Volledige versie bekijken : Samya, Algemeen
pipokoeien
11 september 2020, 19:00
zo, dat had Pipo even nodig! Ben normaal ultra voorzichtig in de huidige tijd maar die tenten hadden niet langer dicht moeten blijven want ik liep behoorlijk voorover.
Samya is dus weer open. Begon erg lauw met 2 vrouwen(en niet Pipo's smaak) maar gedurende de dag kwamen er meerdere bij die meer aan Pipo's wensen voldeden.
Ciara werd het slachtoffer en zeer voor herhaling vatbaar!
mentholbear
11 september 2020, 22:24
Ciara werd het slachtoffer en zeer voor herhaling vatbaar!
Snik, zo ver weg nu :heul:
Hoewel, SS was ook niet bepaald dichtbij :rolleyes:
Maar fijn te horen dat er daadwerkelijk een club in NRW weer open is.
Kun je iets vertellen over hoe de corona maatregelen daar waren? Kopie ID of alleen laten zien? Mondkapjes op? Wellness/sauna ook weer open?
En hoe was het er verder? Dames die meer upsellen of service verminderen? Wordt daar ook eten voor je opgeschept of is het nu een soort privehuis geworden van wippen & wegwezen?
vrije jongen
11 september 2020, 23:24
Mocht je haar daar willen opzoeken. Altijd links om de hoek als je de bar inkomt. Zo ver mogelijk van de dj als mogelijk, zeg maar.
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk
mentholbear
11 september 2020, 23:29
Mocht je haar daar willen opzoeken. Altijd links om de hoek als je de bar inkomt. Zo ver mogelijk van de dj als mogelijk, zeg maar.
Thx. Als ik me niet vergis op van die rondje zitjes.
wizard0
12 september 2020, 06:12
Is het open tot 5 's morgens?
Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
vanKees
12 september 2020, 08:30
Is het open tot 5 's morgens?
Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
Ja
Fieber wird am Eingang gemessen
Kontaktdaten aufschreiben
Essen gibt es am Tisch
Maske tragen (natürlich nicht beim trinken und essen)
...jetzt fragt mich aber nicht was und wie es auf dem Zimmer abgeht
vanKees
Eddy_V
12 september 2020, 11:34
...jetzt fragt mich aber nicht was und wie es auf dem Zimmer abgeht
vanKees
Aber klar, jeder weiß doch dass du nur im Kino liegt.
vanKees
12 september 2020, 13:16
Aber klar, jeder weiß doch dass du nur im Kino liegt.
Verräter // Verraaier (maar met Monika! :baeh: )
vanKees
mentholbear
12 september 2020, 14:14
En is de wellness/sauna ook nog open?
mager
12 september 2020, 18:21
En? zijn er veel vrouwen?
pipokoeien
12 september 2020, 22:38
En is de wellness/sauna ook nog open?
gisteren niet
mentholbear
12 september 2020, 23:42
gisteren niet
Thx, tegenwoordig vind ik een wellness rondje minstens net zo belangrijk als een kamertje met een dame. Dus tot die tijd gaat mijn voorkeur uit naar clubs waar die weer open zijn.
mager
13 september 2020, 10:42
Gisteren (zaterdag) tussen 23:00 en 03:00 was ik in Samya.
Ja, ze zijn pas 2 dagen open. En dat ze open zijn is geweldig!
Ik had van te voren gebeld, er zouden 40 vrouwen aanwezig zijn.
- Op de begane grond waren er gemiddeld 65 mannen en 2 tot 6 vrouwen.
- Sauna in de kelder was gesloten. (er zijn wel nieuwe douches gebouwd, maar die doen het nog niet)
- Alleen hamburgers, doner en friet (geen salades, fruit, soep, groenten)
- Sauna op de 1st verdieping deed het wel, maar die is altijd veeeeeel te heet.
- mondkapjes verplicht, maar niet als je ergens zit.
- Bioscoop is gesloten.
- In het restaurant staan plastic schotten, lijkt nu alsof je op een bouwplaats eet.
- het was fris binnen, had de sauna echt nodig om op te warmen. (ik vind het zelf al snel fris)
Weet niks over de kamers, want ik hou er zelf niet van als een dame volledig doorgeboekt is.
Ben zonder kamer te maken weer naar huis gereden omdat er veel te veel mannen waren.
Er was geen kamer gebrek, lagen genoeg sleutels in het mandje.
Dames konden meestal amper een sigaretjes roken als ze terug waren van de kamer. want ze werden meteen weer opgepikt.
Was ik maar naar SS gereden, maar ja, ik was zoooo nieuwsgierig....
Oh ja, de appelsap was ook op.
Knutje77
13 september 2020, 11:14
2-6 Vrouwen, logisch dat er dan kamers vrij zijn.
Tenzij ijsberen samen een kamertje nemen.
Bedankt voor deze info, deze tent sla ik vooralsnog over.
mentholbear
13 september 2020, 11:52
En mensen maar klagen over SS :rolleyes:
Misschien hier ook de maximale kamerdeur naar 60 of 30 minuten bij drukte hanteren :tongue:
Bedankt voor de info over de boven/buiten sauna. Die vind ik juist weer erg fijn.
Soi10
15 september 2020, 23:29
Het zal wel even duren voor alle meisjes terugzijn, ze zijn pas sinds vrijdag open..
mager
20 september 2020, 05:15
Wederom Samya bezocht deze zaterdag. van 0100 tot 0300
100 mannen, 10 vrouwen geteld op de begane grond.
Had van tevoren gebeld, er zouden 67 vrouwen zijn.
1 slank nieuw meisje benadert, Aisha, Bulgaars? lang haar, zeer slank.
Extra zou extra kosten.
Naar de theke om sleutel te halen, maar toen ik zei dat ik een roken kamer wou vondt ze dat al te moeilijk en ging ze terug naar de bar. (maar ik bedenk me nu dat door haar slechte engels ze dacht dat ik eerst nog ff wou roken, en daar had ze ook geen zin in of zo)
De meisjes hebben het nu overal voor het uitzoeken, service niveau en bereidwilligheid is ver te zoeken.
Soi10
22 september 2020, 13:20
10 vrouwen ipv 67 is natuurlijk wel een heel verschil, niet zeker of de andere 57 op de kamer waren.. Lijkt me onwaarschijnlijk. Een kamergang op deze manier lijkt me ook minder plezierig, als ze voor het minste al afhaken.. Dat het maar snel weer normaliseert :frown:
mager
23 september 2020, 01:30
10 vrouwen ipv 67 is natuurlijk wel een heel verschil, niet zeker of de andere 57 op de kamer waren.. Lijkt me onwaarschijnlijk. Een kamergang op deze manier lijkt me ook minder plezierig, als ze voor het minste al afhaken.. Dat het maar snel weer normaliseert :frown:
Hoeveel vrouwen er in het hele pand (inclusief kamers) aanwezig waren dat weet ik niet.
Als je opbelt (naar wat voor club dan ook), dan krijg je denk ik altijd het hoogste getal te horen, dat wil zeggen alle dames die er op enig moment die dag zijn geweest.
Op zich is het leuk om te weten hoeveel vrouwen er totaal aanwezig zijn, maar mijn persoonlijke telling vind ik veel interessanter.
Ik tel heel gewoon alle mannen en alle vrouwen die ik zie. Verschillende keren tel ik ze, en neem dan het gemiddelde.
In het geval van Samya, heb ik iedereen geteld die zich op de begane grond bevond. (bar, restaurant, theke, rokersruimte)
En dat kwam neer op 100 mannen tegen 10 vrouwen.
Zal allemaal wel weer goed komen.
Soi10
27 september 2020, 08:47
Ik ben gisteren voor mezelf eens gaan Kijken. Rond 16h aangekomen, na een formulier in te vullen met naam, adres en telefoon, kreeg ik mijn sleutel. Bovenaan het formulier schrijven ze het nummer van je sleutel en als je op de kamer gaat neemt het meisje met wie je naar de kamer gaat ook je sleutelnummer over.. Zo is er een link dus.. als iemand van de meisjes ziek is, kunnen ze al haar *nauwe contacten* opsporen.
Als je rondloopt moet je je masker aandoen, als je zit mag de masker af zodat je kan drinken. Meisjes dragen ook een masker wanneer ze rondlopen. Er zijn afscheidingen op de zetels geplaatst zodat er tussen elke 2 a 3 bezoekers een afscheiding is. Verdien bedienen ze je aan de zetels voor drank. Dit is beter dan voordien eerlijk gezegd want de bar is normaal altijd veel te druk (en veel te klein). In de resto is er nu ook bediening ipv buffet.
De verhoudingen binnen waren zeer goed, ik durf zelfs te zeggen 50-50 verhouding mannen en vrouwen tot ik doorging (rond middernacht). Ik zag ook al wat bekende gezichten terug, heb zelf voor Francesca gekozen en ben tevreden teruggekeerd. Er waren denk ik gemakkelijk een 40 tal vrouwen, waarschijnlijk zelfs een 60tal, dit is in de barruimte alleen. Het lijkt me dat we stilaan richting de normale gang van zaken gaan hoewel de maskers en het afgesloten podiumgedeelte je er aan herinneren dat het niet zo is. Ik kan gerust zeggen dat het een goede eerste bezoek was sinds de heropening. Verder zijn de prijzen gelukkig niet aangepast, zelfde tarieven zoals voordien
stimpy3
10 oktober 2020, 16:37
Gisteren (vrijdagavond) een bezoekje gebracht aan Samya. Eerste clubbezoekje sinds ruim een half jaar. Net op tijd, (of misschien net over het randje, afhankelijk van hoe je er naar kijkt), omdat Keulen vandaag als 'rood gebied' werd aangemerkt en reizen naar/van Keulen wordt afgeraden.
Aangekomen rond 21:00. Bij aankomst wordt je temperatuur gemeten en worden je handen ontsmet met alcohol. Corona-theater, omdat je het virus natuurlijk prima kunt overdragen zonder veschijnselen als koorts, maar goed. Naam, adres en telefoonnummer moet je opgeven aan de balie, met het nummer van je sleutel erop. Moet wel zeggen dat ze niet kijken naar de leesbaarheid van wat je invult; ik kon m'n adres en naam zelf maar net lezen. Naja, als er maar wat staat en er een 'unterschrift' onder staat. Binnen is het zoals so10 zegt: mondkapje op tenzij je ergens gaat zitten. Dat kan zowel in de binnenruimte zijn als in het restaurant zijn. Inderdaad geen zelfbediening meer bij het buffet; je krijgt een maaltijd opgeschept, die ook een stuk beperkter is dan vroeger. Ook geen saladbar meer. De keuze was gisteren uit kipschnitzel of kebap rmet friet en champignonsaus, of lasaga. In de binnenruimte zijn om de anderhalve meter schotjes geplaatst tussen de zitplaatsen, zodat je wat makkelijker afstand kunt houden. Wat mij betreft mogen ze die wel langer door laten lopen zodat het nog wat knusser wordt; het maakt het flikflooien wel wat aantrekkelijker.
Ook de dames lopen allemaal met een mondkapje op, tenzij ze op een vaste plek staan. Wat natuurlijk wel weer een beetje raar is in de toch wel wat krappe ruimte. Qua bezetting: die deed niet onder voor de reguliere bezetting pre-corona, qua aantallen. Wel had ik het idee dat de lineup wat matiger was. I De lineup bij Samya was altijd al wat meer gespreid qua optik, maar pre-corona liepen er toch altijd wel een handvol dames rond de moeite waard waren. Ik zag ook een helehoop 'bekenden' van maart/februari niet terug. Utieindelijk toch maar een kamertje geprobeert met Dana, nep-blonde kleine dame met stevige borsten en best stevig uitstekende tepels. Twijfelde d'r aan of het wel zin had om te gaan kameren, en inderdaad, werd niet zo'n lekkere kamer omdat het gevoel ontbrak. Al snel kwam de vraag 'einde stunde oder halbe stunde', waarbij het uur natuurlijk heel veel beter zou zijn dan het halfuurtje. Traditioneel gezegd dat ik na een half uur wel wilde kijken hoe de vlag erbij hing. Dat werkte dus niet, want dat werd nette ' coronasex'; sex zonder dat je al te dicht met elkaars gezicht in de buurt was. Dus netjes pmc, gevolgd door een reverse cowgirl en geen normale cowgirl. Wel missio, maar dat mocht dan weer niet te dichtbi (en het hielp ook niet dat d'r qua glijmiddel geen hulp was)j. Doggie was dan weer wel normaal, maar meh. Kortom, een liefdeloze, bloedeloze bedoening. Na vijftien minuten besloten om d'r maar een einde aan te maken, onder het motto dat coronasex niet zo werk voor me.
Afgerekend, nadat ik 20 euro had gewisseld voor 2 tientjes bij de theke. Nog een uurtje gelummeld, en toen besloten om maar naar huis te gaan. Best aardig, maar ik merk dat ik happier ben om niet te kameren, dan om kamers te maken die het toch niet zijn.
mager
10 oktober 2020, 20:30
Gisteren (vrijdagavond) een bezoekje gebracht aan Samya. Eerste clubbezoekje sinds ruim een half jaar. Net op tijd, (of misschien net over het randje, afhankelijk van hoe je er naar kijkt), omdat Keulen vandaag als 'rood gebied' werd aangemerkt en reizen naar/van Keulen wordt afgeraden.
Aangekomen rond 21:00. Bij aankomst wordt je temperatuur gemeten en worden je handen ontsmet met alcohol. Corona-theater, omdat je het virus natuurlijk prima kunt overdragen zonder veschijnselen als koorts, maar goed. Naam, adres en telefoonnummer moet je opgeven aan de balie, met het nummer van je sleutel erop. Moet wel zeggen dat ze niet kijken naar de leesbaarheid van wat je invult; ik kon m'n adres en naam zelf maar net lezen. Naja, als er maar wat staat en er een 'unterschrift' onder staat. Binnen is het zoals so10 zegt: mondkapje op tenzij je ergens gaat zitten. Dat kan zowel in de binnenruimte zijn als in het restaurant zijn. Inderdaad geen zelfbediening meer bij het buffet; je krijgt een maaltijd opgeschept, die ook een stuk beperkter is dan vroeger. Ook geen saladbar meer. De keuze was gisteren uit kipschnitzel of kebap rmet friet en champignonsaus, of lasaga. In de binnenruimte zijn om de anderhalve meter schotjes geplaatst tussen de zitplaatsen, zodat je wat makkelijker afstand kunt houden. Wat mij betreft mogen ze die wel langer door laten lopen zodat het nog wat knusser wordt; het maakt het flikflooien wel wat aantrekkelijker.
Ook de dames lopen allemaal met een mondkapje op, tenzij ze op een vaste plek staan. Wat natuurlijk wel weer een beetje raar is in de toch wel wat krappe ruimte. Qua bezetting: die deed niet onder voor de reguliere bezetting pre-corona, qua aantallen. Wel had ik het idee dat de lineup wat matiger was. I De lineup bij Samya was altijd al wat meer gespreid qua optik, maar pre-corona liepen er toch altijd wel een handvol dames rond de moeite waard waren. Ik zag ook een helehoop 'bekenden' van maart/februari niet terug. Utieindelijk toch maar een kamertje geprobeert met Dana, nep-blonde kleine dame met stevige borsten en best stevig uitstekende tepels. Twijfelde d'r aan of het wel zin had om te gaan kameren, en inderdaad, werd niet zo'n lekkere kamer omdat het gevoel ontbrak. Al snel kwam de vraag 'einde stunde oder halbe stunde', waarbij het uur natuurlijk heel veel beter zou zijn dan het halfuurtje. Traditioneel gezegd dat ik na een half uur wel wilde kijken hoe de vlag erbij hing. Dat werkte dus niet, want dat werd nette ' coronasex'; sex zonder dat je al te dicht met elkaars gezicht in de buurt was. Dus netjes pmc, gevolgd door een reverse cowgirl en geen normale cowgirl. Wel missio, maar dat mocht dan weer niet te dichtbi (en het hielp ook niet dat d'r qua glijmiddel geen hulp was)j. Doggie was dan weer wel normaal, maar meh. Kortom, een liefdeloze, bloedeloze bedoening. Na vijftien minuten besloten om d'r maar een einde aan te maken, onder het motto dat coronasex niet zo werk voor me.
Afgerekend, nadat ik 20 euro had gewisseld voor 2 tientjes bij de theke. Nog een uurtje gelummeld, en toen besloten om maar naar huis te gaan. Best aardig, maar ik merk dat ik happier ben om niet te kameren, dan om kamers te maken die het toch niet zijn.
Kan me volledig aansluiten bij de ervaring van Stimpy.
Ik was ook gistern (zelfde dag als Stimpy) in Samya, 01:00 uur.
Gigantisch veel vrouwen, mannen waren er bijna niet en de mannen waren allemaal vaste stamgasten die niet meer de kamer op gingen.
Line-up was qua aantallen idd zoals pre-corona.
De meisjes jaagden (vind ik best leuk), en hadden helemaal niks te doen.
Maaaaaaaarrrrrr.......
Netzoals Stimpy zegt, het service niveau was matig niet sauna club waardig.
De echte toppers voor mij waren er niet. Ik val op slanke (itengenwoordig vindt men mijn "slank" eerder mager) dames.
Volgens mijn definitie van "slank" waren er weinig dames. Ik vindt "slank" wat Eugenia in Venus is. dat vindt ik slank.
De meeste dames die ik aansprak deden geen FT.
"Deepthroat"Mina was er ook niet. Maar schijnt er wel te zijn geweest.
Zoiezo is mijn indruk dat veel dames nu met Corona veel voorzichtigere sex practiseren. (overal, niet alleen in Samya)
24HOURS
10 oktober 2020, 20:41
I was there on wednesday. Mary and Ada (Ionela) were there. That's a very high level :betrunken:
stimpy3
10 oktober 2020, 21:03
Kan me volledig aansluiten bij de ervaring van Stimpy.
Ik was ook gistern (zelfde dag als Stimpy) in Samya, 01:00 uur.
Gigantisch veel vrouwen, mannen waren er bijna niet en de mannen waren allemaal vaste stamgasten die niet meer de kamer op gingen.
Line-up was qua aantallen idd zoals pre-corona.
De meisjes jaagden (vind ik best leuk), en hadden helemaal niks te doen.
Om een uur of tien was de m/v verhouding ongeer 2:1 , met flink wat zwaar bebaarde turken, maar ook toen merkte ik al dat er wat meer gejaagd werd dan anders, en dat de zaken voor de dames wat minder vlot liepen dan anders. D'r werd een stuk minder gekamerd. En ik heb ook de nodige beren die wel kamerden redelijk gefrusteerd geld zien halen. Ik weet niet of het specifiek is voor Samya, maar ik gok dat op deze manier alleen nog maar lui krijgt die komen om bier te zuipen en naakte wijven te kijken -- en zelfs daarvoor zit je in samya niet goed, want de meeste dames lopen in bikini oid.
mechelen
12 oktober 2020, 00:25
Ik ben zaterdag enkele uren in Samya geweest. Mijn impressie :
-aan de incheckbalie wordt je lichaamstemperatuur gemeten. Je dient ook je contactgegevens te noteren. Er wordt niet gevraagd naar een ID, ook niet of je uit een rode zone komt.
-de 4 keer betalen 5e keer gratis is nog steeds van kracht.
-er zijn nieuwe douches, en er is een nieuwe ruimte voor de masseur (de oude doucheruimte). Helaas zijn er (nog) geen haakjes om je spullen op te hangen.
-de sauna beneden doet het weer, het stoombad nog niet.
-de toiletten zijn erg vuil en dat op de eerste verdieping was zelfs verstropt.
-in de barruimte staan er 'tussenschotten' gemaakt van houten balkjes en... plastic folie, jawel.
-eten wordt voor je opgeschept.
-behoorlijk goede line-up.
-al bij al toch wel OK.
vanKees
14 oktober 2020, 05:37
Auszug aus einem anderen Forum:
34346
vanKees
vanKees
17 oktober 2020, 16:46
Wegen Corona-Verordnung ist auch die Sperrstunde im Samya geändert (noch keine Info auf der Webseite aber offiziell)
Geöffnet Mo-So von 11.00 bis 23.00 Uhr
vanKees
vanKees
21 oktober 2020, 05:46
34378
vanKees
Admin
25 oktober 2020, 11:31
https://www.ijsberenforum.com/img/samya/samya_home.PNG (https://www.samya.de)
Openingstijden
Ma-Do 11.00-03.00
Vr-Zat. 11.00-05.00
Zo. 13.00-03.00
Vanaf 23.00 €30,- Entree
Geen eten en drinken vanaf 23.00
https://www.ijsberenforum.com/img/banners23460/bannersam.jpg (https://www.samya.de)
vanKees
25 oktober 2020, 11:39
Zur Ergänzung:
Es gibt keine Getränke mehr, auch kein Wasser!
Sauna ist auch geschlossen, es ist nur noch der Zimmergang möglich.
vanKees
Boy69
26 oktober 2020, 00:48
Zur Ergänzung:
Es gibt keine Getränke mehr, auch kein Wasser!
Sauna ist auch geschlossen, es ist nur noch der Zimmergang möglich.
vanKees
Deze situatie is alleen van toepassing na 23:00 uur.
Voor die tijd “business as usual”, met inachtneming van de corona-maatregelen
Boy69
26 oktober 2020, 00:51
Wegen Corona-Verordnung ist auch die Sperrstunde im Samya geändert (noch keine Info auf der Webseite aber offiziell)
Geöffnet Mo-So von 11.00 bis 23.00 Uhr
vanKees
de openingstijd op zondag is afwijkend !!!
op zondag is Samya geopend van 13:00 - 1:00 uur
Op andere dagen us de club oop langer dan 23:00 geopend, check de website voor de exacte tijden.
Vanaf 23:00 is er geen eten of drinken meer te verkrijgen (geen gastronomie) en wordt alleen de huisvesting beschikbaar gesteld.
Gehamerd kan er worden tot sluitingstijd
mechelen
26 oktober 2020, 03:02
Gehamerd kan er worden tot sluitingstijd
:hammer:
mechelen
29 oktober 2020, 23:47
Gisteren ben ik nog rap eens naar Samya gereden; er was nog geen sprake van een sluiting al kon je wel aanvoelen dat er iets ging gebeuren. Daarom, en omdat het mijn 4e keer was dit kalenderjaar en dan weten de clubfans dat je een vrijkaartje krijgt. Dat kaartje blijft gelukkig ook volgend jaar nog geldig, oef.
In mijn vorig verslag schreef ik dat er aan de nieuwe douches nog geen haakjes waren, awel het moet zijn dat Ali hier mee leest want er stonden nu wél een paar kapstokken.
Ook opmerkelijk : de Roemeense poetsheren :rolleyes: die anders geen woord zeggen kwamen nu zelfs in de sauna vragen of ik iets te drinken wou, en of er nog genoeg aufguss was.
Er was weinig te beleven, slechts een 6 tal heren en 30 meisjes die zich behoorlijk aan het langweilen waren. Er was ook slechts 1 persoon achter de bar en de DJ was tegelijk keukenpiet. Besparingen zeker...
1 kamergangentje met dezelfde van vorige week : Inna. Niks op aan te merken.
Later op de avond kwamen er wel meer locals binnen. Ik moest echter wegens de avondklok in eigen land tijdig vertrekken, en wanneer ik nog eens terug kan komen weet ik echt niet. Ik vrees : niet meer voor de eindejaarsfeesten.
:wink2:
pkp
3 november 2020, 07:18
I was there end of October .... finally decent showers. But the lineup was really poor.
Most of stars are already back to Romania (foresee the closure) or never came back (working in private).
Really strange when we used to see girls dancing on the podium. Not the place to be !
HotBear
21 februari 2021, 16:15
Morgen, Leute. Was gibt's Neues aus Deutschland? Wann ist die Wiedereröffnung der Clubs geplant?
mentholbear
21 februari 2021, 23:23
https://static1.qmusic.medialaancdn.be/site/w2400/6/81/57/b3/985953/fortuneteller.jpg
Patjax
21 februari 2021, 23:28
https://static1.qmusic.medialaancdn.be/site/w2400/6/81/57/b3/985953/fortuneteller.jpg
De lockdown heeft je qua uiterlijk geen goed gedaan ;).
mentholbear
22 februari 2021, 00:24
De lockdown heeft je qua uiterlijk geen goed gedaan ;).
Tja, voor de lockdown zweette ik nog wat calorieën weg in de sauna en maakte nog een wipje. Nu is het enige wat is overgebleven: non stop vreten ;)
Dalton
22 februari 2021, 21:22
Dat is ANA die zit op de pier in SCHEVENINGEN heeft mij de toekomst voorspeld en gezegd dat ik 140 jaar wordt heb haar meteen 5 euro fooi gegeven.
wizard0
10 juni 2021, 03:15
11 juni 2021 terug open. Als iemand Francesca, diana, Anastacia of Patricia daar ziet terug lopen let me know [emoji16]
Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
vanKees
18 juni 2021, 17:35
Da ich bei meiner Anreise nicht zur Eröffnung am 11.06. vorbeischauen konnte, wurde es der 17.06.
Ich wollte die Sonne auf der Terrasse geniessen, so war ich schon pünktlich um 11.00 Uhr da.
Die kleine Andrea an der Rezeption, von Marco und seinem "Praktikanten" Keanu erkannt worden und herzlich begrüßt worden.
Die Eingangskontrolle wurde sehr genau genommen, Schnelltest Ergebnis kontrolliert ( hier gilt die 48 Stunden Regel!) Kontaktdaten auf einen separaten Bogen der sofort abgeheftet wird in einem geschlossenen Ordner, Eintritt wurde auf meinen Wunsch für die 4+1 Aktion eingetragen, 50 Euro entgegengenommen und mit Handtuch und Bademantel runter in die Umkleide.
Frisch geduscht in den Barraum, wo nur einige Frauen anwesend waren, sich aber schnell auf bestimmt 15 erhöhte.
Den frisch gemachten Milchkaffee geordert, lecker Frühstück bestellt und an den Tisch gebracht bekommen.
Mit neuem Gertränk dann erst mal zum Sonnenbaden auf den Balkon verzogen, auch da wie gewohnt alles picobello.
Im Verlauf der nächsten 3 Stunden immer wieder runter um für Flüssigkeitsnachschub zu sorgen, da der Planet richtig brannte, Wie für mich gemacht. Beide Duschen auf der Terrasse funktionieren was für kurze Abkühlung sorgte.
Jetzt wollte ich sehen, ob ich heute eine "Gespielin" finde. Da sehe ich Rosa, die Stunde ist wohl schon eingetütet.
Sie hat sich richtig gefreut, mich zu sehen und wir starteten dort wo wir zur Schließung aufgehört hatten.
Wir liessen Uns Zeit, quatschen, trinken, rauchen und somit die Spannung langsam aufbauend.
Als Rosa mir mit einem schönen Lächeln flüsterte: " I am hot" verabschiedete ich mit zum Frischmachen.
Zimmer Nummer 4 ist bei diesen Temperaturen eine gute Wahl da mit Fenster.
Rosa machte es mir leicht ( ich habe im letzten Jahr nicht wie ein Eremit gelebt, aber ich hatte sehr oft
'ausgefallenen' Sex), und da ich eine Stunde mit ihr gehen wollte konnten Wir es langsam angehen lassen.
Im weiteren Velauf kamen Wir Beide gut ins Schwitzen, Rosa bot mir eine sehr schöne Stunde und Sie war auch mit mir zufrieden.
Zu dem Spielstand unseres "Freundschaftsspieles" Rumänien:Deutschland 0:2 mußte ich ihr versprechen, dass das Rückspiel sehr bald erfolgt.
Trotz einer kurzen Nachspielzeit wollte Rosa nur faire hundert Euro. Ihre nette Art, ihre Körperpflege ( wie nur wenige Frauen keine Coronaschäden),ihre Performance, ihre Fairness = perfekte Kundenbindung.
Ali tauchte auch noch auf, begrüßte alle Gäste -- Männer wie die Frauen! -- mit Corona Faust und mit einem ehrlichen Lachen im Gesicht.
An dem Abend würde draußen gegrillt, zusätzlich gab es zwei Buffetgerichte.
Wie ich gegen 21.00 dann nach Hause mußte waren bestimmt 35 Frauen da, ich würde sagen 60% bekannte, 40% neue Gesichter.( bitte nicht schlagen, ich habe nicht jede einzelne gezählt).
Die GL vom Samya hat wieder einmal bewiesen, gute Vorplanung, faire Konditionen bringt schnell die Gäste zurück und macht beide Seiten zufrieden. Ich komme wieder!
P.S.: Francesca ist noch privat bei Ladies.de
Kristof
24 juni 2021, 17:32
Dag allemaal, zou graag ook een keertje naar Samya gaan binnenkort. Vroeg me af of er ook Zuid-Amerikaanse of Afrikaanse dames aanwezig zijn. Dat zou fijn zijn. Indien niet, welke fkk saunaclub is dan wel aan te raden? Bedankt alvast.
Shakir
24 juni 2021, 17:48
Dag allemaal, zou graag ook een keertje naar Samya gaan binnenkort. Vroeg me af of er ook Zuid-Amerikaanse of Afrikaanse dames aanwezig zijn. Dat zou fijn zijn. Indien niet, welke fkk saunaclub is dan wel aan te raden? Bedankt alvast.
De line-up is hoofdzakelijk Roemeens. Ooit ben ik daar eens op de kamer beland met een Braziliaanse, maar dat dateert al van een tijdje terug. Een Afrikaanse dame heb ik er nog nooit gespot.
wizard0
24 juni 2021, 17:57
De line-up is hoofdzakelijk Roemeens. Ooit ben ik daar eens op de kamer beland met een Braziliaanse, maar dat dateert al van een tijdje terug. Een Afrikaanse dame heb ik er nog nooit gespot.Er hebben 2 jaar terug zeker eventjes een 2tal donkere meisjes rondgelopen. Maar inderdaad eerder uitzondering dan regel
Kristof
24 juni 2021, 18:22
Andere clubs waar je weet van hebt waar wel meer donkere dames aanwezig zijn?
schoolmeester
24 juni 2021, 19:03
Club Zwarte Parel in Kaapstad.
Groet, schoolmeester.
forgetskinnyletsgetfatty
24 juni 2021, 20:05
Zuid-Amerikaanse dames.
Mabuhay in Houthalen-Helchteren, maar is een meer priveclub.
Sky in Wuppertal, maar dat is qua ambiance absoluut niet te vergelijken, met een vrijdagavond/ zaterdagavond in Samya.
Bijna elke saunaclub met een groot dames bestand heeft wel Zuid-Amerikaanse/Caribische/Afrikaanse dames rondlopen, helaas zijn ze niet zo sterk vertegenwoordigt als de Rum/Bul dames.
VAZKOR
24 juni 2021, 22:06
Ooit was Babylon de club bij uitstek voor zwarte parels en latina's (Maria bvb) maar dat was vòòr de nieuwe Duitse prostitutie-wet.
In SixSens wil je tegenwoordig wel een latina-vertegenwoordiging terugvinden.
mentholbear
25 juni 2021, 01:13
In Heaven 7, tegenwoordig omgedoopt tot Rheingold, was er ook een vriendelijke donkere dame.
Brenda in Happy Garden.
In Villa Vanilla dook Morena wel es op.
Weet niet of zij zijn teruggekeerd.
kempie
11 juli 2021, 20:56
Gisteren met z’n vieren naar Samya gegaan. Bij aankomst om 16.00 was het la aardig druk met mannen.
Hier moesten we nog onze testen laten zien wat eigenlijk wel zo fijn was omdat jer dan weet dat je geen Corona oploopt door een paar van die jongen debielen zoals in Nederland die toch gaan. Drie van ons kregen komende week de 2e vaccinatie. Je zou toch niet willen dat die niet door kon gaan omdat je nog net even Corona oploopt. Heb ook nog vakantie plannen dus je wilt toch zo anel mogelijk dat vacinatiebewijs.
De ontvangst was vriendelijk alles werd door de theke gecontroleerd. Ondertussen stond er bij de balie een blonde lange stoot zoiets mooi heb ik lang niet meer in een club gezien. Ze stond gelijk op m’n lijstje. Vernomen dat ze Amira heet.
In de bar was het redelijk druk. Het is tijdens Corona nog een beetje vervraaid met enkele kleine details wat meer klasse uitstraald. De line-up was goed met een hoop dames met een prima figuurtje hier amper dames met flink wat extra kilo’s. Twee dames waren wel erg mooi. Jolie en Beatrice. Die heb ik geboekt. Leuk om eens mee op kamer geweest te zijn, ze deden hun best wel en het was niet onaardig maar er kwamen ook nog eens allerlei dingen bij als dit mag niet dat is extra. Laten we zeggen 3 sterren. Geen spijt van voor een keer maar niet voor herhaling vatbaar.
En Amira dan? De derde bloedmooie dame in deze club. Die bleef eerst heel lang weg, daarna kwam de timing nog slecht uit en vervolgens had ik d’r best nog kunnen boeken maar toen had ik niet genoeg lust meer. Misschien was het de lange heen reis die me moe maakte. Gelukkig weet je niet wat je mist kan net zo goed weer een matige kamer zijn. De lange afstand maakt dat ik er dan niet snel nog eens naar toe zal gaan ondanks die ik vermoed dat er momenteel in NRW geen club is met een betere line-up. Dit was denk ik m’n 4e bezoekje aan deze club en hier nog nooit een top kamer gehad. Niks mis met deze club verder maar miaschien zijn kempie en Samya geen gelukkige combinatie. Wel geen man overboord er zijn genoeg andere opties.
Ook weer ervaren het was iig een gezellige dag.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
stimpy3
15 juli 2021, 22:15
Afgelopen vrijdag een bezoekje gebracht aan samya. Eerst mezelf via chayns aangemeld om me in nettetal op het parkeerterrein van de trinkgut daar te laten testen, tijdens het wachten op de resultaten van de test nog wat aankoopjes gedaan in de trinkgut en de plaatselijke aldi sud. En daarna het ritje naar rodenkirchen. Was buiten nog aardig druk; alle makkelijk toegankelijke parkeerplekken (dwz zonder eng wegsleepbordje want privatparkplatz) waren bezet. Maar goed, even later was ik binnen, nadat ik het chayns-testresultaat had laten zien.
Lineup: was helemaal niet verkeerd. Beetje typisch samya, van alles wat. Ook wel een paar optikficks, naast de gebruikelijke 'wiegehst'-mokkels. Ik zag eigenlijk geen dames die ik nog van 'pre-corona' herkende. Eerst maar wat te eten gescoord. Helaas was het buffet (zoals eerder gemeld) vervangen door 'tegen een van de koks/bedienjongens zeggen wat je op je bord wilde hebben' . In dit geval gepaneerde kipschnitzels die iets te well-done waren, grote frieten, champignonsaus of iets pasta bolognese-achtigs. Saladebar ontbrak, net zoals de schaal met koekjes/baklava. Toch een beetje een bummer, vroeger was samya wel wat beter qua cuilinaire voorzieningen. Maar goed, het is coronatijd, en op zich is het natuurlijk allang prima dat de boel open is.
wbt kamers: twee kamertjes gemaakt, eentje met Paula, een klein blond optikfickje, volle, stevige C-cup, slank onderstel. Service op de kamer was helaas wat je van de optikfick kon verwachten: alles was bijbetalen, zoenen was een no-go, etc, en neuken was eigenlikj toch ook wel veel werk. Nadat mevrouw zich d'r vanaf had gemaakt met een handjob betaald en terug naar de bar. 8 voor de looks, 3 voor de service.
Anderhalf uur en twee kipschnitzels later m'n geluk nog eens geprobeerd bij Aurea, een klein meiske met halflang donkerbruin haar waarbij 'alles klein was', van armen tot aan d'r benen en tietjes. Eigenlijk had ik niet zo'n zin, maar na 5 minuten gefriemel toch maar besloten om een afsluit-kamertje te doen, Dat ging op zich een stuk beter, met tongzoenen die in de Hof niet zouden misstaan (nat, lang, diep). Pijpen was ook prima in orde. Had verder een prima kamer kunnen zijn als Aurea niet echt ontzettend gespannen was 'down there', en in eerste instantie ook wat te weinig flutschi toepaste om dat wat te vergemakkelijken. En zelfs nadat er flinke hoeveelheden glijmiddel overheen waren gegaan bleef het moelijk gaan. Na -gevoelsmatig- een half uur had ik het ook wel gezien; had best een aardige beurt kunnen worden maar helaas, soms zit 't er net ff niet in.
stimpy3
16 juli 2021, 11:19
Overigens is upsellen in samya wel een beetje de norm geworden (ook tot het bizarre; dat dames een tarief vragen van 100 euro per half uur voor wat je mag hopen dat full service is). Vermoed dat dat een post-corona-dingetje is, en dat dat binnenkort wel wat zal normalizeren, maar wel iets om rekening mee te houden.
wizard0
16 juli 2021, 11:25
Francesca al terug? Diana? Patricia? Anastacia?
schoolmeester
16 juli 2021, 18:52
HEB JIJ GEEN TELEFOON ?
mentholbear
17 juli 2021, 00:00
Geven clubs daar antwoord op?
vanKees
17 juli 2021, 08:23
Geven clubs daar antwoord op?
Im Samya bekommst Du meistens die genaue Information wenn Du gezielt nach einer Frau fragst.
vanKees
wizard0
17 juli 2021, 10:04
Ik heb een gutschein card van net voor corona. Zouden ze die nog aanvaarden. Sinds feb 2020 niet meer in keuleb geraakt
Herr Fick
17 juli 2021, 13:23
Ik zou zeggen: "Rij naar Keulen, probeer je vrijkaart en schrijf een uitgebreid verslag"
Op dit forum worden ongelooflijk veel meningen gegeven en dito vragen gesteld, maar over wat er zich in al die geopende clubs afspeelt lees ik nauwelijks wat. Waarschijnlijk gaan alle beren elke dag naar SS;)
wizard0
17 juli 2021, 13:33
Ik zou zeggen: "Rij naar Keulen, probeer je vrijkaart en schrijf een uitgebreid verslag"
Op dit forum worden ongelooflijk veel meningen gegeven en dito vragen gesteld, maar over wat er zich in al die geopende clubs afspeelt lees ik nauwelijks wat. Waarschijnlijk gaan alle beren elke dag naar SS;)14 aug als alles open blijft
mechelen
18 juli 2021, 00:04
Ik heb een gutschein card van net voor corona. Zouden ze die nog aanvaarden. Sinds feb 2020 niet meer in keuleb geraakt
Als er geen vervaldatum op staat zeker wel, heb hetzelfde voorgehad enkele weken geleden. Werd gewoon aanvaard.
wizard0
20 juli 2021, 17:42
Overigens is upsellen in samya wel een beetje de norm geworden (ook tot het bizarre; dat dames een tarief vragen van 100 euro per half uur voor wat je mag hopen dat full service is). Vermoed dat dat een post-corona-dingetje is, en dat dat binnenkort wel wat zal normalizeren, maar wel iets om rekening mee te houden.Ik onderhandel beneden voor ik kamer binnenstap. Eens ik aan upsalen meedoe moet ze al heel speciaal zijn. Ik blijf ook normaal altijd bij mijn 5 a 6 zelfde waar ik service van ken maar ja door afgelopen 1.5 jaar is vaste damesbasis wat moeilijk of zijn ze zoals in sixsens ondertussen hun figuur kwijt. Dan hoeft het voor mij ook niet meer. Zal zeker met je comment rekening houden maar hoop toch enkele oude bekenden terug te zien.
mentholbear
21 juli 2021, 22:37
Veel hangt natuurlijk af van de klik, maar ben wel benieuwd wie je 6 favorietes zijn.
wizard0
22 juli 2021, 04:49
Veel hangt natuurlijk af van de klik, maar ben wel benieuwd wie je 6 favorietes zijn.In de vier jaar voor corona ging ik 1 a 2 keer per maand naar samya. Ik val op skinny en meisjes die lief voor cute zijn.
Francesca gewoon omdat ik ze altijd extreem mooi gevonden heb. Wel wat streken en niet zo communicatief maar goede service op kamer
Lulu nu sixsens in haar samya periode atletisch lijf. Hadden altijd heel goeie band en kon je goed gesprek met voeren.
Diana. Ook soms in sixsens te vinden. Klein fijn blond jong ding. Heel lief en cute.
Patricia weer heel fijn ding. Haar zus loopt ook rond in samya. Mega lief en cute. Ook iemand waar ik beneden enorm veel aandacht van krijg.
Blowy in haar eerste samya periode toen ze er nog onbewerkt en onschuldig uitzag met haar puppy ogen. Na livingroom en boobjob etc Was het voor mij over.
Natasca moldaavse mega skinny goede service en als ze iets gedronken heeft sfeermaker beneden. Geeft ook veel aandacht.
Katharina Russische. Vijftal goede kamers meegehad.
mentholbear
22 juli 2021, 18:58
Helaas komen die namen me niet bekend voor, maar misschien dat ik nog es het genoegen krijg kennis met ze te maken. Bedankt voor het delen :beerchug:
vanKees
29 juli 2021, 07:52
Wo gehe ich an meinem dritten Clubtag, den 23.07., hin? Natürlich ins SAMYA!
Ein Puffkumpel vor Ort hat „postillon d'amour“ gespielt, so wußte meine Frau der
Begierde dass ich komme.
Check-in wie gewohnt nach 3G, Ausweiskontrolle und Kontaktdaten, Maske. Gibt ein
gutes Gefühl dass in dem Club vieles richtig läuft!
Erstmal für ca. 3 Stunden zum Abhängen auf den Balkon… taps taps taps. Da steht
Sie in Pyjama, mit Decke und Kaffee bewaffnet um eine Zigi zu rauchen. Aber ihr war
es viel zu hell und zu warm. Doch eine Dragulina??
Eine Stunde später war es Zeit, mich zu duschen und zu gucken, wo Sie war. Ich fand
Sie, Rosa, auf der Raucherterrasse. Mit Küßchen links/rechts und beidseitigem Lächeln setzte
Ich mich zu ihr. Die letzten Neuigkeiten ausgetauscht und dann waren Wir schon auf dem
Weg nach oben in Zimmer 4. Es ist vertraut, aber Uns Beiden fällt immer wieder was Neues
ein sodaß die Stunde immer wie im Fluge vergeht.
Rosa, mit einem Zwinkern: „Wir sehen Uns später nochmal, oder“? „Pffff, erstmal Pause und
dann schaue ich mal“ war meine Antwort.
Ein Bekannter war da, so hatte ich etwas Unterhaltung. Zum Abend wurde gegrillt, das Essen
war o.k. und meine Speicher waren soweit gefüllt, dass ich mich auf die Suche nach Rosa
machte.
Ohne viel Worte wußte Sie was für Uns gut ist, Zimmerschlüssel geholt und die zweite Stunde
war von Beginn an aktiver und Sie hat mich, glaube ich, benutzt 😊.
Noch auf ein letztes Getränk unten an der Bar verabredet. Dort ein paar letzte Worte gewechselt,
habe mich dann kurz und schmerzlos verabschiedet, da noch eine lange Heimfahrt über die einzig
offene A3 anstand.
Wünschte Rosa einen schönen Urlaub, da Sie ab Montag 2-3 Wochen Zuhause ist.
Bis bald, Rosa! Bis bald Samya!
vanKees
wizard0
3 augustus 2021, 19:05
Beren die vrijdag 13 aug naar samya afreizen?
zeppos58
3 augustus 2021, 20:27
Beren die vrijdag 13 aug naar samya afreizen?
Nederlanders dienaar Duitsland gaan...... Daar gelden strenge regels voor, voor Belgen valt het nog best mee.
Willem2
3 augustus 2021, 20:30
Nederlanders dienaar Duitsland gaan...... Daar gelden strenge regels voor, voor Belgen valt het nog best mee.
Voor nederlanders die gevaccineerd zijn (+15 dagen) is er niks aan de hand.
Samya is gewoon open.
mechelen
6 augustus 2021, 00:52
Enkel weken geleden dwarrelde er pardoes een vrijkaartje in de mailbox. Ik moest toch effe met de ogen knipperen toen : een vrijkaart! Waar is de tijd...
Afin, naar Samya dus. Samya is en blijft een avondclub maar om de drukte rond Keulen te vermijden (wegens het tijdelijk gesloten zijn van de BAB 1 en 61) toch maar op tijd vertrokken naar het oosten. Het voordeel is dat als je vroeg aankomt de faciliteiten voor jou alleen hebt. En faciliteiten bedoel ik de sauna en euh de sauna, het stoombad was buiten gebruik. Er is beneden ook een aangename rustruimte, tenminste zolang de masseur zijn muziekinstallatie niet opzet...:rolleyes:
Ik dacht eerst nog dat de man een CD met allemaal Griekse instrumentals had gekocht, maar aangezien we in een Turkse club zaten zal dat dus niet het geval zijn. Aangenaam was het beneden in de loop van de avond dus niet meer.
In de barruimte was het wél aangenaam. Overdag staat de muziek er op een laag niveau en zie je de meisjes dan ook een voor een binnendruppelen en jazeker : ook hier véél coronakilo's. Ik ben geen gram bijgekomen daarentegen. :gruebel:
Er kon ook gegeten worden, jazeker. Om 16u kon je nog een omelet met of zonder bacon krijgen. Voor mij mét aub. Een andere kerel die niet wist wat bacon was vroeg mij of dit varkensvlees was. Ik antwoordde zeer overtuigend met neen, waarmee ik weer een goede daad heb gedaan.:baeh: De man zei dat het lekker was...
Seks? Bah ja ook dat was mogelijk mits aandringen. Inna, die ik al eerder gehad heb nog maar eens gevogeld. TZ doet ze niet, noway, alles met CD en niks extra's dus maar toch was dit weer een half uur fun. Raar, want zonder tongzoenen word ik niet opgewonden maar om een of andere reden bij haar wel...
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56406-Inna-(Roemeense)
Daarna weer aan de freet gegaan, en in tegenstelling tot vroeger wordt het eten voor jou opgeschept, er is dus geen zelfbediening meer... Niet erg.
Later op de avond werd het dan toch drukker met kerels met een baard en onderbroek aan, al heb ik in Samya nog nooit herrie gezien. Dat mag ook gezegd worden.
Samya is en blijft een leuke club, weliswaar niet om er een ganse dag rond te hangen. Hier kom ik graag nog een keer.
Dank aan het forum en de club voor de gratis entree.
grosselatte
7 augustus 2021, 21:33
Hello,
Is Jolie still in Samya?
BR GL
mechelen
7 augustus 2021, 22:16
Ik ken haar niet...
Willem2
10 augustus 2021, 11:51
Samya is vandaag gewoon open ...
vrije jongen
10 augustus 2021, 11:55
Rest van de week ook (zoals je net bij Babylon zegt), of is dat onduidelijk?
Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk
Willem2
10 augustus 2021, 12:00
Rest van de week ook (zoals je net bij Babylon zegt), of is dat onduidelijk?
Dat is bij Samya wat onduidelijker...
vrije jongen
12 augustus 2021, 00:09
Nu dus gesloten...vanaf middernacht, waarbij de club zich mijns inziens niet van zijn beste kant liet zien.
Ik kreeg aan het begin van de avond van een landgenoot te horen dat hem dit al bij binnenkomst gemeld was (bij mij in ieder geval niet). Navraag bij dames gaf geen bevestiging...in eerste instantie zei de barman ook dat ie van 3 uur uitging, om daarna toe te voegen dat hij het niet wist. Toen ik dan om iets over 11 nog iets kleins ging eten, schoof een stamgast aan die meldde dat hij net gehoord had dat we nog iets meer dan een half uur hadden. Terug in de bar was dit ook wat er bij de meiden rondging (ook dames die een paar uur eerder nog van niets wisten) en er was een hoop gemok terwijl geplande kamers voor later werden afgezegd enzo.
Vlak voor twaalf me maar gaan omkleden (kleedruimte vol met stammies die hetzelfde deden), ondanks dat er eigenlijk nog niets naar ons klanten was gecommuniceerd. Helemaal bizar dat een van die nieuwe donkere medewerkers de kleedkamer inkwam om tegen de inmiddels geklede stamgasten zeggen dat ze nog even konden blijven. "Maar de club moet zo toch dicht?"..."Ja, maar blijf nog even". Dit werd een keer of 4 herhaald tot iedereen het maar opgaf om te snappen wat er aan de hand was. Bij vertrek werd de sleutel in ontvangst genomen alsof het de meest normale clubdag ooit was en ik op eigen houtje had besloten dat het wel genoeg was geweest.
Voor een feestclub zonder feest, is 50 euro tamelijk aan de hoge kant.
wizard0
13 augustus 2021, 10:11
https://open.spotify.com/playlist/7nSwg0ZVHPKIsWo0TMjz5J?si=7qVYXHS_Qp-b8K1Cvrjcxw&utm_source=copy-link&dl_branch=1
Ik heb een open playlist op Spotify met saunaclub muziek.als iemand nog platen weet mag hij altijd toevoegen.
Ik ging vandaag rentree maken in samya. Maar het zal sixsens worden helaas
vanKees
18 augustus 2021, 12:07
Ein komischer Tag im SAMYA!
Dank dem Forum hatte ich eine Freikarte für das Samya, die ich am Donnerstag den
05.08. einlöste.
Die Begrüßung wie immer freundlich mit den Prozedere der Anmeldung. Da die Sonne schien, war mir nach sonnen auf der Terrasse.
Gegen Mittag die stärkende Portion Rührei mit etwas Grünzeug verspeist und wieder ab in die Sonne.
Der Start war gut, und schon am frühen Nachmittag waren ca. 25 Frauen da. Wird bestimmt ein guter Clubbesuch. Wie ich mich
täuschen konnte.
Als ich frisch geduscht mich in den Clubraum begab merkte ich sofort, dass die Stimmung nicht besonders gut war. Das
Damoklesschwert der baldigen Schliessung war überall bei den Frauen wie bei den Männern zu spüren. Schade. Meine Favos
waren eh alle im Urlaub und von den anwesenden Mädels war keine irgendwie anziehend.
Egal wo ich stand oder saß war das Hauptthema: Corona, Inzidenz… was mich mit der Zeit auch herunterzog.
Erstmal gegen 18.30 mit dem Abendessen gestärkt, vielleicht passiert noch was.
Ein Bekannter hat mir auch noch sein Leid geklagt. Na prima, als er dann Stunden später mir von seinem letzten guten
Zimmer erzählte…just in dem Augenblick wurde Laura neben mir vor der Nase ‚weggebucht‘. Die andere Interessante
DL, neue kleine Türkin mit gutem Vorbau, hatte mehr Vergnügen mit den jungen Männern ( was ich verstehen kann)
ihren Spaß zu haben.
So entschied ich mich, frühzeitig gegen 21.00 Uhr es gut sein zu lassen um machte mich auf die Heimfahrt.
Verwundert wurde ich am Ausgang gefragt warum ich so früh aufbreche. Behielt es für mich, die GL hat es momentan schon
schwer genug.
Es kommen jetzt ab 20.08. bessere Zeiten auf das Samya zu, wir müssen noch den rumän. Urlaubsmonat August überbrücken. Dann heißt es wieder:
„Dance and Fuck Club Samya”!
Danke nocheinmal dem 'Ijsberenforum und Willem2' für die Gratiskaartjie.
vanKees
vanKees
18 augustus 2021, 17:17
Hurra!
Auch wenn es Werbung ist, aber einer meiner Clubs macht ab Freitag den 20.08. macht das
SAMYA wieder auf!
vanKees
Bewerk bericht
VICE
23 augustus 2021, 17:12
Hallo mensen, ik wil voor het eerst een FKK club bezoeken. Samya spreekt mij het meeste aan gezien alle berichten. Normaliter ben ik meer van de ramen maar het lijkt me geweldig om in een disco sfeer allemaal halfnaakte dames te zien dansen. Klopt het dat Samya de beste plek is voor die disco feeling? Of zijn er betere clubs hiervoor? Ik hoor graag van jullie. Dank!
vanKees
23 augustus 2021, 20:17
Vice,
Du solltest wissen, das Samya wirbt mit FKK, aber die Frauen sind leicht bekleidet. Manche von ihnen gehen oben ohne. Nackig sind Sie nur wenn die Mädels nach dem Zimmer zurück an die Rezeption kommen.
Auch der Name: "Dance and Fuck Club" stimmt nur zum Teil. Ich war letzten Samstag dort, und die Tanzfläche war noch gesperrt. Da das zu viel an eine Disco erinnert.
Aber in diesen Zeiten kann sich vieles schnell ändern.
Das Samya als deinen Erstbesuch zu wählen ist keine falsche Entscheidung. Hast Du viel Zeit beginne am frühen Nachmittag, da ist es noch ruhig und Du bekommst ein Gefühl für den Club. Die Mädels sind noch 'gechillt' und nehmen sich Zeit für Dich.
Ab ca. 21.30 ändert sich es. Die Musik wird lauter weil ein DJ auflegt, es sind mehr männliche Gäste da und für die Frauen beginnt die
Zeit der "Arbeit".
Gebe rechtzeitig hier im Treffpunkt an, wann Du gehen willst. Mit etwas Glück hat ein Ijsber auch Zeit um Dir etwas zur Seite zu
stehen.
vanKees
mentholbear
23 augustus 2021, 22:50
Klopt het dat Samya de beste plek is voor die disco feeling? Of zijn er betere clubs hiervoor? Ik hoor graag van jullie. Dank!
Relatief in de buurt vond ik Samya wel goeie disco sfeer hebben. Ook in zusterclub Mondial was weekend in de avond een flinke disco. Voordeel van Samya was dat je onder in de wellness nog iets van rust hebt, terwijl in Mondial de wellness pal naast de disco bar zit...
Maar dat was allemaal pre-C...
VICE
24 augustus 2021, 11:26
Heb je in Samya ook een bioscoop? Ik zie dat niet terug op hun website. Kun je dan samen met een dame porno kijken?
mentholbear
25 augustus 2021, 00:02
LOL Samya heeft echt een soort bioscoop met rijen bankjes. Love seats noemen ze dat tegenwoordig in Pathe ofzo :rolleyes:
Maar heb daar weinig actie gezien. Het is ook niet zo verduisterd, zoals bij veel andere SC kino's.
mechelen
25 augustus 2021, 00:07
Die kino is eigenlijk bedoeld om voetbalwedstrijden te bekijken... Er wordt dan soms een mobiele tapinstallatie gezet.
mentholbear
25 augustus 2021, 10:06
Die kino is eigenlijk bedoeld om voetbalwedstrijden te bekijken... Er wordt dan soms een mobiele tapinstallatie gezet.
Ik zag inderdaad een keer een hele meute Duitse mannen 'versierd' met Duitse vlaggetjes op hun gezicht en voetbal shirts daar binnenkomen toen ik net weg ging. Wat gek dacht ik nog, daarvoor ga je toch naar een bar, maar blijkbaar leent een SC als Samya zich daar ook voor...
VICE
25 augustus 2021, 10:36
Dat dacht ik eerst ook maar in het onderstaand plaatje hebben ze pakken met tissues naast elke stoel gelegd:
https://www.google.com/local/place/fid/0x47bf215adbb87bf1:0xaf78c06dafe7027c/photosphere
VICE
25 augustus 2021, 10:37
Hoe zit het eigenlijk met je telefoon? Mag je die de hele tijd bij je houden? Hebben die badjassen ook zakken?
Picasso 1
25 augustus 2021, 11:25
Hoe zit het eigenlijk met je telefoon? Mag je die de hele tijd bij je houden? Hebben die badjassen ook zakken?
De zakken moet je zelf meenemen en aan de badjassen vastnaaien.
Willem2
25 augustus 2021, 11:51
Geen oor aan naaien AUB.
Wat heb je in een disco aan een telefoon ;)
WANDELAAR5
25 augustus 2021, 12:36
Telefoon moet je achter laten in de locker. Alles waar je foto’s mee kan maken is niet toegestaan. Soms met uitzondering van de lockerroom zelf. Als iemand je toch betrapt op het stiekem maken van foto’s of je zelfs alleen maar verdenkt, dan zul je buiten gezet worden.
mentholbear
26 augustus 2021, 08:44
P1 heeft z'n grapjas aan, want die zakken zitten er wel gewoon op. Wel es in sommige clubs meegemaakt dat de badjassen behoorlijk versleten zijn en er bijvoorbeeld gaten in de zakken zitten. Oppassen dat er niks uit valt. Maar dan kun je em gewoon omwisselen.
Wat W5 al zei, betrappen of verdenken van foto's maken is uit den boze. Sommige mensen houden em wel bij zich. En er zijn best plekken waar je even op je mobieltje kunt zitten, zonder dat iemand je gelijk verdenkt. Zo had ik em vaak even mee in de kelder in het kamertje met die bedjes. Daar komen geen dames en niemand die er naar kraaide.
In sommige clubs plakken ze een sticker over de camera heen, zodat je em door de hele club kunt gebruiken. In Samya dacht ik niet. Maar als je verdenking wilt minimaliseren, kun je zelf natuurlijk ook je camera's nog eens extra afplakken.
Tegenwoordig heb ik zelf een e-reader mee. Die mag je in de meeste clubs wel gebruiken. Niet altijd alle plekken, maar veel wel.
WANDELAAR5
26 augustus 2021, 13:38
Google bril, smartwatches ook allemaal niet meenemen. Ik was erbij toen Tanja in Babylon iemand betrapte met een horloge met ingebouwde camera… Dat was terecht echt niet prettig voor de betreffende man die dacht het stiekem te kunnen doen.
stimpy3
26 augustus 2021, 14:13
Telefoon moet je achter laten in de locker. Alles waar je foto’s mee kan maken is niet toegestaan. Soms met uitzondering van de lockerroom zelf. Als iemand je toch betrapt op het stiekem maken van foto’s of je zelfs alleen maar verdenkt, dan zul je buiten gezet worden.
Bollocks. Ik heb in Samya, bovenin de kino hele app-gesprekken gevoerd. Ook in het restaurant heb ik de nodige beren met een telefoon gezien, die tijdens het eten op hun telefoon zaten te kijken. Zo af en toe wordt er iets van gezegd, dat het niet de bedoeling is om je telefoon bij te hebben. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een ijsbeer de tent is uitgezet vanwege z'n smartphone. Als je obvious foto's aan het maken bent of aan het filmen bent, ja, duh. Maar dat heb ik in geen enkele club gezien.
VICE
26 augustus 2021, 15:30
Openingstijden
Ma-Do 11.00-03.00
Vr-Zat. 11.00-05.00
Zo. 13.00-03.00
Entree: 50€
https://www.ijsberenforum.com/img/banners23460/bannersam.jpg (https://www.samya.de)
Mooi! Ze zijn gewoon tot 5u in de ochtend open :freu: Dan kan ik lekker rustig 23u aankomen en lekker 3 a 4 uur genieten van de disco en dames meenemen naar de kamers.
Herr Fick
26 augustus 2021, 15:44
In bijna geen enkel club zijn ze gek op mobiele telefoons. Beter altijd in je kastje laten liggen en af en toe kijken of er iemand je gecontacteerd heeft. Trouwens, een bordeel is nu net de plaats waar je even ongestoord je ding kan doet, wat dat ook moge zijn. Bereikbaar zijn kan daar bij alleen maar storen. Het geeft mij trouwens een oncomfortabel gevoel als iemand met een telefoon rondloopt in een club. Je weet maar nooit of hij opnames maakt. De realiteit gaat soms verder dan de verbeelding.
stimpy3
26 augustus 2021, 20:01
In PSR, in Magnum en nog een paar clubs had je ook gewoon clubwifi. Moet je natuurlijk wel uitleggen wat dat netwerk in je wifi-lijst doet
mentholbear
26 augustus 2021, 23:56
Als je obvious foto's aan het maken bent of aan het filmen bent, ja, duh. Maar dat heb ik in geen enkele club gezien.
Gelukkig heb ik het zelf ook (hopelijk) niet meegemaakt. Maar wel een keer tumult gehoord dat er iemand schijnbaar onder toeziend oog van security in YY z'n gallery moest laten zien en ter plekke de betrefdende shots moest wissen.
Dat soort gekke gasten zijn er dus wel.
Mooi! Ze zijn gewoon tot 5u in de ochtend open :freu: Dan kan ik lekker rustig 23u aankomen en lekker 3 a 4 uur genieten van de disco en dames meenemen naar de kamers.
Die openingstijden worden soms bij sommige clubs wat flexibel gehanteerd. Zo zou bijvoorbeeld Vertigo in het verleden ook tot 5 uur open zijn in het weekend of 3 uur doordeweeks ofzo. Maar geregeld meegemaakt. Dat als het enkele uren voor sluitingstijd te rustig was, ze eerder dicht gingen.
Hetzelfde geldt voor Magnum.
Trouwens, een bordeel is nu net de plaats waar je even ongestoord je ding kan doet, wat dat ook moge zijn. Bereikbaar zijn kan daar bij alleen maar storen.
Mobieltjes van tegenwoordig zijn zoveel meer dan een middel om bereikbaar te zijn. Beetje internetten, verslagje schrijven, filmpje kijken, games, e-reader, sudoku, etc. Maar ook voor sommigen om de koersen bij te houden ofzo.
Een SC is juist een vorm van P6 waar je langer verblijft en waarbij een beetje afleiding van al dat bloots ook fijn is.
In PSR, in Magnum en nog een paar clubs had je ook gewoon clubwifi. Moet je natuurlijk wel uitleggen wat dat netwerk in je wifi-lijst doet ��
Kun je ook makkelijk wissen in de Settings van je telefoon.
Ik was erbij toen Tanja in Babylon iemand betrapte met een horloge met ingebouwde camera… Dat was terecht echt niet prettig voor de betreffende man die dacht het stiekem te kunnen doen.
Gelukkig bestaan er ook nog smartwatches zonder camera. Zelf heb ik een connected watch waar je notificaties op krijgt en geen camera heeft. Ook de meeste smartbands/fitness trackers hebben geen camera, maar vaak wel notificaties.
Eddy_V
27 augustus 2021, 00:34
Gelukkig heb ik het zelf ook (hopelijk)
Kun je ook makkelijk wissen in de Settings van je telefoon.
Heeft weinig met Samya te maken maar even een tip voor iPhone/iPad gebruikers: een gebruikt WiFi (gasten)netwerk wordt automatisch opgeslagen in de settings.
Deze is alleen te verwijderen op het moment dat je connectie hebt met dat WiFi netwerk. Dus eenmaal het pand verlaten blijft die in de lijst van WiFi netwerken staan totdat je weer eens bij dat Wi-Fi-netwerk op bezoek bent.
Herr Fick
27 augustus 2021, 06:38
... Mobieltjes van tegenwoordig zijn zoveel .. om de koersen bij te houden ofzo.
Een SC is juist een vorm van P6 waar je langer verblijft en waarbij een beetje afleiding van al dat bloots ook fijn is
Je kan toch vragen om gewoon de koers op TV te mogen volgen. Het hoeft niet altijd voetbal te zijn.:rolleyes:
Ik ga eigenlijk naar het bloots kijken om van al de rest afgeleid te zijn. Samya is daar uitstekend geschikt voor met al dat tafeldansen.
stimpy3
27 augustus 2021, 23:00
Even een microrecensie: ik was gisteren in samya. Ongeveer een dik kwartier nadat ik binnenkwam kwam er een hele sloot mannen naar binnen (niet alleen sudlander; ook gewoon oudere duitse mannen). In no-time waren alle dames dan ook verdwenen. Normalerwijs lopen er in samya altijd wel 20-25 dames rond waar je je keuze uit kunt maken; nu was dat iets minder dan een klein tiental; de rest zat allemaal op kamer. Zodra de dames terugfkwamen waren ze dan ook in no-time weer opnieuwe geboekt. Da's niet echt relaxed clubben; je moet een dame 'van jouw smaak' min of meer direct aanvliegen in de hoop dat het wat wordt. D'r liepen best wel een paar dames rond die de moeite van het het kameren wel waard leken,
De culinaire voorzieningen waren een staptje teruggegaan tov de vorige keer dat ik hier was: kipnuggets, fabrieksfrikadelle me grote frieten/rijst of iets pasta-achtigs met weinig saus. Beetje meh.
mentholbear
28 augustus 2021, 01:00
Samya is daar uitstekend geschikt voor met al dat tafeldansen.
Dat moeten de middag beren missen.
Het enige dansen wat wij zien zijn de vliegen boven de voederbakken ;)
Herr Fick
28 augustus 2021, 06:42
Dat moeten de middag beren missen. ;)
Nochtans, tenminste voor corona, is een avondje Samya voor iedereen een aanrader. Het is een leuke afwisseling tussen een hapje, een drankje, wat naar het dansend vrouwvolk kijken. Het is (was?) de enige club waar ik makkelijk tot in de vroege uurtjes kon blijven zelfs zonder een meid te kameren. PHG is (was?) op dat vlak ook niet mis maar het mankeert wat klasse.
stimpy3
28 augustus 2021, 08:20
Wat ik nog toe wilde voegen aan m'n minirecensie maar te laat voor was qua edittijd: ik had het idee dat de lineup op zich qua optiek beter was dan eerder, en ook wel beter dan gemiddeld in samya. Voorzover ik dat kon beoordelen omdat de dames zo snel weg waren.
Maar goed, als je weet dat de dames zodra ze ook maar een stap in de barruimte doen een nieuwe kerel aan de haak kunnen slaan, dan kun je ook wel aanvoelen dat de kans op een niet-zo-heel-denderende beurt levensgroot is (en dat dat half uur wel eens eerder richting 20 minuten zou kunnen gaan)
mentholbear
28 augustus 2021, 14:49
Het is een leuke afwisseling tussen een hapje, een drankje, wat naar het dansend vrouwvolk kijken. PHG is (was?) op dat vlak ook niet mis
Kan Ik me in vinden. Alleen jammer dat de muziek dan vaak zo luid staat... Kwam laatst een beer tegen die oordoppen mee heeft :rolleyes:
zeppos58
28 augustus 2021, 15:50
Ja luide muziek is de oorzaak dat ik nu oorapparaten draag, die zetten wel zichzelf uit als het te luid is
mentholbear
28 augustus 2021, 23:54
Veel mobieltjes gevegeven tegentegenwoordig ook een waarschuwing als je het volume te luid wilt zetten.
Willem2
31 augustus 2021, 00:21
Afgelopen zaterdag 38 vrouwen en zondag 25 vrouwen aanwezig
wizard0
31 augustus 2021, 00:24
Afgelopen zaterdag 38 vrouwen en zondag 25 vrouwen aanwezigHoe krijg je dat geteld? Trek je streepjes?
Willem2
31 augustus 2021, 00:26
Hoe krijg je dat geteld? Trek je streepjes?
Gewoon navragen en dan de lijst onder je neus geduwd krijgen ;)
mentholbear
31 augustus 2021, 00:54
Wel aan eind van de dag. Soms komen dames niet opdagen, zoals ik een keer had. Stond ze wel op de lijst, maar kwam die dag helaas toch niet.
En is ook geen indicatie van wanneer ze komen. Dus in de middag kunnen de aantallen veel lager zijn.
Willem2
31 augustus 2021, 00:56
eeuhhh ik was er zondagavond om 21.00uur ;)
de duisburg spesjalist
31 augustus 2021, 07:20
Afgelopen zaterdag 38 vrouwen en zondag 25 vrouwen aanwezig
vrijdag 25 het is immers vakantie tijd
wizard0
31 augustus 2021, 07:42
vrijdag 25 het is immers vakantie tijdDan moeten dex10 mooiste tegen 5 uur smorgens toch niet meer normaal kunnen lopen [emoji1787]
Gogo1
3 september 2021, 20:27
Ik was er zaterdagavond omstreeks 22.30, eerst naar Sixsens geweest maar niets moois. Wat een flauwe opkomst van dames in Samya. Misschien 5 vrouwen in de bar, 2 babes die ofwel ingepalmd waren door een man die maar niet stopte met briefjes in haar bikini te stoppen en de andere was in niemand geïnteresseerd. De rest was helemaal niet mijn goesting. Lang gewacht in de bar en aan de trap tussen de andere 50 beren. Na een uur de club verlaten en een gratis inkom gekregen.
grosselatte
6 september 2021, 10:09
Hello,
I was there yesterday (20.00) and because of the message from Gogo1 I gave them a call before and asked a) how many girls are there and b) if Jolie is there again. The girl on the phone told me 30 girls are there and more are coming. And she said that Jolie is back again. So I was happy and drove to the club. I jump in, opened the door from the bar and saw nothing. It was incredible dark. So I went in and tried to count the girls. I counted 4. I went out to see how many girls sitting outside. I count 3. I went back to the counter where the paper lay with the names from the girls are in the room and I counted 5 or 6. So in total not 30+ girls. I would say 13 I was able to figure out. Lets be fair and think I saw not all...maybe 18 to 20. But I did not saw Jolie. But she came downstairs and went into the bar and took a seat. I went to her and asked if she would have time. I had already a good room with her in the past. She hissed at me "no, I wait for somebody". I was shocked of her behavior! I saw, she did that not only by me. Also here I want to be fair: it seems that she really felt not good. But in that case it does not make sense to go into the bar. I asked 2 other girls later if they will have time. Both told me they are busy the complete evening. So I did the same like Gogo1. I left the club around a hour after I went in without a single room. And to be honest for me it is all totally crazy. On the one hand the girls a angry because of making no money (during Corona more or less nothing of course) and on the other hand they have a behavior like arrogant queens. This is for me absolute incomprehensible.... What is my decision? Not going into a club anymore until the times are more or less back to normal.
BR GL
mejicano
6 september 2021, 11:51
both, the quality and the atmosphere were in decline since 2018, remember the “nieuwe wet“ which marked a before and an after.
now , with so many beren vs. so few girls, it will only worsen and it was very possible that the girls were fully booked when you went there.....remember a typical Sunday in GT
vanKees
7 september 2021, 08:54
Ik was er zaterdagavond omstreeks 22.30, eerst naar Sixsens geweest maar niets moois. Wat een flauwe opkomst van dames in Samya. Misschien 5 vrouwen in de bar, 2 babes die ofwel ingepalmd waren door een man die maar niet stopte met briefjes in haar bikini te stoppen en de andere was in niemand geïnteresseerd. De rest was helemaal niet mijn goesting. Lang gewacht in de bar en aan de trap tussen de andere 50 beren. Na een uur de club verlaten en een gratis inkom gekregen.
Diese Aussage kann ich nicht bestätigen. Auch ich war am letzten Samstag im Samya und es waren ab 18.30/19.00 Uhr bestimmt 40 Frauen
oder noch mehr im Club. (Das nächste Mal frage ich direkt an der Rezeption!!!!)
Für die Frauen war es ein guter Abend, denn es wurde viel 'gezimmert'. Da ich schon am frühen Nachmittag mit Rosa(lia) für eine Stunde
Spaß hatte, war es ein entspanntes Zusehen, denn es wurde auch wieder auf der Tanzfläche mit dem Popo gewackelt. Auch mein Kumpel
hatte ein gutes Date mit einer schönen Dl und zählte mindestens 40.
Das manche Frauen gerne am Abend nur für einen Gast tanzen, dafür Scheine in Höschen und BH gesteckt bekommen ist nichts verwerfliches.
Die 5 Dl's kann ich nur auf der Raucherterrasse bestätigen. Aber selbst da gab es immer einen schnellen Wechsel.
Samya ist der einzige mir bekannte SC, der auch jedes Jahr in der Urlaubszeit eine große Anzahl an Frauen aufweisen kann.
Sonntag und Montag sind die Frauen dann müde und oft haben Sie frei! Aber das kenne ich von anderen Clubs auch.
Ek kan nie hierdie verklaring bevestig nie. Ek was ook verlede Saterdag in Samya en daar was van 18.30/19.00 klok beslis 40 vroue
Of selfs meer in die klub. (Volgende keer vra ek direk by die ontvangs!!!!)
Vir die vroue was dit 'n goeie aand, want daar was baie 'werk'. Sedert ek reeds in die vroeë middag met Rosa (lia) vir 'n uur
Het pret gehad, dit was 'n ontspanne horlosie, want dit is ook weer op die dansvloer met die Popo geweef. Ook my vriend
het 'n goeie datum met 'n mooi Dl en getel ten minste 40.
Die feit dat sommige vroue daarvan hou om in die aand net vir 'n gas te dans, maar rekeninge in broekie en bra kry, is niks verwerplik nie.
Ek kan net die 5 Dl's op die rookterras bevestig. Maar selfs daar was altyd 'n vinnige verandering.
Samya is die enigste SC wat ek weet van wie ook elke jaar gedurende die vakansieseisoen met 'n groot aantal vroue kan spog.
Sondag en Maandag is die vroue moeg en dikwels het jy gratis! Maar ek weet dit ook van ander klubs.
vanKees
vrije jongen
7 september 2021, 12:45
Leuk, weer die duitse ijsbeer die het beter weet (terwijl er bij zijn landgenoten veelvuldig gepost wordt over de beperkte line up op het moment).
Willem2
7 september 2021, 12:57
Leuk, weer die duitse ijsbeer die het beter weet (terwijl er bij zijn landgenoten veelvuldig gepost wordt over de beperkte line up op het moment).
Ik weet het ook beter :rolleyes:
Op een zondag zijn er onderdaad weiniger dames maar de aantallen op een zaterdag kloppen denk ik wel van wat ik gezien heb.
stimpy3
7 september 2021, 13:52
In dit geval moet ik de duitse ijsbeer gelijk geven; Samya is best aardig voorzien wbt dames (en qua optik zijn ze ook beter dan wel eens het geval geweest is in Samya), maar d'r zijn domweg teveel ijsberen met hoge kamernood. Dus de dames zitten min-of-meer continu geboekt.
vanKees
7 september 2021, 16:56
Danke vrije jongen, dass Du mich als Lügner hinstellst. Im Gegensatz zu Dir habe ich keine Vorurteile!!!
vanKees
vanKees
11 september 2021, 09:30
Bea (Ex SC Venus) seit gestern im Samya. Für länger?
VanKees
seat22
11 september 2021, 15:57
Gisteren een dagje Samya gedaan.
Ik kwam aan rond 14:00 heb me nog kunnen parkeren op hun toch wel kleine parking. Daar stonden best wat NL en BE wagens.
Aan de inkom werd ik vriendelijk ontvangen en werd me alles goed uitgelegd aangezien het mijn eerste keer daar was.
Dus even naar beneden het ijsberenkostuum gaan aantrekken en daarna naar de bar voor een verfrissend drankje.
Even naar het terras gegaan voor een sigaretje te roken en eens te kijken wat voor dames er aanwezig waren. Wel dit viel nogal tegen, een zeer slanke dame rond de 30 jaar zat er met een ontbloot bovenlijf en een paar dames die niet echt mijn type zijn.
Dan maar even een verkenningstochtje door te club gedaan. Het dak terras was vrijwel niets te zien en de Kino stond af. Dan maar naar benden waar ik me in de sauna begaf en waar ik een leuk gesprekje heb gehad met een Ier die speciaal naar duitsland was gevlogen om een sc te bezoeken.
Toen ik terug kwam van de sauna waren er al enkele dames aangekomen, deze waren al meer mijn smaak dus ik wist dat het wel goed ging komen.
Heb me een uurtje op het terras gezet en zag de ene na de andere nieuwe knappe dame toekomen. En plots kwamen er 2 Babes het terras op die 100% mijn smaak zijn. Toen ze een vuurtje kwamen vragen kon ik hun van dichtbij bekijken en dat werd er zeker niet slechter op ;).
Vervolgens heb ik me binnen geplaatst en zag nog best veel dames toekomen voor de lunch. Er kwam een zeer jong uitziende dame bij me zitten uiteindelijk bleek ze 23 terwijl ik dacht dat zij zeker nog geen 20 jaar was. Ze was lief en plagend en ik was verkocht dus zijn we in de kamer beland. Daar heb ik gekozen voor een half uurtje, terwijl ze probeerde om me uur te laten nemen dit is al een serieuze afknapper voor mij. Dit deed ze dan wel goed waarna ik het stevig afmaakte in doggy. Leuke dame maar door het upsellen en de bj zeker geen herhalingsgevaar.
Toen ik beneden kwam eventjes aan tafel geschoven met een bordje kippenbouten en gebakken aardappelen.
Na het eten heb ik mijn pijlen gericht op de 2 babes die ik zag op het terras. Maar beide waren ze constant op de kamer. Als ik er 1tje zag dan was ze alreeds bezet. Veel mannen met dezelfde smaak als mij hier dus :d.
Inmiddels was het al donker geworden toen er op het terras een mss nog wel mooiere verschijning aankwam. Ik moest onmiddelijk denken aan Dj MATTN als ik haar zag :eek:. Maar ook zij bleek constant bezet wat ik maar al te goed kon begrijpen.
Toen ik buiten op het terras een sigaretje zat te roken kwam 1 van de 2 babes me weer om vuur vragen en plaatste zich bij mij. Ok dit was m'n kans dus gevraagd of ze nog vrij was en ja hoor. Binnen in de bar nog eventjes ons gesprekje afgemaakt en bij het afspreken bleek ze echt grappig te zijn ook. En tevens was alles wat ik wou bij het uurtje inbegrepen. Dus gingen we naar een kamer. Ze is blond met een silicone C of D-cup en een heel mooi lijntje met verschillende tattoos. Op de kamer aangekomen nog wat gelachen tot we beide naakt op bed belande. Ik had haar verteld dat ik echt van haar borsten hield en die heeft ze gebruikt. Een 5* bj met afwisseling, wat spuuw en soms tussen haar borsten. Ook de seks was zeer afwisselend met rustige en zeer stevige momenten zo heb ik het graag. Ook hier weer gefinisht in doggy.
daarna op bed nog een sigaret gerookt met haar (wat zeer leuk is voor iemand als mij met een smokingfetish) en een leuke babbel gehad over Netflix etc. In die babbel vertelde ze me dat ze net haar eerste dag terug aan het werk was na 1,5 maand vakantie. Alleen al voor haar zou ik terug komen naar Samya.
Inmiddels was de nacht ingezet in de disco waar ondertussen al verschillende meiden naakt aan het dansen waren. altij mooi om naar te kijken natuurlijk.
heel de nacht lang heb ik nog geprobeerd om de mattn look-a-like te pakken te krijgen maar tevergeefs. om 04:00 kwam ik haar tegen aan de toiletten en vroeg ik of ze vrij was maar helaas weer te laat. Ok dan maar even een andere zoeken dat ik toch nog een op de kamer geweest was voor ik weer huiswaarts keerde.
Aan het podium kwam een dame in een visnet pakje naar me toe. Dus zijn we op de kamer beland.. Maar dit was zeker geen weggesmeten geld. Een zeer goede bj van 30 min was dit :biggrin: waarvan de laatste 10 in 69.
Uiteindelijk kwam ze op me zitten wat ze ook zeer goed deed, en ook hier heb ik het afgemaakt in doggy. Weer even een sigaretje gerookt en nog even gebabbeld op de kamer en zo was het uur inmiddels al weer voorbij.
Ik was zeer verrast over de line-up en de hoeveelheid dames. ik schat dat er ongeveer 30 dames aanwezig waren.
De sfeer had ik wel iets beter verwacht. Er waren 3 dames die de gangmakers waren maar toen ze alle 3 op een kamer waren was de sfeer toch wat minder.
Over het algemeen heb ik me goed geamuseerd de hele dag.
De meeste dames zijn geen jagers maar als je even kijkt dan komen ze wel af.
Kortom herhalingsgevaar 100% !!
Mijn excuses maar ik ben de namen van de meiden volledig vergeten. :hammer:
Piepo777
12 september 2021, 10:22
Hallo Beren,
Gisteren dagje Keulen gedaan in combinatie met Samya voor mijn gewonnen tombola kaart te verzilveren, bedankt hiervoor Wilem2.
Bij aankomst rond 15.30 welgeteld 6 dames, niet echt mijn types, dus maar eens rondje door de tent gaan lopen.
Helemaal in de nok van het dak heb je de kino, pffffff wat een groot ding, stond voetbal op bundesliga.
Op de eerste etage zijn veel kamers, en ook achterdoor een ingang/uitgang naar het dakterras, wel mooi, savonds werd er ook drank bezorgd daar ideaal.
Op de begane grond heb je dan de club zelf, moet zeggen vrij klein op de fotos ziet het groter uit maar viel wat tegen. Achter door loop je naar buiten en kun je nog zitten en eten, ook die ruimte is maar klein, viel me wat tegen ook.
Eten was wel super lekker, doner aan het spit, kipfillet met champignons en veel groenten en fruit. Ook spagetti en vis was er, keus te over.
De kelder heb je dan de welness en rustruimte met sterrenhemel, wel groot en genoeg saunas. Ook is de omkleedruimte daar.
Opeens rond een uur of 19.00 toch wel 20 vrouwen daar, paar hele mooie veschijningen, ook paar uit Golden Time.
Wat later op de avond opliep tot max. 30/35 schat ik zo.
Op gegeven moment was ik er klaar voor en wilde op kamer, maar eens de prijzen vragen, 50 euro half uur met wippen en pijpen met condoom.
Alle extras tegen upselling, pijpen zonder tussen de 20 en 50 euro….ja echt waar sommige durven 50 meer te vragen belachelijk.
Heb wel 10 dames gevraagd allemaal upselling, wat een gedoe, nooit meegemaakt, lijkt wel een afspraak onderling.
De 50 euro wip wordt snel 100 als je kussen en pijpen erbij wil.
Op gegeven moment dan toch maar standaard pakket genomen voor 50 euro want upselling doe ik niet aan, sex was matig, en totaal geen erotiek, alles plichtmatig op automatische piloot, wel een prachtig popje, dus wel lekker klaargekomen.
Gelukkig had ik de gratis inkom en heb met het eten en drank leuke dag gehad.
Tegen 22.00 veranderd de tent in een disco, werd beetje gedanst, maar was inmiddels zo vol daar aan mannen dat het meer een Gay club leek. Amper dames meer, en 50 mannen.
Heb me vermaakt met mijn maat, en paar overige duitsers, wel leuke gesprekken gehad.
Vool mij voorlopig de laatste keer daar, leuk voor 1x maar viel mij dus tegen door al die extras voor kussen en pijpen.
piepo..
grosselatte
12 september 2021, 11:35
I know the girls work by themselves. BUT this behavior will be the beginning of the end. For the girls and the clubs.... so Hakan has to do his work!!!
Herr Fick
12 september 2021, 13:14
Bij Samya hebben beren -meer dan bij andere clubs- blijkbaar wel heel andere en zelfs tegengestelde ervaringen. Het gaat van pure reclame tot compleet balen. Ik denk dat Samya zo'n club is waar je naar toe gaat voor een eet, welness-en dansfestijn en zonder hoop op een goedde sekservaring. Dan kan het meevallen.
grosselatte
12 september 2021, 13:41
Or like this...
VICE
12 september 2021, 15:58
Vorige week zaterdagavond voor het eerst een saunaclub bezocht, Samya in Keulen.
Binnenkomst was relaxed, alles werd duidelijk uitgelegd en heb mij netjes kunnen omkleden beneden.
Op BG heb je The Place To Be, namelijk het disco/bar gedeelte. Hier zag ik welgeteld 30 dames. Er zaten een paar heerlijk uitziende dames tussen in alle kleuren en maten. Behalve negerinnen en latinas, die zijn er niet. Roemeense in overvloed, 1 Turkse dame, een aantal Duitse dames en een paar andere Oost Europeanen (Kroatie, Polen e.d.).
Vrijdagavond heerste er een heerlijke sfeer. Er werd regelmatig paalgedanst op het podium. Contact leggen was makkelijk, de dames wilde echt met je de kamer delen.
Uiteindelijk heb ik 3 keer gekamerd. 1x met een Roemeense blonde Milf (Genaamd Eva?) Deze kreeg veel aandacht maar had een hard-to-get attitude. Een echte porno uitstraling had zij. 50 euro voor een halfuur. Ze heeft een hele goede voorspel waarbij ze je hele lichaam kust en binnen no time hard beneden krijgt. Pijpen geef ik haar een 8, neuken een 6. Uiterlijk: 8 en vriendelijkheid: 6
Mijn tweede dame was een dame uit Kroatie (Dacht ik) ze heeft zwart kort haar en had zo een playboy bunny outfit aan. Zij heeft een goed goedgevormde kont en kan geweldig dansen. Pijpen kan ze niet: een 6. Neuken was prima: een 7. Uiterlijk: 8 en vriendelijkheid: 9. Ze kan geweldig dansen en is zeer vriendelijk.
Mijn laatste dame was een Roemeen genaamd Amira (?) Ze heeft ook blijkbaar in Alkmaar gewerkt. Haar lichaam was heerlijk, haar gezicht is flink verbouwd (Opgespoten lippen, neppe wimpers en gebleekte tanden) maar dat geeft juist een meer porno uitstraling. Zij was de meest spontane van de drie en zoekt het meeste contact in de club. Ook zij kan geweldig dansen en ze laat zich goed neuken.
Uiterlijk: 7. Neuken: 8. Pijpen:7. Vriendelijkheid: 8
Al met al een zeer positieve ervaring op de vrijdagavond. Dit deed me de volgende dag doen terugkomen alleen was die ervaring een stuk minder.
Zaterdagavond was het een ballentent. Ongelooflijk veel mannen en rond de 25 vrouwen. Wat me opviel was dat deze avond de vrouwen niet zo proactief waren als de avond daarvoor. Uiteindelijk weer met Eva (Blonde Roemeense Milf) geneukt wat prima was maar uiteindelijk niet te lang blijven hangen en weer naar huis gekeerd. Er waren ook.veel douchebags in de club. 1 zo een gast plakte tientjes in de bikini van een dame die hij wss voor de hele avond had gehuurd. En een andere malloot deed popi jopi omdat hij jarig was. Echter dat boeit me allemaal niet zolang de vrouwen maar de moeite willen nemen om te werken voor hun centjes. Dit was niet het geval, keer op keer moest er zelf initiatief worden genomen.
Volgende keer ga ik in de middag een saunaclub bezoeken. Ik denk Venus in Hammerkiln of Planet Garden in Oedt.
TAFKAJ
18 september 2021, 10:51
Bij Samya hebben beren -meer dan bij andere clubs- blijkbaar wel heel andere en zelfs tegengestelde ervaringen. Het gaat van pure reclame tot compleet balen. Ik denk dat Samya zo'n club is waar je naar toe gaat voor een eet, welness-en dansfestijn en zonder hoop op een goedde sekservaring. Dan kan het meevallen.
So true. The dancing especially.
ju52
21 september 2021, 04:39
Volgende keer ga ik in de middag een saunaclub bezoeken. Ik denk Venus in Hammerkiln :hammer: :hammer: :hammer:
I'm curious where you'll never go!
You better use this address in this link:
https://www.saunaclub-venus.com/index.php/home-venus.html
https://saunaclubgirls.6profis.de/
ju52
25 september 2021, 21:37
Chiara ist wieder zurück im Samya :freu::freu::freu:
mentholbear
26 september 2021, 01:21
And what about dark haired Bella? Anyone spotted her?
vanKees
26 september 2021, 07:47
Bianca und Ayl(i)een, die beiden Finca-Girls, sind wieder im Samya.
They must make money.
vanKees
wizard0
26 september 2021, 07:54
Ik was vrijdag in samya. Was best wel leuk. Het feestje beneden is wel gelijk vroeger. De line up is mooi. Wel hebben veel jonge dames veel streken. Zo was er een super smalle blonde waar zeker 15 mannen mee gaan praten zijn e heb ze geen enkele keer zien boven gaan met iemand... ook meiden die direct voor uur wouden en nog extra vroegen... Er waren zo een tiental meiden die ik herkende van voor corona. Deze geven zeker nog dezelfde service als vroeger tegen zelfde prijs. Heb 2 kamers gemaakt met nieuwe meisjes. Weet namen niet meer maar die vroegen extra voor pzc. Service was al bij al wel goed. En dan het terug zien met fransesca na 1.6 jaar. Was super kamer. Alles verliep net als vroeger. Is nog altijd heel knappe meid. Nadien nog diana (haar naam in sixsens) gedaan. Ook top zoals altijd en voor de juiste prijs. Tegen 3 uur liep het leeg. Ook kwa mannen. Het was een leuke terugkomst. En fransesca en diana hun aanwezigheid zorgen ervoor dat ik snel terug ga.
ksie
2 oktober 2021, 14:30
Ik was gisteren in Samya.
De openingstijden zijn gewijzigd.
Ze zijn open vanaf 13.00 uur.
vanKees
2 oktober 2021, 18:12
Ik was gisteren in Samya.
De openingstijden zijn gewijzigd.
Ze zijn open vanaf 13.00 uur.
Diese Aussage ist falsch!!!! Ich war gestern am Freitag den 01.10. im Samya und das ab 11.00 Uhr!!!
vanKees
de duisburg spesjalist
3 oktober 2021, 16:46
Diese Aussage ist falsch!!!! Ich war gestern am Freitag den 01.10. im Samya und das ab 11.00 Uhr!!!
vanKees
ma - do 11 - 3 uur, vr - za 11 - 5 uur, zon- en feestdagen 13 - 3 uur
Ricky Martin
5 oktober 2021, 11:28
afgelopen zaterdag van mijn vrijkaartje gebruik gemaakt was een geweldige avond viel met mijn neus in de boter omdat de club 17 jaar bestond
dus eten was uitgebreid en lekker je kon tot 4 uur gebruik maken en er was steeds voldoende.
Gezellige club muziek wel wat aan de harde kant maar het is ook groot genoeg om ff ergens je rust te pakken.
Verder nog een old member Bigtits ontmoet die het ook goed naar zijn zin had.
Druk met de bruine beren maar er was ook voldoende speelmateriaal aanwezig.
Ga er zekers binnenkort nog een keer aan!
wizard0
5 oktober 2021, 11:31
afgelopen zaterdag van mijn vrijkaartje gebruik gemaakt was een geweldige avond viel met mijn neus in de boter omdat de club 17 jaar bestond
dus eten was uitgebreid en lekker je kon tot 4 uur gebruik maken en er was steeds voldoende.
Gezellige club muziek wel wat aan de harde kant maar het is ook groot genoeg om ff ergens je rust te pakken.
Verder nog een old member Bigtits ontmoet die het ook goed naar zijn zin had.
Druk met de bruine beren maar er was ook voldoende speelmateriaal aanwezig.
Ga er zekers binnenkort nog een keer aan!Ik ga 22 10 nog een keertje
Patjax
5 oktober 2021, 16:46
Afgelopen zaterdag na bijna twee jaar weer eens een bezoekje aan de tempel der 1001 erotische verrassingen gebracht. Flyinglow was aan een nieuwe baan begonnen waardoor onze roadtrip kwam te vervallen maar wist hem te overtuigen om toch mee te gaan terwijl hij volgens eigen zeggen de NRW-clubs wel voor gezien hield. In het verleden hadden we altijd ontzettend veel lol en plezier in dit etablissement vol vermaak en vertier. Van te voren even een hapje gaan eten om daarna richting Keulen te rijden. Bij binnenkomst wachtte ons al de eerste verrassing. Overal ballonnen. Het was blijkbaar de 17-jarige verjaardag van de club. Na alle standaard handelingen liepen we rond 18.00 uur de bar in. Een tijdstip dat je ook stilte voor de storm kunt noemen. Snel de ruimte overziend zagen we een aantal bekende gezichten en natuurlijk ook een paar nieuwe. De 38 die de theke telefonisch aan een beller had doorgegeven waren het zeker niet.
Het acclimatiseren besloten we buiten te doen met een colaatje en voor mij daarbij een sigaretje. Van rustig opstarten was geen sprake aangezien ik amper op het bistrostoeltje zat of Andar stond al naast ons. Weinig veranderd qua uiterlijk of het moet zijn dat ze de wereld nu door een bril bekijkt. Natuurlijk was ze op zoek naar een green lollypop maar deze lagen nog beneden in mijn locker. Ze had haar kont nog niet gekeerd of Bella meldde zich. Zij plaatste zich pardoes op mijn schoot. Ze vroeg naar mijn plannen en ik zei dat we net binnen waren. Beide dames zijn zekerheidjes qua service maar wilde ze graag achter de hand houden mocht een andere sessie tegenvallen. FL zei amper tien minuten binnen en twee dames hebben al gesolliciteerd bij jou en niemand kijkt naar mij om. Ik grapte door te zeggen dat ik nu zat te wachten op een dame wiens naam met een C begon zodat de alfabetische volgorde in takt zou blijven.
Bij terugkomst in de bar begonnen steeds meer dames binnen te druppelen. De LU was optisch de beste die ik de afgelopen twee maanden in NRW heb mogen aanschouwen. Klein maar fijn, slank en rank. Ter compensatie waren er ook wat meiden met ass en zelfs een mini tanker was aangemeerd. Het nadeel is dat de meeste eye candy zorgt voor "buikpijn" zodra je er aan gaat knabbelen. Er was een dametje die me meteen in het oog viel. Het had zomaar een zusje kunnen zijn van Flaviola die later in een andere club onder een andere naam de nodige mannenharten op hol heeft gebracht. FL had het door en zoals een goede wingman betaamt zou hij ervoor zorgen dat ik me niet door haar zou laten inpalmen en in het uiterste geval van nood zou opofferen door met haar te gaan kameren.
De tijd kabbelde rustig voort en zoals verwacht hadden we de grootste lol en jolijt. Toen rond acht uur de grote Stau bij het buffet was opgelost besloten we een hapje te eten. FL ging eerst een kijkje nemen wat de pot schaft en naast mij kwam een klein opdondertje zitten waarvan ik zeker wist dat ik haar ergens van kende maar op dat moment niet kon thuisbrengen. Nog voor zij een kans kreeg haar verleidingstechnieken op mij kon loslaten was FL weer terug. Ze hadden een zeer uitgebreid buffet wat onze teleurstelling over het ontbreken van de döner meer dan goed maakte. Het was zeer goed te nassen en hierna buiten uitgebuikt met een sigaretje.
Op voorhand had ik de hoop dat Feria er zou zijn. Een stunner die het levende bewijs is dat een zeer mooie dame en goede service hand in hand kunnen gaan. FL en ik konden het niet laten en een aantal dames kregen een eigen nick van ons. Zo was er een dame die we omdoopten tot Lulu 2.0, liep Emma rondjes rond het podium zoals Hadige vroeger wat haar nu maakte tot the digger 2.0. Mama Bigfoot en was er een zeer jeugdige Jennifer Aniston van d'n Aldi.
Kim de huisdiva van Samya zou Kim niet zijn als ze geen grootse entree zou maken. Gekleed in een prachtige zwarte jurk en ze had aan schoonheid niets ingeboet. Ze kwam binnen met een Thaise (ladyboy?) die geen seconde van haar zijde week. De grote vraag was natuurlijk wat hun deal was maar daar moet ik het antwoord helaas schuldig op blijven.
Dat het clubleven ook diepe sporen op iemand kan achterlaten werd pijnlijk duidelijk toen we Franceska zagen. Als je me vier jaar geleden naar een top 3 van de mooiste dames in Samya had gevraagd dan stond zij erin. Prachtig lijfje, mooi gezichtje, blonde vechten en immer koude handen waardoor ze de bijnaam Ice Princess van ons had gekregen. Even hadden we het gevoel dat ze zich in de datum had vergist, dacht dat het Halloween was en ervoor gekozen had om als Zombie Queen te verschijnen. Het lichaampje van destijds torst duidelijk wat kilo's extra mee, de haren donker en korter, de ogen dof en haast levensloos, scherpe jukbeenderen en haar bijtertjes hebben ook betere dagen gekend. Een verval dat je maar weer eens met de neus op de feiten drukt dat er achter de schone schijn van een club een rauwe realiteit schuilgaat.
Plotseling maakte mama Bigfoot aanstalte om het podium te betreden. Een blondine die qua lengte ver boven de meeste dames uitstak, qua breedte makkelijk 2 à 3 andere dames achter zich kon verbergen en qua leeftijd waarschijnlijk de moeder van een deel kon zijn. We hielden ons hart vast maar het moet gezegd worden dat haar kunsten aan de paal bovengemiddeld waren. Daarna kwamen een drietal dames het podium op die een wedstrijdje shake that ass hielden. Vaak het teken dat het dan los gaat in Samya maar de sfeer hierna bleef tam zeker met wat we gewend waren. Ter verkoeling en vervulling van mijn andere verslaving buiten een sigaretje gaan roken. Daar kregen we gezelschap van een zeer slanke blondine aan ons tafeltje. Ze vroeg om een vuurtje en mijn aansteker werd voor haar de opening om een gesprekje te starten. Na enkele minuten kwam het hoge woord eruit en bekende ze dat ze me ergens van herkende. De clubs en data dat ze er gewerkt hadden matchten niet met de mijne. Toen liet ze het woordje Duisburg vallen. Ik probeerde haar daar te plaatsen maar blijkbaar heb ik toch een hiaat in mijn geheugen. Zij ging naar binnen, FL iets eten en hun plekje werd ingenomen door de latino zanger van het forum RM. Hij had tot twee keer toe met veel plezier gekamerd met Lulu 2.0 en de dame bleek met de naam Rosaria in Samya door het leven te gaan.
Binnen weer op een bankje plaatsgenomen en FL liet na een tijdje doorschemeren het niet te laat te willen maken gezien het feit dat hij na mijn huis nog een terugrit van twee uur extra voor de boeg had en geen zin had om als een halve de zondag door te brengen. Er waren wel een aantal dames waarmee ik intiemer kennis had willen maken maar je zult net zien dat die dan net op de kamer zijn. Ik zei dat ik nog een sigaretje ging roken en als bij terugkomst bleek dat de desbetreffende dames nog steeds M.I.A waren we zouden gaan. Onderweg naar buiten troefkaart A(ndar) een groene Chupa Chup gegeven als compensatie voor mijn vleeslolly.
Bij terugkomst in de bar geen van de dames gespot die kandidate waren voor de positie van object for my affection. We besloten ons om te kleden en leverden onze sleutel in bij Hakan die vroeg of alles naar wens was. Een duimpje in de lucht deed hem glimlachen. Ondanks het feit dat ik niet gekamerd heb was het toch weer genieten in Samya. Een LU waar de meeste clubs momenteel een moord voor zouden plegen. Het zal dit keer geen twee jaar (natuurlijk zaten daar de twee lockdowns bij) duren alvorens ik weer terugkeer naar de tempel van erotisch vertier en plezier genaamd Samya.
wizard0
6 oktober 2021, 08:10
Afgelopen zaterdag na bijna twee jaar weer eens een bezoekje aan de tempel der 1001 erotische verrassingen gebracht. Flyinglow was aan een nieuwe baan begonnen waardoor onze roadtrip kwam te vervallen maar wist hem te overtuigen om toch mee te gaan terwijl hij volgens eigen zeggen de NRW-clubs wel voor gezien hield. In het verleden hadden we altijd ontzettend veel lol en plezier in dit etablissement vol vermaak en vertier. Van te voren even een hapje gaan eten om daarna richting Keulen te rijden. Bij binnenkomst wachtte ons al de eerste verrassing. Overal ballonnen. Het was blijkbaar de 17-jarige verjaardag van de club. Na alle standaard handelingen liepen we rond 18.00 uur de bar in. Een tijdstip dat je ook stilte voor de storm kunt noemen. Snel de ruimte overziend zagen we een aantal bekende gezichten en natuurlijk ook een paar nieuwe. De 38 die de theke telefonisch aan een beller had doorgegeven waren het zeker niet.
......
Bij terugkomst in de bar geen van de dames gespot die kandidate waren voor de positie van object for my affection. We besloten ons om te kleden en leverden onze sleutel in bij Hakan die vroeg of alles naar wens was. Een duimpje in de lucht deed hem glimlachen. Ondanks het feit dat ik niet gekamerd heb was het toch weer genieten in Samya. Een LU waar de meeste clubs momenteel een moord voor zouden plegen. Het zal dit keer geen twee jaar (natuurlijk zaten daar de twee lockdowns bij) duren alvorens ik weer terugkeer naar de tempel van erotisch vertier en plezier genaamd Samya.
Goh. in een pre corona periode kamerde ik 5 jaar lang maandelijks wel 4 tal keer met fransesca.
Het klopt dat ze toen echt wel de ice queen was van samya. Je zou bijna bang gehad hebben om haar om kamer te vragen. Ze stak er boven uit. Nu die rol heeft ze niet meer ok. Er zijn enkele kilotjes bijgekomen zijn maar haar echt laten gaan vind ik nu zeker ook niet. Ze heeft nog altijd wel een mooi lijf. Ze heeft doorheen de jaren wel vaker eens van kapsel veranderd en ja de concurrentie in samya is nu eenmaal jonger. Ik heb allesinds vorige maand terug een super kamer gehad met haar. Ook vroeg ze nergens extra om zoals vele jonge meisjes in samya wel doen. Dus ik vind ze nog altijd top.
Lulu 1.0 bvb nu in sixsens heeft zich de afgelopen 2 jaar veel meer laten gaan en het verval is vele malen groter. Nu het beste vriendinnetje van fransesca chiara heeft wel de rol van queen van samya over genomen voor mij. Perfect lijfje, lief meisje top kamers.
mentholbear
6 oktober 2021, 10:45
in een pre corona periode kamerde ik 5 jaar lang maandelijks wel 4 tal keer met fransesca.
Ben je misschien niet helemaal objectief meer ;)
Beetje als ouders die niet merken dan hun kinderen zijn gegroeid, terwijl anderen de hele tijd zeggen "wat is ie groot geworden" :rolleyes:
wizard0
6 oktober 2021, 10:55
Ben je misschien niet helemaal objectief meer ;)
Beetje als ouders die niet merken dan hun kinderen zijn gegroeid, terwijl anderen de hele tijd zeggen "wat is ie groot geworden" :rolleyes:Dat kan maar dat ben ik dan ook niet over lulu (zelfde verhaal) en daar heb ik nu toch wel zo iets van ok die heeft haar tijd wel gehad. Daarvoor rijd ik niet langer naar Vaals. Idem blowy, ooit zot van gestaan eens ze terug was van living room in samya totaal mijn ding niet meer. Fran haar absolute toptijd van een jaar of 5 terug is voorbij dat zie ik ook maar ik had er echt wel opnieuw goede kamer mee. En ze staat samen met chiara volgende keer opnieuw op mijn to do lijstje. :-)
Van mijn vroegere vaste mis ik trouwens enorm Patricia. Zeker beneden voor goeie babbel. En die moldaavse zeer skinny Anastacia denk ik. Maar denk niet dat die na corona teruggekomen zijn.
vanKees
7 oktober 2021, 12:15
Liebe Eisbären,
die ANUGA (Lebensmittelmesse) findet vom 09.10. mit 13.10.2021 statt.
Im Anhang die Zeiten wo im Samya wohl alle Frauen da sind, aber noch auf die Messeleute warten.
35791
vanKees
Ricky Martin
8 oktober 2021, 00:19
20,00 dicht op een zaterdag?
JonnyFontane
8 oktober 2021, 05:06
20,00 dicht op een zaterdag?
De beurs ja........niet Samya
stimpy3
8 oktober 2021, 10:16
Is het in Keulen/Frankfurt niet zo dat er altijd wel beurzen zijn waar veel volk op afkomt?
kempie
8 oktober 2021, 12:16
Is het in Keulen/Frankfurt niet zo dat er altijd wel beurzen zijn waar veel volk op afkomt?
Nu post Corona is dat nog niet zo zeer het geval.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
vanKees
8 oktober 2021, 13:05
Was ist ein guter Kontrapunkt zu einem ruhigen Saunaclub-Besuch am Vortag?
Ab zum abendlichen Ärscheken-Wackeln ins Samya.
Dort geniesse ich den ruhigen Nachmittag und da Rosa auch anwesend war, hatte ich schon meine
mehrstündige Beschäftigung.
Dampfsauna, die wieder auf ist, zur körperlichen Reinigung. Die guten Rühreier zur körperlichen Stärkung…und da war Sie schon.
Meine Bettgespielin. Nach einem Kaffee, einer Zigarette im Raucherbereich verzogen Wir uns in das Zimmer 5 für intime
Stunden zu Zweit. Eingeleitet von einer laaaangen Massage für Rosa, kuscheln und was dazu gehört um dann übergangslos in das Liebesspiel hineinzugleiten. Durch einige Stunden zusammen ist eine Vertrautheit entstanden, die das Level auf dem Zimmer in für mich
schöne Aktionen führte. Gefühlt kann Rosa die Zeit mit mir auch geniessen und viel zu schnell war die Stunde wieder vorbei.
Haben Uns zum gemeinsamen Essen verabredet, doch daraus wurde nichts. Später erzählte Sie mir, dass Sie schon gleich an der Treppe abgepasst wurde um wieder in ein Zimmer zu gehen.
Es gibt einige Frauen im Samya, die gut gebucht sind da sie einen guten Service bieten. Wider den Meinungen, dass die Qualität
nachgelassen hat.
Nach 21.00 begann dann die Party- und Disco Mucke, es wurde lauter und schon bald waren die ersten Mädels am Tanzen auf
der Plattform. Aber warum müssen da immer wieder Bewegungslegastheniker sich dort oben ‚beweisen‘? Für einen
Freitag abend war es gut besucht, doch meine Zeit im „Dance and Fuck Club“ lief gegen 22.30 ab.
Hakan fragte mich, ob ich am nächsten Tag komme zur Geburtstagsparty. Mußte verneinen, wünschte aber ihm und seinem
Club ‚alles Gute‘ und erfolgreiche weitere Monate und Jahre.
Danach machte ich mich entspannt und zufrieden auf den Nachhauseweg.
Daumen hoch für das SAMYA!
vanKees
Ricky Martin
8 oktober 2021, 22:57
De beurs ja........niet Samya
haha ja tuurlijk de beurs...
mentholbear
9 oktober 2021, 22:57
haha ja tuurlijk de beurs...
En dan gaan na 20:00 de beurzen van de dames open om volgeladen te worden :rolleyes:
wizard0
21 oktober 2021, 15:43
Hopelijk is het morgen nog open en blijft het open dat ik niet voor niets naar keulen afreis want ze beginnen terug met hun rood gezever
Willem2
23 oktober 2021, 20:05
Hopelijk is het morgen nog open en blijft het open dat ik niet voor niets naar keulen afreis want ze beginnen terug met hun rood gezever
https://www.zdf.de/nachrichten/politik/corona-inzidenz-100-verlauf-rki-100.html
de inzidenz loopt op maar er wordt niet meer gesproken over sluiting. Wel over verder gaan met de 3G maatregelen en een masker op.
https://www.zdf.de/nachrichten/politik/corona-spahn-lauterbach-epidemische-lage-100.html
vanKees
24 oktober 2021, 00:09
Mina, die zierliche Bulgarin -- auch Lady 'Extras' genannt, ist sein gestern wieder
im Samya.
vanKees
Patjax
24 oktober 2021, 00:47
Mina, die zierliche Bulgarin -- auch Lady 'Extras' genannt, ist sein gestern wieder
im Samya.
vanKees
Dan weet ik waar Meme Moo binnenkort zijn foodtruck parkeert ;)
wizard0
24 oktober 2021, 07:11
Dan weet ik waar Meme Moo binnenkort zijn foodtruck parkeert ;)Deze vrijdag naar samya afgezakt. Ik onthou nooit de namen van de dames tenzij het vaste terugkerende worden. Eens ik uitgekamerd ben concentreer ik mij op feest en drink ik wel iets wat het geheugen niet ten goede komt. Mijn tgv terug is pas om 6.44 in koln hauftbahnhof way maakt dat ik het feest altijd tot sluiting meemaak. Mijn eerste kamer vrijdag was met een super klein en mega fijn meisje uit bulgarije. Kleiner en fijner maken ze meisjes niet. 22 jaar. Werkte voor corona ook in samya. Kan dus om meid gaan die je in bericht vernoemd. Ik had er al meerdere kamers mee gedaan vroeger. Was goeie kamer. Met alles op en aan. :-) Ze gaf ook nadien nog veel aandacht beneden.
2de kamer was met een grote blonde. Haar naam begon met een A met perfect lichaam. Ze zei dat ze russisch was maar ja we weten hoe eerlijke dvps kunnen zijn. :-) Ze zit altijd op een poef aan het podium langs de kant van het restaurant. Mooie meid. goede bj goede seks. Gezien ik iets van sildenafil neem hou ik het lang vol voor ik kom wat maakte dat ze opmerking maakte dat het best lang duurde voor een 2de kamer. Ze heeft dus moeten werken voor haar geld. Alleen was te moe voor zelf on top te willen... . Voor de rest ook goede kamer. Gaf na de kamer beneden wel zo goed als geen aandacht meer. Toch is er kans op herhaling omdat ik haar lichaam echt goddelijk vind. En ja derde kamer was met Alexandra. Moldaavse. Heel blij weerzien. Heb ik een verleden van meer dan 20 kamers mee vermoed ik. Ik heb nog altijd armbandje van haar thuis liggen dat ik als aandenken kreeg op miin verjaardag enkele jaren terug na een mega kamer in het ronde bed van kamer 1. Nog steeds even mega skinny als vroeger. Is meisje die graag plezier maakt en die ook beneden heel veel aandacht geeft. Geeft me altijd goed gevoel tijd met haar te besteden. Het was echt een topeditie. Jammer dat chiara en fransesca er niet waren wel maar aftikken op 3 kamers in plek van vijf is voor de portemonee ook een keer niet slecht. De line up was nog beter dan maand terug. Ik herkende ook direct de lulu 2.0 waar hierboven sprake van is. Maar in het gesprek was er niet direct klik dus zo gelaten. Het publiek was heel westers deze keer wat maakte dat muziek niet overdreven turks gericht was en best veel house en r&b gespeeld werd. Er waren meerdere paaldans shows en dansmomenten met meerdere dames op podium. Was een maand terug ook niet het geval.
vrije jongen
24 oktober 2021, 09:41
Die "Russische" met Roemeens accent heeft de heel Russische naam Amira. Zoenen was 50 extra, dus toedeledokie!
Mine was er overigens donderdag al, maar tamelijk standaard dat die mof meer denkt te weten dan hij echt weet
wizard0
24 oktober 2021, 10:04
Die "Russische" met Roemeens accent heeft de heel Russische naam Amira. Zoenen was 50 extra, dus toedeledokie!
Mine was er overigens donderdag al, maar tamelijk standaard dat die mof meer denkt te weten dan hij echt weet
Verstuurd vanaf mijn KB2003 met TapatalkJa zal die wel zijn. Ja ook wel door dat ze roemeens was ze. Door haar mooi lijf heb ik nu ook wel 100 gegeven voor kussen pzc en seks. Het is tegen mijn principes maar er wordt teveel met geld gestrooid in samya tegenwoordig. Er was meisje die biljet van 200 eur in broekje kreeg van dude voor te dansen. Er zat duitse 40er naast mij in zetel die 2 dames elk meer dan 500 eur gaf voor gewoon bij hem te blijven. Kameren ging hij niet meer doen. Tja als ze zo makkelijk alles voor mekaar krijgen zal hun inzet voor 50 eur verminderen. Daarom dat ik graag bij mijn regulars ga die ik van voor corona ken. Die vragen alvast aan mij niks extra voor service die ik vroeger kreeg.
vanKees
24 oktober 2021, 11:46
Wizard0,
auf Chiara wirst Du einige Zeit verzichten müssen. Sie ist am Freitag nachhause gefahren/geflogen (ich weiß es, weil ich am Freitag auch da war und es selbst gesehen habe).
Jy sal vir 'n geruime tyd sonder Chiara moet klaarkom. Sy het Vrydag huis toe gevlieg (ek weet omdat ek Vrydag daar was en dit self gesien het.
vanKees
wizard0
24 oktober 2021, 11:48
Wizard0,
auf Chiara wirst Du einige Zeit verzichten müssen. Sie ist am Freitag nachhause gefahren/geflogen (ich weiß es, weil ich am Freitag auch da war und es selbst gesehen habe).
Jy sal vir 'n geruime tyd sonder Chiara moet klaarkom. Sy het Vrydag huis toe gevlieg (ek weet omdat ek Vrydag daar was en dit self gesien het.
vanKeesIk ga normaal pas op oudejaar terug. Volgende maand zit ik in wenen en ga ik goldentime verkennen.
mentholbear
24 oktober 2021, 20:41
Volgende maand zit ik in wenen en ga ik goldentime verkennen.
Veel plezier en vergeet niet oordoppen mee te nemen. Muziek staat daar keihard in de avond.
Husky
25 oktober 2021, 12:43
Zaterdag naar Samya getogen,tot zaterdagmiddag wat activiteiten op het voetbalveld verricht en om 17.00 uur vertrokken voor een reisje van 230 km naar Rodenkirchen,ruim daarvoor had ik al met mijn
Duits/Poolse duifje afgesproken voor wat spannende relax avontuurtjes.
Ik wist mijn duifje wat later zou komen,zo rond 20.00 uur,maar wat is laat in Samya:) dan begint het Samya leven pas echt.
Kwam aan om half acht in de avond dus genoeg tijd voor een hapje eten,enkele biertje en een fijne saunabelevenis!
Gele boekje werd vluchtig gecontroleerd en mijn QR code hoefde ik niet te laten zien.
Met het mondkapjes beleid ging men makkelijk,niemand zei wat en ik denk dat 95 % geen mondkapje droeg!
Uiteindelijk werd ik door mijn verloofde op de rug getikt om wat gaan drinken,in de club is haar naam Rahna,een prachtige verschijning,lang en blond,mooi krullend lang haar,en een body gehuld in prachtige lingerie die niets verhullen van deze Venus van Milo:freu:
Na het drankje ons teruggetrokken in een ruime kamer alwaar we alle kunstjes uit de Kamasutra uitvoerde na eerst een heerlijke GFE vrijpartij,uiteindelijk in :t15119: mijn nakomelingen de vrijheid mogen geven:freu:
Hierna weer een saunaronde gemaakt,inclusief een uurtje doorgebracht in de relaxruimte,maar na de komst van twee forse mannen met een enorme buik die gigantisch snurkten toch maar mijn biezen gepakt,
het leek wel of er twee betonmolens opgestart werden.
Om half een in de nacht was ik weer aanwezig in de bar,waar een mooie paaldans act plaatsvond,dacht wel wat vreemd dat deze uitstekende danseres gekleed in jeans en een shirtje aan het dansen was,
maar schijn bedriegt want opgegeven ging haar shirtje uit en kwamen een paar prachtige :titten2: te voorschijn.
Nog een hapje gegeten,tot laat kan je terecht,nu een spies met saus, frites,verse groenten,kip etc. kortom voortreffelijk eten.
Om 2.30 uur `nachts mijn tweede sessie van een uur met de Venus van Milo,kon merken dat ze iets vermoeid was,dus heeft Husky het zware werk met veel plezier verricht:)
Geweldig orgasme in :t15134: nadat er fijne BJ aan vooraf ging,samen nog buiten een rokertje opgestoken,en om vier uur vertrokken,om rond zes uur aan te komen op de mooie Veluwe:wink2:
Voor mij een fijne club ter afwisseling,goede muziek met een harde beat,op de maat en dreun ervan kon mijn 2e orgasme dirigeren.:)
Ik denk 40 dames en ruim 80 ijsberen,bij de dames ook wel wat milfjes,maar in zijn algemeen mooie dames die ook wel actief aan het jagen waren.
Nog een vriendelijke Veluwenaar getroffen,samen nog een drankje gedronken en het saunaclub leven doorgenomen!
Samya voor mij :5ster: tot een volgende keer:freu:
VAZKOR
25 oktober 2021, 16:57
VAZKOR KÖLNER TOUR 2021 – CLUB 2
SAMYA – Happy 17th birthday!
2-3 Oktober 2021
Dit is het tweede deel van de Vazkor Kölner Tour 2021: na ik weet niet hoe lange tijd kan ik deze formule nog eens uit de kast halen! Ik hield het allemaal mooi bij en zie dat mijn laatste favoriete Keulen-ronde van Mei 2018 geleden is met een bezoek aan de clubs Mondial-Samya op een Zaterdagavond gevolgd door een rustige Zondag in Babylon. Mijn laatste bezoek aan Samya was van November 2019 toen ik deze met een bezoek aan Babylon op aanstaande Zondag had gecombineerd zonder Mondial erbij. Bijna 2 jaar no Samya dus: mijn stand van zaken in dit verslag.
=> EERSTE DEEL – Mondial Discoclub revisited (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12131-Club-Mondial-(Keulen)-Algemeen&p=760950#post760950)
FAZIT
1) Werkpunten
- Lin-up in quality en quantity en service
- Onevenwichtig aandeel mannen-vrouwen
2) neutraal
- Zeer veel nadruk op dat feesten…hoezo kameren?
3) Positief
- Interieur en stijl van de club is er sterk op vooruit gegaan
- Wellness verbeterd en vooral vernieuwde douches was een grote plus
- Partysfeer als dat een speerpunt mag zijn
4) Algemene indruk
a) Algemene sfeer: Feestsfeer waar ik me deze keer niet in betrokken in voelde
b) Line-up: Er kunnen redelijk wat dames aanwezig zijn geweest maar minder dan ik me hier herinner
c) Drukte beren: Zeer druk, minder erg dan Mondial, wel
d) Club interieur en eventuele veranderingen: Had de Kino nog niet gezien, is veel mooier, stijlvoller; nieuwe betere douches in wellness, reparatie en renovering relaxruimte en lichtplafond
e) Extra: 1 kamer in de middelmaat 100% optickfick
5) Club beleving doorheen de dag
a) In de barruimte: 17de verjaardag, dames daar leken minder om kamers te bekommeren
b) Wellness:vernieuwde douches geslaagd, goed verwarmde niet overdreven hete sauna, op dat moment koele hamam, prima rustruimte maar je wordt belaagd door de bas-tonen van de club boven en rood licht is geen rustig kleur.
c) Restaurant & eten: niet geprobeerd, ik had al in Mondial gegeten
d) Contacten bezoekers: geen
Kamergangen en overall service
Lauwe service van 1 dame: => AVA – Express optick service (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57556-AVA-(Roemeense)&p=760959#post760959)
GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIE: **1/2
CLUBVERSLAG
Ik verliet Mondial op weg naar hun parking en kwam een groep südlander tegemoet waar de security bedenkingen bij had qua aantal. De GPS van de wagen richting Samya ingesteld en ik ging op weg waarbij ik nòg meer groepen bezoekers tegemoet ging. Shit, allemaal voor die club Mondial? Je kon er soms nu al nauwelijks een voet zetten waardoor de club na 23u behoorlijk onaantrekkelijk wordt, laat staan met wat er nog op de deur kwam aanbellen erbij gerekend.
De GPS zond me gelukkig niet via de helse verkeerswerken naar Rodenkirchen en deed me westelijk rond half Keulen omrijden. Uiteraard kwam ik toch nog werken tegen waarbij ik weeral verkeerd reed en een 20-tal minuten verloor vooraleer ik zo kwart voor Middernacht in de club aankwam: parking vol wagens, de straat ook vol auto’s. De eigenaar liep naar me toe en zei me dat ik overal mocht parkeren op dit tijdstip. Ik parkeerde de mijne op een comfortabele plaats vlak bij de in-en uitgang van de club nadat ik ze eerst vertwijfeld op een privéparkplaats dacht achter te laten. Toch geen goed idee, je wil niet dat je auto weggesleept wordt op Zaterdagnacht zo in een stad dik 3 uur van huis.
De vrijkaart van ijsberenforum en mijn coronapas werden bestudeerd, goedgekeurd en ik kreeg een bademantel, handdoek en slippers toegestopt. Ik zag er veel mannen en dames wachten op een kamer en ze leken me erg vrolijk allemaal. Uitstekend alvast! Ik ging naar beneden en zocht mijn locker op. Het was opnieuw zo vertrouwd alsof er geen tijd voorbij was gegaan. Daarna een douche en hier stelde ik tevreden vast dat de douches volledig zijn gerenoveerd. Het is nu sterk verbeterd bij de vorige keer toen ik telkens weer op die timerknop moest drukken om een frisse stroom water over me heen te krijgen. Nu is het zoals in SixSens en zusterclub Mondial waar je het water kan laten stromen en de temperatuur kan regelen. Nice!
Verder gegaan in de wellness: de masseur heeft een eigen ruimte en ook hier zijn er extra nieuwe verbeterde douches geplaatst. De sauna is lekker warm, de Hamam eerder fris door te weinig gebruik. De aparte relaxruimte met de vele bedden en stretchers is er ook op vooruitgegaan: het lichtjesplafond kleurt nu enkel rood en werkt terug volledig in plaats van voor de helft. Een ganse wand is beslagen met houten planken waartussen rood licht doorheen stroomt en de ruimte nog meer in dit kleur doet baden. Dat is nu wel niet het meest rustgevende accent dat je kan kiezen voor een rustruimte. Ok we zijn in een bordeel ten slotte maar toch waren zachtere blauwgroene tinten meer passend als je erover wil vitten. Er staat een Aziatisch aandoend beeld en een grote kan in Turkse stijl. Heel wat beren lagen er te rusten, te slapen en te snurken in een verwoede poging de concurrentie aan te gaan met de luide muziek in de bar boven dat je hier goed kan horen. Ik heb me ook eventjes te rusten gelegd na de drukte van Mondial en de weg naar hier. Geen zachte muziek meer dus, enkel het stevige bonken van de bar boven de snurkers uit.
Daarop ging ik naar de bar een cola halen en de sfeer opsnuiven: ik was nog op tijd om te zien dat er weer heel wat dames op het podium stonden te figureren en te dansen rond een hele grote taart. Er stond iemand bij met een microfoon van alles aan te kondigen. Zo, iets speciaals te doen: een verjaardag soms? Ik vroeg het iemand en die bevestigde dat. Alleen ging het niet om iemands verjaardag maar dat van de club zelf. Er hingen ballonnen in de vorm van een 1 en een 7 aan de leuningen langs weerszijden van de trap naar het podium. Van mijn kant kon het 71 zijn maar 17 lijkt me realistischer. 17 jaar, dus de club moet van 2004 zijn. Zo vroeg al? De jaren vliegen voorbij! Ik kan me geen voorstelling maken van een Samya in het jaar 2004 of pakweg 2009, 5 jaar later. Hoe was de service toen? Welke dames liepen er rond, met hoeveel waren ze, wat was de prijs?
Deze dames van plezier anno 2021 hadden alvast héél veel pret…met elkaar. De beren dansten wat mee, anderen zaten erbij, zuipten dat het een lieve lust was en keken ernaar. Dat er wachtenden aan de thekebalie bij de ingang waren onderstreepte dat er ook druk gekamerd werd. Om een of andere reden kon ik hier even mijn draai niet vinden. Dat kun je hebben, je voelt je wat opgelaten en vervreemd, voor mij bepaald geen uitzondering sinds dat de pandemie op zijn einde komt en ik maar langzaam uit mijn berenhol kruip na een veel te lange coronawinterslaap. Het is als een vreemde aankomen op een feest waar alle deelnemers al aan elkaar voorgesteld zijn, zich amuseren en je als later gekomen gast maar blue staat te kijken hoe je er in kan tussenkomen, wachtend op het moment dat de muurbloem geplukt wordt of je in een gat kan schieten om in de deining van het vermaak met anderen mee te doen en de schuchterheid achter je kan laten.
Betreft dames kon ik mijn keuzes ook niet maken, ik twijfelde aldoor over welke service ik wel niet zou krijgen en had geen zin in een slechte kamer (wie wel?) noch in upselling praktijken na de goede ervaring in Mondial. Sommige vroegen het op de beer af en liefst met 2 of ik op kamer wou: nee, gewoon nee, zo werkt dat echt niet bij mij. Dat is dan het enige nadeel als je begint met een topsessie, de eerstvolgende ervaring riskeert in de schaduw te worden gesteld, zeker in een club als deze.
Ik begon wat vermoeid te raken en ging af en toe naar de wellness voor een sauna, een hamambeurt of de rustruimte om mijn opties te overwegen. Zonder kamer verlaten is daar ook bij: dat zou voor het eerst zijn bij deze club. Uiteindelijk was ik geil genoeg om elk mooier mokkel te stengelen voor al was het maar 20 minuten. Ik zette me in de stand “optickfick-modus”. Daarbij viel mijn oog op een slank dametje met een blauw jurkje met 2 blauwe bloemetjesversieringen op haar bevallige tieten. Haar uiterlijk sprak me wel aan, ze deed me wat denken aan een mokkel dat ik vaak in Manele en Kocek clipjes zie dansen op youtube. Ach, nòg een lookalikesessie, why not. In Mondial was dat zelfs een lookalike van een dame 3 jaar terug, echt het toppunt zoiets.
Typisch presales-gesprek alhier en let op: gebruik deze conversatie niet op je werk, op het openbaar vervoer of zelfs een verjaardagsfeestje en tegen je geheime crush tenzij op eigen risico. Dit is een gesprek dat enkel in clubs als Samya mogelijk is, denk eraan, het is uniek, het is een ‘life experience’: de Samya-experience! Here we go…
Ava: wees naar zichzelf en mij en weer naar zichzelf.
Ik: Room.
Ava: ? (muziek was luid)
Ik: Want your sex.
Ava: okay, let’s go, baby.
Kortste ‘presales’…ever,
enkel in Samya clubs & the likes, remember,
can’t talk like that somewhere else…never
=> AVA – Express optick fick service (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57556-AVA-(Roemeense)&p=760959#post760959)
Het ging eerst stroef, dan vlot, dan snel, te snel en afgelopen. Toegegeven, de kamer was inderdaad erg heet. Ik was verlost van mijn geilheid voor deze avond na een voorspelbaar matige sessie en hield het bij genieten van de sfeer: dat lukt nu veel beter nu de hoogdringende lust naar seks gezakt was. Ik genoot van de wellness en nu meer van de typische Samyavibes in de bar met de ondertussen bekende Turkse en Roemeense muziek die ik zelf al op mijn eigen playlist heb. Deze muziek is niet te veel veranderd, maken ze er niks nieuws meer in die landen of is de tijd ook op dat gebied stil blijven staan door Corona?
Hoe het ook zei, zelfs met een matige kamer was ik al blij; beter dan niets. Waren er te weinig dames ten opzichte van het aantal bezoekers? Sure. Kwaliteit? Kan echt beter! Vond ik het oude Samya terug? Grotendeels wel maar er ontbrak iets, the same weird feeling als Finca Erotica kwam terug.
Dit bezoek is niet als de vorige keer in 2019 toen ik maar liefst VIER sessies had gemaakt op een avond, mijn record in Samya tot op heden en dat in zowel kwaliteit als in kwantiteit. Ik hoop dat er een volgende keer zal zijn met meer keuzestress want dat betekent meer en mooiere en betere dames.
Einde van de dag
Ik douchte me in hun zalige nieuwe douches en keerde terug naar mijn hotel. Ook deze keer kon ik de werken ernaartoe vermijden en dat is bijna mislukt door weer verkeerd en te ver rijden. Uitgeput kon ik tegen 4u in mijn bed ploffen na een geslaagde avond.
Happy 17th birthday, Samya en bis bald.
=> VERVOLG IN BABYLON – TERUG HEEL IN HET STAMBORDEEL (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=760961#post760961)
vanKees
26 oktober 2021, 12:30
Hab ich den „Herbst-Blues“?
Freitag ist es und ich bin schon wieder auf dem Weg nach NRW. Nachdem die Einladung zu einer
großen Geburtstags-Party ins Wasser fiel, war die Entscheidung schon früh gefallen.
SAMYA, der „Dance and Fuck Club” sollte es sein.
Hurra, 4+1 schlug zu, freier Eintritt beim nächsten Mal. So macht der Start vom Clubbing doch
Spaß.
Dampfsauna in dieser Jahreszeit ist Pflicht, Rühreier mit Olga Spezial bestellt. Die späte Frühstückstärkung ist nötig.
Schon wieder viele schöne, junge Frauen im Clubraum, Essbereich und auch draußen beim Rauchen. Lucy und Rosa
haben mich auch erblickt, zu sich gewunken doch ich wollte erstmal in Ruhe frühstücken. Kein Problem, die Mädels sind
gut erzogen und haben auf mich im Clubraum gewartet.
Schon bald fragten mich Rosa’s Rehaugen was wir machen wollen. Mein Handzeichen für
Massage wurde mit einem deutlichen Kopfnicken erwidert.
Haben oben noch das Zimmer getauscht, da die AC zwar lief aber es zu frisch war.
Die 7 ist ein kleines, knuffiges Räumchen. Ist aber alles da was gebraucht wird. Heisa, macht
das einen Spaß so einen knackigen, jungen Körper mit den Händen zu verwöhnen.
Die obligatorische Zigarette danach war in dem Fall die Zigi davor. Jetzt zeigte Rosa was sie
mit verwöhnen für mich meinte und diese Stunde verflog wieder viel zu schnell.
Mit der Möglichkeit für eine spätere, weitere Session verabschiedeten Wir Uns.
Doch der ‚Clubteufel‘ in Person eines Gastes hatte mich schnell in den Krallen. Der Wodka
im Kübel (Eis!) war lecker. Doch das Frühstück war zu wenig im Bauch, zu späterer
Stunde animierte mich die Musik zum Hüftgewackel aber ich wußte, dass ein weiterer
Zimmergang für beide Seiten nicht ergötzlich wäre.
In weiser Voraussicht den Puffesel weit weg geparkt und zu früher Clubstunde, so gegen
02.30 erstmal abgedampft und mich für ein paar Stunden aufs Ohr gelegt um dann erst
weiterzufahren. Nein, nicht nachhause…
vanKees
Ftotal
28 oktober 2021, 09:04
Letzte Woche Donnerstag habe ich meinen gutschein der Tombola im Samya eingelöst. Ankunft ca 13 Uhr, es waren rund 5 Gäste und etwa 10 bis 15 mädels anwesend. Ich wusste ja, dass es hier erst spät voller wird, allerdings liess mein Alibi es nicht zu.
Der Club ist ja recht schön und von den anwesenden Girls gefiel mir auch eine Handvoll, allerdings ist es nicht zu einem Zimmer gekommen.
Ich traf einen Mitstecher u d wir erzählten etwas, ich weiss nicht ob er im Forum ist, es war ein Deutscher, der ab und an in der Gegend ist und dann den ganzen Tag Zeit hat. Leider kannte er auch keine der anwesenden DL, so dass ich selbst eine auswählte und ansprach.
Selena oder selina war es, 1 monat im club, jedoch verneinte sie ZK und für ein schöneres Französisch wollte sie 20 Euro extra.
Meine Stimmung wurde schlechter, ich überlegte nach Alternativen, da ich mich nicht durchfragen wollte, ob irgendeine noch normalen Clubstandard zu normalen Preisen bietet. Ich entschloss mich gegen 14.15 uhr den club wieder zu verlassen.
Am Empfang wurde ich gefragt, ob alles okay war.
Ich sagte der club ansich ist toll, aber die preisvorstellungen und serviceangebote der damen gefielen mir nicht.
Sie verwies auch auf späteren zeitpunkt und dass nicht alle girls so sind.
Und zum schluss gab sie mir einen neuen Gutschein so dass ich nochmal freien Eintritt habe.
Ich werde mein Glück also nochmals versuchen.
Ich fuhr dann noch weiter nach leverkusen ins luderland.
vrije jongen
30 oktober 2021, 22:43
Inmiddels een ruime week geleden bracht mijn bescheiden voiture me weer eens tot Rodenkirchen. De laatste keer was op de dag dat ze om middernacht dicht moesten, maar toen was de line up me niet tegen gevallen (mede door enkele onverwachte bekenden die ik al ruime tijd niet gezien had). Deze keer had ik een vrijkaart van ome Willem op zak, welke (zoals altijd in Samya) zonder problemen werd geaccepteerd. Dank aan club en forum!
Door enkele haperingen onderweg (3x verkeer doordat ik er bij mijn eerste stop in Rodenkirchen achter kwam dat de portmonee bij de vorige stopwas blijven liggen:wand:) was ik er tegen een uur of 7, wat gevoelsmatig niet bepaald 'te laat' was. Waar er van de meeste 'maatregelen' weinig meer te merken was, moet je bij het voer nog steeds in de rij wachten tot een van de nieuwe opschepafrikanen ('negers' is inmiddels per definitie rastistisich toch?) je bordje vult. Dit keer hamburgers, welke in orde waren. Wel het idee dat je vroeger wat meer keuze had, maar die burgers laten wel zien dat ze wat afwisseling erin proberen te brengen. Drankjes werde ook weer vlot verzorgd en door een hotel op loopafstand ging ik toch wel een beetje voor een doorzuipavondje.
De line up leek me kwatitatief te vergelijken met het vorige bezoek, maar nog niet op pre-covid niveau. Ook relatief weinig bekenden gezien en ook wat minder 'opties' dan de vorige keer. Pre-covid had de line up wat meer te bieden, al liepen er nog best wat leuke meisjes rond. Helaas is het echt storende virus, langzaam vanuit Hessen naar Keulen aan het trekken. Met drie meisjes een kort praatje gehouden, 1 keer categorisch geen zoenen en 2 keer 50 extra... hierbij nog aardig om de ontzettend Roemeense Amira op te merken (eerlijk is eerlijk: mooi grietje), die het liefst op het podium zit zodat je elkaar nauwelijks verstaat. Het Roemeense accent was nog het meest duidelijk bij deze 'Moskouwse' en de bitse '50 extra' was genoeg om door te huppelen. Ik las elders dat het voor sommigen de meerprijs wel waard is, maar houdt er rekening mee dat deze extra kennelijk per half uur wordt aangerekend. Ik had deze avond in ieder geval sterk het gevoel dat Samya dit soort upsell niet echt waar kon maken (in vergelijk met Sharks bv).
Uiteindelijk ben ik dan bij een oude bekende beland die tegen normaal tarief naar verwachting presteerde. Hier al veelvuldig genoemd en kennelijk inmiddels weer even weg, tegen die pcr test-kosten opneuken gaat op een gegeven moment kennelijk ook vervelen.
Uiteindelijk viel het bezoek me toch wat tegen, geillustreerd door de biertjes die langzaa Radlers en daarna frisjes werden. Ondanks de loopafstand, reed ik in de vroege nacht toch maar naar het hotel. De sfeer wilde niet echt loskomen, ondanks dat er wel wat dansmomentjes waren.... maar echt niet te vergelijken met 'vroeger'. Ik weet niet of het door de laatste verbouwingen komt, of door covid...maar een van de leukste dingen in Samya was altijd om in zo een hoek van het schoolplein te hangen met wat giebelende nieuwige meisjes. Dat is er op het moment helemaal niet meer...
Meme Moo
30 oktober 2021, 23:55
Dan weet ik waar Meme Moo binnenkort zijn foodtruck parkeert ;)
Ik heb de vetpan al klaarstaan voor jullie! :biggrin:
Herr Fick
31 oktober 2021, 09:40
Weet iemand of er 's zondags wat te beleven valt bij Samya?
Ricardo Banana
31 oktober 2021, 09:52
Vandaag is t Halloween party, maar op normale zondag niet
Patjax
5 november 2021, 17:22
The Titty Twister Revisited: Times Are Changing
Vier weken na mijn eerste bezoekje in twee jaar aan Samya waar ik toen ongepopt de club had verlaten was ik tussentijds met mijn neus in de boter gevallen in de tombola, waarvoor mijn dank aan W2, forum en club. Tijd voor een herkansing. Firehawk zou ook gaan en ditmaal was ik de designated driver. Ruim vier jaar geleden was het toevallig een bezoekje aan Samya dat ik voor het eerst met hem kennismaakte.
Als ik de parkeerplaats bij mij thuis opdraai staat Aloewe al te wachten met naast hem een imposante verschijning. Een brok graniet met armen waar zelfs Hulk Hogan jaloers op zou worden ondanks zijn 24" pythons. Dit moet natuurlijk Firehawk zijn. Met een beetje fantasie zouden we in Willy Vandersteens alternatieve realiteit te boek staan als de volwassen versie van Suske (Aloewe), de uit de kluiten gewassen Jerommeke (Firehawk) en de slanke versie van Lambik (Patjax). We zijn echter niet bedacht door een striptekenaar alhoewel ik toch op het eind van de avond een Lambik momentje kreeg toen een Moldavische spillebeen (lichaamsbouw tante Sidonia) met een koddig stripfiguurhoofdje mij probeerde te verleiden.
Inmiddels zijn de slapen van Jerommeke wat grijs geworden, heeft Lambik er een paar kilootjes aangesnoept en komt Suske nog slechts sporadisch in een saunaclub. Ditmaal zouden we gezelschap in de club krijgen van motormuis (Kempie), Asterix (Spritzer) en Obelix (Graagneuker). De voormalige Ridder die eventueel ook zou komen haakte op het laatste moment af. Desalniettemin een bont berengemeenschap.
Dat Duitsers continue aan de weg werken wekt geen verbazing meer maar ditmaal hadden ze een stuk snelweg afgesloten op de snelste route. We moesten een omweg nemen en de keuze tussen snelweg of binnendoor was snel gemaakt. Dus via de A40, bij Moers eraf en dan de A57 richting Köln met een behoorlijke extra reistijd rond zessen aangekomen. Beiden hadden een vrijkaart en deze werd vlotjes geaccepteerd. Na een verkleedpartijtje liepen Jerommeke en ik het voorportaal der vleselijke lusten (de bar) in. Op dit tijdstip is het in de Titty Twister nog tam en timide. We zagen de heren motormuis en Obelix op een bank zitten en voegden ons bij hen. De stand van zaken doorgenomen. Jerommeke en Obelix (gelukkig voor hem is hij als kind niet in een ketel döner gevallen, anders was het een lange en hongerige avond geworden gezien zijn afhaalfrequentie) gingen hun maag vullen met döner van het spit zodat ze extra krachten zouden hebben indien er zich een wipkipje zou aandienen om aan hun spit te rijgen.
Bij terugkomst van de heren stond er ineens een Bulgaars bolletje voor ons. Tijdens haar "ein, zwei, drei, meine muschi ist frei" wees ze tijdens het tellen naar de andere heren. Gelukkig kon ze zelf ook lachen om haar banale poging die tot niks leidde. De rij bij het buffet was verdwenen en ging zelf ook een hapje eten. Niets zo lekker als een sigaretje na het eten. Buiten zat ju52 en natuurlijk even bijgepraat. Hij was er met twee maten. De rest van de gang kwam ook naar buiten waarbij inmiddels ook Asterix aanwezig was. Dan blijkt maar weer eens hoe klein ons berenwereldje is. De twee maten van ju52 werden herkend door Jerommeke en Asterix van andere clubs. We hadden de nodige lol. Ook onze eigen Speziejalist was er en voegde zich erbij. Na een tijdje zochten we de bar op. De eerste pogingen van de dames werden een feit. Een mooie slanke den wilde wel eens snoepen van Asterix zijn toverdrank maar voor een kostprijs die in het Hessense inmiddels vaste prik lijkt te zijn geworden.
De LU was inmiddels qua aantal vergelijkbaar met vier weken terug. Wel leek het alsof de helft ingeruild was voor een andere helft. Een paar ultraslanke en de twee olietankers ontbraken ditmaal. Daarvoor in de plaats wat meer bekende gezichten van twee jaar geleden. Ook wat bekende gezichtjes uit andere clubs ditmaal mogen ontwaren. De dame die vier weken geleden de meeste kans maakte was ook aanwezig. We hadden al enkele keren oogcontact gehad maar daar bleef het ook bij. Dan maar voor een rokertje gegaan.
De tijd verstrijkt en Andar smeekt om een groene Chupa Chup. Afgeleid door de dansende dames op het podium vergeet ik regel nummer 1 (never ever feed Andar a green Chupa Chup after midnight. Dit zorgt voor een gedaantewisseling bij haar. Een Gremlin is er niets bij en plaatst haar eerder in de categorie vrouwtjesspinnen die hun mannelijke "bedgenoot" verorberen na de daad.) Nadat ze deze verslonden heeft fluistert ze me "now I want to suck your dick" in mijn oor gevolgd door "you won't last longer as 5 minutes. I will kill you on the room" terwijl haar hand de status van mijn lolly aftast. Ontsnappen is niet meer mogelijk en gedwee volg ik haar naar een kamer.
In de opening tussen bar en restaurant staat Andar. Er vlug voorbij glippen is er niet bij. Haar handen glijden over mijn borstkas en er vindt een tepel twister plaats totdat ze datgene krijgt wat ze wilt, nl. een groene Chupa Chup. In pré corona tijd het begin van het voorspel maar nu blijkt dit afdoende te zijn. Times are changing.
Wederom een tijdje met ju52 gepraat en als the mystery lady een tafeltje voor ons zit blijkt het altijd handig een insider te hebben. De dame in kwestie heeft de artiestennaam Diana en volgens hem een zeer lieve en rustige meid. Kort nadat zij naar binnen is gegaan ga ik ook richting bar. Echter een beer heeft al plaats genomen naast haar. Motormuis is missing in action. Hij blijkt toegegeven te hebben aan zijn lusten. Soms is jeuk erger dan pijn in de portemonnee. Bij terugkomst blijkt de hogere prijs niet garant te hebben gestaan voor goede service en gezien zijn lange trip naar huis houdt hij het voor gezien. De overige heren komen bij gesprekjes telkens van een koude kermis thuis. Het lijkt erop dat €100 voor een half uur "deftige" service inmiddels ook hier gemeengoed is geworden. Obelix had een poging gewaagd bij de "oma" onder de dames. De oude slikheks spande de kroon door een tarief van €150 te vragen voor hetzelfde waarvoor hij in AG €65/70 kwijt is. Waar het in het verleden hier een sexroulette was met 50/50 kans op een goede kamer met een dame die weet hoe het heurt voor de normale prijs lijkt ook hier times are changing te gelden. Later werd er zelfs nog een spelletje Punto Blanco aangeboden voor de schamele meerprijs van €250.
Ook ienie Mine was weer in Samya. Blijft een leuk gezicht hoe de vrouwelijke versie van Speedy Gonzalez de ene na de andere beer meesleept naar haar holletje. Een klein onderdeurtje probeerde mijn aandacht te trekken. Eerst het door mij zo verafschuwde vingerwijzen. Nadat dit geen effect had ging ze in doggy twerken op de ronde bank. Voor sommige beren misschien een geil gezicht maar bij mij roept het cheap ass bitch op. Toen dit ook niet werkte kwam ze naast mij zitten met de vraag of ik haar wilde. Ik was er eigenlijk al klaar mee voordat ze kwam zitten. Haar er fijntjes op gewezen dat het wel zo netjes is om jezelf voor te stellen alvorens je iemand geld wilt aftroggelen. Haar artiestennaam was Raisa (echter een compleet ander iemand als waarvan een paspoortje is onder dezelfde naam maar schijnbaar zijn dubbele namen hier inmiddels ook mogelijk. Er lopen oa ook twee Bella's rond). Natuurlijk kwam de wedervraag en om haar te plagen weigerde ik die te zeggen. Ik wees naar ju52 en Jerommeke voor verdere info maar dit kon ze niet waarderen en ze stond op om terug naar haar plaats te gaan.
Jerommeke en ik twijfelden om we bleven of zouden gaan toen ik vanuit mijn ooghoek Diana terug de bar in zag komen. Ze zette zich in eerste instantie op haar gebruikelijke plekje om vrij snel tegenover mij te komen zitten om dan de sprong naar de overkant te wagen en zich naast mij neerzette. Zij stelde zich wel eerst netjes voor en er volgde een kort gesprekje waarna ze haar sales pitch voor een samenzijn van een half uurtje begon. Ik onderbrak haar, zei dat ik geen half uurtjes deed en vroeg of ze een massage wilde. Er werd instemmig geknikt en zij ging voor de sleutel terwijl ik de olie haalde. We bleken een kamer in de gang achter de bar te hebben. Op de kamer vroeg ze of de kamer ok was of ik een andere wilde. Het maakte mij niks uit en we bleven. Ze vroeg of ik inderdaad een uurtje wilde. Ik zei minimaal dat de rest van haar zou afhangen. Het zouden er uiteindelijk twee worden waarbij haar service was zoals het heurt. Heerlijk teasen met het handje, slow and soft pijpen met ter afwisseling een dartel tongetje dat langs de schacht of eikel ging, zowaar een stiekem tikkertje tussen onze tongen en uiteindelijk in missio mijn voltreffer afgevuurd.
Jerommeke zat al met smart te wachten om naar huis te gaan bij de entree. Asterix en Obelix waren schijnbaar al geruime tijd vertrokken en hij dacht dat ik met een uurtje wel klaar zou zijn. Het blijft nu eenmaal een risico om met mij mee te rijden.
De terugweg levert de nodige irritatie op bij Aloewe. De aangepaste snelheden bij de Baustelles zorgen ervoor dat zijn testosterongehalte dat toch al aanzienlijk was gestegen verder oploopt. Als we in Nederland de snelweg verlaten staat de marechaussee langs de kant bij een andere auto. Onze latino gangster zegt meteen dat als ze niet bij een andere auto stonden ze achter ons aan waren gekomen. We draaien af en ja hoor, ze volgen ons. Als we bij mijn huis aankomen wordt ons gelijk naar legitimatie gevraagd en Aloewe naar de papieren van de auto. Het stoom komt hem uit de oren en bijt hun "mijn maffiabak deed het hem hè". De vrouwelijke (zeer mooie) marechaussee is schijnbaar danig onder de indruk van de looks van onze latino gangster. Ze tikt namelijk wat achteraf blijkt het verkeerde kentekennummer in. Haar mannelijke collega kan daardoor de gegevens niet matchen met de papieren. Na een minuut of vijf komen ze erachter. Aloewe loopt richting de dame en vraagt haar of datgene wat ze intikte een zelfde soort auto was. Schaapachtig moet ze bekennen dat dit niet het geval is. Aloewe is een wandelende testosteronbom geworden en voegt haar toe dat hij wel een geschiktere baan voor haar weet. Een baan waar ze alleen maar hoeft te rekenen in €50 of veelvouden daarvan en op de klok half uurtjes of uurtjes moet herkennen. Kordaat stapt ze uit en drukt Aloewe tegen de motorkap. Het ontlokt hem het volgende te zeggen "ik voelde een weliswaar korte maar krachtige klik". Ik kijk hem meewarig aan en zeg "jij verdomde idioot, het zijn de handboeien die ze je omdeed".
Na ruim vier jaar heb je her en der nog steeds dezelfde Baustelles. De irritaties hebben plaatsgemaakt voor acceptatie. Op veel vlakken zijn de tijden veranderd maar helaas blijken de Duitse snelwegen hierin niet meegegaan te zijn. Waar ik destijds mijn Samya verslagen steevast deed afsluiten met "nothing beats Samya on a saturday night" moet ik nu helaas constateren dat dit verleden tijd is. Ook voor Samya geldt times are changing.
Firehawk
5 november 2021, 19:16
Mooi verslag en eigenlijk niet veel aan toe te voegen. 4 jaar al weer, wat gaat de tijd toch snel. Ik zal nog even reageren omdat ik ook met een vk ben binnen gekomen, wel zo netjes.
Het was op zich wel gezellig omdat we er waren met een paar man. Eten is nog altijd goed en ze hadden ook veel vrouwen.
Alleen wat mij tegen zat en waardoor ik een beetje met een domper vertrok is dat al die klapeksters meer dan €50 vroegen voor een half uur. De ene wou 100 de andere 80 voor een half uur. 50 is misschien nog wel te krijgen maar dan krijg je het dekken en vertrekken verhaal. Ik doe er niet aan mee. Zijn andere clubs waar ik voor 40/50 wel goede service krijg.
De chef vroeg met naar huis gaan of alles goed was. Ik heb hem het verhaal uitgelegd en dit was voor corona niet zo. Hij zegt dan moet je eens doordeweeks komen.
Lijkt me sterk dat die klapeksters dan ineens minder vragen.
Maar goed. Ik laat Samya even links liggen tot ik weer betere verhalen hoor.
Gogo1
6 november 2021, 20:24
Ongeveer 2 maanden geleden was ik in Samya. Heel weinig vrouwen toen maar er was 1 dame dat me wel is bijgebleven. Paarse bikini met de billen bloot, bruin lang haar in paardenstaart, rond de 22j jong en heel mooi. Vele beren spraken haar aan maar heb niet gezien dat ze in de kamer ging. Iemand enig idee over welke knappe verschijning het gaat? Ik was woensdagavond ook in Samya maar de dame niet gezien, ook niet gekamerd toen. Thnx
stimpy3
9 november 2021, 22:49
Heb in Samya wel eens een wat kleiner meiske gezien met hele fijne tietjes (die ik daarna ook wel eens in magnum spotte), die zowel in samya als in magnum naiwelijks kamerde en meer bezig was met zichzelf klem te zuipen aan de sekt (in Magnum dan). Een keer mee op kamer beland en daar een minuut later al weer vertrokken omdat mevrouw ging stuiteren van de 'big anaconda' en alleen een handjob wilde geven voor 50.
stimpy3
9 november 2021, 23:54
Maar goed, dat leidde even af van wat ik hier eigenlijk wilde inkloppen: een paar weken geleden verblijdde Ome Willem me met een vrijkaartje voor Samya. Normalerwijs laat ik vrijkaartjes nog wel eens een tijdje rusten om op m'n gemak te gaan clubben. Ik had zo'n vermoeden dat de coronacijfers wel eens de pan uit zouden kunnen gaan rijzen de komende tijd, dus of de clubs zouden voortijdig dicht gaan, iets met grenscontroles en allerlei ander gedoe. Nou blijkt het de afgelopen 14 dagen"mee te zijn gevallen", maar desondanks ben ik toch blij dat ik m'n Samya-bezoekje 14 dagen geleden heb gedaan. Anyway, genoeg gedreuteld over corona, ter clubbe!
Twee weken geleden een bezoekje aan Samya gedaan.. Laat vertrokken omdat Samya altijd laat begint, nog wat boodschapjes gedaan bij een paar supermarkten (als je toch in .de bent...) waardoor ik pas om 21:30 Samya binnenrolde. Vrijkaart werd na een controle door de theke zonder morren geaccepteerd. Lineup en bezoekersaantallen waren zo'n beetje als pre-corona. Ook de culinaire voorzieningen waren weer zo'n beetje op het oude niveau; ook de schalen met baklava en koekjes waren weer terug. Enige culinaire dingetje: er waren geen borden aanwezig, je moest aan een van de bar/keukenmeneren vragen om een bord vol te scheppen met spul. Keuze was uit pasta, gehaktrolletjes die samen met gebakken paprika en nog wat nadere groentes in de olie zwommen, friet, nog iets klassiek turks en doner. Mezelf maar beholpen met een bordje friet plus doner en wat gehaktrolletjes. salades waren ook voldoende aanwezig, maar het zou toch wel een stuk prettiger zijn als dat -a la PHG- gewoon zelf opscheppen zou zijn. Maar goed.
Anyway, genoeg geleuterd qua culinaire toestanden. Zoals gezegd, de lineup was best in orde (hoewel ik geen enkele dama van pre-corona herkende); Na een paar rondjes viel m'n oog op een dame die er wel mee door kon (iets grotere brunnette met erg prettige tietjes, NIET de onwillige dame van hierboven), die zo doorhad dat er wel een kamertje in zat. Kamer geboekt, zorgvuldig om de 'half uur/uur/extra toestanden' heen gemanouvreerd met de 'een uur is prima als ik het een uur kan uithouden, we kijken wel hoelang het duurt'-opzet. Dat werkte niet onaardig, maar ook weer niet helemaal. Prima blowjob, zoenen werd diplomatiek ontweken, de blowjob werd tactisch omgezet in een standje 69 wat mevrouw een erg fijn standje vond om het eerste half uur vol te malen. Vond ik op zich ook niet bezwaarlijk, maar iets meer variatie had wel gekund. Is dan wel weer zo dat 69 een standje is wat bij dvp's vaak aan het begin zit; nadat d'r flink met flutschi aan de gang is gegaan is 69 laterop niet echt een optie meer.
Mezelf in die tijd prima vermaakt met d'r kutje en haar borsten; na 25 minuten toch maar ovegegaan tot een potje neuken, allereerst in cowgirl. Dat deed mevrouw vakkundig, en tien minuten later zat het rubbertje vol. Nog even blijven liggen en honderd euro afgerekend voor wat 35 minuten bleek te zijn. Naja.
Worth it? Mnjaaaah. Niet de beste beurt. Ook niet de slechtste. Voor Samya in deze tijd helemaal niet verkeerd, but again, in samya heb ik pre-corona wel eens stukken betere sex gehad (maar ook veel slechtere). Krappe 7',met markup voor de omstandigheden.
Omdat het al met al redelijk laat was geworden (half een ofzo) en ik nog een aardig stukje terug moest rijden nog een cola'tje gedaan en daarna aangekleed en richting huis gegaan. Al met al een niet onverdienstelijke avond, zeker dankzij het vrijkaartje.
vanKees
10 november 2021, 05:21
Stimpy3,
Kannst Du uns auch den Namen der Frau mitteilen?!?! // Kan jy ons ook die naam van die vrou vertel?!?!
vanKees
vanKees
10 november 2021, 05:23
Bitte bringen Sie einen negativen Antigen-Schnelltest, der nicht älter als 6 Stunden ist, oder einen PCR-Test, der nicht älter als 48 Stunden ist, oder einen Nachweis über den vollständigen Impfschutz gegen COVID-19 mit einem in der Europäischen Union zugelassenen Impfstoff oder einen Genesenennachweis mit.
vanKees
Wentelt Eefje
14 november 2021, 08:22
Op pad “gestuurd” naar Samya, omdat mij de eer te beurt viel mijn comeback als ijsbeer en schrijvende ijsbeer beloond te zien in de BRVDM, maar dan wel met een vrijkaart naar keuze van en daaraan verbonden opdracht door jurytiran Patjax… Ik besloot tamelijk snel de daad bij de kaart te voegen, omdat het nu eenmaal onzekere tijden zijn waar het het openblijven van en regime binnen geopende clubs betreft, dus een dag na de heugelijke mededeling begaf ik me al op weg naar de buren van Brauerei Reissdorf in Köln-Rodenkirchen. Vrijdagmiddag rondom Köln moeten rijden is natuurlijk nooit een feest, of je nu de 3 blijft volgen aan de oostkant of de 1 en 4 pakt voor de (vaak toch snellere) omweg aan de westkant. Uiteindelijk viel de totale vertraging me wel mee en verbruikte ik minder dan 3 uur voor mijn heenreis, dus kon ik nog voor 17:00 uur de deur voor me laten openen.
De Empfangdame was helaas alleen in die functie aanwezig, want ik had geen seconde geaarzeld om haar mee naar een kamer te nemen. Wat een leuke vriendelijke sexy blonde eind-twintiger, die nu met een stralende glimlach mijn vrijkaart in ontvangst nam en QR-code met haar goedkeuring bezegelde en vroeg of ik, na mijn uitleg dat het 20 maanden geleden was, nog dacht te weten hoe de club in elkaar stak en me voorzag van een grijze badjas en handdoek en badslippers. Fluks opgefrist na de reis en aan de bar voorzien van een lekkere espresso en getapt mineraalwater om vast te stellen dat er ongeveer 20 DVPs aanwezig zijn op dat moment. Daarvan zijn er minstens 10 absolute stunners en daarvan voor mij ongeveer 3 kamerwaardig. De leeftijd van de gemiddelde DVP in Samya is net als ruim anderhalf jaar geleden nog steeds erg laag, mij voor een groot deel te jong, want ik wil met een vrouw naar de kamer, niet met een meisje.
Ik kwam na mijn eerste saunaronde in gesprek met een vrouw, 28 jaar, met hele mooie zwarte ogen die achter een bril schuilgaan, “kastanjezwart” haar en een meer dan prima slank figuur. Alleen ik heb niets met zigeunerinnen, al vind ik Sara als gesprekspartner bijzonder aangenaam. Het gaat over mijn filosofie om alleen met DVPs de kamer op te gaan die minstens half zo oud zijn als ik, over haar filosofie om niet teveel extra’s voor geld te verlenen, maar de verleende service gewoon van hygiëne en sympathie af te laten hangen. Over mijn - grappig genoeg komt dit zometeen nog een keer aan bod - filosofie om de rookplek te gebruiken om DVPs van een afstandje te kunnen observeren en conclusies over ze te trekken op basis van hun onderlinge houding en verhoudingen, over haar beslissing om een dag later naar huis te gaan, al is het dan zaterdag, ongeacht haar verdiensten vandaag, om echt een paar dagen voor de verjaardag van haar oudste thuis te komen, niet op het allerlaatste moment. Over nog veel meer, dat helemaal niets met man-vrouw- of klant-DVP-verhoudingen of het clubleven te maken heeft. Zij wil naar binnen naar de bar omdat het haar te koud wordt, ik naar de sauna voor een tweede ronde, omdat ik het echt warm wil hebben.
De sauna is buitengewoon goed op temperatuur, gemiddelde temperatuur niet onder de 95 klein nulletje C zien duiken, veel bezoekers zijn ook erg Aufguss-minded, dus het luie zweet raak je in Samya in de kelder wel kwijt. Als je daarna even bij je locker wilt stuit je op wat ik eigenlijk het enige echte minpunt in Samya vind. Het zijn vrij kleine lockers in voor deze bezoekersaantallen wel echt krappe kelderruimtes, maar als je daarover moet mekkeren, weet je dat een club de rest van haar zaakjes prima voor elkaar heeft. Dat geldt ook voor het eten. Totdat het warme eten vanaf een uur of zes opgediend werd, lagen er aan het mondgevoel te beoordelen tamelijk verse sneetjes stokbrood semi-gezond en vanaf dat de keuken in actie kwam waren er mosselen, pasta, aardappelkroketjes, kipnuggets, döner kebab, salades, augurken om op te laten scheppen en de enige, constante aangevulde, zelfbedieningsmogelijkheid in de vorm van ook bij de DVPs gretig aftrek vindende stukken watermeloen.
In de bar teruggekeerd zo rond 18:30 was het aantal DVPs al verdubbeld in anderhalf uur. Sara stond er iets te bestellen en ik schaarde me naast haar omdat ik verwachtte dan het snelst een plekje aan de toog, waar inmiddels ook veel meer ijsberen stonden, te hebben om eveneens iets te drinken te bestellen. Tijdens ons eerdere gesprek had ik Sara verteld dat ik plande niet voor een uur of acht te kameren, maar een klein incident naast haar zorgde ervoor dat we ineens wel erg dicht op elkaar stonden en wat inniger verstrengeld raakten. En ineens voelde ik de geilheid in me opkomen en de onbedwingbare behoefte om met zigeunerin Sara een kamer op te zoeken. Ik fluisterde dat in haar oor, de DJ was nog niet aan zijn Nachtschicht begonnen, en dat bleek niet bepaald een dovemansoor. Wel vroeg ik haar nog even te wachten met de sleutel zodat ik mijn tanden kon schrobben en een laatste korte opfrisbeurt kon doen.
De kamer met Sara (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57623-Sara-(Roemeense))
Gedoucht en nog een rondje sauna gepakt en toen ik om kwart over acht de barruimte weer in liep was het aantal ijsberen aanzienlijk toegenomen en het aantal stunners ook tot grote hoogte gestegen. Optisch heeft deze club, ook als driekwart van de dames voor me afvalt vanwege hun te jeugdige leeftijd om te bepotelen, de beste lineup die ik ken. Want kijken naar een 18-jarige met een droomfiguur in zeer sexy lingerie en een mooi gezichtje erboven, daarmee heb ik dan weer geen enkele moeite. Nog geen half uurtje later maakte ook de man over wie ik door Patjax verzocht ben te rapporteren zijn opwachting en werd het geluidsvolume opgeschroefd.
Maar omdat ik gepland had voorlopig nog wel een uur of vier, vijf in Samya te blijven, dacht ik de beoordeling van de vierdelettertiendeletter nog wel even uit te kunnen stellen en het laatste zweet dat er op de kamer niet uit was gekomen in de sauna kwijt te raken. Na opnieuw van de heerlijk hete sauna genoten te hebben en vervolgens weer goed afgekoeld te zijn, pakte ik nog wat meer water om het verloren gegane lichaamsvocht aan te vullen mee naar buiten om even te gaan roken. Bij het uitdrukken van mijn rokertje ontwaarde ik een bekend ijsberengezicht aan de andere kant van het glas, in het eetgedeelte, boven een bord pasta met mosselen.
Lang niet gezien en het was mee een genoegen hem weer in een club te ontmoeten, dus me bij pret aan tafel gezet en gezamenlijk een aanloopje genomen om eens bij te kletsen. Maar ook tijdens die aanzet tot bijpraten bleven ons beider ogen de passerende beauties scannen en al snel kraaide pret: “Is dat een Duitse?” Na mijn bevestiging dat dat volgens mij inderdaad zo is, wist hij dat hij haar scalp wil toevoegen aan zijn veroveringen en dook de barruimte in op zoek naar haar. Ik volgde op anderhalve meter afstand… en toen we de bar bereikten, kon ik al afbuigen omdat hij met haar in gesprek was. Kan nooit een lang gesprek geweest zijn, even later was pret bezig met haar mossel.
En dat verschafte mij mooi de gelegenheid om in een kolkende bar met dansende dames de kwaliteiten van de DJ van dienst te beoordelen. Ik besluit hem te beoordelen zoals ik dat met onze eigen jonkies deed en doe. Niet aan de hand van zijn playlist, die me overigens goed beviel maar wel wat avontuurlijker had gemogen als ik het voor het zeggen had gehad. Alleen juist dat is het hem, ik heb het niet voor het zeggen als het gaat om het beoordelen van een jog-wheel-jockey. De dansvloer bepaalt of iemand een goede DJ is! En ik schreef het al toen ik de alinea opende, een kolkende bar met dansende dames, zowel op als rond het podium. Wie die vibe urenlang weet vast te houden, kan rekenen op mijn complimenten, de DJ in Samya verstaat zijn vak uitermate goed!
Toen pret de smaak van de helaas voor hem bedorven Duitse mossel met een Roemeens zekerheidje had weggespoeld troffen we elkaar weer en genoten samen staand aan de toog nog even van de optisch geweldige lineup van Samya die zich nog steeds al dansend op de door de DJ uitgestrooide beats goed liet bewonderen. Vervolgens namen we nog een rookpauze buiten vanwege mijn verslaving waarbij ik langdurig de allermooiste (maar vermoedelijk ook te jonge) DVP in Samya bewonderde. Ik vermoedde overigens een griff-ins-Klo wat service betreft, waarschijnlijk heb je meer warmte van je briefje van 50 als je het in brand steekt en is het zelfs echt veel heter als je dat briefje lang genoeg vasthoudt… maar wel een goed beeld om in je rukcaroussel op te slaan deze in semi-doorzichtige lila body gehulde lange langbenige blondine. pret besefte wel de unieke observatiemogelijkheid die je als niet-roker ontgaat, het rookgedeelte heeft altijd en overal, in elk club, toch een geheel eigen van de rest van de club afwijkende dynamiek.
Daarna kregen pret en ik nog een uiterst royale portie döner opgeschept waar we in het eetgedeelte de nodige energie voor de terugreis uithaalden. We verlieten tegelijkertijd de club ruim voor enen. Ik omdat ik er lang genoeg geweest was, in de volle overtuiging hier graag weer terug te komen omdat ik Samya echt een geweldige club vind en pret mede met het oog op snode plannen een dag later. De terugreis was uiteraard veel verkeersluwer en logischerwijs dan nu ook via de 3, de kortere route en ik kwam dan ook al kort voor drie uur weer uitermate tevreden thuis aan. Mijn grote dank gaat uit naar jurytiran Patjax die me hierheen stuurde en natuurlijk naar Ijsberenforum en Club Samya die het mogelijk maakten dat Patjax dat deed en aan pret voor het plezierige gezelschap.
johnny1987
23 november 2021, 22:04
ben ik weer een keertje.
afgelopen woensdag de stoute schoen nog eens aangetrokken en naar samya gereden.
wat heb ik dit gemist.
veel lekkere jonge slanke dames.
onder extra douches gemaakt heerlijk....
1 kamer gehad naam van de dvp weet ik niet meer.
wel heb ik veel nieuwe dames gezien die ik er voor de corona niet zag.
kortom weer een leuk avondje gehad en kom er zeker weer eens terug.
vanKees
24 november 2021, 18:37
Ich habe heute nachmittag selbst dort angerufen. Was wichtig ist, der Schnelltest muß die Dauer des Besuches im Club
abdecken! (was ja auch logisch ist, hätte ich selber drauf kommen können).
Für unsere Gäste aus den BeNeLux oder anderem EU-Ausland...die Schnelltest sind nur kostenlos für Leute mit festem Wohnsitz in
Deutschland.
vanKees
kingofbongo
25 november 2021, 21:36
...
Für unsere Gäste aus den BeNeLux oder anderem EU-Ausland...die Schnelltest sind nur kostenlos für Leute mit festem Wohnsitz in Deutschland.
vanKees
100% zeker?
volgens schnelltestzentrum-koeln-bonn.de/faq/ :
" 1. Allgemeine Fragen
Wer kann sich testen lassen?
Alle Personen ab 3 Jahren können sich testen lassen. Der Wohnsitz spielt keine Rolle..."
" Was muss ich mitbringen?
Bitte halten Sie Ihr Ausweisdokument bereit.
Personen mit Wohnsitz im Ausland die einen PCR Test machen benötigen außerdem eine Kreditkarte und einen Kugelschreiber um den Laborauftrag zu unterzeichnen."
"Antigen-Schnelltest – der "Bürgertest"
• Test-Dauer: ca. 2 Minuten
• Test-Ergebnis: innerhalb von ca. 15 – 30 Minuten
• Kostenfrei buchbar für symptomfreie Personen"
en dus is Antigen-Schnelltest kostenfrei voor iedereen, zou ik zeggen.
Misschien zal ik dit volgende week nakijken.
vanKees
26 november 2021, 00:28
Lies mal mechelen's
Babylon öffnet mit G2+
Und von der Bundesregierung : Für Bürger und Bürgerinnen...
VanKees
Willem2
26 november 2021, 10:24
Er is nog geen mogelijkheid om je te laten testen voor de club....
Willem2
26 november 2021, 10:42
Lies mal mechelen's
Babylon öffnet mit G2+
Und von der Bundesregierung : Für Bürger und Bürgerinnen...
VanKees
In veel gevallen zal je moeten betalen maar soms ook niet.
Ik was gister bij aca gold en daar was ik verplicht om naast mijn qr code voor vaccinatie een geldig test bewijs te tonen. Narrlijk was ik hier niet op voorbereid dus naar de dichtbijzijnde testlocatie gereden. Laten testen en binnen 15 min een uitslag. Negatieve. Gelukkig maar.
Hele dag weer genoten.
O ja test was koatenloos
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Ik ga er vanuit dat er weer gratis getest kan worden in de toekomst, maar dat is dus nog niet zo.
wizard0
27 november 2021, 15:21
In veel gevallen zal je moeten betalen maar soms ook niet.
Ik ga er vanuit dat er weer gratis getest kan worden in de toekomst, maar dat is dus nog niet zo.Is zelf een zelftest meenemen en aan de deur gebruiken ok?
Macandrew
27 november 2021, 15:42
Nee. Had een man voor me staan met ook een zelftest. Werd niet geaccepteerd. Was dichtbij een lokatie van de duitse overheid.
Even qr scannen. Gegevens invullen om aan te melden. Naar eerste loket om alles te controleren. Op naar het tweede raam. Je laten verkrachten met het staafje in je neus.
Terug rijde.n naar de club en wachtennop de uitslag. 20 min moest ik wachten op de uitslag via de mail.
En alles was gratis.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
wizard0
27 november 2021, 15:55
Nee. Had een man voor me staan met ook een zelftest. Werd niet geaccepteerd. Was dichtbij een lokatie van de duitse overheid.
Even qr scannen. Gegevens invullen om aan te melden. Naar eerste loket om alles te controleren. Op naar het tweede raam. Je laten verkrachten met het staafje in je neus.
Terug rijde.n naar de club en wachtennop de uitslag. 20 min moest ik wachten op de uitslag via de mail.
En alles was gratis.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met TapatalkIk ga altijd met openbaar vervoer en metro naar samya dus dat is niet te doen
bram4826
5 december 2021, 23:07
Hele mooie club. Veel mooie dames. Ben er twee maal geweest. Helaas ver rijden. Wel wat weinig parkeerruimte.
mentholbear
7 december 2021, 01:48
In het verleden wel eens meegemaakt dat als het in de avond er druk was, er iemand buiten stond om je naar een plek te wijzen/begeleiden. Er werd toen ook achter en naast de club geparkeerd.
bram4826
7 december 2021, 23:26
Laatste keer was er nog een plaatsje vrij naast de club. Vind het niet prettig om aan de weg te parkeren daar. Heb ook keer gehad dat er buiten parkeerwachters staan. Was bij GT ook zo.
wizard0
17 december 2021, 13:08
Is zo testcentrum ook in weekend en na 18.00 open.
Of op oudejaarsavond bvb.
vanKees
17 december 2021, 22:56
Is zo testcentrum ook in weekend en na 18.00 open.
Of op oudejaarsavond bvb.
Welches Testcenter und wo?
vanKees
mentholbear
23 december 2021, 02:19
ANACONDA
Op de 6e van de 12e hoopte ik een oude 'corona' vlam die ik in club Voldermort leerde kennen tijdens de Duitse lockdown in 2020. Menig tevreden kamertje had ik gemaakt met de Roemeense Bella. Bovendien stond Samya nog op de wish list van kameraad Klaus, voordat ie weer terug gaat naar het verre Noorden.
En zo de bijna 3 uur durende tocht ondernomen. Onderweg nabij de grens nog even een gratis corona testje gedaan via testenvoortoegang.org. Ik dacht dat de dame net als bij Magnum even lichtjes in mijn neus zou wrijven met een wattenstaafje. Maar nee hoor, ze moest eerst in m'n mond wezen. Daarna nog eens in m'n hersenen. Althans, zo voelde het. Geen wonder dat sommige mensen ervan terugdeinzen en dat kleine kinderen lopen te blerren. Dit doe je niet voor je lol. Maar dit moet maar voor de lol die erna volgt...
Uiteraard even een tussenstop in Duitsland om te tanken. Tot mijn verbazing was een Aral tankstation waar ik langs reed goedkoper dan een mij onbekende (kleine (onafhankelijke?) benzinepomp, welke dichter bij de club zat. En ik altijd maar denken dat Aral het duurst is van allemaal...
De Dagobeer in me kwaakte als een viswijf op de markt. Zou ik terug rijden? Neh, zou me wellicht evenveel aan benzine kosten. Bovendien mis ik dan 10 minuten schansen in de voederbakken van Samya.
Enfin, eenmaal aangekomen kon ik nu soepeltjes de negatieve test laten zien en mijn vaccinatie bewijsjes. Voor 50 euro kreeg ik een badjas mee. Ik vroeg nog aan de theke of Bella er was. Welke vroeg ze, want ze hebben er 2?!? Beetje verwarrend vind ik de dubbele namen in een club. Aan de andere kant ook weer raar om iemand die je kent als Bella ineens Carla ofzo moet gaan noemen, omdat er al iemand anders met die naam is.
Maakte niet uit, want helaas deelde ze mee dat de ene Bella er niet was en de andere met vakantie zou gaan. Domper, maar er zouden genoeg alternatieven zijn. Ik schat dat in de avond er rond de 30 dames waren en circa 25 man.
Eerst de innerlijke mens maar even aansterken. Vanwege corona kan je niet zelf in de bakken graaien, maar wordt er voor je opgeschept. Ontbijt bestond uit broodjes. De vriendelijke dame kon echter ook eitjes voor je maken. Dus voor omeletje gekozen met wat worstjes.
Daarna even een wellness rondje om even bij te komen. 1 van de douche ruimtes is omgebouwd tot een krappe massagekamer. En daar waar eerst de massagetafel stond is nu een lange douche ruimte voor 4 personen gemaakt. Met fijne kranen die je gewoon open kunt zetten en niet telkens op hoeft te drukken. Drukken doe ik wel op de pot...
Zowel de buiten sauna op de 1e verdieping en de stoom sauna in de kelder waren buiten gebruik. Enkel de sauna in de kelder deed het, maar die was dan wel weer goed heet. Prettig was ook dat door de dag heen het in de relax kamer met zachte bedjes lekker rustig was. Geen bas te horen van de DJ boven. Wel wat aan de frisse kant voor me, maar wel lekker om in te liggen afkoelen na een sauna rondje. Ook kun je nog steeds dat stukje naar buiten om lekker in de buitenlucht af te kunnen koelen. Jammer alleen dat er alleen 2 bar krukjes zitten. Meer bedoeld denk ik voor lui die een peukje willen roken gezien de asbak.
Enfin, na opgeladen te zijn na de lange rit met Klaus het jachtterrein betreden. Tijdens het ontbijt viel me een dame op die goed in haar vel zat die dag. Ze was leuk en in voor een grapje en praatje. Dus toen ik op de bank zat in de bar kwam ze bij me zitten. Raisa blijkt de dame te heten. Een maatje groter dan waar ik normaal voor ga, maar de klik was er en ze was zeker niet dik. Dus het ijzer maar smeden wanneer het heet is. En heet was ze. Geweldig van elkaar genoten voor 50p30.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?43417-Raisa-Mihaela-(Roemeense)-ex-LR&p=765651#post765651
Bij de receptie zag ik na betaling een bekend gezicht. Het was Bella! Maar ze stond op het punt om te vertrekken voor d'r kerst reces. Als een kleuter die niet wilt dat moedertje lief weg gaat, afscheid van haar genomen en fijne feestdagen gewenst.
Even bijkomen met een wellness rondje en de rest van de club maar es verkennen. Boven sauna bleek dus dicht. En de kino boven was niet wezenlijk veranderd. Nog steeds een bioscoop opstelling met rijen bankjes. Misschien dat die bankje vernieuwd waren, maar dat weet ik niet zeker. Verder was de club voor zo ver Dementholbeer zich kan herinneren niet veranderd.
De bar was nu lekker rustig, dus me daar genesteld om te zien wat er allemaal rond loopt. Een slanke brunette met een licht huidje en een mooie gevulde kont die me ook in de ochtend tijdens het ontbijt was opgevallen, lag op op 1 van de ronde bankjes. Toen ze in de ochtend het restaurant binnenkwam leek ze me wat kiltjes. Doch, Klaus wist haar naar ons toe doen komen en een leuk praatje ontstond.
De klik leek er te zijn en ook haar menu kaartje zag er appetijtelijk uit. Dus besloten om m'n joker kaart te trekken voor een extra kamertje met Sophia/Sofia.
Maar eenmaal op de kamer kreeg ik bijna een harstilstand: ze bleek namelijk een ANACONDA tussen d'r benen te hebben!?
Kolere zooi, ik schok me helemaal kapot man! Je hebt gozers die een ANACONDA tussen de benen hebben hangen, maar die van haar zat verstopt in d'r grotje. Ga je daar niets vermoedend op verkenning met je piemetlje voor een potje speleologie, wordt je me daar toch in een wurggreep gehouden!
Je kunt geen kant meer op, terugtrekken gaat niet. Je bent totaal aan d'r grollen overgeleverd.
Ze knelt zich om je pik, steeds een stukje strakker, waarna ze telkens weer een beetje ontspannend zodat je wiener beetje adem kan halen. Om vervolgens de druk weer op te voeren en z'n kop zo rood ziet als een kaboutermuts. Langzaam wurgt ze em, totdat ie uiteindelijk een witte waas ziet ;)
Persoonlijk miste ik iets op de kamer, maar deze specialiteit van d'r zorgde er toch voor dat het geweldig genieten van haar was voor 50p30.
Bont en blauwe piemeltje moest even bijkomen en me in de wellness verstopt voor die gevaarlijke ANACONDA.
Erna me toch maar weer es begeven in de bar. Ik zag nog een leuke donker blonde deerne rondlopen en even een praatje met haar gemaakt. Ze begon met upsellen, maar toen ik daar van af zag ging ze uiteindelijk toch overstag voor de normale prijs.
Technisch kan het 1 en ander nog verbeteren, maar doordat ze toch wel variërend bezig was werd het toch een heerlijk kamertje voor 50p30 met Lucy.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57702-Lucy-(Roemeense)&p=765654#post765654
Na me opgefrist te hebben kameraad Klaus weer opgezocht. En terwijl we daar zo zaten, kwam de cloaked predator Sophia weer naast me zitten. Ik weet niet of ik op d'r vaste plek zat of dat we een leuke klik hadden, maar ze bleef maar bij me zitten voor geklets.
Ik vroeg terluiks of ik d'r niet in de weg zat voor andere mannen. Maar dat bleek niet zo te zijn.
Uiteindelijk zelf opgestaan, omdat ik naast de danspaal een zeer slanke blondine zag plaatsnemen waar ik wel interesse in had. Alexandra blijkt deze Moldavische te heten en ik besloot tegen m'n regels in nog maar es een kamer op te zoeken. Want what the heck, met Lucy had ik toch al de regels gebroken, dus gingen we vandaag maar los.
Heerlijk kamertje gehad met deze dame voor 50p30.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?53241-Alexandra-(Moldavia)&p=765655#post765655
De innerlijke mens moest intussen aangesterkt worden en dat lukte prima met een stevige avondmaal. Ditmaals stonden er 2 heren in de keuken die het eten voor je uit de buffet bakken scheppen. Erna lekker uitbuiken in de bar. Sophia kwam er ook weer bij voor een gezellig praatje. Een ideetje ontstond er in m'n dirty mind. Zowel voor een toepasselijk presentje doordat ik d'r iets beter heb leren kennen door als dat geklets en ik iets bij me had wat misschien wel in de smaak zou vallen. En daarnaast was ik wel nieuwsgierig geworden wat die bankschroeven tussen d'r benen nog meer kunnen. En zo gingen voor een vervolg van Crouching Tiger Hidden ANACONDA...
Ik had lang geleden beloofd om geen details meer te schrijven, en ik probeer me daar zo goed mogelijk aan te houden. Dus laat ik het maar op houden dat we diverse standjes hebben gedaan, waarbij de wurgseks het beste ging in doggy...
Wederom geweldig genoten voor 50p30.
Extra leuke was dat ik op mijn beurt haar ditmaals kon verrassen. Niet met het regenwormpje tussen mijn benen, die no match was haar, maar met het presentje welke zeer goed in de smaak viel. Ik had het subtiel voor haar kunnen verhullen. Dus des te groter haar verbazing waar ik die vandaan had getoverd.
Geregeld krijg ik een beleefd bedankje, maar soms wordt een presentje echt gewaardeerd. Dit was van die 2e categorie en ze was er helemaal mee in d'r nopjes. Leuk om iemand zo blij te zien :)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57703-Sophia-(Roemeense)&p=765657#post765657
Het was intussen al laat geworden. Nog even een wellness rondje om even uit te rusten voor de lange rit terug. In de rust kamer beneden hoorde ik nog hoe de DJ kerst liedjes begon te draaien. En dat op de verjaardag van Sint Nicolaas...
Bij vertrek vroeg de chef welgemeend of alles naar wens was geweest. Echt top hoe ie daarbij overkomt. Niet van dat halfslachtige/semi geïnteresseerde.
De theke haaste zich nog om me een chocolade Milka kerstman te overhandigen. Sympatiek gebaar van de club.
Al met al heb ik me prima vermaakt en hoop er gauw nog es terug te komen.
Op de snelweg terug leek het even alsof ik in de starship Enterprise of Millenium Falcon zat. Het was pikkedonker en begon te sneeuwen. Al die vlokjes sneeuw leken als streepjes voorbij te trekken in Warp speed ;)
36268
(https://www.reddit.com/r/StarWars/comments/5nu554/im_not_driving_through_snow_only_i_pretend_im/)
Willem2
23 december 2021, 22:30
Vanavond om 20.30 waren er 38 dames en volgens de theke zouden er nog meer komen ...
Binnenkort gaat Picasso 1 testen of ze daadwerkelijk spaans spreken of dat het weer roemeense dames zijn :biggrin:
Ascari
23 december 2021, 23:09
Vanavond om 20.30 waren er 38 dames en volgens de theke zouden er nog meer komen ...
Binnenkort gaat Picasso 1 testen of ze daadwerkelijk spaans spreken of dat het weer roemeense dames zijn :biggrin:
Zal wel een oraal examen zijn :biggrin:
mechelen
24 december 2021, 05:44
Iets is mij niet duidelijk : is daar nu een testmogelijkheid aan de deur of niet? Ik wil daar binnenkort nog een naar toe, iets met een vrijkaartje...:rolleyes:
de duisburg spesjalist
24 december 2021, 06:36
Iets is mij niet duidelijk : is daar nu een testmogelijkheid aan de deur of niet? Ik wil daar binnenkort nog een naar toe, iets met een vrijkaartje...:rolleyes:
als je slim ben test je voor dat je naar Keulen vertrek dan ben je zeker dat je bij samya niet positief op corona getest wordt daardoor niet binnen mag en voor niks zoveel km heb afgelegd :rolleyes:
mechelen
24 december 2021, 06:43
Ja dat wist ik zelf ook wel...
Willem2
24 december 2021, 10:07
Ze melden en zeggen wel dat het mogelijk is maar ik heb het de laatste keer niet gezien dat ze buiten een testmogelijkheid hebben.
vanKees
24 december 2021, 11:03
Die Testmöglichkeit ist nicht offiziell. Für spezielle, gute "Freunde" des Hauses wird da aber schon mal eine Ausnahme gemacht.
Also kommt mit einem 'Negativ' von einem Schnelltestzentrum!
Unter schnelltestzentrum rodenkirchen in google findet ihr einige in der Nähe. Kostenfrei...????
Die toetsopsie is nie amptelik nie. Vir spesiale, goeie "vriende" van die huis word egter 'n uitsondering gemaak.
So kom met 'n 'negatiewe' van 'n vinnige toets sentrum!
Onder schnelltestzentrum rodenkirchen in Google sal jy 'n paar naby vind. Gratis...????
vanKees
mentholbear
25 december 2021, 13:34
Ze melden en zeggen wel dat het mogelijk is maar ik heb het de laatste keer niet gezien dat ze buiten een testmogelijkheid hebben.
Die Testmöglichkeit ist nicht offiziell. Für spezielle, gute "Freunde" des Hauses wird da aber schon mal eine Ausnahme gemacht.
Ik had destijds ook al zo een vermoeden tijdens mijn vezoek, maar dacht het er maar niet over te hebben omdat het er allemaal wat officieus uit zag...
Vooral in de avond toen ik langs de receptie ging, af en toe mannen gezien die in hun kleding stonden/zaten te wachten tegenover de receptie. En soms met iemand mee naar achteren liepen naar de ruimte eveneens tegenover de receptie.
Vermoed dat ze daar een zelftest in de neus krijgen.
Vraag me af hoe ze dat gaan uitleggen bij een controle.
Bauer888
30 december 2021, 17:10
Hallo, ik ben hier helemaal nieuw en hopelijk zijn jullie bereid wat vragen van een newbie te beantwoorden. Ik hoop in januari naar Samya te kunnen gaan als Omikron ons niet allemaal in de ballen schopt. Als ik jullie opmerkingen zo lees dan is het wel handig om de juiste dames uit te kiezen. Hoe zou zoiets kunnen werken? Ik lees iets over paspoortjes bij de balie . Kan je die inzien? En kun je dan aan de balie vragen of ze de door mij gewenste dame kunnen aanwijzen of zo? Iedere tip wordt zeer gewaardeerd en ik beloof wat te schrijven als ik geweest ben!
Groetjes, Bauer
mentholbear
31 december 2021, 17:56
Bij sommige clubs staan set cards met de namen, soms foto's en soms hun service pakket.
Samya heeft dit niet.
Bij sommige clubs is dergelijke info op hun of aanverwante site te vinden. Gezichten op de foto's daar zijn soms geblurred.
Bij de receptie staat vaak wel een aanwezigheidslijst. Soms mag je die inzien. Ook kunnen sommige receptionistes (vooral de wat kleinere) je vertellen of een bepaalde dames er is.
De receptioniste gaat meestal niet speciaal de bar in om een dame te gaan aanwijzen. Ik denk dat je dit beter kunt proberen bij degene die achter de bar staat.
Verder kun je ook een praatje aanknopen met 1 van de andere bezoekers. Een stamgast die geregeld komt kent de line up waarschijnlijk.
En soms kun je het subtiel via een DVP vragen. Of ze ene Bianca ofzo kent. En of die er is. Wees je er wel van bewust dat die soms jokken om vervolgens over te halen met hen de kamer maar op te gaan.
Verder hebben we op het forum de meeting point. Daar kun je verzoekje doen of iemand die ook gaat je misschien de weg er wijs wilt maken.
Veel plezier alvast en ben benieuwd naar je ervaring.
Bauer888
1 januari 2022, 13:24
Dankjewel, Mentholbear! Erg nuttige tips.
mentholbear
2 januari 2022, 18:38
Dankjewel, Mentholbear! Erg nuttige tips.
Oh ja, grappig dingetje bij Samya, ze hebben in de bar 2 grote flat screens. Daar worden sexy filmpjes/foto's van de DVP getoond. Erg slimme en goeie reclame vind ik dat.
Alleen jammer dat de betreffende dames zelf niet altijd aanwezig zijn. Ik zou voorstellen om het alleen van de dames te tonen die er wel zijn, als ze daar tenminste genoeg van hebben die bereid zijn een video of slide show te laten tonen.
Want laatst had ik zo van, die en die en die wil ik wel es nader mee kennis maken. Bleken ze er niet te zijn :huch:
wizard0
2 januari 2022, 18:44
Oh ja, grappig dingetje bij Samya, ze hebben in de bar 2 grote flat screens. Daar worden sexy filmpjes/foto's van de DVP getoond. Erg slimme en goeie reclame vind ik dat.
Alleen jammer dat de betreffende dames zelf niet altijd aanwezig zijn. Ik zou voorstellen om het alleen van de dames te tonen die er wel zijn, als ze daar tenminste genoeg van hebben die bereid zijn een video of slide show te laten tonen.
Want laatst had ik zo van, die en die en die wil ik wel es nader mee kennis maken. Bleken ze er niet te zijn :huch:Lulu danst nog altijd rond de paal in die filmkes terwijl ze al jaren in sixsens zit...
Poppalarge
2 januari 2022, 18:53
….ze hebben in de bar 2 grote flat screens. Daar worden sexy filmpjes/foto's van de DVP getoond…
Zag zoiets de laatste keer dat ik in Venus was ook. Blijkbaar hadden de dames alle “promo” filmpjes opgenomen die in een carousel op alle schermen in de bar werden getoond.
Zag ook daar enkele dames op de video’s voorbij komen die ik nog niet in de club in levende lijve had mogen aanschouwen.
Was me bij eerdere bezoeken daar eigenlijk nooit echt opgevallen of het toen al getoond werd.
Sent from my Atari 4160STFM[emoji3481]
vrije jongen
2 januari 2022, 20:04
Sommige van die filmpjes zijn echt al jaren oud. Van degenen waarbij ook een naam wordt gegeven is Cleopatra bijvoorbeeld al jaren gestopt (of althans weg) en Kim is er erg sporadisch...en zou je denk ik ook niet herkennen direct (afgevallen en meer tattoos).
mentholbear
3 januari 2022, 10:18
Zag zoiets de laatste keer dat ik in Venus was ook. Blijkbaar hadden de dames alle “promo” filmpjes opgenomen die in een carousel op alle schermen in de bar werden getoond.
Ik weet niet of je er heel lang niet meer bent geweest of dat ze het afwisselen, maar mijn laatste 2 bezoekjes hadden ze alleen een soort soft porno filmpjes op de schermen.
Poppalarge
3 januari 2022, 10:26
Ik weet niet of je er heel lang niet meer bent geweest of dat ze het afwisselen…..
In Oktober 2021 ben ik er voor het laatst geweest en dat is voor sommigen een eeuwigheid in clubland wehehehe…
Sent from my Atari 4160STFM[emoji3481]
mentholbear
3 januari 2022, 11:22
Sommige van die filmpjes zijn echt al jaren oud.
Kan me voorstellen dat er mischien niet genoeg dames voor te porren zijn om zich te laten opnemen voor zo iets. En dat ze daardoor terugvallen op oude video's.
De video's zien er ook best goed uit en misschien dat daar een dure camera man/crew voor was? Alhoewel je tegenwoordig schijnbaar met moderne apps ook zo iets kunt benaderen met een smartphone.
wizard0
3 januari 2022, 11:32
Kan me voorstellen dat er mischien niet genoeg dames voor te porren zijn om zich te laten opnemen voor zo iets. En dat ze daardoor terugvallen op oude video's.
De video's zien er ook best goed uit en misschien dat daar een dure camera man/crew voor was? Alhoewel je tegenwoordig schijnbaar met moderne apps ook zo iets kunt benaderen met een smartphone.Nu de marketing kan toch wel beter vind ik. Als je wellcum bekijkt bvb of goldentime in oostenrijk. Die pakken toch meer en vaker uit met wat ze te bieden hebben
Willem2
3 januari 2022, 20:12
Nu de marketing kan toch wel beter vind ik. Als je wellcum bekijkt bvb of goldentime in oostenrijk. Die pakken toch meer en vaker uit met wat ze te bieden hebben
Dat is een ander land met een andere wetgeving.
Met de nieuwe duitse prostitutiewetgeving is het spelen met vuur om dames die in jouw club werken op de clubswebsite te promoten. Daarmee kan er daardoor sprake zijn van een dienstverhouding en dan heb je de poppen aan het dansen. Clubs die dat wel doen; doen dat vaak via een andere website.
VICE
4 januari 2022, 23:18
Ik ben inmiddels twee keer naar Samya gaan in de avonduren. Ik vind dit een prima club omdat deze in omvang groot is. Hoe is de sfeer in de vroege middag hier. Nog steeds dezelfde disco vibe met dansende meiden op het podium?
Wentelt Eefje
5 januari 2022, 01:18
Nee, ‘s middags vindt zelfs mentalbear het een leuke club… je verwacht dan niet eens dat in dezelfde club ‘s avonds de beer los is
wizard0
5 januari 2022, 05:39
Ik vind het leuk om rond 18 toe te komen als het eten klaar is en al eens te kameren voor rond 21 het feestje begint. Tegen 24.00 wil ik mijn vier kamers erop zitten hebben zodat de focus naar booze en fun kan verschuiven. Ik ga met trein dus blijf altijd tot einde.
mentholbear
5 januari 2022, 19:21
Nee, ‘s middags vindt zelfs mentalbear het een leuke club… je verwacht dan niet eens dat in dezelfde club ‘s avonds de beer los is
Net als mentalbear prefereer ik een 'rustoord'club. :baeh:
De sfeer is dan wat loom en relaxt. De meeste dames starten ook rustig op.
Rond 20 of 21 komt er een DJ en dat is voor mij het signaal om em te peren, als de muziek ook in de kelder te horen is...
Wel levendige disco sfeer bij Samya. Dat dan weer wel.
Cubalibre13
5 januari 2022, 22:22
Hallo, ik ben nieuw hier , ben van plan om zaterdag naar samya te gaan dit voor de eerste keer , ben 3 jaar geleden ook al eens naar gt geweest en heb me goed geamuseerd!! Mijn vraag is is deze club een beetje hetzelfde en word er nu een sneltest daar afgenomen of moet je je ergens anders laten testen?? Mvg
wizard0
6 januari 2022, 05:12
Net als mentalbear prefereer ik een 'rustoord'club. :baeh:
De sfeer is dan wat loom en relaxt. De meeste dames starten ook rustig op.
Rond 20 of 21 komt er een DJ en dat is voor mij het signaal om em te peren, als de muziek ook in de kelder te horen is...
Wel levendige disco sfeer bij Samya. Dat dan weer wel.Ik vind de faciliteiten in samya te weinig om het niet disco gedeelte echt leuk te vinden. In de zomer kan ik wel club overdag appreciëren met zwembad en poolbar relax. Maar in samya zou ik mij overdag tussen het kameren door doodvervelen.
vanKees
6 januari 2022, 09:14
Gestern, Mittwoch war "Totentanz". Nichts los, die 3 guten Frauen waren dauergebucht. Panekooken!
VanKees
mentholbear
6 januari 2022, 09:49
Gestern, Mittwoch war "Totentanz". Nichts los, die 3 guten Frauen waren dauergebucht. Panekooken!
VanKees
Hoe heten die?
mentholbear
6 januari 2022, 09:52
Ik vind de faciliteiten in samya te weinig om het niet disco gedeelte echt leuk te vinden. In de zomer kan ik wel club overdag appreciëren met zwembad en poolbar relax.
Kan ik me voorstellen, zeker nu ook de dampfbad gesloten is.
En tja, in de zomer is het natuurlijk bij velen een ander verhaal. Maar welke clubs zou je dan in de winter bezoeken?
wizard0
6 januari 2022, 10:00
Kan ik me voorstellen, zeker nu ook de dampfbad gesloten is.
En tja, in de zomer is het natuurlijk bij velen een ander verhaal. Maar welke clubs zou je dan in de winter bezoeken?Artemis heeft binnenzwembad berlijn. en ik ga wel graag eens naar Praag saunaclub. Maar dat omdat ik line up goed vind en praag wel prachtige stad om te bezoeken. Natuurlijk rijd je niet even om en weer naar Berlijn of Praag.
Rockaround14
6 januari 2022, 13:31
Voor de kerst in Samya geweest op een vrijdag middag avond 20 dames in de middag in de avond rond de 40 was gezellig druk.
Picasso 1
6 januari 2022, 16:49
Voor de kerst in Samya geweest op een vrijdag middag avond 20 dames in de middag in de avond rond de 40 was gezellig druk.
Denk dat in twintig verschillende topics achter elkaar even wat neerkwakken, niet echt gaat helpen om de vruchten te plukken van de daaraan vooraf gegane tombola inschrijvingen.
Husky
6 januari 2022, 17:16
Klopt als een zwerende vinger Picasso1:)
stimpy3
6 januari 2022, 17:36
Denk dat in twintig verschillende topics achter elkaar even wat neerkwakken, niet echt gaat helpen om de vruchten te plukken van de daaraan vooraf gegane tombola inschrijvingen.
Pas nou oohop, straks gaat-ie een heel leuterverhaal verzinnen met namen van dames die er allemaal geweest zouden zijn en die hij allemaal ontzettend goed /kuchkuch kent.
mentholbear
6 januari 2022, 23:23
Artemis heeft binnenzwembad berlijn. en ik ga wel graag eens naar Praag saunaclub. Maar dat omdat ik line up goed vind en praag wel prachtige stad om te bezoeken. Natuurlijk rijd je niet even om en weer naar Berlijn of Praag.
Voor 2020 was m'n plan of Zwitserse clubs te bezoeken, of een road trip richting Praag SC en met Artemis oa als tussenstop. Helaas ging dat door omstandigheden niet door...
Rockaround14
12 januari 2022, 15:29
Afgelopen vrijdag nog maar een bezoekje gebracht aan Samya , zag de eigenaar weer eens die had ik al een tijdje niet gezien altijd even vriendelijk.
Was niet zo druk met vrouwen wel veel mannen , uurtje op de kamer geweest ben haar naam helaas al weer vergeten maar heb me goed vermaakt was niet standaard en afraffellen maar uitgebreid en lekker.
Denk zo'n 25 vrouwen gezien van knap tot bedenkelijk waarom werk je hier , aantal mannen rond 40 , wel veel te harde muziek kan ik niet meer tegen op mijn oude dag:biggrin:
Player
13 januari 2022, 19:20
Bij ontvangst van de boostervaccinatie? Moet dat niet 14 dagen erna zijn zoals bij de eerste vaccinaties?
Willem2
13 januari 2022, 19:32
Bij ontvangst van de boostervaccinatie? Moet dat niet 14 dagen erna zijn zoals bij de eerste vaccinaties?
Eigenlijk zou het beter zijn 14 dagen na de booster , maar het is nu zo je hebt een booster gehad dus je mag naar binnen.
mentholbear
14 januari 2022, 00:38
Het Duitse dansen met Jansen. Je krijgt nog net geen staatslot in je klauwen gedrukt na een booster... :rolleyes:
wooley
28 januari 2022, 16:28
Iemand al binnen met booster?
Op hun website staat dat je moet testen...
Willem2
28 januari 2022, 16:53
Iemand al binnen met booster?
Op hun website staat dat je moet testen... ��
Je kan op zeker binnen met booster.
De entree is of 2G+ of met Booster.
de duisburg spesjalist
28 januari 2022, 17:18
Je kan op zeker binnen met booster.
De entree is of 2G+ of met Booster.
36502
mentholbear
29 januari 2022, 01:17
SLECHTE START
Nee, dit is geen verlaat verslagje van een bezoek begin van de maand.
Ik was het jaar namelijk niet zo goed begonnen...
Zoals de afgelopen tijd gebruikelijk was, ging ik mij testen bij testenvoortoegang.org.
Een vroege afspraak gemaakt, om vroeg bij een club aan te kunnen komen, zodat ik zoveel mogelijk tijd zou hebben om me vol te proppen ;)
Na een half uurtje onderweg checken of e-mail met uitslag al binnen was en ja hoor. Uitslag was binnen. Vanuit m'n ooghoek zag ik echter tot mijn verbazing dat er een rood kleurtje bij zat. Inzoomen en verrek: positieve uitslag = negatieve nieuws. Ik was besmet met corona.
Bij een tankstation gestopt om een afspraak te maken bij een GGD locatie voor een PCR test. En jawel, nogmaals de bevestiging. Dat ik toch echt het haasje was. Dus weer terug naar de Mentholcave voor m'n eerste quarantaine ervaring. Ik was voorzien van een voorraad instant noodles waar ik altijd op teer. Smartphone erbij om wat zaken te regelen, en dat werd dan een weekje wanken... Balen dat ik geen nieuwjaarsduik in de Babylonische tuin kon doen.
Eenmaal opgesloten was ik wel benieuwd of ik naar adem zou gaan snakken, of andere klachten zou krijgen. Want op wat kriebel in de keel, wat ik geregeld heb, had ik niet door dat ik zieker was dan normaal.
Doch, na 2 dagen raakte ik dan toch voor een dag of 3 m'n reuk en smaak kwijt. En daarna kwam het alweer langzaam terug.
Na 7 dagen en 24 uur me weer laten testen middels antigeen, aangezien een PCR nog wel 8 weken lang red alert aan kan geven. Negatief uitslag binnen en mocht de kluizenaarsgrot weer verlaten.
Heb nog wel ongeveer een weekje extra gewacht om niemand aan te steken, voor ik weer iemand dichter dan -3 cm zou naderen ;)
Geluk bij een ongeluk, Middagbeer kon helaas geen gebruik meer maken van zijn vrijkaartje en van ome Willem mocht ik em overnemen.
En zo vertrok ik na een SLECHTE START van het jaar, uiteindelijk op de 18e van de 1e richting Keulen.
Eerst weer onderweg een gratis antigeen testje laten doen bij testenvoortoegang.org. Tja, deze Dagobeer gaat ze niet bij de drogist halen... Ditmaals kreeg ik onderweg wel groen licht om door te mogen gaan.
Effe goedkoop tanken en dan hop de parking op. De receptioniste scande voor het eerst mijn QR code. Alle voorgaande clubs keken alleen naar de details. Aangezien ik geboosterd was, keek ze niet eens meer naar m'n QR codes voor herstel en test. Het vrijkaartje werd ook probleemloos aangenomen, waarvoor dank aan club, forum en de ongelukkig beer (die zich later mag laten troosten in de olijke tuin op zoek naar Carina ;))
Ik even opfrissen en bijkomen van de lange rit. Inwendige mens ook even opgeladen in hun restaurant. De verloren corona kilo's in bed moesten weer snel aangevuld worden. Dat lukte zeer goed door de wat ouwere theke die een omeletje met champignons en spekjes voor me maakte. Dat was weer even smullen.
Ik spotte Sofia/Sophia die er loom in een hoekje bij zat. Er erbij naast voor een praatje. Ze was wat moe die dag en zou vroeg op de avond al feierabend maken. Niet zo gek ook, want het was een rustige maandag. Ik was de 2e mannelijke gast en de 1e was er alweer vandoor na een kamertje met Sofia. Ze had ook niet de moeite genomen om make up op te doen. En om eerlijk te zijn, ik vind haar naturelle look ook erg mooi. Alleen die lange nagels ben ik niet zo weg van.
Enfin, ik sprak dus maar af om ons samenzijn vroeg te houden. Grootmoe zei echter altijd dat je niet met een volle maag moet gaan sporten, en dus na een sauna rondje om even op te warmen, me teruggetrokken in de rustkamer in de kelder om te liggen uitbuiken middels een dutje.
Een uurtje later was ik zo fris als een hoentje en melde me weer bij Sofia. We gingen een warm kamertje uitzoeken, waarna de pret kon beginnen. Ze vroeg of ik toch van de ouderwetse service was. Ik was in de veronderstelling dat we dat de vorige keer ook hadden gedaan en bevestigde dat. In m'n achterhoofd dacht ik dat die service inclusief was...
Heerlijk van haar genoten met de bankschroeven in haar gleuf die ze goed wist aan te spannen. Helaas speelde haar vermoeidheid wel parten bij d'r uithoudingsvermogen, dus moest deze luie beer wat calorieën verbranden. Volgende keer ga ik wel proberen wat meer op dergelijke signalen te letten, maar ik keek gewoon zo erg uit om weer met d'r te kameren.
Na een uurtje dacht ik netjes 100 euro te overhandigen. Not! Blijkbaar was dat een extra bij haar. Dus schade werd 150p60.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57703-Sophia-(Roemeense)&p=769894#post769894
Lekker wellness rondje gedaan en me vervolgens weer in de bar gesettled. De TV schermen stonden helaas uit. Vind het wel mooi om te kijken welke dames de club nog meer heeft. Jammer alleen dat het niet up to date is.
Dan maar naar de live dames te kijken.
Hoewel de dames niet dik waren, val ik meer op slank. En die waren deze dag helaas dun bezaaid. Doch, spotte er op een gegeven ogenblik toch weer 1. Rosa blijkt de Roemeense brunette te heten en 25 lentes jong. Daar had Mentholbear wel trek in...
Om niet als een ezel aan dezelfde steen te stoten, gevraagd of ouderwets service inclusief was en gelukkig bij haar wel. Muilen zou wel extra zijn, en dat dus overgeslagen.
Even snel opfrissen en hop naar een kamer. Heerlijk van elkaar genoten met 50p30.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?52501-Rosa-((Roemeense)&p=769892#post769892
Het warme eten was intussen geserveerd en daar gretig gebruik van gemaakt. Helaas was kip beetje droog en het vlees wat wild van smaak voor mij persoonlijk. De aardappeltjes en pasta waren wel ok.
Na een wellness rondje weer in de bar gaan zitten. Kameraad Klaus was ook weer van de partij en kon het goed bij de dames vinden. D'r waren die avond circa 12 dames en 20 heren. Beetje aan de rustige kant, zoals wel vaker op een maandag.
Raissa kwam vissen voor een kamertje, maar ik had een andere dame op het oog die ik nog niet kende, dus haar vriendelijk bedankt. Ze heeft wel een leuk karakter en d'r service is ouderwets compleet en goed. Dus een herhaling sluit ik zeker niet uit.
Het contact met de slanke dame liep niet heel soepeltjes. Dat had de sirenes kunnen laten afgaan, maar toch doorgezet. Hellen blijkt deze brunette te heten. Blijkbaar was ook deze dame in de luie modus. Ze wilde op de kamer eerst een massage. Hallo, ik heb toch geen groene lollies bij me (dat was toch Patjax?).
Dus maar begonnen met wat blazen, likken en neuken. Maar afmaken met pijpen zat er niet in. Er kon alleen nog doorgeneukt worden of aftrekken. Nou, ik was ook in een luie bui, dus voor het laatste gekozen.
Daarna was er nog wat tijd over, en die volgemaakt met een massage voor haar. Schade 50p30. Waarschijnlijk was ik teleurgesteld van dat pijpen dat ik de kamergang destijds in haar paspoortje waardeerde als matig. Maar achteraf bezien was het redelijk.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57844-Hellen-(Roemeense)&p=771018#post771018
Na nog een hapje, waarbij bleek dat de inhoud van de voederbakken onveranderd was, en een wellness rondje was het tijd om huiswaarts te keren. Ook ditmaal was Bella er helaas niet. Hopelijk dat we een volgende keer elkaar wel treffen. Driemaal is immers scheepsrecht toch?
Willem2
29 januari 2022, 23:36
Vanavond om 20.00uur waren er 53 vrouwen aanwezig en dat aantal zou nog toenemen ....
HenryIII
30 januari 2022, 05:01
Vanavond om 20.00uur waren er 53 vrouwen aanwezig en dat aantal zou nog toenemen ....
Zijn meeste van de vrouwen teruggekomen ?
Op het einde van 2021 was de line up geweldig maar vanaf 12-13 december velen gingen terug naar Roemanie : verlof.
wooley
30 januari 2022, 06:55
Wooley stond om 11:00 uur voor de deur met zijn vrijkaartje met dank aan forum.
Qr codes werden geaccepteerd en ik had eigenlijk geen test nodig. Vanwege de booster. Had er voor de zekerheid wel een test gedaan en negatief.
Waren 6 dames aanwezig en gedurende mijn verblijf druppelden de dvps binnen.
Eerste maar eens ontbijt wat geen self service is.
Lekkere omelet laten bakken.
Daarna met de gekke deur raisa naar de kamer.
Nadat ze me op de gang al haar pussy lippen had laten zien. Lol.
Werd een leuke Gfe sessie met alles wat anaconda wenste.. Sliden, zuigen en lekker cowgirl.
Top. Daarna wat sauna, drinken en hangen waarna de bardame mij zei dat Rosa een goede keuze zou zijn.
Wou eigenlijk wel met bardame...
Maar toch maar mèt rosa kamer op.
Goede kamer gedaan met alle bekende dingen die ik wilde. Jammer dat ze rookt.
Voldaan naar Limburg terug geraced.
Herr Fick
15 februari 2022, 09:42
36573
Kan iemand met encyclopedische DVP-kennis bevestigen of de dame op deze foto de bevallige Nelly is, die nadien naar Limboclub verhuisd is?
Shakir
15 februari 2022, 09:50
Kan iemand met encyclopedische DVP-kennis bevestigen of de dame op deze foto de bevallige Nelly is, die nadien naar Limboclub verhuisd is?
Nu je het zegt.... ze komt me idd bekend over.
Een naam heb ik niet bij de hand, maar ik denk dat deze dame al sinds begin 2018 in de Limboclub werkt.
Dit jaar heb ik ze er nog niet gezien.
blauwebeer
15 februari 2022, 11:50
Wel zonde dat ze verhuisd is, had ze volgende maand graag tegen het bevallige lijf gelopen.
mechelen
18 februari 2022, 00:57
Eind december kreeg ik van ome Willem2 een vrijkaartje voor Samya toegezonden en omdat de vervaldatum wel erg dichtbij kwam ben ik gisteren dan maar naar Keulen gekard.
Samya is zoals de meesten onder jullie wel weten een avondclub, overdag is er niet veel te doen. Het voordeel hiervan is dat je de club en zeker de wellness voor jou alleen hebt. De sauna's en de douches zijn nog proper etc. Nuja sauna's, er was er maar eentje in bedrijf want die op de eerste etage was buiten dienst en het stoombad ook, al lang trouwens. De andere in de kelder was wel goed op temperatuur en er werd op eenvoudig verzoek ook aufguss aangereikt.
Van Covid is niet veel meer te merken : je moet wel je vaccinatiebewijs laten zien maar mondmaskers en scheidingswanden zijn (hopelijk) verleden tijd. Het eten wordt nog wel opgediend ipv self-service. Burger met frieten, zoals in de Mc Do maar dan toch een gradatie beter, echt.
Toch is er een vervelende uitloper van Covid : er zijn nauwelijks nog meisjes te vinden die willen zoenen in Samya. Ik was bang voor een kale kermis maar uiteindelijk was er dan toch eentje die dit wilde, zonder extra geld te vragen zowaar. Samira.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57930-Samira-(Roemeense)&p=773016#post773016
Ik had er eigenlijk niet veel van verwacht. Samya is bekend voor de matige service. Toch viel dit reuze mee : Samira gaf zich volledig en het werd een heel leuk halfuur met tongzoenen, pijpen en neuken. Toppie.
In de avonduren ging het geluidsniveau dat eerder aangenaam was fors de hoogte in, met 2 deejays, de ene koos voor R & B en de andere voor die Roemeens/Turkse brol. Ik ben van geen van beide fan en ik ben het dan maar afgebold, na nog 1 keer de uitstekende sauna in te duiken. Willem2 en Samya ik dank jullie voor de vrijkaart!
Willem2
24 februari 2022, 21:50
Vandaag 52 dames aanwezig.
Vanwege Karneval-Carneval moest er in heel Keulen getest worden indien je een horecagelegenheid wilde betreden bovenop de 2G regels.
WA
25 februari 2022, 14:50
Vanwege Karneval-Carneval moest er in heel Keulen getest worden indien je een horecagelegenheid wilde betreden bovenop de 2G regels.W2, enige idee tot wanneer dat geldt?
Willem2
25 februari 2022, 14:58
W2, enige idee tot wanneer dat geldt?
Volgens mij tot dinsdag.
In Samya werd ik niet zo gecontroleerd maar bij een Mccafé, een brauhaus en een café werd om alles gevraagd.
Eddy_V
27 februari 2022, 19:45
36573
100% zeker ben ik niet maar toch wel 95% dat het op deze foto om dezelfde gaat. Helaas al een tijdje niet meer in Lemiers tegen gekomen.
schoolmeester
27 februari 2022, 19:53
Met deze jongedame wil ik wel een beschuitje eten......
Wentelt Eefje
28 februari 2022, 10:55
Ik zou zeggen doen! Voor de tijd ook nog vieze kunstjes mee doen en er een bericht over plaatsen in club- en dames topic, doe je dat ook eens een keer actueel en on topic…
de duisburg spesjalist
28 februari 2022, 18:11
100% zeker ben ik niet maar toch wel 95% dat het op deze foto om dezelfde gaat. Helaas al een tijdje niet meer in Lemiers tegen gekomen.
ik ben er zeer van dat ze het niet is ze lijk er misschien op . de banner is ooit aangeleverd door freier cafe als ik me niet vergist macchiato
helaas overleden . en hij gebruikte nooit beeld materiaal van dvp :baeh: