PDA

Volledige versie bekijken : Dominique (NL)

Hollandmale
20 oktober 2007, 08:02
Naam : Dominique

Haarkleur/-lengte : Donkerblond

Lengte dame : 1.65

Postuur/Cupmaat :

Nationaliteit/Taal : NL

Leeftijd : 38-41

Tatoeages/Piercings :

Service : Goed; TZ, beffen, NMC, PMC

Bijzonderheden : Sympathiek en verzorgd, echte GFE volgens beertjes

Paspoort niet compleet, dus als iemand aanvullingen heeft, be my guest ;).

lekker strak
20 oktober 2007, 12:18
Dominique heeft geen tatoos of piercings en heeft een cupje B. Ze wil zelf een maatje meer hebben.

LS

Hollandmale
9 november 2007, 08:21
.....met Dominique gesproken die 's-avonds arriveerde. Herkende haar meteen, omdat ze de enige NL-dame was die aan bovenstaand signalement voldeed. Mooie charmante MILF met geil zwart corsetje en kouseband aan. Dominique blijft weer 'n paar dagen in YY :smile2:.

Hollandmale
26 november 2007, 16:24
ik was vrijdagmiddag in YY en zag een wat oudere dame .. nederlandse dame.. als ik de beschrijving zo lees van dominique zou het deze dame kunnen zijn maar deze had toch wat vollere borsten... wel echte MILF... zag er op zich wel lekker uit in haar lingerie...

maar ik wist niet wat te verwachten ...dus ben niet met haar weggegaan... weet iemand toevallig wie dit was... ik denk dat dit de enige nederlandse was vrijdagmiddag en ze was al wat ouder... ook oudste van allemaal denk ik...

maar ziet er wel geil uit ;) op zijn tijd een MILF doet wonderen ;) hahahah.....Dominique, ze komt meestal 'n paar blokdagen naar YY, tegen/in het weekend. Omdat ze er zaterdag ook was,
en omdat er momenteel slechts 1 NL-MILF in YY is, moet het Dominique zijn. HM hoort goede berichten over haar :rolleyes:.

Dominique
16 december 2007, 12:29
Hier Dominique haarzelf,

Pff... word rood tot achter mijn oortjes.. Voel me gevleidt! Zie het toch allemaal als complimentjes. En ja.. helaas hoor ik tot de catergorie 'rijpere dames'. Maar ben zeker de moeite waard. Ben zeer selectief en wil het ook fijn hebben op de kamer, dus geen fake! Dus vandaar mijn strenge beoordeling. Vind het zowiezo altijd fijn om even te kletsen en nader kennis te maken. Maar als de klik er al is met oogkontakt dan is dat niet perse noodzakelijk.

Over mijn cupmaat valt te discussieren. Ben er zelf niet zo content mee en ben me druk aan het orienteren voor een cupje meer. Dus mannen als jullie nog sugesties hebben..

Over de dagen dat ik bij YY kom, is heel duidelijk. Meestal in de weekenden. Voorkeur vrijdags. Doordeweeks heb ik 'normale job' van 34 uur. Dus een zelfstandige dame die naar YY komt, puur voor the fun, spanning, spel en lekkere geile sex..

X Dominique

Omdat ik nieuw ben op dit forum, snap ik niet alle afkortingen.. bv MILF,GVE?

laurent74
16 december 2007, 13:27
Omdat ik nieuw ben op dit forum, snap ik niet alle afkortingen.. bv MILF,GVE?

Afkortingen http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1506
GFE bedoel je?
MILF = Mothers I Like to Fuck :o

GFE = GirlFriendExperience

Willem2
16 december 2007, 13:29
:welcome2:

Het is niet echt de bedoeling in deze topic reclame over jezelf te maken.
Dat is wel hier mogelijk : http://www.ijsberenforum.nl/forum/forumdisplay.php?f=74 ( let ook daar op de regels )
Maar voor de rest veel plezier op het forum en in YY ;)

:wink:

Dominique
16 december 2007, 14:55
Sorry...

Strenge regels hoor! :rofl:. Wist ik echt niet. Vond je het echt onder reclame vallen..

Hmmm..

Stiffmaster
18 december 2007, 13:59
Sorry...

Strenge regels hoor! :rofl:. Wist ik echt niet. Vond je het echt onder reclame vallen..

Hmmm..

Welnee, reclame maak je toch op een heel andere manier :green_smi , maar je maakt Stiffler wel benieuwd naar je, wie weet kunnen we eens wat afspreken in YY :lostit:, maar zal dan wel in het weekend moeten gebeuren :smkiss:

Dominique
19 december 2007, 16:48
Hi,

Ik ga a.s. vrijdag en misschien de zondag. Omdat ik daarna twee weken vrij ben (van mijn normale job), kan in die periode ook weleens doordeweeks komen als ik zin heb :fuck:.. hi hi..

X Dominique

Hollandmale
19 december 2007, 18:15
Ik ga a.s. vrijdag en misschien de zondag. Omdat ik daarna twee weken vrij ben (van mijn normale job), kan in die periode ook weleens doordeweeks komen als ik zin heb :fuck:.. hi hi......zou mooi zijn, want veel dames gaan terug naar hun vaderland met de feestdagen.
Dus iedere dame die de komende weken aanwezig kan zijn, zou zeerrrrr welkom zijn :smkiss:.

lars1983
28 december 2007, 11:08
Ik ben samen met een vriend door 2 andere vrienden meegevraagd naar volgens hun het paradijs op aarde club YY.
Uiteraard kunnen we ze niet alleen laten gaan naar het paradijs op aarde.
Na een beslissingsmoment van ongeveer een halve seconde zijn we naar Roermond gereden.
Na de entree van 50 euro viel ons op dat er wel heel veel groene badjassen aan de bar zaten en weinig vrouwelijk schoon aanwezig was.
LAter bleek dat dit te maken had met de kerst en nieuwjaar.
Toen ook nog eens bleek dat de bubbelbaden niet operationeel waren was het voor ons vieren een grote domper.
Sommigen twijfelden zelfs om wat geld van de entree terug te vragen want voor ons zijn de bubbelbaden toch echt 50% van ons bezoek aan club YY.
Het motto ik ben hier toch echt niet voor niets gekomen kwam vaak de reveu voorbij.
We hebben er ons een aantal gedronken aan de bar en iedereen begon een beetje te scannen aan wat er allemaal voorbij en om ons heen liep/stond.
Plots zag ik een lekkere MILF staan die de naam Dominique voerde.
Haar aanwezigheid werd door mijn anderen vrienden ook opgemerkt en we waren het snel eens dat Dominique er goed uitziet.
Sterker nog zij was voor 3 van ons de jackpot van de avond, ze stond absoluut op 1.
Dominique is een vrouw van ongeveer 38 jaar ;) ,mooi figuurtje , cup B, ze had lekkere zwarte hoge laarzen aan en ze heef echt een lekkere uitstraling.
Als je de YY binnenloopt en je ziet een echte MILF dan spreek haar maar alvast aan met Dominique.
NA een lange woorden wisseling en hoop lol heb ik gekozen voor een uur voor 100 euro.
Ja voor daar is het een hogere prijs dan normaal (75 euro).
MAAR ZE WAS ELKE CENT WAARD.
Ik ben een man die van ongeremde seks houd en geen gezeik maar lekker, vaak keihard wil neuken.
Dominique is een vrouw waarbij dat kan.
Tijdens het uurtje wilde ze mijn lul graag echt hard en helemaal voelen en niet zoals de meeste dames die dat wel zeggen maar tijdens doggystyle toch je lul vasthouden of een been naar achteren zetten zodat je niet te hard en te diep kan stoten als man (dit geld natuurlijk voor de wat grotere jongens).
Ze was lenig en was echt overal voor in.
Toen ze me bereed heb ik mijn vinger in haar kont gestopt en da voelde goed en je kon wel merken dat ze dat zelf ook geen straf vond.
En tja het was ongeremde seks dus 1 vinger werd al snel 2 vingers ......
Na haar stevig gevingerd te hebben (en met stevig bedoel ik ook echt stevig) werden de handdoeken al erg nat en begon ik een blik te zien in haar ogen van een jonge tijger die voor het eerst een prooi vangt.(voor de bijdehandjes nee ik heb zo'n tijger in het echt nooit gezien maar zo stel ik me dat voor).
Ondanks het ongeremde en letterlijk grenzenloos neuken is Dominique wel een vrouw met klasse.
Ze gaat niet met iedereen naar een kamer ondanks dat ze erg veel aandacht trekt.
Ze pijpt niet zonder condoom en de rest is ook met condoom zelfs het klaarkomen(normaal zou ik daar problemen mee hebben maar bij haar vond ik het niet erg omdat ze het tijdens de andere 58 min al goed gemaakt had).
Ze is een aanrader en de reden van deze lange beoordeling is dat ik toch al enige ervaring heb in deze branche en ik zelden het gevoel heb gehad dat ik te weinig betaald heb, maar bij dominique had ik het gevoel wel ondanks dat ze 25 euro duurder was.
IK ben vol lof over haar en zeker ook over haar hygiene.

3 letters WOW

m.v.g. Lars
herkenbaar aan de slippers en de groene badjas.

t.a.v. dominique
Ik verwacht spoedig een beoordeling van mij in mijn prive postvak.
En over 2 maanden als ik weer gespaard heb zie je me weer :green_smi !!!
Als ik de gelegenheid krijg van de andere 3 vrienden want zij hebben ook nog een appeltje te schillen na mijn verhalen met jou!!

Stiffmaster
28 december 2007, 12:29
Na haar stevig gevingerd te hebben (en met stevig bedoel ik ook echt stevig) werden de handdoeken al erg nat en begon ik een blik te zien in haar ogen van een jonge tijger die voor het eerst een prooi vangt.(voor de bijdehandjes nee ik heb zo'n tijger in het echt nooit gezien maar zo stel ik me dat voor).

Lars, gewoon even Esso tanken en dan heb je ook een tijger in je tank, is weer eens wat anders dan een tijger aan L.....je :D

Stiffmaster
28 december 2007, 12:34
Naam : Dominique

Haarkleur/-lengte : Donkerblond

Lengte dame : 1.65

Postuur/Cupmaat :

Nationaliteit/Taal : NL

Leeftijd : 38-41

Tatoeages/Piercings :

Service : Goed; TZ, beffen, NMC, PZC
Bijzonderheden : Sympathiek en verzorgd, echte GFE volgens beertjes

Paspoort niet compleet, dus als iemand aanvullingen heeft, be my guest ;).

Uit het verhaal van Lars1983 heb ik dus begrepen dat Dominique dus niet pijpt zonder condoom, dus dit graag even in haar paspoortje aanpassen ;) Dus PMC

Knabbel
28 december 2007, 16:56
Ik ben..etcetera...met jou!!

Net geregistreerd, eerste bericht en dan gelijk een knallende recensie. Goede start, maar wel een beetje verdacht.

Meegevraagd door 2 vrienden naar kennelijk voor jou iets nieuws en dan gelijk posten op IJsberenforum?? Daarbij vergoeielijken van "beperkingen" binnen reguliere saunaclub gebeuren, zoals pijpen met condoom en hanteren van eigen uurtarief. Lijkt me meer dat Dominique jou op het spoor heeft gezet hier eens een klinkende recensie te plaatsen. Eerdere posting van Dominique, uit onwetendheid geplaatst ?!, is ook reeds verwijderd c.q. verplaatst. Toch jammer want de inhoud is boven iedere eerdere spam verheven.

Ik kan het met mijn achterdochtige inslag natuurlijk verkeerd zien, but correct if i'm wrong...
Binnenkort geheim agent Babbel maar weer eens langssturen.

Horny_one
28 december 2007, 18:57

"Knabbel & Babbel, voor al uw speurwerk!!"?? :thefinger

thesickboy
28 december 2007, 19:26
We zullen er het voorlopig op houden dat dit nieuwe lid onmiddellijk wil meedingen naar de prijs voor 'recensie van de maand'...:rolleyes:

seksenfun
28 december 2007, 21:20
Lars trad het paradijs na drie uur binnen, afgaande op de betaalde prijs. Hij houdt het echter bij veel groen en weinig bloot. Nochtans was er in YY een échte, maar gezellige, vrijdagavonddrukte. Omdat ik bijlange niet alle namen van de meiden ken en me niet bezig houdt met exacte tellingen in YY hou ik het bij een 35-tal vrouwen. Wat voor mij verbazend veel was, de eerste dag na enkele dagen feestsluiting.

Dominique
29 december 2007, 00:51
Hai Lars,

Dank je voor de 'meerdere' complimenten!! Voordat ik inhoudelijk inga op je bericht wil ik eerst weten of deze mail alleen door jou wordt gelezen of ook door andere 'ijsbeertjes'? De reden hiervan vertel ik je later..

Vond de sfeer zeer goed die avond en zoals altijd goed verzorgd door YY. Aangezien ik nooit bij het 'natte gedeelte' kom, heb ik me niet gestoord aan het feit dat sommige dingen defect waren..

Verder kan ik zeggen dat ik zeer genoten heb van je die avond, ook al was het maar (iets meer) dan een uur...

Verder snap ik sommige citaten niet van Knabbel.. Misschien begrijp ik het hele 'forum' wel niet..
Eerdere posting van Dominique, uit onwetendheid geplaatst ?!, is ook reeds verwijderd c.q. verplaatst. Toch jammer want de inhoud is boven iedere eerdere spam verheven.

Weet echt niet wat hier mee wordt bedoeld.. Sorry,

Hopelijk tot snel Lars (en je vriendjes!)

Kus Dominique X

Knabbel
29 december 2007, 01:03
Verder snap ik sommige citaten niet van Knabbel.. Misschien begrijp ik het hele 'forum' wel niet..
Eerdere posting van Dominique, uit onwetendheid geplaatst ?!, is ook reeds verwijderd c.q. verplaatst. Toch jammer want de inhoud is boven iedere eerdere spam verheven.

Weet echt niet wat hier mee wordt bedoeld.. Sorry,

Kus Dominique X

Volgens mij is onderstaande toch wel helder?

:welcome2:

Het is niet echt de bedoeling in deze topic reclame over jezelf te maken.
Dat is wel hier mogelijk : http://www.ijsberenforum.nl/forum/forumdisplay.php?f=74 ( let ook daar op de regels )
Maar voor de rest veel plezier op het forum en in YY ;)

Tsjaa... onwetendheid achteraf?

Sorry...

Hmmm..

Kijk even hier in de Forumregels:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/forumdisplay.php?f=3

seksenfun
29 december 2007, 01:03
Net geregistreerd, eerste bericht en dan gelijk een knallende recensie. Goede start, maar wel een beetje verdacht.

Meegevraagd door 2 vrienden naar kennelijk voor jou iets nieuws en dan gelijk posten op IJsberenforum?? Daarbij vergoeielijken van "beperkingen" binnen reguliere saunaclub gebeuren, zoals pijpen met condoom en hanteren van eigen uurtarief. Lijkt me meer dat Dominique jou op het spoor heeft gezet hier eens een klinkende recensie te plaatsen. Eerdere posting van Dominique, uit onwetendheid geplaatst ?!, is ook reeds verwijderd c.q. verplaatst. Toch jammer want de inhoud is boven iedere eerdere spam verheven.

Ik kan het met mijn achterdochtige inslag natuurlijk verkeerd zien, but correct if i'm wrong...

Ach, het is al laat, maar ik zou mijn eerste recensie terug moeten opzoeken om te zien of die positief dan wel negatief was?
Ik vind het in elk geval een duidelijk verslag. Ik kan me nu tenminste voorstellen wat een sessie inhoudt bij haar en tegen welke prijs en voorwaarden. Dat is toch in essensie wat we uit een recensie willen te weten komen :smile:.

Knabbel
29 december 2007, 01:12
Ach, het is al laat, maar ik zou mijn eerste recensie terug moeten opzoeken om te zien of die positief dan wel negatief was?
Ik vind het in elk geval een duidelijk verslag. Ik kan me nu tenminste voorstellen wat een sessie inhoudt bij haar en tegen welke prijs en voorwaarden. Dat is toch in essensie wat we uit een recensie willen te weten komen :smile:.

Net zoals het hele forum onafhankelijk en betrouwbaar dient te zijn, geldt dit toch net zo goed voor deze "recensie" ? Wat heb ik nou aan een duidelijk verslag als dit mogelijk voor eigenbelang opgehemeld is? Ik twijfel gewoon aan de oprechtheid van deze posting. Dit hoeft overigens niets aan de kwaliteiten van Dominique af te doen, het zal ongetwijfeld een schat van een vrouw zijn, maar het roept bij mij wel vraagtekens op.

Willem2
29 december 2007, 02:47
Dominique het was een beetje dom ;) :wink:

Stiffmaster
29 december 2007, 09:24
Ik kan me de reactie van Knabbel wel een beetje voorstellen, Lars1983 is inderdaad nog maar net toegetreden tot de ijsberenclub en zet een "zeker voor een prijs" in aanmerking komende recensie neer, en dat in ijsberentaal, toeval of erg listig uitgevoerd, dat houden we in het midden :cool:, het gaat mij te ver om te denken dat Dominique hier iets mee te maken hebt, maar ja ik kan me vergissen, dat doe ik wel vaker met dames :confused:

Laten we afwachten wat de volgende berichten van Lars1983 zullen zijn, wie weet wel weer zo`n wereld bericht? Hebben we er in ieder geval een goede schrijver bij :lostit:
Wel vindt ik dat we wat positiever mogen zijn met de dames die hier toch ook hun posting neerzetten, al denk ik dat de reactie naar Lars1983 toe niet zo`n hele slimme zet is geweest van Dominique en ze dit beter via de IM kan verzenden, want nu is het goed en vindt het beertje het leuk, maar stel de ervaring is anders, wat komt er dan te staan, denk niet dat iemand hier op zit te wachten om publiekelijk te worden afgeslacht :nee::nee:

Verder denk ik dat het verstandig voor Dominique zou zijn om de recensies van Lellebel eens door te nemen, dan weet ik het zeker dat het helemaal goed gaat komen en wij er weer veel wijzer van kunnen en zullen worden. :wink::wink:

Dominique
29 december 2007, 10:09
.. vindt je het een beetje dom? Of speelt er wat anders Willem..? Je was per slot van rekening bijna de hele avond je bril kwijt.. hihi.. Nee, je bent lief! See you next time!

X Dominique

lars1983
31 december 2007, 07:18
de reden dat dit de eerste recensie is op ijsberenforum is dat ik al 2 jaar lid ben van hookers.nl.
Ik ben ook via hookers erachter gekomen dat er nog een forum is.
Dus knabbel het was zeker niet fake en als je de recensie goed leest zie je dat.
Maar als je liever hebt dat ik de goede vrouwen voor mezelf houd wil ik ze ook wel niet plaatsen.....
Ik denk dat ik je antwoord al weet , en ga er vanuit dat dit forum is om te delen!
Scheelt je snel veel geld per maand want je hebt weinig teleurstellingen.

Toch wil ik wel een opmerking maken over het feit dat je nu ondanks mijn goede recensie die echt terecht was weer de indruk wekt dat het niet klopt.
Dat terwijl ik pas de 1ste was die een goede en vollledige recensie schreef.
Ik zou in vervolg eerst babbel sturen voordat je een storm in een glas water veroorzaakt.
Of hookers bekijken dan zie je dat ik vaak slechte recensies schrijf!!

Tiga
31 december 2007, 08:33
... en ga er vanuit dat dit forum is om te delen!

Beste lars1983,

Je slaat de spijker op de kop! Je bent van harte welkom en we hopen in het nieuwe jaar veel van je te mogen lezen!

Prettige jaarwisseling :wink:

Tiga

Knabbel
31 december 2007, 12:22
Dus knabbel het was zeker niet fake en als je de recensie goed leest zie je dat.

Laat ik het zo zeggen, je had de schijn in ieder geval tegen en het in je recensie vragen om een beoordeling van de beoordeelde was natuurlijk van verre van handig. Het was aan jou om dat te weerleggen, waarvan akte.

Derhalve, welkom bij de club en veel plezier toegewenst.

Heb al een welkomstgeschenk (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=59968#post59968) voor je :D

Dominique
31 december 2007, 16:10
Goed gedaan Lars! Je bent een lieve eerlijke jongen! We leven in een vrij land dus mogen we zeggen waar het op staat! Ik kende (en ken) de regels ook nog niet goed, maar er wordt hier duidelijk goed op je gelet (op wat voor manier dan ook :motz:..)

Maar goed, jij bent net zo nieuw als ik op dit forum en we zien wel waar dit naar toe gaat..

X Dominque

de reden dat dit de eerste recensie is op ijsberenforum is dat ik al 2 jaar lid ben van hookers.nl.
Ik ben ook via hookers erachter gekomen dat er nog een forum is.
Maar als je liever hebt dat ik de goede vrouwen voor mezelf houd wil ik ze ook wel niet plaatsen.....
Ik denk dat ik je antwoord al weet , en ga er vanuit dat dit forum is om te delen!
Scheelt je snel veel geld per maand want je hebt weinig teleurstellingen.

Toch wil ik wel een opmerking maken over het feit dat je nu ondanks mijn goede recensie die echt terecht was weer de indruk wekt dat het niet klopt.
Dat terwijl ik pas de 1ste was die een goede en vollledige recensie schreef.
Ik zou in vervolg eerst babbel sturen voordat je een storm in een glas water veroorzaakt.
Of hookers bekijken dan zie je dat ik vaak slechte recensies schrijf!!

lars1983
1 januari 2008, 11:55
Nou moet je me wel 1 ding beloven dominique!!
Dat de recensie klopt dat is iets voor ik voor 100 procent achter sta....
maar nu moet jij me beloven dat je het BLIJFT waarmaken en niet de dame wordt die snel geld wil verdienen zoals vele dames...

Ik zie je eind januari/begin februari

IEDEREEN EEN PRETTIG EN IJSBEREND NIEUWJAAR!

Babbel
3 januari 2008, 17:10
Ik zou wel graag willen weten wanneer Dominique werkt. Ik heb één en ander van wat ijsbeertjes gehoord en ik wil deze dame wel eens ontmoeten ( en meer).
Ze zal toch niet bang zijn voor kleine babbeltjes :D:wink:

Knabbel
3 januari 2008, 17:25
Ik zou wel graag willen weten wanneer Dominique werkt.

kijk eens...

Hier Dominique haarzelf,

Over de dagen dat ik bij YY kom, is heel duidelijk. Meestal in de weekenden. Voorkeur vrijdags. Doordeweeks heb ik 'normale job' van 34 uur.

X Dominique

seksenfun
3 januari 2008, 20:44
Zij is zondermeer een aanwinst voor YY!

Hollandmale
6 januari 2008, 12:57
Zij is zondermeer een aanwinst voor YY!....., die "aanwinst" was van korte duur, Dominique heeft YY alweer verlaten :cool:.
YY was niet akkoord met haar hanteren van afwijkende prijzen en service :nee:.

lars1983
6 januari 2008, 16:20
Dat vind ik nou echt balen!!
waar is ze nu dan gaan werken?

The Joker
6 januari 2008, 16:40
....., die "aanwinst" was van korte duur, Dominique heeft YY alweer verlaten :cool:.

Dat vind ik alleen maar een goede zaak.
YY onleent haar succes aan het Duitse sauna model.
Wanneer de dames BB prijzen gaan hanteren is de boel snel over en rijdt iedereen de grens over.

Horny_one
6 januari 2008, 17:18

Gewoon zorgen dat je genoeg recensies hebt geschreven, dan kun je ook de PM (Personal Message) functie gebruiken, ook naar Dominique... Die heeft immers ook een account.

Succes, :wink:

argentis
6 januari 2008, 22:42
Ik heb haar laatst ook al eens in GT gespot ............

Dominique
7 januari 2008, 20:20
Ik heb haar laatst ook al eens in GT gespot ............
GT?? Sorry, waar is dat? Kom alleen bij YY.. Verder nog nergens geweest..

X Dominique

Dominique
7 januari 2008, 20:24
....., die "aanwinst" was van korte duur, Dominique heeft YY alweer verlaten :cool:.
Ooh hoe kan dat, dat ik daar niks vanaf weet. Dit was een storm in een glas water en is allemaal opgeklaart. Waar komt die verkeerde informatie vandaan. Ben notabene na die 'onvolledige informatie' nog geweest en niemand heeft wat te klagen gehad.. En wat bedoel je met service? Waarom weet ik van niks? Soms trekt YY ook weleens een verkeerde conclussie..
Dus ben er gewoon weer vrijdag.. (als alles goed is)

X Dominique

Dominique
7 januari 2008, 22:23
Stiekum gedanst...:dance[1]:?, vind het altijd leuk om te dansen. Hou van plezier maken Willem, dat weet je toch?

Jammer dat je offline bent. Sweet dreams..

XDominique
ps de vraag en discussie is dus of ik nog mag komen bij YY. Daar zijn wat onduidelijkheden over.. die ik heel graag uit wil praten. Mits ik daar de kans voor krijg..
:rofl:

Daag mij niet uit hé ....want ik heb al stiekum met je :dance[1]:.....ik hoop dat je het leuk vond :D ;)

PS Zullen we nu weer recensies gaan schrijven over Dominique want de rest is :spammer:

Dominique
7 januari 2008, 22:40
Hoi Lars,

Snap jij het nog allemaal. Zo ben je geliefd en zo lig je eruit. En waarom??? In mijn ogen heeft een verhaal altijd twee kanten. Mijn kant is helemaal niet gehoord. Maar ik weet dat ik gelijk heb. Over prijzen, die zijn normaal.. mits er 'bijkomstigheden' bijkomen. Is toch normaal? Ik hanteer geen áfwijkende prijzen' en wat is er mis met mijn 'service'?? Dat zou ik graag willen weten!!!

X Dominique

p.s. als ik niet meer bij YY word toegelaten, wijk ik af naar BB te Hulten. Ik heb geen andere keuze. Wil graag naar YY en praten met een staflid om toch wat ónduidelijkheden' uit de weg te ruimen. Ik had het daar prima naar mijn zin, en degene die mij ' kennen', hadden niks te klagen. Snap het echt niet...

Gustomass
8 januari 2008, 00:24
GT?? Sorry, waar is dat? Kom alleen bij YY.. Verder nog nergens geweest..

X Dominique

Hoi Dominique,
Heb je op 30 dec nog gespot in YY, best wel zin, maar me laten verleiden tot en door een andere MILF.
Tja, als YY even niet meer past...
Probeer GT , staat trouwens voor Golden Time in Brüggen, niet ver weg van YY en niet ver weg van mijn huisje...
Zoals ik de laatste maanden GT ervaar, mis ik toch een en ander tussen het jongere, snellere en flitsende damesgeweld. Namelijk...dames zoals jij, zoals Doro, marina, Christina, en nog een aantal andere dames die niet meer zo jong zijn als mijn dochter en waarmee je echte heerlijke sex kan hebben.

een advies van een inmiddels een beetje ingeburgerde ijsbeer,
Just give it a try and let us know your story...

Ps, mag korter als wat Gusto placht te schrijven....

alvast welterusten, ennuh,,,mocht je eens in de buurt van Xanten komen, give me a call, maken we er een superdagje van..

Mucho Gusto, Gustomass.

Willem2
8 januari 2008, 01:01
PS Zullen we nu weer recensies gaan schrijven over Dominique want de rest is :spammer:

Ik spreek kennelijk een moeilijke taal :cool:
Alleen recensies AUB en de rest in het vragenbakje of per interne mail.
Bij voorbaat dank :wink:

seqoya
3 november 2008, 09:27
weet iemand waar deze dame gebleven is ? zou in BB gaan werken maar heb er niets meer over gehoord... ??

Hollandmale
3 november 2008, 19:18
weet iemand waar deze dame gebleven is ? zou in BB gaan werken maar heb er niets meer over gehoord... ??.....had HM contact met 'n andere dame in BB.
Toen bleek dat Dominique ook in BB werkte :smile2:.

seqoya
6 juli 2010, 14:17
waar is deze dominique eigelijk gebleven ???