Inloggen

Volledige versie bekijken : Amsterdam, Dollebegijnensteeg ??, Vanessa ( Italiaanse)

frankkinky
6 oktober 2007, 11:25
Haarkleur/-lengte : zwart lang
Lengte dame : 1,70m
Postuur/Cupmaat : slank
Nationaliteit/Taal : Italiaanse (in Nederland opgegroeid)
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings :
Service: fmc, nmc, Russisch, soft kinky
Voordelen: ondeugende schoolgirllook en superlichaam
Nadelen: geen zoenen
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 140,00
Extra’s bij het bezoek: gebruik jacuzzi

Privéhuis Paradise (aparte discrete ingang aan de straat met gastvrouw en privéhuisprijzen en aparte voorstelkamer aan de dames, dus geen confrontatie met andere klanten). ik was samen met een wandelvriend in de club aan de bar.

Ik verdraaide toen zowat mijn nek toen Vanessa binnen kwam lopen.

Mooi knap meisjes, met half Italiaans bloed, mooie lange zwarte haren, ca. 1.70m lang, topfiguurtje met alles in de juiste verhouding, prachtig rond en strak kontje, mooi gevulde C-cup, mooie lange benen, knap gezicht met zeer stoute en ondeugende uitstraling met 2 mooie bruine ogen die je brutaal aankijken en verleiden.

Ik werd toen door John voorgesteld aan haar en was toen behoorlijk onder de indruk van haar en werd er zelfs wat verlegen van. Wat een snoepje!

Nu dus telefonisch een afspraak gemaak en ca. 15 minuten voor aanvang meldde ik mij bij John aan de receptie en praatte wij gezellig wat bij samen met Harry de barman van het clubgedeelte. En daar kwam Vanessa aan, sexy en vrolijk gekleed in een soort hotpants met speelse kettinkjes eraan (je zou zeggen haast kinky! ) rose topje aan, mooi hoge pumps en verder weer die onderzoekende en brutale oogopslag. Ze was er klaar voor!
Ik werd weer even stil, want ik kon deze meid niet peilen, aan de ene kant zo'n jonge en lolita-schoolmeisjes brave achtige uitstraling, aan de andere kant dat ondeugende en geile: van "ik weet wat ik wil" uitstraling, en zeer zeker vrouwelijk en lekker.

We gingen naar kamer 21, een mooie grote kamer met spiegels tussen pilaren aan de zijkant van het prima grote en comfortabele bed, een grote jacuzzi in een open aparte ruimte met wastafel en bidet, alles superschoon.

Ik kleedde mij uit en waste mij waarbij Vanessa de jacuzzi liet vollopen, Vanessa is leuk en relaxt in omgang en in het begin aftastend, maar wel op haar doel afgaand, toen het bad vol gelopen was zochten wij elkaar op en verwende Vanessa mij met haar tong en tanden mijn tepels, en dat met een tongpiercing!!! helemaal goed, af en toe ondeugend aankijkend. Al gauw zakte ze tussen mijn benen en begon mijn ballen heerlijk te verwennen terwijl ik haar borsten masseerde en ook over haar heen boog om af en toe haar echt geweldige billen!! te strelen, wat een groot pluspunt was van de jacuzzi dat deze een soort verhogingkje met zitgedeelte waarop de dame of heer dan kan zitten en oraal verwend kan worden, nou dat heb ik dan ook heerlijk laten doen, condoompje erom heen en genieten maar! Het uitzicht op de billen van Vanessa via de spiegel was ook geweldig en na enige tijd besloten we om door te gaan op bed. Ik genoot intens van deze heerlijke jonge vrouw die een bepaalde spanning om haar heen draagt. De pijpsessie ging verder waarbij ook mijn ballen goed werd meegenomen en al snel besloot Vanessa gretig plaats te nemen op mijn hard geworden mannelijkheid die haar zeker beviel en dat liet ze merken.

In verschillende tempo's bereed Vanessa mij daarbij ook ondeugend kijkend in de grote spiegel aan de zijkant van het bed . Vanessa voelde goed en nauw aan, en het is een genot zo'n mooie jonge meid voor je en op je heen en weer zien gaan.

Ze stelde doggy voor, nou dat was niet tegen dovemansoren gezegd, want dat kontje!!! WOW, daar kom je er niet veel van tegen in de wandelwereld, ik pakte haar bij haar heerlijke billen beet en penetreerde voorzichtig om vervolgens het tempo op te voeren, ik moest mij inhouden want ik wilde graag ik missionarisstandje klaar komen zodat ik het beste oogcontact heb.

Missionarisstandje was nog het lekkerst! Heirbij kreeg ik echt de indruk dat Vanessa zich echt liet gaan en genoot en tot een orgasme kwam en anders kan ze het verdomd goed acteren! Juist omdat ik haar die controle over haar zelf zag verliezen werd ik geiler en kon ik het langer volhouden om even later na haar en een korte pauze tot een laatste heftige neuksessie tot een zinderend orgasme te komen. Licht bezweet moest ik even bijkomen.

We kletste nog wat gezellig na en toen bleken ook de ondeugende interesses van deze dame in lichte kinky zaken, en dat belooft misschien nog wat voor de toekomst! De laarzen heeft ze al! En wat is er nu spannender dan een mooie jonge slanke meid met dominante geile uitstraling in laarzen, make my day!

Ja Vanessa is mij goed bevallen en heeft nog potentie, want volgens mij is ze leergierig en staat ze open voor ondeugende zaken zolang het maar leuk blijft.

Was er dan geen minpuntje? Jawel, helaas zoent Vanessa niet en dat vind ik toch een gemis als een dame dat in een privehuis of club niet doet, maar ik vind het ook lovenswaardig als meisjes die keuze maken en dat echt als prive zien, en dat moeten we dan respecteren.

En het gemis van zoenen wordt grotendeels vergoed door de prima sex en inzet en looks van Vanessa.

Wellicht dat iets kinkies in de toekomst dat gedeelte helemaal doet vergeten, wie weet!

Ik kom zeker voor Vanessa terug! Een echt topmeisje hebben ze erbij in Paradise Privéhuis en Club!

Steigert
8 juli 2008, 15:56
Deze dame werkt bij paradise prive

mzzls

frankkinky
5 augustus 2008, 22:08
Deze dame werkt bij paradise prive

mzzls

dat klopt, niet meer bij Stout dus topictitel kan veranderd worden

frankkinky
27 augustus 2008, 00:20
Paradise heb ik nu samen met Stout vast op mijn routeplanner staan als ik richting Den Haag ga, beide topzaken met luxe faciliteiten, veel en grote kamers met jacuzzi's dus altijd relaxen op niveau en zonder dat ik hoef te wachten tussen allerlei andere klanten.

Sfeer vind ik ook belangrijk en die is bij Paradise goed, of je nu via ingang van het privéhuis (linkerdeur) komt en aan de dames discreet (zonder andere klanten) door de prima gastvrouw wordt voorgesteld of vanaf 18 uur besluit via de club te gaan (middelste deur) waar je na entree dan ook gebruik kan maken van de barruimte inclusief drank, zwembad en een supersauna! In de club is trouwens de service goed verzorgd of het nu de barman, Harry, of collega Dick is of de gastheren John en Wim bij de receptie, klant is koning vanaf het moment dat je binnenkomt.

Ditmaal had ik Vanessa opnieuw telefonisch gereserveerd, ze zou tot 21 uur werken maar door drukte op de A-12 was ik verlaat en rond 20.30 uur aanwezig. Voor Vanessa geen enkel probleem, ze kwam naar de receptie om mij op te halen en ik werd al weer stil van haar prachtige en ook o zo ondeugende verschijning en uitstraling, haar ogen glinsterde en ze keek me ondeugend aan. Vanessa had zich goed voorbereid op mijn komst en had onthouden waarvan ik ook hield naast de reguliere sex die overigens met Vanessa van een zeer hoog niveau is!

Vanessa was gefascineerd door mijn kinky voorkeur en had 1 droom, die ze nog nooit had verwezenlijkt, namelijk een man verwennen met een strapon.

Speciaal voor mijn komst had ze haar prachtige hoge rode leren laarzen aangedaan en een zwart spannend setje, dit alles om haar heerlijke strakke lichaam in combinatie met die lange zwarte haren, ondeugend knappe gezicht en die schoolmeisjes maar wel hele geile uitstraling maakt iedere man stil, zelfs de bedrijfsleider was even van de kaart

Toen Vanesse voor mij stond, ging pardoes mijn telefoon, Martin (de opperpartysmurf) aan de lijn of ik al gearriveerd was hij wist dat ik een afspraak had met deze kanjer die hij ook eerder gespot had toen we samen aan de bar zaten en bijna van onze kruk vielen en onze nek verdraaiden toen Vanessa binnenkwam.
Tijdens dit korte telefoongesprek (ik had andere dingen aan mijn hoofd ) tilde Vanessa haar linkerbeen (gehuld dus in die rode leren laars) op en wreef met haar knie tussen mijn benen over bij bobbel die al duidelijk geactiveerd was door de aanwezigheid van Vanessa. Vanessa mocht de kamer kiezen, het werd een rode-zwarte kamer met spiegels aan het voeteneinde van het bed.

Op de trap liep Vanessa voor mij, heerlijk die benen en dat superlekkere kontje voor je heen en weer zien bewegen..., pffff hoe kon ik mij nog inhouden?

Op de kamer aangekomen (weer mooi ruim, schoon en luxe), wond Vanessa er geen doekjes om ze wreef over mijn broek en bobbel en zei; wat heb ik die gemist.... na het was ritueel kwam Vanessa voor mij staan en betaste mijn lichaam met haar handen, nagels en tong, , ze stopte plotseling en liep naar de jacuzzi waar op de rand haar tasje stond, en keek mij met een twinkeling in de ogen aan, weet je wat ik heb meegenomen vroeg ze uitdagen, nou ik hoefde niet eens te antwoorden want al snel haalde ze een voorbinddildo met virbratormogelijkeheid tevoor schijn, en de voorpret en geilheid waren al in haar ogen te lezen.

Dit heb ik altijd al gewild zei ze, en jij bent mijn prooi vandaag. Het idee om door zo'n slank heerlijk ondeugend meisje in hoge leren laarzen en met duidelijk een kinky-inslag te worden genomen en voor haar nog de 1e keer, wond mij enorm op.

Na een heerlijke pijpsessie, bond Vanesse vol ongeduld de strap-on om en bekeek zich zelf in de spiegel, cool!!, gaaf!! riep ze enthousiast, nou weet ik eens hoe het voelt om iemand te neuken, ze gebood mij in doggystyle op het bed te gaan zitten zijwaarts zodat we beiden opzij in de spiegels goed zicht hadden. Ik had voor de zekerheid wat poppers meegenomen en was blij toe, want de dildo was niet echt lang maar wel superdik.

Vanessa pakte wat glijmiddel en zocht gehaast de plek waar ze de dildo moest penetreren en die vond ze snel. Voorzichtig bracht ze hem in en ze slaakte triomfantelijke kreetjes, ow wat gaag en geil is dit en ze wilde gelijk aan de gang met neuken, ik gaf nog even aan dat ik nog even moest wennen en zo deed Vanessa voorzichtig en wacht professioneel op mijn signalen dat ze kon beginnen en in welk tempo, door mijn geilheid ontspande ik mij en kon Vanessa al snel haar gang gaan, in het begin had ik sterk het idee dat Vanessa het nog geiler vond dan ik, ik was het immers wel meer gewend en voor Vanessa was het de 1e keer, ze ging ook steeds heftiger tekeer, alleen door de mindere kwaliteit van de strap-on (de bandjes waarmee die om de lichaam van het meisje stevig vast moet zitten), kon ze niet volledige controle hebben over het neuken, was het supergeil. Na doggystyle volgde een strapon sessie in missionarisstandje waarbij het een geil gezicht is omdat je elkaar ook aankijkt en ik mijzelf kan aftrekken. Ja zowel Vanessa en ik genoten, maar natuurlijk was het ook een x paybacktime, dus mocht ik Vanessa heerlijk neuken in verschillende standjes totdat ik niet meer kon, ik moet toch eens aan conditietraining gaan doen

Ik kwam even later heerlijk klaar waarbij we elkaar nog even aankeken en napraatte. Ja ik ben ervan overtuigd dat ik met Vanessa nog op ontdekkingsreis ga in zowel de sex als kinkysexwereld!

Dit meisje is top! en zag op de advertorial van Paradise Club-Privé, dat Vanessa er a.s. dinsdag weer is en daar stond ze ook weer op foto met die rode laarzen..., mmm.

Nou ik ben bang dat het mij die dinsdag niet gaat lukken, maar mijn gedachten zullen zeker die dag bij haar zijn en ik zal gezond jaloers zijn op die klanten die dan wel in staat zijn haar te bezoeken.

Vanessa is voor mij 1 van de top 3 meisjes van Den Haag e.o. op dit moment!

Nu ik dit schrijf heb ik al weer zin in haar, mmmmm wat een leuk en lekker ondeugend stout ding...

Verder was de ontvangst en de service om de date heen helemaal top geregeld, ook nadat ik wat later was verschenen, had men geregeld dat de date wel een uur kon duren en Vanessa dus wat langer bleef t.a.v. haar werkrooster, helemaal top zulke meedenkservice!

frankkinky
6 september 2008, 12:17
met mijn wandelmaatje weer even langs de Paradise gegaan waar we weer op de bekende gezellige manier werden ontvangen door John en even later in de bar door Dick. Terwijl ik even stond te praten bij de receptie, hoorde ik naaldhakken aankomen horen tikken en even later hoorde stopte ze, ik keek en hoorde een stem enthousiast roepen: Franky!!! Daar stond ze dan in een maagdelijke witte chique maar sexy jurk de heerlijk Vanessa met een nieuwe haarlook. Dat was lang geleden zeg, ik kreeg 3 zoenen en Vanessa daagde me direct al uit op haar bekende wijze, ik keek John met hulpvragende ogen aan, die glimlachte en vroeg een kamer? Nou we gingen eerst even in de bar gezellig samen wat drinken, we praatten wat bij en toen besloten we naar boven te gaan waar kamer 20 voor een uur ons speeldomein werd

Ik liet de jacuzzie vollopen, want ik was moe en toe aan een lekker bad. Vanessa teasde mij en al snel zaten we in bad lekker bij tekomen, zodat we even later fris en schoon op het grote bed konden beginnen. Ik kon toen nog niet weten dat Vanessa een topconditie van mij zou eisen. De Franse massage van Vanessa was teaserig, maar ook wild en onstuimig tot deepthroat en daarna was het mijn beurt, ze klom bovenop me om mij wilde te berijden en het leek wel of ze het puur deed voor haar eigen genot, ze controleerde duidelijk en ik had het maar toe te laten wat ik helemaal niet erg vond Maar de rollen werden later omgedraaid. In missionarisstandje moedigde ze mij steeds meer aan en met haar vingers zocht ze tijdens het neuken haar clit en begon deze te stimuleren, en na een heftig orgasme wilde ze meer en doorgaan moest en zou ik, de Italiaanse passie kwam los en is dan niet meer te stoppen, ik werd meegenomen in deze flow en neukte wild en onstuimig door, maar het was nog niet genoeg, doggy wilde Vanessa nu, en zo gezegd zo gedaan, ik pakte haar bij haar billen en neukte haar wild, beide naar elkaar kijkend in de grote spiegel naast het bed. Om daarna weer door te gaan in missionarisstandje totdat ik echt moest afkloppen en niet meer kon, ik was kapot

Uitiendelijk gunde Vanessa mij de rust en kwam ik al trekkend tot mijn orgasme terwijl Vanessa mijn tepels kuste. Mmmm. ik heb deze Italiaanse furie weer overleefd.

De service van Paradise Club daarna was ook weer prima verzorgd en in een prima gemoedelijke sfeer. Toppie! :roll:

frankkinky
20 december 2008, 15:23
dame verhuisd naar de wallen in Amsterdam als raammeisje actitie in de Dollebegijnensteeg vaak met baseballcap op

frankkinky
24 januari 2009, 11:24
dame moet nog virtueel verhuisd worden naar Amsterdam?

frankkinky
14 april 2009, 01:12
dame moet nog steeds verhuisd worden naar ramen amsterdam?

Big30
14 april 2009, 03:52
dame moet nog steeds verhuisd worden naar ramen amsterdam?

Heb je het nieuwe adres?

:wink::wink: