Volledige versie bekijken : Professionele Dames: + of -
thesickboy
5 oktober 2007, 09:04
Hoe vaak hoor je het niet zeggen in een club: “Het was wel lekker op de kamer, maar het was allemaal zo professioneel”. TSB heeft hier zelf heel wat boter op het hoofd.
Ook bij het laatste bezoek aan Freude hoorde ik het meermaals:” Lekker, maar profi”
Naar mijn aanvoelen is een DVP zowat de enige professional voor wie de omschrijving ‘professional’ een negatieve bijklank heeft . Over onze ICT’er of jurist zullen we niet snel zeggen: “Hij/zij levert goed werk maar is toch wat te professioneel…”
Hypothese: Allicht zijn de meest professionele dames, diegene die je het gevoel geven van “Dit was een echte GFE!”
TSB, die heel even een hart onder de riem wil steken voor de professionele dames…:o
Befke
5 oktober 2007, 10:36
De professioneelste dames zijn die waarbij ik het gevoel heb dat ze zich onprofessioneel hebben laten gaan.
Wat een lastige enquete - moet ik nu + of - of meer uitleg kiezen?????
thesickboy
5 oktober 2007, 10:40
Lastig is 'my middle name'.
Voor de rest mag je klagen bij Willem, hij heeft van een onschuldig berichtje een enquete gemaakt...:cool:
:wink:
Befke
5 oktober 2007, 14:35
:D
en :) ook natuurlijk.
HOudt de beertjes bezig.
Sphinx
5 oktober 2007, 14:56
Ik ben het met Befke eens. Een zeer lastige enquete. Want hoe in schotshemelsnaam moet deze racebeer het woord "professioneel" nou interpreteren? Een professional is in mijn ogen nog altijd iemand die goed zijn/haar best doet op zijn/haar werk. Dat zou voor een DVP net zozeer moeten gelden als ieder ander beroep. Als je dan per se negatief wil omschrijven, noem het dan "zakelijk" of desnoods "plichtmatig".
Deze racebeer is de eerste om toe te geven dat hij wel eens dames als "amateurs" heeft omschreven, omdat ze altijd de indruk geven je niet als een wandelend 100-euri biljet te zien. Maar eigenlijk zijn dat juist de echte profi's, en deze racebeer is zeer blij ze tegen het bevallige lijf te zijn gelopen :freu:
thesickboy
5 oktober 2007, 15:14
.. Maar eigenlijk zijn dat juist de echte profi's, en deze racebeer is zeer blij ze tegen het bevallige lijf te zijn gelopen :freu:
My point exactly!
:freu:
Willem2
8 oktober 2007, 22:18
De professioneelste dames zijn die waarbij ik het gevoel heb dat ze zich onprofessioneel hebben laten gaan.
Lastig is 'my middle name'.
Voor de rest mag je klagen bij Willem, hij heeft van een onschuldig berichtje een enquete gemaakt...:cool:
Ach er hebben er nog weinig geklaagd............................
;)
Babbel
17 oktober 2007, 23:17
Ik denk dat met professionele dames de afwerksters worden bedoeld ?
Ik denk dat het probleem meer bij de ijsberen ligt die wat professioneler zouden moeten denken :rolleyes:. Dat houdt in dat ze de afwerksters en uitzuigers :D links laten liggen en alleen voor de professionele dames gaan :rolleyes::eek:. Want wij hebben het hier nog altijd over betaalde liefde en dat wordt wel eens vergeten :baby2: