Inloggen

Volledige versie bekijken : Jenny (Turkse)

little diablo
9 september 2007, 10:08
Haarkleur/-lengte : zwart lang haar(sluik)
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : slank cup A
Nationaliteit/Taal : turkse/ spreekt duits
Leeftijd : 26
Tatoeages/Piercings :geen
Service: PZC,TZ,NMC,FT
Voordelen:
Nadelen:Der borstjes zijn niet meer zo top
Tijdsduur :uurtje
Prijs :75
Extra’s bij het bezoek:

Deze nieuwe dame kwam begin van de middag bij me zitten. Ze is lekker spontaan en weet het lekker relaxt op te bouwen. Daarom ook na wat gebabbel en geknütsch naar de kamer vertrokken. Ze zegt dat ze 26 is echter heb ik daar wat twijfels over, gezien haar gezicht en body. Op de kamer is ze weinig zelf actief en je moet der echt stimuleren om actie te ondernemen Ze gaf ook aan dat ze 1x per week maar de house betreed(op zaterdag) Helaas zijn der borsten wat minder. Qua service doet ze het hele pakket, echter geen herhalings gevaar omdat ze voor mij wat vuriger had mogen zijn. Ik miste toch de turkse vurigheid van Jasmi en Filiz:rolleyes:

Saluti L Diablo

Bart
15 september 2007, 09:58
Amper binnen werd ik zeer professioneel aangestaard door Jenny. Ik had al meeteen door dat ik die dame wel wilde veroveren, of liever gezegd, door die dame veroverd wilde worden.
Even later, toen ze op mijn schoot kwam zitten, was ik dan ook verloren.
Jennie is een leuke spontane dame die het vak weer na vier jaar heeft opgepakt. Zij werkte voorheen in PHG.
Ik herken volledig wat LD zegt over het passieve van de dame. Wij zijn te veel verwend door dames die het initiatief nemen, in de werkelijke wereld is dat ook niet altijd zo. Dit bleek dus ook inderdaad een – werkelijke wereld – ervaring te gaan worden. Toen ik het initiatief eenmaal had overgenomen werd het een GFE ervaring, weliswaar eentje waar zij allereerst aan de ontvangende kant lag, maar toch.
Ik heb haar langdurig gelikt wat duidelijk in goede (en natte) aarde viel. Zij was bekaf.
Het pijpen van haar kant was goed, een beetje te snel en hard naar mijn smaak. Het neuken was weer uitstekend.
Kortom een zeer aangenaam contact, een leuke vrouw.

Bart

janm
29 september 2007, 09:36
Gisteren ben ik ook eens met haar naar de kamer geweest.
Ze was leuk en spontaan in de room maar passief in de kamer.
Geen herhalingskans.

flens
21 juni 2008, 22:57
ich bin am Freitag zunächst mit dieser Jenny auf dem Zimmer gewesen, die sich früher auch Nilgül genannt haben will, was aber zu schwierig für die NL- und deutschen Eisbären war, sagt sie, daher nun Jenny. Sie arbeitet normal nur einmal die Woche, nur momentan intensiver.

Sie hat die Haare seit einiger Zeit nicht mehr lang, wie hier noch beschrieben, sondern kürzer, kann die Frisur nicht genau beschreiben...... Jenny sprach mich im Kino an, wo wir uns auch handelseinig wurden. Ich hatte sie ursprünglich mit der ebenfalls türkischen Eda verwechselt, die die Haare ein bißchen ähnlich hat.

Jenny fing an zu küssen und schließlich auch zu blasen. Als es mir zu intensiv wurde, habe ich um den Schlüssel gebeten, war ganz gut, so konnte ich etwas runterkommen. Es dauerte dann fast 10 Minuten, bis sie wiederkam mit der Ansage, dass noch 8 Mädels vor ihr dran wären. So ein Mist, und das schon am frühen Nachmittag.........also machten wir kurzerhand im Kino weiter. Ich kann mich hier wirklich nicht beklagen, Jenny arbeitete ordentlich, und ich konnte genießen. Sie übte mit mir den Reiter von vorn und dann von hinten, wo es dann passierte.

Also ich war wirklich zufrieden, von der hier beschriebenen Passivität habe ich nun wirklich nichts mitbekommen.

flens