Inloggen

Volledige versie bekijken : Bonnie

Bart
15 september 2007, 12:30
Naam : Bonnie

Haarkleur/-lengte : Zwart

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : Normaal, D-Cup (echt)

Nationaliteit/Taal : Turkse, goed duits

Leeftijd : 28 jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Over het algemeen goed. Neuken ,PZC,

Bijzonderheden : Grote ogen en atletisch figuur.

Bart
15 september 2007, 12:31
Na bij gekomen te zijn van de eerste Turkse dame (Jennie) zie ik daar een andere schoonheid met mooie licht getinte huid en grote donkere kijkers langsschuifelen. Het is geen Russin, daar val ik over het algemeen niet op.
Ik besluit meteen mijn kans te grijpen en verzoek haar om een sleutel te halen.
Bonnie blijkt nog maar een week in GT te werken. Daarvoor heeft ze 6 jaar lang in verschillende clubs in de regio gewerkt (niet PHG).
Bonnie is een super verschijning, een mooi atletisch figuur, slank, gespierd, soepel, grote borsten en – zo mogelijk – grotere ogen.
Het is wel een dame die haar afstand behoud, zoenen is er niet bij en ik denk dat menig klanten een probleem met haar zullen hebben. Je moet haar echt respecteren en het op haar manier willen doen.
Tijdens het pijpen had ze een aparte houding . Zijn ging eigenlijk in een – net niet – 69-positie over me heen zitten. Wel erg geil met uitzicht op een prachtige doos met grote lippen. Als vanzelf vond ze het – voor mij – perfecte tempo; erg langzaam. Ze likte heel voorzichtig onder mijn eikel en langs mijn stam, dan nam ze hem weer in haar mond om heel langzaam te pijpen met gebruikmaking van haar tanden. Echt super geil. Omdat ze al had verteld dat ze geen FT deed en omdat ik wel eens wilde weten of ze even lekker neukte haar verzocht om op mij plaats te nemen. Dit was helaas niet van het uitstekende niveau als haar pijptechniek. Uiteindelijk op z’n lepeltjes doorgegaan en afgemaakt in missionarisstand waarbij ze haar benen in mijn nek legde.
Een goede ervaring en hoogstens voor herhalingvatbaar als ik langdurig en rustig gepijpt wil worden.

Bart

Jorah Mormont
15 september 2007, 12:55
Uiteindelijk op z’n lepeltjes doorgegaan

Bart

ложка ложка;)

Сонни:wink:

Willem2
15 september 2007, 13:18
ложка ложка;)

Сонни:wink:

Vertaling : Bonnie waar is Clyde ? :roll3: