PDA

Volledige versie bekijken : Geile Tijden, Augustus 2007

ilovethaigirls
2 augustus 2007, 12:53
een verjaardagsfeestje in GT op 31/7 met deze bezetting
Caligula
GT-junky
little diablo
Sonny
Gustomass
Jack42
en geen enkel verhaal ??????????????????

jaccoone
2 augustus 2007, 14:57
Caligula
GT-junky
little diablo
Sonny
Gustomass
Jack42

Zal wel zwaar uit de hand gelopen zijn dan! :lostit: :thefinger
Groet Jaccoone

Jorah Mormont
2 augustus 2007, 15:22
Caligula
GT-junky
little diablo
Sonny
Gustomass
Jack42

Ik denk dat we wel een mooi verhaal kunnen verwachten van Little Diablo, hij was de enige achter de schermen, dus tijd genoeg om te schrijven;)

Sonny:wink:

Ace2
2 augustus 2007, 18:15
Nog maar drie jaar geleden had ik nog nooit gehoord van Caligula (of althans de desbetreffende ijsbeer), noch had ik ooit gehoord van een club als GT. Laat staan dat ik stil stond bij het feit dat de eerst genoemde persoon een feestje zou kunnen geven in de laastgenoemde gelegenheid. Twee jaar geleden was ik op vakantie en een jaar geleden was ik net van een wolk uit een stormachtige relatie gevallen en zat ik meer in de knoop met mijzelf dan dat ik bezig was met verjaardagspartijtjes. Het moest er dus dit jaar maar van komen. En zo ging ik onderweg naar GT. De heenreis ging voorspoedig tot de meest bekende rotonde (bij de grens/Venlo) in Ijsberenland. Het verkeer stond vast op de rotonde. Even was ik bang dat zich hier reeds een wachtrij voor GT vormde. Je weet immers nooit wie er allemaal zijn uitgenodigd voor het feestje van Caligula. Gelukkig viel het mee en bleek er sprake te zijn van een grenscontrole.

Om 14.30u. arriveerde ik bij GT. De parkeerplaats stond vol, maar de bouwmarkt bood nog ruimte genoeg. Ik werd verwelkomt door de vriendelijke thekefrau die mij uiteraard herkende. Ik betaalde braaf mijn € 50;=. Ze zei: “Fur dich ein mantel XXL”. Ik dacht, hoe weet zij dat nou? Zij heeft mij toch nog nooit in mijn nakie gezien?
Ik de kleedkamer trof ik als eerste Boedha, die mij aanspoorde haast te maken want het feest zou snel beginnen. Snel douchte ik mijzelf en liep de bar in. Ik schrok en het zweet brak mij gelijk uit………
Ik zag in willekeurige volgorde: Boedha, Snelle Henkie (zoeeeeeffff en weg was hij), GT- Junkey, 2Horney4You, Hotboy80, Gries, Jack42 en Gustomas. En ik was nog niet eens buiten geweest. Als ik over iedereen zou moeten schrijven dat was mij dag gevuld. Hoe moest ik dat nu weer voor elkaar krijgen?

Ik liep naar de bar en zag aan mij rechterkant Thaise Nadine zitten. Was zij niet de dame die afgelopen vrijdag tegen mij zei dat ze deze dinsdag zeker niet meer aanwezig zou zijn? Schreef ik niet enkele weken geleden dat er niets zo onbetrouwbaar en veranderlijk is als de agenda van een GT-dame. Eindelijk had ik eens gelijk. Nadine lachte en zwaaide vriendelijk. Ik besloot eerst de jarige te feliciteren en daarna pas een praatje met Nadine te maken. Ik zou haar niet meer zien.
Wie ik wel zag was Gustomas die weer terug was in de moederschoot. Broedelijk schudde ik hem de hand, waarop hij zei: “Ik moet zo weer weg.” Komt hij eindelijk weer eens langs, na lange tijd, is niet het eerste wat hij zegt dat het leuk is om elkaar weer te zien, maar dat hij weg moet. Het zal toch niet aan mijn adem hebben gelegen? Voor de zekerheid nam ik nog wel een pepermuntje in.
Ondertussen was het tijd geworden om naar buiten te gaan om de jarige job te feliciteren. Onderweg sprak ik Jack42 aan dat hij de woorden “hopeloos” en “Ace2” niet meer in dezelfde zin moest gebruiken. Hij lachte en zei: “Natuurlijk Ace” en hij zuchte: “je bent hopeloos.”.

Buiten op het terras waren buiten Caligula ook nog Intergames en LuckyP (voor de 2de maal in GT) aanwezig. Maar wat is GT zonder vrouwen? Dus kwamen ook Laura en Bettina taart eten. En zo werd mijn stukje steeds kleiner. Na het taart eten vond het vrouwelijk deel van de aanwezigen het nodig om Caligula onder te smeren met slagroom. Het zag er een beetje uit als Caligulina die tijdens een gangbang werd ondergespoten door haar klaarkomende mannelijke fans. Gelukkig wisten de dames Caligula ook schoon te krijgen.
Ondertussen was ook Sonny gearriveerd. Uiteraard werd hem ook een stuk taart met slagroom aangeboden. Hij at er gretig van………… totdat iemand zich afvroeg waar die slagroom vandaan kwam.
Na het eten van de taart werd het tijd voor cadeau’s. De cadeau’s waren een orgamse sleutelhanger en een kunstvagina. Caligula vond het niet bepaald cadeau’s die je op de schoorsteenmantel bij familiebezoek moest zetten. Intergames vroeg zich af of Caligula soms bang was voor gebruik van die attributen door zijn familie. Van je familie moet je het immers maar hebben.
Natuurlijk moesten de cadeau’s worden uitgeprobeerd. De kunstvagina werd vakkundig aangebracht bij Caligula, maar er gebeurde niets. Dat bevreemde Boedha eigenlijk wel, want hij had het cadeau de vorige avond nog uitgeprobeerd.
Ik vond het toen wel welletjes. Het was tijd voor de jacht.

Ik ging eens in GT rondjes lopen. Ik zag diverse mooie dames. Alexia, Svetlana, Sophia, Guhl, Bettina, Lin, Dora, Sylvie, Cindy, Chanel en nog veel meer. Een mooie blonde dame met grote borsten lachte de hele tijd naar mij. Het werd tijd voor een praatje. Ze stelde zich voor als een dame uit Roemenie. Haar naam zei ze wel, maar die ben ik vergeten in alle hectiek. Ze vroeg zich af waarom het zo lang duurde voor ik haar aansprak. “Mannen haben angst fur hubsche frauen.” zei ik eerlijk. Ze keek oprecht verbaast en zei nog iets. Wat dat iets was weet ik niet meer, want toen zag ik haar………….. Helemaal uit de Filipijnen gekomen zag ik Desiree. Breed lachend zwaaide ze naar mij en riep: “Hi, kennst du mir noch?” Ik was echter te verbaast om snel te reageren. Met deze dame had ik een week of 6 geleden gesproken, maar geen kamerbezoek mee doorgebracht (tot mijn grote spijt). Dat ze mij nog herkende verbaasde mij. Maar ze had ook gezegd dat ze alleen op vrije dagen werkte omdat ze een gewone job had. Vandaag was het toch geen speciale vrije dag in Duitsland? Ze zal toch niet tegen mij hebben gejokt? Die vraag stelde ik mijzelf niet, want ze had haar tong al in mijn mond zitten en haar handen zaten overal. Ze had beet. Na deze innige zoen-sessie volgde even een praatje, maar de woorden “kamer/zimmer” en “sleutel/schlussel” kwamen daar niet in voor. Wel knuffelde en zoende ze maar door. Na een kwartier was mijn “verzet” gebroken en gaf ik mijzelf over: “bitte ein schlussel und ein zimmer. Bitte schnel.”

Gearmd (lief he) liepen wij naar de kamer. Samen legden wij het laken op het bed, waarna Desiree haar weinige “kleren” uittrok. Ik deed mijn badjas uit en hing hem aan het haakje op. Terwijl ik mij weer omdraaide en haar wilde vragen waarom ze vandaag begonnen was met werken stond Desiree al vlak achter mij. Voor ik mijn zin af kon maken, zat haar tong al weer in mijn mond en een innige tongzoen volgde, waarbij onze handen elkaars lichamen betasten. Dat beviel mij erg goed. Al zoenend gingen wij op bed liggen waar alles gewoon door ging. Ondertussen zag ik dat Desiree zichzelf vingerde. Je kunt natuurlijk denken dat ze supergeil was, maar het kan ook zo zijn dat ze dat juist niet was en zichzelf wat stimuleerde om een goede (zakelijke) prestatie neer te zetten. Dat klinkt al weer wat minder romantisch.
Ik vond het allemaal best. Ik onttrok mij aan haar zoenen (dat was nog niet zo eenvoudig) en likte mijzelf een weg naar beneden waar ik bij een al nat poesje aankwam. Ik had mijn tong nog maar net tegen haar poesje aan of ik hoorde al gilletjes. Dat was erg snel.
Het orale gedeelte was goed en lang. Ik likte en likte en zij kreunde en steunde. Ik lag op mijn zij en Desiree slurpte gulzig mijn penis naar binnen. Niets geen rustig likken of aftasten, gelijk met de volle lengte erin tot ik tegen haar keel aan kwam. Ze slurpte en pijpte mij erg nat. Zo ging het een hele tijd door. Telkens wekte ze de indruk klaar te komen, maar uiteindelijke merkte ik niets van een moment supreme.
Uiteindelijk werd een condoom om mijn penis gedaan en ik werd op haar getrokken. In een kletsnatte poes verdween mijn penis en wild stotend deed ze haar werk. Ik probeerde het nog te rekken, maar Desiree pakte mijn billen vast, zodat ik geen kant op kon. Toch wist ik meer weerstand te bieden dan in eerste instantie verwacht, dus ik stootte rustig door. Tot het moment dat ze begon te zuchten en kreunde: “Ooooooohh, i come, i cooooooomeeeeeeee” Of ze echt klaar kwam betwijfelde ik, maar ik hield het niet meer en spoot mijn condoom vol.

Na deze sessie maakte Desiree aanstalten om te vertrekken maar ik was nog iets te moe om gelijk op staan. Desiree kwam naast mij liggen en kwebbelde de tijd vol. Dat kwebbelen ging over in voorzichtig zoenen en strelen en vrijen. Ondertussen was mijn penis al weer hard (dat was een prestatie op zich van Desiree) en gingen wij wederom over tot het orale gedeelte. Dat duurde lang waarbij Desiree bleef kreunen en steunen en ze deed het goed. Het was gespeeld, maar het beviel mij goed. “I like to fuck, you must to fuck me. I want to come again, so fuck me long and hard. But do not come before I come.” fluisterde Desiree in mijn oor. Zo gezegd, zo gedaan. Na het condoom er weer te hebben opgedaan gingen wij van start. Eerst de missionarishouding waarna Desiree op mij kwam zitten (terwijl ik ook zat) en ze mij bereed. Ik hield haar goed vast, want het leek of ze de kluts kwijt was. Haar ogen dicht en wild stotend op mij. Om mijzelf wat meer adem te geven, besloot ik haar nog eens te beffen. “Ohhhh, I like it, you lick so good. Please fuck me again. Your dick is strong, I like that….” Ik zweer het je: ze kreunde het echt.
Het eerste uur was nu ruim overschreden.
Ik ging weer op haar liggen en begon van rustig stotend naar wild stotend over te gaan. Op een gegeven moment omklemde ze mij met haar armen en begon zelf ook steeds wilder te stoten. Ze hijgde in mijn oren: “Ohhhhhhh, I come, I come, I comeeeeeeeee…..” Ineens ontspande ze en liet mij los. Ik ging even naast haar liggen en keek naar dit mooie gezicht. Een mooi Filipijns meisje dat uitgeput naast mij lag. Ik had het zelf niet beter kunnen verzinnen. Na een minuut ging ze op haar knieeen zitten en begon mij te pijpen, nat en gulzig. “Now it is your turn to come.” Dat vond ik ook. Ze pijpte en pijpte en ik kwam inderdaad klaar. Goed opvangen deed ze mijn zaadlozing niet, Het was een halve FT.
Desiree verschoonde mij en wij lagen nog even in elkaars armen. “Oh, I liked it so much. You lick so good” Ik liet haar maar praten. Het zat immers bij de prijs inbegrepen.
Ze vertelde mij alleen te werken als ze zin in sex had. Dan was het een prettige manier om veel geld te verdienen. “But tonight it will not be easy. You made me too tired.” Dat mag ook wel na 2 uur intensieve sex.
Het werd tijd om te gaan eten. Maar niet voordat de financiele afhandeling had plaatsgevonden. “It was very good” zei ik en daar was niets van gelogen. “So I only want € 100;= from you.” vervolgde ik mijn prijsonderhandeling. Desiree begon (serieus) te rekenen tot ze besefte dat ik van haar geld vroeg. Lichte paniek kwam bij haar op. Misschien was ik toch niet zo onnozel als ik er uit zag en was ik (nu) een vervelende klant die moeilijk ging doen over de prijs. Ik stelde haar gerust, al was het maar dat ik te moe was voor teveel flauwe grapjes. € 75;= bleek de prijs te zijn die Desiree vroeg. En zo ontstond voor het eerst in mijn GT-leven een discussie over de prijs. Niet omdat die prijs te hoog was, maar omdat die te laag was. Ik kan jullie gerust stellen. Correct als ik kan zijn heb ik de juiste prijs betaald met wat extra’s. Wellicht dat nu iemand denkt dat ik dit schrijf uit een soort van stoerheid of dat Desiree er echt van had genoten. Het is gewoon een klantenlokkertje. Zo kom ik immers weer terug en loop ik weer in de fuik van een gewiekste maar leuke dvp. Want vergis je niet niet, dit dametje is echt niet achtelijk.

In de bar besloot ik gebruik te maken van de Chinees waar de rest van ijsberenfamilie bestelde. Maar het was nog even wachten en ik had erge honger. Toen ik ook nog eens Desiree in de rij zag staan besloot ik samen met haar een vorkje te prikken. Het was pasta met hachee, worteltjes , erwtjes en sla. Het smaakte goed.
Uitgeput verliet ik de bar om buiten uit te rusten. Stompzinnig staarde ik de tuin in, niet goed beseffend wat er allemaal gebeurde. Ineens hoorde ik Sonny zeggen: “Ben je inspiratie aan het opdoen voor je volgende verhaaltje?” Ik kon alleen iets mompelen, wat Sonny voor een bevestiging aanzag. Ondertussen kwamen er nog meer ijsberen bijstaan en wij genoten van het uitzicht: een lekker avondzonnetje, groen grasje, fluitende vogeltjes, mooie meisjes en in de verte een naakte Gustomas die een dame een massage aan het geven was. Zo te zien beviel het hen beiden goed.

Snelle Henkie had er net een sessie met Guhl opzitten. “es war vielleicht keine sunami, aber es war sicher ein tornado” zei de leuk kwebbelende Guhl. Ik keek haar aan en zag een mooie dame, die wel mijn voorkeur kon verdragen. Dat merkte ook Guhl, die sindsdien telkens oogcontact met mij zocht, waarbij ze haar tongetje naar buiten liet hangen. Sonny had weer een poolse verovering op zich liggen, waar wij alleen naar mochten kijken. Hotboy80 was de eerste die naar huis ging na ons allen goede dag te hebben gezegd.
Voor mij was dat een teken nog maar eens op zoek te gaan naar een nieuwe verovering. En die vond ik. Wederom werd het een 2 uur durende sessie en compleet gesloopt kwam ik van de kamer. De lol was er nu wel van af. Uitgeput ging ik op het trapje bij de kino zitten. Ik pufte wat en zuchte wat, terwijl ik een gesprek met Jack42 en 2Horney4You probeerde voeren. Jack42 zat blijkbaar wijdsbeens, want een dame vroeg hem wat hij daar tussen zijn benen had hangen. “Von Hema” wist ik nog uit te brengen. Ondertussen had Guhl mij weer gespot en ging in de aanval. Ze ging naast Jack42 (die zo tussen ons in zat) zitten. Ik kon mijn ogen niet van haar af houden, maar was te moe om nader fysiek kennis met haar te maken. Jack42 stelde nog voor om even ruimte te maken voor mij en Guhl, maar gelukkig was hij niet echt doortastend daarin. Anders had ik het niet overleefd. Bij de kino werd ik nog verrast door de dame van mijn 2de sessie met een perfecte after-sales. Knuffelen, zoenen en strelen. Ik werd verwend die dag.

Buiten liep regelmatig Chanel rond met haar lange benen en superlijfje. Wij allen konden niets anders doen dan kwijlen. Ze danste wat en op een moment van verstandsverbijstering deed ik haar na. Ondanks dat ze het wel leuk leek te vinden, had ik toch wel in de gaten dat ik op die manier wel erg stompzinnig over kwam.
Gezellig zaten wij mannen zo te praten toen er ineens 2 dames achter ons stonden. “Ah, dass ist die ineternetclube”. Uiteraard zullen ze het niet over mij hebben gehad.

Ik begon langzaam maar zeker te denken aan de terugreis. Na afscheid te hebben genomen van mijn mede-ijsberen liep ik in de bar tegen Desiree aan. Ik vertelde haar dat ik naar huis ging, maar ik geloof niet dat ze mij echt hoorde (als ze al luisterde). Haar tong zat al in mijn mond en een heerlijke tongzoen was mijn deel. Ik twijfelde even om toch maar naar de kamer met haar te gaan. Maar ik besefte dat dit verhaaltje dan wel erg lang zou gaan duren. Dat leest niemand meer dacht ik. Ik vertelde Desiree dat ik weg ging. Ze vond het jammer. “I like it with you. I did come three times. You lick so good” zei ze wederom. Ik zei: “I do not lick good, I lick long and you fall asleep. That is an easy way of earning money.” Ze giechelde zachtjes. “I will dream about you” vervolgde ik. “Oh yes, you must dream that you fuck me. I will dream also about you. I will dream that you lick me.” was het antwoord van Desiree. “oh no” zei ik “do not dream about me. I do not want that you get a nightmare.” Toen was er genoeg slap geouwehoerd. Ik ging naar huis na innig afscheid van Desiree te hebben genomen. Helaas werkt ze schijnbaar niet zo vaak in GT. Ook nog van een ander vriendinnetje afscheid genomen en ik kon naar huis.

Ik liep naar de parkeerplaats en moest om mijzelf lachen (zelfspot is de beste spot). Afgelopen vrijdag vond ik dat er een sleur in mijn bezoekjes was gekomen en nu, enkele dagen later, had ik een geweldige avond gehad. (met dank aan mijn mede-ijsberen en de aanwezige dames). Er is niets zo wispelturig als een ijsbeer.
Ik stapte in mijn auto, zette de cd-speler op, neuriede alvast wat en drukte robuust mijn gaspedaal in en ………………………….. na een kilometer moest ik stoppen vanwege een stopteken van de Politie. Ik had te hard gereden en kon aan de kant van de weg uitleggen wat een Nederlander 200 km. van zijn woonplaats nabij een Duits dorpje deed. Het koste mij € 30;= en gedwee reed ik rustig weg en ik neuriede zachtjes: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home…….”

Cupido
3 augustus 2007, 09:55
Hoi Ace2 en ook alle andere ijsberen,

Het kan nog extremer. Nog geen 4 weken geleden had ik iets gehoord van GT, laat staan van Caligula en alle andere namen die jij in jou recensie opnoemt. En nu was ik aanwezig bij de verjaardag van Caligula. Hoe snel kan je opgenomen worden in een groep ijsberen van het formaat zoals jij dat beschrijft!

Ik was om 12.00 uur al aanwezig en inderdaad waren alle ijsberen die jij benoemd al grotendeels aanwezig. Het zou een begin zijn van toch wel een aparte dag. Verjaardag vieren in een FKK-club doet denk ik niet iedereen. Maar na de vele zoensessies (en meer) met de aanwezige dames die Caligula ten deel viel kan ik me voorstellen dat hij het hier vierde. Het gebak smaakte heerlijk. Nadat ik de mij bekende ijsberen had begroet, was het tijd een rondje te gaan maken. Aangezien het de vorige keer nou niet bepaald lekker weer was, had ik het terras en de ligweide eigenlijk nog niet kunnen verkennen. Dat was nu bepaald anders. Het zou buiten goed toeven worden, al bleef het voor de dames volgens mij aan de koude kant. Vervolgens een tijdje de whirlpool opgezocht. Gezellig bijgepraat en ondertussen het vrouwelijk schoon in de gaten gehouden. Er was die dag weer voor ieder wat wils.

Om half twee vond ik het tijd worden om mijn eerste keuze van de dag uit te gaan zoeken. Ik ging richting de bar en was net binnen toen mijn ogen op die van Angie en haar vriendin vielen. Beide waren in mijn ogen het meest geschikt voor mijn eerste daad die dag, maar ik was toch vooral gecharmeerd van Angie. Het bleek een zeer, maar dan ook zeer goede keuze. We hebben eerst een tijdje gezellig buiten gezeten. Om 2 uur zijn wij naar een kamer gegaan. Ze deed van alles met mij en alles was zeer goed. Een echte topper. Ik had haar aangegeven wat extra tijd voor haar uit te trekken, maar kon niet voorkomen, ondanks kleine onderbrekingen binnen het half uur mijn lading (in het condoompje) in haar te spuiten. Vervolgens hebben wij nog een hele tijd met elkaar zitten praten, waarbij ze heerlijk bij mij kwam liggen, of op mij kwam zitten. Daarna hebben we gezamenlijk in de badkamer gedoucht, waarbij we niet van elkaar konden afblijven en mijn kleine jongen binnen de kortste keren weer in stelling werd gebracht. Jammer genoeg is Angie en haar vriendin niet de hele dag gebleven, anders had ik het nog wel een keer met haar vriendin ook willen proberen.

Om 15.45 kwam ik van de kamer en was nog net op tijd om me aan te sluiten bij het verjaardagspartijtje van Caligula, die verwend werd door Laura en blijkbaar Bettina, maar er waren er meer op dat moment. Het was gezellig en er werd veel gelachen en de dames vermaakten zich ook prima. Op een gegeven moment zijn we met een paar ijsberen toch maar naar binnen gegaan. Later hoorde ik dat daarna nog het een en ander met slagroom is gebeurd, daar was ik jammer genoeg niet bij. Vervolgens een nieuw bezoekje aan de whirlpool gedaan en daar waren Caligula en intergames, snelle Henkie en hotboy inmiddels ook. Daarnaast waren in het bad ook als ik het goed heb Laura en Bettina? In ieder geval 2 dames die er veel zin in hadden, maar waarin??? Het werd in ieder geval steeds gezelliger, want even later kwam er nog een derde dame bij. Haar naam heb ik niet.

Inmiddels werd het etenstijd en kreeg ik langzamerhand toch wel trek, maar niet zoveel in eten maar wel in iets anders. De ijsberen bestelden hun eten bij de chinees of bij een poolse schnitzelbakker (of niet GT-junky). Toen het eten kwam ben ik nog maar eens gaan kijken wie er nu allemaal aanwezig waren. De vorige keer was mij Magdalena al opgevallen, maar viel mijn keuze uiteindelijk op 2 andere dames. Toen ik zag dat ze er nu ook was, was mijn keuze voor de 2e dame eigenlijk al gemaakt. De keuze werd niet anders nadat ik mijn ronde had gemaakt. Maar waar was ze nu? Om half 6 zag ik haar nog met een ijsbeer naar een tuinhuisje gaan, maar nu was ze nergens meer te vinden. Eindelijk om een uur of 19.30 was ze er weer.

We zochten een apart plekje op een van de banken bij de bar. Wat jammer was, is dat zij geen Duits kan, alleen Engels. Maar goed dit mocht de pret niet drukken. Vervolgens wilde ze eerst nog wat te eten nemen, een bord soep. Ok, geen probleem de maag moet ook gevuld worden, niet alleen het mondje. Toen ze klaar was en ik dacht dat we nu wat meer met mekaar zouden gaan doen, was het meteen in de stijl van zal ik een sleutel halen of kom je later nog een keer bij mij terug? Bijna wilde ik zeggen dat als het zo moest dat het dan van mij niet meer hoefde, maar gelukkig hield ik me in. We namen dus een sleutel. Op de kamer veranderde ze enorm. Ze bleef weliswaar kort van stof, maar voor de rest deed ze haar werk enorm goed. Je merkte dat ze wist wat de man wil, ze heeft ervaring genoeg. Ze deed van alles met mij en ook van mij werd het een en ander verlangt. En dat was precies wat ik wilde. Binnen het half uur was ik dus klaar. Niet in het mondje, want dat was een van de dingen die ze niet deed. Hygiene gaat voorop bij haar en dat kan ik wel waarderen. Tegen de verwachting in nam ze vervolgens opeens ruim de tijd voor mij en begonnen we met elkaar te praten. Ze gaf me nog een goede raad en het bleek een hele lieve vrouw. En ik kon in ieder geval nog even heerlijk genieten van haar prachtige lichaam. Al met al was dit dus toch een prima ervaring.

Daarna maar terug naar de ijsberen. Buiten zag ik ze op dat moment niet dus maar een kijkje nemen in het atrium. In de whirlpool zat o.a. intergames zijn rugpijn te verwerken. Wij hebben gezellig een tijdje met elkaar gebabbeld. Toen de huid toch wel begon te rimpelen, zijn we naar buiten gegaan. Inmiddels was het grootste gedeelte van de ijsberengroep weer bij elkaar. Er zat ook nog een erg aardige Duitse ijsbeer bij (ja die zijn er ook) en dat leverde ook nog enkele moppen op. Gezellig zaten wij mannen zo te praten toen er ineens 2 dames achter ons stonden. “Ah, dass ist die internetclub” Mij bedoelden ze daar natuurlijk ook niet mee! Nadat de groep langzaam maar zeker kleiner werd bedacht ik mij dat het voor mij ook weer eens tijd werd naar huis te gaan.

Ik nam afscheid van eenieder. Ik gaf aan dat ik hoopte dat ze mij voorlopig niet meer zouden zien! Een afspraak, waarvan ik nu al weet dat ik die niet ga waarmaken. Ik wil namelijk voorlopig zo lang het kan nog volop genieten van het vrouwelijk schoon en daarnaast heb ik veel te veel leuke contacten gelegd. Vooralsnog zie ik dat ik de 24e wellicht een gaatje ga vinden.

Vervolgens bij de bar nog even afscheid genomen van Magdalena en van Guhl. Gedurende de dag heb ik haar meerdere keren gezien en ze begint steeds meer aantrekkingskracht op mij te krijgen. Als ze er de volgende keer is, dan weet ik het al……

Vervolgens ben ik weer huiswaarts gekeerd en heb mij daarbij netjes aan de verkeersregels gehouden. Iets waar anderen meer moeite mee hebben begrijp ik!!!

Jongens/mannen/ijsberen het was gezellig, tot de volgende keer. Wellicht de 24e. Ik hoop dat ik dan niet de enige van de groep ben.

Mazzel
:wink:

Cupido
3 augustus 2007, 10:34
Hoi Hotboy(80),

Hoe heette overigens die dame, waarmee jij de kamer mee hebt opgezocht en waar je helemaal van ondersteboven was en zij op jou?

Knabbel
3 augustus 2007, 19:50
Van de week GT weer eens bezocht door onvoorziene omstandigheden. Had een afspraak in de buurt die, hoe vervelend het ook was, niet doorging. Gelijk maar naar GT gestuurd om als doorgewinterde PHG'er daar weer eens poolhoogte te nemen.

Onwillekeurig ga je dan toch weer allerlei vergelijken met andere clubs maken, die dan zowel positief als negatief voor mij uitvallen. Het belangrijkste: ik voel me er nog steeds niet helemaal relaxed, lees op mijn gemak. Begon al op de parkeerplaats. Ca. 2/3 van de parkeerplaats was nog vrij en terwijl ik een vrij vak instuurde, viel mijn oog op 2 vakken in de hoek die gescheiden werden door een driehoekig vak, waar in mijn ogen geen auto op hoorde te staan. Ideaal om geen parkeerdeuken van andere iets minder zorgvuldige bezoekers op mijn deuren terug te vinden. Uiteraard zo strak mogelijk tegen de driehoek aangeparkeerd, maar daar kwam brulboei/popeye al aan. Die auto moest meer naar rechts en snel. Dat zag ik niet zo zitten, en gezag op deze wijze uitoefenen werkt bij mij averechts. Keurig de auto in de achteruit en weer teruggestuurd naar het vak waar ik voordien stond. Mijn hemel, dat kon toch echt niet volgens brulboei. Dus ik kon weer in de vooruit naar het vak waar brulboei stond te dirigeren. Mijn verweer dat ik dit bewust deed maakte geen indruk. Volgens brulboei parkeerden hier dagelijks mercedessen en bentley's en dat gaf ook geen problemen. Wat een logica, net alsof hierbij geen schade kan ontstaan, omdat men dan kennelijk zorgvuldiger is.

Maar goed, uiteindelijk naar binnen en gelijk een weerzien met een aantal (ex) phg dames die ik al een tijd niet had gezien. Het ontbijt in GT is nog steeds goed, met overheerlijk broodjes, echter de latte Macchiato is in PHG altijd nog onovertroffen. Verder de sauna en de whirpool geinspecteerd en deze waren goed op temperatuur en luchtvochtigheid. In ieder geval beter dan in PHG. Daar waar PHG de laatste tijd de steekjes nog steeds laat liggen, inzake service, is dit momenteel in GT prima in orde. Voldoende (attent) barpersonneel, en continu zie je mensen in de weer met poetslappen, dweilen, handdkoeken etc. Er blijft in ieder geval niet langdurig rotzooi slingeren. Nog steeds is het mooie club van alle gemakken voorzien, op een zwembad een BBQ na dan.

Belangrijk natuurlijk de dames. Op de dag van mijn bezoek waren er in de middag meer dan 80. Dit is uiteraard een gigantisch aantal, maar met een gelijk aantal bezoekers, of meer, is het daarmee natuurlijk gelijk enorm druk. Dit komt op mij, zeker bij kloteweer waarbij het merendeel binnen zit, uiterst onrustig en rommelig over, zeker in combinatie met de drukkende warmte en gebrek aan frisse lucht door het roken. Van de 80 aanwezige dames zijn er, in mijn ogen en puur qua uiterlijk, veel van het kaliber ordinaire snol. Sorry dat ik het even zo uitdruk, maar als je van bruingebrande, al dan niet geblondeerde en van tattoo's voorziene dames houdt, dan kun je bijna geen keus maken. Persoonlijk hou ik hier niet zo van zodat de keus dan ineens toch weer een stuk lastiger wordt. Uiteraard zeg ik hiermee niets over de kwaliteit van de dames want die zou best uitmuntend kunnen zijn, maar de dames in kwestie spreken mij qua looks minder aan. Gelukkig had ik echter wel een prima ervaring op de kamer met Viola.

Overigens daar waar de dames in PHG (nog) klagen over het gebrek aan beschikbare kamers, en daarme achterblijvende inkomsten, sprak ik in GT dames die juist klaagden over de drukte. Een gemiddelde dame kan bij een gigantisch aantal van meer dan 80 dames en veel vragende ijsberen, door de drukte gewoonweg minder kamers doen dan ze zou willen. Heeft dus ook zijn keerzijde.

Vanwege eerdere slechte ervaringen met het avondeten, besloten om dat maar in LivingRoom te gaan nuttigen. GT is en blijft nog steeds een prima club, hoewel het in mijn ogen heel anders aan toe gaat dan in PHG. Maar goed, de een komt om tevens te knallen en relaxen en de ander legt de nadruk op knallen. Voor ieder in ieder geval wat wils en als er dames blijven met serviceniveau zoals Viola, kom ik evengoed vrolijk weer terug. Een betere ontvangst door brulboei en een beter verzorgd avondeten zou al een hoop goedmaken.

Overigens de keus om in de avond naar LivingRoom te gaan, bleek de juiste. Goed eten, rustige sfeer met relaxte (lees niet lallende en zuipende) gasten. Uiterst prettige ontvangst en goed servicenivo op alle fronten. Er waren zelfs 30 dames aanwezig. Overigens is masseuse Julia naast Kerstin eveneens een aanrader, waarbij het meteen duidelijk is dat Julia duidelijk krachtigere handen heeft.

Willem2
3 augustus 2007, 20:44
.... Gelijk maar naar GT gestuurd om als doorgewinterde PHG'er daar weer eens poolhoogte te nemen.

......

Hoe een een eekhoorn een IJsbeer wordt en de pool inspecteert ;) :D

Voor de rest :freu:

Kom eens met wat namen van overlopende PHG/dames :wink:

Jansen
3 augustus 2007, 23:10
Ja ik had een afspraak dinsdag dus kon ik niet in GT zijn op het Caligula feest.
Jammer maar toch proficiat.
Sony heeft de boodschap wel door gegeven ?
Gisternavond waren Sony met lifter en ik wel weer een avondje samen in GT.
Ik ben met Sandra uit(B) via de kino naar de kamer geweest een uurtje.
Daarna heerlijk buiten zitten kletsen met Nicky (letse) en haar vriendin.
Nou ik vind het nog jammer dat ik met haar niet meer naar de kamer ben gegaan.
Maar wat in het vat zit verzuurd niet.;)
Ook snelle Henkie met zijn 2 muskatiers waren er ook.
Na nog wat gedronken te hebben met Lifter en Sony weer naar huis gegaan en na te denken in de auto waarom ik niet met Nicky naar de kamer ben geweest ?
Volgende week wel dat heb ik al geboekt bij haar,ik had namelijk wel een klik met haar dus nu nog even af maken.

Big30
3 augustus 2007, 23:19
Daarna heerlijk buiten zitten kletsen met Nicky (letse) en haar vriendin.
Nou ik vind het nog jammer dat ik met haar niet meer naar de kamer ben gegaan.
Maar wat in het vat zit verzuurd niet.;)
Na nog wat gedronken te hebben met Lifter en Sony weer naar huis gegaan en na te denken in de auto waarom ik niet met Nicky naar de kamer ben geweest ?
Volgende week wel dat heb ik al geboekt bij haar,ik had namelijk wel een klik met haar dus nu nog even af maken.

Ha die Jansen,

De Letse Micky zal je echt niet tegenvallen hoor, ze heet in Gt trouwens Sabrina ;)!
Die vriendin was dat die brunette uit Kazachstan Inga meen ik of de zus van Micky, Tina (ex-Oase) en in Gt luisterende naar de naam Wika (blond, vaak met een bril lopend)?
Sonny weet het denk ik wel precies :thefinger.

Misschien dat hij ook kan vertellen of Mirabella er vanavond was :p!

:wink: :wink:
Big30

Jansen
3 augustus 2007, 23:31
Ha die Jansen,

De Letse Micky zal je echt niet tegenvallen hoor, ze heet in Gt trouwens Sabrina ;)!
Die vriendin was dat die brunette uit Kazachstan Inga meen ik of de zus van Micky, Tina (ex-Oase) en in Gt luisterende naar de naam Wika (blond, vaak met een bril lopend)?
Sonny weet het denk ik wel precies :thefinger.

Misschien dat hij ook kan vertellen of Mirabella er vanavond was :p!

Big30

Nee het was haar vriendin Inga (haar zus was hier niet)
Of Mirabella er was weet ik niet en onze vriend Sony had weer een russin te pakken (die van dinsdag avond) ook nu weer was hij lang weg met haar op de kamer..
Ik schrijf niet over sandra omdat zij dat niet wil ;) ;)

Maar deze Micky die gaat hem heel hard krijgen volgende week.
Eerst nog even iets doen morgen in PHG.;)

Willem2
4 augustus 2007, 01:15
5 maanden geen recensies,ongelooflijk! ......

Dat is niet zo gek als jij één van jouw laatste opmerkingen voor wat betreft recensies terugleest ;) Daarnaast zijn er heel wat vrouwen waarover nooit geschreven wordt en die desalniettemin constant naar een kamer lopen :eek:

MiniME
4 augustus 2007, 08:39
Inderdaad, dus: als je weinig/geen recensies van een dame vind, dan is DAT dus een aanrader! Vergeet al die dames met die vele lovende recensies, die wil je toch niet! :D

Jorah Mormont
4 augustus 2007, 11:03
Het leek de afgelopen week wel een GT marathon voor Sonny. Uiteindelijk drie dagen in GT vertoeft, mede veroorzaakt door de aanwezigheid van enkele Oase dames.

Voor de vragen hierboven gesteld, hierbij de volgende antwoorden.

De dame bij Sabrina in het zwart is Cheyenne, met deze dame op dinsdagavond en donderdagavond naar de kamer geweest:fuck:

Vivian en Maribelle heb ik alleen dinsdag gezien. Donderdag en vrijdag waren ze er niet.

Sabrina (Mickey) is een goede aanwinst voor GT. Het 19 jarige meisje heeft het ontzettend naar haar zin in GT. Nadat ik dinsdag al een twee uur durende sessie met haar had gehad, heb ik haar gisteren ook maar alvast ingewijde voor de storm van Janssen volgende week. Heerlijk van 23:00uur tot sluitingstijd met deze jonge Letse een blokhut gedeeld. Lieve meid die Sabrina.

Gisterenavond verder nog een met andere vrouw uit de Oase groep op de kamer geweest. Haar naam is Olga uit de Oekraine, 28 jaar en een typisch rond Russische koppie:luvlove:

Na deze GT week is Sonny nu toe aan een trip naar Oase, daar wacht alweer de volgende TOPACT... Ag.....

Jansen
5 augustus 2007, 08:00
Sabrina (Mickey) is een goede aanwinst voor GT. Het 19 jarige meisje heeft het ontzettend naar haar zin in GT. Nadat ik dinsdag al een twee uur durende sessie met haar had gehad, heb ik haar gisteren ook maar alvast ingewijde voor de storm van Janssen volgende week. Heerlijk van 23:00uur tot sluitingstijd met deze jonge Letse een blokhut gedeeld. Lieve meid die Sabrina.

Ik had haar al gezegt dat ik voor haar terug zou komen volgende week.:green_smi

Maar dan gaat Sony haar nog even "insmeren" dat Janssen zich aan het voorbereiden is op haar, dus moet het een spetterend spektakel worden dat de blokhut weer bol gaat staan als Jansen zich gaat uit leven.:teuflisch

Nou bereidt je maar voor dat deze dame na Jansen eerst een uurje rust gaat nemen.:sleep:

Ik zal haar op zijn REX nemen en dan nog wat extra toevoegen. :fuck:

Cassandra weet hoe het afloopt als Jansen zijn zinnen ergens op zet en dan ook nog even een paar dagen er over heen laat gaan.:o

Ze weet van Sony nu al wat haar te wachten staat.:eek:

P.S. Ik laat zelfs mijn vriendinnetje in PHG die mij belde even met rust eerst even me voorbereiden als Hulk.

Scoobert
5 augustus 2007, 09:02
Was er gisteren....in het kort en in vogelvlucht...

Mooie sanitaire gelegenheden (daar kan menig club nog wat van leren)
Heerlijk warme broodjes voor het ontbijt (vers is ook echt vers !)
Lekkere tuin om, indien het weer mooi is, lekker te relaxen
De banken met de witte kussen zijn ook erg aangenaam :smile2:

Echter.....het is niet mijn club, zal het ook niet snel worden. De sfeer die er hangt staat me niet aan, dus het was weer een bezoek dat lang op navolging zal moeten gaan wachten.

Owja, twee bekende gezichten uit PHG gezien, de Hongaarse Suzy en de kleine .....(die heeft ook nog ff Theke gedaan in PHG).

MiniME
5 augustus 2007, 09:18
Scoobert, kun je even uitleggen wat er precies ontbrak aan de sfeer of waarom het je niet aansprak in GT? De entourage is mooi zoals je zelf ook schrijft, waren het de dames? de overige ijsberen? enlighten us!

En.....met wie ben je op de kamer geweest en waarom? :o

Scoobert
5 augustus 2007, 09:54
Scoobert, kun je even uitleggen wat er precies ontbrak aan de sfeer of waarom het je niet aansprak in GT? De entourage is mooi zoals je zelf ook schrijft, waren het de dames? de overige ijsberen? enlighten us!

En.....met wie ben je op de kamer geweest en waarom? :o

Het is gehele beeld....GT heeft me tot op heden nog nooit echt kunnen behoren, maar ja dat is de smaak van een ijsbeer he. En ben met niemand op de kamer geweest....

Big30
5 augustus 2007, 10:01
Owja, twee bekende gezichten uit PHG gezien, de Hongaarse Suzy en de kleine .....(die heeft ook nog ff Theke gedaan in PHG).

Andrea de "Hongaarse" ;)!

Big30

Babbel
5 augustus 2007, 18:42
Het is gehele beeld....GT heeft me tot op heden nog nooit echt kunnen behoren, maar ja dat is de smaak van een ijsbeer he. En ben met niemand op de kamer geweest....

Gelukkig heb je nog wel broodjes kunnen smeren :D .
Jij zegt 15 dames te hebben gezien maar ik denk uiteindelijk dat er toch minimaal 50 rond zullen hebben gelopen. Dat er geen één "compatible" is kan ik eigenlijk bijna niet geloven :cool:
Ik ben toch wel benieuwd naar het verhaal van Lustman :D

MiniME
5 augustus 2007, 20:20

Ben door de warmte misschien niet zo snel, maar........wat bedoel je nu precies? Is het te groot? te klein? zijn de vrouwen slecht? (maar dan moet je eerste kamer op om dat te weten) is het de inrichting? de service van de thekefrauen? de schoenenverkopers?

Zelf vind ik bv het nivo van de dames heel wisselvallig geworden, maar nog steeds beter dan in YY/PHG. Maar in de RTCs is het nivo vaak een stuk beter.

Scoobert
5 augustus 2007, 20:44
Ben door de warmte misschien niet zo snel, maar........wat bedoel je nu precies? Is het te groot? te klein? zijn de vrouwen slecht? (maar dan moet je eerste kamer op om dat te weten) is het de inrichting? de service van de thekefrauen? de schoenenverkopers?

Zelf vind ik bv het nivo van de dames heel wisselvallig geworden, maar nog steeds beter dan in YY/PHG. Maar in de RTCs is het nivo vaak een stuk beter.

Waarom je toch zo druk maken :eek: ?.
Ik ben eentje die het zo schrijft, wellicht zijn er vele anderen die er niks van durven/kunnen/willen zeggen. Genoeg anderen die GT wel goed vinden, dus lekker belangrijk.
Have fun Minime

MiniME
5 augustus 2007, 21:22
hehe, wordt een leuke thread zo! ;) mij maakt het allemaal niets uit hoor Scoobert, maar je post niet voor niets hiervoor een kort verslag van je bezoek aan GT, ik was alleen benieuwd wat je nu precies bedoelt en waarom het niet je ding is; kan dan nuttige info voor anderen zijn om wel of niet te gaan; nu blijft het een wat leeg "ik vond het niks" statement, maar dat mag natuurlijk ook hoor, voel je vooral niet verplicht om er ook wat inhoud aan te geven Scoobert :cool:

Big30
5 augustus 2007, 21:25
Waarom je toch zo druk maken :eek: ?.
Have fun Minime

Dat moesten we bij deze temperaturen vooral niet doen ;)!

Probleem is denk dat we allemaal zo onze eigen voorkeuren hebben als het gaat om de clubs.
De een zweert bij YY, de ander bij GT of PHG, weer een ander verklaart de Frankfurt FKK's heilig en niet te vergeten de Partytref, Prive-Clubs of Ramen mannen.

Dat is vaak meer een kwestie van persoonlijke voorkeur en smaak dan dat je hier objectief clubs kunt vergelijken.

Wat we ook niet mogen vergeten is dat als we eenmaal fan zijn van een club we alles met een rose brilletje gaan bekijken en daarmee misschien ook niet meer zo objectief alles bekijken.

Hiermee wil ik zeker niet beweren dat er geen verschil in sfeer, geleverde service, ambiente, verzorging etc. tussen de clubs onderling is die verschillen zijn er natuurlijk wel.
Hoe je ze moet laten wegen om tot een onderling subjectieve vergelijking te komen is weer een ander punt!

Big30

Scoobert
5 augustus 2007, 22:16
Dat moesten we bij deze temperaturen vooral niet doen ;)!...

Ik had het niet beter kunnen verwoorden....met dank aan de grote30 hehe.
Iedereen doet wat ie graag wil en welke club daar het beste bij past, dat is voor iedereen anders.
Minime gaat het liefst naar GT, ik heb (nog) PHG het hoogst aangeschreven staan, ken er die Velbert super vinden, maar ook die niet weg te slaan uit Frankfurt en omgeving.

Dus geniet er van en om te vragen om uitleg om zo andere wel of niet te laten gaan das natuurlijk vreemd te vragen.
maar niet sis zo veranderlijk als een man in een witte badjas.......:D

Knabbel
5 augustus 2007, 22:26
Ook al is ieders beleving gekleurd door persoonlijke voorkeuren, dan denk ik wel degelijk dat dit nog steeds een bijdrage kan leveren. De informatie die voor mij relevant is, filter ik er wel tussenuit. Mijn bijdrage op de vorige pagina was ook niet bepaald een lofuiting aan GT, maar betekent niet dat ik er niet meer kom of helemaal ontevreden ben. PHG is en blijft nog steeds mijn favoriete tent vanwege het relaxte karakter, en dat is juist wat ik (en ik denk Scoobert ook) mist in GT. Is dit dan negatief? Integendeel, diegene die juist op zoek is naar een wat geiler kroegsfeertje is dan hier waarschijnlijk beter bedient en zal deze info er vanzelf tussenuit halen. Daarnaast is het in PHG op dit moment ook verre van hosanna, maar blijft het wel belangrijk elkaar hierover te blijven informeren, al is het maar ter bevestiging van eerdere ervaringen of vermoedens.

Jansen
5 augustus 2007, 23:25
Ik ben het ook met Scoobert,Big30 en Knabbel eens.

PHG is toch net een paar klasse beter vanwege de rust en niet de kroegsfeer als in GT.
Daarbij is het eten ook veel beter in PHG.
Momenteel heb ook ik de balen van de wachttijden zoals bij de meeste wel bekend is.
Dat ik dan toch regelmatig naar GT ga is puur voor de dames daar zoals Kasandra,Nicky en andere waar ik vaker voor terug kom.
Ik zal dan ook in GT regelmatig blijven komen alleen voor de dames die vaak mooier zijn dan in PHG.
In PHG kom ik het liefste eind van de middag zodat ik dan geen wachttijd heb en het eten mee kan pikken.

Limburger
6 augustus 2007, 00:36
Alsof het eten wat uitmaakt, laatste keer dat ik bij PHG was was het eten ook gewoon vieze rode kool met een speklap, niets bijzonders dus. Alleen de BBQ op dagen dat het mooi weer is is voor mij een reden op zulke dagen liever naar PHG te gaan als naar GT want als er geen BBQ is dan laat ik sowieso eten bezorgen. Overigens is die pizzaria die bij GT bezorgd daarbij wel afteraden want anders moet je vaak meer als een uur op de pizza wachten en krijg je ook nog een smerige met vis en broccoli i.p.v. die je besteld hebt. :kotz:

MiniME
6 augustus 2007, 08:30
Fijn dat er nu toch wat inhoudelijke info komt, dat was de bedoeling. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak, maar het is voor de (grote hoeveelheid) meelezers wel aardig te weten waarom een bepaalde club jou voorkeur heeft, zodat je dan op basis van je eigen criteria een keuze kan maken.

BTW Scoobert: als je goed gelezen hebt, dan had je kunnen weten dat GT NIET mijn favoriete club is, tenminste qua overall damesnivo niet; en als ik hier al lees dat de dames in GT beter zijn dan die in PHG, dan zal PHG dat ook niet worden denk ik;

ilovethaigirls
6 augustus 2007, 08:43
Vorige week vrijdag voor de vierde maal GT bezocht, samen met R EEN.

Toen we er rond 15.30 aankwamen stonden er juist 2 bruine beren te discussiëren met de thekefrau. Ze mochten er niet in. Een gorilla kwam haar even ter hulp. Hij keek mij eveneens zeer streng aan. Even bekroop de angst me dat we er vandaag niet in zouden komen. Een armbeweging maakte ons echter duidelijk dat wij er wel in mochten.

Toen we binnenkwamen merkte ik al direct mijn vriendinnetje Helena op. Haar gezicht stond op onweer, er was duidelijk iets niet in orde met haar. Ik besloot om mij even weg te steken zodat ik deze keer toch eerst een drankje kon nuttigen. Toen ik even later in de tuin zat, zag ik haar terug. Aan deze meid kan ik gewoonweg niet weerstaan dus maar snel een sleutel laten halen. Op de kamer vertelde ze me dat ze opgestaan was met felle rugpijn. Na een zeer goede pijpsessie smeekte ze dat ik bovenop zou komen vanwege haar rug. Geen probleem natuurlijk en heerlijk in haar klaargekomen. Ondanks haar rugklachten toch een goede sessie gehad. Geen GFE maar dat wist ik al van de vorige keren. Ik vind het een bangelijke meid en zal dus waarschijnlijk wel elke keer met haar meegaan.

R EEN liet het zich ondertussen ook welgevallen. De Duitse Jessica was hem de vorige keer welgevallen en toen ze hem opmerkte liet ze haar prooi niet meer los.

Ondertussen maakte ik even kennis met een aantal ijsberen en moest ik me verschillende keren ontdoen van een verschrikkelijk irritant mens, een tamelijk struize blonde die telkens maar weer bleef aandringen.

R EEN had zich duidelijk vermaakt met Jessica en vlak erna maakte hij ook nog even nader kennis met een Braziliaanse in de kino.

Toen ik even een rondje maakte, zag ik dat ook de Cubaanse Marina gearriveerd was. Ze zag er gewoonweg schitterend uit. Het was etenstijd en zij genoot eerst van een maaltijd. Nadien is ze dan bij mij en R EEN komen zitten. Ja twee mannen, wat zal ik daar mee aanvangen zei ze. R EEN was nog aan het bekomen van zijn vorige sessie en wou toch ook eerst even gaan eten. Dus ik met Marina weg ik had plots geen honger meer.

Ik kende Marina tot dusver alleen van een kort praatje dat we de vorige keer maakten in de kleedkamer toen we juist naar huis gingen. Ik heb me laten leiden door de zeer lovende recensies die ze op dit forum krijgt. Ik kan maar een ding zeggen: bedankt jongens !
Met haar heb ik totnogtoe de beste sessie gehad in GT. Zo zou je willen dat het met je eigen vriendin was, dit was gewoon stukken beter.
R EEN is nadien ook nog met haar weggeweest en hij is het met mij eens, dit is een absolute topper !

Toen ik mij douchte kwam de Thaise Annie mij ook nog even groeten. Ik zat echter gewoon stuk en zij haar later, later.....
Toen ik haar even later met een sleutel zag gaan, vroeg ik of dit voor mij was maar nu was het haar beurt om later, later te zeggen.
Het zou er vandaag niet meer van komen......

Later op de avond was er een goeie ambiance. Op de tonen van exotische muziek gaf Chanel daar een show weg van jewelste, begeleid door een tiental gillende meiden. Een oudere heer overleefde het maar net toen hij er passeerde.

Zo rond 21.00 uur hebben we welvoldaan en volledig leeg het pand verlaten. Onderweg maakten we reeds plannen voor een volgend bezoek dat er waarschijnlijk eind augustus zal aankomen.

bitchhunter
6 augustus 2007, 11:22
Samstag war ich im GT von 16.00 bis 19.00 Uhr. Für einen Samstag wenig Frauen. Durch das gute Wetter "verlief" sich alles natürlich auch ein wenig. Eisbären gab es jede Menge. Ich war mit Melissa. Gut wie immer. Ich wäre gerne noch mit Rachel (früher LR) aber ich war im PHG mit einem Freund verabredet.

Mein Abendessen nahm ich beim McDonalds zu mir. Im GT hatte ich keine Lust auf das menschenverachtende Verköstigungsprozedere. Und auf Grillwürstchen vom Happy-BBQ hatte ich auch keine Lust. Besser Pommes mit Pappburger. Das zum unwichtigen Thema "essen".

Von 20.00 bis 0.00 Uhr war ich im PHG. Auch hier waren es - für PHG-Verhältnisse - nicht so viele Frauen. Irgendwie gefielen mir die meisten nicht. Und die die mir passten, waren besetzt. Am Ende war ich mit einer blonden Polin (Aneta). War eine gute Clubnummer. Tiefes blasen, engagierter GV. Hohe Wiederholungswahrscheinlichkeit.

Der Vollständigkeit halber - obwohl es hier nicht unmittelbar hingehört - schreib ich noch über meinem Sonntag im Samya.

Für sonntägliche Samyaverhältnisse viele Frauen. Mir gefiel nur eine wirklich. Wieder blond, wieder Polin. Allerdings dauerte es zwei Stunden bis ich zu der Meinung gelangte dass sie mir gefiel. Sie sagte sie hätte schon einen Gast in der Pipeline. So gut gefiel sie mir nicht dass ich warten wollte.

Fazit: Überall unspektakulär. Am meisten Entertainment hatte ich mit dem Drumherum und den anderen Eisbären...... Bedenklich. Aber egal. Das ist der übliche Clubschweinezyklus. Beim nächsten Mal wird alles bestimmt viel besser. Ich denke Mitte bis Ende der Woche tauche ich wieder im PHG auf.

Gruß
bitchhunter

snuffels
6 augustus 2007, 18:19
Zondagmiddag, lekker zonnetje,zeg maar gerust bloedheet, dus als alternatief voor
het strand en om files te vermijden.GT maar weer eens aangedaan.

Redelijk veel mede beren waarvan een deel zich in de zon lag te koesteren en
een ander deel zich met het vrouwelijk schoon bezig hield, zelfs een combinatie
hiervan behoorde tot de mogelijkheden.
Vond het geheel toch wat tegenvallen, niet echt een topbezetting, niet echte veel
nieuwe meiden doch over het algemeen veel van de vaste bezetting. Mijn
rapportcijfer is dan ook niet hoger dan een 7- .
Er zijn overigens best wat excuses hiervoor aan te dragen.
Absurd, dat er op een dag als deze niet werd gebarbecued. Mijns inziens is er
in het budget van GT toch wel degelijk ruimte hiervoor of is dit juist ten gunste van
de aandeelhouders!
Zag een anoniem aandoend bestelwagentje niet erg professioneel het eten
naar binnen sluizen (Hollandse zuinigheid?) en heb hier dan ook maar geen gebruik van gemaakt.
Miste nogal wat toppers maar trof gelukkig Nellie, die in dit opzicht mijn
dag goedmaakte.
Ook nog even de kino bezocht. Altijd weer een fascinerend schouwspel die chemie
tussen de dames en de afwachtende beren. Het feit dat er een film wordt vertoond
ontgaat volgens mij 95% van de aanwezigen.
Puntje van kritiek zou zijn de vriendelijkheid van de bardames, deze moeten
zich toch realiseren dat, zoals overal, de klant koning is. Voorbeeld hiervan,
waar ik toevallig getuige van was, dat een met name mij onbekende bardame,
de TV buiten uitzette ter wijl een aantal wandelaars zat te kijken en de opmerking
maakte dat zij hier niet zijn om TV te kijken. Wat een onbeschoftheid toch!
Nadat de altijd vriendelijke thekedame bij de deur (die blijkbaar wel hoog in
het vaandel heeft staan dat de klant koning is) me zoals altijd vroeg, of ik het naar
mijn zin had gehad, wat ik dan altijd maar beaam,want waar in Nederland vind
je dit soort amusement toch!, voldaan en gebruind huiswaarts getogen.

Randy
6 augustus 2007, 22:31
...
Ik vind het een bangelijke meid en zal dus waarschijnlijk wel elke keer met haar meegaan.
...

Wat bedoel je hiermee? :confused:

The Joker
6 augustus 2007, 22:46
Het is toch te zot voor woorden zolangzamerhand dat je om de 2 postings hoort dat mensen:
-Eten naar binnen smokkelen.
-Chinees bestellen.
-Pizza bestellen.
-Mc Donalds bestellen.
Om maar niet dat varkensvoer van de GT zelf te moeten vreten.
Maak de entree dan gewoon 25 euro en zet een frietkot in de tuin waar de mensen zelf hun eten kunnen kopen...
Je komt toch naar een saunaclub voor het totaalplaatje?

Scoobert
6 augustus 2007, 22:54
Ja en het is niet gepast wellicht , maar moest toch ff hard lachen toen ik de posting hierboven las.....het varkensvoer van GT :rofl: :rofl: :rofl:

intergames
6 augustus 2007, 23:39
Ja en het is niet gepast wellicht , maar moest toch ff hard lachen toen ik de posting hierboven las.....het varkensvoer van GT :rofl: :rofl: :rofl:

De laatste 2 maal dat ik GT was even naar het binnengebrachte voer gekeken, daarna maar snel de chinees gebeld, voor 6 man eten besteld en WEL smakelijk gegeten.

jaccoone
7 augustus 2007, 13:30
Gisteren was het opvallend hoe rustig het was met dames. Ik denk dat de verhouding IJsberen-dames ongeveer 4-1 was! Ik kwam met tellen niet verder dan 12 dames!!! ik weet dat het vakantie tijd is, maar ik vind dit wel een heel erg magere bezetting...:motz: :wand:
Het eten daarentegen, was niet zo verkeerd deze keer en er was meer dan genoeg. Ik heb ook niemand eten van elders zien zitten eten. :eek:
Doordat de bezetting erg slecht was, ben ik niet verder gekomen dan 1 sessie met hongaarse Susan (bekend van PHG), die de rest van de avond continu bezet was. Zij was dan ook de enige aanwezige topper en dat weten er kennelijk meer....:thefinger Voor de rest nog een babbeltje gemaakt (verkooppraatje van haar kant :rolleyes: ) met Duits/Italiaanse Cindy, maar hoe ze ook haar best deed, ben toch maar niet met haar naar de kamer gegaan...:nee: Heb verder nog maar even gebruik gemaakt van de saunafaciliteiten, omdat ik anders helemaal het gevoel had dat ik voor niks daar heen ben gegaan...:heul: Ik heb nog even geprobeerd om een tweede sessie met hongaarse Susan te regelen, maar iedere keer als ik dacht: nu heb ik haar, was ze alweer onderweg om een sleutel te halen! :wand:
Ben uiteindelijk maar met licht gemengde gevoelens naar huis gegaan...:p
Groet Jaccoone

ilovethaigirls
7 augustus 2007, 14:20
...
Ik vind het een bangelijke meid en zal dus waarschijnlijk wel elke keer met haar meegaan.
...

Wat bedoel je hiermee? :confused:

Ik wil hiermee gewoon zeggen dat ik wel bij elk GT bezoek met Helena naar de kamer zal gaan, omdat ik dit een ongelooflijk knappe en lieve meid vind.
Smaken verschillen natuurlijk maar voor mij is dit de perfecte optik-fik.

Note Big30:
ban·ge·lijk (bn.)
1 gauw bang => angstvallig, bangig, schijterig, schrikachtig, schrikkerig, vreesachtig, zo bang als een /haas/wezel/
2 [Belg., inf.] geweldig, fantastisch

Rob10
7 augustus 2007, 17:22
Ik kwam met tellen niet verder dan 12 dames!!!t
Groet Jaccoone

In YY was er zeker een dubbel aantal en kwaliteit was ook niet mis, maar in YY brandt de BBQ dan ook wat vaker dan in GT:D

Willem2
7 augustus 2007, 21:20
Gezien een bericht op Rheinforum (Razzia / Inval) begrijp ik een beetje waarom er weinig dames aanwezig waren en even op vakantie :cool: :wink:

Scoobert
7 augustus 2007, 21:30
.....het binnengebrachte voer .....

:rofl: :rofl: Ja sorry, niet dat ik je uitlach maar moet zo enorm lachen om de manier waarop het geschreven wordt. Stel me dat voor alsof het in een trog wordt opgediend.
Snap niet dat als er zoveel klachten zijn door de bezoekende ijsberen, dat men er niks aan doet.

Maar goed, gelukkig is dr nog de chinees of de italiaan of euh.....

Jorah Mormont
10 augustus 2007, 11:25
Na wat inleidende telefoongesprekken met medeijsberen, gisteren weer in GT beland. De agenda op meetingpoint gaf aan dat er geen forumleden zouden zijn, echter bij binnenkomst trof ik al het bekende groepje, GT-Junky, Caligula, Boedha en Jack4 aan. Later kwamen ook nog Jansen en Rex binnen. Het feest was weer kompleet. De line-up was zoals de laatste weken uitstekend te noemen. Gisteren zeker ruim 60 mooie dames te bewonderen.
De Letse Sabrina was zeer opgelaten, liep dansend door de wei heen. Het was een dag dat ik weer eens moeilijk kon kiezen. Eerst een sessie gedaan met de hongaarse Viola, daarna maakte ik mijn vuurdoop met de Wit Russische Nelly. De avond sloot ik af met een mega sessie met de Oekrainse Olga. Vanwege de regen zat de hele delegatie binnen waardoor het goed druk was. Het eten was weer bagger, zodat we met de hele groep forumleden de kroaat hebben laten komen.

Het was weer een geslaagde dag in GT. Ik sta telkens weer verbaasd dat deze club toch altijd in staat is de line-up verassend op top nivo te houden. De aanwas van nieuwe hertjes was gisteren weer fantastisch, waardoor mijn fysieke conditie toch weer de spelbreker was om van al dat moois te kunnen genieten. Tja, op deze manier kom je natuurlijk nooit aan minderen toe;)

Jack42
10 augustus 2007, 16:53
Gisteren was het alweer GT time :D
Bij binnenkomst rond half 12 in de omkleedruimte meteen gekheid maken met Koreaanse Sofia en in de de bar verwelkomd door kleine poosle Angela. Ik was voor deze dag al onder de pannen met deze, voor mij althans, twee kanjers.
Voordeel als je vroeg bent in GT dan is het nog lekker rustig en heb je tijd om een babbeltje te maken met de Thekenfrauen en de dames.
Het is dus niet altijd erg hectisch in GT.
´s Middags kwamen Boedha, GT-Junky, Sonny en Martin1234 Caligula en mij nog vergezellen en later op de avond ook nog Rex, Buttinsky, Jansen en Ace2 die als een :zauberkis GT binnen was gekomen. Zegt Ace2: jij bent ook vaak hier in GT.....dus Ace2 :loud: jij bent er hopeloos vaak! ;)
´s Middags na een saunaatje de eerste ronde gemaakt met Sofia het Koreaantje. Allemaal erg lekker. Na deze sessie samen met haar en onze groep ijsberen het zeer goede eten van de Kroaat genuttigd.
Na ´s avonds nog een saunaatje genomen te hebben was het tijd om met Angela naar de kamer te vertrekken. Wow wat is het toch een lekker ding. Ik heb de laatste maanden dat ik in GT ben steeds van haar diensten gebruik gemaakt en ik moet zeggen het wordt alleen maar beter met die kleine. :freu:
Na nog veel geklets met de mede-ijsberen, altijd heel gezellig, nog een 2e ronde gemaakt met Sofia en omstreeks half 12 samen met Caligula weer vertrokken na de klok rond aanwezig te zijn geweest in GT.
Het was weer een prachtige dag en zeker voor herhaling vatbaar.

:wink: Jack42

Randy
10 augustus 2007, 17:45
...dus Ace2 :loud: jij bent er hopeloos vaak! ;)
...

En we zouden 'm niet meer pesten... :teuflisch

Misschien is hulpeloos (qua dames dan) een betere omschrijving? :D

Willem2
10 augustus 2007, 17:55
En we zouden 'm niet meer pesten... :teuflisch

Misschien is hulpeloos (qua dames dan) een betere omschrijving? :D

Volgens de regels moet ik bijna gaan ingrijpen..................:rolleyes:
Hoe was ook alweer dat gezegde met dat beest en de steen :cool: ;) :D

Ace2
10 augustus 2007, 17:59
Volgens de regels moet ik bijna gaan ingrijpen..................:rolleyes:
Hoe was ook alweer dat gezegde met dat beest en de steen :cool: ;) :D

Dit citaat zal in mijn verhaaltje staan. En verder goed luisteren naar Randy: mij verder niet pesten. Dat geldt ook/speciaal voor Jack42.

Flurkman
10 augustus 2007, 18:48
Bij binnenkomst rond half 12 ...

Praktisch vraagje: is er rond die tijd meestal nog plaats op de parking van GT, of moet je dan al bij de bouwmarkt terecht??

Jack42
10 augustus 2007, 23:20
@Flurkman

Ja hoor er is dan voldoende parkeerruimte op de parking van GT.

Ace2
11 augustus 2007, 15:06
Waarom gaan wij naar clubs als GT? To fuck or to love?, that is the question. Die vraag stelde ik mij afgelopen donderdag op weg naar GT. Ooit was de beantwoording van die vraag eenvoudig. Enkele jaren geleden ging ik naar de vrouwtjes voor de sex. Niet meer en niet minder. Niets geen interessante gesprekken en niets geen traantjes. Ik vond dat allemaal trucjes om je te binden. Voor mij was het zakelijk. Ik was op zoek naar sex en de dame was op zoek naar geld. Op dit kruispunt van verlangens troffen de dames en ik elkaar.
Tot ik naar Duitsland ging……… Al snel viel ik als Ijsberen-groentje (al vond ik dat zelf toen niet) in de fuik van een lieftallige dame. Ondanks dat ik dit nooit had willen missen, kon ik het weinig verstandig noemen wat er toen allemaal is gebeurd. Was ik toch meer vatbaar voor al die lieve dames dan ik wilde toegeven? Een wijze moderator stelde mij onlangs gerust. “Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen.” zei hij. “Vergelijk je mij met een ezel?, en zo ja, is die ezel dan zwaargeschapen of niet?” vroeg ik enigszins verbolgen. “Als het je nog een keer overkomt heb ik medelijden met de ezel” zei de moderator streng. Die tweede keer was echter al in mindere mate voorgevallen. Het is dat de dame uit GT was vertrokken, anders had de moderator nog opdracht gegeven om ezels te ruimen (in navolging van koeien door de MKZ-crisis). Teneinde problemen met de moderator en ezels te voorkomen was een derde keer misschien wel een uitkomst en zo zou geschieden.
Maar goed, ik dwaal af. Het is de vraag of wij voor vrijblijvende vele (ruige) sex naar GT gaan of voor het contact met een speciale dame. In dat laatste geval kan de sex uitmuntend zijn, maar gaat ook gepaard met “verplichtingen” en dan bedoel ik niet zo zeer financiële of fysieke verplichtingen. Er wordt dan van je verwacht dat je je netjes gedraagt. Dat je je gedraagt als een soort “vriendje”. Je wordt dan monogaam in een club als GT. Heet zoiets niet een contaminatie? Dat waren mijn gedachten op de heenreis naar GT op donderdag 9 augustus jongstleden.

De heenreis naar GT ging weinig voorspoedig. Een file door een ongeluk, waarin ook Rex zich zag gestrand (gedeelde smart is halve smart, al voelde dat toen op dat moment niet zo), slecht weer en veel drukte. Uiteindelijk kwam ik laat, in de stromende regen, bij GT aan. Ik draai de bocht om en ik zie een politiewagen met 2 agenten. Toch geen razzia? vreesde ik even. Het bleek dat zij de fout geparkeerde auto’s aan het inspecteren waren. Ooit schreef ik stoer dat ik mijn auto gewoon onder het bord “verboden te parkeren” zou zetten en als de politie er dan iets van zou zeggen, dan zou ik gewoon vertellen dat mijn Duits te slecht was om het verkeersbord te begrijpen. Toen vond ik dat wel grappig klinken. Nu ontging mij de humor totaal. Uiteindelijk kon ik mijn auto kwijt aan het einde van het weggetje. Eenmaal in GT stond ik huppelend bij de balie om mijn € 50;= in te leveren in ruil voor een badjas en een sleuteltje. Tijdens dat (ongeduldige) wachten hoorde ik al de stem van GT-Juncky. Hij was bezig zijn intiemste dromen te delen met een andere ijsbeer. De inhoud van dat gesprek is uit privacy-overwegingen niet geschikt voor dit forum.

Het viel mij op dat de douches aanzienlijk langer open blijven staan dan enige tijd geleden. Het douchen beviel goed. Tijdens het douchen zag ik Buttinthesky lopen. Ik zwaaide uitbundig, maar ik kreeg geen reactie terug. Later verontschuldigde hij zich wel (berouw komt na de zonde), maar ik stelde hem gerust. Het gebeurd mij wel vaker dat mensen mij niet willen kennen, maar dan zijn het toch wel meestal vrouwen. Maar het was niet alleen Buttinthesky die mij teleurstelde. Zo liep Jansen mij voorbij (al draaide hij zich halverwege om, om mij alsnog te begroeten). En ook Sonny zag ik later rondlopen, maar in zijn recensie maakt hij geen melding van mijn aanwezigheid (ik wordt gewoon genegeerd). Maar toen Jack42, mijn vriend Jack42, mij straal voorbij liep, kreeg ik toch het vermoeden van een complot. Gelukkig waren er nog ijsberen die mij wel wilde kennen, zoals Boedha, GT-Juncky en Caligula. Waarvoor mijn dank.
Het was redelijk druk in de bar, maar het was al 17.30u. Mijn hormonen dwongen mij op vrouwenjacht te gaan (er ontstond lichte paniek bij de dames), maar ik was genoeg bij zinnen om vast te stellen dat de dames nu meer prioriteit in eten stelden dan in mijn geslachtsdeel. Een dame die ik wel zou kunnen overtuigen, zou alles snel afwerken. Misschien dat mensen geloven in snelle GFE’s, maar ik toch niet. Het werd dus wachten. Ik zag diverse dames: Sylvie, Magdalena, Marina, Bettina, Linda, Guhl, Gulcan, Lin, Laura, Grace, Elly en nog veel nieuwe gezichten. Ergens was weer een blik knappe vrouwen opengetrokken en ik had in no time een verlanglijstje klaar (dat geheel anders was dan ik op de heenreis had verzonnen), dat te lang was om deze avond af te werken.

GT-Juncky vertrouwde mij toe dat dit zijn laatste avond in GT zou zijn. “Maar dat heb ik al een paar maanden geleden ook geschreven.” zei ik beduusd. “Als ik dat weer doe, wordt ik niet meer serieus genomen.” Maar het vertrek van GT-Juncky had nog meer consequenties: ook Boedha zou gaan minderen. 1 keer in de 2 weken was zijn streven. Ik neem het mij elke week weer voor.
Ondertussen liep ik naar een ijsbeer die ik regelmatig, toevallig, in GT, tref. Een ijsberennaam heeft hij niet, want hij is al treurig genoeg dat hij zo vaak naar GT gaat. Als hij dat ook nog eens moet lezen dan wordt hij nog treuriger. Helemaal treurig werden wij toen wij ons uitgavenpatroon inzake GT gingen bespreken. De avond bewoog zich in een neerwaartse spiraal. Tijdens dit gesprek kwam Guhl bij ons staan en kuste mijn ijsberenvriend tweemaal op de wangen, terwijl ze vroeg: “Wie geht es mit dir?” Jaloers vroeg ik mij af wat hij had, wat ik niet heb. Ik draaide mijn wang naar Guhl toe en tuitte mijn lippen, terwijl ik zei: “Mit mir ist alles ok.” Het had niet het gewenste effect.
Ik besloot maar eens rondjes te gaan lopen. Bij de kino aangekomen, keek ik eens naar binnen. Ik keek recht in de ogen van Summer. Ze lachte, pakte mijn hand en nam mij mee. Even was onduidelijk waar naar toe, maar die onduidelijkheid duurde niet lang. “Ich bringe dich nach meine zimmer. Ich hole ein schlussel.” Er zat niets vragends aan die zin. Gelukkig wist ik mij aan haar wurggreep te ontworstelen en vertelde haar dat ik ging eten. Die poging deed ik wel, maar toen ik het voer zag, verlangde ik gelijk weer naar Summer. Die was echter in geen velden of wegen meer te zien.
Ik besloot maar een beetje bij de ingang van de bar bij Boedha en Caligula te hangen. Een soort hang-ijsbeer kun je zeggen. Voor mij stond het einde van de rij voor het eten. Ik keek tegen de achterkant van een schitterend figuurtje voor mij. Het figuurtje was nieuw voor mij. Ik vroeg aan GT-Juncky wie zij was. Dat wist hij ook niet, maar hij stelde voor dat ik maar eens snel met haar naar de kamer moest gaan. Boedha had ook al interesse getoond. Door mijn ervaringen zou hij weten wat voor vlees wij in de GT-kuip hadden. Ze draaide zich net om en keek recht in mijn ogen. Ik bezweek bijna. Ze stelde zich lachend voor als Vanessa uit Duitsland. Ze is slank, knap en lang. Ik kon alleen nog maar mompelen. Ik maakte wel een afspraak met haar, maar zo onbetrouwbaar als een ijsbeer is, zou het er niet van komen. Ik heb er nog spijt van. Boedha vroeg zich af hoe ik in staat was om nog zo fier te blijven staan bij een dergelijk knappe verschijning als Vanessa. “Met dank aan de muur achter mij.” zei ik.
Ook Jack42 voegde zich ons. Ik vond dat hij wel erg vaak in GT kwam. Hij vond dat als ik dat kon vaststellen dat ik dan ook vaak kwam. Een ijsbeer die adrem is. Ik vertelde hem dat ik degene was die grapjes in mijn internetverhaaltjes maak en als hij dan toch zo nodig grappig wilde zijn, dat ik dat toch niet in mijn verhaal zou schrijven. Trots vertelde Jack42 over zijn sessies. Ik had nog niet zoveel te vertellen. Dat veranderde toen ik Linda zag. Ze gaf mij 2 zoenen en maakte mij deelgenoot van allerlei wetenswaardigheden. Lachend vroeg ze: “Mit wieviel frauen hast du schon gefickt?”. Ik rechte stoer mijn rug (vraag mij niet waarom) en mompelde zo onverstaanbaar mogelijk: “nicht.” Linda begon hard te lachen. “Du?, du bist schon junkfraue ? ». Althans, zo verstond ik het. Junkfraue? dacht ik. Wat is dat nu weer? Ik kon mij niet voorstellen dat ze jonkvrouw bedoelde (ik ben toch echt een mannetje), maar gezien de context van het gesprek begreep ik dat het iets van maagd moest zijn. Ik kom al bijna 3 jaar in GT en nog steeds wordt ik met een maagd geassocieerd. Het kan haast niet erger worden.

Ineens voelde ik een hand aan mijn billen en ik draaide mij om. Daar stond ze weer. De vorige keren had ze mij al een beetje bij beetje veroverd, maar ik begon het iets te beklemmend te vinden. Omdat ik ze in het begin niet had gezien dacht ik dat ze er niet was en dat ik deze avond een vrije keuze had. Nu was de situatie geheel gewijzigd. Ik zag mijn verlanglijstje als sneeuw voor de zon verdwijnen. Ze duwde Linda een beetje weg en gaf mij een natte tongzoen, waarna ze zei: “Du bist meiner mann.” De boodschap was duidelijk en Linda kon vertrekken. Daar stond ik dan en ik stond er maar verloren bij. Waar zijn je ijsberenvrienden als je ze nodig hebt?
Ik kon geen kant meer op en kwam zo in een grote kamer terecht. Deze kamer (deur dichtbij de balie en grenzend aan het binnenplein) ging niet op slot. Dat leek mij niet zo erg. Dat zou het nog wel worden.

Vrijend lagen wij op bed en ik lag op haar toen ik ineens iets aan mijn billen voelde. Ineens lag er een compleet extra vrouwenlichaam op mij. Een vriendin van mijn vriendinnetje had zich bij ons gevoegd. Ze begon luid lachend stotende bewegingen te maken. Ik heb regelmatig over een sandwich-sessie nagedacht/gedroomd, maar niet zo dat ik het lijdend voorwerp zou zijn. “Bitte mach dass nicht, ich bin junckfraue in meinem arsch.” riep ik in lichte paniek. Het hielp echter wel en zo waren wij weer alleen. Op de kamer vond uitmuntende sex plaats (althans dat vond ik), maar tussen onze fysieke bezigheden vielen soms pijnlijke stiltes. Wij wilden beiden wat zeggen, maar wisten niet goed hoe. Na 2 uur vond ik het weer welletjes en besloot weer de bar in te gaan, waar ik werd onthaald door Jack42. “Waar ben jij de hele tijd geweest? Het is goed dat je weer onder de ijsberen bent” zei hij. Ik dacht dat ik nu wel weer vrijheid zou krijgen. Niets was minder waar. Mijn vriendinnetje bleef rond mij hangen. Waar ik ook ging zitten, ging zij ook zitten en zoende mij uitbundig. Menig ijsbeer liet mij links liggen om geen getuige te zijn van deze vleselijke aanvallen. Anderen probeerden juist deel te nemen aan deze innigheden. Maar ik ben nu eenmaal niet zo verzot op harige armen en handen, ook al behoren ze toe aan Boedha. Een gesprek met Caligula bleek niet mogelijk te zijn. Ik zat in een heel andere situatie dan Rex die blij achter zijn rondborstige vriendin van de kamer kwam met een gelukzalige blik in zijn ogen van “who is next?” Dat wilde ik eigenlijk ook denken, maar dat werd verboden.

Mijn vriendinnetje vond het toch maar even tijd om een vluggertje te maken, alvorens naar huis te gaan. Ze liep weg, haalde een sleutel en trok mij mee een kamer in. In de kamer draaide ze zich om en zei: “Ist es nicht gut?” “Ist es gewichtig was ich wille. Ich bin nur deine puppy-hunde. Woef, woef, woef.” Dat waren zo’n beetje mijn laatste woorden waarna ik op een prettige manier fysiek werd gepijnigd.
Binnen een half uur (het was immers een vluggertje) stond ik weer buiten en ik besloot naar huis te gaan, net als mijn vriendin. Tijdens het douchen vroeg Caligula of ik nog even tijd voor hem had. Dat had ik uiteraard. Zo kon het gebeuren dat ik toch wat langer in GT bleef. Groot was echter mijn verbazing toen mijn GT-vriendinnetje een kwartier later ineens de bar binnenstapte, terwijl ze had gezegd naar huis te gaan. Even kreeg ik het gevoel dat deze dame mij naar huis had gestuurd onder het mom dat ze zelf ook naar huis zou gaan en in de veronderstelling dat ik weg was ging ze weer werken zonder last van mijn aanwezigheid te hebben. Daar is uiteraard niets op tegen (graag zelfs), maar wek dan niet de indruk dat het anders is. Zo krijg je mij wel onrustig. Ook kreeg ze mij onrustig dat ze wederom mijn gesprek met Caligula verstoorde en onmogelijk maakte (sorry Caligula). Ze kwam op mijn schoot zitten en kuste mij teder. Weer werd het vlees zwak. Ze likte mijn nek en beet in mijn oor en fluisterde: “Ich liebe dich.”. Door mijn hoofd schoot de onrust uit het verleden, niet beantwoorde sms-jes, nachtelijke gesprekken, verwende prinsessengedrag, stemmingswisselingen en dergelijke. Het werd tijd om snel naar huis te gaan.

Toen ik veilig in mijn auto zat vroeg ik mij af hoe dit nu weer had kunnen gebeuren. Zie ik er nu zo onnozel uit? (s.v.p. geen bevestigende reacties). Maar ik moest ook glimlachen. Wie zegt er nu nee tegen een mooi en leuk meisje. Goede sex verzekerd. Net als goede stress trouwens. Met die gedachten startte ik mijn auto, zette een cd op en drukte op mijn gaspedaal en ik neuriede: “I am a poor lonesome (?) icebear, fucking far away from home………”

Jansen
11 augustus 2007, 20:33
Waarom gaan wij naar clubs als GT?

donderdag 9 augustus jongstleden.

Maar het was niet alleen Buttinthesky die mij teleurstelde. Zo liep Jansen mij voorbij (al draaide hij zich halverwege om, om mij alsnog te begroeten). En ook Sonny zag ik later rondlopen, maar in zijn recensie maakt hij geen melding van mijn aanwezigheid (ik wordt gewoon genegeerd). Maar toen Jack42, mijn vriend Jack42, mij
ik neuriede: “I am a poor lonesome (?) icebear, fucking far away from home………”

Sorry ACE 2 dat je het idee kreeg dat ik je voorbij wou lopen,maar ik was in gedachten en op het laatst zag ik je pas staan.
Dus heb ik je goedendag gezegt,helaas ben ik doorgelopen omdat ik even Sabrina aan het zoeken was.
Heb tussen de kamer bezoeken veel buiten gezeten met de andere beren die aanwezig waren waaronder ;
Rex ,Sonny Galiguda,Boeda,Buttinthesky,Jack42 en GT juncky.

Van sommige weet ik alleen de echte naam die ik hier maar weg laat.
Heb me heerlijk vermaakt met Sabrina en later nog Roxanna.
Vandaag de week afgesloten in PHG wat ook super was met hele mooie dames uit Polen.

GT-junky
11 augustus 2007, 20:34
GT-Juncky vertrouwde mij toe dat dit zijn laatste avond in GT zou zijn. “Maar dat heb ik al een paar maanden geleden ook geschreven.” zei ik beduusd. “Als ik dat weer doe, wordt ik niet meer serieus genomen.” Maar het vertrek van GT-Juncky had nog meer consequenties: ook Boedha zou gaan minderen. 1 keer in de 2 weken was zijn streven. [/I]

Ik heb me toch een heel tijdje rustig gehouden je hebt me denk ik een maand of 7 nauwelijks in GT gezien toch? Dat ik me de laatste 6 weken er regelmatig bevond, ach ja, soms heb je van die kuren. 'k Ga me nu gewoon weer monogaam :luvlove: :luvlove: gedragen en wie weet zie je me inderdaad nog wel een keer opduiken daar, maar de kans is klein dat dit snel zal zijn. Als ik nog wel kom dan ben ik gewoon 'A poor lonesome icebear fucking at home and having fun with other icebears far from home'

Randy
12 augustus 2007, 11:46
...
Het is dat de dame uit GT was vertrokken, anders had de moderator nog opdracht gegeven om ezels te ruimen (in navolging van koeien door de MKZ-crisis).

...

Dan houdt GT geen klant over... :D

Heet zoiets niet een contaminatie?

Nee, een contradictio in terminis. Goed dat je geen rechten hebt gestudeerd :teuflisch.

...
Ze stelde zich lachend voor als Vanessa uit Duitsland. Ze is slank, knap en lang. Ik kon alleen nog maar mompelen. Ik maakte wel een afspraak met haar, maar zo onbetrouwbaar als een ijsbeer is, zou het er niet van komen. Ik heb er nog spijt van.
...

Narrow escape, zij is de optick fick bij uitstek. Bloedmooi, ook vriendelijk buiten de kamer, maar heb al van verschillende ijsbeertjes gehoord dat haar service minder is. Is net een week of wat over uit PHG.

...
Toen ik veilig in mijn auto zat vroeg ik mij af hoe dit nu weer had kunnen gebeuren. Zie ik er nu zo onnozel uit? (s.v.p. geen bevestigende reacties).
...

Nee, maar je bent het wel. :teuflisch Wees gerust. De dames vinden het vertederend, al die machomannetjes worden ze ook moe van. Misschien heb je minder respect van je collegaberen, maar ach, in de armen van je vriendinnetje denk je daar toch niet meer aan? Vraag anders wat tips aan je broer Tarzan :D.

Randy
12 augustus 2007, 12:44
Was eerst van plan naar PHG te gaan, maar enig electronisch verkeer deed me anders besluiten. Toch maar eerst naar GT, en wie weet, later nog naar LR. Dus lekker rustig naar GT gereden, de bekende uitwisselingsrituelen afgehandeld, en hop de bar in. Wat een rust nog.

Eerst maar eens een ontbijt regelen, en met een koffie en broodjes me geinstalleerd buiten op een ligbank. De broodjes waren nog niet op of Bettina kwam even gedag zeggen. Blijkbaar wilde ze meer, want ze ging op haar handdoekje liggen, me een fles massagecreme aanreikend. Je moet al erg onnozel zijn om niet te weten wat haar bedoelingen waren. Ik heb me flink in 't zweet gewerkt, en al met al was ze wel tevreden. Ze betaalde me terug met een lekkere body to body massage. Goede salestactiek, maar ik had mijn zinnen gezet op Nelly die ik verderop zag ontbijten. Dus met een dikke knuffel afscheid genomen van Bettina en hoppa naar Nelly. Die was nog niet echt wakker, dus ik heb haar even laten bijkomen, en heb een rondje of wat rondgewandeld.

Later weer met Nelly ons op een dubbele ligbank geïnstalleerd, waar ze zo ging liggen dat er maar 1 ding mogelijk was. Massage, jawel. Dat is bij Nelly zeker geen straf, haar huid is zo zacht en glad dat er geen olie nodig is. Daar werd ze echt wakker van, en ze sleurde me mee naar een kamer. No escape possible, en dat hoefde ook niet.

Daarna lekker verder uitgerust, sauna'tje, jacuzzi, een beetje gekletst met deze en gene. Tatjana is ook weer terug! Die had ik al lang niet meer gezien. Uiteindelijk viel Yasmi me bij de Kinoingang in de armen, en of ik haar maar even wilde ontmaagden voor die dag. Nu stond ze al langer op mijn lijstje, maar was het er nog niet van gekomen, en dus was deze beslissing niet moeilijk.

Zo tegen etenstijd toch maar richting LR vertrokken, de Hollandse delegatie aldaar was niet meer van plan naar GT te komen.

Vandaag in GT verder nog gezien:
Vanessa (Sp), het Hongaarse Trio Bettina, Maria en Monica, Laura (Roem.), Lia, Carry, Sarah (Mar.), Svetlana (blond), Gülcan, Any, Summer, Paula (Pools), Daria, Roxanne, Linda (Braz.) en Chinese Alice.

lustman
12 augustus 2007, 15:08
Rond 16u plotseling beslist om naar Gt te vertrekken. Beide parkings zo goed als vol. Het was dus vrij druk. De bezetting van dames met een snol gehalte was voor mij althans ok. :thefinger Drie maal gaan :fuck: Ben wel van twee meiden de naam vergeten. ( één Hongaarse rood rokje en de andere was een Egyptische met siliconen c-cup kort zwart haar) Tips welkom ;) Goede tijd gehad in Gt. Wordt vervolgd...:wink:

Spillertwo
12 augustus 2007, 19:02
Gisteren voor de derde week op rij naar GT getrokken. Daar aangekomen rond 16u en parkeren was al wat makkelijker dan verleden week toen ik rond half zes aankwam.
Meeste mensen komen blijkbaar aan juist voor het etenstijd is rond zes uur.

Beetje begonnen met te relaxen. Eens goed rondgelopen en gekeken wie er aanwezig was maar nog niet veel gezien dat me kon boeien. Iets voor te drinken genomen en zo tot etenstijd wat gerelaxed in de tuin en af en toe aan de bar.

Na etenstijd werd het toch wel tijd voor wat actie en uiteindelijk wat beginnen uitkijken.

Eerste dame die ik zag was wel een hele knappe en ze lag languit in de zetel buiten te relaxen.
Ging in de zetel vlakbij zitten en kreeg de uitnodiging om bij haar te komen zitten wat ik uiteraard ook deed.
Na wat babbelen (sorry naam is niet blijven hangen) bleek het om een marokkaanse meid te gaan. Gesprek wilde echter niet echt vlotten en ze bleef maar gewoon onderuit liggen met weinig actie in het vooruitzicht. Na een vijftal minuten vond ze blijkbaar dat het babbelen lang genoeg geduurd had en wilde ze naar een kamer. Vriendelijk afgewimpeld en gezegd dat ik nog eerst wat wilde relaxen. Haar respons was juist nog niet venijnig maar drie minuten later kwam er toch de reply dat ik ergens anders mocht gaan relaxen wat ik dan ook maar prompt gedaan heb :rofl:

Vervolgens kreeg ik Marika in de gaten. Deze vrouw komt altijd vrij koel over maar ik vond wel dat ze iets vrouwelijks had dat bij vele anderen ontbrak. Elkaar een paar keer een glimlach gegeven en uiteindelijk op een kamer beland.
Prestatie was niet slecht maar kussen deed ze alvast niet graag. Heb haar dan maar even verwend en dat kon ze blijkbaar wel appreciëren. Daarna een zeer goeie pijpbeurt gekregen tot het einde en daarmee geëindigd. Niet veel herhalingsgevaar als je een GFE zoekt maar toch ook niet slecht.

Ondertussen een groepje gezien van vier hongaarse vrouwen die altijd bij elkaar hangen. Namen mij nog altijd onbekend. Eentje droeg enkel een roos rokje met witte bollen, een andere was heel knap en droeg een visnetkleedje (maar leek heel afstandelijk), derde was een heel kleintje met een beetje een buikje maar ook een leuk stel borsten en de laatste was eentje met lang zwart haar, niet mager maar ook niet dik.
Zo een paar uur later ging die laatste zich even verkleden en kwam ze terug in een strak zittend zwart kanten kleedje met een zwart lint rond haar hals. Ze zag er zo echt super uit.
Wat later zat ik in een zetel strategisch gepositioneerd om haar in de gaten te houden en toen ze wat begon te dansen had ik er echt wel zin in. Ze had dat vrij onmiddellijk door en kwam bij me zitten.
Na wat plagen zijn we uiteindelijk op een kamer beland.
Kussen was niet echt haar grote specialiteit, ze kon wel goed plagen en tegen kietelen kon ze helemaal niet tegen.
Uiteindelijk zelf het initiatief genomen om haar wat te verwennen en dat zag ze wel zitten. Ze hield met haar vingers alles lekker open en zo zijn we aan de slag gegaan. Was zeker niet slecht maar ook weer geen hoogvlieger en nihil kans op herhaling.

Dus al bij al twee keer opgestegen en het was niet slecht maar ook geen topdag. Vond het jammer dat de thaise Anny er niet was want daar klik ik heel goed mee en is het altijd wel een GFE feest. Better luck next week :roll:

Freddy_K
12 augustus 2007, 19:36
het was weer super in GT vanmiddag. Volop lekkere meiden en ... lekkere meisjes. Ik heb me maar beperkt tot de meisjes ... de mooie Marokaanse Mina en natuurlijk de sexy Duitse Lia :p Was bijna nog bij PSW binnengegaan maar ik was de enige op de parkeerplaats naast 2 andere autos die voor de deur waren geparkeerd en naar ik aanneem tot het personeel behoren. GT is 17 km verder, de beste keus.

Jack42
12 augustus 2007, 23:24
Maar toen Jack42, mijn vriend Jack42

Ja ja Ace2, ik weet het nu, ik zal je niet meer pesten :teuflisch

Randy
13 augustus 2007, 06:43
...
Ben wel van twee meiden de naam vergeten. ( één Hongaarse rood rokje en de andere was een Egyptische met siliconen c-cup kort zwart haar)
...

Die Hongaarse zou Bettina kunnen zijn. Vrij smal gezicht. Ong 1.70m. Zwart, golvend haar, schouderlengte. Slank.

Jan_Wandelaar
14 augustus 2007, 20:42
Jan was vorige week sinds lange tijd weer eens in GT. Op de diverse fora had Jan gelezen dat GT niet meer het niveau van vroeger haalt, maar door z'n lange afwezigheid viel het toch enigsinds mee (vergeleken met Nederlandse clubs en prive-huizen dan).

Inderdaad een hoop dames die behoorlijk onder de tatoo's zaten, en vrij ordie (of hoe.rig) opgemaakt (zeg maar het type wat je in NL prive-huizen vind). Absoluut niet het type waar Jan 230km voor gereden had, ook al hadden veel van deze dames een perfect figuur. Wat vroeger niet voorkwam, gebeurde nu wel: na twee dames was er eigenlijk geen 1 meer over die Jan echt kon bekoren. En op dat moment was het slechts 19:30. Tijdens zijn voorlaatste bezoek, begin dit jaar, was het nog onbegonnen werk de volledige verlanglijst af te werken, en was het altijd veeel te vlug weer 01:00 's-nachts.

Na lang zoeken om 22:30 toch nog maar een keer naar een kamer gegaan met een dame, wat toch een uitstekende ervaring is geworden. Als afsluitertje nog even in de kino liggen rommelen met een dame.

Was het slecht? Nee, absoluut niet. Jan heeft louter uitstekende ervaringen gehad met de dames. Echter: de goede dames, en de types waar Jan op valt, worden inderdaad schaarser. Niet meer de moeite om 1x per maand 450km voor te rijden, maar zo nu en dan toch een zeer welkome afwisseling in het 'wandel-menu', zo'n dagje GT. Zeker in combinatie met de sauna, de jacuzzi, en de grote tuin met zonnebedden (en spannende hoekjes).

Tot slot, toch nog even, het eten: Onacceptabel. Echt verschrikkelijk slecht, en met afstand het meest ranzige dat Jan ooit geroken of geproeft heeft. In het verleden was het al rampzalig van kwaliteit, maar op 1 of andere manier hebben ze het bij GT toch voor elkaar gekregen om het nog slechter te laten worden. Op zich best een prestatie.....

Keep on Walking.....
Jan Wandelaar

piranha
15 augustus 2007, 18:32
Heerlijk dagje gisteren, dus in de automobiel gesprongen en eens gaan kijken wat GT te bieden had op een doordeweekse dinsdag midden augustus. Wel het was er rustig met beertjes, wat ik wel eens een welgekome verrassing vond, doch de hertjesbezetting was navenant en dat was dan wel weer wat minder.

Rond 12.30 aangekomen, paar broodjes gesmeerd en lekker in de tuin wat gaan liggen luieren. Omstreeks 16.00 begonnen er toch wat meer hertjes te komen, maar alles bij elkaar was het toch niet waar een mens voor kwam. Maar zoals altijd waren er toch een paar lookertjes en zodoende kreeg ik wel een heel leuk meisje in de gaten.......te mooi naar mijn zin, perfekt figuurtje, lekker geil bekkie d'erop (dit bleek later Vanessa te zijn, echt wel een mooi kind) dit kan niet goed aflopen dacht ik, toen toch maar even het verstand laten werken en wijselijk gepast.

Ondertussen was het al late namiddag, een half uurtje in de jacuzzi gaan hangen, en liep daarna zomaar wat rond te slenteren toen de Cubaanse Marina me aanklampte, leuk praatje mee gehad en misschien eens volgende keer, maar nu....nee nu niet. Eigenlijk had ik m'n zinnen gezet op Poolse Lisa die ik de keer evoor had gezien, maar die was er natuurlijk niet.

Tja, 18.00 uur en nog steeds niets, maar de avond was er nog. Het eten werd opgediend en zoals gewoonlijk was het wederom een 5 sterren maaltijd om de vingers bij af te likken. Rijst met een soort licht pikant shoarmavlees (wat het juist was weet ik niet, maar dat weet je in GT meestal niet) groentjes en salade. Nou het was eetbaar deze keer, heb in m'n leven al slechter gegeten. Koffietje erna en weer aan de slag.

Haha, daar zag ik Turkse Yasmi, die stond namelijk ook op m'n lijstje omdat ik daar al zoveel goeds over gelezen had, ze zat op een barstoeltje in de bar wat om zich heen te kijken, lachte eens vriendelijk en dit visje erheen. Alleen........bleek het Yasmi niet te zijn:wand: :wand: :wand: ze zei dat ze Lucy heette en van Lucy had ik niets in m'n bestand staan, de twijfel sloeg toe, en de weg verder gezet, hoewel ik met deze dame in de toekomst toch nog eens het interieur van een kamer ga verkennen.

Nou zeg, de donkerte begon al te vallen, nu werd het toch wel héél hoge tijd, en plots werd ik zowat aangerand in het donkere gangetje van de bar naar de tuin door een zekere Sheila, ze wou me niet laten gaan, ze zag er toch wel goed uit in dat donkere gangetje (maar ja in de duisternis allemaal wel meen ik), na wat geflirt kwam er een tongetje in m'n mond, een hand zocht de weg onder de badjas, en de weg werd ook gevonden. Ze probeerde me alsmaar over te halen om naar een kamer te trekken, hoe hard ik ook tegenspartelde, het mocht niet baten en dus toch maar toegegeven. Nou dit was zeker niet slecht, geen uitslaande brand, maar lekker rustige GFE sex, lekker beffen wat ze schijnbaar toch niet slecht vond (schijnbaar zeg ik dus wel), lekker traag pijpen, verschillende standjes en het dan doggy afgemaakt. Maar wie deze dame eigenlijk was weet ik dus niet. Ze zei dat ze dus Sheila heette, van Braziliaanse afkomst was, maar dat was ze niet want na enkele vraagjes viel ze door de mand, dan kwam ze plots uit Tsjechië, maar daar heb ik ook m'n twijfels over. Ze was ongeveer 1.65m groot, volle grote bos lang krullend haar, stevige kont, a-cupje, redelijk getaande huid, navelpiercing, en sprak duits en redelijk goed engels. Na de zoekfunctie hier geraadpleegd te hebben denk ik dat het eerder Roemeense Sheila is (ze keek altijd zo sip) maar die blijkt in PHG te werken en echt Roemeens zag ze er niet uit, eerder een Marrokaans type.

Toch kreeg ik bij deze meid nadien een beetje een onbehaaglijk gevoel, want toen ik haar nadien in betere lichtomstandigheden kon aanschouwen bleek ze er eigenlijk vrij moe uit ze zien, donkere kringen rond de ogen, eigenlijk een beetje ziekelijk. En nu op het ogenblik zit ik toch nog zo'n beetje te denken van tjonge,tjonge als dit allemaal maar goed afloopt.

Zo rond 22.00 het maar voor bekeken gehouden en wandelend naar de kleedkamers werd ik plots tegenhouden door de toch wel héél mooie Vanessa. Zonder zich eerst even voor te stellen, vroeg ze me recht op de man af of we naar de kamer zouden gaan voor wat fun. Toen vroeg ik haar naam en ja dus "Vanessa" en tegelijkertijd zag ik die grote rode vlag de hoogte ingaan, en dus haar vriendelijk gezegd dat het voor volgende maal zal zijn, waarop ze dan weer antwoordde dat ze er de volgende maal niet meer zal zijn, "we will see" zei ik en zette koers naar de kleedkamers.

Al bij al dus een mager dagje, maar anderzijds toch wel heerlijk relax.

En nu zou ik toch wel eens op een dag willen weten : "Who the f*ck is Yasmi?"

blijemotorrijder
15 augustus 2007, 20:46
Waarom gaan wij naar clubs als GT? To fuck or to love?, that is the question. Die vraag stelde ik mij afgelopen donderdag op weg naar GT. Ooit was de beantwoording van die vraag eenvoudig. Enkele jaren geleden ging ik naar de vrouwtjes voor de sex.
Tot ik naar Duitsland ging……… Al snel viel ik als Ijsberen-groentje (al vond ik dat zelf toen niet) in de fuik van een lieftallige dame. Ondanks dat ik dit nooit had willen missen, kon ik het weinig verstandig noemen wat er toen allemaal is gebeurd. Het is dat de dame uit GT was vertrokken, anders had de moderator nog opdracht gegeven om ezels te ruimen (in navolging van koeien door de MKZ-crisis). Het is de vraag of wij voor vrijblijvende vele (ruige) sex naar GT gaan of voor het contact met een speciale dame. In dat laatste geval kan de sex uitmuntend zijn, maar gaat ook gepaard met “verplichtingen” en dan bedoel ik niet zo zeer financiële of fysieke verplichtingen. Er wordt dan van je verwacht dat je je netjes gedraagt. Dat je je gedraagt als een soort “vriendje”. Je wordt dan monogaam in een club als GT. [/I]

Ace,
Ik herken het gevoel. Eigenlijk kwam ik nooit in GT (ik vond het een klote club) totdat een van mijn favoriete dames van een andere club naar GT verhuisde.
Sindsdien ben ik de laatste maand geloof ik 6 keer in GT geweest.
En het begint te wennen.
Ik heb er niet zoveel moeite mee om, terwijl mijn favoriet dat ziet met een andere dame naar de kamer te gaan. Ik ben niet uit op een huwelijk of een relatie maar op lekkere seks. Maar toch herken ik jouw gevoel. Dat je soms droomt om met die ene speciale dame toch iets meer te beginnen. Soms lukt dat, soms niet. Waarschijnlijk is dat maar beter ook. Want wij (ik in elk geval zeker) zijn natuurlijk toch niet monogaam en de dame heeft waarschijnlijk toch ook andere bedoelingen. Maar het gevoel van een beetje verliefd denken te zijn, is toch ook heel lekker en geeft wel een andere dimensie aan het op de kamer zijn.
Toch zeg ik nooit "Ich liebe Dich" omdat ik ook wel weet dan het op termijn in elk geval niet waar is. Wel vertel ik de dame, dat zij heel bijzonder is, maar zij denkt waarschijnlijk dat ik dat aan alle dames zeg waar ik de kamer mee op ga (en dat zijn er best wel wat)
Toch (mijn vaste club is F39) vind ik doorgaans de sex bij de meeste GT dames minder dan bij F39, maar ook bij GT kan ik inmiddels goed terecht.

Hier laat ik het voorlopig verder bij.

Patje Boem-Boem
15 augustus 2007, 22:39
Hallo, geroutineerde GT ijsberen, heb een vraagje? Ben beginnende ijsbeer die al enkele malen naar GT is geweest, maar heb nog nooit een römerparty meegemaakt. Graag wat meer uitleg over deze party graag. Inkomprijs? Sfeer? Aantal aanwezige dames? etc... Dank bij voorbaat

Saruman
15 augustus 2007, 23:08
Ze was ongeveer 1.65m groot, volle grote bos lang krullend haar, stevige kont, a-cupje, redelijk getaande huid, navelpiercing, en sprak duits en redelijk goed engels. Na de zoekfunctie hier geraadpleegd te hebben denk ik dat het eerder Roemeense Sheila is (ze keek altijd zo sip) maar die blijkt in PHG te werken en echt Roemeens zag ze er niet uit, eerder een Marrokaans type.

Beschrijving doet me denken aan de dame die zich in het verleden reeds Sonja/Sandra/Petra heeft genoemd.
Komt uit België, naar eigen zeggen Indische afkomst, maar ziet er inderdaad wat Marokkaans uit. Aangezien ze vaak van naam verandert, kan ze ook wel eens van verhaal veranderen.

In ieder geval is ze wel rond 1m65, A-cup, lichtbruine huid en een fantastisch dikke krullebol.

timjava
15 augustus 2007, 23:15
Vandaag maar eens vertrokken richting GT. Een man moet zichtzelf af en toe een verzetje gunnen. Om 15.15 draaide ik de parkeerplaats en ik mocht gelijk links naast de deur staan. Mijn dag kon niet meer stuk. Na binnenkomst eens rustig om me heen gekeken en een rondje gelopen. Ik ben nog een groen beertje dus ik heb mijn ogen uitgekeken. Toen ik richting de Kino liep en mijn voet nog niet op de drempel had staan werd ik meteen aangesproken door een leuk meisje met een wel aardig gezicht, weet haar naam niet (zullen de spanningen wel zijn geweest). Helaas heb ik veel te snel toegehapt. Beter gezegd, ze begon me meteen te pijpen in de kino en wilde daarna gelijk de sleutel gaan halen. Ik had geen keus meer. De kamers waren toen allemaal bezet en zijn we op het bed bij de sauna terecht gekomen. Daar bleek dat ze alleen maar was geinteresseerd om me zo snel mogelijk af te werken :mad: hetgeen gebeurde. Na 20 minuten was ik er klaar mee. Ondanks alle waarschuwingen hier op het forum ben ik er toch ingetrapt. :huch:
Na deze kater kwam ik een ontzettend leuke dame tegen. Blond grote tatoe, heet Roxanna en komt uit Kazachstan. Na even met haar te hebben geklets, belsoten om een huisje op te zoeken. Dit duurde wel even want alles was bezet. Vervolgens een hele goeie tijd gehad met Roxanna. Heerlijk gezoend en :fuck: en tot slot nog een goeie FT. Na 45 minuten de kamer verlaten. Ik dacht met € 75,-- klaar te zijn, maar mevrouw wilde € 25,-- meer. Heb daar geen probleem van gemaakt, want ik had het goed naar mijn zin. Ook hier weer een beginnersfout had vooraf dit moeten bespreken. Aan de andere kant had zij ook mogen zeggen dat er een half uur voorbij was.
Toch erg voldaan gaan liggen in de tuin. Daar kreeg ik oog contact met een heel mooi meisje. Ik vond haar wel iets spaans hebben. Toen ik haar later letterlijk tegen het lijf liep, bleek ze geen Spaanse maar een Slowaakse te zijn en Fatima te heten. Heel leuk in de omgang, lekker zoenen. enige nadeel zijn haar kleine borsten. Omdat ik toch nog een paar lekkere borsten in mijn handen wilde hebben ben ik verder op jacht gegaan. Helaas waren de meeste grote borsten die ik had gezien, bezet of niet in mijn buurt. Todat ik een vrouw zag met op afstand hele mooie borsten. We hadden gelijk oogcontact en een paar minuten later stond ze achter me met haar armen om me heen. Ze heet Sandra en is Roemeens. Na even gezellig met haar gekletst te hebben is ze een sleutel gaan reserveren, het was nog steeds druk. Op de kamer bleek de borsten iets wat tegen te vallen, maar de service was goed. Heerlijk pijpen en ook goed zoenen. Dit was een goeie afsluiter van de dag. In de kleedkamer een aantal beren tegen gekomen, waarvan ik dacht dat ze allang naar huis waren. Ze waren buiten de GT gaan eten, omdat het eten in de GT:kotz: . Eten dacht ik:thefinger , ik ben gekomen om te :fuck: .

Herbie
16 augustus 2007, 00:24
Beschrijving doet me denken aan de dame die zich in het verleden reeds Sonja/Sandra/Petra heeft genoemd.
Komt uit België, naar eigen zeggen Indische afkomst, maar ziet er inderdaad wat Marokkaans uit. Aangezien ze vaak van naam verandert, kan ze ook wel eens van verhaal veranderen.

In ieder geval is ze wel rond 1m65, A-cup, lichtbruine huid en een fantastisch dikke krullebol.
Neen, is Sandra niet,:nee: is wel degelijk Sheila, ben dinsdag ook met haar op de kamer geweest omdat mijn vriendinnetjes er (nog) niet waren...Kon ik eindelijk nog eens vreemd gaan!:freu: Ik was aan het twijfelen waar ze vandaan kwam toen ik haar in een zetel zag zitten. Ze leek me nieuw, tenminste ik had haar nog niet gespot. Caribisch, zuid amerikaans, of toch roemeens of marrokaans? Spaans sprak ze niet, dus dat deel viel al weg. Ze kwam uit Tsjechië wist ze me te vertellen toen ze me in de kino vakkundig en zeer overtuigend aanpakte. Tegenspartelen heeft ook bij mij niet geholpen, er was geen ontkomen aan...:motz: dan toch maar gevraagd om een sleutel te halen hoewel een stemmetje me zei het niet te doen, maar het vlees was zwak en het stemmetje werd verdrongen. Op de kamer vroeg ze mij het bed op te maken! heb ik dan maar gedaan. :bowlol: Nu help ik wel steeds het laken goed te leggen, maar dit had ik nog niet meegemaakt. Na wat tongzoenen en strelen duwde ze me op mijn rug en begon ze flink te pijpen. Na een tijdje ging ze op haar rug liggen en zei ze dat het nu mijn beurt was. Voorzichtig ben ik op verkenning gegaan want echt fris leek ze me niet maar tegen mijn gewoonte in toch maar verder gedaan onder lichte dwang... tja, het vlees was wel echt zwak die dag.:o Ik had net zoals Piranha de indruk dat ze het het lekker vond, maar naarmate de sessie vorderde leek het me meer dat ze zeer goed kon faken, ze trilde wat te vlotjes, produceerde teveel kreetjes en toen ik er mee ophield was het net of er was niets gebeurd... Dan heeft ze rustig een condoom omgedaan en het zaakje afgewerkt. Nu heb ik al wel slechter meegemaakt maar herhalingskans is toch nul. Na afloop in mijn binnenste gevloekt dat ik me laten overhalen heb:wand: . Was lang geleden want ik ben vrij voorzichtig en monogaam ;) , maar ja, je hebt zo van die dagen. Tijdens het aanschuiven voor het eten kwam Lin bij me staan. Samen gegeten en wat gebabbeld en dan met haar naar de kamer. Zij heeft mijn dag toch nog goed gemaakt, met haar is het steeds leuk. Toen, na anderhalf uur was het tijd om totaal uitgeput huiswaarts te rijden, gelukkig was ik met mijn maat meegekomen en hoefde ik niet zelf te rijden.

piranha
16 augustus 2007, 09:19
@Herbie,

Yep, dat was ze inderdaad. Ook ik heb zelf het bed kunnen opmaken:rolleyes:
Voor mij ook geen herhalingsgevaar, toch tenminste niet in dit leven. Hoewel ik al slechter heb meegemaakt.

Een favorietje heb ik nog niet gevonden in GT, en misschien maar goed ook, anders loopt het waarschijnlijk toch weer uit de hand:o Ach m'n lijst is nog lang genoeg en daar zullen ongetwijfeld nog meer ontgoochelingen bijzitten, maar we gaan gewoon door:freu:

Dickydik
16 augustus 2007, 10:20
........ toen de Cubaanse Marina me aanklampte, leuk praatje mee gehad en misschien eens volgende keer, maar nu....nee nu niet.....

Dom, dom, dom, om Marina te laten lopen...... zul je na de volgende keer jezelf wel :wand:

TT Man
16 augustus 2007, 11:35
Helemaal mee eens DD. Ik kon ze niet eens te pakken krijgen afgelopen week. Tjonge jonge wat zag ze er lekker uit zeg. Het kwijl liep uit mijn mond.

peterke
16 augustus 2007, 21:22
Hallo,

Heb gisteren een mooi blond grietje gezien.
Ze lijkt een beetje op Chantal Janzen.
Heeft middellang blond haar en zag er geweldig uit.
Had een navelpiercing en leuke b/c-cup. Ze was niet bij een groepje aangesloten, maar zat vaker alleen op de gang naar de bios toe.

Weet iemand hoe ze heet?
En wie weet nog meer over haar.
Want als ik binnenkort weer ga wil ik wel weten of het de moeite waard is.

Alvast bedankt voor jullie info en tips.

Peterke

Big30
16 augustus 2007, 21:30
Hallo,

Heb gisteren een mooi blond grietje gezien.
Ze lijkt een beetje op Chantal Janzen.

Alvast bedankt voor jullie info en tips.

Peterke

Lia volgens mij ;)!

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=3491#post3491

peterke
16 augustus 2007, 22:58
BIG30,

bedankt voor jouw bericht.
Deze jonge dame lijkt op Lia maar is dat niet.
De link naar de andere berichten over Lia maakten duidelijk dat zij het niet was. Deze "Chantal Janzen" is geheel nieuw bij GT.
Ik heb haar nog nooit eerder gezien en ik kom toch regelmatig bij GT.
Verder had zij echt een piercing in haar navel.

Iemand praatte met haar zowel in het Duits als in het Nederlands, maar ook haar nederlands was niet accentvrij en ik vermoed dat zij oorspronkelijk uit Oost-europa komt.

Wie weet meer over deze meid?
Alvast bedankt,
Peterke

Big30
16 augustus 2007, 23:17
BIG30,

bedankt voor jouw bericht.
Deze jonge dame lijkt op Lia maar is dat niet.

Het is denk ik de dame die FC Bruggen in deze recensie beschrijft,
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=42053&postcount=29
als een Chantal Janzen look-a-like, de recensie staat weliswaar in het Lia topic maar het betreft denk ik niet Lia, maar de dame die jij zoekt.
Heb de dame de avond dat FC-B ermee op de kamer ging ook gezien en ze had een navel piercing en hield zich toen ook op de gang naar de bios op.

Vraag blijft natuurlijk hoe heet ze nu eigenlijk ;)!

Ik heb haar nog nooit eerder gezien en ik kom toch regelmatig bij GT.

Alvast bedankt,
Peterke

Als je regelmatig in Gt komt zijn we natuurlijk zeer benieuwd naar je ervaringen daar, vaak is het zo dat leden die wat over hun ervaringen berichten toch wat sneller geholpen worden met vragen dan leden die nooit wat berichten. Doe er je voordeel mee!

MiniME
17 augustus 2007, 07:53
Dit is inderdaad NIET Lia, hoe ze wel heet weet ik niet, maar ze werkt er pas een paar weken.

En inderdaad Peterke: je komt regelmatig in GT en pas 2 berichten (en nog vragen ook) dat kan natuurlijk niet :cool:

Binky007
17 augustus 2007, 17:49
Volgende week zaterdag, jaarlijke Römerparty in GT.
Entree 75 euro (!)

Wat houd dat in ?

Binky

MiniME
17 augustus 2007, 21:26
veel dames (100+) maar nog veel meer ijsberen, uren(!) wachten op een vrije kamer, veel onderbroekenlol, veel en goed eten, kortom: voor de echte liefhebber :thefinger

Big30
17 augustus 2007, 21:33
Wat houd dat in ?

Binky

Zie,

http://www.roemerforum.com/forum/showthread.php?t=14633&highlight=R%F6merparty

(link werkt alleen neem ik aan als je lid bent van het Roemerforum)

Zie ook opmerking MiniME ;)!

Big30

Azrael
18 augustus 2007, 04:01
Gisteren dus sinds lange tijd mijn ijsberenvel weer eens aangetrokken. Ik moest voor een afspraak in de buurt van Bruggen zijn en mijn collega en beste vriend leek het wel een goed idee om mij dan ook maar weer eens mee te nemen naar GT. Eenmaal daar aangekomen tot de ontdekking gekomen dat die irritante ziekenhuis-bandjes eindelijk weer waren vervangen door normale bandjes die je ook weer af kunt doen en die niet meteen de rug van de dame openhalen. :green_smi

Na het omkleden maar eens een ontbijtje genomen (het was tenslotte al bijna 14 uur) en even rondgekeken naar al het vrouwelijk schoon. Voor mij heel veel nieuwe gezichten en bijna geen bekende gezichten meer. Ik ben sinds januari niet meer in GT geweest, maar ik had verwacht toch wel meer bekende dames te zien. Er is dus klaarblijkelijk erg veel verloop geweest de afgelopen maanden.
Hoe dan ook, nadat we lekker even weer hebben gebubbeld is mijn vriend toch maar even met een dame meegeweest, naam is mij ontschoten, maar misschien dat hij het nog weet. Hij zou zich in de loop van deze week aanmelden op dit forum. Zelf niet met een dame meegeweest naar de kamer, voor mij was het een lekkere relaxdag, maar mijn monogame periode is absoluut nog niet over en dus lekker gekeken, gebubbeld, gepraat en ik zou willen zeggen gegeten, maar het vreten was 's avonds weer bar en bar slecht :kotz: . Dus zijn we zo rond 20 uur weer vertrokken, maar komen zeker wel weer terug.

GT blijft toch zeker mijn cluppie. De sfeer daar en het contact met de ijsberen (daar wel weer veel bekenden van gezien :rolleyes: ) is toch wel heel bijzonder daar.

lustman
18 augustus 2007, 09:40
Vrijdag middag met de douwmobiel vertrokken naar Gt. Had snel gezelschap van Willem , Rex en Saruman. Voor mij was het een top dag. :thefinger Alles naar wens , veel te veel dames die in aanmerking komen voor een douwbeurt. :green_smi Alle kamer sessies waren zeer goed. Ik kon er maar geen genoeg van krijgen. Willem heeft me moeten naar buiten duwen , voor het helemaal uit de hand liep. :eek: Ik begin aardig mijn draai te vinden in Gt. Moet zeker terug op onderzoek , te veel dames die hoog scoren op de schaal van Lustman. :smile2:

Willem2
18 augustus 2007, 10:50
Voor het eerst sinds lange tijd weer een met een vriend een aantal oude bekenden opzoeken en begroeten in GT. Dit gaat dus vandaag (17-8) gebeuren. Lekker spontaan besloten nu....

Hmm volgens mij heb ik je wel bij de ingang/hal gezien bij binnenkomst daarna verdwenen :cool:
Andere leden die ik wel gezien heb ; Rex, Lustman, Saruman, Caligula, Randy, Boeddha, GT-Junky, Jozef, wat franse leden een verdwaalde duitser en een verdwaalde nederlander (Pokey )..... en was Ace 2 er nu ook ? :D En dan alle leden die ik nog even vergeten ben.
Voor de rest waren er ongeveer 65 vrouwen en het was redelijk druk kwa mannen maar dat viel allemaal nog wel mee.
En dan de hamvraag : Het eten was redelijk tot goed :roll:

Willem2
18 augustus 2007, 10:57
Na de wilde verhalen dat over haar de ronde deden , zelf maar is op onderzoek gegaan. ........... Mischien wat profi , maar toch dik in orde. :freu:

Ik raadde jou dat niet af want anders moet ik dat nog een hele tijd aanhoren. :cool: Zoals je laatste conclusie is, weet ik hoe het met deze dame is. Ze doet alles en gaat het prijslijstje helemaal opnoemen. Prima voor de heren die dat graag willen :freu:

.... Godver als ik dat geweten had. Stond net op het punt om huiswaarts te gaan. Willem heeft men hoofd dan weer gek gemaakt , ga nog een keer.

Hmm Jij was nog zo geil maar moest even je geldzakje voelen en daarna een ander zakje of er nog genoeg inzat :lostit: :freu: :D ;)

Randy
18 augustus 2007, 11:55
Toch redelijk snel weer naar DLD gegaan. Om moverende redenen, zoals dat heet. De biologische klok gaf ook aan dat het weer hoog tijd was. Waarschijnlijk is mijn klok wat van slag, hij loopt steeds sneller.

Al vlot na aankomst Caligula begroet, we hadden elkaar al weer een tijd niet gezien, en dus meteen de laatste nieuwtjes en roddels uitgewisseld. Het was tamelijk rustig qua dames overdag, veel toppers zijn nog afwezig maar toch waren er ook weer fraaie nieuwe dames om te bewonderen en van te genieten.

Gezien: Lin, Jasmi, Jasmine, Guhl, Regina, Cindy (D), Monica (H), Bettina, Marian, Nikita (R), Magdalena, Melissa, Carry, Tess, Marie, Sarah (M), Helena, Summer, Vanessa (R, en Du/It), Elly, Corina en Julia.

Er waren ook weer veel bekende beertjes en ja, Willem2, Ace2 zag ik ook in een flits, voor hij ontvoerd werd naar de tent naast de sauna.

Zelf intensief kennis gemaakt met de fraaie Roemeense Vanessa en de Turkse Jasmine (een andere dan Jasmi!).

Al met al een gezellige middag, maar de onrust sloeg weer toe, en ik besloot om, jawel, moverende redenen, alsnog naar Living Room te verkassen.

MiniME
18 augustus 2007, 12:27
mooi, en om moverende redenen zou het leuk zijn als je ons dan ook vertelt hoe het in Kaarst was Randy! :D

MiniME
18 augustus 2007, 12:29
ik ben weer te ongeduldig zie ik, of........heb je naar deze oproep geluisterd? :eek:

Randy
18 augustus 2007, 12:30
Nee MiniME, ik luister alleen naar je mbt damesadviezen :teuflisch en ja, je bent een ongeduldig typje!

Jansen
18 augustus 2007, 22:08
Op donderdag weer even naar GT gegaan omdat ik in de buurt was.
Na vorige week een groot aantal bekende ijsberen te hebben gezien,bleek nu niemand van deze heren aanwezig te zijn.
Ook geen andere bekende van het forum dus Jansen was alleen.
Na wat te hebben gepraat in de kino met een paar dames waar onder Sarah Duits en Magda die er buiten de kino heel goed uitzag.
Maar na een tijdje vond ik dat een kamer avondtuur nu wel op zijn tijd was.
Komt er een lang,slank en met mooi zwart haar een dame naar me toe die vraagt of ik lust heb ?:eek:
Nou dat heb ik altijd ,maar niet met iedereen.
Na een kort gesprekje vond ik dat ik het er maar eens op moest wagen.
Dus sleutel en naar de kamer.
Nou kijk maar bij Silvia /Slowakije het was een super ervaring.
Daarna nog wat zitten kletsen met andere dames buiten tijdens de Pizza en weer naar huis zonder een ijsbeer gesproken te hebben.

Ace2
19 augustus 2007, 11:59
Uiteraard was ik vorige week helemaal niet van plan naar GT te gaan. Toch verscheen mijn naam (weliswaar met een vraagteken) op de agenda van dit forum. De stille kracht van internet? Ik dacht meer aan een lokroep uit de diepten van Ijsberenland, waar jonge schone vrouwen mannen lokken om hen vervolgens financieel en emotioneel leeg te zuigen. Het is net als in de Griekse oudheid toen sirenes (= iets vrouwelijks en godelijks, waarschijnlijk) bij mistig weer zeelieden met hun gezang naar de kust lokten, waarna die zeelieden vervolgens met hun schepen tegen de klippen op liepen. Die zeelieden werden dan slachtoffer van de lusten van die sirenes. In de Griekse mythologie zal er vast een robuuste, standvastige held zijn geweest die die sirens heeft weten te weerstaan. Zo wilde ik ook zijn: robuust en standvastig. Dat lukte ook aardig tot donderavond laat mij een sms-je werd gezonden. Gezien het late tijdstip hoopte/verwachte ik een berichtje van een van mijn vriendinnetjes uit Duitsland. Tot mijn teleurstelling bleek het echter een sms-je van Willem2 te zijn. Hij lokte mij naar GT. Al klonk het slot van zijn sms-je (=we gaan zoenen) meer als een dreigement. En zo kon het zijn dat ik vrijdag 17 augustus op weg was naar GT.

Ik vertrok vroeg in de middag en met het zonnetje op mijn bolletje verliep de heenreis voorspoedig. Druk bellend in de auto (ohoh, wat zijn we toch weer belangrijk) naderde ik al snel de Duitse grens, al waar ik de telefoon uitzette en de voorpret kon beginnen.
Nadat ik afslag 3 met piepende banden had genomen en aan het laatste rechte stuk begon, zag ik dat er nog 3 Nederlandse auto’s voor mij reden. Het laat weinig te wensen over wat het doel was van die auto’s. Om de een of andere manier maakte ik mij wel een beetje zorgen. Zou het zo niet te druk worden en was er nog wel plaats voor mij? Vreemd genoeg reed de voorste auto door naar Bruggen en sloeg niet af bij de Heidweg. Het kan dus wel.
Ik had beloofd tussen 14.00u. en 15.00u. te arriveren en het was 15.15u. toen ik het traliewerk aan de Heidweg opendeed. Een kwartier “te laat”. “Niet slecht voor een Brabander” dacht ik nog. Dat was niet de mening van Randy: “te laat is te laat, net als altijd bij jou.”
Terwijl ik nog bezig was, bij de balie, om in een ijsbeer te transformeren schrok ik mij een hoedje. Vanuit de douche stond een naakte man mij wijdbeens te begroeten. “He, Ace, he ACEEEEEEEE”. Het bleek echter alleen maar Randy te zijn. Wij gaven elkaar een hand (gelukkig had Randy ondertussen zijn badjas weer aan) en spraken af elkaar in de tuin te treffen. Als echte kerels waren hier weinig woorden voor nodig.
Na mijn ijsberentransformatie stond ik in no time in de bar. Ondanks dat op de parkeerplaats van GT en de bouwmarkt geen plaats meer was, oogde het redelijk rustig in de bar. De dames die ik zo snel zag waren: Lin, Summer, Grace, Jasmine, Bettina (rose strikje om haar nekje), Maria, Marina, Kitty, Sophie (Korea) Svetlana, Kacy (nigeria), Nicolle, Claudia, Sharifa, Vanessa (zowel Roemeens en Duitse versie), Chanel, Cindy (doet ook anaal heb ik gehoord) Guhl, Gulcan (super strak in het velletje), Ely, Magdalena en nog wel meer.
In de bar bestelde ik mijn kopje koffie en liep de tuin in. In de tuin zag ik direct Randy, Willem2 en naar later bleek Lustman zitten. Wij schudden elkaar de hand onder het genot van stoere schuine opmerkingen. Fysiek worden wij misschien wel ouder, qua gedachtengang zeker niet.

Aan Randy vroeg ik nog wat hij nou precies bedoelde met onnozel en dergelijke in de context tot mijn persoon. Hij begon over aandacht trekken (door mij) en dat Amerikaanse marketing goeroes je vertelden dat het niet uitmaakt wat ze over je zeggen, als ze maar over je praten. Gezien mijn oplaaiende hormonen met al dat schoons in mijn buurt (en dan bedoel ik niet Randy, Willem2 en Lustman) haakte ik echter af bij al die wijze woorden met diepgang. Het klonk wel internationaal: een Nederlander die in Duitsland schijnbaar een Amerikaanse marketingstrategie uitvoert in het bijzijn van Oost-Europese, Afrikaanse, Zuid Amerikaanse, Turkse, Marrokaanse en Aziatische vrouwen. De laatste woorden van Randy waren: “Je zoekt toch aandacht en applaus?” Dat klopt misschien wel, maar het applaus was mij alleen een beetje ontgaan. Ik wilde nog wel even verder op dit onderwerp doorgaan, maar Willem2 veranderde het gespreksonderwerp nogal abrupt: “Wie ga jij neuken?” Verbaast keek ik hem aan, bij het horen van zoveel gore taal. Lustman reageerde enthousiast door te vertellen wie zijn veroveringen van vorige week en vandaag waren geweest. Al snel had ik door dat Lustman een goede smaak had.
Ondertussen zwaaide 2 mannen aan de overkant naar mij. Het bleken Caligula en Boedha te zijn. Terwijl ik terug zwaaide zag ik Duitse Vanessa over de wei paraderen. Het is dat Randy op het forum had geschreven dat ze bekend staat als een optick-fick, anders had ik haar ter plekke besprongen. Ook Willem2 vergaapte zich aan zoveel schoonheid. Ik had al gemerkt dat haar gemiddelde kamerbezoek onder het half uur lag. Geen goed teken lijkt mij. Ze liep op een ijsbeer af die lag te rusten, raakte er mee in gesprek (al sigarette-rokend) en liep na een kwartiertje weer weg om een sleutel te halen. Eerlijk is eerlijk, dit kamerbezoek moet volgens mijn globale schatting toch een uur hebben geduurd. Ze kan het dus wel.

Samen met Caligula en Willem2 liepen wij weer naar binnen, terwijl net Chanel naakt voorbij liep (klaar van een kamersessie). “Weer een knappe vrouw” zei Willem2. Dat kun je wel zeggen dacht ik.
Ik liep eens een rondje om goed te kijken wie er allemaal waren. Bij de kino stonden enkele dames die mij wellustig aankeken. Ik liep de kino in en draaide mij om. Dat deed ik heel bewust maar om de een of andere manier kon ik niet weglopen. Dat lukte mij niet omdat ik werd vastgehouden door Sharifa. Ze keek mij recht in de ogen aan, met haar hoofd iets naar rechts gebogen (waarschijnlijk ook een Amerikaanse marketingstrategie). Ze vroeg hoe ik heette. “Ich bin Ace” vertelde ik. “Aus Holland” zei ze. “Wie weist du dass?” vroeg ik. “Deine accente” was het te verwachten antwoord. “Du hast eine schone korpe, dass will ich gerne sehen auf zimmer.” vervolgde ze haar relaas. “Schade” zei ik, “Ich will nur ficken.” en weg was ik. Tijdens mijn vlucht kreeg ik bij de balie nog een tik tegen mijn billen. Ik draaide om en keek in het lachende gezicht van Claudia. “Ein netter madchen macht dass nicht.” protesteerde ik fel, terwijl ik mij omdraaide en mijn billen weer naar haar stak. En weer was een flinke klets mijn deel. Er zijn dames die je daarvoor laten betalen. Zo (nog) niet bij Claudia.
Buiten op het terras trof ik Willem2 en Randy aan, waarbij ik ging zitten. Stoere mannenpraat was het gevolg. Randy werd kussend begroet door een bevallige dame. Mij liep ze straal voorbij (tell me something new). “Was hat ehr, wass ich nicht habe?” riep ik haar na. Ze keek bedwelmt naar Randy en zuchtte.
Het volgende station was de bar, waar ik door Guhl werd tegengehouden. “Warum sagst du nichts? ” De tamtam had al verteld dat Guhl goede service verricht op de kamer. Precies wat ik zocht. In mijn ooghoeken zag ik echter mijn vriendinnetje binnenkomen. “Ik weet wel wat jij moet gaan doen?” fluisterde Caligula in mijn oor. “Vluchten” was het eerste woord wat in mij opkwam. Ik moet zeggen dat mijn vriendinnetje er schitterend uitzag. Ook Randy beaamde dat (eindelijk waren we het een keer met elkaar eens). “Vast jouw goede invloed en een vleugje liefde” zei hij. Ik kreeg een zoen en het verzoek nog even te wachten, want mevrouw moest nog eten.

Mijn vriendinnetje had beslag gelegd op het tentje naast de sauna, waar ik ook werd uitgenodigd. De gordijntjes gingen dicht en drie en half uur later gingen ze weer open. De bezigheden tijdens ons samenzijn zouden zeker geschikt zijn om te vermelden op dit forum. Alleen Boedha kwam zo nu en dan poolshoogte nemen of alles wel goed ging. “Waarschijnlijk kwam hij op het gegil af” vertelde ik later aan een ijsbeer. “Oh, gilde ze dan zo hard?” vroeg die ijsbeer. “Nee” antwoordde ik, “Ik gilde maar, omdat zij het niet deed”.

Maar ik schrok ook een keer flink. Ineens kwam er een gezicht tussen de gordijntjes. Ik schrok, want het leek op het gezicht van GT-Juncky. Maar dat kon helemaal niet, want die zou niet/nooit meer komen. Ik riep hem nog na: “Ga weg, ga naar huis, ga punikken of zo iets. Ik heb vorige week niet voor niets geschreven dat je nooit meer zou komen. Straks ziet Willem2 je nog en denkt hij dat ik alleen maar onzin op zijn forum schrijf. Straks verwijdert hij al mijn berichtjes nog.” Het mocht niet baten.
Van Boedha moet gezegd worden dat hij goed voor ons zorgde, want hij regelde eten voor ons. Waarvoor onze dank. Eten was iets wat ik wel kon gebruiken.
Tijdens het eten was het ook en goede gelegenheid om eens goed te praten. Wij maken wel een dolletje in de wereld die GT heet, maar meisjes kwetsen of “misbruiken” (ik laat mij liever misbruiken) is niet mijn stijl. Dus probeerde ik uit te vogelen op welke golflengte wij nu precies zaten. Dat was goed om te doen, zowel voor haar als voor mij. Maar ik merkte ook dat na enige tijd mijn vriendinnetje niet echt meer zat te wachten op een al te diepgaand gesprek. Ik beeindigde onze conversatie dan ook als volgt: “Nicht bose worden, aber ich habe ein latzte schwerige frage. Ist dass ok bei dir? “ Ze zuchtte en knikte van “ja”. “Wieviel ist (123 / 7 x 45 + 3)/5?” zei ik. Even fronste ze haar voorhoofd en gaf mij een zoen. “Du verruckter mann, du bist ballaballa. Dass ist wass mir an dich gefahlt” Het klonk als een compliment.
Drie en een half uur lijkt lang (en dat is het ook), maar als ik eerlijk ben, ben ik ook 2 keer gaan douchen (vanwege overmatig zweten) en ook mijn vriendinnetje deed hetzelfde. Toen ze terug kwam van het douchen vertelde ze dat Randy naar Living Room was vertrokken. “Ich weiss” zei ik, waarbij ik gelijk moest beloven zelf niet te gaan. Dat zou ook moeilijk gaan met de kramp in mijn kuit die ik op dat moment had. Randy ging op de gok naar LR. Ik had hem gewaarschuwd en geadviseerd om eerst te bellen. Dat deed hij niet en nam de gok.
Ik maakte mij echter zorgen. Ik had ook afgesproken met Quama (wie kent hem niet), maar ik had nog niets van hem gehoord of gezien. Ik besloot het tentenkamp maar eens op te breken, onder luid protest van mijn vriendinnetje.

Mijn zorgen waren echter onterecht. Bij het douchen zag ik mijn glunderende vriend die net terug kwam van een sessie met Ely uit Roemenie. Het viel wel een beetje tegen vertelde Quama. Lekker geil in de bar, maar op de kamer valt het net iets tegen. Dat was ook de bevinding van Rex, al bleef hij haar een lekker ding vinden. Rex had ik daarvoor net in het bubbeldad aangetroffen, waar wij elkaar de hand schudden. “Rondborstige vrouwen aller landen vlucht, nu het nog kan” riep ik luid.

In de bar praatten Quama en ik als vrienden die elkaar al lang niet hadden gezien. Daarbij hoort dat je elkaar af en toe op de schouder slaat. Een vrij pijnlijke gewoonte trouwens. Tijdens dit gesprek werden ook dames deelgenoot. Een van mij erg bekende dame vertrouwende mij toe dat er die avond wel erg veel mannen met “Fische-augen” waren. Het klonk niet echt positief. “Augen ohne spass” voegde ze er nog aan toe. “Viele mannen in GT haben dass.”
Even later kwam Summer bij ons staan en gaf mij een zoen. “Ich vermisse dich” zei ze, terwijl ze met haar handen over mijn billen wreef. Ik stelde Quama aan Summer voor. “Summer, habe ich fische-augen?” vroeg ik haar. Ze keek mij verbaast aan en stelde mij gerust: “Nein, deine augen geben spass.” “Kijk, nu hoor je het ook van een ander” zei ik tegen Quama. “Waarom zeg jij dat nooit tegen mij?”
Een ander meisje zat er maar vermoeid bij. Ik liep op haar af en legde mijn arm om haar schouder en vroeg hoe het met haar ging. Uiteraard begon ze dat alles heel goed ging. Maar na wat doorvragen bleek een klant haar nogal hardhandig te hebben gepenetreerd, ondanks haar verzoek het wat rustiger aan te doen. Wij ijsberen blijken geen lievertjes te zijn.

Maar veel tijd om te butterflyen had ik niet. Mijn vriendinnetje was er ook en ze was bij mij. Dat maakten de gesprekken wat moeizamer, al had Boedha daar minder moeite mee. Quama had zich ondertussen afgezonderd met Hongaarse Maria. Naar ik heb begrepen was dit een erg geslaagde sessie geworden. Niet echt jong meer, maar een super lijfje en een hoog knuffel gehalte, was het oordeel van Quama. Dat is wat wij willen weten.

Mijn gesprekken werden verstoord door Willem2 die mij vanaf het terras belde dat ik maar eens moest stoppen met die griet en naar buiten moest komen. “Je bent toch klaar met neuken?” riep hij door zijn telefoon. “Ik ben een man van de liefde” antwoordde ik hem. “Onzin” riep Willem2, “Je bent een watje.” “Nee, ik ben geen watje, maar een schatje”, althans dat zegt mijn vriendinnetje en dat klinkt toch echt beter als onnozel. Kortom ik bleef lekker bij mijn vriendinnetje kroelen. Wellicht dat ik Willem2 teleurstelde, maar je moet zo nu en dan je prioriteiten stellen. De volgende keer zal ik symphatieker zijn.

Tot slot maakte ik nog kennis met Saruman, die ik er van beschuldigde Willem2 bij de Trombolla te hebben omgekocht. Als Willem2 mijn € 250;= al niet accepteert, wat moest die Saruman dan wel niet hebben geboden. Ik geloof niet dat Saruman vond, net als velen met hem, dat ik een goed gevoel voor humor heb.

Toen de pizza’s eenmaal op waren, was het tijd om naar huis te gaan. Mijn vriendinnetje nam in de kleedruimte lang afscheid van mij. Uiteindelijk liet ze mij los en draaide zich om en vertrok, zodat ik mij kon aankleden. Ineens besefte ik dat ik haar nog niet had betaald en ik moest haar weer gaan zoeken. Het was niet nodig geweest vond ze, maar ik vond van wel (en waarschijnlijk had ze daar ook op gegokt). Eenmaal aangekleed knoopte mijn vriendinnetje nog mijn knoopjes goed en ik kon vertrekken na nog een tongzoen te hebben ontvangen. Het zat mij wel mee die avond.

Ik stapte in mijn auto, maar ik was nog niet veel wijzer geworden van wat ik nu precies wilde. Eigenlijk wilde ik allebei: vrijheid, maar ook iets van een GT-vriendinnetje. Kun je het jezelf nog ingewikkelder maken. Vast en zeker, ik zal het jullie allemaal vertellen als ik dat doe. Terwijl ik dat dacht had ik het gaspedaal al ingedrukt en reed ik de horizon al tegemoet, terwijl ik vrolijk neuriede: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home……”

Tiga
19 augustus 2007, 13:26
@Ace2

Geweldig verhaal, met plezier gelezen! :freu: :freu:

Azrael
20 augustus 2007, 08:39
Hmm volgens mij heb ik je wel bij de ingang/hal gezien bij binnenkomst daarna verdwenen :cool:

Ik heb een tijdje in het bubbelbadje gezeten en buiten. Ik ben pas zo rond 20.00 uur vertrokken. Ik heb geen andere ijsberen van het forum gesproken, maar de volgende keer zal ik mezelf ook even voorstellen aan de rest. Als er een volgende keer komt natuurlijk... Je kunt het nooit weten. Het is wel erg moelijk om naar GT te gaan en dan zonder een kamerbezoek het pand weer te verlaten. Maar het is gelukt en het zal ook zeker wel weer lukken...

Saruman
20 augustus 2007, 13:55
Op 17/08 nog eens naar GT geweest. Het was pas mijn 2e bezoek daar, dus ik hoor daar niet bij het meubliair. Er zijn echter ijsberen die zich tot het meubilair mogen rekenen, en daarmee heb ik die bewuste vrijdagavond ook kennis gemaakt.

In vergelijking met sommige andere clubs is GT wel een pak commerciëler. Het is te zeggen, de dames zijn een pak commerciëler. Gewoon praten lukt niet, er moet direct naar de zimmer gegaan worden om te ficken.

Nu ben ik een romantische ziel, en zoeken naar romantische meisjes is zoeken naar een speld in een hooiberg in GT. Enkele andere ijsberen hadden wel lieve dames aan de haak geslagen, maar Saruman is bij de zeer professionele dames terechtgekomen.

Turkse Jasmine - herhalingsgevaar onbestaande
Poolse Melissa - klein herhalingsgevaar (vriendelijk, ze doet alles, ex-porno actrice)
Turkse Gulcan en Duitse Joyce (trio) - voor Gulcan geen herhalingsgevaar, voor Joyce misschien, maar dan alleen

De service van de dames was duidelijk minder dan hetgeen ik enkele dagen daarvoor had meegemaakt bij Bernd's, maar beide clubs hebben hun kwaliteiten, en kunnen moeilijk worden vergeleken.

Gezien de drukte (qua ijsberen) heb ik wel enkele andere forumleden ontmoet, en dat was ook best gezellig. Ijsberen kunnen behoorlijk ouwe-damesvanplezieren, en Saruman deed gezellig mee.

Ook nog van het avondeten geproefd. In tegenstelling tot het vaak omschreven varkensvoer, kreeg ik lekker kalfsvlees op mijn bord, met aardappeltjes en groenten. Het smaakte lekker, dus kritiek op het eten zal GT van mij niet krijgen.

Na 2 kamersessies heb ik de innerlijke mens nogmaals versterkt met pizza en ook die smaakte heel lekker.

Er waren die avond zeker zo'n 65 dames aanwezig.
Heel wat onder hen kon mij niet bekoren wegens te aggressief. Hallo, wilst du ficken?
Enkelen onder hen konden mij niet bekoren omdat ze teveel wit poeder onder hun neus hadden hangen, en het was niet omdat ze net een boule-de-berlin hadden gegeten.
Enkelen konden mij wel bekoren, maar die staan dan weer op mijn TO DO lijst voor de volgende keer (als zij er dan nog zijn). Zo o.a. de Hongaarse Kitty (op aanraden van Lustman, maar Melissa had me te snel te pakken, sorry Kitty), en nog een bloedmooie Hongaarse die niemand kende en waarvan niemand wist of ze goede service geeft. Volgende keer op het instinct vertrouwen en gewoon proberen. Saruman vond deze dame de mooiste van de bende, maar ze blijft voorlopig onbekend.

Groeten van Saruman, ontwaakt uit een zeer lange ijsberen-winterslaap

neukie
20 augustus 2007, 20:08
Het is wel erg moelijk om naar GT te gaan en dan zonder een kamerbezoek het pand weer te verlaten. Maar het is gelukt en het zal ook zeker wel weer lukken...
Ik wens je in de volgende tijd veel success, collega. Sommige dingen hebben meer waarde dan een korte hopper in de kamer. En ik weet zeer precies over wat ik prat.

greets neukie :wink:

Willem2
20 augustus 2007, 23:46
Mensch Willem, dann hätteste Dich ja am Freitag mal bei mir vorstellen können !!! Ich war ja auch da.

Ja oder du bei mir :D ;) :wink:

Azrael
21 augustus 2007, 08:02
Sommige dingen hebben meer waarde dan een korte hopper in de kamer.

Ik weet wat je bedoelt. Een korte hopper in de kamer is het niet waard om andere zaken te vernielen... Ik spreek je nog wel een keertje ergens..;)

Willem2
22 augustus 2007, 13:48
Andere leden die ik wel gezien heb ; Rex, Lustman, Saruman, Caligula, Randy, Boeddha, GT-Junky, Jozef, Azrael wat franse leden een verdwaalde duitser en een verdwaalde nederlander (Pokey )..... en was Ace 2 er nu ook ? :D En dan alle leden die ik nog even vergeten ben.
Voor de rest waren er ongeveer 65 vrouwen en het was redelijk druk kwa mannen maar dat viel allemaal nog wel mee.
En dan de hamvraag : Het eten was redelijk tot goed :roll:

Incomplete lijst van dames die afgelopen vrijdag aanwezig waren : Melissa, Vanessa (2x), Magda, Magdalena, Carry, Marie, Kitty, Andrea, Rachel, Fransesca, Lin, Sofia, Casey, Roxanna, Beate, Jacky, Jasmine, Regina, Lara, Gabriella, Sandra, Tess, Grace, Olga, Summer, Sharifa, Janet, Gülcan, Jessica, Angelica, Nikita, Guhl, Lia, Svetlana, Marina, Maria, Nicolle, Cindy, Chanel, Bettina, Ely, Claudia, Helga, .......

Ik schat dat er toch wel 60-70 vrouwen aanwezig waren. Deze keer een grote delegatie hongaarse dames. Liefst 11 stuks volgens een hongaarse dame.

Randy
22 augustus 2007, 17:36
...
En Willem2 levert goede en eerlijke informatie Willem2 is ook een Topper,eigelijk moesten de meisjes Willem2 voor nop verwennen,dankzij zijn goede informatie en werk aan het Ijsberenforum.:wink: :wink: :freu:

Als de meiskes Willem2 voor nop gaan verwennen, gaat 't vast mis met 't forum. :eek: Dan heeft hij vast geen energie / zin meer om ons beertjes te pesten. :D :baeh: Of de damesinfo accuraat te houden. Dus mij lijkt 't beter als Willem2 celibatair door 't clubleven gaat, en onthecht het gedoe tussen dames en beertjes met een koel, objectief oog aanschouwt, en waar nodig adviseert, bemiddelt, troost en heelt.

Willem2, doet uwen plicht!

vaybeee
22 augustus 2007, 22:10
Heren, en eventuele dames,

mag ik hier de vraag stellen waarom er hier niet zo veel animo is voor de party@GT?
Is het een dag om te mijden om de een of andere reden?

Ben benieuwd.

Randy
22 augustus 2007, 22:20

mag ik hier de vraag stellen waarom er hier niet zo veel animo is voor de party@GT?

Ben benieuwd.

Ik spreek alleen voor mezelf. Er zijn te veel mannen, te lange wachttijden voor te weinig kamers, te korte sessies (dames willen liever veel korte sessies => meer geld), de muziek heeft een oorverdovend niveau. Ik denk dat ik ergens anders heen ga, waar weinig mannen zijn (die zitten in GT :D) en toch genoeg dames!

Ik ben 1x op zo'n party geweest. Je kon over de hoofden lopen (letterlijk!) en dat vond ik teveel van 't goede.

Maar: als je gezelligheid zoekt (er komen veeeeeeel beren), is het prima uit te houden.

vaybeee
22 augustus 2007, 22:30
Ik spreek alleen voor mezelf. Er zijn te veel mannen, te lange wachttijden voor te weinig kamers, te korte sessies (dames willen liever veel korte sessies => meer geld), de muziek heeft een oorverdovend niveau. Ik denk dat ik ergens anders heen ga, waar weinig mannen zijn (die zitten in GT :D) en toch genoeg dames!

Ik ben 1x op zo'n party geweest. Je kon over de hoofden lopen (letterlijk!) en dat vond ik teveel van 't goede.

Maar: als je gezelligheid zoekt (er komen veeeeeeel beren), is het prima uit te houden.

ik ga eerlijk gezegd niet voor de gezelligheid...

is er dan in de ander clubs wel voldoende kwalitatieve dames? GT stijl?
Ben nog nergens geweest als GT....

Rob10
22 augustus 2007, 23:21

Ben benieuwd.

Het komt op het volgende neer: Heel veel beren, veel hertjes en weinig hutjes en als je wat mensen kent is het wel leuk maar zeker geen "must";)
YY is een goed alternatief wellicht, dames zijn wellicht ook op de vlucht vanuit GT zaterdag

MiniME
23 augustus 2007, 07:52
Prima altijd zo'n party in GT, kun je tenminste zonder last van overige ijsberen in andere clubs vollop genieten! :D

blijemotorrijder
23 augustus 2007, 09:22
Gisteren was ik in GT en daar ben ik op de kamer geweest met een dame die mij bij vorige bezoeken ook al opgevallen was.
Een zeer beweeglijk type die veel uitdagend en schaaars gekleed door de club loopt.
Ik pikte haar op (Zij pikte mij op) in de kino.
Ze is ongeveer 170, 28 jaar, heel slank, kleine borsten en donker glad lang haar.
Ze zei dat ze Alia (of Alaya) heette en ze komt uit Bulgarije.
(Ze noemde zelfs de stad)
Ze zei dat ze al een jaar in GT werkte.
TZ was geen probleem (mag wel in de krant bij een GT dame tegenwoordig; heb er gisteren 4 gesproken die geen TZ deden)
Vreemd genoeg kan ik geen recensie van haar vinden.

Trouwens op de kamer probeerde ze nadat ik klaar was meteen de sessie af te sluiten (moest "pipi machen" zei ze).
Service was redelijk/goed, maar doordat ze er toch haastwerk van maakte, zal ik niet meer met haaar op de kamer gaan.

Wie weet wie het was en vooral waarom er nog geen recensie van zo'n opvallende meid is.

Randy
24 augustus 2007, 12:54
Een avondbezoekje deze keer. Dit omdat ik 's middags al in LR was geweest, waar ik om moverende redenen verder niets over schrijf.:D

Veel bekende beren, en veel, heel veel fraaie en voor mij nieuwe dames. De dames deden goede zaken, tussen 9 en 11 was het een af en aan lopen van dames met aan de haak geslagen beertjes, die over het algemeen blij weer terug kwamen. En in de bar was het vrij rustig.

Zelf 2 lange sessies met Corina en Janet. Superrrrr!

Andere dames gezien: Lin, Kassandra, Lisa (P), Guhl, Vanessa (R), Sarah (M), Lia, Scarlet, Melissa, Andrea (R), Cindy (P), Nikita, Gulcan, Daria.

Mauriceyep
24 augustus 2007, 13:29
TZ was geen probleem (mag wel in de krant bij een GT dame tegenwoordig; heb er gisteren 4 gesproken die geen TZ deden)

Vreemd, tijdens de vele, vele bezoekjes aan GT heb ik dat nog NOOIT meegemaakt :confused:

Randy
24 augustus 2007, 14:14
Vreemd, tijdens de vele, vele bezoekjes aan GT heb ik dat nog NOOIT meegemaakt :confused:

Ik 2x met dames met wie ik toch naar de kamer ben geweest: Vivian en Lia. Ondanks het niet zoenen toch leuke ervaringen. Ze gaven het netjes van te voren aan dat ze geen TZ deden.

Ace2
24 augustus 2007, 19:01
Het leuke van dit forum is dat je mee kunt genieten met andere ijsberen, terwijl je zelf helemaal niet op bezoek bent geweest in je favoriete club. Daar staat weer tegenover dat je dan last krijgt van een drang om ook maar weer eens snel te gaan. Niet al te goed voor je verslaving kan ik zeggen.
Niet zo lang geleden plaatste LuckP zijn naam op de agenda bij 24 augustus, samen met nog enkele ijsberen. Samen met bekenden is altijd gezellig en wij zouden mee kunnen genieten. Deze week was het Jack42 die zijn naam samen met nog enkele ijsberen bij 23 augustus plaatste. Ook ik werd uitgenodigd, of in de termen van Jack42 te spreken: ik werd uitgedaagd om te komen. Bijna had ik toegehapt, maar bedacht mij ineens: over vrijdag wordt geschreven en over donderdag wordt geschreven, maar wie schrijft dan over de woensdag? “Laat mij het dan zijn.” dacht ik. En zo kon het zijn dat ik afgelopen woensdag 22 augustus op weg was naar GT. Zonder voor mij bekende ijsberen. Lonesome als ik kan zijn. Het is niet anders.

Ik was er al vroeg, maar ik ging pas laat naar binnen. Zo rond 18.00u. drukte ik op de bel van het paradijs en de poorten van de hel gingen open. Het is natuurlijk maar uit wiens (vrouwelijk of mannelijk) gezichtspunt je het bekijkt.
Het was druk met auto’s en ook binnen was het redelijk druk. Het leek erop dat er meer mannen dan vrouwen waren. “Woh sind alle frauen?” vroeg ik angstig aan Marian. “Auf zimmer” stelde ze mij gerust.
De dames die ik zo zag waren in willekeurige volgorde: Marian, Summer, Gulcan, Bettina, Victoria, Nicole, Ely, Guhl, Cassandra, Linda, Sandra, Kacy, Mellissa, Lisa, Samira, en nog veel meer.
Ik hoorde ook dat er schijnbaar de dag ervoor (dinsdag) een Nederlandse dame was begonnen. Ik heb er taal noch teken van gezien. Een meisje zei tegen mij: “The girls from Holland are talking so loud, TATATATATA. They do not talk sweet” “I know, that’s why here are so many men from Holland.”zei ik.

Mijn eerste halte was het Hongaarse klasje. Marian vroeg mij of mijn vriend het naar zijn zin had gehad afgelopen vrijdag. Even moest ik nadenken (kraak, kraak, kraak) en ondertussen vertelde ze nog: “Es war sehr gut fur mich”. Toen snapte ik pas dat ze het over Quama had. Ik bevestigde dat Quama meer dan tevreden was geweest. Marian begon te glunderen en ik had mijn goede daad weer verricht. Cupido is my middle name (copyright: Randy). Ondertussen begon Bettina met haar rug naar mij toe, met haar billen tegen mij aan, te dansen. Het had het gewenste effect. Ik had direct “last” van een keiharde erectie. Ze draaide zich om en lachte. Een romantisch gevolg kwam er niet want ze liep (lachend) weg. Ik stond er maar beduusd bij. Marian keek naar mij en zei, terwijl ik mijn badjas zo dicht mogelijk begon te knopen,: “Keine probleme, dass passiert immer.” Dat kan best, maar waarom nu juist bij mij in een bomvolle bar.

Ik liep eens een rondje en begroette zo nu en dan een aardige dame. De dames waren afgelopen woensdag redelijk passief. Dat maakte mij ook passief. Die passiviteit was gelijk verleden tijd toen ik, al leunend tegen de bar, tegen de achterkant van een schitterend lijfje keek. Ik zag de mooiste strakke slanke billen die ik ooit had ontwaard en ik zag de lange blonde haren van Lisa. Gelijk kreeg ik spijt dat ik deze zomer niet beter had opgelet bij Poolse les. Ik liep op haar af en gaf haar 2 kussen op de wang en ik zei, al kwijlend, “Ha, da ist die schonste fraue von GT.” Lisa zei: “dass sagst du gegen jedem frau.” “dass stimmt” zei ik “aber bei du meine ich dass echt” . Ik loog er geen woord van.
Terwijl ik zo zat te kletsen werd een mede-ijsbeer (vast een Duitser) vriendelijk verzocht de bar te verlaten. Aan zijn lopen merkte ik dat hij iets teveel gedronken had. Hij werd vriendelijk uitbegeleid en zelfs zijn portefeuille kwamen ze hem buiten nabrengen.

Zoals gezegd hing ik wat aan de bar toen Gulcan iets te drinken gingen halen. Weer merkte ik op dat ze de mooiste vrouw van de club was en weer meende ik er echt alles van. Ik ben geen vaste klant van Gulcan, maar ze zag er superstrak uit. Mij krijgt ze wel in beweging. Mijn mede-ijsberen kreeg ze echter wat minder in beweging. Ze had het niet echt druk. Ze kwam bij mij staan en raakte terloops mijn arm aan. “Wass sollen wir machen?” vroeg ze aan mij. Heiraten?” vroeg ik hoopvol. “Vieleicht” antwoordde ze bemoedigend “aber dann mussen wir am ersten nach zimmer gehen.” Het klonk aanlokkelijk, maar ik moest haar toch laten schieten en dat deed ik ook. Was er iets met mij aan de hand? Nee hoor, ik wachtte netjes tot ik werd opgehaald door mijn vriendinnetje en te horen kreeg welke bestemming wij kregen. Die bestemming was een kamer en wel de kamer die grenst aan het gangetje dat van de bar naar de tuin leidt.

In die kamer volgde een vrijsessie die van 18.45u. tot 21.45u. duurde. Op het laatst lag ik een beetje in de armen van mijn bedgenote en wij genoten nog na van wat ons was voorgevallen. In de kamer naast ons penetreerde een man een dame hardhandig. Het geklets (van de lichamen die tegen elkaar aan stoten) was bijna oorverdovend. Ik kreeg direct medelijden met de mij onbekende dame. Gelukkig voor haar duurde het maar kort.
Daarna kwam een ander stelletje ons van achtergrondgeluiden voorzien. We konden het gekreun goed volgen. Mijn bedgenote zei: “Ich denke dass dass meine freundin ist. Sie macht gute show.” “Dass kann ich auch.” zei ik en ik begon ter plekke hard te kreunen en te gillen.
Mij kamergenote deed rustig mee. Onze buren konden het echter minder waarderen, gezien het gebonk op de muren. “Hohr auf, hohr auf” of zo iets hoorde ik. Maar echt veel hoorde ik niet meer want ik verzonk in de ogen van mijn meisje en ik werd opgeslokt in haar omhelzing. Ik werd een gewillig slachtoffer van zinvol geweld.

Iets voor tienen was ik weer in de bar en het was nog steeds gezellig druk. Ik nam nog een kop koffie als afscheid. Ineens viel mijn oog op Summer die mij wenkte. “Wie lange bist du schon hier?” Seit vier stunden” antwoordde ik. “Ich habe dich nog nicht gesehen” zei Summer teleurgesteld. “Du muss auch mit mir nach zimmer gehen, genau wie vorher. Du muss mir kussen. Du kann gut kussen.” “Ich weiss” zei ik geheel onbescheiden. Summer keek mij dan ook een beetje verbaast aan (bij het horen van zoveel onbescheidenheid) en daarmee had ik mij ontworsteld aan haar val die onherroepelijk naar een kamer zou leiden. “Meine mutter sagt dass auch immer” zei ik tijdens mijn vlucht. Daarmee kon ik nog wel een klein glimlachje ontworstelen aan Summer. Ze zag er trouwens goed uit. Over goed uit zien gesproken: het valt mij op dat je zoveel smaken hebt. Vrouwen die ik minder mooi tot zelfs “lelijk” vind blijken gewoon een goede klandizie te hebben. Het is ze gegund (net als de mannen die ermee naar de kamer gaan), maar het verbaast mij wel. Maar even zo verbaast het mij dat voor mij oogverblindende vrouwen soms (tijden lang) onbezet zijn. Moet ik dan alles zelf alleen doen?, denk ik dan wel eens.
Ook Bettina kwam even bij mij staan. Ze keek mij verleidelijk aan alsof ik de man van haar leven was. Maar ik wist beter. Het zal vast alleen mijn lichaam zijn geweest. “Wass kukst du nach mir?” vroeg ik. “Gefahlt meine muskulare dir?, Hercules ist meine namhe.” Je zult het geloven of niet, maar ik kreeg de lachers op mijn hand. Zoveel zelfspot heeft niet iedereen. Een Nederlander (en niet eens de knapste) liep door de bar en werd toegeroepen door enkele dames. Hij lachte vriendelijk terug en beantwoorde hun opmerking (die vast over kamers en/of sleutels ging). Daarna kwam hij toevallig naast mij staan. “Je valt in de smaak” gaf ik hem als (spottend) compliment. “Wat denk je, ze is vanmiddag 2 keer klaar gekomen. Dat gebeurd haar niet elke dag. Ze wil ook dat ik haar bef, maar daar betaal ik niet voor. Ik ben niet gek” Het leek mij geen ijsbeer die de nuance in GT helemaal begrijpt. Even overwoog ik hem te vertellen en te doen geloven dat de dame (die ik echter geheel niet ken) in kwestie ook bij mij die middag 2 keer was klaargekomen. Dat heet een beetje jokken en dat heet een beetje uitlokken. Maar ik deed dat niet. Ik had geen zin om een lange discussie met deze kerel te voeren. Vaak kan ik met de meeste ijsberen wel in meer of mindere mate goed opschieten, maar dit zou geen ijsberenvriend worden. Het was trouwens ook de hoogste tijd om naar huis te gaan.

Na mijn kopje koffie was het tijd voor afscheid. Afscheid van mijn korte bezoekje en dit korte verhaaltje. Ik werd uitgezaaid en uitgezoend. Ik stapte met een goed gevoel in mijn auto, drukte het gaspedaal in en reed de horizon tegemoet, terwijl ik neuriede: “I am a poor … icebear, fucking far away from home………..”

Caligula
24 augustus 2007, 20:20
Ik werd uitgezaaid en uitgezoend.

Je begint ook al wat uit te lopen, binnenkort is de speelweide weer helemaal dichtgegroeid. En dat allemaal omdat jij - ACE2 - dus uitgezaaid bent... :rubbel:

Caligula

MiniME
24 augustus 2007, 22:28

Hum, ik meen me anders te herinneren MY, maar goed.

Zelf heb ik de afgelopen jaren dit vooral de laatste maanden steeds meer meegemaakt, dat wil zeggen: ik probeer altijd VOOR ik de kamer op ga hier achter te komen, en als dan blijkt dat de dame dit niet doet (dat is uiteraard haar goed recht) sla ik over en ga dus NIET de kamer op. Heel soms komt het voor dat op de kamer alsnog blijkt dat ze TZ niet (of zeer beperkt) doet, gelukkig hebben de dames in de RTP clubs die we kennen altijd WEL TZ in hun service pakket zitten (goed en passievol tongzoenen is zo goed als altijd garantie voor passievolle sex!).

Cupido
24 augustus 2007, 23:19
Tot nu toe hebben alle dvp mij getongzoend. Toen ik gisteren de 24e bij diverse DVP aangaf dat er in GT dvp zouden zijn die dit niet zouden doen, gaven ze allemaal aan het zelf soms ook niet te doen. Dat hing van de ijsbeer in kwestie af, o.a. hygiene, etc. Nu wil ik hier geen oordeel geven over de ijsbeer in kwestie, maar..... Nee, ik denk dat jullie gewoon wat pech hebben gehad, natuurlijk!!!!

Zo dan hebben we deze discussie volgens mij nu ook afgesloten. Laten we het nu weer over leuke dingen in het paradijs hebben.

MiniME
25 augustus 2007, 09:25
Zo dan hebben we deze discussie volgens mij nu ook afgesloten. Laten we het nu weer over leuke dingen in het paradijs hebben.

Dit is ook een manier om het laatste woord te hebben natuurlijk, maar helaas :D

Tot nut toe heb ik ook altijd TZ in de sessies in Duitsland genoten, mijn punt was dat in de afgelopen 3 jaar het aantal dames dat dit niet standaard aanbied in GT groter is geworden en in sommige andere clubs niet, dus "zonder aanzien des persoon".

Ok, end of discussion :cool:

Cupido
25 augustus 2007, 11:28
Vandaag weer een bezoek gebracht aan het kleine paradijsje GT. Toen ik om half twaalf het parkeerterrein op reed was het nog erg rustig. Maar ja wat wil je, dacht ik. Alle dvp zijn vandaag afgehaakt, moeten de batterijen opladen voor de römerparty na 2 dagen ijsberen terreur van Ace 2, GT-junky, Boeddha, Jack42, etc.

Na mij omgekleed en gedoucht te hebben en mij in mijn gladiatorenwagen gezet te hebben, ging ik naar de bar voor een ontbijt. Jemig wat een rust. Ik kon het aantal dvp inclusief ijsberen in de gehele ruimte op 2 handen tellen en dat nog inclusief de bardames, kun je het je voorstellen? De bardames hielpen mij weer fantastisch die dag, zo ook bij de samenstelling van het ontbijt. En aardig en als ze even de tijd hebben nemen ze echt de tijd voor je. Je zou er zo verliefd op kunnen worden, want ze zien er nog goed uit ook.

Een van de voordelen als het niet zo druk is, is dat je wel makkelijker ziet wie er wel zijn. En dus zag ik al heel snel mijn topper van de vorige keer Angie. Ik wilde na het eten niet meteen toehappen, maar was al weer bijna verkocht. Tjonge, wat een heerlijke meid is het toch. Ik ging maar eens een rondje maken en constateerde dat het toch wat drukker was dan dat ik dacht. Het heerlijke weer zorgde er voor dat iedereen zich die dag wat meer over het gehele terrein verspreidde. Ik schat op dat moment zo’n 25 dvp en gelijk aantal van ijsberen. Toch kreeg ik Angie niet meer van de eerste plaats af en zo kon het zijn dat ik een kwartier later Angie de kans zou geven haar vorige sessie te gaan overtreffen. En dat deed zij dan ook. Het was weer een heerlijke ervaring met alles er op en er aan inclusief TZ (deze info voor MiniME;) ).

Toen ik van de kamer afkwam was het toch een behoorlijk stuk drukker geworden. Alsof er een blik geopend was met vers vlees. Ineens waren alle barkrukken bezet en ook buiten was het een stuk drukker geworden. En allemaal nieuwe gezichten voor mij. Wat miste ik toch de ervaren ijsberen die mij konden voorzien van de gewenste informatie over de heerlijke figuurtjes die voorbij liepen. En wat miste ik de gezelligheid eromheen. Ik ging maar naar buiten en zette mij op een bank. Op de bank naast mij zat een Belg waar ik mee in gesprek raakte. We kregen het over dit forum dat hij niet kende maar zeker ook eens naar zou gaan kijken. Even later kwam Dorothea naast mij zitten. Een heel aardige vrouw, maar jammer genoeg nog niet de vrouw waarvoor ik die dag was gekomen. Ik probeerde met een hint haar erop te wijzen net van een kamer terug te zijn gekomen, maar dat had geen zin. Het leek wel of ze de reclame van de AH had gezien, want ze bleef maar lekker lang plakken. Dus dan maar heel gezellig met haar en de Belg gesproken, waarbij zij het zo nu en dan niet kon laten haar hand te gebruiken.

Om ongeveer 4 uur zag ik in mijn ooghoeken dat ook Gühl binnen was gekomen. Na alle positieve opmerkingen bij mijn vorige bezoek aan GT besloot ik innerlijk dat zij mijn nummer 2 die dag zou gaan worden. Toen ik om half 5 Dorothea nogmaals iets nadrukkelijker had aangegeven dat ik haar heel aardig vond en ik ook wist dat zij een klassevrouw op de kamer zou zijn, maar deze dag niet met haar wilde gaan (wij zaten inmiddels aan de Bar) verliet zij de barkruk naast mij. Ik ging opnieuw naar buiten en leerde daar R EEN en ILOVETHAIGIRLS kennen. Zij hadden mij herkend van mijn reacties op deze site. Ik had ze wel zien staan op meetingpoint, maar had geen idee wie zij zouden zijn. Het zijn 2 heel aardige Belgen die helemaal gek zijn op Helena en Marina. Even later toen wij bij de bar wat te drinken namen kwam eerst Helena voorbij. Inderdaad een superfiguurtje en wellicht één voor de volgende keer. Maar zoals gezegd Gühl moest het worden. En zo geschiedde. Het was goed toeven met Gühl. Meer dan de moeite waard, dat lichtgewichtje. Alle standaarden van GT doet ze inclusief TZ (miniME:D ).

Na deze sessie kon ik ruiken dat het eten reeds geserveerd was. Toen ik echter zag wat was ik al bijna klaar met eten. Een goede salade heb ik vervolgens verorberd. Dit was voor mij voldoende. Tijdens het eten kwam ineens Rachel bij mij staan. Ik had al een paar keer oogcontact en tongcontact met haar gehad maar nu wilde ze wel eens weten hoe het er voor stond tussen haar en mij. Ik zei dat het misschien nog wel wat zou worden later in de avond. Het was inmiddels weer enorm druk geworden. Er waren enorm veel Belgen, een aantal ijsberen van het Römerforum en GT staat zo goed aangeschreven dat ze er speciaal voor komen vanuit Luxemburg. En gelukkig nog een paar Hollanders ook. We hadden veel lol en zagen om ons heen dat de dvp dat ook hadden. Eerst was er een body-2-body massage van Bettina en Ellie en later zat een groepje met o.a. Melissa en Helena te kijken hoeveel dvp de nieuwe ligstoelen konden hebben. De stoel werd gebruikt als wip en ik moet zeggen dit was wel een speciale wip!!

De tijd begon te dringen voor mij want ik moest nog vroeg thuis zijn. En ik voelde dat er nog voldoende capaciteit was voor een derde sessie. Ik had het nog niet bedacht of daar kwam ze weer voorbij, Rachel. De keuze was meteen gemaakt. We gingen even ergens zitten, maar al gauw zaten we op de kamer. Ze wist dat ik die dag voor de derde keer opging, dat had ze goed bijgehouden. Daar bleek ze op de kamer goed rekening mee te houden. Babyolie was het wondermiddel. Na 5 minuten stond de mijne al weer op springen, maar we wisten het hoogtepunt gezamenlijk nog een tijdje te rekken. Hoe is het mogelijk dacht ik, mijn 6e dvp in GT en opnieuw een topper. Ik ben nog nooit zo gekroond bij mijn keuzes. Uiteindelijk kon ik het niet meer houden en ben ik heerlijk in haar mondje gekomen en oh ja MiniME ook TZ zit in haar pakket. Toen was de pijp wel leeg voor deze avond. Het werd tijd om naar huis te gaan en dat deden we dus maar. Het was al met al weer een fantastische dag in GT met mooie, nee fantastische vrouwen en toch ook een heel aardige dag met alle nieuwe ijsberen die ik vandaag heb leren kennen.

MiniME
25 augustus 2007, 12:07
Tsjonge, wat een geluksvogel ben je toch.......(vandaar die forumnaam misschien?).....dat heb ik nou nooit! :thefinger

Forza...germania
25 augustus 2007, 23:52
Is dat heerlijke Letse duo nog in GT aanwezig ?

Cupido
26 augustus 2007, 13:59
Mede ijsberen die 25 aug naar GT zijn geweest!

Ik zie totaal geen reactie op de römerparty. Ik had toch wel het een en ander verwacht, maar zie niets.Betekent dit dat het jullie zoveel kracht heeft gekost dat jullie nu nog aan het rusten zijn of betekent het dat jullie er gewoon niets aan gevonden hebben en er eigenlijk niet over willen schrijven. Ik hoor graag jullie verhalen

MiniME
26 augustus 2007, 15:28
In de agenda/meeting point had je kunnen zien dat geen van de bekende schrijvers onder de ijsberen er is geweest. Mogelijk dat de leechers onder ons iets er over kunnen schrijven, of zijn die ook niet geweest?

ButtinSky
26 augustus 2007, 15:30

Ik zie totaal geen reactie op de römerparty. Ik had toch wel het een en ander verwacht, maar zie niets.Betekent dit dat het jullie zoveel kracht heeft gekost dat jullie nu nog aan het rusten zijn....

Ja LuckyP, nog te moe om zelf te schrijven , daarom maar gejat van het Rheinforum.
Kan me goed vinden in zijn beschrijving. Mis nog een paar opmerkelijke details maar dat kunnen we ook beter zo laten.

Römerparty am 25.8. im GT.

Vorweg schon mal – es war eine supergeile Party und ein schöner Abend im GT.
Hier ganz frisch meine ersten Eindrücke.
Als ich gegen 18 Uhr eintraf, waren wie vermutet bereits alle Parkplätze in GT-Nähe besetzt. Das GT hatte aber vorgesorgt und einen Shuttle-Service zu einem etwa 500 Meter entfernten Parkplatz eingerichtet.

In der Umkleide lief mir sofort Desiree über den Weg, die ich noch sehr gut als Mariane aus dem TP kannte. Ein freudiges Wiedersehen und ein schöner Beginn des Abends, wenn man sofort alte Bekannte wieder sieht.
Im Laufe des Abends hatten wir noch Gelegenheit, ausführlich zu quatschen, aber zu einem gemeinsamen Zimmerbesuch kam es irgendwie leider nicht, schade. Kollege EasyRider hatte später noch das Vergnügen mit ihr und war hellauf begeistert.

Danach musste ich mich erst mal stärken mit den Grillspezialitäten – mit sehr leckeren Schweinenackensteaks und Putensteaks, diversen Salaten und Saucen. Alles geschmacklich sehr gut und alle waren voll des Lobes über das Essen.
Auch die Cocktails waren sehr gut gemixt – auch hier ein Kompliment.

Wegen des starken Besucherandrangs kam es natürlich gelegentlich zu Problemen bei der Zimmerbeschaffung. Dieses habe ich dann bei der zweiten Nummer mit einer schönen Outdoornummer mit Claudia unter dem klaren Sternenhimmel gelöst. Da es mittlerweile im Barbereich, wo die Band spielte, drückend heiss geworden war, war eine Abkühlung unter freiem Himmel sehr willkommen.

Etwas aufgesetzt fand ich die beiden Pornodarstellerinnen bei ihren Auftritten im Garten. Ihr Auftritt später während des Bandauftritts war allerdings vom Feinsten und wirkte fast schon improvisiert und genau deshalb viel besser.

Apropos Band: Die war auch ein absolutes Highlight des Abends. Vier Auftritte mit toll gespielten Songs aus den Bereichen Blues und Soul brachten richtig Stimmung in die Bude.

Wirklich eine sehr schöne Party. Tolle Organsation, die von A-Z funktonierte. Super Rahmenprogramm angefangen von der Band, dem Essen, den leckeren Cocktail bis zu Crepes.
Grosses Lob und vielen Dank daher an die Organisatoren und das GT.

Danke übrigens auch an Romeo, dass ich aufgrund der Knappheit an Spinden seinen Spind mit benutzen durfte.

schluter
26 augustus 2007, 16:31
Na bijgekomen te zijn zal ik mijn verslag doen van de Romerparty in Goldentime.

Ik was al ruim voor openingstijd bij GT in verband met de verwachtte drukte. Maar deze drukte is de hele dag meegevallen omdat iedereen dacht dat het te druk zou zijn. Pas tegen 19.00 uur waren de kluisjes allemaal vol en moest er even worden gewacht. Verder waren er de hele dag geen wachttijden op de kamers. Er was ook een luxe pendelauto die de mensen naar GT bracht.

Verder was er goede musiek niet te hard. Er waren lekkere cornetto's om aan te likken, Er waren goede cocktail drankjes. En natuurlijk de Barbeque. Deze was zeer goed van kwaliteit en duurde nog tot 21.00 ongeveer. Verder was alles goed verlicht in de tuin. Vrouwen waren er over het algemeen voldoende. De sessies waren wel snel en kort. Verder was er natuurlijk het optreden van de Pornosterren. Ze hebben drie keer buiten in de tuin opgetreden en daarna ging het feest binnen pas helemaal los. Nog drie optredens volgden met Champanje, slagroom, muziek en kaarsvet. De ijsberen genoten alle met volle teugen van het gebeuren. Zeker toen ook nog een pornster gelikt kon worden ontstond er een lange rij. De organisatie van GT was super deze dag. Alles was tot in de puntjes geregeld. Moe maar zeer voldaan nam ik afscheid van Tatjana met alle complimenten voor de organisatie

Picasso 1
26 augustus 2007, 22:26
Het aantal vrouwen viel tegen, ongeveer dezelfde meiden die eerder in de week aanwezig waren (de berichten daarover waren in de trant van "magere bezetting" voor GT begrippen).

Door de verschillende acts van Jana Bach en de rockband werd het overigens een geslaagde dag. Er was een heel erg feestelijke sfeer en bij de acts (met veel slagroom en champagne) hebben verschillende ijsberen overal aan Jana mogen zitten :p :D .
In het echt is ze trouwens een hele mooie meid, je denkt alleen maar wat zou ik haar graag willen:fuck: ...
Opvallen was de specifieke interesse die ze voor Buttinsky had. Veel :smile2: :smile2: overigens met hem gehad.

Later werd volop gefeest/meegedanst met de band en was er een dansact van een van de arabische meiden op arabisch muziek.

In al dat feestgedruis werd Jana op de bank waar ze zat door vele ijsberen uitgebreid gevoeld, gevingerd en gelikt :eek: . Sommige heren stonden bij het aanschouwen en meedoen hieraan op het punt om te :rubbel:

Kortom, indien je geinteresseerd bent in de toppers van de meiden heb je op deze dag weinig gemist. Het feest was qua sfeer, eten en optredens erg aangenaam.

Bij deze door gebrek aan onze dierbare vaste schrijvers ;) :thefinger

Big30
26 augustus 2007, 22:35
Bij deze door gebrek aan onze dierbare vaste schrijvers ;) :thefinger

Hoi Picasso 1,

Bedankt dat je de honneurs hebt waargenomen!

Jammer trouwens dat je niet wat vaker iets opschrijft over je vele clubbezoeken ;)!

Groet,
Big30

MiniME
27 augustus 2007, 06:32
Hoi Picasso 1,

Bedankt dat je de honneurs hebt waargenomen!

Jammer trouwens dat je niet wat vaker iets opschrijft over je vele clubbezoeken ;)!

Groet,
Big30

Ben blij dat mijn oproep toch enigszins gewerkt heeft :cool: Thx Picasso 1, Schluter en ButtinSky voor jullie verslag, volgend jaar ga ik ook maar weer eens! :o

ilovethaigirls
27 augustus 2007, 08:35
Vorige week vrijdag voor de vijfde maal GT bezocht, samen met R EEN.
We kwamen aan zo rond 15.30 en het viel ons onmiddellijk op dat het er zeer zeer rustig was, zowel qua dames als ijsberen.

Geen enkele van mijn favoriete dames was aanwezig dus zijn we maar even gaan relaxen in de tuin. Daar hebben we dan kennis gemaakt met forumlid Lucky P. Als hij stelt dat ik helemaal gek ben van Helena en Marina, kan ik dit alleen maar volmondig bevestigen, doch geen van beiden was aanwezig.

Toen we even later terug in de bar zaten, zag ik Guhl toch al binnenkomen. Die zag er gewoon adembenemend uit maar zij werd al snel ingepalmd door Lucky P.

Plots zag ik aan de ingang van de bar een Griekse goddin: Helena !!! Zij had haar gewone kleren nog aan maar kwam al even poolshoogte nemen. Ze zag er stralend uit en wuifde mij met een brede glimlach. Ik heb haar even later dan nog voorgesteld aan Lucky P maar het werd hoog tijd om even een kamer op te zoeken. Ze had gewoon een superdag, zowel op als buiten de kamer. Het was mijn vijfde sessie met haar en dit was veruit de beste. Mijn dag kon gewoon al niet meer stuk.

Even voor etenstijd kwam Marina de bar binnen. Zij werd zo ongeveer vanop 20 meter besprongen door R EEN, ik heb hem nog nooit zo snel weten zijn. Terwijl zij een kamer opzochten, genoot (???) ik dan maar van de maaltijd. Er stond deze keer zelfs geen wachtrij, zo weinig volk was er.

Guhl en Marina genoten even later van hun maaltijd (besteld...) in de tuin. We hebben ons er dan maar bijgezet, samen met Lucky P. We hebben daar nog een leuke babbel gehad, onder andere over dit forum.

Nadien zocht ik dan met Marina ook een kamer op. Wat volgde was gewoon een spetterend half uurtje. Bij haar is het alsof je gewoon met je vriendin bezig bent. Super super super, bedankt Marina !

Toen R EEN even later voor een tweede keer met Marina verdween, werd ik aan de kino omsingeld door een zestal dames. Ik riep bijna om hulp en zei hen dat ik onmogelijk 10 dames gelijk kon nemen. Ze dropen dan maar af, behalve eentje. Daar heb ik dan maar de kino mee opgezocht. Ik ondervond dat dit echt niks voor mij was. Zo als enige bezig in de kino, met een tiental kijkers voor mij...... Hoe zeer deze dame ook haar best deed, ze kreeg er gewoon geen druppel meer uit maar ja het was toch nog leuk hoor.

Zo rond een uur of 10 namen we dan nog uitgebreid afscheid van Marina en we beloofden haar dat we er snel terug zouden zijn.

Cupido
28 augustus 2007, 00:38
Ben blij dat mijn oproep toch enigszins gewerkt heeft Thx Picasso 1, Schluter en ButtinSky voor jullie verslag, volgend jaar ga ik wellicht ook maar eens kijken!

Cupido
28 augustus 2007, 00:43
Ilovethaigirls bedankt voor je berichtje over vrijdag. Ben ik tenminste niet de enige;) Het was leuk jullie te leren kennen en goede keuze qua dames.

gr,
LuckyP

MiniME
28 augustus 2007, 08:28
Ben blij dat mijn oproep toch enigszins gewerkt heeft :cool: Thx Picasso 1, Schluter en ButtinSky voor jullie verslag, volgend jaar ga ik ook maar weer eens! :o

Zou er copyright zitten op geposte berichten LuckyP? :p

Cupido
28 augustus 2007, 22:50
Wat was er nu eerder het kip of het ei? Wiens oproep kwam er nu eerder, die van jou of die van mij???? ;)

Ik zie totaal geen reactie op de römerparty. Ik had toch wel het een en ander verwacht, maar zie niets.Betekent dit dat het jullie zoveel kracht heeft gekost dat jullie nu nog aan het rusten zijn of betekent het dat jullie er gewoon niets aan gevonden hebben en er eigenlijk niet over willen schrijven. Ik hoor graag jullie verhalen

In de agenda/meeting point had je kunnen zien dat geen van de bekende schrijvers onder de ijsberen er is geweest. Mogelijk dat de leechers onder ons iets er over kunnen schrijven, of zijn die ook niet geweest?

Jack42
31 augustus 2007, 16:31
Gisteren was het weer GT dag. Afgelopen dinsdag was er maar weinig te doen had ik gehoord en was dus bang dat het misschien wel eens tegen zou kunnen vallen maar minder was waar.
Ik denk dat er over de hele dag zeker een 75 dames aanwezig waren maar ik denk eerder nog wel meer.
Dames die ik ken en gezien heb zijn Monica, Lisa (poolse), Louana, Eli, Regina, Susan, Vanessa, Nina, Jasmin, Marina, Samira, Guhl, Angie, Bianca, Sofia, Lara, Jasmi(turks), Doro, Christina, Lin, Melissa, Lucy, Sherin, Nadine, Summer, Cindy, Lia, Wicky, Jessica, ..... ik weet het niet meer, er waren er teveel.
Ook waren er enkele forumleden: Minime, Pjotr(pas aangemeld), Caligula, JanM en Pim altijd gezellig om ff met hun te praten en 3 van de 4 zijn a.s. zaterdag ook aanwezig op de Beachparty.
Ik ben 2 keer naar de kamer geweest en wel met Susan en met de thaise Nadine.
Het was weer een leuke GT dag en zelfs het eten was goed deze keer, echte hollandse kost: gehaktballen.
Tot zaterdag op de Beachparty!

Willem2
31 augustus 2007, 18:11
Dat kan die Jack42 allemaal mooi zeggen maar op Rheinforum lees ik van ene MiniMe, Sunny en anderen dat het allemaal weer niks was.

Met ongeveer 70 dames moet er volgens mij altijd wel iets tussen zitten wat door de strenge kwaliteitscontrole komt van bovengenoemde ijsberen :cool:

PS Zie de namenlijst :freu: ( Christina :freu: , Bianca :wink: etc)

MiniME
31 augustus 2007, 18:29
Moet je wel eerst goed lezen he Willem2 :green_smi

In het algemeen heeft GT inderdaad veel B- en C-dames in het assortiment (veel meer dan 1 jaar terug en veel meer dan in RTC clubs zoals Mausi en Freude), maar er zit altijd ook wel voldoende(!) A-keus tussen om je te vermaken. Alleen omdat het het er in verhouding weinig zijn moet je soms lang wachten tot deze (uiteraard zeer populaire) dames weer van de kamer af zijn (voorbeeld is Mati, Ella, Nellie, Angelina, Vanessa, Mata, etc. die zijn vrijwel continue bezet). Gisteren bijvoorbeeld 7 uur aanwezig geweest en [hoewel ik best vaker wilde] maar 2x de kamer op geweest. Bij RTCs en Bernd's zou je in diezelfde tijd minimaal 4 toppers te pakken hebben kunnen krijgen.

Dat wil dus niet zeggen dat het bezoek niet geslaagd was, integendeel: 2 super sessies gehad en de overige voorzieningen van GT zijn in ieder geval prima verzorgd (jawel, zelfs het eten was lekker!).

Goed, maar eens kijken of PHG morgen de toets der kritiek kan weerstaan! :cool:

[de originele "Duitse" tekst: "Heute war ich wieder im GT und naturlich viel weniger A-categorie Frauen als im Bochum, aber noch immer ausreichend, und jetzt gibt es kein unterschied mehr im atmosphär wo es geht um Preis uberraschungen, und die Facilitäten im GT sind natürlich viel besser/hygienischer, gleich wie das Bar angebot und die Räume."]