lief, grappig, speels, super gfe....
Nadelen: :luvlove:
Tijdsduur : 30'
Prijs : € 50
Extra’s bij het bezoek: een voor- en naservice om 'u' tegen te zeggen

seksenfun
16 november 2007, 13:48
Ik had al met haar kennis gemaakt in het restaurant. We hadden al flink wat gelachen :hah:. En ja, van het één komt het ander, na het avondeten belandden we in de sofa :love2:. Samen genoten van de dansacts, mekaar nog wat, niet gemeende steken uitgedeeld en een beetje onnozel gedaan :roll3:. Hier hélemaal geen aandringen om naar de kamer te gaan. En ik twijfelde een beetje. Vermits ik nog niet zo lang geleden mijn derde ontlading had met Sonja en ook wel een halfuurtje later naar huis toe moest. Ik was met de trein en kon het niet permitteren de laatste te missen. Maar omdat ik, als ik niet beter zou weten, er meteen stapelverliefd zou kunnen op worden :luvlove: (fooeeeeiiiiii) had ik zoiets van: ik kan nog altijd overnachten in Roermond. Dus hup… naar boven. En ook hier hoegenaamd geen teken van haast. Samen uitkleden, ‘teamwork’ in de douche, knuffelen, strelen… en zo het voorspel opbouwend (af en toe een beetje lachen tussendoor en wat gek doen) tot… ja, je weet wel. Ik heb haar nooit horen zeggen: dit niet of dat niet; anaal vroeg ik niet. Ze neemt zelf heel veel initiatief, is uitbundig (haar piercing sprong eraf op een gegeven moment :huch:) en gaat in alles heel spontaan mee. Voor mij staat ze in de top 3 wat pijpkunsten betreft. En ja, ze geeft je het gevoel dat je hebt in de beginperiode van een nieuwe relatie. Tof!! Ik wou eigenlijk absoluut langer met haar op de kamer, maar nadat mijn zak leeg was nog wat naknuffelen enz. en dan toch maar héél snel de biezen gepakt.