PDA

Volledige versie bekijken : Fiona

Hollandmale
30 augustus 2007, 06:17
Naam : Fiona

Haarkleur/-lengte : Blond/lang

Lengte dame : 1.60 - 1.65

Postuur/Cupmaat : Slank/AB

Nationaliteit/Taal : Duits

Leeftijd : 22

Tatoeages/Piercings :

Service : NMC, PZC

Bijzonderheden : Vriendin van Kim

Twee mooie jonge Duitsen, bijgenaamd de Hilton-sisters. Vriendin Kim lijkt inderdaad wel wat op Paris Hilton. Ze zijn al geruime tijd in YY, toch weinig berichten, waarschijnlijk omdat ze geen TZ en FT doen. Ze vallen dus in de categorie Optikfick: veel optiek en weinig service.

mr rocky
30 augustus 2007, 14:35
Zeer mooie meid, die op de kamer niets presteert, voor mij onder de maat. Ik ben 2 keer met haar op de kamer geweest. (hardleers, toch weer voor dat mooie uiterlijk gevallen). Een derde keer zal er niet van komen:angryfire :motz:

Rex
30 augustus 2007, 16:49
Service van deze meid en ook van die andere dame, Kim genaamd, is ver onder de maat. Neuken kan nog net, maar voor de rest willen ze eigenlijk niets..................:wand: :wand: :wand:

Wat mij betreft gewoon lekker links laten liggen en terug sturen naar Keulen, waar ze vandaan komt. Wat mij betreft geldt dit ook voor die andere Duitse.:thefinger

Bovendien zijn er genoeg andere OptickFicks, die wel meer (willen) doen, dan alleen maar neuken en chagrijnig kijken.:mad:

rplover
30 augustus 2007, 22:49
Ben met haar, op aanraden van Sandra, en nadat ze een praatje met haar had gemaakt, bij mijn vorige bezoekje in YY op de kamer geweest.
Gewoon lieve leuke Meid die nog wel wat moet leren, maar zeker goed haar best deed om het rplover naar zijn zin te maken.
Heb haar dan ook netjes, zoals het hoort, haar centen overhandigd.
Niet terugsturen naar Keulen, maar in Duitsland blijven jij :thefinger
Smaken, sexuele voorkeuren en diensten verschillen nu een maal per beertje.
En maar goed ook...

rplover

Stiffmaster
31 augustus 2007, 12:05
rplover die altijd het positieve van iemand wil zien, zeer belovenswaardig ;) ;)

Ben met haar, op aanraden van Sandra, en nadat ze een praatje met haar had gemaakt, bij mijn vorige bezoekje in YY op de kamer geweest.
Gewoon lieve leuke Meid die nog wel wat moet leren, maar zeker goed haar best deed om het rplover naar zijn zin te maken.
Heb haar dan ook netjes, zoals het hoort, haar centen overhandigd.
Niet terugsturen naar Keulen, maar in Duitsland blijven jij :thefinger
Smaken, sexuele voorkeuren en diensten verschillen nu een maal per beertje.
En maar goed ook...

rplover

Limburger
16 augustus 2008, 03:38
Het was haar eerste dag in PHG en ik heb een prima half uurtje met haar gehad, pzc, nmc en vingeren. Gewoon een prima service.