Volledige versie bekijken : Dominica ( poolse, klein, donkerharig )
Willem2
27 september 2007, 20:44
Naam : Dominica
Nationaliteit /taal : Poolse / eigenlijk alleen pools
Leeftijd : 18-22jaar
Haarkleur / lengte : Donkerblond/bruinachtig half lang haar
Lengte : 1.55-1.60m
Tatoeage / Piercing : nee
Postuur / Cupmaat : Normaal beetje buikje / volle B-cup
Service : PZC, NMC, aftrekken
Extra : Paspoort aangemaakt want dit meisje is niet dezelfde als de al bestaande Dominica.
Woensdag 3 Oktober ga ik met Thesickboy eens uitzoeken of deze Dominica er nog rondloopt :cool:
Ik heb namelijk een Dominica ontmoet die mij helemaal niet zo slecht leek. Ze is alleen niet zo slank (normaal/ beetje buikje) en ze heeft voor mij bruin haar. Voor de rest kloppen de beschrijvingen wel.
Ze spreekt ook bijna geen duits en brabbelt lustig in het pools tegen iedereen aan.
Later dus meer..................
thesickboy
28 september 2007, 08:33
Woensdag 3 Oktober ga ik met Thesickboy eens uitzoeken of deze Dominica er nog rondloopt :cool:
Laat ons hopen dat ze er wel nog rondloopt. Niet om mee naar de kamer te gaan maar ze is wel een lekker ding om tegen aan te kijken..:smile2:
:wink:
Willem2
28 september 2007, 12:59
Laat ons hopen dat ze er wel nog rondloopt. Niet om mee naar de kamer te gaan maar ze is wel een lekker ding om tegen aan te kijken..:smile2:
"Mijn" Dominica betitel je niet als "lekker ding" maar als klein meisje of jong vrouwtje.
thesickboy
28 september 2007, 13:41
"Mijn" Dominica betitel je niet als "lekker ding" maar als klein meisje of jong vrouwtje.
Hmmmm, misschien dan toch dezelfde?
In dat geval is ze misschien een beetje verdikt en is ze naar de kapper geweest. Allemaal best mogelijk.... to be continued..
blijemotorrijder
5 oktober 2007, 10:20
Ik heb namelijk een Dominica ontmoet die mij helemaal niet zo slecht leek. Ze is alleen niet zo slank (normaal/ beetje buikje) en ze heeft voor mij bruin haar. Voor de rest kloppen de beschrijvingen wel.
Ze spreekt ook bijna geen duits en brabbelt lustig in het pools tegen iedereen aan.
Later dus meer..................
Op 3 Oktober tijdens de NL. ijsberenmeeting werd Dominica mij aangeraden.
Omdat 3/10 eigenlijk een hele slechte Freude dag was (treurigemotorrijder) want al mijn favoriete dames hadden ook een vrije dag genomen, probeerde ik maar eens wat nieuws. Dat werd dus Dominica.
Is nog erg onervaren en spreekt zo slecht duits, dat je alleen maar kan doen wat je wilt, maar dat niet verbaal kan aangeven.
Uiteindelijk tussen haar borsten klaargekomen (die vroegen er om)
Omdat ze nog iets over "extra" brabbelde, vroeg ik mij nog af, of dit ook extra betaald moest worden, maar dat viel mee.
Rekende 50 af en kreeg geen kommentaar.
Dit was voor mij de eerste čn de laatste keer dat ik met Dominika op de kamer was.
soarer
3 november 2007, 00:00
2e sessie was tegen de geschreven adviezen in met deze vriendin van Olga. Slecht gesternte dus, mevrouw plakband waakt ook hier, maar o la la.
Maat kwam enthousiast van kamer. Dan moet ik ook maar testen.
Voor de babbel hoef je het niet te doen, voor een uitzonderlijk goeie technische service ook niet. Maar wil je een vrolijke meid, een uurtje dollen en gein maken bij een relatief uitgebreid servicepakket (FT, tongzoenen en anaal) dan heb ik toch een ronduit positieve indruk.
Pijpen op een duidelijk beter niveau dan bij mijn eerste sessie met Justina, alle gevoelige plekjes wist ze te vinden. Is zeker nog wel te verberen maar ze gaat er tenminste blijmoedig voor. Neuken is meer een jolige stoeipartij waarbij je niet snel naar het einde wordt gewerkt.
O ja, wel ff het aanbod van trio vriendelijk afwijzen, anders komt met zekerheid....
Herhalingsfactor, redelijk. Er lopen wel meer meiden rond met haar looks en serviceniveau. Daar ik van afwisseling houd zal ik de volgende keer wel weer voor het avontuur kiezen.
Willem2
2 maart 2008, 14:27
Weer samen met Martha ( Mia ) in GT. Weet nog even haar naam niet en hoe lang dit allemaal zal zijn.......