Inloggen

Volledige versie bekijken : Mira ( duits)

seqoya
26 juli 2007, 20:03
Haarkleur/-lengte : bruin / kort golvend
Lengte dame : 1.69 m
Postuur/Cupmaat : slank / B
Nationaliteit/Taal : duits
Leeftijd : bijna 21 ongeveer denk ik
Tatoeages/Piercings : Navelpiercing, tepelpiercing, en boven de klit tattoo vanaf navel naar pussy..
Service: PZC, TZ, beffen GFE
Voordelen: Een van de mooiste dames op dit moment. Prachtig figuur. Vriendelijk,
Nadelen: geen wat mij betreft
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek:

ben net terug van GT en zag deze nieuwe dame lopen ... ze heeft echt de mooiste ogen en ik was helemaal verkocht toen ik haar zag.. hele lieve meid en straalt klasse uit.

ben met haar op kamer gegaan en echt sex zoals je met je vriendin hebt... eerst heerlijk zoenen waarna ik haar heerlijk klaar befte.. toen begon ze me te pijpen was ook heerlijk en toen heerlijk in verschillende standjes geneukt..

ze vertelde me dat ze in palace frankfurt heeft gewerkt en nog in een andere tent die ik niet meer weet.

maar ze is verknocht aan GT en ze gaat hier zeker blijven dus mannen dit wordt vechten denk ik in de toekomst dit is een toppertje ..zeker gezien de mindere service van de prinsesjes.... hoop dat ze niet verpest gaat worden

door de andere..

Bart
12 augustus 2007, 09:38
Inderdaad een leuke meid. Ze is heel natuurlijk. Ik was aan het eind van de avond met haar op de kamer. Ze had wat veel sekt op waardoor ze wat jolig was. Jammer want ze maakte toch al een niet helemaal stabiele indruk.
Het pijpen was goed, cow girl deed ze zeer goed. Heerlijk op die manier klaargekomen.
Ze werkt ca 9 maanden, heeft met name in Koblenz in een club gewerkt. Maar dat was niks volgens haar.
Leuk is ook dat ze (erg) veel met vakantie gaat en dat in haar eentje een land gaat verkennen.
Herhalingsgevaar
Bart

Poppins
28 augustus 2007, 17:00
Hallo liebe Eisbären,

ist Mira noch im GT ??? Hatte bei meinem letzten Besuch eine sehr geile halbe Stunde mit ihr. Geile ZK und geiles FO. Hat richtig Spass gemacht.

Für eine Infor wäre ich Euch dankbar.

Gruß Poppins

Willem2
5 september 2007, 13:52
Hallo liebe Eisbären,

ist Mira noch im GT ??? Hatte bei meinem letzten Besuch eine sehr geile halbe Stunde mit ihr. Geile ZK und geiles FO. Hat richtig Spass gemacht.

Für eine Infor wäre ich Euch dankbar.

Gruß Poppins

Misschien gaat het om deze Mira :
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7945

Maar er bestaat wel enige twijfel of het dezelfde dame is

Poppins
6 september 2007, 11:10
Also bei meiner Mira ging es um die oben genannte ca. 20-jährige Mira mit einigen Piercings und Tattos, die bereits lt. eigener Aussage im Palace gearbeitet hat.

Sie scheint aber dem GT wohl wieder den Rücken gekehrt zu haben.

seqoya
3 oktober 2007, 13:14
deze dame gisteren weer meegenomen naar de kamer... snap nog niet dat hier zo weinig over haar geschreven wordt want deze dame is echt een absolute kanjer..

Een hele mooie dame met klasse en stijl... ze heeft haar bloemtattoo inmiddels vanaf haar navel doorgetrokken naar haar schouder omhoog dus mannen we moeten het bloemetje regelmatig water geven...:-P

op de kamer een echt GFE .. deze dame geniet er echt van... heerlijk gelikt en laten pijpen in 69 terecht gekomen waar ik tijdens het likken ook mijn vingers in haar gaatjes mocht steken wat de meeste dames niet willen... deze vond het blijkbaar geen probleem... ze kwam heerlijk klaar en daarna heeft ze me heerlijk klaar geneukt... deze dame is echt zeer zeer het aanbevelen waard