PDA

Volledige versie bekijken : Debby Nederlandssprekende Braziliaanse

seksenfun
15 oktober 2007, 21:10
Naam : Debby

Nationaliteit /taal : Braziliaanse / nederlands

Leeftijd :

Haarkleur/lengte : Donkerbruin/zwart half lang

Lengte : 1.60m

Postuur / Cupmaat : Normaal slank / C-cup (siliconen)

Tatoeage / Piercing : dacht navelpiercing

Service : PMC, PZC (?), NMC, beffen (?), massage

Extra :

Meestal zal ze er samen zijn met haar nichtje die in Brussel woont, vertelde ze. Vandaag was het haar eerste dag en het beviel haar zeer zeker. Misschien is het een blijvertje?

Ik ben natuurlijk veel gewoon maar buiten dat de daad, de real fucking, very great was, en zei enorm geil kijkt en pozes aanneemt bleek tonzoenen niet haar favoriete bezigheid en vind ze beffen ook niet zo leuk. Vingeren daaraantegen, geen probleem. Ze is wel uiterst mooi. Mooie borsten, goeie C-cup, naturel, platte gespierde buik, donker bruin tot zwart haar, een beetje gekruld, niet zo groot, mooi poepje en benen. Vriendelijk en lief.

Dickydik
16 oktober 2007, 12:02
.....en vind ze beffen ook niet zo leuk.....

Beffen niet zo leuk?......... Ahum... ik zeg niks...:cool:

Willem2
16 oktober 2007, 12:20
Ik heb een paspoort toegevoegd. Graag op-, en aanmerkingen. Was deze dame niet zondag aanwezig en gaf ze 's avonds een paaldans-show?

:wink:

seqoya
16 oktober 2007, 13:10
volgens mij heeft ze weldegelijk silliconen !!

mr rocky
20 oktober 2007, 12:08
Debby was gisteren ook aanwezig, ik heb even een praatje met haar gemaakt en hoewel donkere dames meestal niet mjn voorkeur hebben, kwam ik toch wel even in de verleidng, zeker toen ze met een dansje en haar mooie ogen me begon op te geilen. Ik was pas binnen en wilde nog niet direkt mijn kruit verschieten. Dus ik ben maar wat gaan drinken, maar iedere keer als ik haar tegenkwam en ze me aankeek, dan kreeg ik het warm. Helaas was ze later veel bezet en heb ik voor een ander meisje gekozen, waar ik achteraf echt spijt van gehad. Toen ik naar huis ging heb ik Debby beloofd, dat het volgende keer wordt, en belofte maakt schuld.....
:nee::loud:

paul22
8 november 2007, 10:31
volgens mij heeft ze weldegelijk silliconen !!

Puur natuur beweert ze zelf en een litteken was er niet ,voelden ook natuurlijk aan. Is echt wel een C.:green_smi

seksenfun
8 november 2007, 19:26
C-cup naturel[/COLOR], platte gespierde buik, donker bruin tot zwart haar, een beetje gekruld, niet zo groot, mooi poepje en benen. Vriendelijk en lief.

Blijkbaar een foutje geslopen bij het plaatsen van het paspoortje?