Volledige versie bekijken : Club Dolce Vita, Herten
sjaakie35
27 juli 2007, 14:30
Op de rijksweg in Herten/Linne bij Roermond zijn ze druk aan de weer om het pand klaar te maken voor de opening van een ffk-welness club, hier staat al geruime tijd een bord op de parkeerplaats dat DOLCE VITA binnenkort open zal gaan...gezien de vele activiteiten de laatste dagen zal het wel niet meer heel erg lang duren, Is een super de luxe pand dat vroeger een luxe club was, daarna een jaar een parenclub en nu al geruime tijd gesloten.
Verder zit op die straat ook SANNE een prive huis en als je snel kijkt lijkt het of daar sauna op de gevel staat maar is een exclusieve strikte prive ontvangst.
Hollandmale
27 juli 2007, 14:51
Op de rijksweg in Herten/Linne bij Roermond zijn ze druk aan de weer om het pand klaar te maken voor de opening van een ffk-welness club, hier staat al geruime tijd een bord op de parkeerplaats dat DOLCE VITA binnenkort open zal gaan...gezien de vele activiteiten de laatste dagen zal het wel niet meer heel erg lang duren, Is een super de luxe pand dat vroeger een luxe club was, daarna een jaar een parenclub en nu al geruime tijd gesloten......heeft 'n website met op de homepage:
"Dolce Vita FKK Wellness 50.00 Euro All Inn":
http://www.dolcevitaclub.nl/
OPENINGSTIJDEN & PRIJZEN
Zaterdag: uitsluitend paren, EURO 105.00 per paar
HAPPY HOUR: van 21.00 t/m 22.00 uur is de entreeprijs 90.00 euro + stempel
Vrijdag: uitsluitend paren, EURO 90.00 euro per paar
Zondag paren en trio's EURO 85.00 per paar
Parenclub, geen Saunaclub naar Duits model...
OPENINGSTIJDEN & PRIJZEN
op Homepage staat FKK welnes club met een prijs van 50,00 euro all in, de rest van de website verwijst naar een parenclub.
is het nu een parenclub en gaat het een FKK worden of ?????
ik lees net bij sjaakie 35 dat het een parenclub was, dat het nu gesloten is en open gaat als Fkk
The Joker
27 juli 2007, 16:06
Ze gaan in elk geval allemaal op een kluitje zitten :(
Silvester
27 juli 2007, 17:00
....ik lees net bij sjaakie 35 dat het een parenclub was, dat het nu gesloten is en open gaat als Fkk....
Tja, websites beheren is niet de sterkste kant van clubs...:nee:
Een hele tijd terug was er op dit forum het gerucht dat belgische "Bianca" uit Temptation Island een club zou beginnen in de buurt van Roermond...
En Linne is "in de buurt"...:confused:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3448&highlight=bianca+temptation
Wellicht zou het dit kunnen zijn...??
Overigens is het inderdaad een poepie chique club, ben daar vroeger wel eens geweest, het heftigste wat me bijgebleven is dat ik boven op een megagrote kamer op een even megagroot matras letterlijk heb liggen "rollen"bollen met een afrootje met een o zo heerlijke ronde bips...
Silvester wiens ijsberenhartje - nu al in Juli (!) - vol verwachting klopt...
:wink:
Binky007
27 juli 2007, 18:19
OPENINGSTIJDEN & PRIJZEN
Toen ik de site opende kwam er een pumpup te voorschijn
daarin stond dat ze gestopt waren als parenclub
Zoals het op mij overkomt moet de site dus worden aangepast
en wordt het echt een saunaclub.
Komen er wel wat veel daar op een kluitje
Toch maar gaan verhuizen :eek:
Binky
Aisha uit PHG heeft hier voorheen ook gewerkt vertelde ze me...
Silvester
28 juli 2007, 11:35
....Tja, websites beheren is niet de sterkste kant van clubs...:nee: ....
Toen ik de site opende kwam er een pumpup te voorschijn daarin stond dat ze gestopt waren als parenclub...
Ze lezen dus wellicht toch wel mee.... goed zo....:cool:
Rob10
28 augustus 2007, 01:45
.....heeft 'n website met op de homepage:
"Dolce Vita FKK Wellness 50.00 Euro All Inn":
http://www.dolcevitaclub.nl/
Vandaag eens binnengewandeld aldaar, ligt op 10 minuten van YY. Ziet er nog uit zoals op de foto's van de website. Was voorheen een club en later een parenclub, daarna weer 1,5 jaar gesloten geweest vanwege te weinig klandizie. Vanwege het suc6 van YY weer opengesteld.
Entree E 50, dames kosten ook vanaf E50 voor PMC+NMC. Er waren 4 dames aanwezig en ik heb geen andere klanten gezien. Eten stelde weinig ( schaaltje koude kip met wat gele saus en piepers...)voor omdat er nog teweinig klanten zijn......:mad: Bij vertrek waren er nog 2 dames aanwezig, spreken wel wat Nederlands maar er zit maar weinig Nederlands bloed in.
Ze moeten meer investeren in goed eten en dames en heren via kortingsakties binnen zien te krijgen, omdat je nu voor E 50 betere faciliteiten hebt in YY om de hoek.
1 pluspunt: fraaie kamers, ongeveer 8 stuks. Genoeg bij deze "drukte":rofl:
Silvester
5 september 2007, 17:41
Silvester heeft hier de vrijdag na de opening vol verwachting extra gekinpt en geschoren een bezoekje gebracht...
Van te voren toch maar eerst even gebeld, want we weten ondertussen wel hoe het zit bij nieuwe geopende clubs...
Dag meneer, kom maar gauw want er zitten 5 smachtende dames op U te wachten was zo'n beetje de strekking van het antwoord op mijn hamvraag...
Een kwartiertje later was bij aankomst de parkeerplaats net zo leeg als op hun site staat:
http://www.dolcevitaclub.nl/pict38b.jpg
Is niet erg, heb ik in ieder geval volop keus dacht ik nog gniffelend....
Eenmaal binnen, oeps, ook helemaal leeg en..., jawel 1 dame, lekker "warm" aangekleed, hoezo FKK....?
Tja, wat gebabbeld en uiteindelijk toch voor een dame kunnen kiezen...:rolleyes:
Was op zich best gezellig en ze was oprecht geil, misschien was ik wel de eerste op die dag...?
Nadien werd een keurig bordje eten voor mij bereid, wat ook heerlijk smaakte, mag gezegd worden...
De site zou aangepast worden met actuele info, en de dames, die gaan komen, maar ja, vacanties, je kent het wel..:rolleyes:
Ik sluit me helemaal bij Rob10 aan, ze zullen flink aan de weg moeten gaan timmeren, anders blijft het er zo dood als een pier, jammer, want het is op zich best een aardige locatie, en wellicht een goede "rustige" tegenhanger van YY, want ik verwacht hier niet zulke aantallen dames en ijsberen, daar is de rest er om heen te minimaal..
Want "wellness" is helaas ook ver te zoeken..., wellness bestaat voor mij uit lekker zwemmen, sauna'tje pakken, misschien stoombadje...
Echter behoudens een koud buitenbad en wat bubbellbaden op de kamers is er niets.
Er is een binnenbad, maar dat is (nog) niet in gebruik, en de sauna, die willen ze mettertijd (?) buiten maken....
Behoudens 1 ijsbeer die binnen de kortste keren weer vertrok, heb ik verder geen medezondaars gezien.
Tis op deze manier eigenlijk zonde van de afgegeven Euri's, bij het naburige bekende ijsberenhol kost het sowieso minder om binnen te komen, en de rest, na ja, dat weten we ook...
Overigens bracht de dame mij het normale (zolang als het nog duurt :cool: ) gebruikelijke standaard saunaclub-tarief in rekening...
Silvester gaat nog wel eens een keer kijken als het weer eens kriebelt en als het wat drukker is...want het kan wel wat worden....:smile2:
Silvester
28 november 2007, 11:53
Silvester gaat nog wel eens een keer kijken als het weer eens kriebelt en als het wat drukker is...want het kan wel wat worden....:smile2:
Welnu, als "FKK wellness"club hebben ze het nu al weer opgegeven....site is ook uit de lucht...
Er was ook weinig FKK wellness te bekennen overigens...:nee:
Advertentie gelezen in de Trompetter: op 3 December hebben ze wederom een heropening....:cool:
Dolce Vita gaat dan een "Loungeclub" worden, oftewel gewoon gezegd weer een "normale" club....
Tja....
@ Mod's: "Sauna" kan dus uit de titel geschrapt worden...
Bigpedro
7 januari 2009, 14:01
Tegenwoordig is Dolce Vita doordeweeks een 'gewone' club en vrijdag- en zaterdagavond een swingersclub.
Herbie
7 januari 2009, 23:03
weet iemand hoe het daar is op vrijdagavond?
Ga nu vrijdag misschien eens poolshoogte nemen..
Jan Verplancke
21 december 2024, 23:40
weet iemand hoe het daar is op vrijdagavond?
Ga nu vrijdag misschien eens poolshoogte nemen..
Dit gebouw ligt er nog steeds vervallen bij. Ongelooflijk eigenlijk als je ziet voor hoeveel euro's daar door de jaren heen aan verspijkerd is.