janm
29 september 2007, 09:47
2 dames zaten heel verveeld langs de speelautomaat.
Na een gesprekje kwam ik erachter dat ze beiden nog maar net in GT waren.
Na iets langer aandringen bleek zelfs dat ze amper ervaring hadden.
Ik had toch al een baaldag, dus een onervaren 18 jarige meid kon er wel bij.
Paspoortje:
Naam : Aïda
Nationaliteit /taal : Duits / Duits
Leeftijd : 18 jaar
Haarkleur/lengte : Half lang bruin met blonde meshen
Lengte : 1.75m
Postuur /Cupmaat : Slank / kleine maar heel lekkere B-cup
Service : PZC, NMC, kussen, beffen, vingeren, FT
Extra: Ontzettend strak en nauw poesje, piercing aan clit, lip en navel
Zoals verwacht heel passief, maar wat een lichaam. Pijpen was heel zacht en enkel het kopje ging erin. Volgens mij is ze nog maar net begonnen. Ze vertelde dat ze eigenlijk nog maar een half jaar geleden ontmaagd was.
Ze was ontzettend strak van binnen en je moest eerst heel langzaam in haar gaan. Een ontzettend lekker gevoel.
Na een kwartier vroeg ze hoe ik wilde klaarkomen. FT natuurlijk. Eerst twijfelde ze want ze had dat nog nooit gedaan, zelfs niet bij ex vriendjes.
Uiteindelijk wilde ze toch proberen. Zo een inwijding kan je natuurlijk niet laten liggen. Na een half uur dan al liggend in haar mondje gekomen. Het smaakte heel anders dan ze verwachtte en was voor herhaling vatbaar. Toch wel leuk, zo een FT ontmaagding. Vooral het gezicht sprak boekdelen.
Opgesomd:
Heel passief maar je hebt het gevoel dat je iemand ontmaagdt met het lichaam van een maagd. Niet voor de rammers.
Na een gesprekje kwam ik erachter dat ze beiden nog maar net in GT waren.
Na iets langer aandringen bleek zelfs dat ze amper ervaring hadden.
Ik had toch al een baaldag, dus een onervaren 18 jarige meid kon er wel bij.
Paspoortje:
Naam : Aïda
Nationaliteit /taal : Duits / Duits
Leeftijd : 18 jaar
Haarkleur/lengte : Half lang bruin met blonde meshen
Lengte : 1.75m
Postuur /Cupmaat : Slank / kleine maar heel lekkere B-cup
Service : PZC, NMC, kussen, beffen, vingeren, FT
Extra: Ontzettend strak en nauw poesje, piercing aan clit, lip en navel
Zoals verwacht heel passief, maar wat een lichaam. Pijpen was heel zacht en enkel het kopje ging erin. Volgens mij is ze nog maar net begonnen. Ze vertelde dat ze eigenlijk nog maar een half jaar geleden ontmaagd was.
Ze was ontzettend strak van binnen en je moest eerst heel langzaam in haar gaan. Een ontzettend lekker gevoel.
Na een kwartier vroeg ze hoe ik wilde klaarkomen. FT natuurlijk. Eerst twijfelde ze want ze had dat nog nooit gedaan, zelfs niet bij ex vriendjes.
Uiteindelijk wilde ze toch proberen. Zo een inwijding kan je natuurlijk niet laten liggen. Na een half uur dan al liggend in haar mondje gekomen. Het smaakte heel anders dan ze verwachtte en was voor herhaling vatbaar. Toch wel leuk, zo een FT ontmaagding. Vooral het gezicht sprak boekdelen.
Opgesomd:
Heel passief maar je hebt het gevoel dat je iemand ontmaagdt met het lichaam van een maagd. Niet voor de rammers.