PDA

Volledige versie bekijken : Partytreff Dorsten, Dorsten, Beckenkamp 22, Algemeen

Pagina's : 1 2 3 4 [5]

freek12000
14 december 2015, 13:24
Ik ben hier 6-10 jl. geweest omdat ik het een keer wilde meemaken. De club opzich ziet er wel aardig uit en is sowieso schoon en netjes. De dames zijn optisch niet top maar ook niet lelijk, het gaat allemaal wel. Ik heb maar met 1 dame een sessie gehad, dat was Anna (http://www.partytreff-dorsten.de/girls.php) omdat zij er het best uitzag en de dikste tieten had. De sessie was erg magertjes, alles wat zij deed was er op gericht mij zo snel mogelijk te laten komen, en zoenen en knuffelen was er al helemaal niet bij. Een grote afknapper en na die sessie ben ik dan ook snel vertrokken, en door gereden naar Freude39 waar ik die avond nog ruimschoots aan mijn trekken kwam :-)

Mike1977
23 december 2015, 12:43
Vorige week donderdag met kortingskaart mijn geluk eens beproeft in deze club.
Ontvangst was goed, hub naar de kelder omkleden en het feest kon beginnen.
Er liepen verschillende dames rond, maar de mooiere zijn toch moeilijk te bereiken.
Ik vond het een leuke ervaring, het is gewoon veel neuken voor weinig geld en weinig mogelijkheden.
Ik wil het ijsberen team bedanken voor de kortingskaart.

Rob196
6 januari 2016, 18:38
Ik ga volgende week woensdag weer eens naar Dorsten.
Wie weet welke dames er aanwezig zijn.
Ik heb begrepen dat er enkele nog met "Urlaub" zijn.
Klopt het dat de dames op woensdag ook naakt rondlopen of is het alleen maar französisch total?

Vella
8 januari 2016, 20:18
Ik ga volgende week woensdag weer eens naar Dorsten.
Wie weet welke dames er aanwezig zijn.
Ik heb begrepen dat er enkele nog met "Urlaub" zijn.
Klopt het dat de dames op woensdag ook naakt rondlopen of is het alleen maar französisch total?

Afgelopen woensdag liepen ze wel naakt rond. Was er voor het eerst, dus weet niet of dit altijd het geval is.

Rob196
13 januari 2016, 07:21
Omw.
Benieuwd hoe ik ontvangen wordt...

Gigolovoorvrouwen
18 januari 2016, 21:30
Vandaag geweest, waren 7 meiden:
Geneukt met:
Lisa: De jongste Ghanees, goed figuur, volle boezem. Sex was goed, lieve meid ook.
Dana, staat op de website, valt moeilijk mee te communiceren, als ze zin heeft om te praten dan heeft ze wel wat te melden maar ze doet dit werk te lang. Sex: 6-.
Ramona: toppertje zowel qua looks als passie.
Claudia... Sex was niet haar hobby maar haar werk...

Heb me dus wel vermaakt vandaag, alle meiden besteedden zorg aan hun persoonlijke verzorging, uiterlijk en kledingstijl, ook de nieuwe douches werkten prima.

Niet geneukt met:
- Cosmina, heb haar al in het verleden leren kennen en om kort te zijn: we hebben geen chemistry.
- Een vrolijke, blonde getatoeëerde met een buikje en
- De 'oudere Ghanees' (of Colombiaans), ze is verbaal luid aanwezig.
van de laatste twee weet ik geen namen.

EdmureD
28 januari 2016, 17:27
Dit is een recensie van een tijd geleden.

Ik was toen met een medelander er geweest. Het was voor mij de eerste keer dat ik naar zo'n partytreff ging. Ik was een beetje zenuwachtig geef ik toe. Wat mij tegenviel was dat het bij veel dames het gewoon afwerken was. Veel (simpele) dingen waren ook niet toegestaan. Alleen een paar dames zoals Ramona deden het wel hun best om het naar je zin te maken. Gek genoeg was de knapste dame de blonde theke achter de bar.

Ook de tent was een beetje crappy; een gozer zakte plots door een bankstel heen en niemand probeerde het te fixen. Het was ook superdruk, maar misschien had ik gewoon een slechte dag te pakken.

All in all wel leuk een keer te hebben ervaren, maar niet supertevreden. Maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog/verkeerd. Binnenkort wil ik misschien ergens anders proberen.

ferescom
2 februari 2016, 12:30
Afgelopen donderdag mijn kortingskaart verzilverd (waarvoor nogmaals bedankt Willem2!).
Het was erg lang geleden dat ik deze club bezocht had. Meestal ben ik te vinden in de pauschalclubs van Bochum en Dortmund maar had wel weer een keer zin in iets nieuws.

Bij aankomst aangebeld, kortingskaart afgegeven en 45 euro bijbetaald voor de hele dag.
Er waren 10 meiden aanwezig, onder andere: Simona, Dana, Ramona, Alexandra, Claudia (allen op de site te zien), de 'oude Ghanese' de Poolse Karina, een blonde dame en een Roemeense (namen vergeten) die er pas 2 weken werkt.
De looks van de dames zijn, wat betreft PT wel bovengemiddeld. De dames zijn over het algemeen wel gezellig en proberen het je naar je zin te maken.

Ik heb 6 keer gekamerd. De sex was niet spetterend, maar meer het standaard afwerksex.
De beste sessie gehad met de Poolse Karina en de goed uitziende Simona.
Beide dames deden iets meer moeite.

Ook had ik de eer om PollekeZuid01 en een andere medelander waarvan ik de nick niet weet (vriend van PollekeZuid01).
Al met al een leuke en gezellige dag voor een leuke prijs.

Ferescom.

Icebeer
4 februari 2016, 00:09
Goedendag mede beren,

Ik wil ook een bezoekje nemen bij dorsten
Nu heb ik alleen aantal vraagtekens
- ik wil maandag ernaartoe rijden. Hoe zit het met drukte op een maandag

- zijn er verder bij dorsten prive kamers, zodat je niet perse op de grote bedden hoeft te doen samen.met andere beren

- kan je op dezelfde meerdere keren ficken met een dame
Of is het 1dame 1x per dag

- ik lees vaak dat er kortingkaartjes zijn. Heb ik ook het recht om deze kortingskaart te mogen ontvangen

Alvast bedankt voor jullie antwoorden mede ijsberen :)

Heikneuter
5 februari 2016, 07:57
Welkom Icebeer!
Drukte: over het algemeen zijn de do-vr-za-zo het drukste. Maar besef wel, een rustige dag betekent ook een lagere bezetting dus minder keuze.
Dorsten heeft vijf prive kamers en daarnaast een groot bed. Als je een vipkaart koopt dan ga je naar de privekamers. Koop zelf altijd een privekaart maar beland ook altijd wel een keer op het bed.
Hoe vaak je het doet met een dame mag je zelf bepalen uiteraard in overleg met de dame. Geef ze eens een massage (tip!)
Kortingkaartjes: ja, die zijn er. Als je jezelf aanmeld op de site van Dorsten krijg je hun e-mailnieuwsbrief, daarin zit (zat althans bij mij) een kortingsbon van 10 euro op een VIPkaart. Voor kortingskaartjes via het forum zie het forumtopic.

Ga je maandag? Wellicht zie ik je dan.

Icebeer
7 februari 2016, 02:46
Hey Heikneuter!

En ik maar wachten op een melding via email dat ik een berichtje heb ontvangen. Sorry, voor late antwoord.

Mijn plan was om maandag te gaan. Alleen heb geen auto meer tot beschikking

Kortingskaarten op het forum, zijn die ook tien euro kortingskaarten of met een hogere waarde

Dat is echt een waardevolle mooie tip! Dank daarvoor!

Icebeer
8 februari 2016, 02:45
Nog een vraagje

Iemand ervaring met het drukte op maandag en dinsdag en aanwezigheid van het aantal dames

Heikneuter
8 februari 2016, 16:23
hey Icebeer!
Ben vandaag niet gegaan, Rosenmontag dus doorgereden naar Keulen.
Denk dinsdag 16-2 te gaan.
De bezetting wordt afgestemd op de drukte. Je moet dus een beetje jagen, het rookhok is daarvoor het meest geschikt. Ik rook zelf niet dus heb ik daar mijn handen vrij :biggrin:

yoshibear
21 februari 2016, 09:17
Zijn er nog ijsberen die as maandag naar dorsten afreizen en nog een plek over hebben om mee te rijden? Ik zou graag mee willen rijden maar heb op dit moment geen vervoer. Ik hoor het graag.

HeelHard
22 februari 2016, 15:25
Ik kreeg een mail dat het deze week Franzosisch Total week is. Ik zou evt morgen (dinsdag) willen gaan. Iemand zin om samen te rijden vanuit het Midden van het land? Ik heb eigen auto maar kan ook met jou meerijden. Ik wil daar om 10 uur in de ochtend zijn en pas in de avond rond 22 uur weer terug.

michelvv
23 februari 2016, 14:19
Ik kreeg een mail dat het deze week Franzosisch Total week is. Ik zou evt morgen (dinsdag) willen gaan. Iemand zin om samen te rijden vanuit het Midden van het land? Ik heb eigen auto maar kan ook met jou meerijden. Ik wil daar om 10 uur in de ochtend zijn en pas in de avond rond 22 uur weer terug.

Zou me er niet al te veel van voorstellen. Het "nicht im mund spritzen" is zowat in Dorsten uitgevonden :-)

Als je de meiden aanspreekt op Franzosisch Total verwijzen ze vaak onderling naar 1 of 2 "motto" Frauen,. Meestal niet de knapste of jongste van de line-up. Maar wie weet is het deze week anders, als ik zekerheid had zit ik as. donderdagochtend in de auto naar Dorsten. Mocht je inmiddels geweest zijn, laat je bevindingen s.v.p.even weten.

boo
23 februari 2016, 22:39

Nee hoor, hoewel het FT-week in PT Dorsten is doen niet alle meisjes dat, heb vandaag ff gebeld om dat te checken. Inderdaad alleen de minst mooie en diksten doen FT ..... Wel jammer hoor, er lopen echt wel een paar lekkertjes rond daar. maar de service was de paar keer dat ik er geweest ben beneden peil.

TeddyWolf
24 februari 2016, 03:11
Ik ben net terug van mijn dagje in Partytreff Dorsten. De dag dat ik er aanwezig ben geweest is een dinsdag. In januari heb ik een 50% kortingskaart gewonnen met de tombola, nogmaals Willem2 dank hiervoor. Dit is de eerste keer dat ik in Dorsten ben geweest. De afgelopen paar jaar heb ik altijd wel het forum van Dorsten in de gaten gehouden. Voordat ik hier vandaag naar toe ben gegaan, had ik wel ongeveer een beeld van hoe het hier zou verlopen, en achteraf gezien komt het beeld dat is geschetst door voorgaande mede-ijsberen redelijk overeen met mijn eigen ervaringen. Ik heb zelf aardig wat ervaring met Pauschalclub Bochum/Dortmund en Partytreff La Vita en ben ook bij andere partytreffs geweest. Ik vind dat ik wel wat heb gezien op het gebied van de partytreff scene. De kortingskaart heeft mij over de streep gehaald om Dorsten zelf een keer te ervaren.

Gezien er geen duidelijke dagindeling op de site van Dorsten is aangegeven heb ik 1 dag van te voren gebeld en gevraagd naar welke dames er morgen zouden komen. Er werd geantwoord dat het niet zeker is, maar ik kreeg de vraag in welke dames ik geïnteresseerd was. Ik antwoordde met Raluca, Ramona, Denisa en Roxana. Raluca en Ramona zouden aanwezig zijn, Denisa is op vakantie (ik heb in het verleden zeer goede ervaringen gehad met Denisa in Dortmund), en Roxana had ik aan de lijn, waar we om lachten.

Ik belde aan om 13.00 uur. Mijn kortingskaart werd goed bestudeerd en uiteindelijk geaccepteerd. Wat mij opvalt is dat er een deur is tussen de trappengang en naar de woonkamer. Deze lijkt mij eerder in de weg te zitten sinds deze de hele dag open en dicht wordt gedaan. Bij heb binnenkomen van de woonkamer zag ik dat het redelijk druk was. Een stuk of 7 ijsberen en 1 dame op een bank. Ik had zin in een koffie en kwam Raluca tegen bij de bar. Ik greep gelijk mijn kans en vroeg of ze tijd voor me had. Dit was goed en we zijn toen meteen naar de kamer gegaan. Geen tijd om even op de bank te socializen, maar dit kwam me bekend voor op het forum. Raluca lijkt op een blanke Rihanna (zangeres) vind ik. Alle dames vragen om te wachten in de kamer, zodat ze zich uitkleden in een aparte dameshok. Zo ook Raluca. Ik wist dat het beneden druk was, dus ik was benieuwd hoe Raluca mij zou behandelen. Alhoewel Raluca meer positieve recensies heeft, was het bij mij hup condoom erover gelijk bij het pijpen al. Ik houd zelf meer van ohne maar respecteer de keuze van de dames hierin. Dit deed ze best goed. Kort missio gedaan, en vervolgens doggy gedaan. Ik zelf kick van doggy als de dame op haar buik ligt, ook wel "prone bone" genoemd. Dit was eerst een probleem voor Raluca, maar na uitgelegd te hebben dat ik dit fijn vind, heeft ze toch ingestemd. Niet veel later kwam ik dan ook. Haar bedankt en gevraagd of alles goed was. Alles was goed, maar ze liep gelijk weg naar het vrouwenhok (alle dames hier doen dat heb ik verkregen).

Beneden bij de bar wat gegeten en gedronken. Het was opeens een stuk rustiger. De Jamaicaanse Gina (donkere dame) kwam op mij af bij de bar. Haar Engels is zeer goed en het is makkelijk om een goed gesprek met haar te voeren. Ze was in een goede bui vandaag. Ik heb nooit eerder een kamergang gedaan met een choco dame, maar eens moet een eerste keer zijn. Haar inspanning was echt top. Ze deed pijpen zonder en verschillende standjes. Een kamergang dient normaal 15 minuten te zijn, maar wij waren toch wel bijna een half uur bezig. Ze vertelde vandaag terug te gaan naar waar ze woont in Italië.

Ondertussen kennis gemaakt met een paar andere gasten uit Nederland. Eén kwam uit Arnhem, een paar andere uit Alkmaar. Leuke gesprekken gehad en ervaringen gedeeld. Ze waren echter niet op de hoogte van het ijsberenforum. Ik heb ze uitgelegd hoe het hiermee zit en hoe informatief het kan zijn. Zo was er iemand die vandaag voor het eerst kennis had gemaakt met het concept partytreff. Hij vond het wel grappig, maar hij wist niet goed wat hij kon verwachten. Ik heb hem verteld over andere plaatsen zoals Bochum en La Vita. Dat vond hij wel interessant :).

De derde dame voor vandaag was de Griekse Adriana (niet die op de site staat, deze Adriana werkt momenteel in Pauschalclub Bochum). Ik zat te kletsen met een Nederlander bij het eetgedeelte en opeens kwam Adriana vanuit de woonkamer bij de bar. Ze draaide zich om en wenkte mij voor een kamergang. Ik stemde toe, maar dacht eerst dat ze mij naar een bank bracht maar het is Dorsten dus gelijk naar boven. Op de kamer kwam ik pas achter haar naam (dit gebeurt wel bij meer dames hier :) ). Toch spreekt ze me wel aan. Ik kick ook op langere dames. Ze heeft een aardig gezicht en kort lichtblond haar, en ze draagt een rood armbandje voor mottofrau. Ik vond haar op zich niet verkeerd qua looks. Pijpen deed ze zonder en zeer zeer goed. Ze zei dat spritzen in mund geen probleem was. Ik had het idee dat dit alleen voor haar geldt. Alhoewel ik niet gekomen ben, toch genoten van het goede pijpwerk.
Omdat ik niet gekomen was, was ik eigenlijk nog op volle toeren zowel beneden als boven. In de woonkamer gewenkt door Alexandra. Op zich een mooie dame hoor, ze heeft alleen wel een duidelijk zichtbare keizersnede. Met alleen een bikini aan helpt het niet echt om het af te dekken. We moesten boven even wachten voor een kamer. Ik was gelijk al op oorlogssterkte wat werd versterkt door pijpen zonder. Gingen gelijk over op prone bone (ik vermoed dat Raluca hier wat mee te maken heeft :D). Binnen 10 minuten kwam ik en waren we klaar.

14239

Rond 17.00 uur werd het avondeten geserveerd. Dit was redelijk uitgebreid en zeer lekker. Pasta met kipstukjes, aardappelkroketjes, gekookte broccoli met wortels en bloemkool, en lapjes rundvlees.
Na een volle maag en wat rust had ik mijn zinnen gezet op Miriam. Ik had haar de hele dag al in het oog eigenlijk. Optisch echt helemaal mijn ding. Iets langer dan de gemiddelde dames daar, een mooie lichte huid en haar buik. Echt zo'n platte mooigevormde lichtgespierde damesbuik. Ik vroeg haar nog of ze een bepaalde sport beoefende maar dit was niet het geval. Op de kamer deed ze pijpen zonder, maar een beetje te snel. Ik probeerde haar uit te leggen hoe ik het wilde, maar zonder al te veel succes. Dan maar sex, wat ik eigenlijk toch wel het meeste wilde. Zoals ik al zei kick ik gewoon van haar verschijning. Ik kom normaal gesproken lastiger klaar in missio, maar als ik het doe dan moeten de rapen wel gaar zijn. Dit was het geval bij Miriam. Ik vroeg of alles goed was, en kreeg te horen van wel. Door deze sessie wilde ik graag nog een keer met haar, maar dat zou iets ander verlopen.
Ik laste een iets langere pauze in. Nog wat gesproken met Nederlanders. Wat gedronken. Uiteindelijk kreeg ik de kriebels weer en wilde ik eigenlijk nog een sessie met Miriam meer dan een uur later. Ik zag haar zitten bij de bar, maar ze wilde een pauze. Ok geen probleem meid, neem je tijd. Na 20 minuten liep ze naar de woonkamer en ging zitten op de bank. Er waren een paar andere mannen, ook net aangekomen. Ik wachtte 5 minuten, zag niemand bij haar zitten en liep toen op Miriam af. Gevraagd of het goed is als ik bij haar kom zitten. Ze zei geen probleem. Blijkbaar wel dus. Binnen een minuut stond ze op zonder iets te zeggen en ging opeens bij een andere gast zitten die alleen zat die al 5 minuten bij haar kon gaan zitten. Ik dacht wtf, heb ik iets verkeerd gedaan of gezegd? Het is niet zo dat zij met deze gast enig contact legde of lonkte, omdat de gast voor ons zat en profil. Hij heeft geen een keer opzij gekeken. Binnen enkele ogenblikken ging ze naar boven met deze gast. OK dacht ik.

Later toen ik Miriam weer bij de bar zag, met Roxana en de barman op hoorafstand ben ik op Miriam afgestapt. Ze reageerde een beetje geïrriteerd toen ik haar vroeg wat er aan de hand was en waarom ze eerder wegliep. Ik vroeg of ik iets verkeerd had gezegd of gedaan tegen haar. Dit was niet het geval. Ze legde uit dat ze zich moest bekommeren om mannen die net waren aangekomen. Ok kan ik begrijpen. Het zou verwarring kunnen voorkomen als je tenminste even zegt dat je naar een nieuw aangekomen gast gaat wanneer je eerst toestemt dat er iemand naast je wil zitten. Ik weet niet of er een alleen 1x met een dame kameren policy geldt. Roxana nam het beter op en wij gingen samen naar boven.

14238

Zij wist nog dat ik de dag daarvoor belde en wist ook nog precies naar wie ik vroeg. Vergeleken met andere dames kon ik toch wel iets beter mee overweg met haar. Echter op de kamer was het heel kort. Het was meteen condoom in de mond en gelijk naar beneden terwijl ik niet eens op oorlogssterkte was. Normaal werkt niet op mij, maar zij kreeg het voor elkaar. Pijpen was niet verkeerd. Missio was standaard en toen was de tijd op. Ik weet niet of ze beter weet of dat het te routinematig voor haar is.

14237

Rond 21.45 uur nog een goed bord gegeten, het avondeten wordt meestal 1 uur voor sluitingstijd afgevoerd. Ik wilde nog 1 kamergang doen met Adriana. Was eerst goed zei ze, maar ook zij zei dat ze een nieuw aangekomen gast moest ontvangen. Ze heeft het tenminste netjes gezegd. Dan maar voor Ramona gegaan op basis van mijn voorkennis van het forum.
In vergelijking met Raluca, was Ramona een stuk beter. Pijpen zonder zeer goed. Verschillende standjes geen probleem. Goed de tijd volgemaakt en gekomen in mijn favoriete positie.
Ik vond het wel goed rond 22.30 uur en had toen besloten om naar huis te gaan.

Nog een paar dingen die mij zijn opgevallen qua sanitaire voorzieningen:
- Er zijn maar 2 douches. Deze worden niet echt warm. Ze werken ook niet consistent. De 2 zeepmachines aan de muur zijn kapot. Er is alleen 1 fles douchegel.
- Het ruikt een beetje muf op de benedenverdieping bij de lockers. Komt vooral door de rek met slippers denk ik.
- WC op de eerste verdieping: wc bril zit los, geen wc papier houder, haakjes om je badjas aan op te hangen zijn veel te laag
-WC op de begane grond wel netter, maar ontbreekt een haakje voor je badjas

Verdere algemene opmerking:
- De woonkamer is echt klein. Ongeveer 6/7 m x 6/7 m. Maar 5 tweepersoonsbanken. Dames gaan niet consistent en structureel alleen op een tweepersoonsbank zitten. Je moet echt zelf op een dame afstappen die je wilt, soms wenkt een dame je uit het niets.
- Het gebouw is ietwat vervallen. Versleten banken. In de avond viel de deur tussen de woonkamer en het rookgedeelte uit de scharnieren.

Ik hoop met dit verslag mijn ervaringen duidelijk te hebben gemaakt. Ik dank Willem2 nogmaals voor de kortingskaart. Deze dag in Dorsten heeft voor mij nogmaals bevestigd dat Pauschalclub Bochum en Partytreff La Vita toch wel een van de beste in de keten zijn voor mij. Er zijn wel een paar goede dames, maar over het algemeen zou ik het toch afraden om naar Dorsten te gaan voor een dagje partytreff. Er zijn betere alternatieven.

bertje600
24 februari 2016, 12:17
Ik hoop met dit verslag mijn ervaringen duidelijk te hebben gemaakt. Ik dank Willem2 nogmaals voor de kortingskaart. Deze dag in Dorsten heeft voor mij nogmaals bevestigd dat Pauschalclub Bochum en Partytreff La Vita toch wel een van de beste in de keten zijn voor mij. Er zijn wel een paar goede dames, maar over het algemeen zou ik het toch afraden om naar Dorsten te gaan voor een dagje partytreff. Er zijn betere alternatieven.

Toch wel apart om eerst met 7 dames het bed te delen en dat met een kortingskaartje van 50%. Dat betekent dat je maar € 45,- betaald hebt voor 7 keer.
Welke partytreff heeft dat. Een paar goede dames terwijl je duidelijk maakt in je bericht dat je echt genoten hebt van de 7 dames.
Dat valt niet echt te rijmen.

TeddyWolf
24 februari 2016, 13:32
Toch wel apart om eerst met 7 dames het bed te delen en dat met een kortingskaartje van 50%. Dat betekent dat je maar € 45,- betaald hebt voor 7 keer.
Welke partytreff heeft dat. Een paar goede dames terwijl je duidelijk maakt in je bericht dat je echt genoten hebt van de 7 dames.
Dat valt niet echt te rijmen.

Zoals ik beschrijf ben ik dankbaar voor de verkregen kortingskaart. Zonder dit zou ik niet zo snel naar Dorsten zijn gegaan. Het klopt dat geen enkele partytreff een dagkaart voor 45 euro aanbiedt in Duitsland. Het is alleen mogelijk met een kortingskaart van het ijsberenforum voor zover ik weet, welke niet iedereen en lang niet altijd krijgt. Ik ben er bewust van dat een normale dagkaart 90 euro kost. Misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest, maar de kamergangen in Dorsten zijn gemiddeld korter (ongeveer 15 minuten), er is over het algemeen weinig sprake van eerst rustig een gesprekje voeren met een dame, en aftersales is bij de meeste dames een onbekend begrip. Ik vergelijk dit met mijn eigen ervaringen in andere partytreffs zoals Pauschalclub Bochum en La Vita. Als iemand naar Dorsten wilt gaan, prima natuurlijk dat is je eigen keuze. Ik zal je niet tegen houden. Het ijsberenforum is echter een handig hulpmiddel om inzicht te krijgen in verschillende perspectieven en ervaring van mede-ijsberen. Ik heb mijn ervaringen gedeeld, en het is aan iedereen voor zichzelf wat hij met deze informatie doet. Op basis van mijn ervaringen, raad ik het aan om 20 tot 60 euro extra bij te betalen voor een dagkaart in een andere partytreff zodat een mede-ijsbeer een aangenamere dag mee kan maken.

Theodor Adorno
24 februari 2016, 13:48
Hoi maar zon partytreff is dan toch wel heel goedkoop lijkt me. Zelfs zonder een korting betaal je 90 euro en dan kun je echt dus 7 maal de kamer op en zelfs met ft bij sommige dames?? Dat is veel minder dan wat ik op vulkaan betaal of 50 euro half uur vaak in de saunaclub!

michelvv
24 februari 2016, 14:56
Hoi maar zon partytreff is dan toch wel heel goedkoop lijkt me. Zelfs zonder een korting betaal je 90 euro en dan kun je echt dus 7 maal de kamer op en zelfs met ft bij sommige dames?? Dat is veel minder dan wat ik op vulkaan betaal of 50 euro half uur vaak in de saunaclub!

Dat is waar, maar alles is relatief. In vergelijking met een rosse buurt of een sexclub is Dorsten een goede keuze, maar in vergelijking met een betere PT/PC is het slechte keuze.
Bovendien is de ene seksuele ervaring de andere niet. Dorsten is afwerksex met een hoofletter A in andere PT/PC's is meer interactie met de dames tot zelfs GFE mogelijk.

Ieder zijn ding en zoals Teddy Wolf schrijft: Hij geeft zijn ervaringen en persoonlijke mening over zijn bezoek.

bertje600
24 februari 2016, 21:46
Het is maar wat jezelf ervan maakt.
De dames dien je correct te benaderen, dan krijg je ook het nodige terug.
Doe je dit niet dan is het uitsluitend afwerksex.
Daar ga ik niet voor.
ik heb respect voor de Dames.
En dat betaald zich tenslotte toch uit.

wayson
29 februari 2016, 22:43

Vroeger (kan het nu niet meer terug vinden op de site) had je op woensdag zo een frans totaal dag.
Ben er dan eens op een woensdag geweest maar denk nu niet dat ik een frans totaal moment heb meegemaakt..

Verder ben ik wel positief over deze club :)

Rezaes
5 maart 2016, 12:50
Met een kortingskaart van Willem 2 weer eens het Duitsland ingetrokken, deze keer naar Dorsten. Hij lag er al een paar weken en het moest er maar weer eens van komen.
Zaterdagmiddag vroeg aanwezig om de grote meute voor te zijn, al bleek dit achteraf erg mee te vallen.
Naast mij waren er bij binnenkomst misschien een stuk of 4 beren aanwezig, het aantal dames was een stuk of 8 waarvan het merendeel qua looks een ruime voldoende haalden.
Kijk…..Je moet de prijs / kwaliteit verhouding natuurlijk niet uit het oog verliezen, voor de prijs die je hier betaald kun je geen wonderen verwachten….
Bak koffie met meteen maar een broodje gezond…..beetje rondkijken je kent het wel….. en plots zag ik daar Emma, de leuke Roemeense waarmee ik bij eerdere bezoeken al leuk heb gekamerd.
Ook gewoon een leuke meid om mee te babbelen zeker als je een poging doet om dit in het Roemeens te doen, wat overigens vrij aardig lukt.
Zo’n meid voelt dan ook meteen dat je een meer dan gemiddelde interesse toont, iets wat zich op de kamer terug betaald.
Tweede rondje gemaakt met Arabella, op zich leuk….ze deed goed haar best maar omdat ik net met Emma op de kamer was geweest zat de happy finish er voor mij even niet in.
Beffen……..oh….no way…….dat vond ik dan wel ff jammer……..
Eerst maar eens pauze en aan de bar wat zitten kletsen met de theke en een Duitse beer.
Het begon inmiddels wat vol te lopen en aangezien ik tegen de avond weer huiswaarts wilde keren moest ik niet te lang treuzelen om nog een lekker ding uit te kiezen.
De Poolse Carina 1e klas pijpster….en dat heb ik ook deze keer weer geweten. :biggrin:
Haar kort in doggy geneukt met uitzicht op haar lekkere kont en vervolgens laten pijpen.
Het kwam vanuit mijn tenen en bij finish spoot ik lekker over haar tieten…hmmm…
Ja….deze meid is een aanrader……..
Tegen uur of 18.00 het scorebord ingevuld bij de voordeur en toen richting Nederland.
Ach….het blijft afwerksex maar ik heb me prima met deze meiden vermaakt.
Geen tent waar ik elke maand wel heen wil, maar bij mijn laatste bezoeken is het mij niet tegen gevallen zodat ik toch elke keer weer nieuwsgierig ben.
Ik had ook deze keer weer geluk dat Emma en Carina aanwezig waren………tja….geluk moet je soms hebben anders kan het ook nog best tegenvallen….

Willem 2 dank ik bij deze voor de kortingskaart….;)

Ik groet u allen.....Rezaes.....

Rob196
7 maart 2016, 12:16
13 Januari in Dorsten geweest.
Het was en dag warop alle dames naakt rondliepen.
Ondanks dat het redelijk druk was waren er ruim voldoende dames aanwezig.
Wel een verschil in houding:
Sommige hadden echt zin om je te laten genieten en andere hadden alleen maar behoefte om zo hard mogelijk aan je lul te trekken.
Ik vind het wel een leuk geaicht al die nakkte jonge grietjes.
Jammer alleen dat de theke dame daar niet in meedoet.
Zij was wel en van de mmooiste dames in het pand.

Binnenkort maar weer eens langs gaan. Zien of het altijd FKK is.

HeelHard
13 maart 2016, 22:48
Vroeger (kan het nu niet meer terug vinden op de site) had je op woensdag zo een frans totaal dag.
Ben er dan eens op een woensdag geweest maar denk nu niet dat ik een frans totaal moment heb meegemaakt..

Verder ben ik wel positief over deze club :)

Ik was afgelopen september ook al eens geweest op de Franzosisch Total dag en toen was er inderdaad ook maar 1 dame die dat deed. Het was wel een van de minst knappe inderdaad, maar toch zeker wel appetijtelijk. Daarbij moet ik wel zeggen dat het in de mond klaarkomen bij haar niet echt veel voorstelde. Ze ging er zo bij liggen dat ik net over haar lip in haar mond kon spuiten, maar wel dat het dan direct weer uit haar mond op de kleenex liep. Dus wellicht anders dan in eventuele fantasieën ;)

Postbode19
15 maart 2016, 17:32
Ga er morgen heen dus zal snel een verhaal neerschrijven.
Ps kom liever in een kutje dan in t mondje

Postbode19
22 maart 2016, 11:31
Hier een verslagje van 16 maart.
Ik kwam rond half 12 aan en had het rustig verwacht. Helaas stond al vol met auto,s. Binnen werd er even moeilijk gedaan over mn korting maar uiteindelijk was t ok. 50€ gegeven voor heel de dag.
Na omkleden naar de boven ruimte. Tot mijn verbazing op elke bank een man en geen dame te bekeken. Behalve bij de bar. Ok
Dat was nieuw voor me hier. Kopje koffie dan maar.
Na een tijdje kwamen de dames weer naar beneden. Eerste beste langbenige slanke dame aangesproken. Denk sorina.
Was wel aardig. Eerst haar een beetje gemasseerd. Had niet veel effect. Ongeintresseerd pijpen. Bleek later zelfs met condoom.
Op zn hondjes afgemaakt.
Naar beneden. 20 minuten later met adriana naar boven. Dat was nog triester. Nu minder interactie mocht nergens aan komen.
Ok dan andere mind set. Afneuken dan maar.

Ff pauze en naar de sauna. Kwam daar mede hollander tegen. Ik noem hem V. Dat was gezellig. Want iedereen ziet maar een beetje voor zich uit te staren. Had voor de zekerheid een boek mee genomen.

Was hier al vier keer geweest in de zomer en dan kan je lekker naar buiten. Nu winter en frisjes.
Binnen is het dan een donker saai hol. Niets te doen naast de seks. Ik weet wel dat ik voortaan alleen nog in de zomer ga. Als buiten verblijf open is, is het er veel fijner vertoeven.

Ok paar broodjes op. (Beetje afwisseling met fruit oid zou leuk zijn) en gezellig gekletst met V.

Intussen weer wat op kracht en naar boven met cosmina. Dat was echt een teleurstelling. Super chago. En slappe thee zakjes als borsten...Ze wilde alleen maar aftrekken. Tja dat kan ik zelf ook prima. Haar toch even geneukt maar vroeg tijdig afgebroken.

Daarna vrij snel contact met Dana. Die heeft mooie borsten en was vrij snel ready om mee naar de kamer te gaan. Ook zij was niet echt vrolijk maar wat een lekker lijf. Haaar misso genuekt en lekker gekomen.

Weer naar beneden. Kwam wat zonneschijn dus toch even buiten frisse neus halen met V en beetje dollen met de dames in de rook ruimte die wij omdoopte als de Happy room. (Ivm alle chago vrouwen die er rond liepen) sommige dames konden daar wel om lachen. Sommige ook niet.
Wie er wel om kan lachen en mee deed is maribella. Die is lekker gezellig en maf. Niet de mooiste maar interactie is ook wat waard dus wij naar boven. Leuke sex. Uiteindelijk lekker hard van achter geneukt in een heel lekker strak kutje en harde billen. Kwam helaas niet klaar.

Nu weer even pauze. Krantje gelezen wat eten. Was eigenlijk al van plan om weer weg te gaan.
Maar V hield me nog even aan de praat,mgaf me een biertje. En we namen de dames even door.
Advies van V was Denisia. Ze is mooi. Ogen om in te verdrinken. Lieve tietjes.
Dit was veruit de beste sessie van de dag. Rustig en geil pijpen. Waarbij ze je aankijkt, heel ondeugend. En ook de onderkant van je paal en ballen niet vergeet. Wauw. Dat heb ik nog niet eerder mee gemaakt in een party treff (en dat op eigen initiatief van de dame)
Daarna lekker haar tietjes en buik gezoend. Beffen zat er niet in.
Haar heerlijk lang geneukt terwijl ik aan haarbtepels sabbelde. Heerlijk laatste organsme. Rustig afgerond wat gestreeld en haar bedankt en een knuffel gegeven.(dat is ook bijzonder in de party treff, meestal is klaar en binnen een minuut staan de dames weer buiten de kamer).

Heb niet gewacht op het avond eten. Bedankt en iedereen gedag gezegt. V is nog even door gegaan;-)

Oja bij de ingang hing een board met de dames die er zouden zijn.
Daar stonden Emma en Elena ook op. Echter denk ik dat zij savonds pas zouden werken. Jammer Met Emma heb ik vier maal super sessie gehad en Elana was mijn wens nummer 1.
Dan van de zomer maar eens proberen.

Korte samen vatting. Tent mag wel wat opgefrist worden. Meer dag licht en zorg dat er wat te doen is naast de seks. Boeken tijdschriften oid.
Laat de dames iets vrolijker zijn. En het allemaal iets rustiger aanpakken. Scheelt weinig qua productie tijd (verschrikkelijk woord in deze context) maar plezier is dan zoveel hoger.
Beetje meer variatie bij het buffet. Wat fruit kost bijna niets.

Prijs is natuurlijk superlaag zeker met kortings kaartje. Waarvoor nog bedankt Willem. Dus ik klaag niet. En V, tot de volgende Keer.

bertje600
31 maart 2016, 13:16
HMet een kortingskaartje in de achterzak weer eens naar Dorsten afgereisd.
Toch, voor mij, nog een heel eind rijden, maar eenmaal over de grens is er geen limiet meer aan de
snelheid op de Duitse autobahn. Na een klein half uurtje passeer je Hamminkelen waar Huize Marisol de diensten van de Dames
aanbied en daarna dien je de afslag te nemen.
Een kwartiertje genieten van het Duitse landschap waarbij je wel aan een snelheidslimiet gebonden bent.
Je hebt dan wel weer de rust na de autobahn.
Binnen de kortste keren sta je dan achter de fabrieksmatige wasserij voor de kleine villa van Parttytreff Dorsten.
Auto parkeren en eens op het parkeerterrein rondkijken of daar bekende auto's staan en natuurlijk hoeveel er staan.
Meestal kun je daaraan afmeten hoeveel ijsberen en van welke nationaliteit er binnen te verwachten vallen.
Helemaal kun je daar echter niet van op aan.
Nadat de toegangspoort wordt geopende treed je daarna de hal binnen waar de theke je al op staat te wachten.
Na strenge controle van de kortingskaart mag je na afrekening van het restant van het dagbedrag naar beneden.
Daar kun je je omkleden naar een berentenue en je ook nog opfrissen in de douche.
Weer terug naar boven betreedt je de verblijfsruimte met vooraan een bar met aan de andere kant het buffet dat
de gehele dag geopend is voor broodjes en beleg en dat ook regelmatig wordt aangevuld met verse producten.
Een doorgang leidt naar het relax-gedeelte waar je rustig op banken plaats kunt nemen.
Sommige van deze banken worden ook door de dames gebruikt en heb je de mogelijkheid om
met een dame kennis te maken.
Op het moment dat ik binnenkwam waren er 7 dames en daar kwamen er in de loop van de dag nog 2 bij.
IJsberen waren er al aanwezig en ik had mij vergist in de nationaliteit van deze ijsberen.
Buiten stonden er alleen duitse auto's maar binnen waren er beren van pakistaanse oorsprong.
Echter niets negatief over deze beren want zij maakten met de overige beren regelmatig een praatje.
Ook duitse beren waren aanwezig en ook daar was het goed mee vertoeven.
natuurlijk kijk ik altijd eerst maar even de kat uit de boom.
Wel was er een aantrekkelijke blondine die zich later voorstelde als Annabella.
Leuke meid maar er was geen pre-sales bij.
Wel zag ze er zo aantrekkelijk uit dat een kamergang niet te vermijden was.
Dus met haar naar boven en we belanden op een wat krakend bed dat zijn beste tijd wel had gehad.
Dat mocht echter de pret niet drukken en de nodige standjes werden dan ook uitgeprobeerd.
Blijkbaar had ik een goede productie in de laatste dagen gehad en het rubbertje werd dan ook snel gevuld.
Van enige na-sales was eveneens geen sprake want ze was snel vertrokken.
Na een uitgebreide douche heb ik mij maar weer in de verblijfsruimte met een drankje geruime tijd verpoost.
Je moet toch eerst even bijkomen van de gedane inspanningen.
Ik had een strategische positie blijkbaar uitgekozen want ik kon geruime tijd de dames eens van een afstand bekijken
om daaruit dan een keuze te maken.
Enkele kende ik van de site zoals Cosmina, Ramona en Roxana. Daarnaast was er ook een Dominicaanse
die zeer dominerend aanwezig was en ook de enige was die interesse toonde in de beren en op hen toekwam.
De overige lagen in de bank of op het podium.
Regelmatig vertrokken ze naar de serre om een van een rokertje te voorzien.
Aanwezig was ook een wat schuchter meisje die zich zeer terughoudend opstelde.
Omdat ik daar wel van hou heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben bij haar gaan zitten.
Zij stelde zich voor als Alina en was toch al geruime tijd in het vak bezig.
We hebben daarover geruime tijd gesproken en dat leidde tot een kamergang.
Gelukkig werd er een andere kamer en dus ook een ander bed gekozen.
Na een sterke pijpsessie van haar kant heb ik haar dermate oraal verwend
dat ze kreunend klaarkwam en zei "nu geen orgasmes meer, ik heb genoeg".
Toen maar in missio afgemaakt.
Na nog even relaxen in het bargedeelte werd het warme buffet binnengebracht.
Dat zag er zeer goed uit, met een ruime keuze aan gerechten.
Zelfs voor de Pakistani waren er gerechten die zij, als halal, konden nuttigen.
Ik was al geruim over mijn beschikbare tijd heen zodat ik niet aan het eetfestijn
kon deelnemen.
Ik moest huiswaarts keren om aldaar geen problemen te krijgen.
Al met al heb ik een prettige dag meegemaakt waar ik met voldoening op terugkijk.
Ik zal zeker binnenkort een keer terugkomen.
Hopelijk heb ik dan ook meer tijd om met meerdere dames intensief en intens kennis te maken, want nu was dit,
op enkele na, meer oppervlakkig.
SWel valt mij op dat de ijsberen voornamelijk uit Duitsers bestaat en dat er op de dag
dat ik er was geen enkele Nederlander zijn gezicht heeft laten zien.
Voor de prijs van een dagkaart, met eventuele kortingskaart staan leuk uitziende dames
de gehele dag je ter beschikking en dat met eten en drinken daarbij.
Dus Hollandse IJsberen, op naar Dorsten

Hcw
6 april 2016, 15:21
Afgelopen dinsdag hier geweest , sfeer was matig op de theke dame na , lieve poolse dame die de touwtjes goed bediend , dames van plezier zagen er perfect uit , alleen waren de kamergangen helaas te saai voor woorden . 100% afwerksex , ik had een kortingskaart en mag daarom ook niet klagen voor 45 euries. Wil je goedkoop van je hormonen af is this the place to be !

chumo
19 april 2016, 15:31
Afgelopen maandag was een mooie zonnige dag om weer eens te Partytreffen. Na een eerdere goede ervaring besloot ik naar Dorsten te gaan. De vorige keer viel een maand na dato een boete op de mat, dus de laatste kilometers over provinciale wegen gingen dit keer in een rustig tempo. Ik kwam iets na tienen aan, waarna ik 80 Euro betaalde voor een dagkaart (N.B. als je via de Partytreff Dorsten-website lid wordt, krijg je een tientje korting en je krijgt nog wat meer foto’s te zien).

Al met al was de dag erg matig en dat terwijl de randvoorwaarden goed waren. Prachtig weer, een stuk of 8 meiden, waarvan zeker 5 erg aantrekkelijk en een gunstige verhouding beer:dame. Probleem is dat de meiden uitermate inactief waren. Voor wie nog nooit in Dorsten is geweest: de partytreff bestaat van voor naar achter uit een bar; een deel met zitjes waar je tot zaken kunt komen; een aanbouw met rooktafel en vervolgens het buitenterras. De dames zaten hetzij in een groepje aan de bar of in een groepje bij de koffietafel. Ze maken geen oogcontact en gaan niet of nauwelijks in op een poging tot gesprek. Dat was niet alleen mijn eigen perceptie. Ik heb drie andere beren gevraagd wat ze ervan vonden en alle drie kwamen met een negatief oordeel. Uiteindelijk heb ik in 7 uur tijd er 5 kamergangen uit weten te slepen, waarvan 3 keer met seks en waarvan slechts één keer op een enigszins acceptabel niveau. Ik heb gekamerd met Gina (niet op de site), Denisa, Cosmina, Ramona, en een wat oudere, blonde dame met een buikje, waarbij het geheel zo tegenviel, dat ik haar naam niet eens heb gevraagd. Andere meiden die ik wel herkende, maar waarmee ik niet heb gekamerd waren Dana, Roxana en Karla.

Dana had ik eerder gezien in Selm en ook in Dorsten en vooral de eerste keer in Selm was erg leuk. Afgelopen maandag zat ze vrijwel de hele middag in de aanbouw achter een gokautomaat. Een medebeer vertelde me, dat Dana hem nog om geld vroeg voor de gokautomaat, hetgeen hij heeft geweigerd. Het zat haar blijkbaar niet mee en dat kwam de sfeer niet ten goede.

Cosmina is een mooie, intrigerende ijsprinses, die ik graag eens wil ontdooien. Eerdere recensies op deze site zijn niet lovend over haar en ook nu wimpelde ze alle pogingen tot contact af. Een andere ijsbeer (een jonge jongen) vroeg bijvoorbeeld of ze vrij was, waarna ze antwoorde met ‘nee’ om vervolgens een eindje verderop weer op haar bevallige kont neer te strijken. Ik was blij verrast toen ze aan het begin van de middag met twee andere meiden bij me buiten kwam zitten. Maar weer sloeg iedere poging tot contact dood, zelfs toen ik (galant?) aanbood mijn badjas te wisselen voor haar handdoek, aangezien ze het wat koud had. Verder dan wat voet-kont contact kwam het niet. Pas om drie uur in de middag zag ik voor het eerst dat ze naast een beer ging zitten en na twee minuten ‘Zimmer’ vroeg. Een uur later liep ik weer eens naar binnen en toen was het ook bij mij meteen ‘Zimmer?’. ‘Voll gerne’ toog ik achter haar aan en ging alvast in adamskostuum op bed liggen, me afvragend of ik zou opteren voor seks (wetend dat dit zou uitdraaien op een teleurstelling), of dat ik zou voorstellen om haar te masseren (blijft nog iets van een illusie bestaan). Maar Cosmina had zelf al besloten, want na vijf minuten kwam ze in lingerie gekleed terug en vroeg ze me om haar voeten en benen te masseren … maar niet hoger dan halverwege haar dijen. Na de massage was ze binnen 5 seconden weer de deur uit. Ik heb hier toch wel een erg dubbel gevoel over. Uit alles blijkt, dat die meid met tegenzin haar werk doet en misschien is ze wel door omstandigheden gedwongen, dus wie ben ik om te oordelen. Maar dan snap ik weer niet dat ze de hele dag onderbroekloos door de zaak rondwandelt, met het rokje net iets te hoog opgetrokken, zodat als je op de bank hangt haar k*t steeds op ooghoogte langs komt.

Eerder de dag overviel Denisa me ook al vanuit het niets met de Zimmer-vraag. Denisa is een erg mooie, slanke meid met erg mooie borsten. Op de kamer was het nog geen vijf minuten pijpen, neuken en weer weg. Een uurtje later kwam de Zimmer-vraag uit de mond van Ramona, maar toen had ik geen zin in nog zo’n vluggertje. Dus heb ik haar een voetmassage gegeven, waarna voor de eerste keer die dag iets van een normaal en leuk gesprek (in prima Engels ) ontstond met één van de Roemeense dames. Nog een uur later knikte de oudere blonde met een buikje van een afstand de Zimmer-vraag. Nu stond die meid helemaal onderaan mijn lijstje, maar ik vond het niet beleefd om te weigeren. Enig gesprek bleek ook niet mogelijk. Van kijken werd ze al zenuwachtig en aanraken mocht al helemaal niet. Het enige wat overbleef was neuken in de missionarishouding, waarbij zij haar nek bijna verrekte in een poging om zich zoveel mogelijk van me af te keren.

De beste ervaring was met Gina. Gina is de enige niet-Roemeense, maar een donkere Jamaicaanse van mid-30 met ook een goed lichaam. Ze is een gangmaakster, neemt vaak het initiatief en is ook leuk gezelschap op de bank. Gina was de eerste meid, waarmee ik naar boven ging en dat was ook meteen de beste beurt van de dag.

Een erg matige partytreff-dag dus, maar vreemd genoeg heb ik niet echt een slecht gevoel over het bezoek en misschien dat ik op afzienbare termijn Dorsten nog een keer bezoek. Ik kan niet goed verklaren waarom dat zo is. Misschien dat het mooie weer en de vele goede contacten met de medeberen de mindere prestatie van de dames hebben gecompenseerd. Waarschijnlijker is dat ik toch ben gevallen voor de looks van de kille Cosmina.

Befferke3
25 april 2016, 23:03
Volgende zaterdag is er een party met sexy susi. Zijn er beren die ook gaan ?

chumo
25 mei 2016, 08:04
Afgelopen maandag ben ik weer afgereisd naar Dorsten, geholpen door een kortingskaart van dit forum. Al met al was het een stukken betere ervaring dan de vorige keer. In Nederland stond 700 km file, maar Dorsten bleek in een klein uurtje vanaf Zevenaar te bereiken. Ik was er iets na tienen en toen ik aankwam was het al vrij druk met een stuk of 6 beren op ongeveer 8 vrouwen en later op de dag (na half drie) werd het nog wat drukker.

De statistieken voor de dag. Van 10 tot half vier in de middag 7 keer gekamerd met Denisa (2x), Gina (2x), Cosmina, Victoria en nog een kleinere Roemeense (Isabel?). Vier keer geneukt en daarvan 3 keer zelfs nog wat beter dan alleen maar afwerksex. De overige drie keren heb ik wat anders ingevuld (knuffelen, kletsen, masseren, likken en beffen). Ik heb wel moeten beloven om niet aan te geven, met wie ik niet geneukt heb. Om één of andere reden mag men dat bij de bar niet weten, want blijkbaar telt zo’n kamergang niet mee in de eindafrekening. Die belofte wil ik ook in deze recensie standhouden.

De beste klik had ik weer met Gina, een donkere Jamaicaanse van in de 30. Zij was maandag voorlopig voor het laatst en gaat voor een poosje terug naar Italië. Gina is de meest onderhoudende dame in Dorsten. Voor de andere meiden misschien een beetje te veel onderhoudend, want ze lijkt soms niet al te best in de groep te liggen.

Ook Victoria is erg de moeite waard. Ze spreekt erg goed Duits en is prettig gezelschap. Ze is een mooie, wat langere meid (~1.78, achter in de 20) met een klein buikje. Russisch, maar waarschijnlijk uit het noordwesten, want ze lijkt eerder Skandinavisch/Baltisch met haar van nature blonde haar en blauwgrijze ogen.

De kleine Roemeense (Ze staat niet op de website, ik verstond Sabel, als in Isabel maar dan zonder de I) stond onderaan mijn lijstje, maar ze zocht me op. Ze is niet echt knap en had een forse buik. Ze vroeg of ik wilde kameren en ik vind het dan onbeleefd om nee te zeggen. Ik gaf wel aan het rustig aan te willen doen, zonder echte seks. Maar op de kamer trok die meid alles uit de kast om het toch te laten gebeuren, en qua service was dit de beste ervaring van de dag. Alleen jammer dat het uiterlijke plaatje wat achterblijft, anders zou dit voor Dorsten het toppertje zijn.

Ik heb helaas Sarah niet te pakken gekregen. Sarah is een erg mooie Hongaarse (achter in de twintig, slank, lang, knap gezichtje en enorme borsten) die in haar eentje zo’n beetje de helft van de kamergangen voor haar rekening nam. Ze was vrijwel continu bezet en de keren dat ze even alleen zat, kwam ik net van een kamergang terug.

Al met al dus een stuk beter dan de vorige keer en dan vooral doordat er een aantal niet-Roemeense meiden zijn, die het kluitjesvoetbal van de Roemeense dames doorbereken. De Roemeense dames zelf zaten veelal als vanouds in gesloten formatie aan de bar en waren niet altijd en voor iedereen even goed benaderbaar. Denisa en Cosmina herkenden me trouwens nog van de vorige keer en leken daardoor iets toeschietelijker. Maar de kamergangen met die twee waren echter wel de minste van de dag. De andere meiden vertelden me dat Dorsten de afgelopen tijd minder klanten trekt dan voorheen. Misschien dringt langzamerhand bij het management door, dat de mindere service van veel van de meiden daar misschien wel reden voor is. Het onderling alleen maar Roemeens praten bijvoorbeeld is al verboden, alhoewel de Roemeense theke afgelopen maandag daar niets aan deed. Maar misschien dat het tij wordt gekeerd en dat zou prettig zijn, want het blijft een goed betaalbare Partytreff, niet al te ver over de grens met voor mij aantrekkelijke openingstijden.

kinke113
8 juni 2016, 22:31
Zojuist terug na ruim 3 uur vertoefd te hebben in pt Dorsten.
Na een welkomstgesprekje met de theke meteen mn ijsberenvel aangedaan en na wat gefriemel aan de bar een kamertje boven gepakt met de slanke en volborstige Raluca. (=Diana uit pt Xanten... Zie mijn recensie op:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=482171
Goede sessie met deze oude bekende! Ze is inmiddels nog slanker geworden, haar prachtige borsten zijn misschien een halve 'letter-maat' kleiner, maar nog steeds overheerlijk gebleven. Goede pzc en doet in ieder geval doggie goed mee.
(Overigens ben ik na de lozing op de gang Daria, ex pt Xanten, tegengekomen die dus ook hier haar draai gevonden lijkt te hebben)

Vervolgens na een korte drankpauze gekamerd met de prachtige Denisa. De sessie was ok maar niet spectaculair: tikkie 'sober' qua service maar deed verder de pzc goed. Geilend op haar lekkere kop en de grote kijkers mijzelf laten trekken naar mijn tweede hoogtepunt. Ook prima dus.

Tot slot nog gekamerd met de slanke blonde/geblondeerde Claudia met tikkie hangborsten, heerlijke grote zuig-tepels en mooie vlezige labia's. Met Claudia heb ik een top sessie beleefd! Zij deed lekker mee, maakte zich klein tijdens doggie zodat het stoten nog intenser aanvoelde. Haar relatief kleine handen aan mn pik tijdens de pzc brachten mij naar mijn laatste hoogtepunt.

Kortom een geslaagde avond beleefd!!!

Philoe
21 juni 2016, 17:27
Is woensdag nog steeds FKK-dag?

altijdwakker
22 juni 2016, 00:18
Ik zie mijn post niet meer, is er iets fout gegaan? Was vandaag weer eens in PT Dorsten. Vrijkaartje omdat ik laatste keer (sep 2014) erg ontevreden was. Vandaag eens verkennen hoe het daar is. Fantastische tijd gehad vandaag! Eerst Arabella.OK. Later een RO meiske dat net nieuw was denk ik. Ze kwam twee keer klaar, heerlijk geneukt. Ik ben alleen bezorgd dat ze voor de rest van de dag een pijnlijk probleem heeft. Verder alles OK. Tot ziens lieve mensen! Josh

banzaibeer1
22 juni 2016, 18:15
Ik zie mijn post niet meer, is er iets fout gegaan? Was vandaag weer eens in PT Dorsten. Vrijkaartje omdat ik laatste keer (sep 2014) erg ontevreden was. Vandaag eens verkennen hoe het daar is. Fantastische tijd gehad vandaag! Eerst Arabella.OK. Later een RO meiske dat net nieuw was denk ik. Ze kwam twee keer klaar, heerlijk geneukt. Ik ben alleen bezorgd dat ze voor de rest van de dag een pijnlijk probleem heeft. Verder alles OK. Tot ziens lieve mensen! Josh
was dat het meisje dat geen woord Duits spreekt, Josh? Stil water met diepe grond.Nieuw en onervaren maar de beste sessie die ik tot dusver gehad heb bij een PT. Een liefhebster als je het mij vraagt...

altijdwakker
22 juni 2016, 18:57
klopt, weet alleen niet meer hoe ze heet, jij? Kwam ze bij jou ook klaar?
Ik kon vandaag niet meer trap op lopen......

banzaibeer1
22 juni 2016, 21:11
Whaha, ik heb ook nog steeds spierpijn overal.Ze werd erg enthousiast toen we eenmaal bezig waren.Ze kwam klaar terwijl ik haar pitje masseerde en toen ze als een wilde amazone op mijn pik begon te rijden..Was een onwijs geile sessie.Ik kwam klaar toen ik tegen haar lekkere kontje aanstootte, mmm.
Ik zal nog wel een recensie schrijven op dit forum over pt dorsten

banzaibeer1
22 juni 2016, 21:13
O ja, volgens mij heet ze Sclavia of zoiets.Zal de site eens aanschrijven

altijdwakker
22 juni 2016, 23:21
sowieso, schrijf es war meer ...

banzaibeer1
23 juni 2016, 22:54
Daar ben ik mee bezig, Altijdwakker.Mijn verslag volgt binnenkort op dit forum.

Philoe
24 juni 2016, 13:12
Woensdag geweest, maar wat een afknapper. Troosteloze sfeerloze tent. Ongeinteresseerde meiden en allemaal ouwe meuk, zowel binnen als buiten. Zwaar verwaarloosde tent, totaal geen sfeer.
Ik ging omdat het mooi weer was, ik dacht lekker in de tuin chillen en plezier maken met de meiden. Nou vergeet het maar; tuin ziet er niet (meer) uit, ouwe banken, vieze kussens, vieze jacuzi. Meiden hangen ongeinteresseerd rond en roken veel.
Met m' n dagticket toch maar 3 keer gekamerd. Met Anna, Raluca en ik meen Rebecca. Niet geneukt, alleen maar laten pijpen. Anna pijpt alleen met condoom.
Anna en Raluca gaan met hun rug naar je toe liggen zodat je nergens bij kunt. Op de site staat dat het twee zussen zijn, maar toen ik Anna daarnaar vroeg zei ze dat ze geen zus bij de PT had......
Kansloze afwerksex en voor mij gaat Dorsten definitief van de lijst af. Betaald voor een dag maar binnen 2 uur weer met piepende banden naar huis.

banzaibeer1
24 juni 2016, 19:02
Woensdag geweest, maar wat een afknapper. Troosteloze sfeerloze tent. Ongeinteresseerde meiden en allemaal ouwe meuk, zowel binnen als buiten. Zwaar verwaarloosde tent, totaal geen sfeer.
Ik ging omdat het mooi weer was, ik dacht lekker in de tuin chillen en plezier maken met de meiden. Nou vergeet het maar; tuin ziet er niet (meer) uit, ouwe banken, vieze kussens, vieze jacuzi. Meiden hangen ongeinteresseerd rond en roken veel.
Met m' n dagticket toch maar 3 keer gekamerd. Met Anna, Raluca en ik meen Rebecca. Niet geneukt, alleen maar laten pijpen. Anna pijpt alleen met condoom.
Anna en Raluca gaan met hun rug naar je toe liggen zodat je nergens bij kunt. Op de site staat dat het twee zussen zijn, maar toen ik Anna daarnaar vroeg zei ze dat ze geen zus bij de PT had......
Kansloze afwerksex en voor mij gaat Dorsten definitief van de lijst af. Betaald voor een dag maar binnen 2 uur weer met piepende banden naar huis.
Dat van het buitengebeuren ben ik helemaal met je eens,Philoe. Zonde dat ze dat zo laten verwaarlozen.En die (graf) stemming klopt ook! Zowel de dames maar zéker ook de heren lopen en zitten er nogal vertwijfeld bij wat een bepaalde spanning schept.Toch vind ik het dan ook wel weer nr wil om met een dame naar boven te gaan.Je hoeft namelijk geen moeite te doen om te kunnen scoren.Na verloop van tijd zul je het kaf wel van het koren weten te scheiden.De gouden aren heb ik al gevonden bij het meisje waar ik al eerder over schreef.

altijdwakker
25 juni 2016, 00:28
Wat betreft buitengebeuren, dat kan fors beter. Wat betreft de sex: it takes 2 to tango. Het hangt in hoge mate van je eigen gedrag af wat je "bereikt". Maar er zijn ook dagen dat het op slot zit, je doet je best maar je krijgt niks voor elkaar. Daarom kreeg ik dus een vrijkaartje van de Theke. Voor dit prijsniveau kun je geen GT-achtige ervaringen verwachten, als de dames echt mooi & GFE zijn, dan werken ze natuurlijk niet in PTD. Dan kunnen ze meer verdienen in andere tenten. Kortom, je moet ook zelf een beetje je best doen en het lukt niet altijd in PTD, fact of life. Zoals benzaibeer1 al schreef, er was een heel erg plezierige dame aan het werk, ik heb echt genoten en dat maakt je dag!

john.doe
25 juni 2016, 16:53
Ben er gisteren 24-6 geweest en ga er nooit meer naar toe. De dames zijn niet gemotiveerd, een sessie is echt een afwerksessie en er zijn veel te veel turken en/of marrokanen.

Heb een enkele sessie gehad met Raluca (http://www.partytreff-dorsten.de/_girls/sets_gross/640.jpg) die weliswaar een erg mooi lichaam heeft met een paar mooie C-cupjes, maar de service was beneden peil. Ik mocht niet aan haar kutje komen, ik mocht net aan haar borsten komen, maar wel met alleen mijn vingers want mijn nagels waren toch wel erg scherp, en zo was er bij elk standje wel iets. Snel op doggy-stijl afgemaakt en gekeken naar een volgende sessie, maar de aanwezige dames waren dusdanig ongeinteresseerd dat ik mijn verlies maar heb genomen en ben vertrokken.

Hier (http://www.partytreff-dorsten.de/_girls/sets_gross/621.jpg) en daar (http://www.partytreff-dorsten.de/_girls/sets_gross/622.jpg) nog wat plaatjes van Raluca om maar aan te geven dat ze er best wel lekker uitziet.

groet, John

Mistralwind
25 juni 2016, 20:29
Ben hier jaren terug ook eens geweest,en inderdaad ook alleen maar afwerksex meegemaakt.
De dames zaten toen ook al ongeinteresseerd op de bank,en koste vrij veel moeite om leuk in contact te komen.

Tja...dan kom je ook niet zo gauw meer terug om het nog eens te proberen,zijn nog genoeg andere clubs:biggrin:

Rob196
26 juni 2016, 12:31
Met de laatste beren eens.
Je zal mij hier ook niet zo snel mer zien.

banzaibeer1
27 juni 2016, 10:53
Dorsten,maandag 20 juni
1."Sclavia? "10 punt. Stil water met zeer diepe ondergrond.Was voor het eerst (volgens mij zelfs haar allereerste debuut als "animatiedame".)
Eerst zag ik haar gekleed en al binnenkomen met een vriendin van haar aan haar zij. Ze praatte wat met Theke Anja die alwel 10 jaar bij het interieur hoort.
Even later kwamen ze schuchter binnen ,heel onwennig en aftastend.Ik wilde haar ff over die drempel heen helpen en ging bij haar zitten.Ze spreekt geen woord Duits of Engels wat een gesprek dus onmogelijk maakte.Ze lachte wat verlegen naar me en ik vroeg haar om mee naar boven te gaan.Dat begreep ze wel.
Eenmaal boven wilde ze naar de kamer rechts maar die was al bezet, waar Davina haar ook al op attendeerde.
Toen naar de kamer achter de schuifwand.Zoals altijd moest ze ff nog weg maar zou zo weer terugkomen. (Vraag me nog steeds af wat ze dan altijd doen?, wie weet dit?)
Ze kwam terug met haar bikini nog aan, ik zei dat het mandje met condooms leeg was (scheelde weer moeite).Die vulde ze dus keurig bij. Ze rolde er met moeite eentje heel onprofessioneel en hardhandig af om mijn hard geworden jongeheer, ik heb haar daar maar een handje mee geholpen.
Ze begon me te pijpen, eerst rustig en sensueel maar een orgasme voor mij leek nog erg ver weg. Ik ging haar clitje een beetje masseren.Dat vond ze wel erg lekker en daar moest ik ook vooral mee doorgaan!
Maar ik ben hier voornamelijk gekomen voor mijn eigen gerief en dat wist ze, dus toen ze klaarkwam terwijl ik haar vingerde ging ze met haar kutje op mijn pik zitten(precies zoals ik gehoopt had dat zou gebeuren)
Haar bikini ging uit, waarbij twee prachtige tieten blootgelegd werden.Heerlijk stevig en mooi van vorm.Ze bereed me als een wilde amazone, wippend, draaiend, kermend van genot kwam ze opnieuw klaar!
Wat een fantastisch gezicht om haar zo bezig te zien, haar handen door mijn borsthaar kroelend, zich afzettend op mijn buik.Ik streelde haar gezicht, hals en oren.Als je het mij vraagt was dit de echte girl-friend-experience.,
Ze merkte uiteraard dat ook ik graag klaar wou komen dus draaide ze me haar mooie kontje toe waarna ik haar heerlijk in stevige doggystyle geneukt heb en krachtig mijn rubbertje volspoot.Nog ff bijkomen en nagenieten in een zachte omhelzing en toen zweet afdouchen en lekker chillen beneden.Geweldig!!

2.Arabella.9 punt.Mocht haar clitje masseren tot haar hoogtepunt, teveel glijmiddel dus neukend niet klaargekomen.Wel aftrek orgasme
3.Claudia.7 punt.afwerksex,
4.Simona.5 punt.Roemeense tekst onderrug
5.Anna.4 punt.weinig indruk, theezakjes van tietjes.
6.Davina.3 punt.zakelijk afwerken, kwam niet klaar met haar

X Buitengebeuren verwaarloosd, zonde!

joep75
27 juni 2016, 15:23
Gisteren weer eens na lange tijd in Dorsten geweest.
Met kortingskaartje van Willem2 mijn dank daarvoor!!
met veel meiden is het inderdaad zo dat je snel afgewerkt wordt maar
zo nu en dan zitten er ook verrassinkjes tussen.
toen in binnenkwam werd mijn kaartje gewoon aangenomen dus naar onder voor het omkleden.
Toen ik bovenkwam zag ik meteen Denisa die ik al langer ken en meerdere keren met gekamerd heb.
het lijkt wel of Denisa met de dag mooier wordt. wat een figuur de sex is in het begin bij haar altijd wel wat afstandelijk.
maar ze probeert het je toch naar de zin te maken. wat niet moeilijk is met zo'n looks van haar.:)
dus de eerste kamergang was geslaagd.
onder wat gegeten en daarna met Elena op de kamer meid ziet er ook zeer goed uit maar ze was nieuw
voor mij en ik had niet echt een klik met haar. Daarna weer een pauze en kwam Denisa weer bij me zitten wat ik wel kan waarderen.
weer naar boven en een rustige tevreden sessie volgde;) ze zei nog toen we naar onderen gingen zie ik je straks nog een keer.
Het werd steeds drukker en waren veel beren en had niet veel tijd meer toen zag ik Alina zitten en een kamergang was een feit.
Dit was wel een verrassing eigenlijk niet veel van verwacht maar deze meid is voor veel in en heeft energie voor twee. pzc zeer goed
en verschillende standjes en op het laatst in Doggy-style afgemaakt Super!
Het werd drukker en Denisa was veel bezet .Dus maar besloten om naar huis te gaan.
Ik weet er zijn betere clubs maar met een klik of af en toe een nieuwe dame die je dan toch weer verast
is het een goede club voor een paar uurtjes te vertoeven .

chumo
5 juli 2016, 09:14
Na twee eerdere goede en één slechte ervaringen ben ik gisteren weer naar Dorsten afgereisd. Het werd een regelrechte afknapper.

Ik ben er van 10 tot 5 geweest en in deze tijd heb ik het tot 3 kamergangen geschopt, waarvan twee keer afwerksex en één keer iets anders (niet geneukt). De vierde kamergang was tegen een uur of half vier met Davina. Dat begon al niet helemaal fijn op de bank. Ze kwam tegen me aanhangen, waardoor mijn hand niks anders kon dan rusten op haar been/heup. In zo’n geval ga ik automatisch wat bewegen met mijn hand (je zou het strelen kunnen noemen, als de sfeer wat beter was geweest). Maar dat mocht niet van Davina, want niet prettig. Op de bank duurde het een hele poos voordat ze uitgetetterd was met die oudere blonde met een buikje (zie één van mijn vorige recensies), en in die tijd ontspon dit conflictje zich drie keer. Toen ze merkte dat ik weg wilde lopen, verleidde ze me toch tot een kamergang. Op de kamer deed ze meteen een condoom om mijn slappe lid en begon ze hem stijf te sabbelen. Dat ging blijkbaar niet snel genoeg, want ze trok het condoom eraf en begon me met massageolie handmatig te masseren. Ik gaf aan dat ik geen zin had in een handjob, waarop zij weer aangaf dat ze me eerst stijf wilde masseren, om me vervolgens te pijpen en te neuken. Mijn piemel vond het echter niet geloofwaardig en liet zich niet meer vermurwen. Na een korte discussie moest ik beloven om na een pauze haar nog een kans te geven. Als man van mijn woord meldde ik me na 3 kwartier weer bij haar, waarna ze me zei dat ze zich eerst met de nieuwe klanten moest bezig houden. Exit Davina.

Op zich is zo’n conflict wel te overkomen als het voor de rest op de club wel goed zit. Maar dat deed het niet. Het was absoluut niet druk, maar de dames deden geen enkele moeite om iets van sfeer te maken. Pogingen om contact te leggen vielen steeds dood. De enige enigszins redelijke contacten waren met Victoria en de oudere blonde met het buikje. Na 4 bezoeken heb ik nog steeds geen flauw idee hoe het in Dorsten werkt. Net als in de andere pauschalclubs hebben ze in Dorsten bankjes, waar beschikbare dames zitten. Vervolgens kun je er plaatsnemen om na een kort gesprekje naar de kamer te gaan. Probleem is echter dat de meiden daar vrijwel nooit zitten. Ze hangen in de barruimte of in het rooklokaal. Gisteren klitten ze ook in groepjes buiten. Zo nu en dan stapt een dame op een beer af, vraagt ‘Zimmer?’ en dat is het dan.

Van alle dames was Claudia was een regelrechte afknapper. Ze is blijkbaar geklommen in de hiërarchie en gedraagt zich een groot deel van de tijd als hulp-theke. Ze is ronduit onvriendelijk, behalve tegen mediterrane/zuidelijke mannen van rond de 30. Ik zag haar een paar keer een vervelend gebaar maken achter de rug van een kerel, waar ze zich blijkbaar te goed voor voelde. Ik ben zelf de 50 gepasseerd en kalend en maak me geen enkele illusie over hoe ze over mij dacht.

Het enige positieve van gister was het mooie weer en de nieuwe tuinstoelen, waar ik in de loop van de middag even een tukje in heb kunnen doen.

spinazieboy
15 juli 2016, 20:34
Eindelijk had ik tijd om naar Dorsten af te kunnen reizen en mijn kortingskaart te verzilveren:) De vriendelijke thekevrouw bestudeerde de kaart een minuut of 5 en na 45 euro kreeg ik de witte berejas en een handdoek. Na omkleden het weer inleveren van de sleutel begaf ik me naar de bar. Ik zat nog niet op een kruk of mij werd de vraag gesteld ficken? Ik bedankte haar vriendelijk en heb onder het genot van een kop koffie de club geobserveerd.
Er waren een stuk of 6 heren en ongeveer 8 dames. Ik herkende nauwelijks dames van de site. In werkelijk waren het geen stunners, op uitzondering van Denisa. Photoshoppen is goed gelukt. Drie dames waren een beetje aan het dansen om de paal en de muziek stond hard. Ook schreeuwde die meiden verschrikkelijk. De dames kijken in de spiegel en het enige wat eruit komt is 'ficken?'. De mannen die met een dame verdwenen waren na 10-15 min weer terug. Een conversatie kun je niet met ze aangaan, want ze stellen zich niet voor, kijken je niet aan en hebben één doel en dat is naar de kamer en afwerken.
Dit heb ik met een dame ervaren, waarvan de naam mij is ontgaan. Op zich zag ze er redelijk uit, maar haar inzet was -10. Pijpen met condoom. Ze wilde niet zonder. Aanraken was not done. Na 1 min ficken en alleen volgens haar manier missionaris. Ik overwoog even om al te stoppen, maar de druk moest er eigenlijk wel vanaf. Maar het was echt niets. Ik koop wel een pop, wat een desinteresse van die meid. Dus binnen 5 min was ik er klaar mee. Ze wilde nog wel met de hand aan de gang, maar daar bedankte ik voor. Wat een drama.
Na een douche en een tweede kop koffie een tweede poging met Claudia. Ook hierbij geen gesprek mogelijk en geen contact. Op de kamer wilde ze ook alleen maar met condoom pijpen. Oke, dan. Na 1 minuut stelde ze ook ficken voor en ook alleen maar missionaris, geen doggie, of anders. Ik heb toen even tegengas gegeven en met tegenzin ging ze on top. Ze neukte redelijk, maar zonder passie of aankijken. Omdat ik mijn zwemmertjes kwijt moest was het snel gedaan. Ze stond al naast het bed voordat ik het wist en sommeerde me te gaan. Ik heb dit nooit eerder meegemaakt. Wat een afwerkmeiden, zonder interesse. De meiden zijn niet de knapste en dan zo'n kapsones. Ik was helemaal klaar in deze club. Nog een koude douche en meteen vertrokken. Een andere dame liet me uit zonder te vragen hoe het was geweest. Deze vraag had ik zeker beantwoord, maar wil je iets verbeteren moet je luisteren naar klanten. Voor mij geen herhaling meer. Zelfs niet gratis. Toch bedankt voor de reductiekaart. Weer een ervaring rijker.
Geen mij maar een saunaclub met dames die er lekker uitzien, mee kunt praten, passie op de kamer en je een illusie geven.

anaconda
19 juli 2016, 12:02
Waardeloze goedkope shit club trekt veel budget neukende Hertz 4 Turken, Marokkanen en ander schooiers volk aan aan . De sfeer is echt niet leuk vaak tot het grimmige aan , vrouwen lopen daar met een uitstraling of ze Maria Sharopova heten .
Deze tent moeten wij boycotten hier moeten wij niet meer naar toe en hier heeft een nette ijsbeer niks te zoeken ,

jeroen_79
19 juli 2016, 15:18
Kan iemand me misschien helpen aan een kortingsbon voor deze club? Wil deze club wel een keer meemaken maar gezien de reacties hierboven... liefst niet voor het volie tarief. :-)

jabby
23 juli 2016, 10:10
Ongeveer een maand geleden op een doordeweekse dag naar Dorsten gereden met een kortingskaartje van Willem-2, waarvoor mijn hartelijke dank.
Na inspectie van de kortingskaart en bijbetaling van 45 euro me in het ijsberenpak gehesen, gedoucht en op naar de bar waar ik een kop koffie bestelde en
vriendelijk werd geholpen door de theke. De verhouding theke en ijsberen was ongeveer gelijk. De dvp's een beetje ongeïnteresseerd, veel
Roemeense en de meesten kunnen nauwelijks Duits of Engels. Dus een beetje plaudern voor de kamergangen was moeilijk.
Met 2 dames 2 x een kamergang gehad. De naam van de eerste weet ik niet meer, maar de sex was redelijk, oh anaconda, ruhig, nicht mit Finger etc.etc.
De kamergang met ik geloof Arabella was goed. Zij heeft een beetje een buikje, maar ze deed behoorlijk goed haar best en genoot er zelf ook van.
Ze was behoorlijk nat en is volgens mij zelf ook klaargekomen.
De muziek staat behoorlijk hard en buiten is het allemaal een beetje verwaarloosd.
Met een gemengd gevoel naar huis gereden en nog in dubio voor een eventuele herhaling.

Erotiekfan
28 juli 2016, 09:04
Gisteren deze club weer eens aangedaan, het laatste bezoek dateert al weer van een tijd geleden en toen wel een redelijke dag gehad. Bij PT dorsten is het mij wel bekend dat de dames die op de site staan veelal er niet meer werken. Toen ik na de douche weer de ruimte binnenkwam waren de meeste dames in het rookhok. Na elke sessie nemen ze alle tijd om daar te zitten.
Toen ik aan de bar stond kwam de donkere dame Baby Jeany binnen, leuke verschijning en ik had er gelijk een klik mee, ze nam ruim de tijd en ook op de kamer was de sex prima, ze kon pijpen als de beste, zulke vindt je niet vaak, na haar gelikt te hebben haar goed geneukt. Top kamergang.

Weer teruggekomen in de ruimte waren de dames nog net zo passief als altijd, een dame vroeg om sex, maar ze stond me niet aan. Toen ik in de gaten kreeg dat de meeste mooie dames wel bezet waren heb ik de keus gemaakt om toch maar met haar mee te gaan.
Ze hete daniela en was op zich aardig. Ik moest plaatsnemen op het grote bed want alle kamers waren bezet. Ze pijpte me met condoom, wat ze akelig deed en toen we gingen neuken was ze niet tevreden hoe ik haar neukte, mijn stoten waren te lang en te diep...
Toen wou ze bovenop, wat gebeurde maar ik had aardig de pee in, wat een afknapper, ik heb haar verteld dat ik wou stoppen mijn lust was over. Maar verteld dat ik haar niet begreep, mijn duits was opeens heel slecht... Haar bedankt en gezegd dat ik het prima vindt.
Eenmaal weer in de ruimte waren de mooiste dames weer bezet, ik heb toen maar besloten om weg te gaan.

Er waren ruim beren aanwezig waar op een of andere manier de dames graag naar de senioren toetrekken.
De aanwezige theke was ik wel van onder de indruk, een goed paar borsten, een vrouw die goed zou passen in elk nederlands huishouden.

Voor de liefhebbers, Denisa was er ook ze werkt nog steeds of weer in deze club, ze is een prachtige meid met een fantastisch lichaam.
Wel zie je aan haar dat ze dit werk te lang doet, als je zoveel mannen afwerkt, rookt, make up en weinig van de buitenlucht meepakt wordt je lichaam gauw oud vooral haar koppie zag je die sporen.

Zulke meiden zouden van zichzelf moeten beseffen dat ze beter wat anders kunnen gaan doen, voor hun eigen gezondheid. Maar miss is er geen weg terug, verdienen ze goed of hebben ze het geld nodig voor hun familie in het thuisland

Al met al een fifty fifty gevoel bij het bezoek aan deze club, die ik denk ik mijn ervaring voorlopig niet weer bezoek.

Taylor
31 juli 2016, 12:18
Zondag 10 juli rond een uur of half 6 reed ik weg bij Planet Eden en rond een uur of 7 kwam ik aan bij Partytreff Dorsten. Ik belde aan en een zeer aantrekkelijke rondborstige dame van een jaar of 35 á 40 deed open. Ze was erg vriendelijk en ik overhandigde haar mijn kortingskaart. Ik moest nog € 45,-- bijbetalen en kreeg een handdoek en een badjas overhandigd. Beneden waren de kleedruimtes. Deze is niet erg groot en het werd erg krap toen ik aan het eind van de avond de club weer verliet. Op dat moment probeerde iedereen zich daar om te kleedden.
Ook over Dorsten hoor ik negatieve verhalen. De club zou erg vervallen zijn, het eten slecht en de service van de dames ook. Ik moet wel zeggen dat de club wat rommeliger is dan andere clubs waar ik geweest ben en dat een likje verf hier en daar geen kwaad kan, maar echt vervallen wil ik het niet noemen. Een club die vervallen is, is McSex, ook nog eens een club zonder enige sfeer. De sfeer in Dorsten is wat dat betreft een stuk beter. Ik ben daar aan de praat gekomen met een paar Turkse Belgen van een jaar of 20 á 22. Ze waren voor de tweede keer in deze club en het beviel ze hier prima. Ze hadden niets te klagen over de dames. Nadat ik zelf met een paar dames op een kamer was geweest, besefte ik dat deze jongens nog weinig ervaring hadden in clubs. Als ze naar een Saunaclub zouden gaan of een van de Pauschalclubs (B/D/M), waar de meeste dames een betere service hebben dan de dames in Dorsten, zullen ze wel anders praten. Ok, ze zullen dan wel een stuk meer moeten betalen, maar daar krijgen ze ook meer kwaliteit voor terug
Ik vertelde hun, dat ik de dag er voor in Babylon was geweest en dat me dat inclusief entree meer dan € 300,-- kostte met 3 dames en dat ik vandaag ook al in Planet Eden was geweest en daar 1 kamer had gehad met een dame. Ze keken me met ongeloof aan, zeker toen ik ze zei, dat het me nu alleen om de gezelligheid ging en niet zo zeer om de sex. Ze konden niet begrijpen dat je daar €45,-- (halve prijs ivm kortingskaart) voor uitgeeft.
Na een tijdje met deze heren gesproken te hebben en de dames tussendoor te hebben geobserveerd, besloot ik maar eens op zoek te gaan naar een dame. Ik had gezien dat Denise aanwezig was en zij vond ik toch wel de knapste dame die er rond liep, alhoewel Madelina er ook wel leuk uitzag. Helaas is het niet gekomen tot een kamer met Denisa. Ik sprak haar nog wel aan, maar ze zei dat ze straks kwam, maar dat ze eerst een telefoontje moest plegen. Ik heb nog wel een tijdje op haar gewacht, maar op een gegeven moment duurde het me te lang. Het voetbal zou over een half uurtje beginnen en ik wilde voor de tijd toch een kamer doen.

Diana
Daarnaast zag ik op het matras beneden een dame liggen die er van een afstandje wel leuk uit zag. Ik ben naast haar gaan liggen op het matras en begon een praatje met haar. Het viel me op dat ze in haar gezicht iets last had van acne. Het bleek dat ze nog maar 2 weken in Duitsland was. Ze kon al wel wat Duits, maar het was wel beperkt. Toch een redelijk gesprek met haar kunnen voeren. Na een minuut of tien zijn we naar een kamer gegaan. Ik voelde aan mezelf dat ik nog moest bijkomen van de kamer met Ina (en de 3 kamers van de dag er voor). Ik stelde voor om haar een massage te geven. Ze nam het aanbod maar al te graag aan. Ze haalde zelfs een flesje baby olie op, zodat ik haar beter kon masseren. Toen ik haar masseerde viel het me wel op dat ze in haar nek en op haar rug ook een soort van eczeem of acne had. Ondanks dat kon ik haar wel een goede massage geven, maar na de tijd heb ik me wel even grondig mijn handen gewassen. Ze vond het prettig dat ik haar een massage gaf en was er zelfs verbaasd over dat ik dat deed. Blijkbaar heeft geen enkele andere beer de afgelopen 2 weken dat ze hier werkzaam is haar een massage aangeboden.

Naam: Diana
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 60Kg, maat 36/ B-cup
Service: niet uitgeprobeerrd
Cijfer: -/10 (over haar prestaties kan ik verder weinig zeggen, omdat ik haar alleen een massage heb gegeven)

Na de kamer met Diana begon het voetbal. Ik nam plaats op de bank buiten. Ze hadden een groot Led-scherm buiten opgehangen. Op de bank zaten nog 2 beren, maar ook 2 dames, Claudia en Raluca. Beide zien er in het echt een stuk minder uit dan op de foto's. Claudia heeft erge hangtieten en haar ene borst is groter dan de andere. Ze is wel erg aanwezig, wat haar wel weer leuk maakt. Met haar wel lol gehad, want zij was net als ik voor Portugal, terwijl de 2 andere beren (1 jonge beer en 1 grijze beer) voor Frankrijk waren. Het was alleen jammer dat ze de hele wedstrijd bij die grijze beer op schoot zat, hoewel aan de andere kant, ze rookt als een ketter. Ze stak elke 10 á 15 minuten wel een sigaret op. Daar houd ik niet zo van. Ik moet zeggen dat dat voor de meeste dames geldt. Ik heb dames nog nooit zoveel zien roken als in deze club. Ook Raluca stak de een na de ander op.

Elena
Helaas was de wedstijd niet erg spectaculair, alhoewel er wel een vorm van spanning hing. Ik besloot dus om in de rust een volgende dame te nemen. Ik had mijn ogen gericht op Elena. Ook zij ziet er op de foto's erg knap uit, maar in het echt valt ze erg tegen. Vooral als ze lacht, want ze mist wat tanden, ook voorin. Wel heeft ze een lekker slank figuurtje. De 2 Turkse Belgen vertelden mij, dat Elena een beest is op de kamer. Ik was dus wel benieuwd wat zij onder een beest verstaan. Op de kamer viel dat nogal tegen. Misschien komt dat, omdat ik te veel goede ervaring heb met dames in Saunaclubs en Pauschalclub B/D/M. Het eerste wat Elena deed, was gelijk een rubbertje er omheen friemelen. Ach ja, het is dat ik er al een druk weekend op had zitten, anders had ik er wat van gezegd of de kamer verlaten. Ze gaf me met het condoom erom een gemiddelde blowjob, niets bijzonders. Daarna heb ik geprobeerd haar in missio te nemen. Dit voelde op zich niet slecht en ook probeerde ze me wel op te geilen door zachtjes me te kreunen. Het lag meer aan mij dan aan haar, dat ik niet tot een orgasme kon komen.
Dat wil niet zeggen dat haar kwaliteiten top zijn en ze is zeker geen beest zoals Mirella of Susi dat gisteren wel waren in Babylon. Zou ze in een Pauschalclub werken en PZC in haar pakket hebben, zou ze een doorsnee dame zijn. Hier in Dorsten blijkbaar 1 van de toppers.

16566

Naam: Elena
Leeftijd : 21
Lengte dame : 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 45 kg, maat 34/ A-cup
Service: PMC, NMC, 69
Cijfer: 5,5/10

Madelina
De tweede helft was inmiddels al begonnen, maar ik had niet gemist. Op de bank was voldoende plaats, maar dit keer wilde ik plaats nemen op het bed achter de bank. Daar was namelijk nog plaats en ik wist dat Denisa daar ook vaak zat. Haar vriendin Madelina lag daar wel, met naast haar Anna. Anna lag in de armen van 1 van de Turkse Belgen. Ik nam plaats naast Madelina. Madelina is optisch 1 van de mooiere meiden in deze club vandaag, samen met Denisa en uiteraard de rondborstige thekefrau. Als deze thekefrau ook beschikbaar was, dan wist ik het wel. Helaas heb ik Denisa ook niet meer gezien en ik probeerde een gesprek aan te gaan met Madelina. Dit ging redelijk moeizaam. Niet omdat ze geen Duits of Engels kon, maar meer aandacht had voor andere dingen. Op een gegeven moment zei ze dat ze even weg moest en dat ze later terug zou komen en we dan een kamer zouden gaan doen. Ik zag dat ze toen naar Denisa liep, die er net aan kwam lopen en beide dames gingen ergens anders zieten om te beppen. Na een minuut 20 kwam ze weer terug en wilde gelijk een kamer doen met me. De wedstrijd was nog niet afgelopen en het was nog steeds 0-0. Ik ging toch maar met haar mee, want spectaculair was de wedstrijd toch niet. Ik hoopte dat zij spectaculairder zou zijn op de kamer. Helaas was er geen kamer meer vrij boven (volgens mij heeft Dorsten maar 2 kamers en 1 openbare ruimte). Ze stelde voor om het in de openbare ruimte te gaan doen. Ik dacht, ach, zoveel kijkers zijn er toch niet. De meesten zijn voetbal aan het kijken, dus dat maar gedaan. We lagen daar nog maar net of de deur van een kamer ging open en een beer en een dame kwam naar buiten. Gelukkig liepen ze snel door. Ook Madelina deed er gelijk een rubbertje om heen en begon met een blowjob. Blijkbaar is dat gebruikelijk hier in Dorsten. Ik begon aardig op gang te komen, toen Denisa met een beer naar de vrije kamer ging. Madelina maakte gelijk van de gelegenheid gebruik om weer even met Denisa te beppen. Dit kwam niet ten goede aan mijn net op strekte gekomen lid. Na het beppen vervolgde ze haar blowjob en ik vroeg haar of ik haar mocht likken in 69. Geïrriteerd en met een kort antwoord maakte ze me duidelijk dat ze dat niet wilde. Ik stelde toen maar voor om haar in missio te nemen. Hierbij begon ze me ook mijn tepels te bewerken, maar niet op een manier die mij beviel. Ik gaf haar wat aanwijzingen, die ze in het begin wel opvolgde maar na een paar tellen niet meer. Toen ging de deur weer open. Denisa was al klaar met haar klant. Weer begon Madelina te beppen met Denisa, waardoor ik er genoeg van had. Ik heb haar nog wel een tijdje genomen, maar uiteindelijk toch afgebroken. Deze dame is me te ongeïnteresseerd. Ze ziet er leuk uit voor een dame in Partytreff Dorsten, maar daar is ook alles mee gezegd.

16567

Naam: Madelina
Leeftijd : 22
Lengte dame : 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 55 kg, maat 34/ A-cup
Service: PMC, NMC, 69
Cijfer: 3/10

Vandaag dus 3 dames gehad en geen van de dames kon me echt bekoren. In het verleden heb ik vaker een kamer gehad met dames die in Dorsten hebben gewerkt. Die dames werken of werkten toen in 1 van de Pauschalclubs. De enige dame die me enigszins kon bekoren was Roxana. Met haar heb ik 2 keer een kamer gehad in Dortmund. Ze is een spontane meid, met een voor Dorsten-girls goede service. Met Claudia (ex Pauschalclub Carla en nu Samira in Mondial) had ik in Münster een matige sessie. In Mondial was ze wel beter, maar een topper zal het nooit worden. Bianca, die in Dortmund werkt, vond ik tegenvallen toen ik een keer een kamer met haar nam in Dortmund. Alexandra en Cosmina werken nu allebei ook in Dortmund. Met Alexandra heb ik een aantal weken geleden een kamer gehad. Deze viel wat tegen, omdat ik meer van haar verwacht had. Ze had wel een excuus dat ze erg moe was. Cosmina kan ik niet goed beoordelen. Ik heb 1 keer sex met haar gehad in Totalclub Osnabruck, maar dat was aan het eind van de avond en ook tijdens een gangbang. Dat is zeker niet mijn ding en ik had die dag al te veel kamers gedaan. Een paar weken geleden was ik ook met haar op de kamer, maar toen hadden we geen sex. Ik vond haar wel prettig in de omgang. Mirabella heb ik leren kennen in McSex (Ada). Ze viel me erg tegen.
De dames waar ik in geInteresseerd was, werken nu allemaal in McSex, Dana, Roxana, Emma en Simona. Simona heb ik overigens wel eens een keer gezien in Pauschalclub Münster en optisch is het een mooie meid. Ik ben toen niet met haar op een kamer geweest, omdat ik het te druk had met mijn toppers Andra, Guilia en Elisa. Achteraf heb ik er wel spijt van, dat ik zo'n mooie meid heb laten schieten, hoewel ik wel twijfel over haar kwaliteiten. Misschien dat deze dames nog eens een keer naar 1 van de Pauschalclubs komen. In Mcsex heb ik niet zoveel zin. Of ik nogeens in Partytreff Dorsten kom? Waarschijnlijk niet. Dat komt voornamelijk door de dames. Wat uiterlijk betreft niet bijzonder en de service is erg basic waarbij PMC de norm is.
Ik ben tot nu toe in 4 verschillende Flat-rate clubs geweest. Hieronder de beoordeling:

Pauschalclub Dortmund de club :5ster: de dames :5ster: de sfeer :5ster:
Pauschalclub Bochum de club :4ster: de dames :5ster: de sfeer :5ster:
Pauschalclub Münster de club :3ster: de dames :5ster: de sfeer :5ster:
Totalclub Osnabrück de club :3ster: de dames :3ster: de sfeer :3ster:
Partytreff Dorsten de club :2ster: de dames :2ster: de sfeer :3ster:
Pauschalclub McSex de club :1ster: de dames :1ster: de sfeer :1ster:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de Budgetclubs nu wel gezien heb. Ik heb nog een vrijkaart voor LoveToxic. Dit is een club waar ik nog nooit geweest ben, maar waar ik ook geen topkwaliteit verwacht. De enige clubs waar ik af en toe nog naar toe ga, zijn de Pauschalclubs en dan met name Dortmund en Münster. Echte budgetclubs zijn het niet. Een 3-uurskaart is er al duurder dan een dagkaart in Mcsex of Dorsten en niet veel goedkoper dan een dagkaart in Totalclub. Een dagkaart kost er tegenwoordig € 200,-- en dat is 2 tot 3 keer zo duur dan McSex of Dorsten, maar ook 2, 3 of meer keren meer plezier. Voor € 200,-- kun je overigens ook een leuke dag hebben in een Saunaclub. In de Pauschalclubs kom je af en toe dames tegen, die kwalitatief dezelfde service verlenen als zeer goede dames in Saunaclubs. Dat kan ik absoluut niet zeggen van de andere 3 clubs waar ik ben geweest. In deze clubs heb ik nog nooit een GFE gehad met een dame. In de Pauschalclubs met meerdere dames.

Kloothommel
1 augustus 2016, 22:28
Het blijft toch een kwestie van geluk, persoonlijke voorkeur en of de dames hun dag hebben. Ik blijf het vreemd vinden dat de de dames waar ik goede ervaringen mee heb, Mirabella, Dana, Roxana en Emma nu blijkbaar in een nóg mindere tent werken, terwijl ik er behoorlijk van zou balen als ik 200 euro had neergeteld en daarna met Cosmina of Alexandra op een kamer zou belanden in Dortmund... Met de laatste twee wil ik niet eens meer op een kamer als ik geld toe zou krijgen.

schmusebaerchen2001
2 augustus 2016, 19:26
zondag ook eens in dorsten geweest.Vond de dames wat passief .Zal enkel nog terug gaan als ik in de buurt moet zijn extra naar daar rijden (200km) vind ik de moeite niet

Taylor
2 augustus 2016, 21:27
Het blijft toch een kwestie van geluk, persoonlijke voorkeur en of de dames hun dag hebben. Ik blijf het vreemd vinden dat de de dames waar ik goede ervaringen mee heb, Mirabella, Dana, Roxana en Emma nu blijkbaar in een nóg mindere tent werken, terwijl ik er behoorlijk van zou balen als ik 200 euro had neergeteld en daarna met Cosmina of Alexandra op een kamer zou belanden in Dortmund... Met de laatste twee wil ik niet eens meer op een kamer als ik geld toe zou krijgen.

Idd, blijkbaar had ik geen klik met geen enkele dame in Dorsten. Is me nog nooit overkomen in 1 van de Pauschalclubs ;) Daar vind ik altijd wel 2 of 3 leuke dames en soms meer. Blijkbaar ben ik niet de enige, getuige de reactie van schmusebaerchen2001.

Kloothommel
15 augustus 2016, 22:37
Zo erg is het voor mij nooit geweest. Afgezien van een aantal dames waar op afgeknapt ben, heb ik toch iedere keer ook een paar leuke sessies gehad. Met Mirabella, Gina, Denisa, Roxana, Ramona, Emma en Adriana heb ik me prima vermaakt. Helaas niet allemaal tijdens één bezoek (dat zou mijn ideale line-up zijn daar), het is de kunst om de afknappers zo snel mogelijk te vergeten en de lichtpuntjes te onthouden. Na een paar keer krijg je ook wel een beetje gevoel voor welke dames je moet ontwijken en welke de moeite waard zijn.

Taylor
16 augustus 2016, 18:34
Roxana heeft vroeger ook in Pauschalclub Dortmund gewerkt. Toen had ik met haar 2 leuke sessies, echter zeer zeker geen top sessies, zoals ik die wel meet veel andere dames heb gehad in de Pauschalclubs. Afgelopen weekend kwam ik haar weer tegen in McSex en ze was erg chagrijnig en ongeïnteresseerd. Dit gold overigens ook voor de overige ex-Dorsten dames die daar nu werken. De enige die me nog enigszins iets kon bekoren, was Dana. Ook zeer zeker niet top, maar het kon er mee door. Een aantal dames gaven trouwens ook aan dat ze de club (McSex) zelf ook niets vonden.
Daarnaast heb ik meerdere ex-Dorsten dames ontmoet in de Pauschalclubs, maar allen waren ze matig. Zoals gezegd, had ik met Roxana nog de beste ervaringen, maar alleen in Pauschalclub Dortund.
Misschien ligt het er ook aan van wat je gewend bent. Ik kom ook regelmatig in FKK- en saunaclubs. Die zijn wat duurder, maar de kwaliteit is ook vele malen beter. In de Pauschalclubs heb ik de afgelopen 3,5 jaar een aantal dames meegemaakt, die een service hadden en hebben die je ook verwacht in een FKK- of saunaclub. Een aantal van deze dames heb ik later ook weer ontmoet in FKK- en saunaclubs. Overigens heb ik Denisa ook een keer gezien in FKK-club Great Palace in Castrop-Rauxel (dichtbij Bochum). Overigens niet met haar een kamer genomen, omdat ik 3 ex-Pauschalclub dames er die dag heb ontmoet met prima tot zeer goede service. Ook twijfelde ik over de service van Denisa, omdat ik wist dat ze in Dorsten heeft gewerkt. Wel even kort met haar gesproken, maar verder niet.
Laatst in LoveToxic geweest, ook een club in dezelfde prijsklasse als Dorsten en McSex. Uiteraard is de service daar ook vrij standaard, maar de dames lopen er wel met een lach en op de kamer dan ze wel goed hun ding. Ze zijn daar wel wat gemotiveerder dan in Dorsten en zeker vergeleken met McSex.
Maar goed, zo heeft iedereen zijn club of clubs en zijn wensen en dat respecteer ik. Ik weet wel dat saunaclub bezoekers niet gelukkig zullen worden met een bezoekje Dorsten of McSex, andersom misschien ook niet vanwege de hogere bedragen die neergeteld moeten worden in een saunaclub (entree tussen de €30 en €60 en een half uurtje met een dame €40 á €50).

Kwakje
23 augustus 2016, 16:45
Het moest er eens van komen. Een Partytreff bezoek.
Toen ik samen met een kameraad enkele jaren geleden op zoek was naar wat vertier was ons oog eerst gevallen op deze Partytreff's.
Verhalen over publieke actie op spielweise en dergelijke schrikten me wat af en hierdoor zijn we dan eerst terecht gekomen in een saunaclub.
Deze week was het dus de beurt aan PT Dorsten, dit omwille van de mooie sponsering van IJBF en PT Dorsten. Bedankt hiervoor.

De horizon dient af en toe verruimd te worden en zo gebeurde dat ik op maandag de nodige voorbereidingen aan het treffen was om richting
Dorsten te bollen. Een aanzienlijke rit van 2h15 uit Belgie richting een voor mij nieuw verdorven oord gaf me de tijd om alles nog eens te overpeinzen.
De PT was makkelijk te vinden en vermits ik reeds om 10.30 daar was nog ruim voldoende parkeerplaats.
Bij het uitstappen riep een vriendelijke Duitser of ik een Gutschein nodig had, ik zwaaide met mijn kortingskaartje en bedankte hem voor het aanbod.

Ik had me op het ergste voorbereid, duister gammel krot, vrouwen met baarden, bedschimmels enz.

Bij binnenkomst werdt ik super vriendelijk onthaald door de Theke (Ik denk Monica). Kortingskaartje werdt vlot geaccepteerd en ik kreeg de nodige uitleg.
De lockers zijn beneden dus eerst even omkleden en douchen. Deze ruimte is simpel met van die ijzeren werkhuislockers. De douches waren goed, met drukknop maar niet regelbaar van temperatuur maar deze was prima voor mij.
Hier beneden zag ik ook nog enkele speelkamers (volgens mij niet gebruikt gedurende de dag).

16815

Naar boven en mijn sleutel aan de theke gegeven die direct vroeg of ik nog iets nodig had en heb dan maar een watertje besteld.
In de bar zaten enkele meiden die vriendelijk teken deden dat ik naast hun mocht gaan zitten. Het ging er relaxed aan toe. Ik denk een 4tal beren aanwezig en een 7tal dames.
Eerst even de kat uit de boom kijken en een broodje gegeten. Simpel ontbijt maar voor de toegangsprijs lijkt mij dit prima voldoende.

De theke gevraagd of ik de sauna kon gebruiken en zij gaf aan dat ik deze ook via de kelder met een buitendeur kon bereiken. Ik kreeg nog een lekker geurend Eucalyptus flesje mee.
Ik had al gelezen dat de club vervallen was maar zo erg was het niet, het klopt dat er hier en daar wat kleine reparaties of verbeteringen mogelijk zijn.
De sauna deed me denken aan een echte zweethut in de slowaakse Tatra (enkel de berkentwijgen ontbraken). Duidelijk sporen van gebruik maar werkt super. Zelden zo lekker gezweet. Enkel de defecte lamp kan ik aanraden om te vervangen of weg te halen.

Spijtig genoeg een groezlige miezerdag uitgekozen waardoor het niet mogelijk was om van het buitenverblijf gebruik te maken. Volgens mij is het bij goed weer daar aangenaam vertoeven. Jacuzzi en wat goede ligzetels dit ziet er prima uit.

16816

In de bar werdt de ganse dag muziek gespeeld, tussendoor gooiden de dames er wat YouTube stuff tussendoor wat op momenten oorverdovend luid werdt gezet (een kakafonie van muziek) misschien moeten ze toch maar eens spotify leren kennen.
Het haardvuur werdt aangedaan waardoor je een huiskamer in disco gevoel kreeg. Beetje raar maar wel grappig en op de meeste momenten aangenaam. Naast de bar was nog het rookhok welke uiteraard veel bezoek kreeg van dames en beren. Ook hier kan je
wat centen in de gokautomaten steken voor degene die daar behoefte aan hebben.

16817

Het werdt me zo toch een beetje tijd om de dames eens te bekijken. Twee dames werden bezet gehouden door één beer. Maar de dames hadden er duidelijk geen zin in, ze lonkten naar mij maar ik kon natuurlijk niet ingrijpen zolang deze beer er bijzat.
Ik had een lief gezichtje gezien iets ervoor en ze zat nu aan een keukentafeltje dus ik zet me even bij haar. Hmmm van dichterbij viel het iets meer tegen.
Uiteindelijk toch maar de kamer gekozen voor mijn eerste PT sessie.

Vanessa (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?46097-Vanessa-(Roemeense)&p=505757#post505757)
16818
Presales is zo goed als onbestaande in PT Dorsten dus loop je al snel achter een meid naar boven. Ik word op een kamer gedumpt en Vanessa verdwijnt 30 seconden en komt dan zonder slipje weer binnen.
Ze spreidt een handoek uit waar ik op moet plaats nemen, frommelt een condoom uit het zakje en ik kijk verbouwereerd toe hoe zij deze rond mijn slappe lid knoopt. De toon was gezet.
De druk was hoog en ik dacht ik red dit wel. Ze start een blowjob en ik maak mijn gedachten leeg en probeer te genieten. Piemelmans geeft een kleine reactie en komt in een half erecte toestand te staan.
Haar topje houd ze de ganse tijd aan, borstjes mogen het daglicht niet zien.
Met mijn half erect vraagt ze missio of doggy. Ik kies missio. Ze spreidt haar beentjes en frommelt mijn halfwas naar binnen, ik dacht dit lukt je niet maar ze trekt haar flamous open en hij valt zo naar binnen. Ze boetseerd de grot weer dicht en houdt
deze dicht met haar hand zodat er toch wat spanning komt op te staan als ik probeer in en uit te schuiven.
Ik heb het echt geprobeerd maar dit lukt niet dus zeg haar maar dat het niet gaat lukken.
Dan moet je effe relaxen zegt ze en proberen we later opnieuw. En weg is ze. Ik trek mijn badjas aan en zoek de weg naar beneden.
Dit was dus mijn PT doop.

Gedurende de dag zag ik dikwijls dames binnen de 10 minuten terugkomen van kamer, geen idee of sommige beren het echt zo snel voor elkaar krijgen of dat dit meestal afgebroken kamers zijn.
Half in schok stel ik mezelf de vraag wat ik hier nu mee moet. Is dit nu normale PT service? Wat als dit mijn eerste DVP ervaring was?
Niet degenererend bedoeld maar dit is dus echt een wandelende kut.
Ondertussen kan ik deze gebeurtenis al wat beter inschatten en kom tot volgende eerste conclusie:
-Het is erop en erover principe en de dames moeten je zo snel mogelijk een kwakje ontfutselen.
-Een aantal aanwezige beren lijkt ook enkel interesse te hebben in dat gat en niet wat er rond zit.
-Dames kijken dikwijls ontwijkend om wat rust te hebben, volgens mij kunnen ze 6 kamers per uur doen als het van sommige heren afhangt.
-In de ochtend was het nog wat relaxt maar toen er in de namiddag wat meer beren waren werden de dames ook meer gestresst.

Cosmina en Alexandra zitten samen in een zeteltje en een beer benaderd hen en toont interesse in Cosmina. De interesse is niet wederzijds, de beer blijft nog even hangen en druipt dan af.
Oei weze gewaarschuwd bij deze.
Wat later probeer ik contact te leggen met Alexandra die nu alleen in een zeteltje zit, ze wenkt. Ik luister en drop me naast haar. Ze zegt dat ik direct op de meid moet afstappen want zelf komen we niet.
We maken een praatje en kan dit bijna relaxed noemen.
Ik strompel achter haar aan naar boven.

Alexandra (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44963-Alexandra-(Roemeense)&p=480815#post480815)
16819
Alexandra is een OK meid. We hadden een introductie gesprek op de bank vooraleer de kamer werdt opgezocht.
Op de kamer verdwijnt ze even en komt terug binnen met haar kleedje opgerold rond de buik. Dus een beetje naar boven en een beetje naar beneden. In ieder geval hebben we nu zicht op wat borsten en deze kunnen er wel mee door.
Ze wacht tot ik me naast haar leg om aan een blowjob te beginnen maar ik zet me achter haar en laat mijn handen rollen over haar rug. Ze ontspand een beetje maar even later roept ze me tot de orde want ze moet haar werk doen.
Ze neemt piemelmans zacht beet en begint aan een blowjob zonder. Niet onaardig om dit blonde kopje op en neer te zien bewegen. Ze krijgt piemelmans prima op sterkte.
Missio of doggy vraagt ze en ze blaast er een condoom om, ik kies missio opnieuw. Ze begeleidt me naar binnen waar het lekker nauw aanvoelt.
Ze ziet er goed uit en mijn eerste orgasme van de dag moet nog komen. Ze laat het werk aan mij over maar ze is lekker dus spuit even later het zakje lekker vol.
Nog een klein praatje en we verdwijnen samen van de kamer.
Normaal zou ik dit als een matige sessie omschrijven maar na de voorgaande was dit pure luxe.

Wat later zit ik aan de bar en Anna zit er achter. Ze vraagt een beer om te ficken maar deze geeft geen signaal. Ik kijk haar aan en ze roept ficken! Mijn instinctuele zelfbehoud doe mijn hoofd van nee knikken.
Te direct, ze morreld wat in zichzelf en vraagt wat we hier dan zitten te doen. Even later heeft ze haar kleren terug aan en neemt de rest van de dag verlof.
Nochtans zit de club even later wat voller en zijn er beneden meer dan 10 wachtende beren.

16820

Cosmina is het knappste wat er op dat moment rondloopt maar ze stuurt regelmatig de ene beer na de andere wandelen. Ik zie haar wel regelmatig door de theke voor een trio met Alexandra mee gestuurd worden. Ik denk voornamelijk bij de 3-uurs klanten.
Er loopt nog een mooi figuurtje voorbij, dit is Evelin. Niet mijn stijl meid maar ziet er wel goed uit.
Ik waag de gok en spreek haar aan. Ze kijkt me aan maar zegt niets en maakt een knikje naar boven. Ik knik terug en we vertrekken.

Eveline (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45428-Evelin-(Roemeense)&p=491076#post491076)
16821
Baby, baby where is my baby. Op de kamer wordt ik op het bed gedirigeerd. Ik krijg niet de kans om even een knuffel of massage te geven en ook zij laat de borstjes bedekt. Ze knijpt wat in piemelmans die wel wil en half erect frommelt ze er een condoom om.
Blowjob brengt hem op sterkte, gelukkig maar. Max. 2 minuten en er moet geneukt worden. Missio of Doggy (de standaard vraag). Weer voor keuze menu 1 gekozen. We schuiven naar binnen en gaan aan de slag
Opperste concentratie is nodig om het genotsgevoel te laten evolueren. Eveline kijkt me recht in de ogen aan wat wel een beetje helpt.
Ik breng het tempo iets naar beneden en ze vraagt "Done?". Ik moet haar teleurstellen en knik negatief."Doggy?" vraagt ze en ik reageer positief.
Dit bleek een goede keuze te zijn. Eveline draaide haar bekken een beetje voor meer gevoel en ik kon mijn ding doen. Even later was ik afgewerkt.
We schuiven uit elkaar ze ontmanteld me roept bye en weg is ze. Ik zit nog op bed mijn piemel schoon te wrijven, zoek mijn slippers en badjas en slenter van de kamer.

Ik slenter van de kamer en het volgende koppel zit naast de kamer reeds te wachten. De dame staat recht en dirigeerd de beer de kamer binnen. Met hoofd naar beneden duikelt hij de kamer binnen en wordt afgewerkt.
Ik stap uit de douche en zie deze beer naar beneden komen. Zal toch wel de volledige 10 minuten geweest zijn.

Het plan is om nog een laatste sessie te zoeken maar weet begot niet met wie en waarom. Ik blijf toch nog wat hangen.
Even later brengen ze het eten binnen wat er best goed uitzag. Zelf heb ik geen honger en er zit een hoeveelheid beren te wachten op een dame dat ik besluit om maar te vertrekken.
Vraag de sleutel aan de lieve theke en deze attendeerd me nog even dat ik wat kan eten maar verontschuldig me dat ik niet zoveel honger heb.
Ik kleed me om en vertrek. De theke neemt nog hartig afscheid van me en vind het sneu dat ik reeds vetrek. (Voor haar zou ik nog terugkomen :) ).

Eindconclusie:
Als je bovenstaand verslag leest kan je de sfeer zelf wel beoordelen. In eerste instantie zou ik een negatief advies geven maar ik wil het even over een andere boeg gooien en het over de prijs-kwaliteits verhouding hebben.
Persoonlijk denk ik dat je voldoende krijgt voor wat je betaald.
Een basis ontbijt met softdrinks en koffie de ganse dag. Een zeer vriendelijke ontvangst en ongedwongen sfeer in de ochtend.
Zweethut en goed buitengedeelte met jacuzzi. Enkele toffe beren om een praatje mee te maken. En tussendoor kan je er hem hier en daar eens inhangen. En soms krijg je nog een kleine sprankel terug van de dames.

Taylor
23 augustus 2016, 18:37
Eindconclusie:
Als je bovenstaand verslag leest kan je de sfeer zelf wel beoordelen. In eerste instantie zou ik een negatief advies geven maar ik wil het even over een andere boeg gooien en het over de prijs-kwaliteits verhouding hebben.
Persoonlijk denk ik dat je voldoende krijgt voor wat je betaald.
Een basis ontbijt met softdrinks en koffie de ganse dag. Een zeer vriendelijke ontvangst en ongedwongen sfeer in de ochtend.
Zweethut en goed buitengedeelte met jacuzzi. Enkele toffe beren om een praatje mee te maken. En tussendoor kan je er hem hier en daar eens inhangen. En soms krijg je nog een kleine sprankel terug van de dames.

Met een kortingskaart is de prijs-kwaliteit nog redelijk. Ik ben er 1 keer geweest, maar het had allemaal wel een hoog afwerkgehalte. Ik denk niet dat ik gauw het volle tarief zou betalen voor deze club. Hetzelfde geldt voor McSex. In deze club heerst helemaal geen sfeer. Als ik niet meer dan € 100,-- wil betalen voor een flat rate club, ga ik liever naar LoveToxic. Ook hier is de service vrij standaard, maar de dames zijn daar een stuk relaxter en gemotiveerder dan in Dorsten en zeker in vergelijk met McSex. Voor de tijd kun je een leuk praatje mee maken met de dames en ze roepen niet gelijk "Zimmer". Op de kamer nemen ze rustig de tijd voor je en je pielemans wordt netjes schoongemaakt. Ook zijn er daar dames die PZC aanbieden, in tegenstelling tot Dorsten en McSex.

bertje600
24 augustus 2016, 10:13
Met zoveel wachtende beren wordt de druk op de meiden wel groot om af te werken. Normaal is dit niet zo, zeker niet als er wat minder beren aanwezig zijn. Voor iedere sessie krijgt een dame achteraf betaald, dus met zoveel beren is het kassa voor hen.

Divenice
29 augustus 2016, 14:02
Twee weken geleden mijn vrijkaartje ingewisseld tegen een dagkaart in Dorsten.

Bij aankomst waren er een stuk of 10 beren in huis en een aantal dames lagen in het zonnetje te genieten. Ik nam plaats op één van de tuinstoelen en had daar nog gezeten als ik niet op een dame was toegestapt.
Ik weet uit het verleden dat ze vaak tegen je aan kwamen liggen kroelen tot je op sterkte was, dat is nu geen enkele keer het geval. De enige manier om een wip te maken is direkt op een dame toestappen.
Van de 4 sessies staat alleen Anna op de foto-site, de rest helaas niet.

Mijn eerste en ook direct beste sessie was met Isabelle, een goedlachse Roemeense met een slap buikje en een paar lekkere borsten.
Ze nam mijn aanbod tot massage graag aan en haalde zelfs de bodymilk uit haar tas zodat ik haar lekker kon kneden. Schijnbaar had ik mijn best gedaan want na de heerlijke Franse les vroeg ze Muschi oder Arsch ?
Tja, dan maar beide even uitproberen, na een stevig potje neuken snel teruggetrokken en nadat het de druk weer gedaald was voorzichtig haar kontje ingeschoven. Na een aantal voorzichtige halen het tempo opgevoerd totdat ik het rubbertje vol spoot. Zag ernaar uit dat Isabella ook genoten had, ze kroop nog even tegen me aan voordat we de douches opzochten.

De tweede sessie liet niet lang op zich wachten, Gina had schijnbaar gehoord van de massage en wilde ook graag. Na een stevige massage waarbij Gina zelfs even in slaap dommelde wilde ze mij pijpen. Ze begon stevig totdat ik haar af remde om haar een lekker te neuken. Tijdens de sex was duidelijk dat ze ergens last van had en ik stopte om te vragen wat er mis was. Ze gaf aan dat ze last had van stevige buikkrampen en dat de het liever met de hand af wilde maken. Ik wilde mijn kruit niet in de lucht schieten en brak af. Gina is kort daarna ook naar huis gegaan terwijl ze duizend verontschuldigingen maakte.

Met stevige druk erop klampte ik een kleine meid aan, de 18 jarige Olga. Ze was volgens haar gisteren pas aangekomen uit Roemenië en sprak 3 woorden Duits. Ze had een lekkere body, jong en strak met een paar leuke borstjes. Ook bij Olga begon ik met een massage, ze genoot ervan. Ze heeft duidelijk weinig ervaring want ik moest haar een handje helpen bij het omdoen van het condoom. Haar instructeurs hadden haar wel goed geleerd hoe ze moest pijpen want ik moest moeite doen niet te snel te komen. Na een korte pauze wilde ik deze kleine meid graag laten rijden, iets waar ze graag mee instemde. Het koste me niet veel moeite om flink klaar te komen, het jonge lichaampje met de wippende borstjes lieten de sappen borrelen ;-)

Nu had ik een iets langere pauze nodig en genoot nog even van de zon tot Anna mij aankeek en mee vroeg naar de kamer. Ik twijfelde (gezien haar reputatie) maar stemde toch toe, eens kijken of ik deze ijs-queen kon ontdooien. Natuurlijk gooide ik mijn massage in de strijd, ze hield haar BH aan, die ik tijdens de massage vakkundig verwijderde, ze protesteerde niet. Tijdens het kneden stootte ze grommende geluiden uit, zou het dan..... na een tijdje gaf ze aan dat het heerlijk was en of ik nog even wilde doorgaan, tuurlijk...... Vol inzet gleed ik nu boddy2body over haar heen, totdat ze zich opdraaide en me begon te pijpen. Geen korte haaltjes zoals vorige keer maar diep en zonder handen. Ze draaide zich om en opende haar benen zodat ik diep in haar kon dringen, ze keek me met een glimlach aan toen ik begon te pompen. Jammer dat ze zo'n slappe borsten heeft, door het afvallen is er alleen nog maar wat vel over. Ondanks dat koste het me niet veel moeite om na een aantal minuten stevig doorstoten, de laatste keer het zakje vol te spuiten. Anna hielp me van mijn ontsnapte volgelingen af en we gingen beide onze weg.....

Moe maar voldaan reed ik naar huis. Ik had gemende gevoelens bij dit bezoek, de sessies waren goed maar het entertainment tussendoor viel erg tegen. De meiden mogen best iets meer hun best doen om de mannen te amuseren tussen de sessies door. het tuingedeelte is mooi opgeknapt en het was ook wel geil geweest als ze daar een bed hadden neergezet waar lekker in het zonnetje de meien hun best zouden doen (TIP !?)

Jovibeer
7 oktober 2016, 21:17
Hoi allemaal, ik heb een vraagje. Volgende week ga ik met twee vrienden naar deze partytreff in Dorsten. Maar ik wil even een paar dingen vooraf weten. Ten eerste ik ben een rollende beer, en heb gezien dat er veel kamers boven zijn, maar volgens mij zijn er ook beneden kamers of in ieder geval gelijkvloers? Ten tweede de prijs. In de intro staat er volgens mij dat de entree 125 euro is, maar op de site staat dat je een dagkaart voor 89,00 euro hebt (minus de rabat kaart hier van de site uitgeprint is toch weer 80,00eu.)??? Tja ik zag dat je voor je drinken moet betalen (anders dan bij sauna clubs), maar hoe zit het met het eten? Is zaterdag daar een drukke dag? of alleen in de avond?

Ok, ik ben benieuwd of er iemand is die mij een antwoord kan geven?

Alvast dank,
Jovibeer

hallodaarbenikweer
7 oktober 2016, 21:47
PT Dorsten is zeer onhandig voor een rollende beer. Draaitrappen, diverse trapjes zonder alternatieven. Je maten zullen zeer veel tilwerk moeten verrichten. Op een partydag is er een hoger tarief. Betalen voor niet alholische dranken hoeft niet. Je kunt voor 10e toeslag bier blijven drinken. Als je je aanmeldt voor hun nieuwsbrief krijg je iedere maand 10euro korting. Er is vast een topic over rolvriendelijkheid. Misschien is een saunaclub als villa marisol geschikter voor je. Informeer bij SAS.

Rob196
31 oktober 2016, 20:52
Is er iemand die kan vertellen of er nog FKK dagen zijn in Dorsten.
Vroeger was dit op dinsdag, maar de site meldt hier niets meer over.

bertje600
1 november 2016, 21:02
Ik ben van plan om morgen hier naar toe te gaan.
Kom ik dan nog Nederlandse IJsberen tegen?

bertje600
13 november 2016, 12:38
Dank zij een door dit forum geschonken kortingskaartje weer een naar Dorsten afgezakt. Nu kom je daar redelijk snel vanuit de Nederlands-Duitse grens. Hopelijk gaat de tol nog niet gelden anders kost het nog wat meer om over de snelweg te rijden. En snel zijn die wegen. Na de afslag kom je op een ook redelijk snelle tweebaansweg waar niet al teveel verkeer is en de Duitsers toch vaart maken.
Bij de Partytreff stonden al redelijk veel auto's waaronder ook een Nederlandse. Binnen echter waren er die middag nog niet veel ijsberen aanwezig ten opzichte van de 8 dames waarvan enkele in nagenoeg volledig Eva's kostuum rondliepen. De kortingskaart werd direct aanvaard en na de restbetaling naar de omkleedruimte beneden. Deze kelder kan nog wel een opknapbeurt gebruiken. Na mij in het ijsberenpak te hebben gestoken naar boven naar de partyruimte om het schone volk ( de meiden) te gaan bekijken. Al snel kwam er een voor mij onbekende dame aan ( staat ook niet op de site met foto) die zich voorstelde als Annabel. Samen en kamer op gaan zoeken waar zij zich kon verlustigen aan die kleine schwans zoals de Duitsers zeggen. Voorlopig hield ze nog wel haar BH aan, maar die ging later tijdens de penetratie in missio wel los. Een goede sessie was het gevolg en die schwans liet zich legen.
Enkele dames die nu niet als "moeders mooiste" qua uiterlijk waren heb ik daarna ook nog mogen penetreren. Daaronder Rosa, een erg afstandelijke dame en nog een ander met hele grote tieten.
Tegen de avond kwam het warme eten waar iedereen zich tegoed aandeed, een pastagerecht wat echt smakelijk was.
Daarna no een keer met Annabel naar boven want de andere dames waren redelijk bezet.
Daarna voldaan terug naar Nederland, dankbaar voor de kortingskaart.
Je komt bij deze Partytreff goed aan je trekken en de meiden zijn wel gewillig, buiten wellicht enkele "muurbloempjes" die zich nog wat meer servicegericht moeten gaan opstellen.
Alles bij elkaar heb ik een genoeglijke middag daar doorgebracht en dat is zeker voor herhaling vatbaar.

Rob196
22 november 2016, 07:31
Onderweg naar Dorsten.
Maar weer eens kijken welke dames er zijn om uit te proberen.

bertje600
9 december 2016, 09:02
Ik heb nog een kortingskaartje beschikbaar voor uiterlijk 17 dec.
Aanvragen via priveberichten.

bertje600
10 december 2016, 08:43
Kaart is al vergeven.

den fietser
13 december 2016, 00:28
Gisteren afgezakt naar Dorsten onderweg druk verkeer was 30min langer onderweg dan gepland.
Had een kaartje voor halveprijs van Bertje 600 waarvoor dank.

Bij binnenkomst duurde het wel effe voor het aanvaard werd.
Na als hier aanschouwd te hebben het ik de indruk dat alles wel opgefrist mag worden en werd ik aan mijn lot overgelaten.
Het was voor mij de eerste keer in de club.
Dus dan zelf maar opdeking mij opgefist en berenvel aangetrokken dan maar opzoek naar de dames vandaag 8 aanwezig.

Het viel mij op dat je moeilijk contact kan maken met de dames ze zitten gegroepeerd bij elkaar ze maar effe gerust gelaten en dan eerst maar effe wat gedronken.
Maar na 1,5h was dit nog het geval.
Af en toe kam er eentje langs met vraag zimmer? Ficken?
Ja wat vind ik dit een afknapper.
Zou eerst wel eens een praatje willen maken met de dame ben al wel partytreff's geweest PTX en pausschal deze zijn een een beetje duurder maar op gebied van contact verloopt het daar toch een pak aangenaamer.
Dus na lange tijd kwam er weer eentje langs ben dan maar op het aanbod ingegaan tja ik kan er niet veel goeds overzeggen.
Aan haar borsten mocht je niet aankomen te gevoelig,vingeren mocht niet,beffen liever niet en pijpen met condoom opzich vind ik dat niet erg en was ook redelijk ze bleef maar verder doen voor mij geen probleem tot neuken zijn we niet toegekomen ik kreeg de melding dat de tijd om was dus kamer verlaten en was versteld dat ik niet klaar gekomen ben, had ook de indruk dat het hier vandaag met de dames niet zou lukken ik voel dit aan als afwerk seks dat werkt bij mij niet.
Dus mij opgefrist dan na 4h serieus teleur gesteld de club verlaten.
Maar het is echt een flate rate club een keer Dorsten is voor mij genoeg.

Bluebear
13 december 2016, 19:37
Het viel mij op dat je moeilijk contact kan maken met de dames ze zitten gegroepeerd bij elkaar ze maar effe gerust gelaten en dan eerst maar effe wat gedronken.
Maar na 1,5h was dit nog het geval.
Af en toe kam er eentje langs met vraag zimmer? Ficken?
Ja wat vind ik dit een afknapper.

Ik zou zeggen "den fietser", spaar de volgende keer een beetje en ga naar saunaclubs zoals Planet Happy Garden, Villa Vertigo of Golden Time in Duitsland. Of in Nederland naar Yinyang of Sixsense. Je kunt je van s'morgens vroeg tot diep in de nacht vermaken zonder dat het veel hoeft te kosten. Deze clubs hebben ook mooiere dames. Je zult een hele andere tijd beleven.

McMahon
21 januari 2017, 09:30
Twee weken terug deze club bezocht met een kkaartje in de hand ,waarvoor nog hartelijk dank Willem. Hartelijk ontvangen oor een uiterst vriendelijke (en verleidelijke) theke (Petra?) die zich onmiddelijk verontschuldigde dat de bezetting wat mager was i.v.m. 'die Ferien'. Maar goed, je hebt de reis niet voor niks gemaakt en zag toch wel wat fraais rondlopen , dus naar binnen.I
Inderdaad bleken er maar zeven meisjes rond te lopen waarvan zes actief.
Na een kop koffie zonder veel plichtplegingen door Claudia mee naar boven getroond; niet verkeerd, niks bijzonders maar was achteraf gelijk de beste sessie van die dag. De daarop volgende sessies waren van een afwerkniveau waar ik niet echt opgewonden kon worden. een enkeling deed iets meer haar best maar wat mij vooral stoorde was het geen gelegenheid hebben even kennis te maken, een praatje. Nee, hup: ficken. Niet dat ze onvriendelijk waren maar je kreeg gewoon geen contact. Dat werd moeizamer naarmate de dag vorderde en het drukker werd. Zal ook aan de bezetting gelegen hebben. Toch wel een aantal sessies gehad.
Wat wel oviel was de theke die erg haar best deed en ook probeerde te corrigeren en te zorge dat gaste aan hun ttrekken kwamen. kwamen. Helaas ging haar persoonlijke inzet niet verder; dat had ik nog wel gewild. Wat een leuke en mooie vrouw. Zeker toen ze later op de avond iets luchtiger gekleed was en ik nog een fijne knuffel van haar kreeg.
Ja, ik zal er misschien nog eens gaan kijker of het een andere keer beter is, maar als ik ga gaik toch vooral voor de theke...

chumo
31 januari 2017, 12:46
Gisteren (maandag) ben ik weer eens in Dorsten geweest. Doordat de laatste ervaring in Dorsten zeer negatief was (zie eerdere recensie), was ik wel een beetje uitgekeken op de zaak. Dankzij een kortingsbon, ben ik toch maar weer eens gegaan en uiteindelijk bleek het niet eens zo’n slechte ervaring. In totaal ben ik 5 keer op de kamer geweest, met achtereenvolgens Camilla, Inga, Laura, Inga en Bella. Alleen de eerste keer met Camilla draaide uit op de bekende 5-minuten afwerksex. De andere keren heb ik steeds aanzienlijk meer tijd (20-30 minuten) op de kamer doorgebracht. Dat kwam misschien ook, doordat het erg rustig was. Ik was tegen kwart over 10 de eerste gast en bleef tot na twaalven de enige. Naderhand kwamen er nog wat beren bij, maar toen ik om half vijf de zaak verliet was er misschien een man of 6, bij een aanbod van een stuk of 8 dames.

Bij binnenkomst, zat alleen Camilla gereed voor actie, dus ben ik daar maar naast gaan zitten. Camilla is een beetje een girl-next-door type, met een leuk gezichtje, maar met wat vormeloos figuur. Ze sprak amper Duits of Engels, dus zijn we maar snel naar de kamer vertrokken voor een wip. Na wat plichtmatig pijpen, werd het al snel neuken in de missionarishouding, waarbij ze wat verkrampt erbij lag.

Terug bij de bar contact gezocht met Inga. Inga is een Duitse van een jaar of 40. Ze heeft een erg goed, slank figuur (ze was ooit aspirerend balletdanseres, totdat haar cup-C borsten een eind maakten aan die ambitie) en het gezicht van een strenge schoolmeesteres (inclusief bril). Het was in ieder geval iemand, waar je eventjes een fatsoenlijk gesprek mee kon voeren. Het contrast tussen het wat formeel-beleefde gesprek aan de bar en haar hitsige gedrag op de kamer was opvallend. De kamergang duurde zeker een half uur, langzaam opgebouwd via een aantal standjes richting wat prettige nazorg. Ik kan me voorstellen dat als je van jongere meiden houdt, Inga niet je type is. Maar als je een vrouw op leeftijd wilt proberen, dan is Inga een aanrader. Als je haar met respect behandelt, dan geeft ze veel terug. Van Inga trouwens geen foto’s op de website en ze werkt maar beperkt in Dorsten (meestal niet in het weekend en gisteren bijvoorbeeld alleen tussen 10 en 3) en ze weet zelf niet hoe lang dat zal worden geaccepteerd.

De derde kamergang was met Laura. Laura is een kleine Roemeense, die oogcontact met me zocht. Nadat ik bij haar ben gaan zitten, volgde na kort gesprek op de bank de Zimmer-vraag. Voorbereid op een 5-minuten beurt, vertrok ik met haar naar de kamer. Maar tot mijn verbazing vroeg ze of ik meteen wilde neuken, of eerst wat wilde knuffelen. Uiteindelijk heb ik haar eerst een wat uitgebreidere massage gegeven, waarbij een best wel prettig contact ontstond. De seks daarna had weer een wat plichtmatiger karakter. Maar al met al was het een prettige kamergang.

Inga had al eerder aangegeven, dat ze tegen drieën zou vertrekken en ik had bij de eerdere kamergang afgesproken om nog even met haar naar boven te gaan. Zo gezegd, zo gedaan en boven een poosje met elkaar gespeeld.

Beneden vervolgens naast Bella gaan zitten. Bella is een mooie Ghanese meid, die uitstekend Engels spreekt. Ze was naar eigen zeggen een beetje moe, waarbij de manier waarop ze ‘tired’ zei me meteen deed terugdenken aan Afrikaanse vrouwen, die ik in het verleden heb bezocht. Samen hebben we gezellig een helft van een voetbalwedstrijd becommentarieerd om vervolgens in de rust naar boven te gaan om in alle rust wat verder te praten, te knuffelen, intiem te worden en vervolgens weer samen uit te puffen.

Samengevat was het een prettige dag in Dorsten, maar ik vrees dat dat toeval was. het zal het gevolg zijn geweest van de rustige dag en er waren toevallig een paar meiden, waarmee het wel klikte. Als ik de andere ervaringen lees van de afgelopen twee maand, dan blijft het erg wisselvallig in Dorsten. Maar voor mij is gister wel een reden om binnenkort nog eens een keer terug te gaan.

hajo2009
9 februari 2017, 12:54
Vorige week woensdag met een kortingskaart naar Dorsten geweest
Was hier sinds een zeer lange tijd weer eens dankzij de korting bon van dit forum, (Willem hartstikke bedankt) er is weinig verandert .
Ze zijn wel boven de “Spielwiese” aan het verbouwen, maar hoe of wat dit precies wordt kon ik nog niet zien.

Na een kopje koffie met een broodje gegeten te hebben ,maar eerst eens naast Claudia gaan zitten zij kwam al snel met de vraag “Zimmer” .
Van eerdere keren weet ik dat dit met haar niet tegen valt en met een kwartiertje was dan ook voor mij de eerste druk van de ketel.
Daarna nog een kamergang gemaakt met Camilla ook goed en als afsluiting met Denisa ,ook goed
Alles overdenkend ; moet hier eens een keer vaker naar toe.

Deepthroat
13 februari 2017, 02:28
Afgelopen donderdag naar partytreff Dorsten gegaan. BIj binnenkomst al direct hartelijk verwelkomd en direct ontvangen door 2 dames.
Namen ben ik vergeten, alleen de sessie netjes afgewerkt op de grote bed. Pzc inbegrepen, daarna volgespoten in een doggystyle.

Verder nog Claudia afgewerkt, was wel tegenvaller. Een klokkenkijkster kortgezegd.

Op einde van de dag (ging rond 22:00 uur weg, was er al rond 13:00 uur), de dame Camilla afgewerkt. Was voor mij wel goed verlopen, lekkere standjes genomen, pijpt lekker diep.

Herhalingsgevaar; als ik in de buurt ben kan ik wel terug komen, alleen dan.

Trigger
21 februari 2017, 20:47
Ik trek mijn opgave voor de tombola in.?!! Hier ga ik voor nix ..niet meer naar toe..!
Reden......ik was er vandaag....en het was NIX...! Wat zeg ik 5 x NIX
1 Dames was nix. Maar dan ook helemaal NIX. Geen aktie, hele tijd pauze,meerendeel afgedankte Roemeentjes.
2 Eten was nix.
3 de lepse drankjes waren nix
4 de algehele entourage was nix
5 de afwerkkamers zijn nix
Er is nog veel meer nix ...maar daar maak ik geen woorden aan vuil.

chumo
1 maart 2017, 10:35
Ik trek mijn opgave voor de tombola in.?!! Hier ga ik voor nix ..niet meer naar toe..!
Reden......ik was er vandaag....en het was NIX...! Wat zeg ik 5 x NIX
1 Dames was nix. Maar dan ook helemaal NIX. Geen aktie, hele tijd pauze,meerendeel afgedankte Roemeentjes.
2 Eten was nix.
3 de lepse drankjes waren nix
4 de algehele entourage was nix
5 de afwerkkamers zijn nix
Er is nog veel meer nix ...maar daar maak ik geen woorden aan vuil.

Even wat nuancering: afgelopen maandag ben ik voor de zesde keer in Dorsten geweest. Ik ben net al mijn eerdere recensies doorgelopen en ook mijn beoordeling van Dorsten wisselt sterk. In totaal was het voor mij vier keer redelijk of goed en twee keer slecht tot zeer slecht. Het hangt erg af van wie er toevallig die dag werkt, hoe druk het is en of er iemand is, waarmee het wat beter klikt dan met de rest. Even puntsgewijs reactie op het voorgaande:
1. De dames. De website van Dorsten heeft een groot aantal foto's van meiden. Sommige foto's zijn al jaren oud en veel meiden ben ik er nog nooit tegen gekomen. De foto's lijken op tijdsvolgorde te staan. De meest linker foto's zijn het meest recent en je zult altijd een paar van deze meiden vinden. Bijvoorbeeld eergister waren Denisa, Evelin en Camilla present. Een maand geleden was Laura er ook. Wat verder naar achter vind je soms een meid, die er nog steeds werkt, maar de foto's daarvan zijn een stuk minder recent. De foto's van Davina bijvoorbeeld zijn erg geflatteerd (is in werkelijkheid een dik mormel en bovendien erg onvriendelijk. Eerder al een keer ruzie mee gehad en ook eergister kon ze niet hebben dat Bella en ik het gezellig hadden op de bank). Eergister waren er drie mooie meiden: Denisa, Evelin en ook Claudia. De foto's op de website van die meiden zijn realistisch. Een maand geleden waren er twee andere mooie meiden (Laura en een ander). Meestal zijn er ook wat meiden, die niet op de website staan en die zijn vaak wat ouder (eergister Arabella, een maand geleden Inga en bij eerdere bezoeken ook Gina) en daardoor ook wat verlepter. Als ik de optiek een cijfer mag geven, dan waren er gister drie keer een 7 1/2 (Denisa, Evelin en Claudia), drie keer een 7 (Bella, Victoria en later nog eentje waarvan ik de naam niet weet), twee vijfjes (Arabella en Camilla) en een drie (Davina).
2. Eten bestaat tot een uur of 5 uit harde broodjes met beleg. Daarna is er een simpele warme maaltijd (vaak rijst met een vleessaus). Voor mij goed te doen. Voor de prijs verwacht ik geen sterrenrestaurant kwaliteit.
3. Ik drink koffie of mineraalwater. Kan weinig mis mee gaan. Voor alcoholische versnaperingen dien je bij te betalen en dan krijg je gewoon bier, cognac of wat er ook maar onder de kurk zit.
4. De entourage wordt gemaakt door de dames en de bezoekers. Ik kom vaak op de maandag-overdag. Dan is het geen feeststemming in Dorsten. Soms een praatje met een medebeer. Soms een meid waarmee het klikt. Als het weer beter wordt, dan kom je met een goed boek in een tuinstoel de dag wel door. Maar in de regel zijn vooral de Roemeense dames lastiger toegankelijk, spreken slechts moeizaam Duits/Engels en zijn erg met elkaar bezig. Dat komt de entourage niet ten goede. Gister viel het trouwens wel mee en vooral Denisa en Evelin waren actief op mannenjacht. Claudia komt over als een echte sfeerverzieker en ook van Cosmina hoef je niet veel te verwachten.
5. De speelweide boven is ingeruild voor 3 nieuwe kamers. Het is misschien niet de pracht en praal van andere sexpaleizen, maar zeker geen vervallen bende.

Afgelopen maandag had ik de mazzel dat Bella werkte, waarmee ik ook buiten de kamer een leuke klik had. Dus ook buiten de kamergangen om veel tijd met haar doorgebracht. De keer daarvoor waren er zowaar drie meiden, waarmee het klikte. De keer daarvoor was er helemaal niks en dat bezoek liep uit op en drama. De keer daarvoor werd vooral leuk door de aanwezigheid van Gina. Tip van Bella: bel even van te voren om te vragen wie er die dag of de volgende dag werkt.

Nick Name
6 maart 2017, 07:24
Klinkt allemaal niet zo positief.
Was vandaag van plan Dorsten te bezoeken maar denk dat ik toch maar ergens anders heen ga.

Waar moet ik zijn vandaag ????
Waar is het gezellig en goed ?

lp69
7 maart 2017, 22:22
Met de kortingskaart op woensdag na carnaval op naar Dorsten. Kortingskaart werd zonder problemen geaccepteerd door Anja. 9 dames aanwezig. Over de hele niet meer dan 10 beren gezien. De bardame dacht dat het van carnaval kwam, daar kun je gratis neuken volgens haar. Eten was door de kleine groep beperkt tot broodje hamburger. Voldoende aanwezig. Met alle dames gekamerd. Uiteraard allen pijpen zonder en daarna een paar standjes tot het rubbertje vol komt of dat je pauze voorstelt. Gewoon afwerksex, voor mij perfect want uitgebreid vrijen kom ik niet voor. Als ik aan de bar ging zitten, kwamen de dames erbij de zitten en even later hoorde ik dan weer "Zimmer" en gingen we weer voor volgende rondje. De dames waren best mooi en zeker goed gehumeurd. Wellicht had ik geluk had omdat er (te) weinig mannen waren en de dames toch wat wilde scoren. Willem, bedankt voor de mooie kortingskaart.

Ferdy
14 maart 2017, 03:47
Vraagje, waar vind ik een koringskaart vooe deze FKK? Alvast bedankt!!!

lp69
31 maart 2017, 00:37
Hoi Ferdy, neem de moeite om even deze site wat verder door te nemen. Onder Tombola kom je leuke kansen tegen, zeker als je ook zelf wat ervaringen deelt en meedoet met de site. Succes man.

Postbode19
31 maart 2017, 08:19
Ik ga vandaag mn kortingskaartje inleveren. Zin in;-)

Postbode19
2 april 2017, 20:06
Vrijdag met lekker weer naar dorsten. Uit ervaring weet ik dat buiten zit weer het verblijft zeker verbeterd. Dus 23 grd eind maart is mooi meegenomen.
Bij binnenkomst werd mijn kaartje gelijkt geaccepteerd. En er bleek zowaar een herkenning van uit de partytreff.
Nog ff gecheckt of ik ook mn i pad mee naar binnen mocht nemen om tussendoor wat te werken. Dat was buiten geen probleem. Binnen niet toegestaan. En terecht.
Ok goed geil dus even bij de dames gaan staan in rook hol. (Wanneer stoppen ze dr eens mee)
Eveline maakte contact en na dat de peuk op was naar boven. En ik zag zowaar dat er boven nieuwe kamertjes waren gemaakt. Positief wat mij betreft.
Ok eerste sessie is altijd snel. Met mondje condoom erom ff pijpen met cd. Met rug naar me toe. Dat is jammer.
Flikken. Ok op dr rug wat glijmiddel erop en gaan maar. Dat strakke kleine lijfje op je pik was wel lekker dus kwam vrij snel klaar.
Ff schoonmaken en doei.
Tweede sessie met denisia. Mooie dame. Klein beetje pre sales.
Verder zelfde verhaal maar ze kijkt je geil aan met die grote ogen tijdens het pijpen, dat was wel geil. Dus na minutje flikken en daar gaat tie weer. Wel lekker lijf trouwens:)

Ok ff rusten. Ipad gepakt en even een broodje, bakkie koffie en lekker buiten wat werken.
Hoorde wat andere hollanders. Waar ik later nog gezellig mee heb zitten kletsen.
Dames doen niet bepaald hun best om mannen te verleiden. Heel af en toe een pogingentje maar stelt niet veel voor.

Het was en bleef ook zeer uitzonderlijk rustig in de club. Denk max aantal beren stuk of 7 a 8 tegelijk.
Normaal is dat positief maar er was wat aan de hand onderling. er werd veel en pittig roemeens gekletst over geld volgens mij. Theke ging weg en een of andere anabole spierbundel deed de deur en half de bar. Wat een stuk chagerijn zeg. Vroeg 2 Cola werd met een grom ingeschonken en neer gekwakt. (En bedankt voor de gast vrijheid, sorry dat er klanten zijn)
Ok toen verleid door mooi dametje. Met lief gezichtje, bleek Emma te zijn. Herkende haar niet want had heel ander haar.
Heb super ervaring met dr dus wilde ik wel mee knuffelen.
Maar op de kamer was ze wel weer erg lief maar niet erg geil. De bekende afwerk sex en het was te kort qua herstel dus kwam niet. Geef niet zei ze, gaan we straks weer. Prima dacht ik.
Ff sauna gepakt. (Waar is de koude douche?)
Hoopte op wat eten, helaas nog steeds alleen broodje. Maar ff eigen appel en banaan uit mn tas gehaald) gedeeld met nederlandse gast.
Weer naar boven met emma. Was beter. En dr even lekker geneukt. Mocht helaas verder niets.
Daarna wilde ze graag wat kletsen. (En vooral weg uit deze wereld, of ik niet een baan heb voor dr of wilde trouwen)
Nog steeds geen eten. Ok nog laatse verleiding door denisia. Was wel lekker. Heb r even stevig geneukt maar kwam niet meer.
Was niet echt geil meer en de dames doen ook niet echt hun best daarvoor.
Half 7 nog steeds geen eten.
Ik moest weg. En had ook honger. Theke was terug. Vertelde dat t eten later kwam want gingen iets later open. Ja ja half 7 lijkt me laat zat. Gaf me nogwel een knuffel en ik ging weer.
Ach het blijft het zelfde verhaal. Het kost bijna niets. Zeker met kortings kaartje waarvoor dank. Verwacht dus geen super verzorging en ook geen geile sex. Neem een boek mee, eet en drink wat en neuk wat. En heb een fijne middag.
Ga toch eens een dure club opzoeken waar meer interactie is. Kijken hoe dat bevalt. En af en toe ff middagje hier spelen

Kloothommel
3 april 2017, 22:26
Vorige week vrijdag was een mooie dag om weer eens op de gemotoriseerde tweewieler richting Wulfen te rijden. Zo gezegd zo gedaan en na op mijn gemak daar naar toe te zijn gereden, kwam ik toch nog te vroeg aan. Op vrijdag gaat de zaak namelijk pas om twaalf uur open en niet om tien uur. Voortaan iets beter de website checken...
Na nog een rondje over de Hohe Mark te hebben gereden kwam ik weer terug op de Beckenkamp. Daar moest ik nog even voor de deur wachten. De getatoeëerde spierbundel was onverbiddelijk. Gelukkig scheen er een lekker zonnetje...

Iets voor twaalf uur mocht ik dan eindelijk naar binnen van Anja. Ondanks dat ik gepland had om tussen 4 en half 5 weer terug te rijden, toch maar een dagkaart genomen. Na het douchen en omkleden aan de bar eerst maar eens een koffie besteld en om me heen gekeken. Tot nu toe nog maar twee jonge beren die ook te vroeg waren en buiten in de auto hadden zitten wachten.
De aanwezige dames waren: Denisa, Evelin, Camilla, Sonja, Cosmina, Emma, Maddelena, Arabella, een wat mollige blondine en nog twee dames die ik niet herken van de site of eerdere bezoeken.

Toen ik klaar was voor wat actie en met mijn tweede koffie de rookruimte in liep werd ik al meteen aangesproken door Emma. Ze beweerde me nog te kennen van de vorige keer. Dat was juni vorig jaar, dus ik heb mijn twijfels. Maar we hadden toen best een klik en een - voor deze partytreff - heel behoorlijke sessie. Dus wie weet herkende ze me echt wel. Emma is een (te) leuke meid voor de tent en je kunt ook een gesprekje met haar voeren. Nadat ze haar sigaret op had vroeg ze me mee naar boven. Op de kamer hield ze haar bh aan en was ze wat afstandelijk. Een beetje een tegenvaller. Na de verplichte handelingen zei ze dat je hier geen service moet verwachten, de meeste meiden doen "blasen und ficken" en verder niks. En wat ik eigenlijk verwachtte? Ik zei dat je toch op z'n minst een beetje plezier kunt maken. "Misschien later" zei ze en we gingen weer naar beneden.

Eenmaal beneden besloot ik in de tuin te gaan zitten, het was tenslotte heerlijk weer. Daar zaten al een paar dames rond de tafel en Denise gebaarde me naast haar te komen zitten. Ik had haar niet 1,2,3 herkend, want ze zag er minder goed uit dan de vorige keren. Maar in het verleden heb ik goede sessies met haar gehad, dus toch lekker naast haar gaan zitten. Eerst wat gestreeld en geknuffeld en al snel trok ze haar bh uit en heb ik een beetje met haar borsten gespeeld. Uiteraard kwam niet veel later de vraag of ik mee naar de kamer wilde. Uiteraard zei ik geen nee en ik heb toch weer een redelijke kamergang met haar gemaakt.

Na afloop weer buiten gaan zitten en aan de praat geraakt met een ijsbeer uit het oosten van ons land.
Iets verder op zat een wat oudere, geblondeerde vrouw naar me te lachen. Ze bleek Arabella te heten en ze is een wat rijpere Turkse dame, ze heeft een paar pondjes meer dan het kleine Roemeense grut, maar een leuke uitstraling en een lieve lach. Dus toen ze voeg of ik zin had om naar een kamer te gaan, wilde ik dat wel proberen. Daar kreeg ik geen spijt van, Arabella heeft me een prettige blowjob gegeven, met gevoel en afwisseling. Toen we overgingen tot de daad in missionarispositie kon ik mijn draai niet helemaal vinden, maar ze had geen probleem in een wisseling van standje en op zijn hondjes kwam het helemaal goed.

Weer beneden kwam ik al snel weer bij Denisa terecht. Ze vroeg of ik weer mee naar de kamer wilde, maar ik was wel toe aan een pauze. Massage was ook goed. Ik snap dat de dames een kamergang moeten maken om aan hun quotum te komen en het was nog steeds erg rustig met bezoekers, dus ik heb maar ja gezegd. Boven bleek dat Denisa bedoelde dat ik háár zou masseren... nou vooruit dan maar, zo'n mooi lichaam betasten is tenslotte ook geen straf.

Beneden zat Emma me al weer op te wachten in de tuin en moest ik naast haar komen zitten om haar benen een beetje te masseren. Ze wilde me boven ook wel een massage geven, ik was nog steeds toe aan een pauze, dus een massage leek me wel wat. Ze heeft me op de kamer een massage gegeven, niet zo goed als ik vorig jaar van Ramona kreeg, maar ook niet slecht. Ik vroeg of ze zelf ook nog een massage wilde en dat wilde ze wel. Ik begon met haar rug (nu had ze wél alles uit) en ging daarna door naar haar benen die ze spreidde zodat ik er tussen kon zitten en ze me een geweldig uitzicht bood op haar kontje en kutje. Na een tijdje draaide ze zich om en vroeg of ik de voorkant ook wilde doen. Nou, geen probleem en met lekker veel lotion heb ik haar hele voorkant gemasseerd, haar borsten, buik, benen en tenslotte haar kutje. Ze lag al die tijd met haar ogen dicht te genieten en na een tijdje zei ze: "Jetzt leck meine Muschi". Met alle plezier natuurlijk en even later lagen we zelfs in 69. Ze heeft nog een poging gedaan om het met een handjob af te maken, maar dat zat er van mijn kant niet in, dus uiteindelijk zijn we toch maar weer naar beneden gegaan. Al met al zijn we toch zeker drie kwartier boven geweest. Niet slecht voor deze tent!

Beneden aangekomen zag ik dat ik niet veel tijd meer had en ik wilde nog wel één keer tot een hoogtepunt komen, liefst met één van dames die ik nog niet kende. (Cosmina had ook al een paar keer oogcontact gezocht, maar die wilde ik koste wat 't kost vermijden)
Ik twijfelde tussen Maddalena (releatief lang, slank en mooie borstjes) en Camilla. Het werd Maddalena, maar daar had ik achteraf spijt van. Geen klik, ongeïnteresseerd, kortom de van deze plek bekende afwerkmentaliteit. Camilla had al een paar keer lief naar me gelachen, ze was misschien een betere keuze geweest.

Eenmaal beneden nog even koffie gedronken voordat ik de terugreis weer zou aanvaarden. Een onbekende dame, ik denk Sonja, wenkte me naar haar bank toe. Ik ben even bij haar gaan zitten, maar haar duidelijk gemaakt dat ze me niet meer over kon halen voor een laatste kamergang.

Al met al was deze dag - vooral door Emma en in iets minder mate Arabella - geslaagd te noemen. Er waren veel dames en tot het moment dat ik vertrok weinig beren waardoor de dames meer op mij joegen dan ik op hun.. jammer dat ik niet langer kon blijven.
Wordt vast wel weer een keer herhaald. Hopelijk blijft Emma nog even. Al hoop ik voor haar dat er eindelijk iemand met haar wil trouwen (Postbode19?) :)

toyota
4 april 2017, 06:08
Ik ben hier in het verleden 2 keer geweest, ik kan er kort over zijn, afwerksex, ongeintreseerde meiden en aftands meubilair.
Ik kom hier nooit meer, al kreeg ik geld toe.

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.

bertje600
4 april 2017, 15:02
Toyota,

wellicht iets te lang geleden daar geweest.
Dat kan aan je auto liggen natuurlijk.
Kan die wel zover komen
ik heb er geen problemen mee want er is daar wel iets veranderd.
Zo zijn er boven kamers bijgemaakt en ook de tuin is aanzienlijk verbeterd.
De dames zijn nog wel van het niveau Oost-Europees, maar dat geeft niets.
En in het voorgaande kun je lezen dat er nog bij sommige dames aan afwerksex wordt gedaan, maar daar ben je wel zelf bij.
Respecteer je de dames dan krijg je dat dubbel en dwars terug met een heerlijke sessie.

toyota
4 april 2017, 16:21
Aan mijn auto mankeert niets, 2 jaar oud, 57000 km gereden.
Het is gewoon niet mijn club, smaken verschillen toch ?
Ik ga liever naar de betere saunaclubs, iets duurder, maar dan heb ik de hele dag plezier. (goed eten, goede welness.)

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.

bertje600
4 april 2017, 20:00
Maar het is en blijft een Toyota.
Het gezegde is: Toyota patent, reparatie tot het bittere eind.

toyota
5 april 2017, 05:06
Dat jij een afkeer hebt tegen TOYOTA, dat is jouw probleem.
TOYOTA staat niet zomaar in de top tien van best verkochte automerken.

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.

Postbode19
5 april 2017, 15:12
Auto.s dat is een ander forum. Verder kost t echt geen drol hier en vermaak ik me genoeg. Boekje koffie broodje en neuken. Met korting 50 zonder 90. En nee ga niet met emma trouwen:eek:

yoshibear
17 april 2017, 12:57
Zijn er nog beren die morgen richting Dorsten rijden en nog een plaatsje over hebben?
Zou graag deze club weer eens bezoeken. Natuurlijk betaal ik dan benzinegeld.

wayson
18 april 2017, 22:34
Zijn er nog beren die morgen richting Dorsten rijden en nog een plaatsje over hebben?
Zou graag deze club weer eens bezoeken. Natuurlijk betaal ik dan benzinegeld.

Ik ben van zin om volgende week eens te gaan, moest je dan interesse hebben?

kinke113
22 april 2017, 10:27
Gisteravond met een vriend van me deze club bezocht. Verwelkomd door de welbekende theke samen met een pools klerenkast. 8 dvp's geteld en evenveel super gezellige vnl. Mediterrane/Turkse beren.
Totaal 4x gekamerd met:

Diana (standaardservice, maar ok),

Roksana (heerlijk petite geblondeerde Bulgaarse met gewéldig figuurtje en vrij strak gleufje;2wkn in t vak; zeer goede kamergang),

Emma (leuke wn mooie meid met zeer goede service),

Evelin (lekkere meid met goede service).
Voor 90 euro entree en onbeperkt ficken is het een qua prijs/kwaliteit TOP.

Als je jezelf relaxed opstelt en leuk/net gedraagt, zijn de meiden dat zeker ook en komen ze in zekere zin los. Ik ga daarom niet mee met enkele negatieve ervaringen van sommige beren.

Ik kom in ieder geval gauw terug! Deze club is echt een aanrader!

Grolsch21
2 mei 2017, 18:29
het is jammer dat je niet op de site kan zien welke meiden er aanwezig zijn ongeveer dat kan je bij xzanten wel zien

sa112
4 mei 2017, 13:39
Een tijdje geleden naar Dorsten geweest (met dank aan Willem voor korting kaart)

Ik kwam er aan rond 10 uur (openingstijd) maar de dames hadden er toen nog geen zien in. Pas na 12 uur begonnen een aantal dames intresse te tonen. Wel jammer omdat ik niet de hele dag de tijd had en heb daarom maar 3 keer gekamerd.

Wat ik heel fijn vond als niet roker, dat er een aparte rook ruimte is. Verder vond ik de club er redelijk net uitzien. Er was geen wifi en volgens mij mag je ook niet je telefoon gebruiken in de ruimte waar de dames zitten.

Zoals ik eerder aangaf ben ik 3 keer naar de kamer geweest en alle 3 keer werd ik opdezelfde manier gepijpt met condoom (waarbij ik niet een goed uitzicht had) vervolgens even in misso en dan was het afgelopen en gingen de dames zo snel mogelijk weg.

als de nood hoog is dan zou ik misschien nogmaals ernaartoe gaan maar anders toch liever naar Totalclub Osnabruck (voor iets meer geld), tenzij ik weer een kortingkaart krijg :p

Ps.
Voor het uiterlijk van de dames zou ik zeker een ruim voldoende geven.

Ronaldo669
5 mei 2017, 19:06
Hi all,

Een 'nieuwe' ijsbeer hier. Ik heb een vraagje aan jullie. Welke Partytreffen kan ik het beste bezoeken als ik nog nooit bij een partytreffen ben geweest, is dit dan Xanten of Dorsten?

Bedankt alvast

toyota
6 mei 2017, 08:45
Ik vind de service van de dames in Xanten beter.
Accommodatie in Xanten is ook mooier dan in Dorsten.
Kies je voor jonge en mooie dames, dan ben je in Dorsten beter af.
Hopelijk ben je zo voldoende geinformeeerd.

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.

benijsbeer
25 mei 2017, 15:39
Het bevalt me hier steeds beter. Leuke meiden die ook nog eems goed presteren op de kamer. Dat is een hele verbetering vergeleken met mijn eerdere bezoeken.

De nieuwe kamers zijn blijkbaar de voor bereiding op hun nieuwe policy naar aanleiding van de wijzigingen in de Duitse wetgeving.

Van iedere meid wordt in de computer bijgehouden hoe vaak ze naar de kamer gaat en hoe lang (en met wie?) en krijgt naar rato uitbetaald. Alles vanwege de regelgevimg. Bijkomend voordeel: de animo is een stuk beter geworden t.o.v. mijn vorige bezoeken.

Ze willen er binnenkort een "25" club van maken: inkom, tijdsduur op kamer met kosten steeds 25 euro of minuten.

Niemand weet nog wanneer dit ingaat en of dit werkelijk gaat gebeuren want de eigenaar werpt graag wat balletjes op.

Tip: even bellen voordat je in de auto stapt.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170525/b932dad463c0eb0b53c253c1582dfdc7.jpg

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

wayson
30 mei 2017, 22:04
Vandaag naar deze tent geweest om mijn kaartje te verzilveren, waarvoor zeer veel dank Willem2.
Ben al een 4 tal keer hier geweest dus ik ken het daar wel een beetje, in het algemeen goede ervaringen gehad.
Laatste keer was van eind december op een speciale avond welke echt top was.
Bij aankomst rond de middag werd mijn kaartje redelijk vlot geaccepteerd door de theke.
Er waren 8 dames aanwezig.

Zoals ik altijd al heb geweten is vrijwel meteen 1 dame die een sessie wil doen, werd aangesproken door Morena welke ik eerder al op de site had gezien en wat mij betreft zeker gezien mag worden.
Dus dat was vrij snel "zimmer?" en opzich niet beklaagd, stevige PZC en daarna afgewerkt in missio.

Dan maar even wat gedronken en een pistolet gegeten.
Gezien het mooi weer was zat zo goed als iedereen buiten dus heb me ook naar daar begeven.
De tuin was is redelijke staat en er zijn een paar nieuwe stoelen bij gekomen.
Sauna stond wel uit en de jacuzzi was niet gevuld.

Wat later ben ik aangesproken geweest door Alexia (bulgaars).
Eerste gedacht was dat het fijne sessie ging worden maar achteraf gezien toch minder mijn ding.
Heeft ergens haar best wel gedaan, 2 standjes alleszins maar dat was het dan, na een kwartier heb ik het opgegeven.

Weer een kleine pauze genomen, er hangt nog steeds een grote TV ze speelde wat voetbal af dus even daar wat tijd aan besteed.
Binnen staan er ook enkele nieuwe meubels.
Dan werd ik verrast door Carina (pools), heb ik er altijd al geweten en eerder al goede ervaringen mee gehad.
Was deze keer ook een gezellige sessie.

Buiten weer wat gaan genieten van het weer, gezellig in de zonnestoel gezeten.
Mijn oog was al wat gevallen in het begin van de dag op een Afrikaanse dame.
Toen ik weer even binnen zat riep ze mij tot bij haar en deed ze wat sensueel en heb zo kennis gemaakt met Bella.
Eerste gedacht was dat dit een goede sessie ging worden maar eigenlijk was het de minste van de dag.

Gezien ik niet echt interesse had in andere dames heb ik het er na 4u voor gezien gehouden.
Ik was opzich door benijsbeer's (zie bovestaande post) al wat nieuwschierig gemaakt naar de veranderingen.
En inderdaad de gemeenschappelijke kamer is omgebouwd naar 3 kamers, en best wel mooi gedaan wat mij betreft.
Ze zijn opzich niet zo groot als de andere afzonderlijke kamers die er nog zijn.
Gezien deze 3 kamers geen ramen hebben vrees ik wel dat het bij echt warme dagen het beetje ondoenbaar gaat worden vanwege hun oppervlakte en niet echt een mogelijkheid tot verluchting..
Ik denk dat de tijd nog wat zal moeten uitwijzen of dat daadwerkelijk een probleem gaat worden..
Maar het ziet er dus wel naar uit dat het concept zal wijzigen gezien er geen gemeenschappelijke ruimte meer is.

Samengevat was het een redelijke dag in Dorsten al heb ik er al betere geweten.
In het verleden zag ik wel eens vaker dezelfde dames daar, nu was het grootste deel nieuw voor mij.
En je hebt altijd wel dames die een perfecte sessie doen maar evengoed die het kort en bondig houden.
Prijs/kwaliteit blijft het wat mij betreft nog steeds aan te raden.

joep75
31 mei 2017, 15:47
Zaterdag 13 mei hier na lange tijd weer eens geweest met korting kaartje van willem 2 Hartelijk dank hiervoor.
Laatste keren dat ik hier was vond ik het allemaal wat minder worden. Dus met korting kaartje is het weer eens mooi uitproberen.

De eerste sessie met Micky was meteen al een goede, Deze mooie meid liet zich gewillig in verschillende standjes nemen.

Daarna naar onderen voor en pauze . eerst wat gedronken toen kwam een Duitse meid met me praten. ben de naam vergeten. We konden een leuk gesprek voeren maar
was niet mijn type. dus daarna met het mooie weer maar even buiten gaan zitten.

Toen zag ik Roxana ook een mooie blonde meid die er ook nog geile uitstraling had .vroeg of ik haar wilde masseren nou geen probleem hoor.
na een tijd haar gemasseerd te hebben ging ik haar steeds meer plagen door telkens een beetje tussen haar benen te strelen. hier kreeg ze het toch wel warm van
en vroeg of ik haar wilde neuken. geen probleem hoor daar zijn we toch voor hier :biggrin:
Na verschillende standjes kreeg ze er zelf ook veel zin in wat ze begon zeer lekker mee te doen. Toen ze op haar buik ging liggen en ik haar achterlangs nam hield ik
het niet meer, en kwam trillend in haar klaar. Daarna duwde ze mijn hand tussen haar benen en kon ik haar nog even verder verwennen. Volgens mij was ze in een geile bui
Want kort daarna kreunende ze behoorlijk en dit was geen fake.:biggrin:

Weer naar beneden wat gedronken en de formule 1 kwalificatie stond aan dus kon ik dit nog even bekijken.
na uitgerust te hebben even naar buiten gegaan waar verschillende dames bij elkaar zaten . Dus er maar even bij gaan zitten.
hier zat roksana ook weer bij . even daarna keek roksana mij aan en zat ze met haar hand in haar slipje hier werd ik toch weer zeer geil van.

Toen vroeg Evelin of ik met haar naar de kamer wouw geen probleem.
Boven aangekomen ook deze dame werkte zeer goed mee en had er zelf ook plezier in.
met deze meid een paar zeer lekkere standjes gedaan en omdat het mijn 3de sessie was kon ik
het lekker lang volhouden. ze werd steeds wilder en ik kwam daardoor ook klaar . dus ik wouw stoppen maar ze wilde dat ik haar nog een maal nam.
dit had ik nog niet meegemaakt maar ik was nog behoorlijk geil en ze kreeg het snel weer bij me op orde .en nog even het werk afgemaakt.:):)

Daarna met het mooie weer maar weer moe maar voldaan naar huis gereden.

Deze keer in Dorsten is me zeer goed bevallen .
De meiden die ik heb gehad waren alle zeer actief wat ik hier niet altijd heb ervaren.
Dus mij zien ze binnenkort weer een keer verschijnen. kijken of het weer zo goed verloopt.

Ep Oorklep
14 juni 2017, 23:55
Vandaag gewapend met mijn gewonnen kortingsbon (bedankt Willem) naar Dorsten gereden. Normaal zijn die partytreffs niet helemaal mijn ding maar een gegeven paard....
Om half 12 reed ik de parkeerplaats op en even later belde ik aan. het was helemaal verlaten. paar keer gebeld maar niemand deed open. ook telefonisch kreeg ik niemand te pakken. ik heb nog even met een paar andere beren voor de deur gewacht maar we zijn toen maar naar heavensgate gegaan. de club zal toch niet gesloten zijn?

Kwakje
15 juni 2017, 19:31
Op de website is volgende terug te vinden.

Am Tag vor Fronleichnam haben wir bis 03.00 Uhr geöffnet. Die NON-Stop Party startet um 12 Uhr!!!

Je was dus net iets te vroeg op deze speciale dag ;)

:::EDIT
Ik zie nu pas je uur van posten en is eigenlijk pas vandaag. Of zouden ze dit een dag eerder hebben gevierd?

Pptje07
21 juni 2017, 12:22
Zijn er mensen die binnenkort er naartoe gaan en waarmee ik mee kan(betaal natuurlijk mee met benzinegeld). Dat zal dan mijn eerste keer zijn, lijkt me leuk om is te doen.

bertje600
24 juni 2017, 06:43
Zijn er mensen die binnenkort er naartoe gaan en waarmee ik mee kan(betaal natuurlijk mee met benzinegeld). Dat zal dan mijn eerste keer zijn, lijkt me leuk om is te doen.

Kijk maar in je priveberichten!

Big30
24 juni 2017, 08:24
Vandaag gewapend met mijn gewonnen kortingsbon (bedankt Willem) naar Dorsten gereden. Normaal zijn die partytreffs niet helemaal mijn ding maar een gegeven paard....
Om half 12 reed ik de parkeerplaats op en even later belde ik aan. het was helemaal verlaten.

Op de website is volgende terug te vinden.

Am Tag vor Fronleichnam haben wir bis 03.00 Uhr geöffnet. Die NON-Stop Party startet um 12 Uhr!!!

Fronleichnam was 15 Juni, de post is van 15 juni vroeg dus dan zal met vandaag 14 juni worden bedoeld, de dag voor Fronleichnam dus dat Dorsten zoals aangekondigd om 12 uur open gingen er een party tot 03u was.
Dat dan om 11.30u niemand nog aanwezig is dat viel te verwachten ... .

peter696969
26 juni 2017, 08:12
Jaren geleden was Dorsten mijn eerste partytreff, dus afgelopen week hier het tijdperk van all you can eat, drink and fuck in stijl afgesloten. Ik was er rond het middaguur. Viel me op dat ik amper een meisje van de foto's herkende, alleen Evelin (http://www.partytreff-dorsten.de/girls_alle_details.php?id=105)die terug is. Zij was echter te druk met haar Turkse vriendje bezig die overigens nog een uitbrander kreeg van de baas des huizes. De foto's op de website zijn overigens wel allemaal in de club genomen. Aan de bar met Katarina in gesprek gekomen, een Poolse. Leuke meid, typisch girl next door. Zij vroeg mee te gaan naar de kamer waar ze me heel lekker heeft gepijpt, keurig volgens de nieuwe regels. Na een broodje aangeschoven bij Bella, een Ghanese. Leuk gezicht, op de kamer was het pijpen iets te ruw. Daarna wel lekker doggy style. Heerlijk zulke Afrikaanse billen waar je je paal tussen schuift. Omdat ik een wat langere pauze wilde nemen gemakkelijk onderuit gezakt op een van de banken. Dat wilde Katarina ook wel. Ze heeft zeker een half uur op de bank gelegen met haar benen over mijn benen heen. Overal strelen vond ze niet erg. Opnieuw stelde zij voor naar de kamer te gaan. Pijpen doet ze echt goed, zonder handeninzet (die gebruikt ze voor je erotische zones). Daarna lekker in missio geneukt waarbij ze goed meeging. De mottofrau was die dag een struise Duitse (even haar naam vergeten). Met haar eerst een poosje over de nieuwe wetgeving gehad. De dames verwachten er veel van omdat ze vanaf 1 juli 25 euro per kamergang krijgen. Ik weet niet of ze er echt op vooruit zullen gaan. Met deze Duitse in stijl het partytreff tijdperk op de kamer afgesloten met een heerlijke pijpbeurt zoals die over een week historie zal zijn in Duitsland. Eigenlijk dacht ik het hierbij te laten. Maar er zat een jongedame op de bank al een hele tijd naar me te kijken. Normaal een te slank en te jong typetje voor mij, maar toch even gaan kletsen. Uit Roemenië, net een maand aan het werk. Ook zij stelde de kamervraag. Vooruit dan, wil niet onbeleefd zijn. Zeker een half uur met haar op de kamer doorgebracht. Lekker Frans, daarna kwam ze op me zitten en ging ze echt wel wild tekeer. Opeens stopte ze: jetz Du. OK. Zij op haar knieën. Heb haar behoorlijk op haar hondjes geneukt, afwisselend rustig, afwisselend lekker hard waarbij ze behoorlijke kreunde en zij steeds natter werd. Uiteindelijk de laatste druppels uit mijn ballen geperst. Kortom: voor mijn gevoel heb ik een tijdperk in stijl afgesloten. Het buffet zal nu plaatsmaken voor á la carte. Ik ben echt benieuwd hoe het slagveld er over een jaar uit ziet, want ik vrees dat een aantal clubs het niet gaat redden. Zelfs niet met 25 euro per keer.

Gigolovoorvrouwen
26 juni 2017, 20:36
Ik heb afgelopen maand de tijd genomen om ook afscheid te nemen van al mijn favoriete Duitse clubs en vandaag was Dorsten aan de beurt... wat een domper... in het verleden begon je standaard met een trio met meiden waar mee te kletsen en te lachen viel, meiden die zorgden voor een beetje sfeer in de 'huiskamer'. Nu mag je blij zijn als er eentje niet na drie minuten neuken begint te zeuren of je al klaar bent.
Ik kwam binnen, betaalde en liep na omgekleed te hebben met goede zin de (hopelijk) vele meiden tegemoet... nope... 8 beren en 3 meiden, waarbij er op dat moment 3 op de kamers waren volgens een van de beren en dat klopte.
De meiden die op de website staan hebben er gewerkt, maar de beheerder van de site is volgens mij geen vaste gast in Dorsten, want het aanbod zag er geheel anders uit.
1 meid zat alleen dus ja, dan ga je erop af.... er kon amper een begroeting van af. Ze stelde zich op de kamer voor als Alexa en als zij zich na 1-7-17 zo gedraagt kan ze ander werk zoeken, geen service. Op de kamer straalde ze niks uit, leek wel overwerkt!!
Op mijn terugweg naar beneden kwam een dame in dr eentje naar boven gelopen, ik liet haar voorgaan, groette haar, maar of ze was doof, of ze was blind (maar ze was geen van beiden), maar nul reactie.
Ik dacht bij mezelf waar is het hier misgegaan?? Later hoorde ik dat ze aan een andere dame waarmee ik gekamerd had: 'Und, schnell?'
Ze wilde weten of ze veel of weinig werk met me zou hebben, om me zo te kunnen ontlopen!
Ik ben hierna wat gaan eten, even rustig om me heen gekeken, mn conclusies getrokken, heb me ook niet beklaagd bij de Roemenen die voor gastheer en gastvrouw spelen, heb m'n sleuteltje opgehaald en droevig van binnen hiermee vele memorabele dagen afgesloten. Als er geen kwaliteitsslag gemaakt wordt kom ik hier nooit weer... uiteindelijk was dit treurnis ten top. En nee het lag niet aan mij, ik weet wat ik voor 90 euro kan verwachten, maar hier is elke euro er 1 teveel besteedt.

bertje600
27 juni 2017, 09:19
Ja,

op maandag willen de dames natuurlijk uitrusten van de vermoeienissen van het weekend.
Dat is over het algemeen wel druk bezet en de dames moeten dan veelvuldig met de benen wijd.
Je hebt een verkeerde dag gekozen.
De andere dagen van de week zijn de dames wel meer bereid.

Gigolovoorvrouwen
27 juni 2017, 19:09
Ja,

op maandag willen de dames natuurlijk uitrusten van de vermoeienissen van het weekend.
Dat is over het algemeen wel druk bezet en de dames moeten dan veelvuldig met de benen wijd.
Je hebt een verkeerde dag gekozen.
De andere dagen van de week zijn de dames wel meer bereid.

3 vd 6 liepen er in het weekend niet rond heb ik uit betrouwbare bron begrepen...
Iedere club hanteert een roulatiesysteem om daar rekening mee te houden.

bertje600
6 juli 2017, 12:51
Dankzij een goedwillende medebeer, die geen kans had om vanwege vakantie, Dorsten te bezoeken kon ik met zijn kortingskaartje wel daar naar toe.
Het kaartje werd aangenomen en zorgvuldig gecontroleerd. Wel viel het mij op dat de eigenaar zelf als theke fungeerde. Na het restant afgerekend te hebben eerst maar even een cola genomen om daarmee in de hand de dames eens gaan te verkennen. Bijna allemaal maken gebruik van de rookruimte en daar zijn dan ook de meesten te vinden. Een jongeman zat bij hen en blijkbaar was die erg bekend of kwam uit het Roemeense land want daar werd alle aandacht op gericht. Alles bij elkaar waren er 7 dames aanwezig. Ik spotte een pittig zwart meiske en zij was zo gewillig om bij me te komen zitten om eerst even wat te kletsen. Zij kwam uit Kaapstad, Zuid-Afrika en ook ik heb daar wel eens een tijdje doorgebracht. Dus we hadden wel stof om over te praten. Enige tijd later hebben we toch maar besloten een kamer boven op te zoeken. En dat is mij zeer zeker bevallen. Ze nam alle tijd en liet zich gewillig beffen totdat ze klaar kwam. Daarna was ik aan de beurt en je mag van een Zuid- Afrikaantje verwachten dat ze dat op een voortreffelijke manier voor elkaar bracht. Zo zelfs dat ik haar enigszins af moest remmen, want ik wilde van haar toch geruime tijd genieten. Daarna in doggy-style begonnen om even later naar de missio-positie over te gaan. Met haar donkere kijkers en tepelvelden op aardige tietjes was het snel voor elkaar en het rubbertje liep vol.
Even blijven liggen is geen probleem maar ook daar kwam een einde aan. Voldaan kon ik weer naar beneden om te douchen.
Omdat ik niet zo snel recupereer toch maar iets te eten genomen. Met die Duitse broodjes is dan ook niets mis als daar ook nog een plakje Nederlandse kaas op ligt.
Na enige tijd kwam er een dame aan de bar zitten die mij aankeek en vroeg of ik mee naar boven wilde. Ik had haar al zien lopen maar daar zat weinig vorm aan haar. Een smal bovenlichaam ten opzicht van het vrij sterk aanwezige onderstel. Bij het uitdelen van billen had ze zeker vooraan gestaan.
Ik kwam erachter dat ze "hemmingsloos" was en daar wordt ook mee geadverteerd op de site. Mij toch over laten halen. Dat "hemmingsloze" was er niet bij voor mij. Direct werd mijne kleine in plastic ingepakt en zij begon daar hevig aan te zuigen en te pijpen. Met het zicht op die onaantrekkelijke batterij van haar was het echter wel snel gedaan voor mij. Ik kon mij er niet toe dwingen om het lekker te vinden en ik heb de sessie maar afgekapt.
Ik had er nu genoeg van en ben naar huis vertrokken.
Toch een aardige middag gehad en natuurlijk dank voor het kortingskaartje van die medebeer, waarvan hijzelf wel weet wie dat ter beschikking heeft gesteld.

NudeDude
14 juli 2017, 08:44
Het einde van een tijdperk – uitgegaan als een nachtkaars

28 juni wilde ik voor een laatste keer gebruik maken van het hele dag genieten in een Partytreff. De vorige keer was ik naar Munster geweest, deze keer koos ik voor Dorsten. Ik was daar al een lange tijd niet geweest en er stonden de nodige nieuwe dames op de site. Jammer genoeg was op de site niet te zien welke dames die dag aanwezig zouden zijn, wel dat er zo’n 10 tot 12 dames zouden zijn.

Bij aankomst rond 13:00 stonden er een aantal auto’s waaronder één met Nederlands kenteken. Bij binnenkomst werd ik hartelijk begroet met een kus door een topless Claudia. Na een douche hees ik mij in mijn berenvel en ging aan de bar zitten voor een kop koffie naast de eveneens topless dames Evelin en Morena. Het was vandaag FKK dag, maar de dames hielden allemaal een handdoek om, soms zelfs daarmee het hele lichaam bedekkend.
Na een tijdje begon ik Evelin een beetje te masseren en daarna vertrokken we naar boven. Daar ging het rubber er direct om en begon ze met PMC, 69 deed ze niet aan en na een tijdje ging ze liggen voor missio. Het is een mooie dame, maar qua service scoort ze een dikke min.
Na de sessie heb ik een lekkere sauna genomen en ben gaan lunchen. Daarbij kwam ik in contact met een tweetal Nederlanders die op doorreis waren en voor een paar uur Dorsten aandeden.

Rond 15:00 ging ik in op de avances van Emily, zij is Zuid-Afrikaans en was niet helemaal mijn type. Zij was echter de enige die interesse leek te hebben om te werken die dag. Inmiddels was ik er ook achter gekomen dat er slechts zes dames aanwezig waren en ondanks dat het behoorlijk druk werd in de middag bleef het daarbij. Zij vroeg wat ik wilde en uiteraard koos ik voor PZC, dit deed ze ook erg goed. Ook zij deed niet aan 69 en ook vingeren of aan haar tepels zitten werd niet toegestaan. Daarna eerst een tijdje doggy gevolgd door missio, hierbij mocht ik echter amper bewegen omdat ze bang was dat het condoom anders er af kwam. Klaarkomen wilde hierdoor niet lukken, waarna zij het met de hand afmaakte, wat ook nog vrij lang duurde. Alles bij elkaar een krappe zes.

Inmiddels – rond 16:45 - was mijn oog gevallen op Bulgaarse Alexa, zij oogde niet onaardig en lag op de ronde grote bank in de woonkamer. Zij deed heel koel en stug, reageerde nauwelijks op mijn vragen en ging na een tijdje roken en vervolgens ergens anders zitten.
Om 18:15 werd het eten bezorgd, vanwege de drukte niet genoeg voor iedereen, maar daar bleef het bij. Na het eten lag Alexa weer op de ronde bank en ging ik voor een 2e poging. Eerst deed ze weer heel stug en gaf commentaar op mijn slechte Duits en op de vragen die ik stelde, ik moest maar eerst beter Duits leren spreken. En toen opeens ontdooide ze hadden we een amicaal gesprekje, waarna ze me mee naar boven vroeg. Daar ging ze half op haar rug liggen zodat ik uitzicht had op haar mooie poes en begon met PMC. Toen ik vroeg of ze ook 69 deed, vroeg ze waarom, kennelijk was mijn antwoord bevredigend want ze stemde toe. Ze was al enigszins vochtig en liet zich uitgebreid likken, waarna ik vrij vlot klaarkwam. De beste sessie van de dag.
Daarna weer sauna en rusten en om 20:45 aan de bar klaar voor een volgende sessie. En die kwam er niet meer. Het was behoorlijk druk met mannen in combinatie met merendeels ongemotiveerde dames die voornamelijk in de rookruimte of achter de bar rondhingen. In de rookruimte werden ze nog wel af en toe opgepikt, daar bleef het bij. Ik heb nog een tijdje zitten praten met een viertal Belgen, waarvan er één uiteindelijk werd meegelokt door Emily, maar om 22:00 vond ik het welletjes en ben vertrokken.

Een triest einde van een mooi tijdperk, voor de meeste van deze dames zie ik weinig toekomst, met hun huidige instelling gaan ze het niet redden.

Vandaag zag ik op de site dat het concept pas per 1/8 wordt aangepast, maar zoals aangegeven kan ik deze club niet aanraden, niet voor het nieuwe concept, maar ook niet voor het oude concept. In het verleden heb ik hier een paar keer een goede dag gehad, maar het lijkt er op dat de dames allemaal uitkijken naar het nieuwe concept met het idee dat ze dan meer kunnen verdienen met minder werk. Misschien krijgen ze gelijk, maar ik ban bang dat het ze weleens heel erg tegen kan gaan vallen.

Jok80
27 juli 2017, 20:56
Zijn er mensen die binnenkort er naartoe gaan en waarmee ik mee kan(betaal natuurlijk mee met benzinegeld). Dat zal dan mijn eerste keer zijn, wil op valreep dit concept nog meemaken.. Xanten of Dorsten. Ik kom uit het midden land en kan me verplaatsen.

hvdk52
2 augustus 2017, 22:22
Ik ga zaterdag naar Drosten.
Er kan eventueel iemand meerujden.
Ik rijd via Gent(B) - Antwerpen - Eindhoven - Venlo.

johan47
12 augustus 2017, 08:54
Medeberen,
ben ik een van de weinige die hier veel afwerk sex ervaart.
Best mooie meiden maar met twee tegelijk naar boven willen een pijpt snel en de ander zit er naast el laat een beetje met de borsten spelen.
snel trekken en een beetje pijpen en hup ween naar beneden
ook nog vragen was het goed Ik nee maar geen respons.
Johan

Eddy_V
12 augustus 2017, 09:53
Medeberen,
ben ik een van de weinige die hier veel afwerk sex ervaart.

Nee, je bent niet de enige. Daarom gaan er niet veel ijsberen meer naar toe nadat ze er 1 keer geweest zijn.

toyota
12 augustus 2017, 10:51
johan47, geef iets meer geld uit en ga naar een goede saunaclub, heb je ook betere service.(meestal)
Dat is mijn goedbedoeld advies, veel plezier !

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.

joep75
12 augustus 2017, 12:31
Ik heb hier hele goede kamergangen gehad
maar ook hele slechte dat je denkt hier nooit meer.
en dat dat ook nog met dezelfde meiden.
De ene keer top en een paar maanden later weer slecht.
ligt denk ik veel aan de stemming van de dames en de klik op dat moment.

Pieterpost22
12 augustus 2017, 12:57
Iemand nog een kortingskaartjr over .
Meerijden met mij mag omgeving Hengelo ov

johan47
27 augustus 2017, 11:52
is er al eens iemand geweest onder de nieuwe formule
Johan

toyota
27 augustus 2017, 17:46
Ik zou zeggen: probeer het eens een keer johan47 en je weet het.

Groeten uit Gelderland.
TOYOTA.

cornelis312
12 november 2017, 17:31
is er al eens iemand geweest onder de nieuwe formule
Johan

Ga deze week een poging doen, laat het je nog weten of het verbeterd is of niet qua interesse van de dames,

Wentelt Eefje
12 november 2017, 17:52
Laat dan vooral die ervaringen weten in het juiste topic (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49346-Club25-Dorsten-Algemeen), voor de nieuwe saunaclub-formule is een geheel nieuw subforum (https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?188-Club25-Dorsten) aangemaakt!