PDA

Volledige versie bekijken : Kim

Hollandmale
30 augustus 2007, 06:20
Naam : Kim

Haarkleur/-lengte : Blond/lang

Lengte dame : 1.70 - 1.75

Postuur/Cupmaat : Slank/C

Nationaliteit/Taal : Duits

Leeftijd : 22

Tatoeages/Piercings : Buik/lies

Service : NMC, PZC

Bijzonderheden : Vriendin van Fiona

Twee mooie jonge Duitsen, bijgenaamd de Hilton-sisters. Kim lijkt inderdaad wel wat op Paris Hilton. Ze zijn al geruime tijd in YY, toch weinig berichten, waarschijnlijk omdat ze geen TZ en FT doen. Ze vallen dus in de categorie Optikfick: veel optiek en weinig service.

Stiffmaster
30 augustus 2007, 09:08
Naam : Kim

.... Ze vallen dus in de categorie Optikfick: veel optiek en weinig service.

Vorige week zondag is met Kim een mede ijsbeer weggeweest, inderdaad Optikfick, geen gevoel, geen PZC en de rest was ook niet echt veel, wel het uitzicht was perfect vertelde hij me, binnen 20 minuten terug, voor service een te mijden dame :nee: :nee: :nee: , gelukkig zijn er nog anderen :lostit: .

Rex
30 augustus 2007, 16:55
Ook de service van deze meid evenals die van die andere dame, Fiona genaamd, is ver onder de maat. Neuken kan nog net, maar voor de rest willen ze eigenlijk niet..................:wand: :wand: :wand:

Wat mij betreft gewoon lekker links laten liggen en terug sturen naar Keulen, waar ze vandaan komt. Wat mij betreft geldt dit ook voor die andere Duitse.:thefinger

Bovendien zijn er genoeg andere OptickFicks, die wel meer (willen) doen, dan alleen maar neuken en chagrijnig kijken.:mad:

Silvester
30 augustus 2007, 17:08
Een tijdje terug is Silvester ook even met deze dame op de kamer geweest:

.....Mijn oog viel op een knappe blonde look-alike mix van Demi Moore (ogen en neus) en Paris Hilton (mond)...wow...

Aangezien Silvester wel iets met beide dames heeft, deze duitse Kim aangesproken.
Na wat gebabbel (ze schijnt al 6 maanden in YY te werken?) een kamertje opgezocht, alwaar al ras bleek dat er geen enkele klick meer was.

Ze kroop gelijk in 69 over me heen, begon nog voordat ik ook maar haar overigens zeer fraaie poesje kon bewerken, gelijk al te kreunen, en vervolgens Silvestertje mc middels veel en hard pijp- en handwerk terug in mijn onderlijf te duwen...

Nog even in doggy geprobeerd met uitzicht op de o zo fraaie bips, echter ze was zo schichtig met iedere keer een hand er bij dat ik de sessie voor gezien hield, haar de reguliere € 50,-- heb overhandigd, maar mijn zaadjes zelf lekker heb gehouden.. :hah: ;) (En die zouden later op een fantastische wijze alsnog losgelaten worden).....

PZC zit niet in haar pakket...

Overigens kan Rex hier ook nog wel een aanvullinkje doen denk ik...:smile2:

Edit: Oeps, Rex heeft -terwijl ik zat te tieppen- al gepost zie ik....

:wink:

mr rocky
31 augustus 2007, 09:31
Na het lezen van deze recencies zal ik mij er niet aan wagen. Overigens had ik al zo'n vermoeden, aangezien deze dame wanneer je haar aanspreekt ook al niet erg aardig overkomt en wanneer ze rondloopt ook al wat hooghartig overkomt. Verder is mij opgevallen dat ze een tattoo met OMAR op de buik heeft, als er iets is wat mij tegenstaat is het wel een tattoo van de naam van de (ex-)vriend.:thefinger :ranting2:

beegden
13 maart 2008, 20:07
Haarkleur/-lengte : blond lang (geblondeerd)
Lengte dame : 175 cm
Postuur/Cupmaat : slank C
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings : roos op buik
Service:
Voordelen: looks, bekt aardig
Nadelen: profi, gejaagd
Tijdsduur : kort
Prijs : standaard
Extra’s bij het bezoek:

Redelijk qua service, goed qua uitstraling

Jorah Mormont
16 maart 2008, 18:38
Haarkleur/-lengte : blond lang (geblondeerd)
Lengte dame : 175 cm
Postuur/Cupmaat : slank C
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings : roos op buik
Service:
Voordelen: looks, bekt aardig
Nadelen: profi, gejaagd
Tijdsduur : kort
Prijs : standaard
Extra’s bij het bezoek:

Redelijk qua service, goed qua uitstraling

Dit kan volgens mij met deze (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7842) Kim worden samengevoegd.

Sonny:wink:

Note Big30: Lijkt mij ook en dus maar gedaan, thxs!

Moeke1
8 april 2008, 13:15
Ik heb Kim enkele weken terug, gans anders leren kennen. Ik citeer:
Al snel merkte ik Kim op, een Duits (21 j.), zeer mooi slank meisje van minimum 1m70 (1m80 op hakken). Haar gevolgd tot in de cinema waar ze spontaan begon te knuffelen en te tongen. Op de kamer heb ik de beste GFE ever in YY gekregen. Pzc, beffen en nmc was top, zeker voor zo'n jong meisje. 't was zo goed, dat ik dezelfde dag nog 2x met haar naar de kamer ben geweest. Ik kreeg er gewoon niet genoeg van. Topklasse.

Spijtig dat ze zo weinig komt.

José Beauvit
8 april 2008, 14:46
Al snel merkte ik Kim op, een Duits (21 j.), zeer mooi slank meisje van minimum 1m70 (1m80 op hakken). Haar gevolgd tot in de cinema waar ze spontaan begon te knuffelen en te tongen. Op de kamer heb ik de beste GFE ever in YY gekregen. Pzc, beffen en nmc was top, zeker voor zo'n jong meisje. 't was zo goed, dat ik dezelfde dag nog 2x met haar naar de kamer ben geweest. Ik kreeg er gewoon niet genoeg van. Topklasse.

I'm sorry to desagree with this appreciation above. I have had a session with this girl on sunday. To my point of view, she provides a second-rate service. She seems nice, standing in the lounge bar besides the dance floor and willingly discussing with polar bears. Moreover, she is a lovely girl indeed. But that's all. Her attitude in the room is quite different : there she shows her real face, which is neither pleasant, nor clever.

At first, as soon as we were undressed, she turned her ass to my face, fancing herself that I won't notice she covered my dick with a condom. Her blow job is rough, even brutal, and not sensual at all. In the sexual intercourse, she puts her hand between your dick and her vagina. Eventually, when she has gotten her money, she ignores you haughtily the remaining of the day. I wasted 50 € with her and I definitely shan't try her service again. :mad::mad::mad:

Moeke1
9 april 2008, 07:35
Strange, it looks like we are talking about 2 different girls. To me she said her name is Kimberly, but I could call her Kim. I was 4 times in a room with her, and had a wonderful time with a nica sex-loving girl.

Silvester
9 april 2008, 08:32
.....At first, as soon as we were undressed, she turned her ass to my face, fancing herself that I won't notice she covered my dick with a condom. Her blow job is rough, even brutal, and not sensual at all. In the sexual intercourse, she puts her hand between your dick and her vagina....

Voor diegene die de engelse taal niet al te machtig zijn deze vertaling, die echter geen vertaling is maar 'n ervaring.... :smile2: :

....Ze kroop gelijk in 69 over me heen, begon nog voordat ik ook maar haar overigens zeer fraaie poesje kon bewerken, gelijk al te kreunen, en vervolgens Silvestertje mc middels veel en hard pijp- en handwerk terug in mijn onderlijf te duwen...

Nog even in doggy geprobeerd met uitzicht op de o zo fraaie bips, echter ze was zo schichtig met iedere keer een hand er bij...

Het knappe ding :luvlove: heeft helaas nog steeds niet veel geleerd dus...:o

José Beauvit
9 april 2008, 10:13
Strange, it looks like we are talking about 2 different girls. To me she said her name is Kimberly, but I could call her Kim. I was 4 times in a room with her, and had a wonderful time with a nica sex-loving girl.
Can't say. Mine was german, as yours. Maybe you pleased her, one never knows... :D

erik1965
20 april 2008, 14:52
ik onderstreep helemaal wat hier word gezegd.

Erik

RAUL7
21 april 2008, 16:01
zaterdag ook met deze dame geweest, echt heel goed hoor, voor mij een gfe. knuffelen, nam de tijd, tongen. Alles was prima verzorgt. Misschien dat deze dame toch zo hoor voorkeuren kwa uiterlijk heeft.

Dan geloof ik toch dat gij de eerste zijt die dit meemaakt, ik ben er ook al mee op kamer geweest, en zo ook verschillende ijsberen die ik ken, maar tongen en knuffelen kwamen er niet aan te pas. Een GFE was het helemaal niet en bij ieder van ons wou ze zo snel mogelijk van kamer. Misschien heeft ze haar service veranderd of hebt gij een andere dame voor? :wink:

BSesamstraat
22 april 2008, 21:52
Dan geloof ik toch dat gij de eerste zijt die dit meemaakt, ik ben er ook al mee op kamer geweest, en zo ook verschillende ijsberen die ik ken, maar tongen en knuffelen kwamen er niet aan te pas. Een GFE was het helemaal niet en bij ieder van ons wou ze zo snel mogelijk van kamer. Misschien heeft ze haar service veranderd of hebt gij een andere dame voor? :wink:

Ik ben gisteren ook met haar op de kamer geweest en dat was echt in 1 woord geweldig. Ze liet zich gewillig beffen en standje 69 vond ze ook geweldig. Daarna ook lekker knuffelig maar inderdaad geen tongzoenen wel gewoon kussen. Ook pzc deed ze geweldig :fuck: :freu:

Silvester
22 april 2008, 22:57
Ik heb ook mijn twijfels of dit over de "Kim van Rex" ;) gaat.
Zij liep gisteren in haar zeer korte rokje waardoor haar enorm lekkere billen :luvlove: nog lekkerder waren nog pruileriger rond dan anders...

Maar on topic, op een gegeven moment is ze in het natte gedeelte op 'n bankje gaan liggen, wel met haar fraaie bips keurig strategisch in de kijker, en volgens mij is ze daar ook niet meer vanaf geweest...???

Dus misschien toch 2 Kimmen???

:confused:

RAUL7
23 april 2008, 14:47
Dat is de Kim waar ik het ook over heb, ze gaat bijna altijd op een bankje in het natte gedeelte liggen. Het kan bijna niet anders dan dat we het hier over 2 verschillende dames hebben. Een bepaalde groep ijsberen heeft er een super ervaring mee, en een andere groep ijsberen een teleurstellende ervaring. Het kan niet dat één dame 2 totaal verschillende manieren van werken heeft. Bij sommige ijsberen doet ze aan tongzoenen en PZC, en bij andere ijsberen kust ze totaal niet en pijpt ze met condoom. Of zijn die mannen met een super ervaring BRAD PITT en RICHARD GERE? :lostit:

Willem2
23 april 2008, 16:16
BRAD PITT en RICHARD GERE? :lostit:

Nee die zijn RAUL :rolleyes:;)

:spammer:

seksenfun
23 april 2008, 20:20
Het kan bijna niet anders dan dat we het hier over 2 verschillende dames hebben. Het kan niet dat één dame 2 totaal verschillende manieren van werken heeft. Bij sommige ijsberen doet ze aan tongzoenen en PZC, en bij andere ijsberen kust ze totaal niet en pijpt ze met condoom. Of zijn die mannen met een super ervaring BRAD PITT en RICHARD GERE? :lostit:

Wellicht niet BP en RG, maar ik weet dat er in YY (in andere clubs misschien ook wel) dames zijn die van zichzelf weten dat ze superknap zijn en met jongere, naar hun gedacht knappe boys, betere sessies afleveren. Sommige laten wel gewoon merken dat ze met persoon A niet willen en met persoon B wel. Soms is de keuze gecombineerd met gastjes die zéér vrijgevig zijn met beloningen. Sommige dames leveren betere prestaties als ze weten dat er meer tevoorschijn komt aan de lockers dan de vastgestelde prijzen.

Het kan natuurlijk ook dat er gewoon wel 2 Kim's zijn :smile: ;).

BSesamstraat
23 april 2008, 21:06
De Kim waar ik mee geweest ben had aan de voorkant een tatoe met een bloem. en een nieuwe op haar rug dit was een grote met chinese tekens. maar ze was echt superrr. en ik ben inderdaad ook nog lekker vers (26 jaar)

Silvester
23 april 2008, 22:07
Inderdaad bbertb, die tattoo op haar rug was me ook opgevallen.....was ook nieuw voor mij...
We hebben het dus toch over dezelfde....

Dat ze voorkeuren voor celebrity look a likes had wist ik nog niet.

Ik heb een kunstgebit van het ziekenfonds, een potjesbril van -28, kale plekken op mijn hoofd, wratten en wat wijnvlekken in mijn gezicht, een loensoog, een hangbuik met uitpuilende navel, baviaanbeharing, o-benen, een klein beginnend bocheltje, aambeien, en hangbillen, dus daarom krijg ik zo'n slechte service van haar.

De volgende keer zal ik me dan ook maar als Indiana Jones voorstellen...:cool:

:confused:

smp
24 april 2008, 09:53
Hoi,
Wat wordt er nu veel geschreven deze maand over deze Kim (Paris hilton) is ze nu zo op eens veranderd met haar service .
Op begin was ze zo pruts en slechte service en nu op eens top wat heeft haar veranderd . Ik ben toch benieuwd zal deze weekend weer eens langs gaan naar YY om het uit te testen als we hier over de zelfde Kim hebben .
Ik zie ook in haar paspoort haar leefdtijd is ze misschien wat verstandiger geworden en op eens 3 jaar ouder . amaai :motz: dan zal ze niet lang meer daar zijn als ze op een paar maanden op eens 3 jaar ouder wordt.:rofl:

thesickboy
24 april 2008, 11:12
Ik heb een kunstgebit van het ziekenfonds, een potjesbril van -28, kale plekken op mijn hoofd, wratten en wat wijnvlekken in mijn gezicht, een loensoog, een hangbuik met uitpuilende navel, baviaanbeharing, o-benen, een klein beginnend bocheltje, aambeien, en hangbillen, dus daarom krijg ik zo'n slechte service van haar.
:

Dus net iets knapper dan de doorsnee ijsbeer...;)

Silvester
24 april 2008, 16:46
Dus net iets knapper dan de doorsnee ijsbeer...;)

Blijkbaar wel, want ik mocht zelfs met collega Larissa mee...:smile2:

:plapper:

seksenfun
27 april 2008, 20:44
Ter verduidelijking heeft iedereen het hier inderdaad over dezelfde Kim.

Hollandmale
27 april 2008, 22:17
Ter verduidelijking heeft iedereen het hier inderdaad over dezelfde Kim......, want gisteren bleek er bij navraag slechts 1 Kim in YY te werken, Paris Hilton dus :cool:.

Moeke1
27 mei 2008, 07:42
Gisteren heb ik de 2de KIM op de kamer gehad. Er zijn dus wel degelijk 2 meisjes in YY die KIM noemen.
Deze KIM geeft wel degelijk een heel slechte service. PZC, niet kussen of knuffelen, heel afstandelijk. Direct PMC en snel neuken om zo rap mogelijk klaar te komen.
Haar paspoort hier klopt. Bijkomend: zij heeft tattoo's in 't midden van haar bovenrug.

De Kim (of KIMBERLY) die ik oorspronkelijk beschreef is dus wel heel goed. Zij is een stuk slanker en is veel liever dan die andere. Dus best terug aparte topic van maken. Om verdere misverstanden te vermijden, noem haar Kimberly.

Silvester
27 mei 2008, 08:25
Gisteren heb ik de 2de KIM op de kamer gehad. Er zijn dus wel degelijk 2 meisjes in YY die KIM noemen.
Deze KIM geeft wel degelijk een heel slechte service. PZC, niet kussen of knuffelen, heel afstandelijk. Direct PMC en snel neuken om zo rap mogelijk klaar te komen.
Haar paspoort hier klopt. Bijkomend: zij heeft tattoo's in 't midden van haar bovenrug.

De Kim (of KIMBERLY) die ik oorspronkelijk beschreef is dus wel heel goed. Zij is een stuk slanker en is veel liever dan die andere. Dus best terug aparte topic van maken. Om verdere misverstanden te vermijden, noem haar Kimberly.

Mysterie dus eindelijk opgelost, en dankzij Eskimoke is mijn ego weer wat opgevijzeld....

Moeke1
5 juni 2008, 22:24
Ik heb vandaag KIMBERLY weer gezien.
Het wordt hoog tijd dat deze terug een apart topic krijgt.
Dit meisje is van absolute topklasse.

Haarkleur/-lengte : blond / lang met bekken
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : slank B
Nationaliteit/Taal : Duits / Duits en Engels
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings :
Service: TZ/ PZC/ GFE/ NMC
Voordelen: zeer lief en mooi meisje
Nadelen: geen
Tijdsduur : 1u
Prijs : 75

Rex
5 juni 2008, 22:31
Er lopen inderdaad twee blonde Duitse in YY rond. De ene is Kim, service is bagger.
De andere is Kimberly ( heeft ook in PHG gewerkt) en daarvan hoor ik goede verhalen. Deze laatste is ook een stuk vriendelijker dan de eerste.....

Helaas heb ik Kimberly vorige week niet kunnen vatten in YY, maar anders had ik haar zeker uitgeprobeerd.
Zij zou voor mij een reden kunnen zijn om nog eens naar YY te gaan...........

uurtje
30 december 2008, 00:21
Nou was ik vandaag ook met een Duitse Kim. Maar die had zeer beslist geen Cup C. Al met al een doorsnee vertoning. Niet echt goed zoenen, de rest was OK. Moet wel heel eerlijk zeggen dat het een alleraardigste dame is qua omgang en ook aan aftersales doet....

unitedibf
31 december 2008, 00:22
kim knows shes a bomb and she can pick customers. nice young athletic gents will get 100% of her, those that dont match her taste she will avoid or give 10-20% service.
thats a great approach to this difficult job i think - a good girl needs to keep her head and selfrespect up.

GFE-lover
31 december 2008, 01:15
kim knows shes a bomb and she can pick customers. nice young athletic gents will get 100% of her, those that dont match her taste she will avoid or give 10-20% service.
thats a great approach to this difficult job i think - a good girl needs to keep her head and selfrespect up.

Hi, I had a super time with Kim today(110% service & what a body), all what I could whish from this gorgeous girl. Looking in the mirror.... I'm not quite that nice young athletic gent, okay I do my best. So gents, uitzonderingen bevestigen de regel :plapper:

Rob10
8 januari 2009, 15:24
Op aanraden van een collega-ijsbeer (GFE-Lover) een kamer geboekt met deze schoonheid. Was een uitstekend halfuurtje met deze gezellige Duitse,mmmm wat een lijfje:D