Volledige versie bekijken : Geile Tijden, Juni 2007
MiniME
1 juni 2007, 07:52
Is er ergens echt een meid a la PARIS HILTON?????????
Dan moet je op bezoek in de gevangenis daar! :D
Alternatief is Paris in GT, maar al een tijd niet meer gesignaleerd daar. Super lijf en kop, en ook dezelfde $#$#@$! attitude en arrogantie, dus........go for it! :p
Ik heb gisteren the good old GT bezocht. Er liepen 2 beeldschone meiden rond die continu bezet waren. Meid 1 was heel mager, donker gebruind, lange zwarte haren, 1m70, smal gezicht met grote ogen en had een kort blauw rokje aan met een witte bh. Kleine cup.
Meid 2 heeft een heel mooie C-cup, zuiders type, donkere lange haren, loopt meestal topless of soms in een soort army bikini,tamelijk breed gebouwd met een klein beetje spek maar nog steeds met super figuur en is een viertal maanden in GT. Gisteren stond ze even poedelnaakt achter de bar voor drank en hield een bierflesje op een bepaald plekje :ranting2:
Weet iemand de namen?
Waarschijnlijk zijn ze beiden begin 20.
MiniME
3 juni 2007, 21:17
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=42095#post42095
..........of was het nu andersom????:teuflisch
Mauriceyep
3 juni 2007, 21:23
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=42095#post42095
..........of was het nu andersom????:teuflisch
We hadden vandaag de taak op ons genomen om Mati rond te leiden in GT, we hebben gezocht ... gezocht .... en nog eens gezocht :D
ilovethaigirls
4 juni 2007, 09:14
Reeds enkele maanden maakten ik en een vriend plannen om ook eens naar GT af te zakken. Vrijdag is het er dan eindelijk van gekomen. Wat volgt is het verhaal van 2 piepkleine ijsbeertjes, die hun eerste stappen in de wereld zetten.
Na ongeveer 2 uurtjes rijden kwamen we eindelijk in Bruggen aan (rond 16 uur). Na vruchteloos door het centrum te hebben gereden hebben we dan maar de weg naar de bouwmarkt gevraagd. De Duitser die ons de weg wees, wist duidelijk wel beter......
Aangekomen ter plekke moesten we dan even zoeken naar het deurbelletje en werden we zeer vriendelijk ontvangen door de thekefrau. Zij gaf ons nog eens de uitleg die we al wisten van dit forum. Ze vroeg ons vriendelijk of we een kastje wilden delen, dat deden we dan maar he. Ondertussen passeerden er reeds enkele kippetjes en werd het al snel duidelijk dat dit een topdag zou worden.
Na omkleden hebben we ons naar het bargedeelte begeven. Wij waren overdonderd door de kwaliteit van de aanwezige dames. Dit hadden wij totaal niet verwacht. Er zaten meer dan 30 dames in de bar en evenveel ijsberen.
Ik had me voorgenomen om eerst de kat uit de boom te kijken en het eerste uur nog geen kamerbezoek te maken maar bij mijn eerste biertje werd mijn aandacht getrokken door een kleine aziatische die aan de deur richting uitgang stond. Een oudere heer hield me aan mijn belofte en kaapte haar vlak voor mijn neus weg.
Dan maar op verkenning naar de tuin, waar we op het terras rustig wat dronken. Plots werd ik langs achter aangevallen door de blonde Cindy. Mijn zinnen stonden echter op die kleine aziatische en ik heb haar dan maar in de armen van mijn vriend gezet. Die was al na enkele minuten zo in de ban van Cindy, dat een kamerbezoek niet lang uitbleef. Ik heb dan kennisgemaakt met enkele ijsberen en me nadien terug naar het bargedeelte begeven.
Na enkele minuten ging mijn "target" met de oudere heer richting kleedkamer. Mijn vriend keerde welvoldaan terug van de kamer. Na zijn euforisch verhaal te hebben aanhoord had ik al spijt dat ik Cindy had doorgestuurd.....
Eindelijk stond de asian beauty terug op haar plaatsje. Deze keer kon niemand mij nog voor zijn. Het bleek de Koreaanse Sofia te zijn. Na een wel zeer kort praatje kwam al dadelijk de sleutelvraag en ben ik met haar naar een van de hutjes getrokken. Ze gaf me daar bijna onmiddellijk een pijpsessie, zoals ik er zelden een heb gehad. Ik heb haar nog enkele malen onderbroken, maar het was me wel duidelijk dat ze voor een FT ging. Gezien het zo hemels goed was, heb ik haar maar laten verderdoen. Daarna nog een zeer gezellige babbel gehad. Ik zal alles wel in een recensie zetten.... Herhalingsgevaar: 200 %
Teruggekomen in de bar was het juist etenstijd: aardappelen met worteltjes en worst. Daar nog even kennis gemaakt met een Duitser, die het duidelijk ook naar zijn zin had. Later zou blijken dat hij me nog van nut zou zijn.
Na weer op kracht te zijn gekomen, hadden we nog wel zin in een tweede ronde. De keuze was erg moeilijk. Mijn oog was gevallen op de Griekse Christina (naam wist ik van een andere ijsbeer) en op een van haar blonde vriendinnetjes (bleek later Griekse (H)Elena), beiden bloedmooi maar er waren nog zeker een vijftal andere mogelijkheden.....
Na nog een biertje aan de bar, gingen we terug op verkenning de tuin in. Daar waren we getuige van wat mogelijk een wereldrecordpoging pijpen kan zijn. Een Turks uitziende dame gaf daar een mede-ijsbeer een sessie van meer dan een uur, zonder ophouden.
Christina en haar vriendinnetjes zaten maar enkele meters van ons. Christina was naar mijn gevoel niet erg geïnteresseerd en ik heb dan maar gekozen voor de Griekse (H)Elena. Een blonde vamp waarbij Brittney Spears in haar beste dagen nog zou verbleken. Man man wat een lijf en wat een mooi gezicht. Mijn tweede keuze bleek ook een voltreffer te zijn. Ik zal hier ook een recensie van maken. Bij de afrekening moest ik 75 euro betalen. Ik kreeg hierbij hulp van mijn Duitse collega. Toen ik 100 euro gaf, vroeg ze "was mach ich damit ?". De Duitser zei al snel "es wird gewachseld!". Ik heb dat dan maar herhaald. Twee kogels afgevuurd door (H)Elena's ogen raakten de Duitser. Ik heb dan toch nog 20 euro teruggehad, ze had geen kleingeld, maar dit vond ik zeker niet erg. Zonder de Duitser had ik ze die 100 euro laten houden. Herhalingsgevaar: 100 %
Mijn vriend had zich ondertussen in de kino gewaagd. Ik had hem de verhalen van dit forum doorgespeeld, hij wist wat er zou volgen. Onmiddellijk werd hij door enkele dames aangeklampt en belandde uiteindelijk bij Alicia. Die gaf hem in de kino een bangelijke pijpsessie. Zijn ogen draaiden nog als hij terug in de bar aankwam.
Na nog enkele biertjes aan de bar keerden we rond 21 uur welvoldaan terug naar huis.
Enige smet op ons bezoek:
De baan richting Bruggen centrum werden we plots opgeschrikt door een bliksemschicht. Jawel enkele ijverige agenten hadden prijs.....
Gelukkig hebben ze ons niet doen stoppen want als ze ons hadden doen blazen was het nog veel erger geweest...... Volgende keer zal ons dit zeker niet meer overkomen.
Ik kan de lyrische verhalen van Gusto en andere vast klanten nu nog beter vatten. GT is als heroine: na de eerste maal ben je al verslaafd.
Sinds vrijdag droom ik elke nacht van (H)Elena.........
Ik ga mijn wandelgedrag grondig herstructureren. Een volgende bezoek aan GT zal (hopelijk) niet lang meer duren. Plannen worden nog deze week gesmeed :).
Herhalingsgevaar: 1000 %
Gustomass
4 juni 2007, 09:36
Reeds enkele maanden maakten ik en een vriend plannen om ook eens naar GT af te zakken. Vrijdag is het er dan eindelijk van gekomen. Wat volgt is het verhaal van 2 piepkleine ijsbeertjes, die hun eerste stappen in de wereld zetten.
...............
Na nog enkele biertjes aan de bar keerden we rond 21 uur welvoldaan terug naar huis.
Enige smet op ons bezoek:
De baan richting Bruggen centrum werden we plots opgeschrikt door een bliksemschicht. Jawel enkele ijverige agenten hadden prijs.....
Gelukkig hebben ze ons niet doen stoppen want als ze ons hadden doen blazen was het nog veel erger geweest...... Volgende keer zal ons dit zeker niet meer overkomen.
Ik kan de lyrische verhalen van Gusto en andere vast klanten nu nog beter vatten. GT is als heroine: na de eerste maal ben je al verslaafd.
Sinds vrijdag droom ik elke nacht van (H)Elena.........
Ik ga mijn wandelgedrag grondig herstructureren. Een volgende bezoek aan GT zal (hopelijk) niet lang meer duren. Plannen worden nog deze week gesmeed :-).
Herhalingsgevaar: 1000 %
Vanaf deze plaats wil Gustomass toch even deze nieuwe GT bezoeker Ilovethaigirls en Forum recensent verwelkomen en een aangename tijd wensen in de club maar ook zeker erna.
Afgelopen donderdag heb ik helaas Christina wel gesproken maar niet gelijk toe willen happen. Even later was ze naar huis. Je moet het ijzer....ja ik weet het wel...Blijkbaar had ze toch nog honger want terug op de vrijdag, dat is heel ongewoon voor deze dame.
Plezier in de Club, nou daar weet je al aardig raad mee zo te lezen, mooi hoe je het beschrijft.
Graag toch nog even een advies aangaande snelheidscontroles en alcoholcontroles op de Duitse wegen. Let asjeblief op en drink niet te veel. Ze zijn daar in Duitsland niet misselijk, of juist wel misselijk misschien.
Zo een controle kan je plezier van de dag en nog vele dagen aardig vergallen.
Bovendien, de dames houden wel van snelheid maar zodra er alcohol in het spel is, zakt hun enthousiastme ook danig. Dat zou jammer zijn want wat is er mooier dan een passievol half uurtje op de kamer.???
Mucho gusto y bienvenudos.
Gustomass
ilovethaigirls
4 juni 2007, 10:26
Gusto,
We waren zeker niet dronken hoor, maar een stuk of 5-6 kan genoeg zijn voor een positieve ademtest, doch dit heeft geenszins enige invloed gehad op de kamer.
Gustomass
4 juni 2007, 10:59
Gusto,
We waren zeker niet dronken hoor, maar een stuk of 5-6 kan genoeg zijn voor een positieve ademtest, doch dit heeft geenszins enige invloed gehad op de kamer.
Zo heb ik t ook zeker niet bedoeld.
Klopt, die echte drinkers en feestvierders daar hebben de dames een hekel aan omdat die de hele dag drinken en plezier maken en niet tot kamerbezoek komen. Daar verdienen ze dus niks aan.
Ik merk zelf dat aantal dames zich beter bij je voelen en gewoon lekkerder willen tongzoenen als je geen alcohol lucht bij je draagt.
Zelf drink ik meestal 2 flesjes bier maximaal als ik vanaf \'s middags al aanwezig ben. Gezien de scherpe grenzen in Duitsland durf ik zelf niet verder te gaan, maar da\'s persoonlijk.
veel plezier, groetjes Gusto
...
Ik merk zelf dat aantal dames zich beter bij je voelen en gewoon lekkerder willen tongzoenen als je geen alcohol lucht bij je draagt.
...
En als je niet rookt heb je bij de niet-rokende dames zeker een streepje voor! Overigens ook wel bij de rokende, ook die kunnen een frisse adem zeker waarderen.
Bierlucht is voor de meeste dames niet prettig, of het er nou 1 is of 10. Ik beperk me meestal tot enkele V+. De dames zullen het niet snel vertellen, zeker de 1e keer niet, maar ze waarderen alcohollucht echt niet.
Aangeschoten/dronken is alleen fijn voor de dames die jou daarmee makkelijker kunnen uitknijpen. Gelukkig zijn daar niet teveel van.
piranha
4 juni 2007, 19:37
Vrijdag 1 juni,
Donderdagavond kon ik de slaap maar niet vatten, morgen was het immers wederom naar GT, en ditmaal met enkele namen van Randy in m'n geheugen. Slechts vier uurtjes kunnen slapen....voelde me eigenlijk een beetje moe, maar goedgeluimd de reis aangevat omstreeks 11 uur 's ochtends om twee uurtjes later wederom in het paradijs te arriveren.
Waar was iedereen? Weinig ijsbeertjes, de dames ook niet zo talrijk, doch deze laasten waren in groten getalen aan het binnensijpelen, zodoende tegen 14 uur toch een 40 tal dames aanwezig. En zoals Ilovethaigirls al aangaf, deze club heeft een héél hoog verslavingsgehalte, een waar oord van verderf en tegelijkertijd het paradijs:freu:
Eerst het gewone ritueel aangevat met een koffietje, broodje gegeten en wat in de tuin gaan liggen. Gewoon heerlijk.
Nou na een uurtje dacht ik bijmezelf, laten we maar eens wat gaan jagen, en nou had ik toch een zekere Magdalena in m'n hoofd waar Randy over geschreven had, maar wie zou dat nu kunnen zijn? Even aan paar ijsbeertjes gevraagd maar die wisten het ook niet, nou dan maar even aan een thekevrouw gevraagd, maar die zei me dat ze er nog niet was en kon niet goed verstaan of ze nou nog zou komen of niet. Geen nood ik had nog andere namen.......toch? Maar wie is nou eigenlijk wie? Ik keek om me heen en zag zoveel moois, ik zou er zeker een 20 tal willen hebben, hier en nu, maar dat gaat natuurlijk niet.
Zat zo eventjes aan de bar, lekker te voyeuren, keek achterom en voelde me plots als een konijn dat in een lichtbak aan het staren was, wat was dit nou....hoe zou ze heten....zou het één van Randy's aanbevelingen zijn? Maar ik kon me ook plots geen namen meer herinneren (wat ook in het gewone dagelijkse leven dikwijls gebeurt, en voor mij tot vaak ongemakkelijke situaties leid, maar ben nou eenmaal niet goed in namen onthouden, en kan toch moeilijk met een briefje in m'n badjas gaan rondlopen), fuck Randy dacht ik bijmezelf hier ga ik voor, maar plots werd ze weggekaapt, shit dit wordt even wachten. Ging even lekker in een zetel hangen en toen kwam haar vriendin (Salome of zoiets) langs en vroeg of ze even naast me mocht komen zitten. Natuurlijk mag dat, kan je toch niet weigeren! Praatje met haar geslagen, beetje plagen, en ja.....of ik niet met haar even wilde stoeien......Nee dat ging nou even niet, want ik had nou net iemand anders op het oog.....Wie dan, wilde ze weten, nou je vriendin, moest ik nou eenmaal bekennen. "Oh maar die kan je later toch nog hebben", jazeker kon dat, maar ik wou toch even bij de zaak blijven, vooraleer m'n krachten te verspillen. Zodoende zei ik tegen haar dat ik terug in de tuin ging liggen, en vroeg haar of ze zo lief zou willen zijn haar vriendinnetje te sturen als die terugkwam. No problemo, mi amor was het antwoord.
Een klein half uurtje later kwam ze dan de tuin ingeslopen, de perfekte öptik-fick:roll: . Dit ging wederom slecht aflopen, maar hardleers en onverbeterlijk zette ik toch door. Nou het bleek de Colombiaanse Diana te zijn, had ik hier nou al eens iets over gelezen, dacht het wel, maar of het nou goed of slecht was wist ik niet meer. Maar het begon toch heerlijk rustig, lekker zo'n kwartiertje met haar in de tuin liggen keuvelen en dan op weg naar de kamer...... of naar "disaster"? Nou ik-kon-dit-nou-toch-niet-echt slecht noemen, lekker lang zacht gepijpt, 69'tje erboven op, beetje rimmen (ik dan) en daarna verschillende standjes doorgenomen. zeker geen tijger in bed, en zoals in haar recensie geschreven misschien inderdaat iets onder het gemiddelde, maar ik ga haar toch niet helemaal afschrijven. Ik vond het een bijzondere sympathieke meid, ook nog leuke babbel mee gehad (komen we inderdaad niet voor, maar toch...) die daarna toch nog enkele malen lekker kwam knuffelen en een klein praatje slaan. Laat me zeggen, herhalingsgevaar 50% ergens in een verre toekomst.
Ook ik daarna m'n worteltjes, worstjes en aardappeltjes braafjes opgegeten en ook die wonderlijk pijpmarathon mogen aanschouwen. Wel,wel,wel, die wou ik nou toch ook eens aan mijn staartje zo zien tekeergaan, doch zo dachten er waarschijnlijk nog vele andere ook over en telkens werd ze in een mum van tijd weggekaapt. Toen werd het langzamerhand later en het aantal ijsbeertjes nam gestaag toe, de dames werden schaarser. Toen liet ik m'n oog vallen op een mooie zéér slanke dame met bijzonder lang zwart haar, en het mooiste kontje van GT, maar ook dit feestje ging niet door, ze verdween recht voor m'n neus met een andere beer, en heb haar daarna niet meer gezien. Ik begon toen een beetje moe te worden, en het werd me ook een beetje te druk, dus na enig overleg met mezelf toch maar de terugweg aangevat. Het was niet makkelijk dit kleine paradijs te verlaten, maar er is altijd een tijd van komen en gaan. But soon, we'll meet again.
Toch moet ik aangeven dat dit tot hiertoe voor mij één van de mooiste plekjes op aarde is. Nog nooit zoveel mooie meiden bij elkaar gezien. Een beetje nadeel vind ik wel dat er snel achter de sleutel wordt gevraagd, het moet blijkbaar allemaal wel wat snel gaan. Maar tja, ieder voordeel heeft z'n nadeel;)
Heb ik nou eigenlijk al wat geleerd na deze twee keren? Ja, hoor....maar ik ben bijzonder hardleers wat de optik dames betreft en geloof me vrij er staan er nog héél wat op m'n lijstje. Misschien heb ik ooit het geluk om eens één van de echt ervaren beren daar op het lijf te lopen die me het pad naar de verlichten wijzen. Maar aan de ander kant; en Bouwdewijn de Groot heeft dit in één van z'n liedjes ooit mooi verwoordt : "Ze kunnen me tenslotte ook niet dwingen groot te worden zonder diep berouw en spijt."
Gegroet
...
fuck Randy dacht ik bijmezelf
...
Als je een mooie dame bent, geen bezwaar, anders: :thefinger
Mooi verhaal Piranha, het deed me denken toen ik de eerste keer in GT was, al die mooie vrouwen, wie moest ik in vredesnaam kiezen? :confused: Ook ik had me ingelezen, maar de meeste was ik ook vergeten toen ik GT binnenstapte...
...
Misschien heb ik ooit het geluk om eens één van de echt ervaren beren daar op het lijf te lopen die me het pad naar de verlichten wijzen.
...
Kijk eens op de Agenda (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4751) :D De ervaren beren kunnen je waarschuwen voor misstappen, en je tips geven voor dames waar je misschien in eerste instantie niet aan zou denken, maar voor de rest: you're on your own. Maar zo te lezen gaat dat met jou best goed komen. Tot ziens! :wink:
Ikkuh was vrijdag jl. in Gt echt waar :eek: :D! Wou er eerst maar het zwijgen toe doen maar hier toch maar een kort verslagje ;).
Trad binnen om 18u22m was bang dat ik de "hond in de pot zou vinden" maar dat viel gelukkig mee. Trof niet toevallig Jansen aan die iets eerder was gearriveerd.
Eten was zo zo, mini worteltjes, droog gekookte aardappels en 2 worstjes.
Voor een vrijdagavond vond ik het eigenlijk vrij rustig kwa IJsbeertjes, behalve Jansen ook geen enkele mij bekende Forum Ijsbeer.
Line up der dames optisch wel OK, aantal was niets mis mee, voldoende keus zeker omdat het wat rustig was.
Was van plan met Jennifer Duitse dame de kamer op te gaan (loopt in FKK stijl rond en heeft een natuurlijk E/D cup) maar na een praatje toen bleek dat ze Duits was en ook niet zo vriendelijk was, daar toch maar van af gezien.
Keuze zat kwa dames, maar ja ik belande toen Andrea (ex-PHG) me had gespot met haar op de kamer. Sessie was wel OK niet top, leukste was het na-roddelen wat nog al lang duurde, had ze geen probleem mee ;).
Ik ben nog niet zo vaak geweest in Gt maar de blonde dame bij de receptie vraagt me altijd wel met een knip-oog of ik mijn auto wel correct heb geparkeerd, zeer attent :D.
Jammer dat er zo weinig mij bekende IJsbeertjes waren, maar was weer leuk eens in die andere bekende club in NRW te komen.
Op tijd weer vertrokken, de volgende dag vond er namelijk een last-minute visit plaats aan een club die iets verder op ligt :p! Was ook leuk :p ;)!
:wink: :wink:
Big30
Jansen
4 juni 2007, 23:24
Voor een vrijdagavond vond ik het eigenlijk vrij rustig kwa IJsbeertjes, behalve Jansen ook geen enkele mij bekende Forum Ijsbeer.
Jammer dat er zo weinig mij bekende IJsbeertjes waren, maar was weer leuk eens in die andere bekende club in NRW te komen.
Big30
Had je aan mij niet genoeg :eek: :eek:
Had je aan mij niet genoeg :eek: :eek:
Ik had nog moeten vermelden dat ik de hele avond zowel in de bar als in de tuin veel en gezellig met Jansen heb gekeuveld en gekletst :D!
Maar ja viel me gewoon op vrijdag avond in Gt en maar 2 Forum IJsbeertjes, ik had meer bekenden verwacht als ik eerlijk ben ;)!
Gustomass
5 juni 2007, 01:22
De ene Golden Time dag is de andere niet.
Je hebt van die bezoeken, dan kost het even tijd voordat je zegt, ja , da\'s nou waar ik voor gekomen ben.
De boog kan niet altijd gespannen staan, daarom kan een 9 uur durend bezoek niet 9 uur continu super fun zijn.
Vrijdag 25 mei, inmiddels zo\'n dag of 10 geleden, was een superGolden Time dag.
Hij begon wat moeizaam, het werk wilde niet zo snel klaar geraken als Gusto het wilde maar OK. Met de vooruitzichten op weer een GT bezoek, het zou het 105de worden, was het plezierig werken.
Dit bezoek begon eigenlijk al op Ijsbereneiland, in het verre noorden. Daar vroeg 2horny4u me al op maandag wat ik op vrijdag van plan was en wel bijna 3 uur vliegen van me vandaag. Gedurende de volgende dagen enig smsverkeer gehad en de GoldenTimeFriday begon steeds vastere vormen aan te nemen. Toch moet je alles goed waarderen en afwachten wat \'t wordt.
2horny4u was al eerder aangemeerd in The Garden of Eden. Him lucky man, I can please him, moet Laura gedacht hebben. Blijkbaar hebben deze 2 zich niet verveeld en viel het wachten op mijn aankomst wel mee.
2Horny4u had me al verwittigd dat Mariann van de partij was, en dan natuurlijk ook Bettina, maar 2hrony4u ze komen toch echt uit Hongarije en niet uit Roemenie. Laura, die wel.
Mariann heeft \"netjes\"op me gewacht...
Hij smsste me ook nog even door dat een andere dame ook weer gesignaleerd was. Shit, had ik die sms zelf maar gemaakt want de afgelopen 2 bezoeken was er iets in me dat haar weer terug zag komen van vakantie. \"Je raad nooit wie er ook is; Sam.ra\". Nou was Gusto in gedachten al aardig op dreef met zijn lady of the day, namelijk Mariann, maar deze rebus kon ie nog wel oplossen. Bij binnenkomst in de bar een drankje genomen, alvast een blik in de zonovergoten GT tuin geworpen, en in het volle tegenlicht was inderdaad, het eerste meisje buiten op terras, inderdaad, Samira. De mixed feelings vielen best wel mee en ik heb haar gewoon welkom terug gewenst. Tijdens mijn eerste kusje werd er vanuit de tuin al geroepen en gezwaaid, door 2horny4u, Boedhha en Caligula. Toen zij uitgeroepen waren zag Gusto nog juist een dame vriendelijk zwaaien....
Dit was nu eens een Golden Time dag die vanaf de eerste seconde gewoon lóóópt, die gewoon loopt als een tiet, zoals we dat in onze contreien plachten te zeggen.
Dit zwaaiende handje maakte Gusto\'s verwelkoming aan Samira gewoon ultra kort, hij stoof naar de ligbedden net achter de tuintent, ruim halverwege the garden of eden. Hij stoof daarbij 3 genoemde en zeer gewaardeerde collegaijsberen heel onvriendelijk voorbij om zich lekker in de armen en op het lichaam van zijn Mariann te storten. Wij zullen het er niet over eens worden wie het blijste was.
Liggend met, bij en op Mariann heeft Gusto de andere gelukkige ijsberen gegroet. Boeddha lachte genoegzaam maar ik zag hem maar half, omdat Grace de eyecatcher was, niet echt omplezierig om te zien, Boedhha kan ik nog vaak genoeg zien. Caligula en 2horny4u hadden iets meer bezigheid. Niet geheel duidelijk was het hen, maar ook Laura waar ze nu bij hoorde, bij wilde zijn, waar ze paste , nee het was wat rommelig. Direct barsten de verhalen los over wat er was gebeurd, juist voor mijn aankomst. Blijkbaar hadden meerdere dames aan mijn arme clubmaat 2horny4u liggen trekken, wat een brutaliteit zeg. Waar zijn de waarden en normen, zijn dát nu GT normen en gewoonten. Ja, klaarblijkelijk, gelukkig maar.
Ook kan Laura een ijsbeer heel goed eigenhandig aan, heeft ze geen hulp bij nodig,als er maar een glas met ijsklontjes onder handbereik is. In een onbewaakt moment, blijkbaar was Gusto toch los gekomen van zijn Mariann, had Laura even, ja even maar, genoeg van mijn beide buurberen en meende ze zich te kunnen vergrijpen aan Gusto....maar. ...En dat kón ze , ga je gang meisje, het zonnetje schijnt, wat naughtly ladies, what more could a man wish. Dus zat ze plotseling bij me en binnen 5 seconden was Gusto ook op de hoogte van het ijsklontjes geheim. Dat bleek een klein, verborgen geheim te zijn. Klein omdat ze gewoon smelten, die ijsklontjes, verborgen, tja, als je bij Laura bent en jij maakt geen aanstalten, tja dan neemt zij het heft in handen en verstopt ze haar ijsklontjes gewoon in jouw warmste en op dat moment goed toegankelijke plekje. Hoe iets wat steeds verder wegsmelt je een anale ervaring kan geven die toch wel apart is. Heerlijk gewoon, maar je doet uiteraard of het weet ik niet wat is, koud, auuw, onzedig, dat kan toch niet,....maar onderd\'r tussen, gewoon lekker genieten.
Daarna weer lekker tegen Mariann gaan liggen. Bettina was intussen aan de wandel gegaan en konden wij ons tegoed doen aan en op een tweepersoonsligbedje zo heerlijk uit de wind en heerlijk in een werkelijk stralend zonnetje. Sjonge jonge, wat een genot.
Liggen daar 4 ijsberen zich te goed te doen aan ...3 dames.... Toch ontbrak er iets. Een ijsbeer zonder. Gusto had Mariann haar BH al eens aangedaan, niet omdat ie dat zo leuk vond, nee, dan zou zij hemtenminste niet weer aandoen. Wie sterk is( ahum) kan toch slim zijn. ..
Hilariteit bij Mariann mi amor del dia... Da klinkt iets zoals het menu van de dag, de soep van de dag...en eigenlijk was ze dat ook.
Bleven Boeddha over , maar hij was rustig aan het genieten van zijn goedlachse maar rustige Grace. Caligula en 2horny4u zorgen om beurten voor opvang van Laura. Blijkbaar had dit een wat ongewone invloed op één onzer...... Laura had het al vroeg op de middag warm gekregen en zou er geen bezwaar tegen hebben als GT á la minute een FKK club zou worden. Om de \"sleur\" bestaande uit gewoon lekker met een aantal dames, mooie, lieve, die lekker meedoen , in een heerlijk zonnetje te genieten in The Garden of Eden. Blijkbaar steeg het warme zonnetje naar het hoofd van Caligula. Als er een andere drijfveer in het spel was, wil Gusto het even niet weten. Hij nam de lingerie van Laura tot zich, beginnend bij het aanpassen van haar slipje...Klein was dat niet maar toch véél te klein om Calligula\'s gereedschap uit het zicht te houden.
Maar toen ie haar topje ook nog aandeed was Gusto even de weg kwijt, wat ie daar nu weer mee wilde afdekken, onderstoppen. Maar, hilarisch was het, en lachen dat we met z\'n allen hebben gedaan. Jammergenoeg werkte kamera 4 niet anders hadden we jullie een filmpje kunnen tonen vaneen aantal Duitsers die 10 tot 15 meter verderop meenden rustig te kunnen genieten van het zonnetje. Die Verückte Holländer, moeten ze gdacht en misschien wel geroepen hebben. Wir nichts hören heute...gar nichts.
Uiteindelijk de lingerie weer aan de rechtmatige eigenaresse gegeven.
Intussen kon Gustomass ongemerkt genieten van zijn Mariann en ook zij was van zins om eens lekker verliefd de stretcher te beliggen.En aldus geschiedde. Het was heel mooi en Mariann nam weer alle tijd voor Gusto ..en Gusto nam weer alle tijd voor haar.... Porque no???
Mariann loopt en ligt al een tijdje mee in deze business, is midden dertig dus weet wat ze allemaal los kan maken bij ons gevoelige beertjes.
Machen wit viel schönes, aber eins muss sehr klar sein. \"Ich mag kein gebrochenes Hertz oder ebenfalls 2 gebrochene Hertzen\" Die boodschap was duidelijk en kon ons beiden enkel behoeden voor probleempjes.
Intussen mijn biertje , amper half op op haar verzoek laten vervangen door een, inderdaad Veltins Lemon.... Dat doet geen afbreuk aan het plezier.
Want kussen dat wilden we...
Ondanks haar terechte opmerking of misschien wel dankzij, daar denk ik nog wel eens over na, hebben we heel veel plezier gehad. Op gegeven moment even lekker opwarmen in de pool, dus met marinann aan één en Bettina aan mijn andere zijde vanuit de tuin naar voren. Velen konden al niet geloven dat ik een trio had ondergaan, uh overleefd.
Na wat heen en weer, een plek gezocht om mijn Fridaylady een heerlijke massage te geven. Onze boot was sort of bezet, althans de ijsbeer die erbij stond maakte geen aanstalten om te moven. Dan maar weer naar een kamer , of de tent bij de sauna... Nee toch weer terug naar de tent in de tuin, die net was vrijgekomen.
Daar haar een heerlijke massage gegeven. Het was een beetje frisjes, wat koud. Had genoeg handdoeken om haar af te dekken. Daarna konden we het niet meer houden en begonnen we aan de eerste cursus voor massage voor gevorderden. Er werd al van alles gemasseerd wat normaal zeker niet op het programma staat. Toch maar na 5 minuten gebten om eerst te mogen gaan douchen, dat kón, maar met flinke tegenzin. Ze wilde nu verder, nu was ze heet.
Een beetje teasen mag dus zijn we tesamen naar de bar gelopen en hebben ons bij de sauna heerlijk samen gedouched. Heerlijk,, alsof je met je vriendin op stap, uh naar de sauna bent.
Daarna weer naar ons tentje dat gelukkig nog vrij was. Ga je voor de tweede keer Gusto, werd er al geroepen, maar Gusto houd van gespreid genieten, gespreid energie erin stoppen, dus neem je je tijd en die van Marinann erbij.
Nu een heerlijke sessie gehad in het tentje. Ik moet toegeven, volgende keer toch direct de massage langzaam, ene beetje sneaky laten overgaan in een vrijpartij geeeft misschien net even dat beetje meer. Hoor mij, verwende beer eens zeiken, heb je een heerlijk uur sex gehad, meen je nog opmerkingen te moeten ,maken, dus ik hou het hier maar bij.
Inmiddels was Gusto een uurtje of 4 binnen en na de vrijpartij lekker opwarmen inde pool.
Uiteindleijk Mariann kort na de pizza toch moeten loslaten want Bettina wilde ook gaan.
toch een heerlijke al met al 6 uur durende encounter met Mi Amor Mariann mogen hebben.
D\'r zijn van die dagen dan lóópt het gewoon.
De rest van de film is na 10 dagen een beetje weggeraakt, da krijg je als je niet direct aan het schrijven gaat, maar ok.
Al met al een heelrijke dag mogen meemaken, er zijnonder het zonneke nog meer leuke dingen gebeurd, maar eerlijk is eerlijk het meeste heb ik enkel gehoord en soms zelfs dát niet eens.
Mariann, heel erg bedankt voor alles, voor je \"liefde\"voor je daar zijn, voor die heerlijke uren die we samen mogen hebben.
Tis lekker ontspannend inspannen met jou en da\'s gewoon geweldig. ik weet dat jij je ook 110 % op je gemak bij me voelt dus we hebben samen genoten van elkaar en alles eromheen.
Morgeneen weekje terug naar Hongarije, meisje , doe het voorzichtig aan , rij rustig en kom gezond weer terug.
tot over een week of zo..
Groetjes van Gustomass.
De Cock
5 juni 2007, 01:34
PRACHTIG, PRACHTIG
Zo kom ik nooit van mijn verslaving af :teuflisch.
Maar beste Gustomassssssssssssss
Ik ben sprakeloos.
Groeten,
De Cock.
Willem2
5 juni 2007, 09:15
Marian(n) zus, Marian zo ...............WTF is Marian :rolleyes: ;) .........waar is haar paspoort............maten, gegevens etc................met vriendelijke groet W2 :wink:
Dickydik
5 juni 2007, 11:31
@Gustomass
Mooi verhaal weer Gusto, ik mocht er deels getuige van zijn.....
Helaas moest ik onverwacht afhaken maar dat het heel gezellig was in de tuin heb ik nog meegekregen.....
next time more....
Gustomass
5 juni 2007, 12:31
Marian(n) zus, Marian zo ...............WTF is Marian :rolleyes: ;) .........waar is haar paspoort............maten, gegevens etc................met vriendelijke groet W2 :wink:
Hoi Willem,
ja je hebt gelijk of deels althans. Deze dame is begonnen in GT, kort naar Van Goch en weer terug in GT. Om nu te voorkomen dat ik je gek zou maken heb ik je niet gevraagd om haar draadje te verhuizen.
Nu amg het wel wat mij betreft maar ik sta er niet voor in dat ze tzt weer elders opduikt.....
Staat onder Van Goch als Mariana(donkerharige Hongaarse)
Hopleijk is dat voldoende.
Groetjes Gusto mass de Mariann...
Gustomass
5 juni 2007, 12:35
@Gustomass
Mooi verhaal weer Gusto, ik mocht er deels getuige van zijn.....
Helaas moest ik onverwacht afhaken maar dat het heel gezellig was in de tuin heb ik nog meegekregen.....
next time more....
Ja Dickydik, nu je het zegt.
Ben je helemaal vergeten en ben me ervan bewust dat onze contacten in die korte tijd dat we er samen waren ook maar heel beperkt en een beetje hapsnap waren... Hiervoor zijn de betreffende heerlijke dames geheel verantwoordelijk gehouden kunnen worden. Hopelijk heb jij om diezelfde rede een volgende keer ook heel weinig tijd voor mij, dan zit het wel goed.
Gustomass
The Joker
7 juni 2007, 17:37
Weet iemand of de BBQ al uit het vet gehaald is in Brüggen?
Jack42
8 juni 2007, 01:28
Neen, kost blijkbaar teveel geld. :nee:
Neen, kost blijkbaar teveel geld. :nee:
Gisteren was er in GT weer geen BBQ. Later hoorde ik van een ijsbeer dat hij had gehoord dat het vlees te duur was geworden: De prijs was € 2;= per kilo gestegen.
In andere gesprekken hoorde ik weer dat er per dag gemiddeld 350 ijsberen langs komen, oftewel € 17.500;= omzet per dag, oftewel € 122.500;= per week, oftewel meer dan € 5;= mln. omzet per jaar. Als tegenprestatie mag je in een redelijke accomodatie vertoeven met (een paar) gratis drankjes (met bediening) onder bescherming van enkele spierbundels.
Een goede ondernemer houdt altijd zijn kosten in de gaten, ondanks ogenschijnlijk hoge omzet (en wellicht dus hoge winst). Maar je kunt ook overdrijven.
De prijs van het andere vlees in GT is sinds de opening van GT in 2004 stabiel. Daar heeft de inflatie geen vat op.
Sphinx
8 juni 2007, 11:02
Ik zou het niet weten, want ik spoelde gisteravond na een dagje raceauto's kijken onverwacht aan in Samya. Daar was wel een BBQ aangeslingerd. Bericht volgt nog zodra ik wat meer tijd heb
The Joker
8 juni 2007, 11:46
Tsja, als de GT geen BBQ meer heeft van de zomer sparen ze vermoedelijk 50 cent uit per bezoeker die dagen.
Ze vergeten alleen dat ze ook x keer 50 euro mislopen omdat ik het normale voer daar niet binnen te houden vind en dus naar een andere saunaclub ga.....
:ranting2:
Flurkman
8 juni 2007, 13:24
Ik heb nog nooit gegeten in een saunaclub, tenzij een enkele keer eens wat groenten of zo. Ik begrijp echter niet hoe het mogelijk is: lekker eten klaarmaken is niet moeilijk, en hoeft ook helemaal niet duur te zijn... Ik spreek uit mijn ervaring als hobby-kok. Voor een aantal gratis beurten ben ik bereid om GT eens wat tekst en uitleg te gaan geven...
Pelpinda
8 juni 2007, 16:04
Als je lekker wilt eten ga je toch gewoon naar restaurant?
little diablo
8 juni 2007, 17:47
tja het was voor mij een kort bezoek afgelopen donderdag. Om 13u gearriveerd en 0m 17u weer the house verlaten i.v.m prive omstandigheden;) Maar de beren die al vroeg in the house waren de keizer, Boedha, 2horny4you,Gustomass,Jack42,Rex, Traveller en zijn maat,Fc brüggen,Phanta, en natuurlijk Jasmi:freu: hebben van de taart gesnoept de overige taarten bij de thekefrauen gebracht voor de wat latere beren:freu: Ondanks de hitte in de tuin en de korte party toch:freu: Volgend jaar een lange herhaling.
Thanks saluti L Diablo
Deze week dacht ik op donderdagochtend wat ik eens zou gaan doen op deze oh zo zonnige dag. “Wat dacht je van werken?” zei mijn baas. “Werken?” dacht ik. Leest die man geen internet. Weet hij dan niet dat Little Diablo zijn verjaardag in GT viert. Weet niemand dan meer iets?
“Werken is prioriteiten stellen.” zei ik. En doordat ik mijn prioriteiten goed stelde arriveerde ik na een voorspoedige heenreis om 15.30u. in GT. De enige teleurstelling die ik moest verwerken was de afmelding van Randy. En zo kon het zijn dat ik zonder begeleiding bij GT aan kwam. Hoe onverantwoord kun je zijn.
Er waren veel auto’s. Ik parkeerde mijn auto bij de bouwmarkt en ik liep naar de ingang (met gezwinde spoed). Bij de ingang kwam ik echter niet. Ik werd tegen gehouden door een auto, waarin een jongenman zat en een jongendame. De jongen zag er redelijk ruig uit en de dame kon (in mijn subjectief gekleurde belevingswereld) zo in GT terecht. Ze vroegen: “Woh ist die freimarkt?” Ik wist bij god niet wat ze bedoelden, maar zoals reeds gezegd veronderstelde ik dat ze in GT moesten zijn. En daar bracht ik ze naar toe. Dat bleek niet geheel de bedoeling te zijn, gezien de paniekerige reactie van de dame. Ondertussen hadden zij ook in de gaten dat ik geen Duitser was. “Nein, nein, nur spatzieren.” zeiden ze. Spatzieren vertaalde ik als wandelen, maar dan wel als het wandelen dat ik ging doen. Even dacht ik dat ze mij voor de gek aan het houden waren. Iets wat zij waarschijnlijk ook van mij dachten. Toen het eenmaal tot mij doordrong dat niet alle mensen bij wandelen denken dat je naar de hoeren gaat, besloot ik hen naar een wandelroute te sturen. Letterlijk het bos in.
Nu mijn hinderis was geslecht kon ik naar de ingang lopen. Ik had al genoeg tijd verloren. Samen met een arabisch uitziende man en een aziaat liep ik richting GT. Voor ons ging net een dame GT in en hield de deur open. De thekefrau gebaarde echter dat ze snel de deur dicht moest doen, en dat deed ze ook. “Shit” dacht ik, “het zal toch niet te druk zijn?” Ik keek achterom en zag de arabier (met zonnenbril) en de aziaat en ik vreesde dat wij werden geweerd als gevolg van enige vorm van discriminatie. Als ik al niet tegen disciminatie was, dan was ik het toen zeker. Tot mijn verbazing werd ik echter gewoon binnen gelaten. Wellicht flauw en laf, maar ik liet niets merken van mijn afkeer tegen discriminatie. Tegen de arabische man werd gesnauwd dat hij zijn zonnenbril moest af doen, wat hij ook deed. Het hielp echter niet. Hij moest vertrekken. Twee spierbundels waren reeds bij de ingang gearriveerd om het “verzoek” van de thekefrau kracht bij te zetten. Ik stond aan de balie en vroeg mij af of dit nu een vorm van rassendiscriminatie was of een rechtlijnig toegangsbeleid. Tijdens al dit mijmeren keek ik naast mij en zag de aziaat die schijnbaar wel was binnen gelaten. Als er al sprake van rassen discriminatie was, dan was er zeker geen sprake van consequente rassen discriminatie.
Eindelijk was ik weer eens in het land der ijsberen. Bij de ingang van de kleedkamer liep ik tegen het lijfje van Lin. Ik kreeg mijn gebruikelijke zoenen. Ze keek mij eens goed aan en zei: “Du bist abgenommen.” Ik vertaalde het maar als dat ik zou zijn afgevallen. Mijn weegschaal was het nog niet opgevallen. Ik antwoordde echter: “stimmt,jetz binn ich genau wie Hercules.” Lin keek mij verbaast aan. Met haar klassieke talen kennis zal Hercules zeker geen onbekende voor haar zijn, maar de combinatie met mijn persoon was schijnbaar iets minder logisch.
Snel mijn kopje koffie en hup naar buiten. Ik wrong mij door de mensenmassa bij de deur, waarbij diverse handen, diverse lichaamsdelen beroerden. Ik liep het grasveld op waarbij ik Rex en Gustomass op het verhoogde terras in het oog kreeg. Aan mijn rechterkant begon ook Caligula te zwaaien. “Kom eens hier.” riep hij en het klonk niet als een verzoek. Als ervaren GT-ganger weet ik ondertussen dat je dringende verzoeken beter gewoon kunt opvolgen, ook al komen ze van een man. Het werd even bijpraten, want zoals zoveel ijsberen, had ik Caligula al een tijdje niet gezien. Toen ik op een ligbed ging zitten zag ik Boedha op de massagetafel liggen. Het zag er pijnlijk uit.
Zowel Caligula als ik hadden veel te vertellen. Je maakt nog eens wat mee. Op een gegeven moment zakte het niveau van het gesprek echter drastisch. “Iedereen heeft wel een tik.” zei Caligula. “Ik ook?” vroeg ik. “Jij ook.” was het teleurstelende antwoord. Het werd tijd mij onder de dames te begeven.
Er liepen op het eerste gezicht niet veel toppertjes rond. Toch zag ik een paar leuke nieuwe dames. Ik had mij echter voor genomen geen kamerbezoek af te leggen. Noem het een soort weddenschap. Geen kamerbezoek, wil natuurlijk niet zeggen dat je niet met de dames kunt praten. Summer (slechte bui), Lin, Gulcan en nog een stuk of 3 dames waarvan ik de naam al weer kwijt ben waren mijn gesprekspartners. Na al die gesprekken bleek ik een heuse bemiddelaar in auto’s en onroerend goed te zijn geworden. Ik krijg het nog druk.
Ondertussen doken ook meer ijsberen op, al dan niet bekend van internet. Janssen, Traveller en Jack42 nog de hand geschud, alsmede voor mij onbekende ijsberen. Diverse onderwerpen passeerden de revue. Een onderwerp dat vroeg of laat een keer ter sprake moest komen was Viagra. De snelheid van werking viel enkelen tegen. Op de vraag hoe je kon zien of de pil werkte, antwoordde ik: “Of je wordt zo geil als een ijsbeer, of je stort neer.” Ik geloof niet dat dit het antwoord was dat iemand wilde horen, maar het bracht het gespreksonderwerp wel op het aantal (bijna) doden in GT. In het paradijs gebeuren schijnbaar soms schokkende dingen, maar de show must go on. Iemand stort neer, wordt via een zij-ingang weggedragen en iedereen is het vooral binnen 5 minuten vergeten. Ik moet er niet aan denken.
Later kwam het onderwerp verliefdheid ter sprake. Van viagra naar de dood en weer naar verliefdheid. Zie daar, het gemiddelde gesprek van een ijsbeer. Een ijsbeer vertelde mij dat hij ooit in een sauna club was gekomen en een man had ontmoet, die elke dag voor zijn liefje kwam. De dame kleedde hem niet alleen letterlijk uit, maar ook financieel. Zodra ze maar even naar een man keek, was de ijsbeer in kwestie er bij, en hup naar de kamer. Ondertussen was hij zijn baan kwijt en bijna zijn huis. De ijsbeer die dit verhaal vertelde, zei: “Wij zijn intelligent genoeg. Dat gebeurd ons nooit. Wij stinken daar niet in. Verliefdheid in een club. Dream on.” Ik keek maar een beetje naar mijn tenen. Dat was geen smakelijk uitzicht, maar nog altijd beter dan in de ogen van die ijsbeer te kijken en te reageren op zijn stelling. Gelukkig reageerde Jack42 wel. Hij kon zich wel indenken dat zoiets kon gebeuren. Ook ik kan mij dat indenken. Het kan haast geen toeval zijn geweest dat Braziliaanse Linda het veld toen betrad. Ze liep op mij af en gaf mij enkele zoenen. “Du siehst schon aus.” zei ik in een charmante opleving. Linda en ik zijn nog nooit kamer genoten geweest en zullen dat ook nooit worden. Ik liep mee met Linda, verder de tuin in, om bij te praten. Er was veel te vertellen. Ik had niet in de gaten dat Marina uit Cuba vlak bij ons zat en ineens iets in het Spaans riep. Linda vertaalde aan mij dat ze wel een heel mooi sprookje aan het vertellen moest zijn, gezien mijn aandachtige luisteren. Dat wilde Marina natuurlijk wel weten hoe je een man zo aan je kon kluisteren. Maar ook Linda moest werken en zoals gezegd niet met mij.
Ondanks mijn belofte geen sex te hebben ging ik wel wat rondjes lopen. Ijsberen blijven gewoonte-dieren. Het was een ietswat matte stemming. De ijsberen vonden het te warm en de dames geloofden het allemaal wel. Ineens stond ze voor mij. Een aziatische dame. Totaal onbekend voor mij. Mijn mede-ijsberen waren allemaal van mening (zonder haar gezien te hebben) dat ze haar wel kenden, maar dat leek mij onwaarschijnlijk. Een schitterende verschijning was het. Het was Bessery (?) uit de Filipijnen. Voor ik het wist zaten wij op de bank en praatten honderd uit, alsof wij elkaar al jaren kenden. Ze bleek pas een week in GT te werken en helaas alleen op vrije dagen beschikbaar te zijn. Op gewone dagen had ze een normaal baantje. Ik vroeg of het haar beviel in GT. Uiteraard was GT een hele leuke club. Maar wij weten beter. Van diverse dames heb ik ondertussen al begrepen dat GT als bijnaam onder de dames “De Jungle” heeft en dat is niet om de natuurschoon te benadrukken. Maar mijn Filipijnse vriendin liet daar niets van merken. Wij zaten daar zo best op ons gemak toen ik vroeg: “Sind hier viele schone manner fur dich?” Een beetje dromerig keek ze de bar in en zei zachtjes: “nein” Ik lachte en zij schrok en herstelde zich. Natuurlijk waren er veel schone manner en ik was er een van. Wie ben ik om haar tegen te spreken. Waarschijnlijk waren het niet velen die ons gesprek zijn opgevallen, maar toch genoeg. Want een Brazialaans sms-je alameerde iemand die de volgende dag verhaal kwam halen waar ik die donderdag (“Did have to work al lot yesterdag?”) was en waarom dat met een Filipijnse was. Mijn antwoord dat ik niet naar de kamer was gegaan (“It was too hot”) maakte geen indruk. “Ohhhhhh, don’t say that, I don’t believe you. I do not care.”
Jack42 vertelde mij dat hij de kamer met ik meen Issabelle (Duits, knap slank en blond) had gedeeld. Het was naar te volle tevredenheid gegaan. Ik had haar ook wel eens op eht oog, maar ik vond haar iets te actief, iets te direct, iets te knap. Dat zou nooit goed kunnen gaan. Hoe ongelijk had ik (wederom) weer. Rex maakte ons deelgenoot dat zijn dame (knap, blond, grote borsten, maar haar naam ben ik kwijt) uit het voormalige yoegoslavie ook een succes was, al waren daar wel een paar kamersessies voor nodig geweest. Nu ging ze voluit, ook met zoenen. Het is maar dat wij het weten.
Ondertussen was ook een andere ijsbeer, die ik regelmatig in GT tref, binnen gekomen. Wij beiden spraken een nieuwe jonge chinese dame aan. Ze heet Meggy en komt uit Shanghai. “Ein echter chinesische nahme.” zei ik. Ik mocht ook haar chinese naam horen en die zei ze ook. Nu ben ik al niet goed in namen, maar voor ze klaar was met het uitspreken van haar naam, was ik al vergeten waarmee ze begon. Net als zij, want er moest worden gefickt. Op dat aanbod ging mijn mede-ijsbeer in. En naar tevredenheid bleek later. Zijn oordeel luidde: zeer goed, jong, speels, gewillig, net in het vak, geniet zelf ook en laat zich gaan. “Zeker geen profi.” eindigde hij zijn oordeel. Alsof je iets anders zou mogen verwachten in GT. Ze zal zeker nog nader kennis met mij maken, maar echt knap is ze niet.
Ondertussen waren ook GT-Juncky, Sonny en Snelle Henkie gearriveerd. Little Diablo liet op zich wachten. Wellicht dat wij al aan de taart kunnen beginnen dacht ik nog. Immers: hoe minder zielen, hoe meer taart. Ik had aan het begin van de middag wel taart bij de bar gezien. Die was echter nu verdwenen, Schijnbaar was al iemand mij voor geweest met dezelfde gedachte. De taarten hadden ook veel interesse en een thekefrau wilde graag weten waar ze die moest kopen. Nog nooit zal Caligula zich zo welkom hebben gevoeld als donderdag toen de thekefrau aan hem bleef vragen wanneer hij a.u.b wilde komen, als het maar voor maandag was.
Ik zag Lin zitten en besloot haar in kennis te stellen van haar chinese concurrente. Dat wist ze natuurlijk al. Wij lagen wat onschuldig tegen elkaar aan, toen Lin mij ineens een natte tongzoen gaf en haar hand tussen mijn benen hield. Ze klom op mij en beet in mijn oren. Ondertussen giechelde ze. Ik probeerde te vluchten en riep: “Lin, ich habe angst fur dich.” Lachend liep Lin achter mij aan en dan blijken die kleine beentjes toch verdraait hard te gaan. Waar is de beveiliging als je ze nodig hebt. Die waren trouwens verzameld bij de ingang. Drie man sterk. Twee bij de balie en eentje buiten. Vroeger, in mijn tijd in het uitgangsleven, was dat een teken dat er problemen waren als de beveiligng zich verzamelde bij de ingang,.
Ik besloot nog maar eens naar buiten in de tuin te gaan en schrok mij rot. Er was een nieuwe dame gearriveerd die “anaal” standaard in pakket had. Ze had veel bekijks in haar zwarte korte jurk, met haar harige benen. Ze luistert naar de naam Caligulina. Het moet niet gekker worden. Maar het boezemde mij ook angst in. Stel je voor dat z ‘on dame nu op jacht gaat en mij uit wil kiezen. Het kan allemaal gebeuren. Het werd tijd om naar huis te gaan.
Het was best gezellig geweest, maar om zonder sex in GT te evrtoeven hoeft van mij ook niet meer.
Bij het naar buiten gaan liep ik vier kleurlingen tegemoet. Net toen ik weer even dacht aan het selectieve deurbeleid van aan het begin van mijn bezoek snauwde een spierbundel dat ze moesten oprotten. Schijnbaar was er vorige week iets gebeurd, waar zij schuldig aan waren in de ogen van Jerommeke.
En zo kon de terugreis worden aangevangen. Dat werd geen succes. Eerst moest ik vaststellen dat de chocolade in auto (natuurlijk) was gesmolten, om vervolgens na Venlo vast te stellen dat er een wegomlegging was (via Weert) wat mij een half uur kostte, om direct in file bij Eindhoven te rijden (verkeersongeluk) en uiteindelijk te worden aangehouden voor een alcoholcontrole. Ik was wel eens sneller thuis. Dat wist ik allemaal nog niet toen ik de auto startte en de horizon tegemoet reed, al neuriend: “I am a poor lone some icebrear, (not) fucking far away from home……”
Toen ik vorige week op weg was naar Gt (mooi weer en droog) had ik de stille hoop dat er nu eindelijk eens geBBQ'et zou worden. Helaas :eek:!
Ach men zal in Gt wel denken de klanten komen toch wel dus waarom een kleine extra investering in klantvriendelijkheid.
Bedrijfseconomisch is er waarschijnlijk geen reden om het vuur te onsteken. Toch jammer zo'n houding, op een doordeweekse dag met mooi weer zou Gt wel eens een alternatief kunnen zijn mits men zoals dat normaal is in andere clubs heerlijk tot diep in de avond kan BBQ'en.
Bij een volgend bezoek zal ik wat vlees en een rooster meenemen, in de tuin wat sprokkelhout gaan verzamelen en dan maar zelf een BBQ maken :D.
Big30
2horny4u
9 juni 2007, 10:12
Toen ik vorige week op weg was naar Gt (mooi weer en droog) had ik de stille hoop dat er nu eindelijk eens geBBQ'et zou worden. Helaas :eek:!
Ach men zal in Gt wel denken de klanten komen toch wel dus waarom een kleine extra investering in klantvriendelijkheid.
Bedrijfseconomisch is er waarschijnlijk geen reden om het vuur te onsteken. Toch jammer zo'n houding, op een doordeweekse dag met mooi weer zou Gt wel eens een alternatief kunnen zijn mits men zoals dat normaal is in andere clubs heerlijk tot diep in de avond kan BBQ'en.
Bij een volgend bezoek zal ik wat vlees en een rooster meenemen, in de tuin wat sprokkelhout gaan verzamelen en dan maar zelf een BBQ maken :D.
Big30
Na een redelijk gesprek met de ge grote kleine man himself bleek dat de reden voor het uitblijven "het Grillen" is dat hij vindt dat de vlees prijzen veel te duur zijn. Wanneer deze genormaliseerd zijn een de nieuwe GRillplatz fertig is, zal er weer ge-bbq-t worden
blauwebeer
9 juni 2007, 10:18
Na een redelijk gesprek met de ge grote kleine man himself bleek dat de reden voor het uitblijven "het Grillen" is dat hij vindt dat de vlees prijzen veel te duur zijn. Wanneer deze genormaliseerd zijn een de nieuwe GRillplatz fertig is, zal er weer ge-bbq-t worden
En wat gaat de grote kleine man himself zeggen als meerdere beertjes nu ook eens de prijs-kwaliteitsverhouding van de fijnere vleeswaren veel te duur gaan beginnen vinden ... :teuflisch
Een club is tenslotte toch een totaalconcept dat aangeboden wordt.
:wink:
Mei 2007: Bullenkälber, Holstein Stück stabil bis fest 118,00 176,00 105,95
Mei: 2006: Bullenkälber, Holstein Stück stabil 174,00 125,00 192,00
Zie,
http://www.zmp.de/presse/agrarwoche/preisbarometer.asp
Oftewel vorig jaar was de prijs voor rundvlees ongeveer de helft van wat het nu is :D ;) :thefinger!
Misschien dat Gt een BBQ-heffing kan opleggen aan de poort als er gegrild wordt ;)?
"De vis wordt duur betaald"
little diablo
9 juni 2007, 11:11
Deze week dacht ik op donderdagochtend wat ik eens zou gaan doen op deze oh zo zonnige dag. “Wat dacht je van werken?” zei mijn baas. “Werken?” dacht ik. Leest die man geen internet. Weet hij dan niet dat Little Diablo zijn verjaardag in GT viert. Weet niemand dan meer iets?
“Werken is prioriteiten stellen.” zei ik. En doordat ik mijn prioriteiten goed stelde arriveerde ik na een voorspoedige heenreis om 15.30u. in GT.
Was het om deze tijd ace:rolleyes: want om 15u kwam ik de kamer af met Jasmi, en daarna kwamen de taarten. Niet veel later arriveerde Rex. Nadat ik rond 1630 alicia nog spotte en haar samen met Boeddha begroeten heb ik na het afscheids drankje van FC brüggen the house verlaten:o
Saluti L Diablo
Jansen
9 juni 2007, 13:05
Het was gezellig in Gt donderdag maar diverse beren waaronder ik kwamen dan ook om L.D. te feliciteren.:freu:
Hij zou rond 20 00 u komen met gebak en wij zouden dan ook rond 19.00 u komen.:rolleyes:
Nadat hij op de dag zelf nog liet weten dat hij niet eerder dan 20.00u daar kon zijn ,bleek dat deze kleine leugenaar er toch al om 12.00 u daar stond terwijl hij sms stuurde toen hij bij de poort stond en zij dat hij in het westen van het land zat.:o
Wij hebben dan ook met vele ijsberen zitten wachten en zijn sms zitten lezen wat alleen maar uit onzin bestaat.:mad:
Wij snappen dan ook niet waarom hij deze onzin schreef omdat het ons niet intereseerd.:teuflisch
Hij heeft nog diverse malen geschreven dat hij later zou komen en daarna nog naar L.R. zou gaan.:eek:
Maar geen spoor van deze kleine PINOKKIO.:o
We hebben gewacht om uiteindelijk niet bij het progamma VERMIST door te geven.:D
Nadat we zonder hem en geen gebak diverse malen van de dames hebben genoten hebben we niets meer gehoord en stond zijn Mobiel af.
Een groot aantal van ons hebben hem dus niet gezien.
Beste L.D. hou op met al deze onzin van de laatste weken ( je wereld reis in drie dagen) en ga zonder wilde verhalen gewoon van de dames genieten.
En maak geen afspraken die je niet na kan komen,je bent een aardige vent maar speel niet voor Pinokkio.
Ik schrijf dit omdat we er nu allemaal een beetje moe van worden.
denk even dan zal ik al je sms verhalen nog even bewaren en mag je ze zelf ook nog even nalezen.
Verder reageer ik wel op I.M.
Omdat het weer prachtig was hebben we heerlijk in het tuinset genoten van de dames die voorbij liepen en de verhalen van elkaar.
Sonny met Sonny meisje,Rex,Gustomas,Jack42,2horny4youBoeda,Fc Bruggen,Traveller,snelle henkie en Ace2 waren ook getuigen van de striptease van Caligula. ( ik ben ook nog namen vergeten hier )
Gebak hebben we niet meer gezien die is verdwenen onder het personeel achter de schermen.
Cassandra kwam rond 20.00 u binnen en we hebben dan ook gewacht tot ze haar eerste drankje en sigaret op had.
Een Duitse ijsbeer mocht dan ook als eerste bij haar binnen varen,en ik ben maar een vroegboeking gaan maken om Rex en andere voor te zijn.
Het was weer super met haar en heb dan ook alles weer met haar doorgenomen.
Ik wist wie er achter mij zou komen dus ik ben geeindigt met een echte FT.
Ben ook nog even de sauna ingeweest samen met ........ (zijn naam kwijt)en zo hebben we weer wat meer beren leren kennen van gezicht.
Na wat drank en pizza nog even allemaal bij elkaar gezeten en een aantal sms gelezen en Sonny met Sonny meisje achter gelaten.
Vrijdag heb ik zelf maar gebak gehaald en in mijn pauze opgegeten.
Gustomass
9 juni 2007, 13:20
En wat gaat de grote kleine man himself zeggen als meerdere beertjes nu ook eens de prijs-kwaliteitsverhouding van de fijnere vleeswaren veel te duur gaan beginnen vinden ... :teuflisch
Een club is tenslotte toch een totaalconcept dat aangeboden wordt.
:wink:
Een goede gewoonte van ons beertjes is om met enige regelmaat een kippetje uit het Golden Time Kippen hok mee op stok te nemen.
OK , met enkelen kun je t aan de stok krijgen en anderen kun je weer aan je stok rijgen.
Legio mogelijkheden om om te gaan met de fijne vleeswaren in de Gt tuin.
En dit alles in afwachting van de BBQ.
Trouwens, ze hoeven niet gelijk 3 weken avond aan avond te grillen. Zou overigens wel een mooie selectie onder dames teweegbrengen, zeker voor degenen die 10 dagen op één rij geacht worden aanwezig te blijven.
Misschien 1 of 2 dagen per week, al was het alleen maar als zoethoudertje voor ons beertjes. Anders moeten we weer andere zoethoudertjes vinden...
Het blijft behelpen, maar o jee, wat blijft het toch allemaal lekker....!!!!!
Gustomass
Jack42
10 juni 2007, 19:31
Er zou deze dag een feestje gehouden worden in GT waar heel veel leden van dit forum op af zouden komen. Daar moet ik dus ook bij zijn.
Een paar weekjes geleden met Caligula al afgesproken dat we samen op pad zouden gaan die dag. We vertrokken die dag wat later want ze hadden weer wat te vieren in Duitsland en dat kost ons weer twee uur :mad:
Om goed één uur 's middags aangekomen en het viel op dat er al veel ijsberen in da house waren. Nou ja je kunt niet altijd de eerste zijn.
Ook het feestvarken zelf was al aanwezig en we konden hem meteen feliciteren op de parkeerplaats.
Na binnenkomst en omkleden eerst maar geluncht. Over het avondeten in GT is al voldoende gezegd maar de lunch is altijd uitstekend met verse warme broodjes, volop beleg en diverse soorten yoghurt.
Daarna de tuin in en er meldde zich steeds meer leden.
Isabelle kwam ook op het terras gewandeld en ze begroette me zoals altijd hartelijk, wow wat een leuke meid is ze toch. :luvlove:
Op het lounge-terras werd de limburgse vlaai aangesneden door de kleine duivel himself die erg lekker smaakte. Nog wat lullen met de andere ijsberen maar toen werd het toch echt tijd om met Isabella een kamer op te zoeken.
Deze keer het avondeten maar gelaten voor wat het was en wat besteld met meerdere ijsberen bij de plaatselijke chinees. Smaakte zeer goed niks te klagen.
Na het eten voor een hopeloze Ace2, omdat hij de nieuwe Filipijnse ineens niet meer kon vinden, op zoek gegaan maar ik heb deze Filipijnse ook niet gevonden. Wie ik wel vond was de Koreaanse Sofia en ja ze had tijd voor mij en ik had opeens geen tijd meer voor Ace2 om hem fatsoenlijk gedag te zeggen, Sorry! Ik heb een hele tijd met dit heerlijke aziatische opdondertje gestoeid in een hutje. "Time Flies" zeggen ze wel. Hierdoor de Pizza gemist maar dat was nu echt niet erg.
Omstreeks 1 uur hebben Caligula en ik de tent weer verlaten na afscheid te hebben genomen van Isabelle en Sofia. Het was wederom een prachtige dag.
Jack42
Groots werd het aangekondigd en vele werden uitgenodigd om op donderdag 7 juni aanwezig te zijn op de verjaardagspartij van de "Kleine Duivel"..............
Reeds van te voren verschillende afspraken verschoven om ook aanwezig te zijn.
Hij was er wel, echter door omstandigheden kon hij slechts een luttele 4 uurtjes in GT aanwezig zijn..................
Het was een heerlijke zonnige dag, echter veel te veel ijsberen uiteindelijk en relatief gezien te weinig vrouwen.
Maar goed, ikzelf heb me uitstekend vermaakt met 3 heerlijke vrouwen:luvlove: :rubbel: :fuck:
Na het eten voor een hopeloze Ace2, omdat hij de nieuwe Filipijnse ineens niet meer kon vinden, ..............
Jack42
The story of my life.
......... Wie ik wel vond was de Koreaanse Sofia en ja ze had tijd voor mij en ik had opeens geen tijd meer voor Ace2 om hem fatsoenlijk gedag te zeggen, Sorry! .............
Jack42
...... Dat wist ik allemaal nog niet toen ik de auto startte en de horizon tegemoet reed, al neuriend: “I am a poor lone some icebrear, (not) fucking far away from home……”
2horny4u
11 juni 2007, 19:32
Het was gezellig in Gt donderdag maar diverse beren waaronder ik kwamen dan ook om L.D. te feliciteren.:freu:
Het was weer super met haar en heb dan ook alles weer met haar doorgenomen.
Ik wist wie er achter mij zou komen dus ik ben geeindigt met een echte FT.
Ben ook nog even de sauna ingeweest samen met ........ (zijn naam kwijt)en zo hebben we weer wat meer beren leren kennen van gezicht.
Na wat drank en pizza nog even allemaal bij elkaar gezeten en een aantal sms gelezen en Sonny met Sonny meisje achter gelaten.
Vrijdag heb ik zelf maar gebak gehaald en in mijn pauze opgegeten.
It was me --> 2horny4u
Leuk even met je gebabbeld te hebben in de sauna en daar buiten.
Good luck hunting !!!!!!
Jansen
11 juni 2007, 22:59
It was me --> 2horny4u
Leuk even met je gebabbeld te hebben in de sauna en daar buiten.
Good luck hunting !!!!!!
Ja ik had wel de juiste persoon voor maar wist het niet zeker vandaar.
groetjes en tot binnenkort misschien.
Limburger
12 juni 2007, 00:51
Ik was maandag 11 juni ook weer eens in GT. Eerst een half uur met Isabel, daarna een half uur met een Thaise waarvan ik de naam ben vergeten, wellicht weet iemand anders haar naam? Ze heet een naam tatoeage op haar rug . Tenslotte was ik twee keer een uur met Colombiaanse Diana op de kamer. Recensies volgen later.
Jack42
12 juni 2007, 06:09
Ik was maandag 11 juni ook weer eens in GT. Eerst een half uur met Isabel, daarna een half uur met een Thaise waarvan ik de naam ben vergeten, wellicht weet iemand anders haar naam? Ze heeft een naam tatoeage op haar rug . Tenslotte was ik twee keer een uur met Colombiaanse Diana op de kamer. Recensies volgen later.
De thaise dame waarmee je bent geweest heet Summer.
Limburger
12 juni 2007, 21:42
Bedankt, ik had dat inmiddels al vernomen via een prive bericht.
Willem2
14 juni 2007, 12:10
.... Ze kan vooral ontzettend leuk pijpen ...
Leuk pijpen :o Ze vertelt een mop tussendoor :D ;) :lostit:
shadow
15 juni 2007, 16:59
Eindelijk weer eens de tijd gevonden om naar GT te gaan.:freu:
Omstreeks 13:00 uur, reed ik de Parkplatz van GT op. Het viel me op dat er nog ruimte zat was. Eenmaal binnen bleek dat er weinig beertjes waren, maar des te meer vrije dames. Dat heb ik toch het liefst.
Lekker met een biertje aan de bar en mijn ogen maar eens goed de kost gegeven. Dit beloofde een goeie dag te worden. Vooral omdat het jong en blond gehalte erg hoog was. De sfeer was zo begin van de middag loom. :sleep: Enkele beren hingen wat verloren op een tuinbedje, andere beren zaten binnen op de bankstellen wat wazig voor zich uit te kijken. Er werd weinig gesproken en bijna niet gejaagd. Ik snapte er geen bal van. Het leek wel een bejaardentehuis. Een dagje relaxen kan heerlijk zijn, maar op de bank zitten kan thuis ook en op een bedje hangen doe ik wel aan het strand.
Ik besloot dan ook om eens maximaal te profiteren van de facaliteiten die GT te bieden had. DAMES.:fuck:
Al vrij snel had Melissa(ja de half poolse met dat superlijf) in de gaten dat Shadow voor aktie te porren was. Ze belandde op schoot en wederom verwonderde ik mij over haar schoonheid. Dat heerlijke lijf, die heldere ogen en natuurlijk haar forse schaamlippen die in dat stringetje op Shadow zaten te wachten. IK was lang geleden ook al eens op bed beland met haar, echter dit was beperkt gebleven tot een pijpsessie. Nu werd het tijd om haar eens van kruin tot teen te "verkennen" en daar kreeg ik geen spijt van. Pfffff wat een sexmachine is Melissa. Helaas al dit overweldigende genot, bracht Shadow (alweer) tot een vroeg tijdige "knaller". En er viel nog zoveel te ontdekken aan deze Melissa(met name de achterkant). Ik sprak af dat we later op de dag nogmaals nader tot elkaar zouden komen.
De volgende keuze viel op (poolse) Angela. Wie kent haar inmiddels niet. Ik twijfelde heel even of ik Angela mee naar de kamer zou nemen. In het verleden had ze me al eens binnen 7 minuten afgewerkt en ik wist niet of ik daar weer zin in had. Toen ze tijdens eens gezellig gesprekje met haar handjes onder de badjas terecht kwam, was de beslissing snel genomen. Ik wilde ook dit heerlijke lijf(je) van dat ondeugende giechelend blondje weer eens proberen. Wat is het toch een genot om helemaal naakt met haar bezig te zijn. Opvallend was dat Angela veel meer praat dan bijvoorbeeld 2 jaar geleden. Toen was het echt alleen maar giechelen. Ik vind de orale kwaliteiten van Angela niet bijzonder, echter het neuken in meerdere standjes is prachtig om te zien. Het was een bevredigende sessie die langer dan 7 minuten heeft geduurd.
Na Angela liep ik de (blonde) Svetlana tegen het bevallige lijf. Gezellig wat met haar bijgepraat en ook dit resulteerde in een kamerbezoek. Svetlana blijft gewoon Svetlana. Is altijd een goeie keuze. Rustige goeie sex met haar gehad. Oraal neemt ze uitgebreid de tijd voor en is hier zeer goed in. :blow: OOk dit was een bevredigende sessie.
Na dit alles was ik eigenlijk LEEG. Ik wilde alleen maar op een tuinbedje liggen of binnen languit op een bank hangen. Het was inmiddels richting het einde van de middag en er was meer leven in GT gekomen. Ik had het idee dat de andere beren nu niet begrijpend mijn richting uit keken. "waarom ligt die beer daar, dat is toch zonde, dat kan je thuis ook".
Lange tijd om op adem te komen, kreeg ik niet. Melissa sprong bovenop me en wilde onze eerder gemaakte afspraak nakomen. Ik poogde Melissa uit te leggen dat Shadow compleet leeg was en eigenlijk niet meer wilde. Helaas sprak een bepaald lichaamsdeel van Shadow deze woorden tegen. "klote viagra"! Melissa greep me bij de lurven en was echt niet van plan om mij(lees mijn centen) te laten gaan. Het klaarkomen ging nu niet meer gemakkelijk, dus kon ik alle spelonderdelen met Melissa doornemen. Ieder kunstje, ieder standje, ieder gaatje hebben we doorgenomen. Wat is deze dame lenig ongeloofelijk! En wat een heerlijke (grote) schaamlippen heeft ze. Ook deze slotsessie was een super succes.:aola:
Na al dit geweld even heerlijk in het bubbelbad gezeten. Alhier zag en hoorde ik dat een aantal dames druk in gesprek waren. Ze keken verontwaardigd en deden geemotioneerd. Ik kon het niet helemaal horen, maar ik maakte eruit op dat er een nieuwe Braziliaanse in GT zou zijn, welke hedenmiddag ins Kino op een ijsbeer aan het rijden was zonder condoom. Tsjaa ook die dingen zijn in GT niet vreemd.
Na het bubbelen voelde ik dat het tijd werd om aan de lange terugreis te beginnen. Als ik nog langer zou wachten zou ik de rit niet eens meer aankunnen. Ik had het gevoel alsof ik door een goederentrein was overreden.
In de auto moest ik nog even glimlachen om een sms-je van een andere, niet nader te noemen, forumbeer die zijn kans op een top dag in GT voorbij had laten gaan. Ik had de vut niet meer om te reageren op zijn sms, echter dacht alleen maar " You are a poor lone some icebear, who missed his chance today to fuck far away from home……”:teuflisch
In de auto moest ik nog even glimlachen om een sms-je van een andere, niet nader te noemen, forumbeer die zijn kans op een top dag in GT voorbij had laten gaan. Ik had de vut niet meer om te reageren op zijn sms, echter dacht alleen maar " You are a poor lone some icebear, who missed his chance today to fuck far away from home……”:teuflisch
Geen grapjes over andere (serieuze) ijsberen a.u.b.:D
Gustomass
16 juni 2007, 09:44
... Ik had de vut niet meer om te reageren op zijn sms,.....
Tja, als blijkbaar de fut uit de fut is...beland je als ijsbeer in de vut.??
Gustomass die na dag Xanten inderdaad een ijsberen-vut-gevoel heeft....
I know the feeling..
Gustomass weer helemaal is zijn sas.
vaybeee
17 juni 2007, 01:11
Ze keken verontwaardigd en deden geemotioneerd. Ik kon het niet helemaal horen, maar ik maakte eruit op dat er een nieuwe Braziliaanse in GT zou zijn, welke hedenmiddag ins Kino op een ijsbeer aan het rijden was zonder condoom. Tsjaa ook die dingen zijn in GT niet vreemd.
Iemand enig idee wie dit is?
Is er ergens al over haar geschreven?
Iemand enig idee wie dit is?
Is er ergens al over haar geschreven?
Dat wil je niet weten. Brazilië is een land met een groot aantal HIV positieven. Jij wil dan een Braziliaanse zonder condoom nemen. Russian roulette liefhebber?
little diablo
17 juni 2007, 18:27
Gisteren samen met Roberto al vroeg the house bezocht:freu: En het was er op dat moment al erg druk in de wei, vele nieuwe hertjes. Waaronder ook bekende gezichten uit PHG. Aan de bar de souza getroffen en later nog Bokito die de gehele avond nadrukkelijk aanwezig was en flink op jacht naar een hertje die zjin banaan wou pellen:smile2: hoe later dat het werd op de dag hoe meer hertjes,tjonge wat een vele nieuwe gezichten. Onder de vaste kern oa gespot Mellisa(pools)Melissa(russisch)Melanie(duitse)Casa ndra(russisch) Olga(wit rusland)Cindy(Pools)Magda(pools)Helena(grieks)Anni e(new,thais)nadine(new,thais)Zahra(Marokaans)Gulca n(turks)Filiz(turks)Denise(iraans)Noelle(duits)Mon ica(pools)Monica(pools,blond)Camillia(pools)Summer (thais)Layla(thais)Barbi(pools)Roxanna2(kazakstan) Anastacia(kazakstan)Swetlana(russisch) Zelf 2x met de thaise Nadine naar de kamer geweest:freu: Rond 2200 richting LR vertrokken,voor het vervolg.
Saluti L Diablo
TT Man
18 juni 2007, 08:50
Jij wil dan een Braziliaanse zonder condoom nemen. Russian roulette liefhebber?
Beetje snelle conclusie Janm. Misschien wil hij de naam wel weten om deze meid juist te mijden (vanwege de door jou genoemde risico's).
vaybeee
18 juni 2007, 11:21
Beetje snelle conclusie Janm. Misschien wil hij de naam wel weten om deze meid juist te mijden (vanwege de door jou genoemde risico's).
bovenstaande lijkt me aannemelijker...
let gt hier niet wat explicieter op? om dit soort meiden te vermijden?
weet nog steeds niet wie het is?
Gisteren heerlijk op een rustige zondag de gehele middag in de tuin gelegen in GT. O wat was het lekker warm.............................
Samen met Buttinsky en Latoyan heerlijk zitten genieten, van deze mooie zondag. Lekker weinig bekende ijsberen en voldoende dames, meer dan voldoende zelfs:rolleyes:
Kort en krachtig: aanbod dames was zeer goed, eten was k*t met peren!!
Gelukkig hebben ze ook een Grillteller in Brüggen..................:wand:
Dickydik
20 juni 2007, 16:26
Mooie zomerse dag en wat doe je dan?..... even 's middags in de GT tuin kijken...
Rustig middagje, weinig tot geen bekende beertjes gezien, ook niet zo heel veel (mij) bekende meiden, veel nieuwe (jonge) gezichtjes....
Op het terras buiten vlak voor het raam aan de bar werd een beer vakkundig klaargereden door 'n jonge deerne.... nog nooit eerder gezien daar maar allee moet kunnen...
Wel enige vaste waarden zoals Lin, Marina en Sandra. Deze laatste overigens niet genoten alleen 'n beetje kat en muis spelletje mee gespeeld.....
Lin vond 't leuk om mij weer te zien en moest dus heel nodig... :fuck: en ik vond 't heel leuk om Marina weer te zien... :betrunken aldus.... iedereen blij. Tsja, en na Marina kan de dag al helemaal niet meer stuk..... heerlijk :engel:
Het Rode Mannetje
20 juni 2007, 18:26
bovenstaande lijkt me aannemelijker...
let gt hier niet wat explicieter op? om dit soort meiden te vermijden?
weet nog steeds niet wie het is?
Ik denk dat je nog een keer de website van Golden Time moet bekijken en anders de faq :cool: Daar staat toch duidelijk dat GT daar niet verantwoordelijk voor is :o
Maar niet getreurd dit soort meisjes loopt rond met een roodlampje :D
Het Rode Mannetje :cool:
Willem2
20 juni 2007, 18:29
Lin vond 't leuk om mij weer te zien en moest dus heel nodig... :fuck:
Volgens mij moet Lin altijd heel nodig :fuck: :cool: ;) :D
MiniME
23 juni 2007, 08:40
Is iedereen op vakantie of zo of is GT nu helemaal uit de gratie? Lees de afgelopen tijd erg weinig nieuws.
Goed, dan maar een vraagje om te zien of er toch nog ijsberen recent geweest zijn: zijn russische Nellie, Ella en Svetlana(1) er nog? En is Nanna er nu ook?
Hoe staat het met de BBQ?
Genoeg vragen lijkt me, en bij de juiste antwoorden weet ik wat ik ga doen, anders uiteraard weer Bochum! :D
little diablo
23 juni 2007, 09:43
Is iedereen op vakantie of zo of is GT nu helemaal uit de gratie? Lees de afgelopen tijd erg weinig nieuws.
Goed, dan maar een vraagje om te zien of er toch nog ijsberen recent geweest zijn: zijn russische Nellie, Ella en Svetlana(1) er nog? En is Nanna er nu ook?
Hoe staat het met de BBQ?
Genoeg vragen lijkt me, en bij de juiste antwoorden weet ik wat ik ga doen, anders uiteraard weer Bochum! :D
Swetlana en nanna waren er een week geleden nog;) verder heel veel nieuwe. De moeite waard MiniMe:smile2: :fuck: er maar eens een paar dan kunnen we weer lezen. Want L.D zit effe druk in de verhuizing en moet effe iets anders voorzien van wat witsel;)
Saluti L Diablo
Woensdag 20-6 vanwege weinig tijd slechts een korte inspectie kunnen houden. Veel nieuw talent aanwezig (nog niets van kunnen proeven), wat bekend talent aanwezig (o.a. Poolse Angela en Monika pronkten met hun mooie lijfjes, de altijd vrolijke Zarah), maar ook wat bekend talent terug van weggeweest (o.a. roemeense Iris). Mijn ervaring is dat zo rond de zomer veel vaste meiden er een aantal weken tussenuit gaan en er juist nieuwe komen die tijden hun vakantie wat bij willen verdienen. Maakt de zomer meestal wel afwisselend, maar helaas geldt dat ook voor de service van de vakantiewerkers...
Te vroeg vertrokken om de BBQ te checken.
Mink
Binky007
26 juni 2007, 18:08
Zat me deze week een beetje te vervelen
Wil binnenkort toch weer maar een keer naar GT gaan
Was me aan het verdiepen in de recensies
Ben toen mijn lijst weer maar bij gaan werken
Nu ik hem toch heb, heb hier ook weer maar
een nieuwe bijgewerkte lijst gepost
Veel plezier ermee
Kunnen we weer een tijdje vooruit
De nieuwe lijst vind je hier
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7018
Succes ermee
Binky
ga vrijdag 29/6 met een vriend naar gt. Zullen er vanaf 20.00u aanwezig zijn. mijn vraag is nu of er iemand van de kenners aanwezig zal zijn om ons wat wegwijs te maken in de kwaliteiten van de meisjes.Zou handig zijn moest ik wat tips ter plaatse kunnen krijgen. als ik zo lees zijn mensen als HM en little diablo en consoorten ideaal als raadgever om niet voor verrassingen te komen. alvast bedankt voor de moeite!!
MiniME
28 juni 2007, 12:37
ga vrijdag 29/6 met een vriend naar gt. Zullen er vanaf 20.00u aanwezig zijn. mijn vraag is nu of er iemand van de kenners aanwezig zal zijn om ons wat wegwijs te maken in de kwaliteiten van de meisjes.Zou handig zijn moest ik wat tips ter plaatse kunnen krijgen. als ik zo lees zijn mensen als HM en little diablo en consoorten ideaal als raadgever om niet voor verrassingen te komen. alvast bedankt voor de moeite!!
HM komt al maanden (jaren?) niet meer in GT, dus ik zou nog even goed doorlezen hier op het forum wie je wel moet hebben :cool:
Verder kun je in de agenda zien wie er morgen zijn.
Basis regel in GT is in ieder geval: ga NOOIT binnen 5 minuten met een dame al de kamer op, behalve als je 200% zeker weet dat ze goed is. Probeer er eerst achter te komen of ze tot de kleine garde toppers behoort (die zijn er zeker) of tot de grote schare "afwerkers" (die zijn er nog veel meer).
suc6 en veel plezier! :wink:
Bedankt voor de tip MiniMe.
zou graag eerst wat met een meisje flirten/spelen en daarna als het klikt naar de kamer gaan maar natuurlijk niet de speeltijd van voor de kamer aangerekend krijgen.
zijn er dames die in zijn om eerst wat te vrijblijvend te "frullen" ?
margabel
28 juni 2007, 17:24
natuurlijk niet de speeltijd van voor de kamer aangerekend krijgen.
Hollander ??
Zo'n half uurtje speeltijd voor het kamerbezoek kost 25 euro, te duur??:eek:
MiniME
28 juni 2007, 17:25
Bedankt voor de tip MiniMe.
zou graag eerst wat met een meisje flirten/spelen en daarna als het klikt naar de kamer gaan maar natuurlijk niet de speeltijd van voor de kamer aangerekend krijgen.
zijn er dames die in zijn om eerst wat te vrijblijvend te "frullen" ?
Zoals jij het omschrijft zou het ALTIJD moeten zijn breg, helaas is dit in GT verleden tijd en zijn er tegenwoordig erg veel dames die de kantjes er vanaf lopen. Gelukkig zijn er nog voldoende dames over die wel de tijd voor je nemen hoor (en totdat je op de kamer gaat wordt niet gerekend! behalve natuurlijk als je besluit je in de kino of in de tuin helemaal af te laten werken :D), maar je moet dus wel even opletten dat je de goede dame treft. Begin eens met Russische Svetlana, dan heb je gelijk een topper te maken die lekker de tijd voor je neemt, zeker als je een klik hebt met haar.
Gelukkig zijn er ook nog voldoende andere clubs waar dit service nivo wel standaard is:cool:
@margabel: sinds wanneer is dat? uiteraard kost 1 uur op de kamer 75 (50+25) euro, maar eventueel geflirt vooraf (of achteraf, de echte goede dames doen dit uiteraard ook!) telt nooit mee; uiteraard moet je het niet overdrijven en 2 uur op de bank met een dame gaan zitten voor je de kamer op gaat, maar een goede dame doet dit ook niet, en probeert tijdens het voorspel uit te vinden of er een kamerbezoek in zit met jou (als ijsbeer probeer je dit ook uit te vinden in deze tijd): zo ja, prima, zo nee, ook goed, maar dan gaat ze weer verder; als je een beetje betere band met de dame in kwestie hebt, blijven ze wel gezelig op de bank bij je zitten (maar dan zien ze dit meer als pause en worden ze ook niet lastig gevallen door andere kerels tijdens hun sigaretje of andere geneugten);
Marina/Veronika (Oase/Freude) is de enige dame die ik ook ontmoet heb in een saunaclub die het presteerde om na de 1e introductiewoorden op strenge toon te zeggen "Zeit läuft!". Vervolgens zat ze de hele dag zonder werk en ik geloof ook niet meer dat ze nog ergens geld verdient hiermee nu.
@Breg, vergeet niet dat jouw flirttijd weliswaar niet berekend wordt, maar wel degelijk van de werktijd van de dame afgaat. Het is dus zaak hier netjes mee om te gaan. Zodra je weet dat je toch niet met zo'n dame naar de kamer wilt, maak dat meteen duidelijk op een nette manier. Het is business, don't forget it. Een dame misleiden kom je 1-2 keer mee weg, maar dat praat zich snel rond...
Voor de rest: vertrouw op je buikgevoel. Sommige mannen verwarren dat met hun hormonen, en komen daar pas op de kamer achter. :D
Ik ben zelden teleurgesteld in een dame die ik behandelde zoals ik zelf behandeld wilde worden.
Viel Spass!
Randy :wink:
@randy
het is zeker niet de bedoeling om te profiteren, enkel en alleen om let. en fig. af te tasten of een kamerbezoek aangewezen is of niet.
indien je als snel weet dat het niks wordt zal ik dit natuurlijk direct subtiek aangeven zodanig dat de dame geen tijd/geld verliest.
MiniME
28 juni 2007, 17:38
@margabel: sinds wanneer is dat? uiteraard kost 1 uur op de kamer 75 (50+25) euro, maar eventueel geflirt vooraf (of achteraf, de echte goede dames doen dit uiteraard ook!) telt nooit mee; uiteraard moet je het niet overdrijven en 2 uur op de bank met een dame gaan zitten voor je de kamer op gaat, maar een goede dame doet dit ook niet, en probeert tijdens het voorspel uit te vinden of er een kamerbezoek in zit met jou (als ijsbeer probeer je dit ook uit te vinden in deze tijd): zo ja, prima, zo nee, ook goed, maar dan gaat ze weer verder; als je een beetje betere band met de dame in kwestie hebt, blijven ze wel gezelig op de bank bij je zitten (maar dan zien ze dit meer als pause en worden ze ook niet lastig gevallen door andere kerels tijdens hun sigaretje of andere geneugten);
Uiteraard heeft Randy gelijk dat je ALLE dames met respect moet behandelen en dus niet moet proberen je door 10 dames eerst te laten zoenen en dan pas een keuze te maken. Gewoon gezellig praatje maken, klikt het, dan zeg je dat je graag met haar op de kamer wil, maar nog even gezellig een drankje wilt drinken en dan vertrek je als de tijd daar is naar de kamer.
Marina/Veronika (Oase/Freude) is de enige dame die ik ook ontmoet heb in een saunaclub die het presteerde om na de 1e introductiewoorden op strenge toon te zeggen "Zeit läuft!". Vervolgens zat ze de hele dag zonder werk en ik geloof ook niet meer dat ze nog ergens geld verdient hiermee nu.
Gustomass
29 juni 2007, 02:46
Vandaag na 3 (!!) weken weer eens naar Golden Time geweest.
Gusto voelde toch wat ontwenningsverschijnselen na deze lange GT-loze periode. Overigens is er in deze periode geen gebrek aan ontspannende inspanningen geweest, daar heeft Jenny in Xanten heel netjes voor weten te zorgen..
Toch is Gusto vandaag weer eens terug geweest naar zijn favotiete club , waar het eigenlijk inmiddels bijna 2 jaar geleden allemaal heeft mogen beginnen..
In feite voelde dat al een beetje als vreemdgaan, vreemd toch. Wat kan je dat gevoel soms snel krijgen.
Clubmaat 2Horny4u kon het vandaag niet rondkrijgen dus moest Gusto zijn boontjes eigen(on)handig maar weten te doppen. Maar, Mariann uit Hongarije was al lang uit beeld geweest en had inmiddels laten weten via haar vriendinnen en via Gusto's ijsbeervrienden dat ze wel weer eens zin had. Zo zal ik haar vraag of ik nog eens naar GT wilde komen maar vrij vertalen.
Eenmaal aangekomen bij GT, shit het was al 17 uur, de auto kunnen plaatsen op de parkeerplaats, iemand was blijkbaar al vroeg begonnen en was vroeg naar huis gemoeten om de soep op te scheppen en het vlees te snijden...
Eenmaal binnen weinig bekende dames en heel veel nieuwe snoetjes en dito tietjes. Het aantal dames dat én jong én klein overkomt neemt nu snel toe. Ik geloof dat Hongarije aardig wat levert.
Even handjes schudden..bij Mariann liggen en aan tafel
Toch waren er een 5-tal bekende ijsberen aanwezig. Later zou Christina al weer vragen of dat afgesproken werk was. Nee, echt niet, we komen allemaal voor jou meisje, maar deze keer heb ik je wél te pakken. En ik laat je lekker niet los.
Amper kennisgemaakt met Caligula, Laura, GtJunky, Gries, Boedha komt Mariann me op een warm onthaal trakteren. Wie is Gustomass om dat te weigeren.. Even lekker bijgepraat op het zonneterras, waar de schaduw intussen gevallen was. Toen lekker op de ligbanken dieper in de tuin. Massage willen geven maar was het plotseling al etenstijd. Je kan in GT ook niet eens rustig bijpraten met je favotieten alvorens je aan tafel moet. Sluit je achter in de rij aan komt Mariann plots met 2 gevulde borden aanlopen. Intussen al even lekker kennis gemaakt met het zoveelste favotietje Marina uit Cuba. Ze zag er lekker uit en liet er geen gras over groeien. Mag ik vandaag een massage van je , please????. OK , omdat jij het bent, maar ik moet nu terug naar moeders, die inmiddels met genoemde borden komt aansjouwen.
Eten was OK maar de aardappelen waren wel erg hard. Verder heb ik eigenlijk niks te zeiken.
Met Mariann nog lekker samen geëten buiten , even met Gries bijgepraat over de goede oude getrouwen onder de dames. Gaande het gesprek kwam aan bod dat Griekse Christina aanwezig zou zijn.... had Gusto die een kleine 2 maanden geleden niet voor de zoveelste keer misgelopen???.
De beslissingsprocessor in Gusto's lijf draaide op volle toeren en er kwam bijna rook uit een van de openingen...
Inmiddels had moeders Mariann vastgesteld dat het nu te koud was om buiten mijn massage te ontvangen. Of ik kon instemmen met verplaatsing der activiteiten naar de Kino. Nou, als het moet, OK dan.
Maar, na enige tijd, nergens geen Mariann meer te vinden.
Is dat niet Griekse Christina..
Inmiddels was Gusto al bijna tegen Christina opgelopen bij dat smalle deurtje aan achterkant van de bar. Ik zie haar, zij mij, ik zeg gelijk: Oh Nein, heute klappt es nicht bei uns, terwijl zowel ik als Christina tegelijk naar haar haren wezen. Die waren kaarsrecht en Christina weet als geen ander dat Gusto pas echt voor haar op de kniëen gaat als ze haar haren gekruld draagt. Oh wat lachte ze mooi, Aber Schade, heute wieder nicht, terwijl ze vorige keer zo snel weg was, zonder iets te zeggen. "Du weisst doch, Ich bleibe so lange ich lust habe, sonnst haue ich ab" "Also ich verstehe, damals hattest du keine lust mehr auf mich???!!!!" .
We vervolgden beiden ons weegs...
Niet veel later zat Christina net rustig op de kruk. De magneetwerking was nog perfect en vóór Gusto het wist was ie bij haar aangekomen en had ie al weer enkele komplimentjes uitgedeeld.. Christina had een mooi pakje aan van een soort pantermotief. Er liepen vandaag meer dames in dat motief, enkele afrikaansen ook, thuis nog een fles met likeurdrankje zien staan ook gecoverd met panter stof. Als Jenny nu zaterdag aanstaande óók nog eens als pantera gekleed mag gaan, kan de week niet meer kapot.
Verder was er iets aan Christina, wat haar zo anders maakte. Gusto zag een véél jonger uitziende Christina voor zich zitten, en dat terwijl we in het volle licht stonden. Dus ware er sprake geweest van vertekening had het enkel de andere kant op kunnen werken.
Die teasende Christina liet Gusto nog even in het ongewis en lachte me enkel toe, maar weigerde iets meer van de sluier op te lichten.
Dann muss es bestimmt etwas mit deine haare sein. Das klapte. ze droeg nu een ponny en hoe het werkt werkt het , maar ze kwam echt veel jonger over, alsof er een Christina van 10 jaar geleden voor me zat... Gusto bracht nog in dat ie dan ook maar een ponny zou gaan dragen maar ondanks een flink stuk hilariteit, zag Christina dat toch iets minder gunstig in..
Het interne beslissingsproces, wie van de 3 Mariann, Marina of Christina, draaide nog op volle toeren, intern wat gesputter, wat beslissingspunten werden aangehaald, Gusto draaide nog eens wat rond, lachte, kreeg een heerlijke lach terug....... gaat Gusto toch iets zeggen.. "Christina, Hasst du schon ein schlüssel vielleicht??" "Ze lachtte nu nog uitbundiger en wel errug goedkeurend, wellicht ook een beetje verrast door die ongekend snelle beslissingsactie van Gusto. "Nein, aber ich hohle gleich eine, OK?" .
Blijkbaar straalde Gusto's hele lijf en voorkomen een overduidelijk en hongerig Ja, bitte uit, want Christina was al onderweg naar Tatjana...
Even later samen hutje nr 25 opgezocht zoals ze zei; "Ganz am ende der welt" ja dah hinten im wald, wo so oft die schönsten zimmererreignisse sich darstellen" Nichtwar Carpe Momentum??
Al lachend, al schertsend liepen we de houten vlonders af, Christinas hoge hakken schoenen die een heerlijk klak klak klak geluid maakten. De zon scheen nog heerlijk door de bomen en eenmaal in ons hutje aangekomen maar gauw de ramen en deuren gesloten. Die koelte kon enkel de zaak te snel verstijven...
Maar uhh "am ende der welt" ist dass nicht ganz naha an dass Paradies???
Deze gedachten waren amper bij Gusto aangekomen, of Christina zat al aan Gusto, of was het andersom... Houston, counting down....
Gusto lag hier heerlijk te genieten van en met een qua looks werkelijk jonger uitziende Christina, ik kan het niet vaak genoeg zeggen...Gusto gaat hier niet gedetaiileerd omschrijven wat er zoal de revue passeerde in dit heerlijke uur. Een half uurtje, dat had Gusto al na 4 minuten middels een verlengingsaanvraag, in 3-voud, seald with 3 kisses aangevraagd. Wie gaat er aan het einde van de wereld nog moeilijk doen, dus dit verzoek werd al snel goedgekeurd...
Alle formaliteiten waren inmiddels afgehandeld, Counting down was still going on...
Zoals dat zo gebruikelijk is om te omschrijven in deze situatie. Gusto gaat niet beschrijven wat er allemaal gedaan en genoten is, maar houdt het bij een kort: Met deze Christina heb je een vrouw naast je, op je , om je die je weet te geven wat je als man zo graag wil. Als weinig anderen weet deze vrouw waar je als man zoal wenst..... En het mooiste is, dat geeft ze je ook nog..
Al snel kon Gusto zichzelf geruststellen. Christina mag er dan wel een stuk jonger uitzien, qua service, ervaring, vakvrouwschap, was Gusto vandaag toch in bed beland met de oude getrouwe Christina, zoals Gusto en meerderen onder de lezers haar kennen.
Deze keer het ijzer gesmmed toen het heet was, en geen spijt van gehad.
Tijdens onze bezigheden steeds meer tot de overtuiging gekomen, dat achter die muur van hutje"Ende der Welt" inderdaad het Paradies zou beginnen. Je voelde het, je proefde het, je hoorde het, we hoefden enkel die dunne planken muur te doorbreken en we zouden er definitief aanbelanden. "Houston we have lift-off and are about to land in paradise.."
Qua energie hadden we die muur gemakkelijk kunnen doorbreken...maar...zo werkt het niet in saunaclubland en damesvanplezierland. Het is en blijft illusie, echt waar, óók als het oh zo echt lijkt, misschien wel juist als het echt lijkt. Het is een illusie, maar neemt niet weg dat mooi ingevulde illusies ook heel lekker en onvergetelijk kunnen zijn. Deze zou een onvergetelijke worden.. Na ons heerlijke samenzijn, toch maar besloten om de kamer weer in de toestand terug te brengen zoals we hem een uur terug hadden aangetroffen, de deur geopend en buiten gestapt. Even wierp Gusto nog een blik naar links...daar waar de ruimte nét achter die muur begon, je weet wel, waar dat Paradies zou beginnen... Inderdaad, er stonden hele mooie bomen, waartussendoor een inmiddels erg laag staande zon zijn laatste stralen wist heen te persen, hier begon het grote beren bos...maar inderdaad, géén paradijs... "It's an illusion, just an illusion" maar het was een mooie. Gusto liet het bos voor wat het was, nam zijn voor even "zijn"Christina goed vast, lachte mee, grapte wat en verlengde de illusie nog even...
Ok, heel even nog dan , moet Christina hebben opgepikt, en met een hele diepe en lekkere tongzoen op de valreep, stapten we beiden weer de gewone wereld in...
Even afgerekend,royale fooi gegeven. Met vragende ogen vroeg ze of het zo goed was. Jasicher!!. Als ik voor jou zoveel waard ben geweest, dan is het mij goed zei ze nog. "nou, als ik je zou willen geven wat het me waard is geweest, dan had ik beslist te weinig op zak gehad.
"wir sehen uns noch" en Christina draaide zich om en verliet onze kleedruimte. Even douchen, opfrissen en op naar een volgende klant, die een termin met haar had, op naar de volgende illusie.....
als je elkaar eenmaal misloopt loopt het helemaal mis..
Na ons samenzijn nog vernomen van collegaijsberen, dat nu Mariann al net zo hard naar me had gezocht als ik eerder op de avond naar haar. Heb haar niet meer gevonden, ze was al vroeg naar huis gegaan.
Jammer, soms zijn dames nogal hebberig, eenkennig, hoe wil je het noemen.
Als het dan wat anders loopt dan verwacht, gehoopt, hoef je niet meteen het pand te verlaten toch. Héb je een vriendinnetje, ik bedoel ziet zij zich als jou vriendinnetje, mag je toch gerust nog eens wat anders doen in een club als GT. Was ze zelf ook niet vreemd gegaan door op kamer te gaan met een collegaijsbeer?? Jatoch..
Soms toch wel een beetje jammer, dat hebberige. Is niet de eerste keer dat ik het meemaak, maar valt wel op dat Hongaarsen er wel heel sterk in zijn.
Al weer een heel dik jaar geleden een forse discussie gehad met Deborah. Waarom ik geen vaste klant van haar was geworden, nou zeg...
We hebben elkaar elkaars standpunten onvoldoende kunnen laten doordringen.
Weer ouderwets masseren; genieten en laten genieten.
Later op de avond nog een drietal ouderwetse goede stevige massage's mogen geven. Eerst was Marina de gelukkige, nadat Gusto nog een laatse opsporingsronde voor Mariann had gemaakt. Marina geniet, geniet en kan een stevige massage goed gebruiken. Voor Gusto was het eveneens GENIETEN, wat een heerlijk lichaam om te kneden zeg.
Als 2e bood Laura uit Argentina zich, zij het een beetje nadrukkelijk aan...Omdat Gusto de klappen van het Latina zweepje intussen ene beetje kent, pruikt hij er doorheen een besluit ie zijn flesje op te gaan halen. Bij terugkomst springt Laura een gat in de lucht, roept enthousiast omzich heen, schreeuwt enkele dames die rustig lagen te dommelen wakker. Heb laura heerlijk gemasseerd. Laura , ook van het eerste uur, is een dame waar Gusto,
aanvankelijk echt aan heeft moeten wennen. Wat luidruchtig, wat vrij en wat brutaal...leek het toen... als je haar bezig hoort( niet tijdens de massage want toen sliep ze heel diep) blijkt steeds meer over welk een energie, kracht en humor deze dame beschikt..geweldig meisje, jij redt je wel hier. Dat je ons nog lang mag vergezellen in illusieland.
Overigens, tijdens laura's massage lag Rosa op de bank, en werd ze door een Duitser een beetje gemasserd. Marina lag op het andere matras helemaal in haar eentje na te genieten van haar massage, een andere dame kwam het Kruidvat flesje even lenen, want haar beer wilde ook wel wat doen om punten te scoren. Tenslotte komt Gries nog even terloops ind e Kino, raakt aan de praat met brasiliaanse Daniella?? , begint haar aan te raken, ik biedt hem het flesje aan en nu was er voor hem geen weg meer terug. Nadat ie een beetje gewend was; Tis wel erg vettig die olie, zei ie tot 3 keer toe, maar daarna heeft ie de klus toch netjes afgemaakt.
Maja ..ja of toch nog even niet...??
Even gedouched en wat te drinken gehaald. Loop ik in de deur bijna tegen Maja, Afrikaanse snoepje aan. Jammer, het was maar bijna.. "Gusto, when you have gained strength again could you give me a massage"" Oh yes Maja, whenever you're ready. Maja is een vaste waarde in GT. Gusto is nog nooit met deze heerlijke afrikaanse gegaan.Eens komt het ervan, hoewel ik niet weet wie daarin het minste gelooft, Maja of Gusto zelf.
Op dit moment in elk geval niet, want Gusto is er zeker van dat ie dan bezig met Maja hééél zeker NIET zijn gedachten bij déze afrikaanse kan houden...
Tenslotte, nog een welverdiende massage aan Ghanese Sylvia gegeven. Een lekker lijfke, heerlijk gewoon om te masseren.
Sylvia was weer 3 weken op vakantie geweest in Spanje... Gisteren aangekomen en ze zag er geweldig uit. Wat een humor en levenskracht heeft dit vrouwtje. Sylvia geeft altijd netjes aan de plekken waar het echt vast zit. Deze keer was het haar rechter bovenarm... Gusto lachte wat en zei dat ie wel begreep waar hem dat in zat....je zal wel te veel handmassages gegeven hebben vandaag Sylvia dacht ie... " Yes, that is because of carrying those heavy bags yesterday at the airport..."
Soms zit je er als ijsbeer toch een beetje naast...
Wakkere dames.
Na de poorten doorgegaan te zijn, Marina haar t beloofde flesje massage olie overhandigd in ruil voor enkele heerlijke Cubaanse sigaren uuuh kussen.
De auto in, de poort uit, lopen daar Sylvia en Maja . raampje open.. Hey Maja, where were you, I could not give you teh massage... Next time Gusto, OK??? "Yes, that's OK.. I promiss I give you a very special massage then..."
Sylvia, heel gevat terug: "Oohh, and my massage then, why I get no special massage, Gusto???..." " Massages I give to you always are special ...." , De dames lachten me nog eens flink toe, we wensten elkaar een goede nacht toe, Gusto draaide raampje weer dicht en ieder ging zijns weegs....
"End of the illusion.... but in my memory, the illusions always will live on..."
Samira van harte beterschap gewenst.
Op de terugweg me nog gerealiseerd dat Gusto vergeten was te vragen aan Marina om Samira beterschap te wensen. Heb beetje begrepen dat ze brandwonden opgelopen zou hebben en even niet kan werken.
Samira, oftewel Sammy, mijn lekker snoepje. Vanaf deze plaats alsnog van harte beterschap gewenst en dat je weer snel in ons midden mag zijn...en wij in jouw midden... Onze/Mijn gedenkwaardige 28e juli van vorig jaar komt wel akelig dichtbij... it was an illusion, just an illusion...but it has made my/our lifes beautifull.
Op naar de volgende illusie aanstaande zaterdag bij Jenny...;) :D
la vida bella.
Gustomass weer helemaal in zijn sas.:D
margabel
29 juni 2007, 09:11
@margabel: sinds wanneer is dat? .
@MM ;dat een half uurtje speeltijd voor het kamerbezoek 25 euro extra kost ,weet jij ook. (komt door de opbouw waarbij elk extra half uur 25 kost)
Praten (flirten) ,een enkel zoentje ,noem ik géén speeltijd , op het moment dat jij met een Dame een half uur gaat vrijen (=speeltijd) voordat je het in de kamer gaat afmaken ,vindt ik het normaal (en de Dames ook) om hiervoor te betalen. ;)
MiniME
29 juni 2007, 09:15
Nou Breg, als je Gustomass zijn verhaal helemaal leest (jawel, er zijn nog steeds mensen die het einde halen! :D) kun je zien dat hij de koning is (een keizer hebben we al indeze :cool:) als het gaat om een hele dag in GT te verblijven, te flirten en te klooien met vele van de aanwezige dame en toch maar 1 keer (betaald) naar de kamer te gaan. Hoe doet ie dat toch? :rolleyes:
Misschien moet je bij hem in de leer gaan? :o
@margabel: als je uiteraard PZC of NMC hebt, dan is dat speeltijd, ook buiten de kamer, maar een beetje TZ valt daar niet onder lijkt me en uiteraard moeten de dames gewoon voor hun diensten beloont worden :o wilde alleen voorkomen dat Breg niet naast een lieve dame durft te zitten omdat ie dan denkt dat de speeltijd al loopt! :D
seqoya
29 juni 2007, 10:31
ik was woensdag geweest bij GT en moet toch even van mijn hart dat ik vind dat de security daar met de dag minder vriendelijk wordt... er stond daar een donkere brede bij de deur en een aantal hollanders stond te wachten om met zijn allen naar een kamer te gaan met een dame of 6 en begon die kerel daar lomp en grof te schelden dat ze daar niet in die gang moeten gaan staan etc etc... nou ik vind het niet normaal de manier waarop zij met gasten omgaan... ze vreten verdomme van ons geld dus laat ze dan op zijn minst zich netjes gedragen en vriendelijk vragen om even ergens anders te gaan staan.. dit was echt een afknapper..
ik merk ook dat de dames wat minder positief zijn en vrolijk... ze zitten nu beetje voor zich uit te kijken en klagen dat er niet veel te doen is... ja er is best veel te doen ... maar er zijn veel ijsberen die schijnbaar voor de gezelligheid en het bier komen.... dat de aktie minder wordt...
ik vond het ook wel opvallend dat ik weinig aktie in de kino zag en ook niet echt veel mannen met dames in de weer zijn..terwijl dat voorheen toch wel meer was dat het een komen en gaan was van kamer en en naar kamer..
anywayzz heb een heerlijke trio met sarah en aliya gehad en daarna nog na een tip van een collega ijsbeer ben ik nog even met russische kassandra weggeweest.... ik heb mijn aktie wel gehad die dag
die kassandra is ook een heerlijke meid alleen moet ze toch wat meer toegankelijkheid uitstralen ze kan nog al arrogant kijken heb dat haar ook gezegd en ze zou mijn tips mee nemen... nou ben benieuwd...
al met al toch een geslaagde avond in GT !
Limburger
29 juni 2007, 17:53
ik was woensdag geweest bij GT en moet toch even van mijn hart dat ik vind dat de security daar met de dag minder vriendelijk wordt...
Maandag liep er een gast gelijk voordat hij betaald en omgekleed had naar de bar, die werd er ook gelijk zeer hardhandig uitgezet door zo'n kleerkast. Gelukkig kwam die oudere man met kale kop tussen beide om de boel te sussen.
little diablo
29 juni 2007, 18:04
ik was woensdag geweest bij GT en moet toch even van mijn hart dat ik vind dat de security daar met de dag minder vriendelijk wordt... er stond daar een donkere brede bij de deur en een aantal hollanders stond te wachten om met zijn allen naar een kamer te gaan met een dame of 6 en begon die kerel daar lomp en grof te schelden dat ze daar niet in die gang moeten gaan staan etc etc... nou ik vind het niet normaal de manier waarop zij met gasten omgaan... ze vreten verdomme van ons geld dus laat ze dan op zijn minst zich netjes gedragen en vriendelijk vragen om even ergens anders te gaan staan.. dit was echt een afknapper..
!
Toch moet je ergens je grenzen trekken,soms zijn er van die gasten binnen die de boel op negatieve wijze aardig overheersen. (Ook van dit verhaal had ik al wat meegekregen) Anders loopt het binnen de kortste keren uit de hand en veranderd Gt in een aso tent en dat willen we toch ook niet:rolleyes:
Saluti L Diablo
Maandag liep er een gast gelijk voordat hij betaald en omgekleed had naar de bar, die werd er ook gelijk zeer hardhandig uitgezet door zo'n kleerkast. Gelukkig kwam die oudere man met kale kop tussen beide om de boel te sussen.
Tsja, deutsche Gründlichkeit :D. Ook wel suf natuurlijk van die gast om zomaar door te lopen. Als je er eerder geweest bent weet je dat dat niet kan, en als je er niet eerder geweest bent ben je niet slim bezig.
't Signaal was in ieder geval duidelijk voor de gast in kwestie, lijkt me zo. Misschien wel wat overdreven van de kleerkast, maar als hij 't laat lopen doen de volgende keer 3 gasten zoiets, en daarna is 't hek van de dam...
Onlangs werd ik op dit forum nog publiekelijk afgeschilderd als hopeloos. De forumleiding greep niet in. Ik moest het dus maar weer eens zelf doen. Het werd hoog tijd dat ik wordt gezien als een stoere, ruige oversexte ijsbeer, net als iedereen. Het werd dus tijd voor daadkracht, het werd tijd voor actie. Het werd tijd voor sex, het werd tijd voor GT, en wel op woensdag 27 juni. Ik arriveerde om 16.30u.
Het was niet zo druk met auto’s. Ook binnen viel het wel mee met de drukte. Echt weer voor buiten activiteiten was het niet, dus wij allen bevonden ons in de bar. Bij binnenkomst zag ik Traveller en een maat van hem zitten. Later zouden wij bijkletsen, maar nu even niet. Ik liep naar de bar om mijn eerste kop koffie te bestellen. Nog voor ik iets kon bestellen, werd er al in mijn billen geknepen. De handen die dat knijpwerk verrichten behoorden tot onze GT-chinees, Lin. Lin zorgde snel voor mijn drankje en riep mij daarbij ter verantwoording waarom ik mijn afspraak niet was nagekomen. Die afspraak was dat ik 2 weken geleden langs zou komen om iets aan haar te geven. De omstandigheden waren echter zodanig dat ik niet eerder kon langskomen dan afgelopen woensdag. Ik geloof niet dat ik op veel begrip kon rekenen. Bij de sauna spraken Lin en ik allerlei zaken door, waarbij zij mij deelgenoot maakte dat ze in september waarschijnlijk voor enkele weken naar China zou vertrekken. “Aber ich kann nicht so lange ohne dich.” zei ik. Eindelijk lukte het mij om weer een glimlach op het gezicht van Lin te krijgen. Daarna tikte ze op mijn knieeen en zei dat ik maar moest gaan rondlopen om een dame te gaan uit kiezen. Ze had mij waarschijnlijk al onrustig zien rondkijken.
Het was niet echt heel druk, maar er waren behoorlijk wat dames. Op het eerste gezicht leek het mij dat er voor mij meer dan genoeg goede keuze was. Die mening deelde niet iedereen, vernam ik later. Smaken verschillen, blijkt dan maar weer eens.
Mijn oog viel op een douchende Summer, maar die liet ik met rust. Andere dames die ik zag waren Duitse en Poolse Tanya, Bettina (Hongarije), Cassandra, Nicolle, Christiana en Magdalhena. Verder zag ik veel van gezicht bekende dames, maar ook enkele nieuwe types waren binnen. Bij Poolse Tanya kan ik melden dat ze haar haar niet meer heeft opgestoken. Ik vond dat het haar wel goed stond. Voor degenen die zich er voor interesseren: Janice heb ik niet gezien. Ondertussen had Summer zich gezet op een bankje. Ik liep naar haar toe en zei: “Ich bin bose auf dich.” Verschrikt keek Summer mij aan. “Ich habe gehort dass ich nicht die einigste mann in deine lebe bin.” Haar verschrikte gezicht veranderde in een verbaasd gezicht, waarna een glimlach op haar gezicht kwam. “Nein” antwoordde Summer, “Nur dich. Du bist die einige mann.” Ik was weer gerustgesteld.
Ik besloot eens op jacht te gaan. In de kino was het rustig. Er lagen wat dames verveeld op de matrassen en achterin bereed een dame een ijsbeer. Het gekreun was niet van de lucht. Op het scherm werd een natuurfilm met detailopnamen getoond. Noch het sexende paar noch de film hadden de aandacht van de aanwezige dames. Dat kon ik niet zeggen. Een dame legde haar hand op mijn borst. “Willst du mit mir ficken?” was haar vraag. Ik sloeg het aanbod beleefd af en wilde weglopen, maar een andere dame versperde mij de weg. “Ich brauche ein echter mann.” Ik stelde voor om haar te helpen met zoeken. Of mijn Duits was/is slecht of het interesseerde haar totaal niet wat ik zei, want ze zat al met haar handen aan mijn geslachtsdeel. Ietswat te ruw wellicht duwde ik haar weg en liep richting sauna. Daar liep een dame mij tegemoet en ze gaf mij een knipoog.
In de bar aangekomen versperde Bettina mij de weg. Ze omhelsde mij en gaf mij een tedere zoen. Ik legde mijn handen om haar slanke billen en ik merkte dat dit mijn eerste dame van de dag zou worden. We knuffelde wat, waarna ik haar voorstelde om naar de kamer te gaan.
Op de kamer aangekomen, ontdeed Bettina mij van mijn badjas en begonnen mij voorzichtig af te trekken. “Ich habe dich vermisst.” zei ze. Ik tilde haar op en (tong)zoende haar, waarna ik haar op bed legde. Ik kuste teder haar lichaam, waarbij ik uiteindelijk aankwam bij een mooi poesje dat ik kuste en langzaam likte. Haar poesje was al vochtig en werd al ras natter. Ik lag voor haar en voerde het tempo van het beffen langzaam op, waarbij ik haar vingerde. Haar bekken reageerde daar positief op en ze bewoog steeds sneller. Ineens werd ik weggeduwd. Hardhandig werd ik op mijn rug gelegd. Ze kuste en likte mijn lichaam, waarbij ook mijn penis niet werd vergeten. Daarna pakte ze haar tasje en haalde er een sjaal uit. Ze legde mijn handen achter mijn hoofd en bond mijn handen met die sjaal aan elkaar vast. Vervolgens kroop ze naar beneden om voor mij te gaan zitten. Ze nam, al zachtjes rukkend, mijn penis in haar hand en begon mij voorzichtig te pijpen. Steeds dieper. Ze probeerde mijn hele penis naar binnen te krijgen. Ze pijpte goed, nat en gulzig. Ik schatte in dat wij een kwartier bezig waren en ik vond het nog te vroeg om klaar te komen. Daarom ontdeed ik mij van mijn zijde boeien en ik nam haar in mijn handen waarna een zittende zoenpartij zich voltrok. Na een minuut duwde ze mij naar achteren en ging op mijn mond zitten. In standje 69 begon ze mij te pijpen en ik haar te beffen. Alleen nog ons gezucht, gesteun en geslurp was hoorbaar. Ik had het idee dat ik dit nog wel eventjes kon volhouden. Maar Bettina besliste anders. Ze haalde een condoom uit haar tasje en deed die om mijn penis. Daarna ging ze op mijn penis zitten en liet zich langzaam (zachtjes kreunend) op mij zakken, om weer omhoog te gaan en terug om langzaam mijn penis dieper in haar te laten zakken. Als een volleerde amazone bereed ze mij. Haar ogen kneep ze dicht en kreunde zachtjes. Dit “gevecht” zou ik verliezen en zo geschiedde. Ineens voelde ik mijn sperma in volle vaart opkomen en met een geweldige explosie kwam ik klaar. Ik bleef maar schokken en even was ik bang dat het condoom kapot zou zijn gegaan (het zou niet de eerste keer zijn). Gelukkig was dat niet het geval.
Bettina moest lachen, toen ik daar lag. Uitgeput lag ik op bed. Weg was mijn grote mond. Ik kon nog alleen stamelen: “Wass hast du mit mir gemacht?”. Bettina maakte alles vakkundig schoon. Daarna kwam ze naast mij liggen en kroop tegen mij aan. Samen kwebbelden wij wat aan. Toen het uur bijna voorbij was, vond ik het wel welletjes. Ik veronderstelde dat Bettina het ook wel genoeg vond. Ze keek echter een beetje teleurgesteld. “Alle manner verlassen mich.” zei ze. Ik wist even niet hoe ik de “humor” in die woorden zou moeten inschatten. Ik stond daar aan de rand van het bed en ik wist mij even geen houding te geven. Bettina kroop naar mij toe en liet haar tongetje uit haar mond hangen. Ze pakte mijn penis. In tegenstelling tot wat ik verwachtte werd mijn penis weer hard. Bettina greep haar kans en begon mij te pijpen. Ik stond daar, al met mijn badjas aan, bij de rand van het bed. Bettina pakte met haar handen mijn billen, terwijl ze mij lekker pijpte. Dat deed ze redelijk wild, slurpend en nat. Ze duwde met haar handen tegen mijn billen aan om mijn penis zo diep mogelijk naar binnen te krijgen. Dat lukte niet echt, dus duwde ze nog harder tegen mijn billen aan. Af en toe moest ze ietswat kokhalzen en gorgelen waarbij grote slierten speeksel uit haar mond kwamen. Ik stond erbij en keek er naar. Ik keek naar dit bijzonder geile gezicht en gevoel. Bettina bleef maar doorgaan en op een gegeven moment voelde ik mijn orgasme weer aankomen. Ik had geen zin om het tegen te houden. Bettina hoorde aan mijn gesteun dat ik ging klaarkomen. Ze duwde nog eenmaal hard tegen mijn billen zodat mijn penis grotendeels in haar mond zat. Ik spoot mijn sperma recht in haar keel. Toen mijn penis uit haar mond kwam liet ze wat sperma over haar lippen druppen en met haar tong likte ze nog wat op.
Terug in de bar, na een verfrissende douche, besloot ik eens te kijken wat er te eten was. Dat was niet eens zo slecht. Pasta met sla en schnitzel. Ik schepte mijn bord vol en net toen ik wilde gaan zitten stond Bettina voor mij. Ik besloot een heer te zijn en gaf haar mijn bord. Dat had ze wel verdiend. Tot kan ik over Bettina zeggen dat ze vanaf volgende week even terug naar Hongarije gaat. Althans dat zei ze afgelopen woensdag. je weet het echter nooit.
Met mijn tweede bord ging ik bij Traveller zitten. Tijdens ons gesprek mengde een Nederlander zich bij ons. Hij heeft geen nickname, dus ik kan hem niet kenbaar maken. Het was pas een van zijn eerste keren in GT. Ik waarschuwde hem voor schrijvende ijsberen. Het zou zo maar kunnen dat je voorkomt in een verhaaltje op het forum. Het leek hem erg onwaarschijnlijk. Zeg niet dat ik hem niet had gewaarschuwd.
Ondertussen had ik bij de ingang al een nieuwe blonde dame zien binnenkomen. Maar toen ik goed keek bleek het een Thaise dame te zijn. Ze zag er erg goed uit. Ik besloot dat ik GT pas weer zou verlaten als ik met haar kennis zou hebben gemaakt. En zo geschiedde. Tijdens een van mijn rondjes liep ik haar tegen haar lijfje. Ik vroeg haar: “Sind die blonde haren, deine eigene echtes haren?” Verbaast stamelde ze wat van ja en nein. Toen moest ze lachen en liep door. Ze liep naar de kleedkamer waar ze zich weer ging verkleden. Schijnbaar was haar oorlogstenue niet goed genoeg. Ik had haar ook nog niet met klanten gezien. Ze trok een zwart stak kort leren jurkje aan, waarin haar grote borsten uitpuilden. Ik kon mijn ogen niet van haar af houden. “Gefahlt es dir?” vroeg ze lachend. Nu was het mijn beurt om te stamelen. Ik weet niet precies meer wat ik zei, maar vijf minuten later stond Any met een sleutel voor mij. Ik geloof dat wij naar een kamer moesten.
Die kamer bevond zich in een van de tuinhuisjes buiten. Op weg naar dat huisje kwamen wij Traveller met Summer tegen, die net klaar waren. Later zou Traveller Summer omschrijven als standaard, maar een goede standaard. Summer keek mij aan en zei: “Du?, du mit eine andere frau?, wass machst du hier?” Ik legde haar uit dat ik op zoek naar haar was en dat Any had aangeboden mij te helpen met zoeken en dat ik nu erg verbaast was haar aan te treffen met een andere man. Any keek het hele schouwspel een beetje verbaast aan, maar ze kon er de humor wel van inzien. Het was echter te fris om al te veel humor buiten te hebben, waardoor ieder zijns weegs ging. Mijn weeg kwam uit in kamer 19, waar Any zich ontdeed van haar strakke jurkje. Ze is niet echt slank, maar ze heeft wel een super geil lichaam. Een mooi gebruind lichaam met een mooi achterwerk en schitterend mooie grote borsten (met dank aan de dokter). Voor mij is ze knap, alleen moet ze niet lachen. Haar gebit is minder fraai (zei het verwende ijsbeertje die zou mogen hopen dat het enige dat op hem aan te merken zou zijn, zijn gebit zou zijn).
Op bed wilde ik haar zoenen, maar daar leek ze niet zoveel trek in te hebben. Dat is ook iets waar Thaise vrouwen toch minder van houden. Voor hen is het echter jammer dat ik er wel van hou. Ze ontweek mijn pogingen tot zoenen en probeerde zo snel mogelijk over te gaan tot pijpen. Een beetje bang werd ik dat dit wel eens een tegenvallende sessie kon worden. Pijpen deed ze echter goed. Na een paar minuten besloot ik mij van mijn beste kant te laten zien en voelen. Ik legde haar op haar rug en met mijn tong ging ik likkend naar haar poesje. Een mooi schoon geschoren poesje trof ik aan, dat ik voorzichtig begon te beffen. Dat had het gewenste effect. Haar poesje werd langzaam maar zeker nat en bewoog op het ritme van mijn tong. Ineens trok Any mij bovenop haar en gaf mij een natte tongzoen. “Ich habe lust zu ficken.” fluisterde ze in mijn oren. Ik gaf haar nog niet echt haar zin en legde haar op haar zij, zodat zij mij kon pijpen en ik haar kon beffen. Dat beviel mij goed en haar ogenschijnlijk ook.
Daarna werd een condoom om mijn penis gedaan, waarna wij diverse standjes doornamen. Het zoenen ging nu vol overgave. Toch had ik niet de indruk dat Any de sex geweldig vond. Ik stopte met neuken en zei: “ess gefahlt dir nicht?” Echt een reactie kwam er niet. Het leek erop dat ze niet wilde liegen, maar mijn opmerking ook niet wilde bevestigen. Ik legde haar op haar rug en begon haar nogmaals te beffen. Nu werd ze al snel kletsnat. Regelmatig trok ze mij ineens van haar weg om mij op een vette natte tongzoen te trakteren. Op een gegeven moment liet ik mij niet meer wegtrekken en ging ik door met beffen. Na een paar minuten volgde een orgasme. Was het gespeeld? Was het echt? Ze deed het goed, maar als ik eerlijk moet zijn had ik toch de indruk dat het (goed) toneelspel was. Ze bleef even liggen en ik genoot ervan om naar dat schitterende geile lichaam te kijken. Ze rolde naar mij toe en begon mij voorzichtig te pijpen. Zoals al eerder gezegd deed ze dat goed. Ik voelde dat ik ging klaarkomen en spoot mijn zaad in haar mond. Ze schrok en slaakte een klein kreetje, waarna mijn penis uit haar mond floepte.
Any maakte aanstalten om te vertrekken, maar ik bleef nog even liggen. Er volgde een standaard gesprekje. In eerste instantie praatte ze de tijd een beetje vol, maar net toen ik overwoog om het gesprek maar te beeindigen kwam het onderwerp op (haar) vriendinnen en andere Thaise meisjes in Duitsland. En toen bleek ik ineens het bed te delen met een bekende van een “bekende”. Ik weet niet of dit nu zo’n prettige wending van het gesprek was. Any vond echter van wel, want nu had ik alle aandacht. Ooit zei een ijsbeer tegen mij dat ik toch vooral op zoek was naar aandacht en applaus, maar nu ik het kreeg was het weer niet goed.
Daarna volgde een prettig en een goed gesprek, waarbij het leuk was allerlei zaken met elkaar te delen. Het wereld blijkt andermaal weer klein te zijn.
Any zou ik die avond nog meerdere malen treffen. Ze kwam vaak langs om een zoentje en een streeltje te geven. Ook Bettina en Lin knipoogde en zoende met mij wat af. Ik voelde mij gewild en mijn ego werd gestreeld. Een ijsberenhand is snel gevuld.
In de bar was het een stuk rustiger geworden. Ik had niet de indruk dat de dames goede zaken deden. Een ijsbeer beklaagde zich dat het maar een matte bedoeling was. Dat was vroeger nooit zei hij. Ik zelf kom al vanaf begin 2005 (met een rustpauze tussendoor) in GT, maar ik weet niet beter dat het op en af gaat met drukte. Soms is het stampvol en soms is er geen kip. Soms zijn er veel dames en soms niet. Soms valt het tegen en soms is het heel goed, maar altijd kom ik weer terug.
Terwijl ik met een nieuwe ijsbeer zat te praten liep Bettina voorbij. Ze knipoogde en ik zei:”suchst du mir?” “Immer” antwoordde Bettina en ze liep lachend door, maar niet voordat ze mij nog even had gezoend.
Later liep ik nog wat rond. De ijsbeer waar ik net in gesprek mee was kwam naar mij toe en vroeg hoe ik het voor elkaar kreeg dat een dame mij zocht. Ik keek hem verbaast aan. Hij nam mij serieus(?). Het moet niet gekker worden.
Thaise Any zat maar een beetje verveeld op een barkrukje. Ik besloot haar maar eens gezelschap te houden. Was ze aan het begin van de avond nog een beetje gereserveerd en gericht op haar werk. Nu was er een ogenschijnlijk oprechte interesse. Na verloop van tijd wilde ze echter weer naar de kamer (het werk gaat toch voor het jongentje) en fluisterde in mijn oor: “Ich will nach zimmer mit dir. Ess soll besser sein.” Ik merkte aan mijn hormonen dat ik daar positief op in zou moeten gaan, maar ik besefte ook dat het dan wel heel laat zou worden. Ik besloot verstandig te zijn en naar huis te gaan. Maar niet voordat ik met Any een afspraak voor volgende week woensdag had gemaakt. “Ich soll hier am…. sein. Ich warte auf dich.” fluisterde ze in mijn oor en ze gaf mij nog een tedere zoen.
Voor degenen die het wil weten: Any werkt op maandag en woensdag t/m. zaterdag. Maar besef wel: er is niets zo veranderlijk als de agenda van een GT-dame.
Met die wijze woorden in mijn achterhoofd ging ik naar buiten, waar het nog niet helemaal donker was. Ik stapte op de parkeerplaats bij de bouwmarkt in mijn auto en drukte op het gaspedaal om richting horizon weg te rijden, al neuriend: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home……”