Volledige versie bekijken : Den Haag, Stout Privéhuis, Bilderdijkstraat 106, Roza
frankkinky
7 november 2007, 23:31
Haarkleur/-lengte : diep donkerbruin, lang
Lengte dame : 1,75 m
Postuur/Cupmaat : slank, A
Nationaliteit/Taal : 75% Nederlandse, 25% Russische
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : ja,beide, tong-, navel- en schaamlippiercings
Service: fzc, fmc, nmc, zoenen, erot. massage, soft kinky, anaal bij man, beffen
Voordelen: knappe meid met prachtige lach en ogen, stijlvol, verzorgd
Nadelen: geen
Tijdsduur : 1 uur (en dat was tekort!!)
Prijs :170,00
Extra’s bij het bezoek:jacuzzi, fzc
Ik was door Stout getipt over 2 nieuwe aanwinsten waarvan Roza vandaag aanwezig was.
Dus op naar Den Haag, mijn wandelmaatje afgezet op een andere locatie en op naar Stout, helaas was Roza bezet en kon ik haar niet zien, en ik moest weer even later mijn wandelmaatje ophalen waarn we nog even elders wat vertier zochten, vervolgens ben ik weer naar Stout getrokken in de avond en daar viel mij 1 nieuwe beauty op, mooi lang slank figuur, fraai klassiek en vriendelijk gezicht maar ook iets mysterieus, mooie lange zeer donkerbruine haren, en stijlvolle lingerie!
Een andere klant was me net voor en zo moest even wachten maar daar kwam Victoria naar beneden en begroette mij hartelijk en dronken we wat samen en hadden ca. 15 minuten een prettig gesprek waarna zij weer met een klant naar boven vertrok, ik was dus helemaal opgewarmd en daar kwam Roza naar beneden. Alles werd netjes geregeld door Sandra en daar gingen we dan naar kamer 12 helemaal in de nok van het Stoute pand omdat alle kamers bezet waren. KAmer 12 had ik in het verleden 1x bezocht en had daar goede herinneringen aan overgehouden.
Roza is een intelligent meisje van 22 jaar met nog wat Russisch bloed, maar voor de rest Nederlands. Knappe en stijlvolle verschijning en mooie tanden en lach. Ondeugende maar ook vrolijke ogen, ja ik was verkocht en al snel zoende ze mij staande in de kamer vol op de mond, wel subtiel, maar al snel teasend en steeds uitdagender. Ik drukte haar tegen mij aan en voelde een lichte siddering door mijn lijf gaan, wat een leuk en lekker ding is dit!
De jacuzzi lieten we vollopen zodat we al snel heerlijke vrijend en zoenend in het bubbelbad lagen. Ik genoot intens van deze knappe verschijning die met overgaaf een heerlijke vrijpartij wist te geven met een zeer hoog GFE-gehalte! Dit deed mij weer terugdenken aan oude tijden, deze intensiteit van zoenen, vrouwelijkheid etc., mmm
Op bed ging dit door en voelde ik Roza's tong overal en ik was een beetje stil van deze dame, niets werd vergeten en ze stelde een body tot bodymassage voor , eerst de rug, later de voorkant waarbij ze al snel al zoenend afdaalde en mij heerlijk langdurig begon te pijpen, waarbij mijn ballen ook goed werden meegenomen, en dan mij weer lachend ondeugend aankijkend, wat een vrouw!
Ik ben echt erg onder de indruk van deze knappe dame, de klik was er duidelijk, haar actieve manier van beminnen ook en dan ook nog eens intelligent en een bepaalde stijl. En dan is ze ook nog in voor kinkygames, dat wil ze ook dolgraag leren, nou dan heb ik met Victoria al nu 2 knappe Stoute dames die dat op mij eens willen uitproberen, ik ben benieuwd!!
Ik ga op zeker terug voor Roza, want het was echt heerlijk en dit smaakt naar meer zowel op GFE -gehalte als kinky!
Stout maakt het mij steeds moeilijker met al die topmeisjes, ik heb nu wel 6 favorieten in Stout
Ik was al perplex van Victoria, maar nu ook van Roza hoewel dit meer GFE-sex is maar dat is ook geweldig!
r0y
6 januari 2008, 20:43
erg mooie recensie, ook al is niet alles waar jij van houd ook mijn ding !
yankee
5 juni 2008, 09:48
De hele week had ik al last van een lichte vorm van stress, je kent dat wel; lastige klanten, lange dagen maken (die yanken houden er geen rekening mee dat vadertje tijd hier heel anders loopt dan in de states) er moest dus gerelaxt worden. Telefonisch gesproken met wandelvriend Franky en behulpzaam als hij is, nam hij de organisatie voor de avond in handen. Het is overigens niks voor mij om iets uit handen te geven maar eerlijk is eerlijk dit kan je aan hem overlaten.
Spontaan verwelkomt door Francis nam ik plaats op de inmiddels bekende hoek van de bar alwaar ik een goed uitzicht heb op de aanwezige dames.
Nou deze keer had ik pech, de meeste waren allemaal bezet, behoudens twee dames; Roza en Soraya.
Mijn kamerdame voor vanavond was Roza een dame met een lang, slank figuur, lange benen, mooi gevormd gezicht met ogen waarin ik zou verdrinken.
Stijlvol gekleed in een zwart kort jurkje wat als een tweede huid om haar lichaam sloot. Tijdens het voorstellen en het naar bovenlopen (uiteraard liet ik de etiquette voor wat het was) was ik echt diep onder de indruk van deze vrouw. Niet alleen haar kleding maar ook haar bewegingen zijn absoluut stijlvol en brachten mij even in verlegenheid.
Onder het genot van een drankje en een sigaretje leerde we elkaar beter kennen op de sofa.Onze lichamen kwamen steeds dichter naar elkaar, onze wederzijdse lippen vonden elkaar en ik kreeg het steeds warmer. Het zoenen werd intenser, alsof je met je vriendin aan het vrijen ben, langzaam gingen onze kledingstukken uit. Roza kwam op me zitten en onze lichamen verstrengelde in elkaar terwijl we bleven zoenen.
Gelukkig hadden we het bad al laten vollopen en was het water al wat afgekoelt, mijn lichaam was als een gloeiend stuk houtskool en siste toen ik het bad in dook.
Het nu al perfecte voorspel kreeg een vervolg in het bad.
Roza kronkelde heel sensueel over me heen en wist precies dat te doen met haar handen, lippen en tong waar ik zo van hou. Tergent langzaam bleef ze doorgaan en ik bleef genieten. Ook het strelen en aanraken van haar lichaam geeft een prettig gevoel waarbij je merkt hoe zacht en verzorgt haar lichaam is.
Op bed kreeg ik een massage met een heerlijke olie die warm aanvoelde, lekker ruikt en lekker smaakt zelfs. Roze gleed met haar hele body over de mijne, zonder een plekje over te slaan. Haar kleine maar parmantige borstjes raakte net mijn lichaam, afgewisseld met haar volle lichaam, ik kronkelde van genot. Dezelfde behandeling kreeg de voorkant van mijn lichaam, ondanks haar kleine borstjes wist ze mijn kleine vriend in opperste paraatheid te brengen. Stijlvol ging Roza over naar het orale gedeelte, sterk afwisselend van korte plagerige likjes naar lange diepen halen, niks werd overgeslagen in mijn erogene zone. Eigenlijk wilde ik blijven genieten van haar handelingen maar ik moest haar proeven, mijn tong maakte overuren. Na enige tijd gaf ik me weer over aan Roza die het op een werkelijk wereldse manier afmaakte.
Inmiddels ben ik wel iets gewent, maar Roza slaat werkelijk alles. Met deze dame heeft Stout wederom een topper in huis.
Het hele leven is een cirkel van keuze's maken, maar die keuze's worden in dit huis steeds moeilijker.
Overall performance van Roza is meer dan uitstekend!!
Yankee
frankkinky
5 augustus 2008, 22:11
Er gaan geruchten dat Roza binnenkort terugkomt bij Stout, ik wacht in spanning af op mijn favoriete dame van Stout:roll:
Wesley de Groot
13 augustus 2008, 23:31
Da's mooi want deze dame staat op mijn verlanglijstje.
frankkinky
24 augustus 2008, 11:09
Da's mooi want deze dame staat op mijn verlanglijstje.
dinsdag zou ze er weer zijn, ik hoop het want ik heb momenteel geen favoriete dames meer bij Stout of Mayfair om voor naar Den Haag te rijden:o
frankkinky
27 augustus 2008, 00:18
Roza is zo'n meisje waar ik als man als een blok voor kan vallen, oppassen dus Roza heeft namelijk een fantastisch uiterlijk en helemaal in mijn smaak, namelijk elegant, sexy, sympathiek gezicht met fantastische ogen, mooi slank figuur, vrouwelijk maar ook ergens weer stoer en zelfverzekerd, kortom een prachtige vrouw die tiptop verzorgd is en ook een sterke en sexy uitstraling heeft.
Ik hou er van als een vrouw bewust is van haar vrouwelijkheid en dit met klasse tot in detail weet te etaleren en zich ook voortbeweegt als een verleidelijke vrouwelijke vrouw.
Daarbij (en dat vind ik niet onbelangrijk), is Roza een zeer intelligent meisje en heeft ze niveau wat het plaatje voor mij compleet maakt, dat zorgt namelijk voor de extra goede klik en spanning
Ditmaal mocht ik met Roza naar de warme sfeervolle kamer 2 waar wij ditmaal gezellig kletste (omdat we elkaar nu wat beter hadden leren kennen ) terwijl we de jacuzzi vol lieten lopen en ons ontdeden van onze kledingstukken. Roza was weer classy en sexy gekleed met prachtige zwarte kouzen wat een prachtig gezicht is als een vrouw zulke mooie lange slanke benen heeft, een mooi strak zwart jurkje wat haar slanke lichaam goed deed uitkomen met daaronder smaakvolle stijlvolle lingerie. Dit afgemaakt met elegante zwarte pumps en smaakvol opgemaakt (niet te veel) en enkele accesoires/sierraden. Zo zie ik een vrouw graag en ik fantaseer bij Roza al, hoe ze er uit zou zien in hoge zwarte laklaarzen en een spannend kinkysetje
In de jacuzzi aangekomen praatte we eerst gezellig verder om later lekker strelend te vrijen. Ik kan dan alleen maar genieten van zo'n vrouw en hopen dat iedereen ons vergeet en dat we uren kunnen blijven , helaas is dat niet zo dus verlieten wij de jacuzzi om richting het uitnodigende grote bed te gaan met veel kussens. Ik kon toen nog niet bevroedden dat mijn superervaring met Roza van die week daarvoor sterk overtroffen zou worden door deze ervaring! Het was namelijk SUPER!! en ik weet niet wat mij de laatste weken overkomt qua ervaringen, de 1 is nog beter dan de ander of gewoon super maar anders, het is niet meer te volgen of te vergelijken, maar met Roza, Victoria en Soraya in huis wil ik eigenlijk het liefst een kamer in Stout huren en nooit meer weggaan! Deze dames halen alledrie een ongekend niveau qua passie, originaliteit en noem het maar op wat ik echt van dit niveau ca. een jaar gemist heb, daarbij genomen de schoonheid en verzorging van de dames en de interessante gesprekspartners die ze zijn door hun intelligentie maakt het een feest en ook een verslaving om met deze vrouwen te mogen doorbrengen.
Roza hing uitdagend met haar sensuele lichaam over mij heen, zoenend, teasend op zoek naar mijn mannelijkheid die ze echt niet lang hoefde te zoeken,die stond namelijk fier overeind te wachten op de lippen en tong (met piercing), de manier waarop Roza pijpt is fantastisch, van subtiel teasend tot stevig en dan goed afwisselend, ballen meenemend en dan met haar tong weer over de binnenkant van je benen, af en toe terug komend naar je gezicht om je heerlijk te zoenen en dan haar lichaam voelend over jouw lichaam en haar handen voelen strelen, echt dat is voor mij puur genot , daarbij 'glunderend' zoals Roza dat zegt of geil aankijkend, het is een heerlijk gevoel en gezicht om haar bezig te zien met die prachtige lange donker haren en die ogen, echt gevaarlijk lekker!
Het spel is overgegaan in een heerlijk zoenspel waarbij het steeds intenser werd en ik op een gegeven moment Roza haar vrouwelijkheid begon te verwennen , eerst aftastend en voorzichtig en goed lettend op haar lichaamstaal en signalen want ik ben er vrij onzeker in en wil het dan wel goed doen, na enige tijd reageerde Roza heftiger en ongecontroleerder en kreeg ik tenminste de indruk dat ze genoot, als weet je dat als man natuurlijk nooit zeker , maar ik hoop het dan maar, want ondanks dat het werk voor de dames is, hoop ik wel dat ik ze zoveel mogelijk kan laten genieten en mogen ze van mij ook best aangeven wat ze graag willen.
Na weer een heerlijke pijpbeurt gingen we ditmaal over op hetgeen waar we de vorige keer niet aan toegekomen waren, Roza besteeg mijn mannelijkheid en bereed deze rustig en subtiel als een ervaren amazone, afwisselend qua techniek en tempo, maar wel opvoerend, wat een genot! op een gegeven moment had ik even het gevoel dat Roza mij gebruikte voor haar genot wat mij een extra geil gevoel gaf, want ik zou dolgraag een keer in de rol van haar onderdanige willen zijn en dat zij mij stevig en geil aanpakt voor haar plezier, wie weet gaat dit in de toekomst nog eens gebeuren, en bijvoorbeeld met Victoria erbij, even sparen , en kinkyheren we moeten geld inzamelen voor de bouw van een kinky-kamer, die ik dan best bij Stout wil sponsoren, ik weet zeker nu er meerdere kinkydames bij Stout werken het een groot succes zou worden en ook een nieuwe catagorie extra klanten zou trekken! Afijn, na deze heerlijk rijpartij was ik klaar om de leiding over te nemen en Roza heerlijk in bijvoorbeeld missionarisstandje te gaan neuken, echter Roza hield de leiding en was het plan om het op een andere manier af te gaan maken, eerst gaf dat mij een lichte frustratie, maar die was snel weg, want de intensiteit die ze daarna aan een pijp en vooral aan een aftrekbeurt gaf was fantastisch, mede door haar blik en geile uitdrukking op haar gezicht! Ik vroeg Roza nog: wat ben je van plan dan, uitdagend en glimlachend zei ze rustig: jou helemaal gek maken! , nou dat was ook zo, opgeilend en dan weer stoppen om zo mijn orgasme uit te stellen was spannend en geil, en opeens durfde ik mij helemaal te geven en vroeg ik Roza of ze op de sofa verderop in de kamer wilde gaan zitten, mmm zei ze je kan gedachten lezen, nou ze had het mogen zeggen, want ik hou er wel van om een beetje gestuurd te worden door een vrouw, ze ging uitdagend voor mij zitten spelend met zich zelf en kijkend hoe ik mijzelf aftrok, om vervolgens over haar borsten/buik klaar te komen. Wow wat een heerlijke supergeile topervaring!
Ja Roza zit met stip in mijn top 3 van heel Nederland van dit jaar!!!! Sterker nog 3 van mijn 4 favoriete dames van dit jaar werken bij Stout en halen allemaal een superhoog niveau wat ik in mijn hele wandelcarriere maar weinig mee gemaakt heb want dat zijn in die kleine 20 jaar hooguit 5 dames!
Bij Roza heb ik een klik en ben ik bereid mijn grenzen voor te verleggen!
Na de relax was inmiddels de Mayfair geopend waar ik nog even gezellig ben blijven hangen, later in de nacht kwamen Roza en Victoria mij in zo'n intiem zitje nog even opzoeken voor een interessant gesprek en wist Victoria mij met een paar subtiele opmerkingen weer bloedgeil te krijgen zeker toen de dames nog even op een geil nummer van Beyonce zeer uitdagend met elkaar gingen dansen . Mij ultieme fantasie zit in mijn hoofd namelijk een supergeil ongeremd trio met Victoria en Roza samen, of in combinatie met Soraya, en dan mag het ook stevig kinky zijn, ik word nu al gek van de gedachte alleen!
Wesley de Groot
30 augustus 2008, 00:31
Soraya en Victoria zijn toch niet meer aanwezig in Stout?
Tenminste Victoria vertelde me bij het laatste samenzijn dat ze twijfelde over haar verblijf ondanks dat ze het heel erg fijn vind bij Stout i.v.m de opting-in en daarna heb ik begrepen dat ze inderdaad even stopt.
Roza lijkt me supergeil en zeker als ze in is voor s.m. Ik ga haar denk ik eens bezoeken
Gegroet,
Wesley
frankkinky
30 augustus 2008, 20:25
Soraya en Victoria zijn toch niet meer aanwezig in Stout?
Tenminste Victoria vertelde me bij het laatste samenzijn dat ze twijfelde over haar verblijf ondanks dat ze het heel erg fijn vind bij Stout i.v.m de opting-in en daarna heb ik begrepen dat ze inderdaad even stopt.
Roza lijkt me supergeil en zeker als ze in is voor s.m. Ik ga haar denk ik eens bezoeken
Gegroet,
Wesley
Victoria is tijdelijk even aan het kijken, maar de kans is groot dat ze binnenkort terug is. Soraya is inderdaadgestopt. Ik plaatste ook een oudere recensie. Roza is inmiddels terug heeft ook al weer gewerkt en is er woensdag weer volgens de advertorial van Stout zie www.privehuisstout.nl
frankkinky
7 september 2008, 18:37
Ditmaal voor een uurtje Roza geboekt, wat heel relaxt begon in de lekkerste jacuzzi van het pand van Stout, namelijk die van kamer 10, lekker ruim en diep en op de juiste temperatuur, we waren beide moe en eigenlijk wilde Roza voor de date net gaan slapen, maar ze wilde zcih nog wel even oppeppen voor mij en daar ben ik haar dankbaar voor, want het een heerlijk uurtje waar ik echt aan toe was na een dag hard en ietwat gestrest werken (ik haat deadlines ).
We lagen lekker strelend en rustig in bad, onze vermoeide lichamen die welverdiende rust geven met dat warme bubbelende water, rustig praten, gezellig en relaxt, waarna we langzaam over gingen in heerlijk zoenen, subtiel, teasend en rustig, gewoon lekker!
Op het bed startte Roza een heerlijke franse massage waardoor ik toch nu even erg wakker werd , en zo voelde ik haar tong ook langs mijn ballen gaan en de erogene zones daarom heen. Ja dit is genieten, haar vingers streelden mijn lichaam, zochten mijn tepels en zo werd er langzaam van een gemoedelijke bui het langzaam naar een geile bui gebracht , vooral toen Roza opnieuw begon te zoenen, nu niet meer rustig, nee nu aanvallend als of een roofdier haar prooi zocht, opwindend, passievol en het maakte mij geil! Roza besteeg even later mijn hard geworden pik en bereed mij als een lekkere amazone, even later vond ze dat ik maar eens wat moest laten zien (dat was er de vorige x niet van gekomen ), ze bood haar heerlijk billen aan om haar zo achterlangs vaginaal te penetreren, ondanks dat ik niet superfit was, wond mij dit heerlijk op en laadde ik de accu nog eens op, en ook in missionarisstandje kon ik behoorlijk het tempo opvoeren en stevig aan de gang, De gelaatsuitdrukkingen en oogopslag met die prachtige ogen maken je dan nog geiler.
Ik werd ook daarna met teasen en haar tong en tanden steviger aangepakt toen ik tegen Roza zei: je bent te lief voor mij, juist om haar uit te dagen , mijn tepels werden prompt wat harder aangepakt. Ja mijn wens is nog steeds een kinkysessie met deze dame of met 1 van haar 2 vriendinnen (Victoria of Soraya) er bij waarbij ik graag luister naar 2 van die dominante geile dames!
Buiten het bed hebben Roza en ik nog een zeer acrobatisch standje gedaan en dat was ook zeer opwindend.
Uiteindelijk heb ik mij zelf heerlijk klaar getrokken en over Roza's borsten gespoten, geil gezicht om je zelf zo te bevredigen terwijl ze je ondeugend en geil aankijkt!.
Daarna samen even snel onder de douche die op die kamer aanwezig is en afscheid genomen.
Ja Roza, is nu ik haar 3 x heb meegemaakt voor mij een vaste topdame geworden, ze varieert haar spel prima, is zeer actief, en technisch qua handelingen zeer vaardig, haar manier van aftrekken en pijpen is een lust, en ik hoop dat ik nog wat meer dingen ga ontdekken in haar fantasie, ik voel mij prettig bij haar en het is gewoon een lekkere intelligente jonge vrouw die zelfverzekerd overkomt en ook een goede krachtige uitstraling heeft en dat gecombineerd met klassieke schoonheid, ja dan kan je als man geen nee meer zeggen.
Roza zit momenteel voor mij bij betere DVP's die ik bezoek over de gehele breedte.
Roza bedankt, het was heerlijk, ik heb uit dat uurtje goede energie geput en ik waardeer het zeer dat je ondanks je moeheid nog een uurtje voor mij wilde blijven! En van je moeheid heb ik geen seconde iets van gemerkt, de passie die je gebruikt is super!
Tot een volgende keer!
en heren ik kan deze dame aanbevelen want ze is van rustig tot geile sex in staat jou een topervaring te geven!
Roza is een dame van een niveau wat je niet veel tegen komt in privéhuizen, dus ik ben blij dat er nu meerdere dames van dit hoge niveau bij Stout lopen want dan kan ik er heerlijk van genieten
frankkinky
21 september 2008, 14:58
Het was lang geleden dat ik mijn favoriete stoute meisje had bezocht, na een tijd afwezigheid en de latste keren haar niet hebben kunnen bezoeken op de dagen dat Roza aanwezig was, was ik afgelopen vrijdag in gelukkerige omstandigheden toen ik op de advertorial (www.privehuisstout.nl) van stout las dat Roza plotseling die dag om 15 uur zou arriveren. Direct een afspraak gemaakt, lekker gedoucht en geschoren en hup de auto in.
Aan de bar bij stout kreeg ik mijn frisje en wachtte relaxt op deze heerlijke vrouw. Monica en Angelique liepen me even te dollen en Suzanne keek glimlachend van de bankjes toe.
Even later kwam Roza in een stijlvolle maar luchtige en sexy zwarte jurk beneden en nadat zij zich in de dameskleedkamer had opgefrisd kwam ze me ophalen, een brede lach, een zoen en de vraag gaan we? waren voldoende om mij direct goed te voelen en mij in de benen te zetten voor de klim naar kamer 7 die ik met Roza samen nog nooit gedeeld had.
We praatte gezellig bij en haar heerlijke geur die mij altijd opvalt bij Roza gaf mij weer een vertrouwd gevoel. Ik Roza gewoon bijzonder graag, een juiste mix van klasse, raffiment, directheid, schoonheid en passie en dat gecombineerd met intelligentie en naast haar directheid ook weer iets mysterieus, maar ik voel mij altijd zeer op mijn gemak bij haar, Roza is Roza en ik voel mij iedere minuut in haar aanwezigheid heerlijk relaxt en tegelijkertijd opgewonden.
Roza zoende mij lekker en vol staand naast het bed, haar handen streelden mijn lichaam, haar vinger zoekende naar mijn tepels, zachtjes knijpend, ondeugend in mijn ogen aankijkend wachtende op mijn reactie, ik zoende voller, streelde haar billen en drukte Roza tegen mij aan, haar geur wond mij op, haar zachte huid wat mij raakte, haar blik, haar strelingen, ja het was te lang geleden, dit was wat ik gemist had, deze manier van erotiekbeleving kom je niet vaak tegen, op bed aangekomen vreeen we heerlijk door, Roza daalde af met haar tong, en zocht mijn ballen, ik kreunde zachtjes van genot, haar tong voelde is lang mijn ballen gaan en naar boven toen toen ik heerlijk werd gepijpt (a naturel), en zo zweefde ik voor mijn gevoel langzaam weg.
Roza wilde duidelijk meer en kreeg ook de lust in mij wakker ondanks dat ik erg moe was en deze manier van vrijen ook erg lekker vond, teder, relaxt maar ook zeker gepassioneerd. Roza zocht een condoom en deed deze om haar vingers en begon mij anaal te stimuleren tijdens haar heerlijke Franse massage, goed oogcontact zoekend en ik werd geiler en geiler, en dit tot groot genoegen van Roza en het sein voor actie. Roza wilde neuken en ik wilde dat niet weigeren aan deze heerlijke sexuele puma..... ik weet eigenlijk niet eens meer in welk standje we begonnen, wel dat we op een gegeven moment heerlijk in missionarisstandje bezig waren, opbouwend, tempverhogend, zoenend en ook Roza die mijn tepels kuste of er zelfs zachtjes in beet, mmm, op een gegeven moment begon Roza tijdens het neuken ook zichzelf extra te stimuleren met haar vingers, en werden haar bewegingen ook ongecontroleerder totdat een heerlijk orgasme volgde en ik niet veel later ook moest toegeven en heerlijk kwam, ditmaal gestimuleerd door de heerlijke techniek van Roza terwijl ze mij afwisselende zoende en mijn tepels met haar lippen en tanden verwendde.
Mijn ervaring was weer heel anders dan normaal met Roza, maar even heerlijk, ben blij dat ze af en toe weer aanwezig is deze topmeid! :roll:
frankkinky
1 november 2008, 16:53
Roza, zodra die naam op de advertorial van Stout Privehuis verschijnt vergezelt met enkele prachtige foto's dan krijg ik een blij gevoel
Roza is momenteel en eigenlijk al lange tijd mijn favoriete privehuismeisje. Aangekomen bij Stout zonder afspraak zat ik gezellig bij Brenda de lieve gastvrouw aan de bar nog even in spanning wat de klanten voor mij gingen kiezen want Roza was vrij en zag er stralend uit, ze kwam mij en nog een bekende klant voor haar even groeten met een kus, en haar bekende heerlijke geur deden mij al meer naar haar verlangen, gelukkig voor mij kozen de klanten voor mij voor o.a. Samira, Claudia, Priscilla en Monica, zodat ik met Roza een uurtje naar kamer 5 kon.
Het voelde weer vertrouwd, Roza wist mij te vertellen dat ze precies een jaar werkte bij Stout, en laat ik nu in haar 1e week de 1e recensie bij Roza te hebben geschreven, en ik wist precies die ontmoeting nog, de blik, de klant die mij toen voor was, maar de bijzondere spannende ontmoeting helemaal boven op de 2e verdieping op kamer 12, een 1e ontmoeting van vele bijzondere en gevarieerde ontmoetingen met deze heerlijke vrouw met stijl en veel ondeugende passie in zich.
Ditmaal na het wasritueel en het tandenpoetsen vonden wij elkaar op bed waar onze lippen elkaar vonden en ik de handen van Roza over mijn lichaam voelde strelen, snel afdalend naar beneden om op haar beroemde wijze mijn mannelijkheid heerlijk te masseren en af te trekken zoals alleen Roza dat kan, het zoenen ging door, heerlijk, subtiel en dan weer wat voller, ik genoot van dit moment, haar aanraking, haar geur, iets wat ik gemist had, echte lekkere GFE sex met een pracht van een vrouw
Roza daalde af met haar lippen naar mijn tepels, zachtjes zoenend, zuigend en dan weer zachtjes bijtend, mmm ik kreunde licht van genot, Roza weet als geen ander je in vervoering te brengen, subtiel, opbouwend en o zo lekker Langzaam daalde ze verder af naar beneden toe naar mijn mannelijkheid en zoog aan mijn ballen, onderwijl mij direct aankijkend met haar spannende en prachtige ogen, teasend, likkend langs mijn ballen naar boven toe langs mijn mannelijkheid die ze daarna a naturel ging pijpen op een heerlijk manier
Deze Franse verwennerij ging nog even door waarbij geen deel werd overgeslagen en ik ook nog subtiel met een vinger anaal een beetje werd gestimuleerd. Toen mijn mannelijkheid hard genoeg was naar de zin van Roza vond ze het tijd voor actie en tot mijn verrassing nam ze het heft in handen en dirigeerde zichzelf bovenop mij, mij aankijkend begon ze zichzelf on top mij te neuken op een rustige manier, maar o zo lekker, ik voelde de warmte om mijn mannelijkheid sluiten en kneede haar natuurlijke borsten waarbij haar tepels voelbaar harder werden, Roza voerde het tempo tergend langzaam op en varieerden ook van ritmes en houdingen en bleef dit lang volhouden, Roza had er duidelijk zin in en genoot van haar rol en leek mij even te gebruiken voor haar genot waar ik totaal geen moeite mee had
De rollen werden uiteindelijk letterlijk omgedraaid, Roza in missionarishouding waarbij ik haar al zoenend zachtjes penetreerde en zo langzaam al zoenend begon te neuken, deze intieme houding wond mij op, de blik in haar ogen, de spanning van het zoenen en het heerlijke gevoel van neuken wond mij op en al snel veranderde ik van tempo en zo genoten wij beide, Roza stimuleerde zichzelf extra met haar vingers en na haar orgasme was ze even gevoelig zodat ik even rustig moest doen om daarna weer verder te gaan en op te gaan voor meer genot.
Uiteindelijk wilde ik klaarkomen op de wijze die Roza zo goed in haar vingers heeft namelijk het aftrekken van haar van het mannelijk lid wat zij zo goed en met gevoel doet dat het gekmakend is en dit al tongzoenend waarbij ik even later dan ook heerlijk klaarkwam, een voldane trotse blik in Roza's gezicht aflezende bleef ik nog even liggen en zoende we nog wat na waarna we nog relaxt nababbelde en elkaar streelde
Het was een lekkere ontmoeting met heerlijke subtiele sex met deze intelligente beauty, ja ik ben na zoveel ontmoetingen nog steeds onder de indruk van de dame van plezier die echte kwaliteit biedt op alle fronten!
frankkinky
8 juni 2009, 18:15
dame is gestopt met dit vak