PDA

Volledige versie bekijken : Thailand voor dummies :)



Randy
29 oktober 2007, 11:27
Ik zal in dit topic wat zaken opnemen die Thailandgangers wel moeten weten. Ervaren Thailandkenners, svp aanvullen!!! Meer informatie is ook te vinden trouwens op sites als hookers, of Engelstalige sites als www.pattaya-addicts.com (http://www.pattaya-addicts.com)

Prijzen gelden voor Pattaya, de meeste info is verder ook van toepassing op andere plekken in Thailand.

Baht - Thaise munteenheid. 1 EUR = 44,6 Baht. 100 Baht = 1,90 EUR. Als je 2 EUR rekent voor 100 Baht valt het mee als je weer thuis bent :D.

BF - Bar Fine. Een vergoeding die je aan de bar/gogo betaalt als je de dame meeneemt. Voor bars is de BF 200-300 Baht, voor gogo's vaak 600 B. Later op de avond zakt de BF in de meeste gogo's naar 200 B. Let op: BF betalen geeft nog niet recht op sex! Dat is aan jou en de dame. In theorie kan de dame weg wanneer ze wil, in de praktijk zal ze bij je blijven zolang je betaalt. De dame krijgt overigens ook een deel van de BF. Je betaalt de BF niet aan de dame, maar aan de bar/gogo, met je drankrekening.

LD - Lady Drink. Als je een dame een drankje aanbiedt krijgt zij daarvoor een vergoeding van meestal 50%. Een LD kost in de gogo's 100-120 B, in de bars wat goedkoper.

Checkbin - een houten cilinder die per klant gevuld wordt met bonnetjes waarop de tot dan toe geconsumeerde versnaperingen genoteerd staan. Als je checkbin roept, of er mee zwaait, geef je aan dat je wilt afrekenen.

ST - short time. Als je een dame short time meeneemt, is dat meestal maximaal 2 uur. ST prijzen varieren van 500 B voor bargirls tot 1000-1500 B voor gogogirls. De marktwerking geldt hier, dus dames zullen beginnen met meer te vragen. Als een gogogirl veel meer vraagt dan 1500 voor short time is dat een beleefde manier om aan te geven dat ze je niet ziet zitten. Beleefd afscheid nemen en ga naar een ander, er zijn nog zoveel meer mooie dames. Veel bars hebben ook kamers waar je de dame mee naar toe kan nemen, of je neemt ze mee naar een short time hotel of je eigen kamer.

LT - long time. Voor gogogirls wil dat wel eens max 5 uur zijn, dan kunnen ze nog een klantje scoren. Meestal echter is dat t/m de volgende ochtend. Bargirls: 1000 B, gogogirls 1500-2500B. Meestal gaf ik gogogirls 2000B. Als je dames LT meeneemt word je geacht alle consumpties voor ze te betalen. Logisch ook, als jij gaat eten laat je hun toch niet toekijken, of zelf betalen?

WS - Walking Street. De plek met de meeste gogo's.

Soi - straat. Soi 6 is de plek voor short time bars waar de dames en Katoeys je verbaal en soms fysiek overtuigen van hun charmes en je mee naar binnen willen lokken. Ik heb daar met veel plezier van genoten.

Katoy, katoey. Een transsexueel. Kan pre-op of post-op zijn (met of zonder penis). Velen, zeker op WS, zijn super mooi, en je zult niet de eerste zijn die er pas op de kamer achter komt dat je dame toch ietsje anders is dan de meeste andere :D.

Happy ending. Er zijn talloze massagesalons. In de meeste kun je om een happy ending vragen, dan geeft de dame je een handmatig (en soms oraal) hoogtepunt, indien gewenst met prostaatmassage. De verwachte tip is 500B. Meer is mogelijk, maar is ter onderhandeling. De massage zelf is meestal rond de 200-300B / uur.

Teerak, teelac, tilac. Thais voor schatje, lieveling, lieverd. De Thai hebben moeite met de R, en spreken dat meestal uit als L.

Freelancer. Dames die je 'in het wild' oppikt, en waarvoor je dus geen BF betaalt. Iets riskanter, want je kunt je niet beklagen. Ook gaan er verhalen rond over kans op berovingen, chantage door Thaise 'echtgenoot'. Met name als je meegaat naar hun kamer. Prijzen voor ST / LT onderhandelbaar, maar ga uit van bargirl tarieven. Freelancers zijn ook de bardames en gogogirls na werktijd. Die willen dan ook wel in de bekende disco's (Marine, Insomnia zijn nu populair) opduiken, op zoek naar een betalende klant. Ook gogogirls kun je dan meenemen voor 500 ST / 1000 LT. Overdag en 's avonds zijn veel freelancers te vinden op Beach Road.

Randy
29 oktober 2007, 15:25
Stunner. Prachtige vrouw, eentje waarbij je je nek verdraait als ze je voorbij loopt.

Farang, falang. Westerling, of iederen die niet uit Thailand komt.

Ladyboy. Katoey, zie boven.

Butterfly. Man die de bloemetjes buiten zet, dwz, regelmatig een ander schatje. Wordt niet gewaardeerd door de dames, want die zoeken vaste inkomstenbron.

Helicopter. Super butterfly :D

Losing face. Gezichtsverlies, voor een Thai (M/V) ongeveer het ergste dat kan gebeuren. Zorg ervoor dat dat niet gebeurt, lees wat over de Thaise cultuur zodat je geen suffe fouten maakt. Wees duidelijk onder 4 ogen, en in gezelschap heeft zij ALTIJD gelijk. Schreeuwen is not done.

Baht bus. Brengt je voor 10 B per rit per persoon binnen Pattaya via vaste routes. Je wuift als ze langsrijden, ze stoppen en je stapt achterin. Je duwt op de stopknop als je er weer uit wilt. NB Thai betalen 5 B per rit. Als je een dame meeneemt betaal je, eerlijk is eerlijk ;), dus 20 B.

Motorbike taxi. Lichte motor of scooter waar je achterop zit. Afhankelijk van de afstand betaal je per persoon 30-50B. Je krijgt een plastic helmpje op en je bent overgeleverd aan de skills van de chauffeur en de goden...:eek:

Taxi. Na sluitingstijd van gogo's betaalde ik 100B om mij en tilacje van die nacht naar mijn kamer te brengen. Niet onderhandelbaar.

Starfish. Een dame die op bed met gespreide armen en benen ligt als een dode vis, terwijl jij je ding doet. Ergens is iets mis gegaan met je keuze :D. Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar het kan gebeuren.

Connect4. 4 op een rij spel, wat vaak in bars gespeeld wordt tussen dame en falang. Let op als ze met je willen spelen om een drankje. Je verliest geheid ;).

Pingpong ballen. In veel gogo's mag je pingpong ballen kopen a 20B/stuk. Die gooi je naar de danseressen, die gillend er op af duiken. Zij leveren ze weer in en krijgen die 20 B per bal weer terug.

Bel. In elke gogo/bar hangt een bel. Als je die een lel geeft koop je een LD voor elke staf (danseresje, drankjesrondbrenger, mamasans en deurwachten) en dat zijn er altijd meer dan je in eerste instantie denkt... Doe dit niet voor de lol, want betalen zul je.

rplover
29 oktober 2007, 16:29
Ook interessant te weten, niet zo aangenaam, maar wel handig om te weten:

Kies geen girlfriend die een boyfriend heeft (hoe je dat in godsnaam kan uitvissen is een raadsel).
Twee vrienden van me, die een eigen appartement hadden in Thailand, hebben het aan den lijve kunnen ondervinden, zij vertellen het niet meer na.

De volgende woorden zou ik dan ook toevoegen:
3 plastic bags: daar waar de overblijfselen van 'farang' in stukken worden in teruggevonden, gewoon tusen het huisafval, op straat.

En neen, ze waren niet 'involved' in gevaarlijke zaken, gewoon de verkeerde GF gekozen. Alle thais weten hoe ze een westerling moeten in stukken snijden en uitbenen, en iedere Thai heeft een mes.
En geraak je involved, je bent en blijft een buitenlander, en in no time verstoppen ze drugs in je appeke, waarna een tip naar de politie volgt.
Daarom ook nog een vervolguitdrukking: Bangkok Hilton ...vooral geen lachertje, en eens je daarin verzeild geraakt, zou je wensen dat je dood was. Vijftig percent overleeft een bezoekje aan dit luxe hotel dan ook niet. De hoofdcipier noemen ze 'the dog'. Zijn specialiteit: gevangenen met de blote hand doodslaan.


De Thaise R, Landy, komt wel voor, en het is een kwestie van te lui of te dom, dus laten ze de R maar vallen.
Volgens enkele Thaise Meiden, die ik ken in België, is het een kwestie van luiheid of laag IQ. Zij spreken perfect Nederlands, en hebben geen last om onze R uit te spreken.

Dit was een kleine aanvulling op het o zo prachtige Thailand

lplovel :wink:

MiniME
29 oktober 2007, 19:54
Thx Landy en Lplovel, zinvolle toevoegingen op de eeldel gedane postings.

Heb eigenlijk niets met Thaise dames (ook in GT e.d. doen ze mij niks en woldt ik el niet opgewonden van) maal dool al die velhalen zou je bijna zin klijgen! Ga het toch eens plobelen met 1 van die Thaise dames in Duitsland en dan misschien toch maal eens vool het echte welk gaan (maal ik beglijp van lplovel dat ik dan wel bewapend moet komen!?)

Randy
29 oktober 2007, 20:20
Girlfriendly - de meeste hotels zijn girlfriendly, wat betekent dat je zonder meerprijs dames mee mag nemen.

Joiner fee. Een bedrag wat je bij hotels moet betalen die niet girlfriendly zijn. Sommige hotels laten je een bedrag betalen bij 2 of meer dames.

ID - identity. Elke Thai is verplicht een ID kaart bij zich te dragen. Bij de meeste hotels moet de dame haar ID kaart afgeven bij de receptie. Zeker bij freelancers moet je daar op staan, is toch een extra check.

Leeftijd - sex met Bar/gogogirls/freelancers onder de 20 is een nono en kan je in het Bangkok hotel doen belanden, en daar wil je niet zitten... Don't do it.

carrera-gt3
30 oktober 2007, 00:33
Ook interessant te weten, niet zo aangenaam, maar wel handig om te weten:

Kies geen girlfriend die een boyfriend heeft (hoe je dat in godsnaam kan uitvissen is een raadsel).
Twee vrienden van me, die een eigen appartement hadden in Thailand, hebben het aan den lijve kunnen ondervinden, zij vertellen het niet meer na.

De volgende woorden zou ik dan ook toevoegen:
3 plastic bags: daar waar de overblijfselen van 'farang' in stukken worden in teruggevonden, gewoon tusen het huisafval, op straat.
......

lplovel :wink:

Nou wat zijn we bang hoor.... brrrrrrrrrrr:wink:

rplover
30 oktober 2007, 01:59
Nou wat zijn we bang hoor.... brrrrrrrrrrr:wink:
Dat vraagt geen kat, dat jij bang bent.
Was puur informatief, en spijtig genoeg waarheid.
Te hopen voor je dat jij nooit foto's van stukgesneden vrienden moet bekijken, je zou van minder bang worden.
Fluut :wink:

Hollandmale
30 oktober 2007, 07:14
Was puur informatief, en spijtig genoeg waarheid......veel beertjes die nog nooit in Thailand zijn geweest, zouden het idee kunnen krijgen dat er daarginder van alles loos is. Om dat te voorkomen wil HM even 'n ander geluid laten horen. Ben tussen 1990 en 2003 vaak en langdurig in Thailand geweest, o.a. Bangkok, Pattaya, Chiang Mai en Phuket. Heb het land en uitgaansleven als zeer veilig ervaren voor toeristen, inclusief wandelaars :cool:.

Randy
30 oktober 2007, 09:30
Sex onder de 18 jaar, Randy.De receptie van het hotel vist het wel uit want Thailand heeft een andere jaartelling.De betere hotels houden het paspoort in tot bij vertrek en nemen er een copy van.Het wapent je ook beter tegen mogelijke diefstal;alhoewel ik dat met Thaise meiden nooit heb voorgehad;zelfs niet in de 13 keer dat ik er geweest ben.
....


Wat ik begrepen heb is dat sex met working girls onder de 20 niet toegestaan is. Dat geldt dus voor idereen die in bars/gogo's werkt, of die je betaalt voor haar diensten. Vanaf 18 mag je nl wel werken in een bar/gogo.

Daarnaast is sex met dames jonger dan 18 inderdaad sowieso niet toegestaan.

Persoonlijk neem ik daar geen risico in en zijn mijn dames altijd ouder dan 20.

Randy
30 oktober 2007, 09:38
.....veel beertjes die nog nooit in Thailand zijn geweest, zouden het idee kunnen krijgen dat er daarginder van alles loos is. Om dat te voorkomen wil HM even 'n ander geluid laten horen. Ben tussen 1990 en 2003 vaak en langdurig in Thailand geweest, o.a. Bangkok, Pattaya, Chiang Mai en Phuket. Heb het land en uitgaansleven als zeer veilig ervaren voor toeristen, inclusief wandelaars :cool:.

Pattaya heb ik als zeer veilig ervaren. Ik voelde me daar veiliger dan in steden als A'dam, R'dam etc. Er zijn wel plekken waar je 's nachts beter niet kunt komen, maar het uitgaansgebied hoort daar niet bij :D.

Dat gezegd hebbend, moet je natuurlijk wel altijd je koppie er bij houden. En je intuitie vertrouwen. Als iets niet lekker aanvoelt, ga daar weg. Maar dat geldt overal.

Diefstal van de dames heb ik niet meegemaakt, en dat terwijl ik meestal toch gewoon geld in mijn broekzak had.

De vrienden van RPLover hebben botte pech gehad. Maar dat wil niet zeggen dat dat soort situaties zo vaak voorkomt.

rplover
31 oktober 2007, 13:46
Deel 1: drug the farang

Een kleine bijdrage voor dummies, zelfs al ben je er 13 keer geweest.
Mij overkomt dit niet.....dat hoop je natuurlijk
Sommige mannen vliegen de halve wereld rond, naar hun geliefkoosde plek, om daar te vinden wat thuis verschrikkelijk duur is. Sex, maar dan wel tegen betaling.
The famous "ladies of the night".
De meesten willen enkel vertier, niet meer of niet minder.
Onwetende wat hen eventueel kan te wachten staan. Maar kijk uit, een gewaarschuwde beer is er twee waard.

Waarom Thailand? De beschikbaalrheid van de ladies, hun schoonheid, de stad der engelen, de ogenschijnlijke vriendelijkheid en gevoeligheid van deze Meiden staat aan de top van de redenen waarom Thailand een geliefd oord is voor sextoerisme.

EN veiligheid. Thailand VOELT veilig aan. Maar schijn bedriegt.
Hier, in Europa, wordt prostitutie vaak geassocieerd met pooierschap, dwang, drugsgebruik, sociale onrust. En terecht, die verhaaltjes kloppen.

Maar de Thaise bars en Thaise ladies zijn veilig, niet? Hmmmm, ik durf dit wel zeer in vraag te stellen.
De laatste jaren zijn de klachten van farang die problemen kregen met hun girlfriend enorm toegenoemen. Klachten over "dlug the farang". Het schijnt meer en meer te gebeuren.
De getuigenissen zijn steeds meer en meer gelijkend. Farang ontmoet hoertje op straat, gewoonlijk in Sukhumvit of in the Beach Road in Pataya, of soms een freelancehoertje, geen vaste standplaats, en ogenschijnlijk geen hoertje.
Farang neemt girlfriend mee naar zijn hotel, en wordt wakker de volgende dag met barstende hoofdpijn, wat meestal gepaard gaat met kortstondig geheugenverlies. Uiteraard zijn alle waardevolle voorwerpen weg, alsook het geld dat de farang bij zich had.
De boosdoenster is natuurlijk al lang weg.
Je bent gedopeerd, hoe, wanneer, waar? je kan je alleen maar vragen stellen, de kans is groot dat het in een drankje was, maar daar ben je geen centimeter mee geholpen. Er gaan ook verhalen dat ze de dope, een kleur- en reukloos goedje, op hun tepels aanbrengen. En zoals wij die tieten lekker vinden, tja......

Gezien de plaats van ontmoeting, ga die vrouw maar zoeken. Haar vinden is een utopie, en de meesten zijn zo slim wel een tijdje van het toneel te verdwijnen, ze weten perfect wanner je het land uit bent, ze hadden tijd genoeg je stuff te doorzoeken tijdens je doped roes.

Daar sta je dan, de volgende morgen, barstende hoofdpijn, de enige zekerheid die je hebt, is dat je gepakt bent door een vrouw (als je daar al zeker mag van zijn in Thailand). Wat je wel weet is dat je een goedkoop hoertje hebt opgepikt, en dat ze weg is met al je waardevolle bezittingen. ga je naar de politie? Num na dummy, num na.

De farang kan natuurlijk naar de politie. Dag, ik ben Jan, ik kom uit België en ben gedopeerd en beroofd door.....een Thaise Meid van 1.60m, lang zwart haar en donkere ogen, zwart t-shirt en blauwe jeans, en ze was o zo lief, en die glimlach....... Ze zien je graag komen daar op het politiestation, ten eerste pik je een prostituee op. Je hebt net de helf van Pattaya beschreven, dummy.
De mannen in bruin gaan met plezier een rapport opmaken, voor een man die in een sextoerist hotel verblijft, en iedere nacht al met een ander hoertje het bed heeft gedeeld. De hotelstaf zal met plezier je veroveringen mededelen aan de politieofficier.

Over de drugs, ladies of the night gebruiken Tramodol Hydrochloride, een pijnstiller die legaal kan gekocht worden voor enkele baths.
50 mg van dit medicijn zorgt voor bewusteloosheid, 200 mg geeft je een knockout van 15 uur, en meer dan 500 mg is dodelijk.
De vaststelling dat je makkelijk 1 gram kan mengen in een glas met drank, smaak en kleurlos, maakt me redelijk bezorgd over dit 'medicijn'.
Ik kan me best de scene of crime voorstellen. Meid wil je beroven, maar om zeker te zijn dat je goed weg bent, verdubbelt of verdrievuldigt ze de oorspronkelijke dosis van 200 gram. Dan mag je after all nog blij zijn dat je het nog kan navertellen.
Ze wil toch zeker het risico niet dat je te vroeg terug bij je positieven bent.
Bingo, het is een klein verschil je te verdoven voor een tijdje of voorgoed.....
Lees de locale kranten in Thailand er maar eens op na over verdachte sterfgevallen.

Spreken we hier over de perfecte misdaad? De pakkans is wellicht heel erg klein, dus dit is een geliefde misdaad, easy way to get money.
Waarom zouden ze het niet doen? Rijke sextoerist (want zo bekijken ze ons), pakkans immens klein, en easy money. Ze doen het nog en nog en nog en nog, geen mens die de kans heeft hen te grazen te nemen.

Enkele tips om te voorkomen dat je geen slachtoffer wordt van een drugcrime:
Pik geen vrouwen op van straat. Goedkoop is niet altijd goedkoop.
Hetzelfde geldt voor freelancers.
De enige drank die je uitdrinkt is de uwe, en laat je drank nooit onbeschermd achter, nooit.
Loop niet stomdronken rond.
Wees ervan overtuigd dat uw girlfriends ID-card niet enkel bijgehouden wordt door de hotelreceptie, maar that alle details genoteerd worden.
Kies een hotel waar de safe niet op de kamer is, en bewaar daar je waardevolle spullen, of zorg tenminste dat je de sleutel van de safe goed opbergt.

Het grootste probleem is dat men momentel niet weet hoe groot het probleem is, er worden bijna geen meldingen gemaakt aan de politie.
kijk dus uit, en bezin eer je bemint...

Dit overkomt mij nooit...Thailand is veilig zolang je geen domme dingen doet, en andere argumenten, ik hoor het graag, maar wees toch maar voorzichtig.

Wat zijn we nu bang, rplover, brrrrrrrrrrrrrrrrrr :wink:

deel 2: je girlfriend verdient 5000 euro per maand, hoe kan dat? ...wordt vervolgd

Randy
9 november 2007, 10:44
...
deel 2: je girlfriend verdient 5000 euro per maand, hoe kan dat? ...wordt vervolgd

We wachten op deel 2, maar ik geef een voorzetje :D

ATM - geldautomaat. Ook: farang, die door money greedy dames wordt beschouwd als een levende ATM ;).

Sponsor, sponsoring - farang die regelmatig een bedrag overmaakt aan zijn Thaise geliefde. Soms slaat de liefde zo heftig toe dat een farang besluit 'zijn' dame het leven als bardame/gogodame te besparen door haar levensonderhoud te betalen zodat ze niet meer met andere farangs hoeft te rotzooien. Voordeel voor de dame is dat ze niet meer in de prostitutie hoeft te werken maar met een veel lager betaald baantje toch comfortabel kan leven. Voordeel voor de farang is dat hij een trouwe dame heeft die op hem wacht, voor relatief weinig geld, en hem alle aandacht geeft zodra hij in het land is. In de praktijk echter zijn sommige (volgens andere forums: vele of zelfs alle :eek:) dames experts in het uitmelken van meerdere farangs tegelijk, die van elkaars bestaan uiteraard niet afweten. Sommige dames weten op deze manier maandelijks een bedrag binnen te slepen dat het Nederlands modaal inkomen ver overtreft, en dan ben je in Thailand dus rijk. Andere dames vinden the nightlife toch wel spannend, en blijven freelancen, danwel in hun bar/gogo werken, ook al vertellen ze tirak dat ze een saai baantje hebben en "I miss you too mut". De kunst als farang is dan ook om uit te vissen welk type je dame is...

Familie - voor de Thai is de familie heilig. Kinderen worden geacht voor hun ouders te zorgen, ook financieel. Zeker de meisjes wordt dit al van jongs af aan ingeprent. Om aan deze ongeschreven wet te voldoen, en ook nog voor hun eigen kind(eren) te kunnen zorgen, zien veel vrouwen met name uit arme provincies als Isaan de prostitutie als de enige mogelijkheid om a) een rijke man tegen te komen en b) voldoende geld te verdienen voor zichzelf, kinderen, ouders en andere arme familieleden. Zeker door succesverhalen van vrouwen die hun geboortedorp bezoeken en hun rijkdom laten zien, en evt hun farang echtgenoot, nemen vrouwen (en meisjes...) snel de beslissing om datzelfde te proberen.

seksenfun
29 juni 2008, 18:41
Het was ongeveer 1997 als ik voor het eerst saunaclubs aantikte op een forum. Iets en nog wat zorgde ervoor dat ik nog 10 jaar lang veel te veel geld spendeerde aan privé's en escorts.

Het is ongeveer een half jaar geleden dat ik nieuwsgierig werd naar het Thailand gebeuren. Ondermeer door Randy's postings. Ik ga er nu geen 10 jaar laten overgaan om dit te beleven.
De kans dat ik er deze winter heentrek is reëel.

Dit topic toch maar best nog eens goed lezen, lijkt me een goed begin.

Willem2
30 juni 2008, 06:21
.... Iets en nog wat zorgde ervoor dat ik nog 10 jaar lang veel te veel geld spendeerde aan privé's en escorts.



Ja nu geef je dus meer geld uit aan saunaclubs en dan komt er straks ook nog Thailand bij :o Misschien was een thaise massage op de hoek voor jou wel beter ;)

Randy
30 juni 2008, 11:40
Ja nu geef je dus meer geld uit aan saunaclubs en dan komt er straks ook nog Thailand bij :o Misschien was een thaise massage op de hoek voor jou wel beter ;)


Misschien, maar ik denk dat Thailand een stuk goedkoper is dan een paar bezoekjes aan een saunaclub...

Reken voor een ticket €800, voor eenvoudig hotel 12-20 € / nacht, voor een LT dame €20 / nacht (ST 10€), eten/drinken/andere pret zeer budgetafhankelijk, maar een goeie Thaise maaltijd kost je 60-100 Bht, ofwel 1,20-2 €!!! Een bier in een bar 1 €, fris idem.

En als je in de winter gaat bespaar je op dure NL energie, en heb je het gratis nog lekker warm ook!

Verder kun je je nog lek kopen aan goedkope kleding.

Voor mij geldt dat een maand Thailand 2-3x zo goedkoop is als 3-4 saunaclubbezoekjes :eek::eek::eek:.

rplover
30 juni 2008, 14:00
Misschien, maar ik denk dat Thailand een stuk goedkoper is dan een paar bezoekjes aan een saunaclub...

Reken voor een ticket €800, voor eenvoudig hotel 12-20 € / nacht, voor een LT dame €20 / nacht (ST 10€), eten/drinken/andere pret zeer budgetafhankelijk, maar een goeie Thaise maaltijd kost je 60-100 Bht, ofwel 1,20-2 €!!! Een bier in een bar 1 €, fris idem.

En als je in de winter gaat bespaar je op dure NL energie, en heb je het gratis nog lekker warm ook!

Verder kun je je nog lek kopen aan goedkope kleding.

Voor mij geldt dat een maand Thailand 2-3x zo goedkoop is als 3-4 saunaclubbezoekjes :eek::eek::eek:.
Reken jij nog eens goed uit wat het eigenlijk ECHT kost, niet hoe jij het wil weergeven :D Jij misleidt de mensen gewoon, en dat is eigenlijk mijn job ;)

800 euro voor een ticket, daar begon het mee,daar kan ik al bijna 3 tot 4 maal mee naar een saunaclub :lostit:
Vergeet jij echt niet te tellen dat de huur/afbetaling thuis doorloopt, de vaste kosten ook, en dat je hier ook goedkoop kan eten (Aldi, Lidl). Eten moet je overal, en kan je overal redelijk goedkoop, als je wat uit je doppen kijkt.
Ik vrees dat je berekening helemal niet strookt met de werkelijkheid, Randy.
Okie, 800 euro ticket, plus 30 maal 20 euro hotel (600 euro), plus (laat ons niet overdrijven) iedere week 4 schatjes LT, 350 euro per maand dus (en ik geloof je niet dat je ze hebt aan 20 euro LT, toch niet allemaal, maar komaan, ik ga niet muggeziften), zuipen en vreten voor een maand een 450 euro (15 euro per dag).
Dan kom ik op het ronde bedrag, zonder de kosten die thuis ook gewoon doorlopen van 2200 euro. Als ik vrienden hoor, die Thailand bezoeken, geven me die een bedrag van 2500 euro per maand Thailand, dus ik overdrijf zeker niet.

En jij zegt hier en nu dat dat 2 tot 3 maal goedkoper is dan 3 tot 4 maal naar een saunaclub.
Ik zal je nog het voordeel van het laagste en het hoogste getal geven (beiden in jouw voordeel ;)).
2 maal goedkoper dan 4 saunaclubbezoekjes. 4400 euro gedeeld door 4, is welgeteld 1100 euro per saunaclubbezoek :eek::eek::eek:.
Zoek jij geen biseksueel lief? :love2::luvlove::hammer:
(In het andere geval kom je al gauw op 8800 euro voor 3 bezoekjes, ben jij een prins van Saksburg? :teuflisch)

Tja, als je het breed hebt, kan je het breed laten hangen natuurlijk, maar ik zou spijt hebben als ik per bezoek 1100 euro moest uitgeven.

Ik geef dus Willem2 overschot van gelijk, gewoon een Thaise massage achter den hoek proberen S&F, of gewoon een Thais schatje in één of andere saunaclub kiezen, komt veel veel goedkoper uit.

Euh, en vooraleer ik Randy hier volledig op mijn kop krijg, ik beweer dus niet dat Thailand niet leuk is, of niet het beste is, of wat dan ook. Ik stel je te optimistische cijfers in vraag ;)

de relnicht :wink:

seksenfun
30 juni 2008, 20:29
Ja nu geef je dus meer geld uit aan saunaclubs en dan komt er straks ook nog Thailand bij :o Misschien was een thaise massage op de hoek voor jou wel beter ;)

Een saunaclub op fietsafstand zou een ramp zijn, hopelijk krijg ik in Thailand nog veel meer dan ik ooit van Nipa kreeg...

Randy
1 juli 2008, 06:19
...
Okie, 800 euro ticket, plus 30 maal 20 euro hotel (600 euro), plus (laat ons niet overdrijven) iedere week 4 schatjes LT, 350 euro per maand dus (en ik geloof je niet dat je ze hebt aan 20 euro LT, toch niet allemaal, maar komaan, ik ga niet muggeziften), zuipen en vreten voor een maand een 450 euro (15 euro per dag).
Dan kom ik op het ronde bedrag, zonder de kosten die thuis ook gewoon doorlopen van 2200 euro. Als ik vrienden hoor, die Thailand bezoeken, geven me die een bedrag van 2500 euro per maand Thailand, dus ik overdrijf zeker niet.
...


Ik reken me rijk, maar jij rekent je arm :D.

Ticketprijs gebaseerd op directe vlucht. Als je overstappen niet erg vindt, en echt buiten het hoogseizoen boekt, kun je zo tickets vinden voor vanaf 500 €.

Hotel voor een maand krijg je voor een maandprijs, niet een dagprijs. Ik betaal nu 12 EUR / nacht, want ik reis veel rond nu en zit niet alleen in Pattaya. In andere delen van Thailand heb ik verbleven voor 6-7 EUR per nacht. Gewoon normaal hotel, geen luxe, wel airco en goed sanitair.

Als je 30 dagen in Pattaya wil blijven, betaal je zeg 20 dagen a 12 EUR is 360 EUR. Je kunt ook een appartement zoeken, zo rond de 200-250 € / maand.

Uiteraard lopen je vaste lasten door, maar de energierekening daalt tot bijna 0. Ook je autokosten dalen (alleen de vaste lasten blijven gelijk).

Aan eten en drinken geef ik gemiddeld tot nu toe hooguit 5€ uit, voor tirak en mij samen. Totaal dus 150 €.

Maar ik hoef jou niet te overtuigen, ik geniet hier lekker. Maar elke vakantie kost anders, afhankelijk van wat je wilt. Mijn eerste trip gaf ik veel uit, nu bewust veel minder. Beide varianten zijn leuk, maar het hoeft echt niet zo duur te zijn als jij of je vrienden aangeven.



...
Ik stel je te optimistische cijfers in vraag ;)

de relnicht :wink:

Wees gerust, mijn cijfers kloppen wel.

rplover
2 juli 2008, 10:53
..ik merk net dat je online bent.
Als we je wat centen moeten sturen, vertel het ons dan, want ik vind het zielig, dat je maar 5 euro hebt voor de ganse dag te eten en te drinken. Dat terwijl een maaltijd 2,5 euro kost en een frisse pint 1,5 euro:loud:
Geen uitdrogingsverschijnselen? :thefinger
Geen last van beestjes in je budgethotelletje? :hammer:

Niet twijfelen, he Randy, gewoon doen, we zijn er om mekaar te helpen hoor :teuflisch;)

Randy
2 juli 2008, 12:22
..ik merk net dat je online bent.
Als we je wat centen moeten sturen, vertel het ons dan, want ik vind het zielig, dat je maar 5 euro hebt voor de ganse dag te eten en te drinken.


Het moet niet, het mag wel :D



Dat terwijl een maaltijd 2,5 euro kost en een frisse pint 1,5 euro:loud:


Onzin. Ja, je kunt veel geld uitgeven aan eten / drinken, maar het hoeft niet. Kom maar langs en ik zal het je bewijzen.



Geen uitdrogingsverschijnselen? :thefinger
Geen last van beestjes in je budgethotelletje? :hammer:


Nee, en nee. Wel veel relnichten hier :thefinger



Niet twijfelen, he Randy, gewoon doen, we zijn er om mekaar te helpen hoor :teuflisch;)

Dank je wel beste relnicht! Maar ga eerst zelf eens naar Thailand voordat je flauwekul roept over prijzen :hammer:.

rplover
2 juli 2008, 12:43
Dank je wel beste relnicht! Maar ga eerst zelf eens naar Thailand voordat je flauwekul roept over prijzen :hammer:.
Dat hoef ik niet te doen, Randy, 'tinternet' weet je wel :sleep:
Alle prijzen staan online, ook van budgethotelletjes, tot de consumptieprijzen in de bars.

Ik geef toe, het zal wel heel speciaal zijn, maar jij kijkt te veel door een roze bril, ook als het op prijzen (voor een volledige maand Thailand) aankomt.
Het begon hier toen SF zei dat hij wel eens rond Kerstmis naar Thailand wou, en Willem vertelde dat het duur was. Gaat SF rond die periode een ticket onder de 1000 euro vinden en een hotel onder de 20 euro per nacht? En reken dan nog een keertje :D

Voor iemand die naar Thailand wil, en daar blijf ik bij, een maand, kost dat al minimum 2000 euro. Tenzij je je maanden op voorhand kan bezighouden met hotels van 7 euro te vinden, de perfecte datum gaat vinden voor de vlucht van minder dan 700 euro, je zin hebt in transittaferelen van uren, je graag uitdroogt (hoe kan je anders maar 5 euro per dag uitgeven aan eten EN drank):lostit:

Ik strijd (tot vervelens toe) niet af dat Thailand best leuk, heel leuk en relatief goedkoop kan, maar dat kan in een saunaclub ook. Inkom betalen, en dan hoef ik geen eurocent meer te spenderen, buiten de seks. Drank en alles inbegrepen, en daar droog ik niet uit, integendeel, ik word er zelfs kleddernat van :baeh:.


Al bij al ben ik zeer blij dat jij nog op internet komt, dan ben je niet uitgedroogd. Trouwens, die internetverbinding, zit die vervat in je hotelprijs van 7 euro, of al ingecalculeerd in je drank- en eetbudget van 5 euro? :hammer::lostit:;)

:wink:

Randy
2 juli 2008, 13:08
Dat hoef ik niet te doen, Randy, 'tinternet' weet je wel :sleep:
Alle prijzen staan online, ook van budgethotelletjes, tot de consumptieprijzen in de bars.
...
Het begon hier toen SF zei dat hij wel eens rond Kerstmis naar Thailand wou, ...

Voor iemand die naar Thailand wil, en daar blijf ik bij, een maand, kost dat al minimum 2000 euro. Tenzij je je maanden op voorhand kan bezighouden met hotels van 7 euro te vinden, de perfecte datum gaat vinden voor de vlucht van minder dan 700 euro, je zin hebt in transittaferelen van uren, je graag uitdroogt (hoe kan je anders maar 5 euro per dag uitgeven aan eten EN drank):lostit:
...

Al bij al ben ik zeer blij dat jij nog op internet komt, dan ben je niet uitgedroogd. Trouwens, die internetverbinding, zit die vervat in je hotelprijs van 7 euro, of al ingecalculeerd in je drank- en eetbudget van 5 euro? :hammer::lostit:;)

:wink:

SF schreef 'deze winter' niet persé Kerst... :rolleyes:. Lezen, RPL!!! Voordat je relnicht in jou de overhand krijgt... Kerst & oud & nieuw is hoogseizoen in Thailand (hoogseizoen in Pattaya vanaf half dec tot half januari). Daarbuiten zakken de hotelprijzen drastisch. Buiten Pattaya is het over het algemeen veel goedkoper.

Op internet staat veel maar niet alles. En onderhandelen ter plekke kan je meer besparen dan bijv boeken via internet.

Je blijft onzin praten over prijzen, maar daar hebben we het nog wel eens over. Als jij minstens 2000 EUR wil uitgeven, prima, ga je gang, goed voor de Thaise economie. :D Als je een beetje zoekt op vliegtarieven, (alleen Belgen hebben daar maanden voor nodig? :confused: :thefinger) kun je aardig wat leuke prijzen vinden, mits buiten het hoogseizoen. Zoek maar eens na. Dit is nu mijn 3e trip, de 1e keer was ongeveer 760 EUR (directe vlucht), de 2e keer was 2x enkele reis (directe vlucht), samen 880 EUR, en nu zit ik hier voor... 430 EUR :zauberkis (directe vlucht, retour!). Dus lul jij maar raak, ik schrijf dit alleen om jouw onzin te weerleggen voor nieuwelingen die denken dat Thailand duur moet zijn.

Mijn hotel in Pattaya is nu 12 € (lezen, RPL!!!) inclusief prima Wifi.

Morgen verkassen we naar Koh Chang voor een paar nachten, mooie bungalow voor 10 € / nacht. Ik zal je de foto's wel laten zien :thefinger

rplover
2 juli 2008, 15:52
SF schreef 'deze winter' niet persé Kerst... :rolleyes:. Lezen, RPL!!! Voordat je relnicht in jou de overhand krijgt... Kerst & oud & nieuw is hoogseizoen in Thailand (hoogseizoen in Pattaya vanaf half dec tot half januari). Daarbuiten zakken de hotelprijzen drastisch. Buiten Pattaya is het over het algemeen veel goedkoper.

Op internet staat veel maar niet alles. En onderhandelen ter plekke kan je meer besparen dan bijv boeken via internet.

Je blijft onzin praten over prijzen, maar daar hebben we het nog wel eens over. Als jij minstens 2000 EUR wil uitgeven, prima, ga je gang, goed voor de Thaise economie. :D Als je een beetje zoekt op vliegtarieven, (alleen Belgen hebben daar maanden voor nodig? :confused: :thefinger) kun je aardig wat leuke prijzen vinden, mits buiten het hoogseizoen. Zoek maar eens na. Dit is nu mijn 3e trip, de 1e keer was ongeveer 760 EUR (directe vlucht), de 2e keer was 2x enkele reis (directe vlucht), samen 880 EUR, en nu zit ik hier voor... 430 EUR :zauberkis (directe vlucht, retour!). Dus lul jij maar raak, ik schrijf dit alleen om jouw onzin te weerleggen voor nieuwelingen die denken dat Thailand duur moet zijn.

Mijn hotel in Pattaya is nu 12 € (lezen, RPL!!!) inclusief prima Wifi.

Morgen verkassen we naar Koh Chang voor een paar nachten, mooie bungalow voor 10 € / nacht. Ik zal je de foto's wel laten zien :thefinger
Ach, roos mannetje, je hebt blijkbaar een thai-roos-brilletje gevonden.
Vraag aan iedereen wat een maand Thailand kost, en je gaat een budget te horen krijgen van 2500 euro, en dat je dan nog niet te veel moet neuken, of dat je er los over gaat.
Realiteitszin, Randy, niet meer of minder dan dat.
Geef toch gewoon toe dat je als toerist, en als ik naar Thailang ga, ga ik niet om dorst en honger te lijden, veel meer kwijt bent dan wat jij nu opdoet. met je vast vriendinnetje en je budgethotels en water van de kraan.
Onderhandelen? Goed en wel, maar dat kan je ook in eender welke hoerenbuurt, en dan heb je een dikke troela voor 25 euro. veel plezier, en jij gelooft uiteraard wat jij wil, volgens mij (maar wie ben ik) ben je elke realiteitszin kwijt door je Thailandliefde :baeh:
Een bungalow, kan het me al voorstellen :hammer:

:wink:

MiniME
2 juli 2008, 18:20
Misschien een idee dat je naar Thailand gaat rplover, dan kun je daar ter plaatse met Randy deze discussie verder oppakken, analyseren en de resultaten hier melden. Het lijkt erop dat Randy je toch echt uitnodigt.........zou ik ook een relnicht zijn? :eek:

Willem2
2 juli 2008, 18:39
Het lijkt erop dat Randy je toch echt uitnodigt.........zou ik ook een relnicht zijn? :eek:

Ik zou zeggen ga eens naar Thailand met Mauriceyep ;)

rplover
2 juli 2008, 18:41
Misschien een idee dat je naar Thailand gaat rplover, dan kun je daar ter plaatse met Randy deze discussie verder oppakken, analyseren en de resultaten hier melden. Het lijkt erop dat Randy je toch echt uitnodigt.........zou ik ook een relnicht zijn? :eek:
Ik zal wel één of andere Thaise achter den hoek zoeken, of ene Anna in GT of zo, kan ik ook kunstwerkjes bewonderen op 't armpie, lekker dichtbij en toch helemaal niet zo duur :D
:wink:

VJ
2 juli 2008, 18:53
Morgen verkassen we naar Koh Chang voor een paar nachten, mooie bungalow voor 10 € / nacht. Ik zal je de foto's wel laten zien :thefinger

Hmmm ... Koh Chang ... daar hebben ze zelfs een hotel naar me vernoemd ...

299

:smile: VJ

rplover
2 juli 2008, 19:24
http://i187.photobucket.com/albums/x11/rplover_1983/vjhotel.jpg

Randy
3 juli 2008, 05:03
Ach, roos mannetje, je hebt blijkbaagevonden.r een thai-roos-brilletje

Kijkkijkkijk, RPL kan de discussie niet winnen en gaat weer schelden...


Vraag aan iedereen wat een maand Thailand kost, en je gaat een budget te horen krijgen van 2500 euro, en dat je dan nog niet te veel moet neuken, of dat je er los over gaat.

Iedereen praat NIET namens mij, check je boek met logica argumenten nog eens... Typisch argument van een overschreeuwer...



Realiteitszin, Randy, niet meer of minder dan dat.

Ik zit in de Thaise realiteit, jij op een virtueel internet iets over Thailand te bleren zonder er geweest te zijn. Keep on going, RPL...



Geef toch gewoon toe dat je als toerist, en als ik naar Thailang ga, ga ik niet om dorst en honger te lijden, veel meer kwijt bent dan wat jij nu opdoet. met je vast vriendinnetje en je budgethotels en water van de kraan.

Aannames, aannames, aannames... Gevaarlijke discussietechniek die IK niet serieus neem.

RPL, ik stop met jou deze discussie. Je gaat niet in op wat ik schrijf, je 'vergeet' de fouten die je zelf maakt in dit draadje (en geeft je ongelijk niet toe), je baseert je op info van internet zonder zelf in Thailand te zijn geweest. Moet je allemaal zelf weten, maar mijn respect voor jou daalt flink. Je doet me denken aan bepaalde Blixemse praktijken (i.e. leden van Hookers) en daar word ik niet vrolijk van.

Zo, nu naar Koh Chang! :thefinger

rplover
3 juli 2008, 09:08
Kijkkijkkijk, RPL kan de discussie niet winnen en gaat weer schelden... Waar dan, kijk Randy, als jij de grap van dat hotel niet snapt, tja, dan is je gevoel voor humor sinds je in Thailand zit ver zoek:rolleyes:

Ik zit in de Thaise realiteit, jij op een virtueel internet iets over Thailand te bleren zonder er geweest te zijn. Keep on going, RPL...
RPL, ik stop met jou deze discussie.
Wie is nog nooit in Antwerpen geweest en geeft commentaar dat daar geen zak te zien is? En nu bleren dat wij hetzelfde doen met jou, hou er wel rekening mee dat ik enkel een berekening maakte aan de hand van jouw cijfers, maar dat kan je zelfs niet hebben, en daar ga je zelfs over zeggen dat het fout is. Als je eigen cijfers niet meer kloppen, dan houdt het inderdaad op, 'Thai Real lover':love2:


Je gaat niet in op wat ik schrijf, je 'vergeet' de fouten die je zelf maakt in dit draadje (en geeft je ongelijk niet toe), je baseert je op info van internet zonder zelf in Thailand te zijn geweest. Moet je allemaal zelf weten, maar mijn respect voor jou daalt flink. Je doet me denken aan bepaalde Blixemse praktijken (i.e. leden van Hookers) en daar word ik niet vrolijk van.

Amai, jij bent wel heel erg snel op je (kort:lostit:)pikkie getrapt, Randy.
Blijkbaar neem jij alles TE serieus :D
Heb ik ooit gezegd dat Thailand slecht is?
Schelden doe ik niet, Blixemse praktijken, ssssst Randy, niet doen, je weet best dat jij tijdens je Thailandbezoekjes, toen je moderator was van dit forum, eerst alles op hookers plaatste en nadien 'copy-paste' op dit forum toepaste, toen we je er op attent maakten dat je wel mod was van dit forum en niet van hookers :teuflisch;)

Ik ga je nog een keertje tonen waarop ik me baseerde, en dat jij nadien wat begint te goochelen met 'nog goedkoper' dat doet niks af aan jouw initiële posting :lostit:
En uiteraard ga ik af op prijzen die jij geeft, en ik heb al 50 vluchten geboekt naar Thailand, jaar in, jaar uit, nooit goedkoper dan 735 euro (maar ik ben dan ook maar een Belg:love:)


Misschien, maar ik denk dat Thailand een stuk goedkoper is dan een paar bezoekjes aan een saunaclub...

Reken voor een ticket €800, voor eenvoudig hotel 12-20 € / nacht, voor een LT dame €20 / nacht (ST 10€), eten/drinken/andere pret zeer budgetafhankelijk, maar een goeie Thaise maaltijd kost je 60-100 Bht, ofwel 1,20-2 €!!! Een bier in een bar 1 €, fris idem.

Voor mij geldt dat een maand Thailand 2-3x zo goedkoop is als 3-4 saunaclubbezoekjes :eek::eek::eek:.

Wie, o wie heeft dit neergepend, Randy?
Niet rpl, maar Randy

Ik ga niet terug rekenen, maar waar maak ik dan de fouten?

En onder ons (niet verder vertellen hoor :smile2:), ik gun het je van harte, al geef je nu 3000 euro per maand uit, of 1000 euro, dat zijn mijn zaken niet, ieder doet wat hij wil, ik was enkel aan het rekenen geslagen aan de hand van je cijfers die je hier gaf.
Eigenlijk ben ik zelfs een beetje jaloers Randy, dat jij het zo goed hebt, en dan moet ik je toch wat pesten, niet? :hammer::D:baby2:

:wink:

Note rplover: eens kijken wat onze 'roze thail lover" nu serieus gaat nemen, en dat hij zijn gevoel voor humor al heeft teruggevonden ;)
Je bent op verlof, Randy, komaan, kruip vanachter je PC uit, zet een smile op je face,geniet en neuk ze, en schrijf ons van je belevenissen, straks denkt je schatje daar nog dat je echt een nors mannetje bent ;)

HotHHarry
3 juli 2008, 14:43
Ook ik heb zitten denken om Thailand eens met een bezoekje te vereeren :D

Maar na dat ik dit allemaal heb zitten lezen.... :eek:

Ik ben bang dat ik maar weer naar Brazilie ga, ben daar 3 jaar gelee geweest, en was veeeeel goeiekoper :rofl::rofl::rofl:

Maar dat durf ik nu niet meer uit te leggen, want voor dat ik het weet kloppen mijn rekeningen niet meer:confused::confused: ;);)

thesickboy
3 juli 2008, 15:06
..want voor dat ik het weet kloppen mijn rekeningen niet meer:confused::confused: ;);)

Geef alles eerst via IM eens door aan rplover, die rekent het wel even voor je na!;)

:wink:

rplover
3 juli 2008, 15:29
Geef alles eerst via IM eens door aan rplover, die rekent het wel even voor je na!;)

:wink:
Op voorwaarde dat hij niet kwaad wordt op me ;)

:wink:

Marc953
3 juli 2008, 18:33
Ach, roos mannetje, je hebt blijkbaar een thai-roos-brilletje gevonden.
Vraag aan iedereen wat een maand Thailand kost, en je gaat een budget te horen krijgen van 2500 euro, en dat je dan nog niet te veel moet neuken, of dat je er los over gaat.
Realiteitszin, Randy, niet meer of minder dan dat.
Geef toch gewoon toe dat je als toerist, en als ik naar Thailang ga, ga ik niet om dorst en honger te lijden, veel meer kwijt bent dan wat jij nu opdoet. met je vast vriendinnetje en je budgethotels en water van de kraan.
Onderhandelen? Goed en wel, maar dat kan je ook in eender welke hoerenbuurt, en dan heb je een dikke troela voor 25 euro. veel plezier, en jij gelooft uiteraard wat jij wil, volgens mij (maar wie ben ik) ben je elke realiteitszin kwijt door je Thailandliefde :baeh:
Een bungalow, kan het me al voorstellen :hammer:

:wink:

Gezien Thailand mijn tweede thuisland is (dank u vrouwke van mij) heb ik deze discussie dikwijls met pretoogjes gevolgd.
Persoonlijk ben ik al lang op zoek naar een round ticket van 440 Euro rechtstreekse vlucht. Alle tips zijn welkom !
Voor wat het logement betreft.
De bungalow in Koh Chang zal wel een blokhutje zijn met minimaal comfort. Zeker geen airco maar een gewone luchtventilator ("van")
Hetzelfde verhaal voor het logement in Pattaya. Als je tussen de hoeren en het nachtlawaai wil wonen vind je daar overal goedkope locaties. Wil je echter wat comfort zal je toch iets meer moeten afdokken.
En dan is die 2.500 Euro zeker een realistisch bedrag !

Duitslandvaarder
3 juli 2008, 20:30
2.500 Eurie zijn voor mij zo'n tien topdagen in de club.
Waar heb je die tickets voor 440 gekocht? Zijn er geen arrangementen?

Randy
4 juli 2008, 04:28
...
De bungalow in Koh Chang zal wel een blokhutje zijn met minimaal comfort. Zeker geen airco maar een gewone luchtventilator ("van")
Hetzelfde verhaal voor het logement in Pattaya. Als je tussen de hoeren en het nachtlawaai wil wonen vind je daar overal goedkope locaties. Wil je echter wat comfort zal je toch iets meer moeten afdokken.
En dan is die 2.500 Euro zeker een realistisch bedrag !

De bungalow is idd een blokhut. Nooit beweerd dat het een luxe bungalow is. Wel met airco (geen van, dat is een auto, en ook geen fan (ventilator)) en TV, en goede douche. Prijs inc ontbijt voor 2 personen 600 B.

Je opmerking over tussen hoeren en lawaai is zacht gezegd flauwekul :angryfire. In bijna elk hotel in Pattaya slaap je tussen farangs en thaise dames. Herrie vind je ook bij duurdere hotels (vb Flipper House op Soi7, Lek hotel 2nd road). Ik sliep in www.jasminemansion.com (http://www.jasminemansion.com). Kijk zelf maar. Daar betaalde ik 600 B / nacht voor kamer met balkon, zonder ontbijt. Met airco, douche, koelkast, TV, Wifi en dagelijkse schoonmaak.

Uiteraard betaal je meer als je meer comfort wil. Echter daar ging deze discussie niet om.

Randy
4 juli 2008, 04:32
...
Waar heb je die tickets voor 440 gekocht? Zijn er geen arrangementen?

Dat ticket vond ik op cheaptickets.nl. Directe vlucht vanaf Dusseldorf met LTU (lijndienst). Is denk ik aanbieding geweest, tot nu toe zag ik vooral prijzen voor dezelfde vlucht vanaf 700 EUR. Je kunt ook op vliegtickets.nl kijken.

Wat bedoel je met arrangementen? Incl auto en/of hotel? Daar doe ik zelf niet aan.

Randy
4 juli 2008, 04:46
...
Wie is nog nooit in Antwerpen geweest en geeft commentaar dat daar geen zak te zien is?

...

Ik niet, maar misschien kun jij een quote voor me opduiken? Wel heb ik geschreven dat ramenbuurten voor mij niks zijn en ik daarom verwacht dat SKW ook niks voor mij zal zijn. Maar zoals ook geschreven, ik laat me graag eens rondleiden door door jou, Wico en anderen.


OK even (wat mij betreft) deze discussie afsluiten.

Als ik alles teruglees is er denk ik verwarring ontstaan over een maand in Pattaya doorbrengen en een maand in Thailand (buiten Pattaya, Phuket of andere echte toeristengebieden).

Over Phuket weet ik zelf niets (niet geweest) mar ik hoor dat het er duurder is dan in Pattaya.

Pattaya is voor ons nog steeds goedkoop, maar voor de gemiddelde Thai duur. Je merkt dat aan Thais eten, en aan hotels. Als je buiten Pattaya bent (bijv Chang Mai, wel toeristisch maar toch goedkoper) kun je echt voor bodemprijzen (in onze ogen) goed terecht. Ik heb in een prima, maar oud hotel geslapen voor 300 B (6 EUR) / nacht, incl koelkast, TV en airco. Eten was vanaf 30 B (0,60 ct) voor een goede Thaise maaltijd. In Pattaya was dat meestal vanaf 50 B (1 EUR). Uiteraard kan het (veel) duurder, maar het hoeft niet.

Moraal van mijn verhaal: als je een maand in Pattaya zit, zullen je meeste kosten dames en drank zijn, en dat is persoonsgebonden (uiteraard). De rest is echt goedkoop, tenzij je graag veel betaalt, bijv voor Europees eten of een duur hotel. Up to you.

Nog even voor RPL: ja je kunt zonder meer voor 20 EUR (1000 B) een hele leuke dame meenemen voor de hele nacht. Dat je dat niet wilt geloven, ach...

rplover
4 juli 2008, 08:14
Dat ticket vond ik op cheaptickets.nl. Directe vlucht vanaf Dusseldorf met LTU (lijndienst). Is denk ik aanbieding geweest, tot nu toe zag ik vooral prijzen voor dezelfde vlucht vanaf 700 EUR. Je kunt ook op vliegtickets.nl kijken.

Goede raad is altijd welkom, Randy, waarvoor dank.
Dit zijn uiteraard de sites waar ik op boek, en meestal ook vanuit Frankfurt. Alleen ben ik er vergeten de transferkosten van (in mijn geval) Antwerpen naar Frankfurt bij te rekenen, en terug, ben je al gauw xxx euro kwijt, hihi.
En dat is als grap bedoeld he, niet om je nog meer te kwellen, ik zou niet durven :teuflisch;)


Maar zoals ook geschreven, ik laat me graag eens rondleiden door door jou, Wico en anderen.
Tuttuttut, kans gemist :D
neen hoor, ik zal je wel ens persoonlijk rondleiden, tegen dat je terug kunt lachen. moet ik je oppikken in BKK of Pataya? :hammer:



OK even (wat mij betreft) deze discussie afsluiten.
Nog even voor RPL: ja je kunt zonder meer voor 20 EUR (1000 B) een hele leuke dame meenemen voor de hele nacht. Dat je dat niet wilt geloven, ach...
Phuket is veel duurder dan Pattaya, Randy,maar mijn liefde voor transkes he :D
En die neem ik niet me voor 20 euro per nacht, heb ik begrepen, maar versta me niet verkeerd, daar ging het niet over.
Maar nu we het er toch over hebben, ik zie weinig meldingen van je over ladyboys en andere amfibieën.
Verras me bij thuiskomst eens een keertje, daarvoor (vor het aanhoren van die verhalen) wil ik wel eens een dagje met je doorbrengen (als 't echt moet) in Gt of zo :hammer:

Enne, vooral, een prettige terugreis, enne, moet ik je komen oppikken in Frankfurt, of geraak je veilig en goedkoop thuis? :teuflisch;)


rplover - terug dikke vrienden met Randy, ikke dik en hij vriend :D

:wink:

Duitslandvaarder
4 juli 2008, 11:23
Van de D-reizen website. En nu heb ik de goedkoopste prijs opgezocht voor een basic hotel, check de datum, ook nog buiten het hoogseizoen. Het is een vijftiendaagse reis incl. het reizen zelf, zeg maar 13 dagen. Voor dat geld hebben zuinige ijsbeertjes 14 dagen plezier in de club.........


Prijsspecificatie


Hotel Nova Lodge
Thailand - Pattaya

Vliegreis, vertrek vanaf Amsterdam
2-persoonskamer, Logies/ontbijt
15 dagen (24 juli 2008 - 07 augustus 2008)

Reisgezelschap:
1 volwassenen, 0 kinderen, 0 baby's
--------------------------------------------------------------------------------

Reissom 1x 1414.00 1414.00
Calamiteitenfonds 1x 2.50 2.50
Boekingskosten 1x 22.50 22.50

--------------------------------------------------------------------------------

Totaal 1439.00

Randy
4 juli 2008, 11:38
...
neen hoor, ik zal je wel ens persoonlijk rondleiden, tegen dat je terug kunt lachen. moet ik je oppikken in BKK of Pataya? :hammer:


Ik pik jou wel op in BKK en dan gaan we naar Pattaya :freu:, wedden dat je dan nooit meer naar SKW gaat? :teuflisch



Phuket is veel duurder dan Pattaya, Randy,maar mijn liefde voor transkes he :D
En die neem ik niet me voor 20 euro per nacht, heb ik begrepen, maar versta me niet verkeerd, daar ging het niet over.
Maar nu we het er toch over hebben, ik zie weinig meldingen van je over ladyboys en andere amfibieën.
Verras me bij thuiskomst eens een keertje, daarvoor (vor het aanhoren van die verhalen) wil ik wel eens een dagje met je doorbrengen (als 't echt moet) in Gt of zo :hammer:


Is goed, ik heb je nog wel wat te vertellen over LB's / katoey ;) maar dat ga jij toch niet geloven :teuflisch



Enne, vooral, een prettige terugreis, enne, moet ik je komen oppikken in Frankfurt, of geraak je veilig en goedkoop thuis? :teuflisch;)


Dusseldorf :D



rplover - terug dikke vrienden met Randy, ikke dik en hij vriend :D

:wink:

Mmmm, teerak zegt steeds Randy pom poejie, wat zou ze toch bedoelen? :confused: (don't answer :o)

RPL & Randy, hoe meer gebekvecht hoe dikker de vriendschap :D

Randy
4 juli 2008, 11:43
... ook nog buiten het hoogseizoen. ...


(24 juli 2008 - 07 augustus 2008)

Reisgezelschap:
1 volwassenen, 0 kinderen, 0 baby's
--------------------------------------------------------------------------------

Reissom 1x 1414.00 1414.00
Calamiteitenfonds 1x 2.50 2.50
Boekingskosten 1x 22.50 22.50

--------------------------------------------------------------------------------

Totaal 1439.00

Veel geld, maar is hoogseizoen in NL, dus waarschijnlijk daarom hogere ticketprijs. Zoek eens in sept / okt?

IMO zijn dit soort arrangementen niet de goedkoopste. Ook omdat het hotel meestal niet zo basic is. Ik raad je aan alleen een ticket te kopen en ter plekke een hotel te boeken. Wil je meer zekerheid, boek dan apart een hotel voor de 1e 2 nachten, en ga dan ter plekke op zoek.

rplover
4 juli 2008, 12:22
Veel geld, maar is hoogseizoen in NL, dus waarschijnlijk daarom hogere ticketprijs. Zoek eens in sept / okt?

IMO zijn dit soort arrangementen niet de goedkoopste. Ook omdat het hotel meestal niet zo basic is. Ik raad je aan alleen een ticket te kopen en ter plekke een hotel te boeken. Wil je meer zekerheid, boek dan apart een hotel voor de 1e 2 nachten, en ga dan ter plekke op zoek.
Heb dit effe voor jou gedaan, niks goedkopers te vinden dan 765 euro, Randy.
Er staan wel goedkopere prijzen bij LTU, maar ALLEN niet beschikbaar.
Ik vrees dat het er niet beter op gaat worden met die duurdere brandstofprijzen, de maatschappijen rekenen spijtig genoeg door naar de klant.
Ik zal vlug moeten zijn om die amfibietjes eens gaan te bezoeken.
Een hotel boek ik ook steeds ter plaatse, komt goedkoper uit, of zelf boeken op internet, via een travelagency is het meestal wel duurder.
Maar dan sta je daar, hotelletje van 360 euro per maand, een ticket van 750 euro, en dan ben je nog geen stap vooruit, heb ik nog niet geneukt en gegeten en gezopen he :D
Maar soit, we zullen het wel eens uitvechten in een of andere club, in 't skw rijden te veel flikken rond :teuflisch

tot heel binnenkort he pom poejie, neen, ik ga niet insinueren wat dat ook maar kan zijn :hammer:

Randy
21 juli 2008, 23:45
Het enige Hilton hotel waar je NIET wilt verblijven... Bangkok Hilton (http://www.youtube.com/watch?v=oy880cLxRvw)

Randy
30 juli 2008, 10:02
Een zeer goede Engelstalige blog is die van de Pattaya Ghost (http://www.pattayaghost.com/). Een 'must read' voor mensen die er geweest zijn, of er heen willen gaan, absolute aanrader!

Ontspannen maar scherpe en humoristische schrijfstijl. A la RPLover als-ie van de kamer komt :D.

rplover
30 juli 2008, 12:59
Een zeer goede Engelstalige blog is die van de Pattaya Ghost (http://www.pattayaghost.com/). Een 'must read' voor mensen die er geweest zijn, of er heen willen gaan, absolute aanrader!

Ontspannen maar scherpe en humoristische schrijfstijl. A la RPLover als-ie van de kamer komt :D.
Wow, ik heb mijn vakantielectuur gevonden :lostit:
Randy, wanneer vertrekken we? :hammer: Ik zie daar overal het woord "ladyboys", vertzakske en pervert ventje dat ik ben, niet Rex? :teuflisch;)

:wink:

foots
26 september 2008, 13:50
Beste RPlover,

Als je trans zoekt vindt je die in Pataya en in Phuket.
In Phuket zelfs van de knapheid Eva, Loredana, Michelle, etc. echt wouw !

Ik beken zelfs zo verschrikkelijk ongelofelijk mooi dat ik een keer een volledig geopereerde heb meegenomen naar een hotel. Helaas voor mij kon ik mijn brein niet omschakelen en kreeg ik ondanks de prachtige "dame" met goede vaardigheden geen gevoel (lees locale verharding) en ging ik moe en onvoldaan weer hotelwaards.

Ik verzeker je mooier dan de mooiste uit Oedt. En goedkoper dan een kwartiertje plezier in Duitsland.

Groet, Foots (en het is er erg goedkoop, hotels, eten, kleding, dames en transen).

rplover
26 september 2008, 21:54
Beste RPlover,

Als je trans zoekt vindt je die in Pataya en in Phuket.
In Phuket zelfs van de knapheid Eva, Loredana, Michelle, etc. echt wouw !

Ik beken zelfs zo verschrikkelijk ongelofelijk mooi dat ik een keer een volledig geopereerde heb meegenomen naar een hotel. Helaas voor mij kon ik mijn brein niet omschakelen en kreeg ik ondanks de prachtige "dame" met goede vaardigheden geen gevoel (lees locale verharding) en ging ik moe en onvoldaan weer hotelwaards.

Ik verzeker je mooier dan de mooiste uit Oedt. En goedkoper dan een kwartiertje plezier in Duitsland.

Groet, Foots (en het is er erg goedkoop, hotels, eten, kleding, dames en transen).
Wherever Foots, als ik moest transjes zoeken vind ik die ook in België en Nederland EN Duitsland ;)
Het probleem is al eerder omschreven, ik geef geen 2500 euro uit aan vliegticketen en hotels en zo verder om een Thais transke te willen ontmoeten :D
Randy zou zich omdraaien in zijn graf als hij dit leest, maar er bestaan geen goedkope vliegticketen aan 450 euro, en ik ga niet slapen in luizenhotelletjes om wat uit te sparen :loud:
Dus het is echt niet goedkoper dan hier iets te zoeken, je moet de full service prijs rekenen.
Maar dat was en is naast de kwestie zeker :lostit:
Ik weet het, maar ben nu niet in een transperiode, ben meer in een Shakira en Mercedesbui. Wanneer ga ik die weer zien he?


Als nu Randy niet opstaat uit de doden, dan snap ik er helemaal niks meer van, ons eerst wijsmaken dat hij stopt, na 35 dagen de stukken ervan af neuken in GT, en niet meer durven schrijven :thefinger
Ik had anders verwacht van een echte vent als Randy. Of is hij dan toch maar een mietje? :teuflisch

:wink:

blijemotorrijder
25 oktober 2008, 17:00
Vrijdag 7 Nov. heb ik na een Thailandvakantie denk ik toch wel weer zin om naar GT te gaan.
eea. onder voorbehoud. (misschien heeft TH mij te veel uitgeput)
Ik denk toch dat ik op 7/11 naar F39 ga (of toch naar GT ?)
Kortom ik weet het nog niet en het wordt een van die twee.
Hier in Thailand heb ik me de afgelopen week helemaal suf geneukt.
Vanavond gewoon even niet en gewoon vroeg naar bed.
Dat gogo leven is slopend.

longdivision
30 december 2008, 17:28
Bangkok was niet bijster duur, ticket was 600eu, per dag zo'n 20eu opgemaakt. Ik zat in een goed hotel, met ontbijt (prijs was 23eu/nacht, ivm Twin kamer), eten kon om de hoek in dure dure Lang Suan straat, op zo'n 100m van het hotel. Voor 50baht (1eu) was ik goed vol, ik dronk flessen water van de 7-Eleven (12 baht / 25cent) per 1.5Liter)

Het is wel te doen, ik ben toch niet zo'n bierdrinker en Heineken slingeren ze overal naar je kop toe (even bukken ;)) Dit inclusief BTS daypass van 120 baht (2.50eu).

McDonald's is zo'n 2eu per menu, met gratis sauzen. Het bekende ijshoorntje is 9baht (20cent). Amerikaanse tenten als de McD's zijn duur voor Thaise begrippen. Shoppen kost NIKS, behalve als je per se de grote malls in wilt.

Taxi's zijn ook goedkoop en vanuit Patpong kon ik nog de taxi pakken (na afdingen) voor 80baht (1,60/eu) naar het hotel. Vrouwtjes pik je op via de bekende thaise datingsites, die zijn gratis. Zo hoef je helemaal niks aan vrouwen (ST / LT) uit te geven, behalve eten of shoppen ;)

Het is goed te doen hoor. Btw, Soi Cowboy is NICE :D

boebel 2
8 februari 2009, 18:34
als ik dit zo lees dan zal je meisje niet lang meer bij je zijnze zou wel gek zijn 5€ per dag als ze ergens anders 1000 bhat per dag kunt vangen en ik kom al 12 jaar in thailand maar dit heb ik nog nooit gehoorden als ze niet meer krijgt is ze zo weg.

123freek
16 februari 2009, 17:16
Even wat ( pakket ) prijzen over internetten in Thailand febr 2009
Ik internet mobiel met een blue tooth verbinding met mijn mobiele telefoon.
40 uur 149 Bath geen data limiet
140 uur 399 Bath geen data limiet
Onbeperkt aantal uren 999 Bath geen data limiet.
Geldigheidsduur van de overéénkomst 31 dagen
De uren die je daar na nog over hebt ben je kwijt.
Het is langzamer dan adsl maar werkt verder perfect in heel thailand.

foots
16 februari 2009, 18:10
Heren, beren,

Longdivision, slik u bent een Hollander dat weet ik zeer zeker. Ik vind het bijzonder knap om 20 euro op te maken als het hotel al 23 euro per dag kost.

Verder vind ik het knap uitgedoktert hoe goedkoop het kan en daarmee vat ik al het positieve wat ik erover kan zeggen meteen samen.

Ongelovelijk wat sommige mensen al niet doen, werkelijk ongelovelijk !

Groet, Foots :wink:


Bangkok was niet bijster duur, ticket was 600eu, per dag zo'n 20eu opgemaakt. Ik zat in een goed hotel, met ontbijt (prijs was 23eu/nacht, ivm Twin kamer), eten kon om de hoek in dure dure Lang Suan straat, op zo'n 100m van het hotel. Voor 50baht (1eu) was ik goed vol, ik dronk flessen water van de 7-Eleven (12 baht / 25cent) per 1.5Liter)

Het is wel te doen, ik ben toch niet zo'n bierdrinker en Heineken slingeren ze overal naar je kop toe (even bukken ;)) Dit inclusief BTS daypass van 120 baht (2.50eu).

McDonald's is zo'n 2eu per menu, met gratis sauzen. Het bekende ijshoorntje is 9baht (20cent). Amerikaanse tenten als de McD's zijn duur voor Thaise begrippen. Shoppen kost NIKS, behalve als je per se de grote malls in wilt.

Taxi's zijn ook goedkoop en vanuit Patpong kon ik nog de taxi pakken (na afdingen) voor 80baht (1,60/eu) naar het hotel. Vrouwtjes pik je op via de bekende thaise datingsites, die zijn gratis. Zo hoef je helemaal niks aan vrouwen (ST / LT) uit te geven, behalve eten of shoppen ;)

Het is goed te doen hoor. Btw, Soi Cowboy is NICE :D

longdivision
17 februari 2009, 17:37
NL ja ;)

Verder had ik het over wat ik uitgaf (uitgezonderd hotel, uiteraard). Het kan dus WEL voor die 20eu per dag. Maar even naar een disco (bv Gazebo) kost iets meer dan de 20eu. Je betaalt voor ambiance, net als in NL. Maar er is niemand die je tegenhoudt om honderden euro's per dag op te maken.

Wat betreft de vrouwen, je HOEFT niet per se voor de betaalde liefde te gaan, er zijn ook andere opties, zoals ik al aangaf. Trouwens, er zijn al goede hotels vanaf 7EU /dag.

ein-steen
17 februari 2009, 18:54
welke hotels? Longdivision

carrera-gt3
17 februari 2009, 22:31
Ik denk da ie bepaalde condo,s bedoelt............maarrr ik vind het knap hoor zo,n laag
budget, ik ga uit van 4 a 5000 bath per dag en dan doe ik het nog rustig aan zonder
de hotel kosten .

Zakkenleger
18 februari 2009, 05:17
Ik denk da ie bepaalde condo,s bedoelt............maarrr ik vind het knap hoor zo,n laag
budget, ik ga uit van 4 a 5000 bath per dag en dan doe ik het nog rustig aan zonder
de hotel kosten .

Misschien een condo, maar er zijn zat guesthouse achtige hotels te vinden (meestal minder dan 10 kamers totaal) voor tussen de 400 en 700 baht. Prijs is afhankelijk van luxe, locatie en vooral het seizoen (hoog/laag). Het kan nog goedkoper maar dan heb je geen airco, geen koelkast, geen tv.

In de door mij genoemde prijs zit wel de hotelservice: dagelijkse schoonmaak etc, maar geen ontbijt.

Mijn laatste kamer was een kamer-en-suite (zit deel en slaap deel), 2 TVs en 2 dvd spelers, prima badkamer (douche, geen bad). Canterbury Tales Cafe in Pattaya, 500 B / nacht. Andere faciliteiten: gratis Wifi, gratis DVD bibliotheek.

Als je naar een grote hoteltoren gaat ben je meestal meer tot veel meer dan het dubbele kwijt, maar krijg je daar wat mij betreft niets meer en eerder minder voor terug.

Wat iemand uitgeeft aan drank en dames is uiteraard persoonlijk maar de prijsdiscussie is al eerder in dit draadje gevoerd (met RPL in de rol van Ongelovige Thomas ;)).

ein-steen
18 februari 2009, 06:23
?

Zakkenleger
18 februari 2009, 07:10
?

??

ein-steen
18 februari 2009, 07:27
V(r)AAG !!!!!!!!!!

Zakkenleger
18 februari 2009, 09:46
Welke vraag? Over vaag gesproken... ;)

ein-steen
18 februari 2009, 14:00
Hotels? Kwaliteit? Voorzieningen? enz. Noem eens namen.
Gekneuter met slaap voor 50 baht da geloof ik wel.

TT Man
18 februari 2009, 14:31
Deze rubriek heet blijkbaar niet voor niets 'Thailand voor dummies':hah:

ein-steen
18 februari 2009, 17:16
ja heb ook van die boeken gelezen maar kwam daar wel verder mee dan de ...... informatie hier

Zakkenleger
18 februari 2009, 18:17
ja heb ook van die boeken gelezen maar kwam daar wel verder mee dan de ...... informatie hier

Als de gegeven info je niet bevalt dan zoek je het toch lekker zelf uit. :moon:

Ga je, nadat je geweest bent, dan wel de betere info geven? :sleep:

ein-steen
18 februari 2009, 23:27
Beste zakenleger

Ik ben het volstrekt met u eens, ik zal u bestrijden met elk wapen dat ik heb, maar ik zal uw recht te zeggen wat u wilt, verdedigen óók met elk wapen dat ik heb.

groet,

ein-steen

longdivision
19 februari 2009, 15:16
welke hotels? Longdivision

Sawasdee Hotels (o.a.)

ijsbeer11
1 januari 2010, 08:21
Leesnu pas voor het eerst dit topic.
Ben afgelopen zomer met mijn vriendin Thailand geweest in zowel Bangkok als Phuket

In Bangkok overheerste het metropool gevoel, maar wel veel mogelijkheden om te neuken
In Phuket veel massagesalons die er op het oog onschuldig uitzien maar waar je tegen een bijbetaling voor alles terecht kan.

Het is niet mijn ding, de sex scene in Thailand

Zakkenleger
1 januari 2010, 10:58
...
Het is niet mijn ding, de sex scene in Thailand

Laat volgende keer je vriendin thuis. Die neem je toch ook niet mee naar de saunaclubs? ;)

foots
2 januari 2010, 03:01
ijb11,

Ik weet dat je me niet mag, maar dat komt echt nog ooit. Met vriendin naar Thailand, hahahahahahahah dat is het toppunt ! Dan zal het inderdaad een kwelling zijn geweest. Ik zal nog wat zout in je wonde gooien door hier te stellen dat je voor de prijs van de vliegticket van je vriendin in thailand je piemeltje eraf had kunnen neuken, laat staan voor de kosten van haar freet, de kleren en de sierraden die ja daar gekocht zou hebben voor deze toekomstige ex-echtgenoot.
Tja mijn Belgisch collega's zeggen altijd dat je niet met een krat bier naar de kroeg gaat en dat is hetzelfde als met je vriendin naar thailand gaan.

Mocht je echt een keer zwaar hardcore azie willen doen, ga dan eens naar Angeles City in de Filipijnen, dan maak je nog eens wat mee. Ik geef je graag tips, maar uiteraard zijn die beperkt bruikbaar als je je vriendin meeneemt

Groet, Foots , en mijn jaar is weer heerlijk begonnen :wink2:

gorky
3 januari 2010, 23:27
Foots,

Je bent een man van deze wereld, nu het zout in de wonde doet de meeste op dit moment geen pijn omdat ze in de trance zijn van verliefdheid. Een man die verliefd is geeft zijn hele hebben en houwen voor deze thai-vrouw waar je dan van spreekt van deze sieraden, tiket, kleren, ....zijn nog maar peanuts, wat van de bruidschat(10tallen duizende euros), de villa die ze willen(??duizende euros), de verzorging van de family, kort ze maken je verantwoordelijk voor al hun verlangens en verwachtingen. Wat krijg je daarvoor: een gefaakte relatie want als de centen erdoor zijn is ook deze eens zo lieve Thai ervandoor en blijf je achter met een lege rekening en de ontnuchtering van je relatie. De meeste van deze relaties waren toch al gebaseerd op de angst hun lieve Thai te verliezen, wat zij perfect weet, hun meestereigenschap het bespelen van de man zijn emoties en sexuele drift. Zij op haar beurt gaat op zoek naar een volgende sponsor of was daar ondertussen al meebezig of gaat terug naar een van haar echte geliefde in Thailand of elders, waar men de hele tijd niets heeft van afgeweten. Deze geliefde weet meestal van dit hele project af want hij heeft hiervan ook zijn voordeel. Een andere meestereigenshap is hun leugentjes om bestwil, alle middelen die hun doel dienen zijn ok voor hun en de man in kwestie is toch in trance zo hem stoort het ook niet, hij kan niet meer denken want al de energie zit op een lager niveau(denken met de dick). Dat men met zijn Thai vriendin naar Thailand gaat is om je nog meer in trance te brengen zodat het hele sprookje, de vrouw van je leven, de enige echte liefde voor eeuwig zeker geloofd. De hele family doet uiteraard mee want het gaat ook om hun toekomst, de farang onze melkkoe (sponsor). De family laat je zien hoeveel ze om je geven, jij de droomprins, hun geliefde schoonzoon(de moeder/vader wil ook geld), de nieuwe vader van hun kinderen waar je moet voor gaan zorgen(lees onderhouden met geld en voorzien van de meeste hightech stuff,pc webcam,gsm,....om in kontakt te blijven met hun moederland). Eenmaal terug in nederland wordt er verder gewerkt aan de trance, geholpen door de andere Thai-vriendinnen die hier met eenzelfde project bezig zijn. Ze laten je geloven dat jij de enige lieve en vriendelijke man bent en dat al hun vorige relaties hier in Nederland het aan hun partner lag dat deze relatie stuk liep. Nu ja dat is ook zo omdat deze man wakker geworden was uit zijn trance en de hele opzet doorhad of dat hij niet voldoende geld meer wilde investeren in hun Thai-leventje. Als het ophoudt met sponseren vinden de meeste Thais wel een reden om je emotioneel en mentaal te pijnigen. Als de vriendelijke manier niet meer helpt dan maar op de hardere manier. Als laatste hulpmiddel dreigen ze ermee je te verlaten en dit dreigen wordt ook realiteit als ze niet dat krijgt wat ze verlangt. Dit is het moment waar de trance stopt en men terug in de realiteit komt. Welkom terug op de planeet aarde met een ervaring rijker die je financieel, emotioneel, mentaal en fysiek op een niveau gebracht heeft dat je klaar bent voor een zelfmoord poging of om je te laten opnemen in de psychiatrie. De vampier heeft je helemaal leeggezogen, letterlijk en figuurlijk. Natuurlijk zijn niet alle Thais zo gaat men dadelijk weerleggen en zeker niet deze lieve dame die met mij samen is. Niet mijn lieve vrouwtje, nouja dat kan wel uitzonderingen zijn er altijd.

Het verleden spreekt voor de toekomst en de tijd brengt je wel uit de trance en realiseer je het het hele sprookje

Dennis
4 januari 2010, 05:57
wat van de bruidschat(10tallen duizende euros)

Gorky, ik zie dat het je 1st posting is. Welkom! Ik wil je niet direct gaan afzeiken, maar een Sin Sot van 10'tallen duizenden euro's?? :confused::cool::eek: Ja, misschien voor de maagdelijke dochter van de Thaise premier. Anders niet! Voor een dame die eerder getrouwd is geweest en/ of een kind heeft en/ of als bargril heeft gewerkt is de SinSot 0,0 (in zowel baht als euro's).

Het hele principe van bruidschat (sinsot) wordt met name in het arme Isaan soms nog gehanteerd. En als er sprake is van een Farang (buitenlander) natuurlijk nog iets meer dan bij een Thai. Maar enkele tientallen duizenden euro's is onzin, tenzij je compleet debiel bent en je niet goed informeert van te voren. Per slot van rekening is Sin Sot iets ongebruikelijks voor ons en dan ga je toch even googlen lijkt me. Doe je dat niet, dan kost je naïviteit je geld. Maar da's overal in de wereld zo!

Thaise vrouwen zitten in een andere situatie (financieel, cultureel en sociaal) dan wij. Dat bepaalt hun en ons handelen. En dat geeft frictie.

Weet je trouwens wat een vrouw hier in Europa kost? :)

pvanzand
4 januari 2010, 09:07
Ik ben al enkele jaren dit forum aan het volgen en had nooit de moeite genomen om te posten laat staan mijn mening te uiten.

Tot vanmorgen bij mijn kopje heerlijke Mulberry green tea from Thailand en het lezen van Gorky zijn relaas en de reactie van Dennis hierop.

Zelf was ik Korea, Filipijnen en heb de Thai leren kennen in Hong Kong dit de laatste 6 jaren.
Verbaast was ik over de posting van Gorky en zijn verhaal, verbaast en ook aangesproken en medevoelend.

Na het lezen van dit verhaal ben ik eens gaan nadenken en naar mijn persoonlijke directe omgeving gaan kijken. Zelf was ik getrouwd met een Filipina wat me enkel 6 maanden tijd heeft gekost en inderdaad geen extra kosten zoals onderhoud familie, bruidschat of andere extreme kosten.

Terug naar de kern van de zaak de Thaise vrouwen dan is het zo dat in mijn bekende kring 5 personen heb met een dergelijke ervaring als waarover Gorky spreekt.
Inderdaad de bedragen daarover kan men andere mening hebben zoals Dennis schrijft en ja het is ieder van ons zijn eigen verantwoordelijkheid. Het financiele wordt inderdaad door de beide partijen overeengekomen, het is geen afpersing of diefstal hier maar een onderhandeling waarbij beide partijen akkoord gaan.
Nu als je wilt dat je lieve Thai bij je blijft zal je je aan je afspraken moeten houden zoniet is ze wel degelijk weg met een andere sponsor.

Bij deze 5 bekenden zijn er 2 persoonlijke vrienden waarvan er eentje reeds wel deze zoals men schrijft 10tallen duizenden heeft betaald als zogenaamde sin sot en dit niet voor de maagd of de dochter van de premie maar wel voor een working girl met alle respect voor deze vrouw, waar kan ze dat ooit verdienen, wel spijtig voor mijn vriend want dit geld is ondertussen verdwenen in de casino's.

Bij mijn andere vriend is het verhaal een ietsje anders daar verdween geld uit de kassa van de zaak wat dan ook nodig was om gaan te gokken. Als ze dan geconfronteerd worden met het probleem dan is de oorzaak steeds dat ze gedronken hebben en dat de drang naar gokken groter was dan hunzelf.
Inderdaad zitten de Thaise damens in een andere situatie, ze hebben een onderdrukte opvoeding gehad en zoeken hier een beter leven in onze westerse wereld.
Hoe ze daar mee omgaan is voor ieder individu anders.
Men kan wel de naakte feiten onder ogen zien en zich realiseren wat er in onze direkte omgeving afspeelt.
Als ik dan in mijn direkte omgeving kijk zie ik dat het verhaal van Gorky wel overeenstemd met deze realiteit. Dat het fout loopt als ze beginnen te drinken (alcoholverslaving) en dat ze hun zuur verdiende centen(van hunzelf en hun man) verspelen op de gokkasten of in de casino's.
De mannen op hun buurt willen geen gezichtsverlies lijden, laat staan hun ego te verliezen of hun Thaise vrouw.
Zoals Gorky schrijft ze zitten in een trace tot ze het zelf realiseren waarna ze zelf hun blunder inzien en er dan met niemand durven over te praten dan maar doofpot.

Zakkenleger
4 januari 2010, 13:45
Hoewel ik niets wil afdoen aan de ervaringen van Gorky en pvanzand is dat toch niet het hele verhaal. Het klopt dat in Aziatische culturen de meerverdiener ook meer bijdraagt dan de minderverdiener in een relatie. Dat is in onze westerse cultuur overigens niet anders, hooguit wat bedekter.

Daarnaast geldt dat in Azië de sociale voorzieningen stukken minder zijn dan hier, en de armoede ook een stuk groter. Dus geld speelt dan ook domweg een grotere rol, ook in relaties, dan bij ons. Als je genoeg geld hebt, hoef je je er ook niet zo druk om te maken. Denk ook aan de bekende Maslowpyramide (http://nl.wikipedia.org/wiki/Piramide_van_Maslow).

Ja er zijn slimme tantes die haarfijn de verblinde westerling financieel uitknijpen. Toch denk ik niet dat dat nou zoveel meer voorkomt dan hier in het westen. Kijk ook naar verliefde beertjes die duizenden euro's wegbrengen naar gehaaide DVPs. Ik heb er al vele meegemaakt in de clubs, of over gehoord van dames. Of kijk naar mannen die een relatie proberen te 'kopen'. Dat werkt zelden, niet bij Aziatische vrouwen en ook niet bij westerse.

Ik heb het al eerder geschreven: ik ben nog nooit belazerd door een Thaise dame, terwijl daar best mogelijkheden voor waren.

Ik ken ook genoeg voorbeelden van succesvolle relaties tussen een Aziatische vrouw en een westerse man. De crux zit hem denk ik vooral ook om elkaars cultuur te leren begrijpen en accepteren. Dat is niet altijd makkelijk, maar als het lukt is zo'n relatie misschien wel steviger dan één tussen 2 westerlingen. Zie ook het aantal relaties hier wat al dan niet in tranen eindigt...

Succesvolle relaties zijn ook niet nieuwswaardig dus zul je daar ook weinig over lezen of horen.

rplover
4 januari 2010, 14:02
Leesvoer voor iedereen die Thailand wil bezoeken. (http://www.stickmanbangkok.com/)
Deze website bevat een schat aan info.
En dit stemt tot nadenken: "Thai Bargirl / Girlfriend Investigations" (http://www.stickmanweekly.com/ThailandBargirlInvestigations.html)

erpee ;)

Zakkenleger
4 januari 2010, 17:20
Toch getriggerd door de voorgaande discussie herinnerde ik me opeens weer wat een wandelmaatje in Thailand meemaakte. Het is niet alles droefenis.



A friend of mine has found out what it means to be married into a Thai family. A few years ago he married a beautiful bar girl, she quit the bar and with his financial backing she started a laundry business. Didn't bring in lots of money but it was OK and with a little money from him she could provide for herself and her family. All good so far and they lived happily in LOS.

More than a year ago he got down on his luck, his investments went south and he couldn't pay for her anymore and went almost broke. He got depressed and feared that he would lose her. He didn't see any possibility to earn money (he was nearly sixty when this happened). He even seriously considered suicide! When he finally swallowed his pride and told her about his financial problems, she simply said: don't worry teerak, family will take care. And they did! Even though her family wasn't rich, they did come through: brothers, sisters, parents, everyone chipped in a little bit to get my friend some money. Give it, not lend it! This gave my friend the courage he had lost and little by little he managed to get himself out of the financial shit. He has now a little internet business going which brings in a little money, and he works like hell to grow the business. They live very sober now, but he has good hopes to get back on track.

He tells me he had never expected, given all the horror stories about farang being dumped when they ran out of money, that his Thai in-laws would support him so much!

Dennis
4 januari 2010, 17:35
Leesvoer voor iedereen die Thailand wil bezoeken. (http://www.stickmanbangkok.com/)
Deze website bevat een schat aan info.
En dit stemt tot nadenken: "Thai Bargirl / Girlfriend Investigations" (http://www.stickmanweekly.com/ThailandBargirlInvestigations.html)

erpee ;)

Stickman! Yep, een autoriteit op dit gebied, hoewel zijn mening natuurlijk wel ZIJN mening is. Maar zijn blik op zaken is vaak wel redelijk juist, dankzij of ondanks de gekleurde bril waardoor hij zaken ziet.

Ik zou ook het boek van Stephen Leather "Private Dancer" willen aanbevelen. Behalve dat het een leuk boek is, geeft het ook goed de culturele verschillen weer. Volgens mij is het boek nog steeds als PDF gratis te downloaden (omdat Stephen Leather's uitgever het niet durft te publiceren), maar het is door Leather ook in eigen beheer geprint en online te bestellen als paperback. Op z'n minst leuk leesvoer als je richting Bangkok vliegt en misschien leer je er nog wat van.

Dan even inhoudelijk: Ten eerste ontken ik niet dat er Farang zijn die heel veel geld betalen voor de bruidschat (of Sin Sot in 't Thais). Eerder noemde ik dat debiel. Dat is misschien te grof uitgedrukt, maar heel dom is het zeker. Als je Stickman's site regelmatig bezoekt (en ik probeer in ieder geval Stickman's Weekly Columm op zondag te lezen), dan heb je al snel door dat de Sin Sot een manier voor bepaalde Thais is om legaal makkelijk aan geld te komen. Je kunt meegaan in die Thaise traditie, maar 10.000 euro of meer is echt absurd! Dat zullen zelfs Thais (behalve dan je Thaise vrouw en haar familie) met me eens zijn. In feite is het allemaal symbolisch (mede om te laten zien dat de dochter des huizes een goede huwelijkskandidaat is, hetgeen met een bargirl natuurlijk zeer ongeloofwaardig is, met alle respect voor deze dames overigens!). 100.000 baht is echt meer dan genoeg, tenzij je echt een keurige high society Thaise trouwt.

Ten tweede zal ik al die horror-verhalen ook niet ontkennen. Ik lees de fora ook, evenals Stickman's Weekly. Maar juist door mee te blijven doen aan die onzin, hou je het in stand. De druk van de familie om zoveel mogelijk geld uit de Farang te persen zal er zijn. Als je hier telkens aan toegeeft, los je dat niet op, maar maak je het alleen maar erger.

Nu zijn Thais niet per definitie slecht, zeker niet. Per saldo misschien wel aardiger dan wij westerlingen. Maar hebzucht is altijd al een slechte menselijke eigenschap geweest en de pracht en praal van Bangkok is uiterlijke schijn. Iedereen die wel eens in Isaan is geweest kent de armoede daar. Kun je het een Thaise dame dan nog kwalijk nemen? Ja, maar op z'n minst begrijp je haar motieven wel.

ijsbeer11
5 januari 2010, 16:22
Even een reactie op het bericht van Foots en Zakkenleger die mij gequote hebben

Volgens mij ben ik duidelijk geweest over mijn mening: de sexscene in Thailand is niet mijn ding.
Misschien komt het omdat ik 23 jaar oud ben en ik niet naar Thailand MOET om te neuken. Mijn vriendin thuislaten? Waarom zou ik? Zij werkt heel het jaar net zo hard als mij, en om te neuken hoef IK niet 12 uur in een vliegtuig te zitten. Ik ga 12 uur in een vliegtuig zitten voor iets wat ik hier niet heb, namelijk mooie stranden, lekker eten, en een lekkere vakantie. Om te neuken rij ik met 140 over de snelweg en ben ik met een half uurtje in Bruggen.

Maar goed, misschien als ik er zo uit zou zien als jullie dat ik jullie mening kon delen:thefinger:

En Foots, ik heb echt geen hekel aan je, dat is een aanname die je doet op basis van....?

IJSBEER 11, die naar Thailand gaat voor zijn rust en naar Bruggen om te neuken!

rplover
5 januari 2010, 16:53
Even een reactie op het bericht van Foots en Zakkenleger die mij gequote hebben

Volgens mij ben ik duidelijk geweest over mijn mening: de sexscene in Thailand is niet mijn ding.
Misschien komt het omdat ik 23 jaar oud ben en ik niet naar Thailand MOET om te neuken. Mijn vriendin thuislaten? Waarom zou ik? Zij werkt heel het jaar net zo hard als mij, en om te neuken hoef IK niet 12 uur in een vliegtuig te zitten. Ik ga 12 uur in een vliegtuig zitten voor iets wat ik hier niet heb, namelijk mooie stranden, lekker eten, en een lekkere vakantie. Om te neuken rij ik met 140 over de snelweg en ben ik met een half uurtje in Bruggen.

Maar goed, misschien als ik er zo uit zou zien als jullie dat ik jullie mening kon delen:thefinger:

En Foots, ik heb echt geen hekel aan je, dat is een aanname die je doet op basis van....?

IJSBEER 11, die naar Thailand gaat voor zijn rust en naar Bruggen om te neuken!
En ik quote op mijn beurt jou :biggrin:
We zitten hier op een hoerenloperssite, en dan gaan de mensen er automatisch van uit dat je gaat om te neuken, als je in dit topic post, het gaat after all niet over tempels bezichtigen op dit forum:biggrin:

Dus kan ik Foots begrijpen, je neemt ook je eigen steak niet mee op restaurant toch :gruebel:
En zoals je zelf zegt, een halfuurtje bollen en je kan je gangen gaan.
Indien je reisinfo zoekt voor koppels in Thailand, ben je echter niet op de juiste plaats hier (euh, jij bent wel op je plaats op dit forum, maar je gaat hier geen enkele nuttige info vinden ;) over wat jij zoekt in Thailand)

Verder was er niks mis met je posting, en zijn de reacties enkel gekomen omdat we enkel aan neuken denken, en niet aan lekker relaxen met de vriendin in Thailand, wat uiteraard ook best kan :smoke:

erpee ;)

Zakkenleger
5 januari 2010, 17:03
Volgens mij ben ik duidelijk geweest over mijn mening: de sexscene in Thailand is niet mijn ding.


Kan zijn. De vraas is alleen: waarom niet? En kun je daar over oordelen als je alleen met je vriendin in Thailand bent geweest? Ik denk van niet, maar dat is uiteraard allleen mijn mening.

Omdat je niet uitlegde waarom je de sexscene daar niet jouw ding vond (nog steeds niet, trouwens) moet je niet raar staan te kijken als mensen je (in jouw ogen) verkeerd begrijpen.

Dennis
5 januari 2010, 17:10
Misschien komt het omdat ik 23 jaar oud ben en ik niet naar Thailand MOET om te neuken.

Waarom dan wel naar Brüggen?

Je zult trouwens de 20'ers de kost moeten geven die in Bangkok of Pattaya rondstappen. Het is echt een misvatting om te denken dat alleen oude(re) mannen naar Thailand reizen.

Dat de sexscene in Thailand niet ieders ding is, is prima. Kan. Maar omdat het hier niet wordt toegelicht (wat op zich niet perse hoeft), krijg je natuurlijk wel weer speculaties.

IJsbeer11 gaat naar tropische oorden voor mooi weer, mooie stranden en lekker eten. Perfect! Maar jongen, één van de mooiste dingen in het leven doe je daar dan niet? Da's is echt zonde!

ziane
5 januari 2010, 17:28
Misschien houdt ijsbeer11 niet zo van Thaise vrouwen en gaat ie liever naar Bruggen om daar wel te gaan neuken....

Dennis
5 januari 2010, 17:35
Misschien houdt ijsbeer11 niet zo van Thaise vrouwen en gaat ie liever naar Bruggen om daar wel te gaan neuken....

Dat lijkt me niet, hij heeft het over "niet naar Thailand MOETEN om te neuken". Als je 23 bent, je jezelf er niet onaardig ziet uitzien EN een vriendin hebt, dan zou je überhaupt niet naar Brüggen hoeven lijkt me. Dan hoort een relatie nog spannend te zijn. Ik zou ook een verhaal kunnen ophangen dat de jongedames van tegenwoordig ook in sexueel opzicht wat ruimdenkender zijn, dus dat "oudere" mannen thuis niet krijgen wat ze in een club of in Thailand wel krijgen. Bij een jonge vent gaan die redenen niet zo snel op. Dacht ik althans..

ziane
5 januari 2010, 18:05
Dat lijkt me niet, hij heeft het over "niet naar Thailand MOETEN om te neuken". Als je 23 bent, je jezelf er niet onaardig ziet uitzien EN een vriendin hebt, dan zou je überhaupt niet naar Brüggen hoeven lijkt me. Dan hoort een relatie nog spannend te zijn. Ik zou ook een verhaal kunnen ophangen dat de jongedames van tegenwoordig ook in sexueel opzicht wat ruimdenkender zijn, dus dat "oudere" mannen thuis niet krijgen wat ze in een club of in Thailand wel krijgen. Bij een jonge vent gaan die redenen niet zo snel op. Dacht ik althans..

Ik weet natuurlijk niet waarom de sexscene van Thailand niet zijn ding is en over dat niet onaardig uitzien zijn de meningen verdeeld;)

Maar iedereen (jong, oud, getrouwd, relatie of vrijgezel) heeft zo zijn reden(en) om naar de hoeren te gaan.

ijsbeer11
5 januari 2010, 21:30
Ik val niet op Thaise vrouwen en hou alleen van hoeren neuken in de Golden Time

Duidelijker kan ik niet zijn toch, en RP de dag dat jij geen reactie op reactie geeft, dan ga ik me pas zorgen maken;)

janjanjan
5 januari 2010, 21:56
Ik val niet op Thaise vrouwen en hou alleen van hoeren neuken in de Golden Time

Mss val je wel op Thaise 'hoeren' :rolleyes:

Zakkenleger
20 maart 2010, 13:31
Alleen voor gevorderde Thailandkenners: http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Thailand

:biggrin:

Costana
18 april 2010, 22:48
Ach, roos mannetje, je hebt blijkbaar een thai-roos-brilletje gevonden.
Vraag aan iedereen wat een maand Thailand kost, en je gaat een budget te horen krijgen van 2500 euro, en dat je dan nog niet te veel moet neuken, of dat je er los over gaat.
Realiteitszin, Randy, niet meer of minder dan dat.
Geef toch gewoon toe dat je als toerist, en als ik naar Thailang ga, ga ik niet om dorst en honger te lijden, veel meer kwijt bent dan wat jij nu opdoet. met je vast vriendinnetje en je budgethotels en water van de kraan.
Onderhandelen? Goed en wel, maar dat kan je ook in eender welke hoerenbuurt, en dan heb je een dikke troela voor 25 euro. veel plezier, en jij gelooft uiteraard wat jij wil, volgens mij (maar wie ben ik) ben je elke realiteitszin kwijt door je Thailandliefde :baeh:
Een bungalow, kan het me al voorstellen :hammer:

:wink:


Vermijd de vrouwen in bars & gogo's ga gewoon naar de discotheken.
Knappe vrouwen, die als je ze een beetje ondehoudt, gratis met je naar bed gaan. Neem ze eens mee naar een restaurant (goedkoop) geef ze een kado'tje en die zijn blij en de rest van je reis heb je gratis sex.

Zakkenleger
19 april 2010, 11:29
Vermijd de vrouwen in bars & gogo's ga gewoon naar de discotheken.
Knappe vrouwen, die als je ze een beetje ondehoudt, gratis met je naar bed gaan. Neem ze eens mee naar een restaurant (goedkoop) geef ze een kado'tje en die zijn blij en de rest van je reis heb je gratis sex.

Dat lijkt me erg optimistisch. 'No money, no honey' is de standaard, ook in Thailand. Zeker in Pattaya en Bangkok. Daarbuiten kun je het sowiesoe vergeten als je geen Thais spreekt, en dan nog...

Heel af en toe zal het mogelijk zijn een dame te vesieren die helemaal gratis metje mee wil. Reken er niet op. Is trouwens niet alleen mijn ervaring, ook die van anderen (lees bijv op andere forums).

In mijn optiek is een 'gratis' dame alleen mogelijk in de volgende situaties:
- ze probeert je te verleiden tot een relatie; niet mis mee zolang jij maar eerlijk bent naar haar. Maar in die relatie zul je toch betalen (sponsoring).
- jij doet of jij een echte relatie wilt beginnen met haar en misleidt haar dus
- ze heeft al genoeg betalende vriendjes (sponsors) en vindt jou echt leuk

De 1e situatie komt het vaakst voor.

Met de 2e situatie kun je wel gratis sex scoren maar de dames spreken dat snel rond, en je loopt kans op een pak slaag van hun Thaise vriendjes. Los daarvan is het moreel fout.

De 3e situatie is het meest zeldzaam.

Het is dus het meest veilig en makkelijk om gewoon te betalen. Als ze echt niet wil dat je betaalt laat ze dat wel weten.

Costana
20 april 2010, 00:07
Dat lijkt me erg optimistisch. 'No money, no honey' is de standaard, ook in Thailand. Zeker in Pattaya en Bangkok. Daarbuiten kun je het sowiesoe vergeten als je geen Thais spreekt, en dan nog...

Heel af en toe zal het mogelijk zijn een dame te vesieren die helemaal gratis metje mee wil. Reken er niet op. Is trouwens niet alleen mijn ervaring, ook die van anderen (lees bijv op andere forums).

In mijn optiek is een 'gratis' dame alleen mogelijk in de volgende situaties:
- ze probeert je te verleiden tot een relatie; niet mis mee zolang jij maar eerlijk bent naar haar. Maar in die relatie zul je toch betalen (sponsoring).
- jij doet of jij een echte relatie wilt beginnen met haar en misleidt haar dus
- ze heeft al genoeg betalende vriendjes (sponsors) en vindt jou echt leuk

De 1e situatie komt het vaakst voor.

Met de 2e situatie kun je wel gratis sex scoren maar de dames spreken dat snel rond, en je loopt kans op een pak slaag van hun Thaise vriendjes. Los daarvan is het moreel fout.

De 3e situatie is het meest zeldzaam.

Het is dus het meest veilig en makkelijk om gewoon te betalen. Als ze echt niet wil dat je betaalt laat ze dat wel weten.

Heb dan een zeldzaam iets meegemaakt. Eerste nacht hadden we nr's uitgewisseld en de volgende dag stuurde ze terug om af te spreken. Daarna 2 dagen met haar sex gehad zonder te betalen. Het enige dat ik gaf was wat eten, toen ik zelf ook honger had en voor de rest gezelschap en een normale hotelkamer. Dit was wel in Patong.

Ties85
11 mei 2012, 22:19
Hier een 2012 update voor alle first timers en lange tijd niet meer geweest gangers, de prijzen zijn dan zeker weten een stuk duurder als een paar jaar geleden mede door de ongunstige koersprijs maar ook
vanwege een flinke prijsstijging ter plaatsen er zijn tegenwoordig best rijke russen flink vertegenwoordigt nb Russisch is na Engels met stipt de 2e taal in pattaya en op veel plaatsen al de eerste taal.
En die vragen niet naar geld of goedkoop en geven meteen de belachelijke prijs zonder te onderhandelen, ook veel irritante indiers en arabieren.
Gelukkig ook nog genoeg leuke mensen dus laat je vooral niet tegenhouden maar denk als je 8 jaar niet meer geweest bent het heel anders is als je gewend was.
Nog altijd dames in overvloed maar de echte optische stunners formaat playmate/fotomodel vond ik nog best moeilijk om te vinden had dit toch ook wel wat meer verwacht.
Wel hele leuke dames ertussen vind ook dat je in de beerbar's meer lol voor minder geld kunt hebben als in de gogo's en de coyote bar's en in de beerbar's heb je ook hele leuke dames ertussen.
De prijzen globaal anno 2012 voor beerbar girls 1000 bth = 25 euro +/- long time wil zeggen minimaal de nacht excl. de barfine maximaal rond de 300 bth deze dames zulle altijd om meer vragen maar door ze meteen meer toe te zeggen maak je a de prijs kapot en b je kunt jezelf in de vingers snijden want als de dame slechte service leverd zal ze toch blijven zeuren om het afgesproken bedrag weet ik uit eigen
ervaring 1 werd zo ziek die avond van het zuipen dat ze in de kamer moest kotsen die avond niks van sex in de ochtend wat geprobeerd maar toen moest ze halverwege weer naar de badkamer maar toch die 1000 bth willen.
Let op in de beer bars in walking street dit zijn gewoon dezelfde bars als in de rest van pattaya met hetzelfde type dames heb je ertussen die zelfs ook al 3000 bth vragen trap hier dus echt niet in pak je dan een uit een gogo bar die zijn vaak nog net iets mooier ( niet allemaal nauurlijk )
Je kunt het beste als je erg tevreden met een dame bent haar wat fooi geven en als je dat niet bent gewoon de 1000 bth dan waarderen ze het ook nog meer dat je ze dan extra geeft als je ze het op
voorhand geeft/beloofd.
Bij de gogo en coyote girls ligt de standaard vraagprijs in de meeste zaken zeker in Walking street al op 3000 bth long time let wel op de meeste dames nemen al dan niet meteen of een beetje onderhandelen
genoegen met 2000 bth natuurlijk zal dit bij de mooiste en populairste dames minder makkelijk gaan.
Ik had er zelfs 1 uit de baccara normaal 1 van de duurdere bars van 3000 voor 1800 bth maar die dame wou erg graag zelf mee en was niet de jongste uit de club maar wel een erg leuke dame die zeer bedreven was in de sex niet bepaald onbelangrijk.
Of ik wel niet in de club tegen andere dames wou zeggen dat zei voor deze prijs was meegegaan anders big problems voor haar geeft wel iets aan over de prijsafspraken die onderling gemaakt worden.
Voor massages zie de rubriek elders hier op de site nogmaals probeer vast te houden aan de prijzen hierboven anders is over een paar jaar het nog niet eens meer rendabel om in Thailand voor een lekkere
fuck holiday af te reizen