Inloggen

Volledige versie bekijken : Sting visits Hamburg sex club

tony70
13 september 2007, 20:34
Just a brief report in a British newspaper:-))

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/showbiz/showbiznews.html?in_article_id=481643&in_page_id=1773

Willem2
13 september 2007, 20:41
Vandaag zette Sting samen met de overige leden van Police Amsterdam op zijn kop. De Arena zat vol en dit had zeer lange files tot gevolg :cool:
Er hoeft hier niks te gebueren of ze staan al muurvast..................
Ik denk trouwens dat Sting naar Laren zal gaan want YabYum zal die niet meer doen.

:wink:

MiniME
14 september 2007, 14:23
Zit ik in de whirlpool in Brüggen lekker te relaxen, komt er opeens een oude kerel naast me zitten die uitgebreid in het Engels begint te lullen over hoe mooi die vrouwen hier zijn en dat dit in Amerika toch echt niet mogelijk is.

De beste man blijkt Gordon te heten en we babbelen nog wat door. Dan komt er een lekkere dame aan lopen waarin Gordon erg geïnteresseerd is. Hij vraagt aan mij: "is that woman a good fuck?" waarop ik zeg: "of course, that is Roxanne from Kazachstan!". Zijn ogen worden groter en uit volle borst begint ie opeens te zingen: "Roxanne, you don't have to put on the red light; Those days are over;You don't have to sell your body to the night; Roxanne, you don't have to wear that dress tonight; Walk the streets for money; You don't care if it's wrong or if it's right!"

Nou, Roxanne en Gordon hadden elkaar gevonden en samen verdwenen ze naar de kamer. Heb ze niet meer terug gezien die avond. :cool:

Big30
14 september 2007, 16:17
http://www.relax-nightclub.com/

I feel sorry for Sting! Wat een tent zeg :D :thefinger :D!!!

:wink: :wink:
Big30

MiniME
14 september 2007, 16:25
Echt gebeurd minime?

aangezien sting ze echte naam Gordon Matthew Sumner is

Heet ie echt zo? Dat meen je niet!?! :eek:

Mauriceyep
14 september 2007, 17:43
Echt gebeurd minime?

aangezien sting ze echte naam Gordon Matthew Sumner is

Absoluut zo gebeurd en ik heb ze nog samen gezien in de kleedkamer bij het afrekenen. Met gepijnigd gezicht zong Gordon voor Roxanne "Can't stand losing you" :D

Big30
14 september 2007, 17:59
Absoluut zo gebeurd en ik heb ze nog samen gezien in de kleedkamer bij het afrekenen. Met gepijnigd gezicht zong Gordon voor Roxanne "Can't stand losing you" :D

Ik was erbij maar deed er liever het zwijgen toe, maar klopt allemaal. Kleine toevoeging, nadat Gordon zijn eerste lied had gezongen kwam er nog een toegift en wel dit nummer.
Het kwam uit het diepst van zijn hart dat verried het timbre in zijn stem. Roxanne hield het voor de tweede keer deze avond niet droog ... . "Love Hurts"

Well someone told me yesterday
That when you throw your love away
You act as if you just dont care
You look as if youre going somewhere
But I just cant convince myself
I couldnt live with no one else
And I can only play that part
And sit and nurse my broken heart

So lonely, so lonely, so lonely, so lonely
So lonely, so lonely, so lonely
So lonely, so lonely, so lonely
So lonely, so lonely

MiniME
17 september 2007, 20:15
Eergisteren was Gordon er weer. Dit keer niet in de whirlpool, maar in de sauna. Hij had het erg naar zijn zin en had duidelijk moeite met het idee om niet op korte termijn meer terug te keren (hij had het erover dat zijn werk in Europa er weer op zat en terug naar de US moest).

Met wie hij deze keer naar de kamer is geweest weet ik niet, wel vond ik later nog een boodschap in een fles bij de douches gericht aan alle dames van GT.