PDA

Volledige versie bekijken : Welke van de drie PT's Dorsten/Xanten/Osnabrück

noogman
26 augustus 2007, 19:55
Medeberen,

Welke van de drie PT's komt als beste uit de wip, wil a.s. woensdag naar Osnabrück. Is dit een aanrader of niet. Was zelf al in Xanten maar dat viel een beetje tegen, dus graag jullie ervaringen en info.

Noogman:thefinger :rubbel: :lostit: :freu:

Igor-Ergaster
26 augustus 2007, 20:56
Beste Noogman,

Ik heb je als eens een tip gegeven. zie bericht
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7725

Hiermee bedoel ik niet dat je er gehoor aan moet geven. Ieder persoon ervaart zelfs op de zelfde dag bij dezelfde club op zijn manier. Het is ook heel moeilijk jou hierin te adviseren. Wat wil je :confused: , wat zoek je.

Wil je vrouwen met grote borsten :tietjes: wil je er 2 :Sandwich- of zelfs 3 tegelijk. Moeten ze onder de 25 jaar zijn, of wil je ervaren rotten van 40 of ouder. Zoek je spanning of GFE :love2: sessies.

Daarom mijn 2de advies volgens de "Tit for tat" benadering ga nou eens naar Osnabrück en vertel ons wat je zoekt en wat je gevonden hebt. Op deze mannier worden we er allemaal beter van :freu: .

Groetjes Igor :wink2:

noogman
26 augustus 2007, 21:05
Hoi Igor,

Voor die Wende in Xanten vond ik het allemaal een beetje plichtmatig en vooral een poolse kolonie, niets mis mee maar vond het geen leuke sfeer daar. Vandaar mijn vraag heeft er iemand ervaring met Osnabrück.

Noogman:teuflisch :moon: :nee: :baeh:

Randy
26 augustus 2007, 21:10
Dat moet je dan toch wat duidelijker vragen. De titel van je post wekt verwarring, als je alleen info over Osnabrück wilt.

:moon:

PS dit forum leeft van geven en nemen. De info over Xanten en Dorsten is je gegeven, als jij nou eens info over Osnabrück gaat geven?

Igor-Ergaster
26 augustus 2007, 21:56
PS dit forum leeft van geven en nemen. De info over Xanten en Dorsten is je gegeven, als jij nou eens info over Osnabrück gaat geven?

Randy exact, en dit is nu juist de Tit for tat (auf deutsch "wie du mir, so ich dir") methode. Noogman doe je best zou ik zeggen.

jan j
26 augustus 2007, 22:33
ik ben 18 maanden geleden 1 keer in osnabruck geweest ( op zaterdag ).
ik vond het toen tegen vallen : meestal alleen pijpen met condoom , dames nogal lui ( hadden geen zin in bepaalde standjes) , er werd nog al gezopen .
ik heb begrepen dat je er op een doordeweekse dag helemaal niet moet komen.:eek:

Ik vind Dorsten beter .
xanten was helemaal in het begin ( vorig jaar mei) beter als Dorsten ,later niet meer.

ik ben de laatste tijd meer fan van pt Krefeld maar dat ligt er voor al aan dat er een paar meiden zijn die mij wel liggen.

maar als ik tussen xanten,dorsten,of osnabruck moest kiezen zou ik met dorsten beginnen.

als je op heftige geile gangbang sex kikt en niet voor de looks en jonge meiden gaat moet je bij PT Mettmann zijn :teuflisch ( op zaterdag en vooral als Silvia er is).

groeten
jan j

noogman
27 augustus 2007, 18:34
Hoi Medeberen,

Het gaat mijn om de drie G's dus gezelligheid,geilheid van de dames, en het geneuk. Zijn jullie onlangs in een van deze 3 PT's geweest en hoe waren jullie ervaringen (wel graag recente ervaringen) ik wil graag a.s woensdag 29 aug naar Osnabrück als jullie ervaringen met deze PT goed zijn om uiterlijk deze week een sfeerverslag voor jullie te maken.

Noogman:smile2: :plapper: :wink: :hah: :rubbel:

Randy
27 augustus 2007, 18:49
Zie mijn recente Dorsten ervaring http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=46709&postcount=211 hier. En mijn vorige op vorige pagina's.

Veel plezier in Osnabrück, ben benieuwd hoe het daar is!

PS zelf geen ervaring in Mettman, en Xanten was april 2006...

Igor-Ergaster
7 september 2007, 19:48
Hoi Medeberen,

Het gaat mijn om de drie G's dus gezelligheid,geilheid van de dames, en het geneuk. Zijn jullie onlangs in een van deze 3 PT's geweest en hoe waren jullie ervaringen (wel graag recente ervaringen) ik wil graag a.s woensdag 29 aug naar Osnabrück als jullie ervaringen met deze PT goed zijn om uiterlijk deze week een sfeerverslag voor jullie te maken.

Noogman:smile2: :plapper: :wink: :hah: :rubbel:

Hallo Noogman

Ben je al in Osnabrück geweest? Ik zit met spanning op je sfeerverslag te wachten.

Igor

jeepie
20 september 2007, 16:33
:fuck::rubbel::fuck: De beste partytreff wat in de buurt ligt van die 3 is, vind ik zelf , Airport-partytreff Dordmund.
Er lopen veel mooiere dames rond daar.
Beter dan die andere PT's.
En de dames doen ook pzc.
En je hobbyt met zijn tweeen of trio op een kamer.
En niet zoals bij die andere PT's met zijn tienen op een bed.