Volledige versie bekijken : Morena Braziliaanse
Horst Schimanski
22 augustus 2007, 17:51
Naam : Morena
Nationaliteit /taal : Braziliaanse / duits ,italiaans, braziliaans
Leeftijd : 37-40 jaar
Haarkleur/lengte : Lange bruine haren
Lengte : 1.65m
Postuur /Cupmaat : Normaal / B-cup
Service : PZC, NMC, kussen, beffen, vingeren
Prijs : 75 euro uur
Extra :
Hy,
I'm trying to improve my dutch :D (I am starting with the title)
The lady comes from Brazil, Rio. Could be.
Her skin colour is light brown. She has long brown hairs , 165 cm tall normal body size, B Cup titiies, shaven underneath. Age about 40 more or less. She is very discret, talks German, Brazilian and Italian. We talked last one. Don't ask who was the worst in italian. As I understood,she's new at the Golden Time, and works only part time, I think when money run short...she's on duty.
Her service is very good. Kissing, perfect blow-job. Fingering is also possible. The fuck missionary position was perfect. She likes to be licked. "Avis aux amateurs".We made it for 1 Hour, I paid 75€.
Horst
Rob10
17 september 2007, 20:58
Vandaag genoten van deze slanke braziliaanse:D Topservice en op de bank gaan bijna al alle remmen los bij haar. ;) Groot herhalingsgevaar
Horst Schimanski
26 september 2007, 18:21
Hy,
slank, not quite :D normal size is better.I've met her again. Same kindness, same good service, same bad italian talking (my side), good fuck, everything the best. Mssionary and doggy fucking first class. Her clothing are also not bad. Almost completely nice red dress, without knickers. One hour 75 € paid.
Horst
Boobies
13 november 2007, 17:20
Is deze dame nog aanwezig ?
Alvast bedankt voor de update !
Cupido
5 maart 2009, 05:53
Gisteren was zij er weer en ze is met stip op mijn to do lijst gekomen!
HornyDevil
14 maart 2009, 08:04
Gisteren was zij er weer en ze is met stip op mijn to do lijst gekomen!
Wel zelf op de tijd letten... hadden gisteren voor 1h afgesproken maar doordat ze zelf achteraf haar leven begon te vertellen heeft ze uiteindelijk 1H30 aangerekend
H.D
Cupido
23 maart 2009, 11:03
ok houdt ik in de gaten. Was ze verder wel goed?
HornyDevil
23 maart 2009, 11:35
ok houdt ik in de gaten. Was ze verder wel goed?
Enige is dat ze haar tong bij het TZ, voor mijn smaak, nogal diep probeerde te duwen maar voor de rest, geen klagen ;) Variatie genoeg in de standjes en het pijpen viel goed mee.
H.D
albertde2de
23 maart 2009, 11:53
Het wordt weer tijd om naar GT te gaan deze week.
Inmiddels heb ik me aardig ingelezen in de meest uitlopende verhalen en fantasieën van ervaren IJsberen en geleerd wat wel en niet kan! Ervaren Beren dank daarvoor.
Ook ben ik er al lezend achtergekomen dat ik bij mijn eerdere bezoek het volkomen fout gedaan heb. Binnenkomen biertje uitzoeken hutje bubbelbad biertje is wel heel erg kort door de bocht.
Bij het lezen van alle verhalen realiseer ik mij dat ik bij de dames niet eens de naam heb gevraagd, en deze dus tekort heb gedaan, waarvoor mijn oprechte excuus, dat gaan we in de toekomst anders aanpakken.
Als je geen namen weet kom je automatisch in de problemen bij een volgend bezoek dat blijkt wel uit het volgende.
Bij mijn eerste bezoek was de eerste dame niet om over naar huis te schrijven, nu moet je dat volgens mij sowieso niet doen “naar huis schrijven over GT”, enfin! De tweede dame was voor mij een dame met een groot herhalingsgevaar!!
Als je geen naam weet is het weer lang zoeken in een verzameling van schoonheden die je aantreft, en wordt het herhalingsbezoek van de dame in kwestie een puzzeltocht.
Aan de verhalen te lezen van de ervaren IJsberen is volgens mij een korte beschrijving van deze dame voldoende om achter haar naam te komen.
Wat ik wel weet
Hongarijen, Engels sprekend, geen Duits maar dan wel weer Spaans omdat ze daar een tijdje gewoond heeft.
Lang Donker haar.
Mooie volle ronde en zachte borsten
Heerlijke PZC en ook likken geen probleem, lief gezichtje en ze is ongeveer 1,65 lang.
Leeftijd geen idee.
Er zijn wel een aantal omschrijvingen te vinden en dan denk ja dat is ze maar het telkens een andere persoon waar over geschreven wordt, dus zo kom ik er ook niet uit
Wie uit mijn beschrijving weet over wie ik het heb, die mag het zeggen.
Als ze er deze week is en ik kan haar ontmoeten dan zal ik haar met de nodige egards behandelen.
Oscar Wild zei het al “al vinden ze iets uit dat lekkerder is, ik blijf het er altijd bij doen!
AB
salitos
23 maart 2009, 12:22
afgelopen vrijdag (20-3) voor de eertse keer met deze braziliaanse in een hutje geweest. Gezellig en lekker uurtje beleefd. Pijpen was goed waarbij ook de "eier" niet werden vergeten. Beffen en vingeren was geen enkel probleem.
Uiteindelijk in doggy style de final shot gegeven. Kortom een heerlijk uutje voor € 75,- gehad. Zeker voor herhaling vatbaar
salitos
23 maart 2009, 12:26
was trouwens zaterdag en niet vrijdag, raak ook helemaal in de war van al die girls