Volledige versie bekijken : Fatima, Roemeens
Randy
11 november 2007, 22:08
Haarkleur/-lengte : zwart, tot schouders, steil
Lengte dame : ong 1.70m
Postuur/Cupmaat : slank/normaal, A
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels. Weinig tot geen Duits.
Leeftijd : 21-24
Tatoeages/Piercings : nee
Service: PZC, TZ ( maar niet voluit), NMC (ik was lui, verder niet gevraagd :D)
Voordelen: aardige meid
Nadelen: tikkie kunstmatig gekreun, weinig klik
Tijdsduur : klein half uur
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek: ze verleidde me in de Jacuzzi
Een voor mij nieuwe dame, maar ze werkt er al 5 maanden zei ze. Aardige dame, toen ze zag dat ik heel alleen was in de jacuzzi kwam ze er gezellig bij. Haar doel was duidelijk, ik moest mee naar de kamer en ik was een pushover dus dat had ze snel voor elkaar.
Op de kamer kort PZC en TZ, daarna lekker wat standjes gedaan, en nagekletst. Binnen een half uur weer van de kamer en dat was prima wat mij betreft.
Weinig herhalingsgevaar, ze is zeker aardig maar we hadden toch uiteindelijk niet zo'n klik. Ligt niet aan haar overigens.
Willem2
12 mei 2008, 00:42
Het is toch gek dat er maar één recensie over haar staat :cool: :rolleyes: ;)
Ze was weer terug van vakantie en het was wel leuk om met haar in de whirlpool te zitten :lostit:
:wink:
Wagons-Lits
14 mei 2008, 16:36
Het is toch gek dat er maar één recensie over haar staat :cool: :rolleyes: ;)
Roemeense Fatima ? (typische combinatie)
Heb ik meer dan een jaar geleden 'ontmoet' (noujaUweetwel) in 'Golden Time'.
Kan me er niets meer van herinneren, noch goed, noch slecht (ach, de leeftijd, he).
W-L
Willem2
15 mei 2008, 14:58
Roemeense Fatima ? (typische combinatie)
Heb ik meer dan een jaar geleden 'ontmoet' (noujaUweetwel) in 'Golden Time'.
Kan me er niets meer van herinneren, noch goed, noch slecht (ach, de leeftijd, he).
W-L
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2792&highlight=Fatima
Naar mijn bescheiden mening is dat een andere Fatima :cool:
...
Weinig herhalingsgevaar, ze is zeker aardig maar we hadden toch uiteindelijk niet zo'n klik. Ligt niet aan haar overigens.
Tot mijn grote schrik is me nu eindelijk gebeurd wat ik tot nu toe nog niet meegemaakt heb: ik ben deze dame helemaal vergeten! Afgelopen weekend haar flink met Eagledriver bezig gezien, en gedacht, goh, leuk meisje eigenlijk. Maar echt tot vandaag toe helemaal vergeten dat ik dus al met haar op de kamer ben geweest! :o
Mijn enige excuus is dat haar haar nu anders zit (leuker) en dat zij zelf nu leuker is dan de 1e keer.
Gisteren begroette ze me al zo hartelijk toen Sonny en ik binnenstapten, en ik vond dat erg plezierig, maar had zoiets van, hoezo? Ik ken je toch niet? Zij mij blijkbaar dus wel :D.
Affijn, snel omgekleed, en meteen nam ze me in de houdgreep. Na wat lekker zoenen zei ik, later wil ik met je naar de kamer, maar eerst wat drinken, en een saunaatje. Toen mocht ik even vrij rondlopen van haar.
Later nam ze me op de bank weer te grazen, en toen was ik niet meer bestand tegen haar verleidingskunsten.
Na een douche vertrokken naar kamer 11. We zijn begonnen met een lekkere knuffelsessie, en hoewel ze niet voluit tongzoent, is dat geknuffel toch erg lekker en kleine Randy roerde zich al snel. Fatima hielp letterlijk een handje en dat voelde erg aangenaam. Toen ging ze al pijpend aan de slag en ook dat was beter dan de vorige keer. Nadat ik haar ook lekker gebeft heb zijn wel lekker wat andere Kamasutradingetjes gaan doen, en uiteindelijk in een stevige doggy geëindigd. Prima uur!
Leuke dame, niet voor elke keer maar voor zo af en toe een aangenaam tussendoortje.
Willem2
8 augustus 2008, 01:56
Fatima heeft me vreselijk lopen opvrijen maar uiteindelijk gaat ze met ............................ Eagledriver :D ;)
:wink:
Eagledriver
9 augustus 2008, 08:16
Na de eerste omloop met Isabel had ik nog een appeltje te schillen, een Roemeens appeltje wel te verstaan.
Er werd al wat heen en weer gedraaid en na enige tijd kwam Fatima toch bij mij zitten. Na wat friemelen en kletsen zijn we maar gaan ketsen. :fuck:
Weer een prima tijd met deze Roemeense gehad.
Groeten Eagledriver :wink: :wink:
Big30
6 oktober 2008, 21:24
Zaterdag me laten verleiden door Fatima ;)! Op de kamer een goede sessie gehad. Oraal is het nog niet helemaal perfect maar laten we zeggen dat ze dat met het :fuck: werk weer goed maakt.
Na de plichtplegingen nog wat bijgekletst over van alles en nog wat en het werd helemaal gezellig toen bleek dat ik op mijn handy nog al wat nummers van haar favoriete artiest had staan :p. Uiteindelijk een uurtje (zonder klokkijken overigens) met haar op de kamer verbleven.
Geen topper maar wel een goede sessie gehad met enig herhalingsgevaar.
:wink::wink:
Jorah Mormont
6 oktober 2008, 21:56
Zaterdag me laten verleiden door Fatima ;)!
Ik meende dat jij met een Letse Fatima op de kamer was geweest:confused:
Sonny:wink:
Rex
6 oktober 2008, 21:58
Hallo,
je kent Biggie nu toch wel een beetje. :rolleyes:
Definitely een Roemeense deze Fatima.:loud:
Big30
6 oktober 2008, 22:06
Bij het voorstellen meende ik inderdaad met een Letse te maken te hebben! Ik kwam bij de paspoort controle weer zeer bedrogen uit :p!
Ach ja Zondag in Happy voor de verandering maar eens met een Franse dame geweest :D!
hara1d
18 juni 2009, 02:16
ist wieder im LR zu bewundern, etwas hellere Haare (mittelblond) ;)
Jorah Mormont
25 februari 2010, 22:41
Sinds afgelopen dinsdag :wiederda: