PDA

Volledige versie bekijken : Katja (Kim (letse) in PHG) (GT)

Babbel
9 december 2005, 13:38
Naam : Kim

Haarkleur/-lengte : Donker zwart korthaar

Lengte dame : 1.60m

Postuur/Cupmaat : Zeer Slank , A/b - Cup

Nationaliteit/Taal : Letse, duits en engels

Leeftijd : 22-25 jaar

Tatoeages/Piercings : ja. verschillende. Op haar buik en haar onderrug.

Service : Goede service, Beffen, PZC, NMC

Bijzonderheden : Klein tenger vrouwtje met een wat oosterse inslag (spleetoogjes) Mooie verschijning.

Ik zie niks over een russische Kim ?
Kan het me eigenlijk niet voorstellen want dat was heel goed. ik zal volgende week even haar maten opnemen want dit is een meisje waarmee je zo de kamer op kan. Wordt toch niet weer achtergehouden door sommige ijsberen als een soort geheimtip :mad:

Babbel

Scoobert
9 december 2005, 18:55
Ik zie niks over een russische Kim ?
Kan het me eigenlijk niet voorstellen want dat was heel goed. ik zal volgende week even haar maten opnemen want dit is een meisje waarmee je zo de kamer op kan. Wordt toch niet weer achtergehouden door sommige ijsberen als een soort geheimtip :mad:

Babbel

Sta versteld van je activiteit Babbel....maar is dat die kleine slanke Kim, die half mongools was ofzo (afkomstig uit die streek dan voor de niet-begrijpenden).
Ben nog nooit met haar meegeweest maar ziet dr zeker wel leuk uit

Johnny Bravo
12 december 2005, 15:07
Kim komt niet uit Rusland maar zij komt uit Letland.
Meer weet ik niet over haar te vermelden maar dat gaat Babbel voor ons nog uitzoeken.

JB

Flipper
12 december 2005, 15:44
Ik moet zeggen, ik voel me niet meteen tot haar aangetrokken. Maar ik vind ze wel enorm sympatiek!! Ze lijkt me heel erg aardig !! :o

Babbel
31 december 2005, 18:03
Afgelopen Maandag effe naar PHG geweest om nog wat nootjes te verstoppen. Tijdens mijn tocht door de blije tuin kwam ik een russisch eekhoorntje tegen. Ze kwam vriendelijk naar mijn toe en gaf me een welkoms likje op mijn wang. Meteen waren mijn nootjes op temparatuur en vroeg in een adem hoe ze heette en dat ze maar effe een sleutel moest gaan halen.
Na 5 minuten zaten Kim en Babbel gezellig in ons hutje in de berkenboom naast de buiten sauna (dit is een nieuwe kamer). Daar heb ik een leuk half uurtje gehad. Zoenen en likken over mijn hele eekhoorntjes lichaam. Mijn nootjes stonden op scherp. Het pijpen was niet hemels, maar dat werd weer ruim schoots gecompenseerd door het knallen.

Groetjes van Babbel:wink:

Willem2
19 januari 2006, 08:14
Paspoort van Kim wat aangepast ;)
Aanvullingen en verbeteringen graag melden.

Willem2

Scoobert
24 februari 2006, 18:45

Willem2

Aanvulling wellicht.....heb dr gisteren weer door het blije tuintje zien lopen en ff een snelle smakkerd gehad van dr :smile2:

Flipper
27 februari 2006, 09:17

Willem2

:smile2: ze heeft nu extentions, dus langer haar :smile2:

Willi69
9 april 2006, 14:06
Kim kommt zwar jetzt aus Lettland, hat aber russisch-mongolische Eltern, daher auch das asiatische Aussehen. ;)

Horny_one
21 mei 2006, 09:57
Bij het vreemdgaan heeft Horny_one deze letse/russische Kim in GT gespot. Op donderdag 18 mei.

Geen idee welke artiestennaam aldaar gehanteerd wordt maar ze zal ongetwijfeld daar dezelfde service bieden als men van haar in de PHG gewend was.

Goeten, Horny_One

Flurkman
21 mei 2006, 10:50
Bij het vreemdgaan heeft Horny_one deze letse/russische Kim in GT gespot. Op donderdag 18 mei.

Geen idee welke artiestennaam aldaar gehanteerd wordt maar ze zal ongetwijfeld daar dezelfde service bieden als men van haar in de PHG gewend was.

Goeten, Horny_One

Is deze Kim een vriendin van Letse Karina? En zou deze Karina dan samen met Kim naar GT vertrokken zijn, want heb haar al een tijdje niet meer in PHG opgemerkt....?

(NB Over Karina bestaat hier al een "draadje": ze is zwartharig, niet superslank, geen superbabe, maar dat wordt rui-ui-ui-uimschoots goedgemaakt door haar prestaties achter gesloten deuren...)

hara1d
21 mei 2006, 18:13
Kim werkt nu als Katja in GT (sinds 5 weeken), intussen doet ze echte DT (bij sympathie) *lekker

Pim
24 augustus 2006, 17:42
Met deze meid ben ik ook wel een keer geweest in GT. Ook weer jammer van de tatoeage maar voor de rest is het wel mijn type. Lekker klein en fire borstjes. Bij mij altijd een goede service.

Pim :wink:

Ronald35
4 september 2006, 15:47
Deze dame was nummer 4 op mijn lijst, mede door haar geile rode laarzen, maar volgnes mij was z zoooo stoned als een garnaal br heftig zat alleen met een probleem ze was zo hard aan het neuken met die kont van d'r tegen mijn schaambeen aan ik denk nog even en dan breek ik doormidden, dat viel wel mee, alleen haalde ik mijn staaf eruit zat die condoom ineens in d'r muts vertopt, shit, het moet niet langgeweest zijn want ik zag hem daarvoor nog eromheen zitten, we waren even in shock en toen heeft ze mij maar voor de schrik helemaal leeggezogen ahhhhh ik dacht dat het laken er vanachter inging tjeee wat heftig. Die katze von letze!

little diablo
30 september 2006, 11:58
Haarkleur/-lengte : zwart,kort
Lengte dame : 155
Postuur/Cupmaat : tenger, cup A
Nationaliteit/Taal : letse
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : billen
Service: pzc,nmc,tongen,deepthroat.
Voordelen: superssss geil
Nadelen: je moet haar remmen
Tijdsduur :30m
Prijs :50
Extra’s bij het bezoek:

speels en te buigen in alle vormen

22 april 2006 ben met haar naar de kamer geweest,gisteren haar na lange tijd weer gespot

Hierbij mijn recencie van toen:

Een klein krols katje genaamd katja . Toen ik een gesprek met haar aanging bleek dat ze alleen engels verstond en dat ze 20 jaar was en uit letland afkomstig was. Ze wist me op de juiste wijze te bespelen en kronkelde over meeheen als een krolse kat . Ze heeft een lekker tenger figuurtje met kleine tietjes niet veel groter als een cupje a. Nadat we samen wat gespeeld hadden zijn we na een korte wachttijd naar de blokhut vertrokken. Daar aangekomen bleek inderdaad dat ze terecht een krols katje genoemd mag worden Meteen bij binnenkomst vloog ze wild van de ene naar de andere hoek,en toen ze uiteindelijk bij mij kwam gingen haar lekkere lange nagels over me gehele lichaam,ook wist ze overal in te bijten Als je met haar de kamer bezoekt kom je er niet zonder schrammen van af super geil,ja echt superssss geil, en werkelijk voor alles in en een ware deepthroat. Het enige is doordat ze zo snel van de ene hoek naar de andere vliegt en ze heerlijk met me kon spelen,ik veel te snel tot ontlading kwam in haar mondje het kamer bezoek was niet lang maar wel super heftig En ondanks dat ik in haar mond was klaar gekomen hoefde ik maar 50 euro te betalen.

hara1d
25 oktober 2006, 11:08
Katharina bat mich die Strecke nach Travemünde zum Scandinavienkai auszudrucken, sie packte Hund, Computer und persönliche Dinge ins Auto und fuhr mit one way Ticket nach Riga. Sie wird dort ihre Ausbildung beenden. Ich wünsche der kleinen Maus alles Gute und Hoffe dass sie später mal nach Deutschland zu Besuch kommt