PDA

Volledige versie bekijken : Alice ( Duitse)



Ace2
29 september 2007, 09:01
Naam : Alice

Nationaliteit / taal : Duitse

Leeftijd : circa 22

Haarkleur/lengte : kort donkerbruin haar

Lengte : 1.70m.

Postuur /Cupmaat : slank met ietswat stevige benen en a-cup

Tatoeage / Piercing : ja op piercing

Service : PZC, NMC, kussen, beffen, (anaal) ,vingeren, FT

Extra : ze lacht veel



.......................

Na de sessie met Marie wist ik niet wat ik moest doen. Echt zin in sex had ik niet, maar iets aders was er niet te doen in het donkere hol van Bochum. Het was ook pas voor negenen en ik wilde ook nog niet weg. Ik zat een beetje verveeld in de bank toen een slanke dame naast mij kwam zitten. Ze stelde zich voor als Alice uit Duitsland. Ik keek haar aan en zag een knappe verschijning. Ik herinnerde mij dat ik haar de vorige keer ook had gezien en toen ook al onder de indruk was. De vorige keer had ik haar laten schieten en ik bedacht mij dat ik daar spijt van had gehad. Dat zou niet meer gebeuren en zo kwam ik nogmaals met een dame op de kamer. Alice is echt knap, maar haar benen zijn niet echt slank. Ook heeft ze overal het nodige ijzerwerk op haar lichaam. Echt prettig vond ik dat niet bij het beffen. Zij had daar echter minder problemen mee. Ik ging voor haar liggen en haar poesje werd al ras kletsnat. Een vinger ging daarbij in haar poesje en op en neer. Een andere vinger hield ik tegen haar aars. Die was redelijk soepel en door mijn speeksel en haar kutsap ook nat. Ineens duwde ze haar kont hard tegen mijn vinger aan die erin gleed. Ik likte haar met een vinger in haar poesje en haar aarsje, terwijl zij op en neer bewoog. Ze leek compleet van de kaart. Ze pakte met haar handen mijn hoofd vast, duwde haar poesje naar voren en kwam zuchtend klaar, waarna ik werd weggeduwd. Mijn penis die in eerste instantie niet echt hard wilde worden stond van dit geile gezicht ineens knoerhard. Het condoom ging om mijn penis en ik ging op haar liggen. We neukten wat af, waarbij zij de indruk bleef wekken er plezier aan te beleven. Ze maakte daarbij allerlei giegelende geluidtjes alsof ik haar telkens met iets lekkers verraste. Het was echter weinig overtuigend. Het kostte mij dan ook veel moeite om klaar te komen. Ik had niet de indruk dat het condoom erg vol zat. Dat lag trouwens meer aan mij dan aan haar.

De vijfde sessie was er een teveel. Fysiek was ik niet verstandig bezig geweest en het deed ook allemaal een beetje pijn. Ik douchte mij en liep naar buiten en stapte vermoeid in mijn auto. Ergens had ik een klote gevoel aan deze avond overgehouden. Ik had mij verheugd op een avondje vrijblijvende sex, maar achteraf was het allemaal een beetje standaard geweest. Misschien niet slecht, maar niet uitzonderlijk. Ik merkte ook dat enkele lichaamsdelen pijn deden, waardoor ik concludeerde dat ik een grens was overgegaan die ik niet had moeten willen oversteken. Het was sex, puur om de sex geweest.
Mijn conclusie was dat je beter in een club kunt rondlopen waar je vele bekenden (mannen en vrouwen) treft en je aan het einde per saldo minder sex hebt gehad dan je zou willen hebben (waardoor je nog iets te wensen hebt), dan een avond volledig uit je dak gaan. Het maakte mij wel een beetje troosteloos dat ik een dergelijk verslavend gedrag vertoonde: sex om de sex, meer niet. Ik was niet blij met mijzelf.
Ik wilde dit van mij afpraten en dus belde ik een ex-vriendinnetje die de telefoon niet opnam (no feeling to talk). Misschien dat een bekende ijsbeer mij wilde aanhoren. Hij nam wel de telefoon op, maar hij had helaas geen tijd. Het was zelfs zo erg dat hij bij het vernemen van mijn naam mij verwarde met een andere ijsbeer. Dat maakte mij nog meer “lonesome”. Daar reed ik dan in een regenachtige setting midden in de pikzwarte nacht van Duitsland en op de achtergrond meende ik het melodramische geluid van een mondharmonica te horen en ik neuriede: “I am a poor lonesome icebear, fucking far too much, far away from home………”


.................


Hele recensie : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=52463&postcount=318

Willem2
29 september 2007, 19:58
Graag aanvulling van het paspoort

:wink:

Ace2
30 september 2007, 17:24
Naam : Alice

Nationaliteit / taal : Duitse

Leeftijd : circa 22

Haarkleur/lengte : kort donkerbruin haar

Lengte : 1.70m.

Postuur /Cupmaat : slank met ietswat stevige benen en a-cup

Tatoeage / Piercing : ja op piercing

Service : PZC, NMC, kussen, beffen, (anaal) ,vingeren, FT

Extra : ze lacht veel

thesickboy
1 oktober 2007, 11:22
.. Het maakte mij wel een beetje troosteloos dat ik een dergelijk verslavend gedrag vertoonde: sex om de sex, meer niet.

Voor TSB is het dan weer een troostende gedachte dat hij niet de enige beer is die wel eens dergelijk gedrag vertoont...:smile2:

TSB
:wink: