PDA

Volledige versie bekijken : Linnéstraat 58, Sylvie (Belgische)



Anvers
26 november 2005, 09:58
Haarkleur :blond
Lengte dame : 1m65
Postuur/Cupmaat : C (echt)
Nationaliteit/Taal : Belgische, franstalig
Leeftijd : 40 à 45 jaar
Service: massage / nmc / pmc
Voordelen: neemt haar tijd
Tijdsduur :30 minuten
Prijs : 30 Euro
dag : van ca. 11 uur tot ca. 17 uur

Deze zomer toen ik geregeld in Brussel was, werd mijn aandacht in de linnenstraat verschillende malen getrokken door een blonde (voor deze straat mooie ) dame. Zij is niet meer zo jong, en is in elk geval zeker de 40 gepasseerd.
Uiteindelijk bij haar binnengeraakt, want dit is wel een probleem, aangezien zij veelvuldig bezet is
Deze dame heeft voor haar leeftijd een zeer mooi lichaam, is vriendelijk en lief en neemt gerust de tijd. :cool:
Eerst een uitgebreide massage, dan nmc en pmc, waarbij niets negatiefs op aan te merken valt.:)
In deze buurt is zij zeker een aanrader, want de prijs daar is toch overal ongeveer 30 Euro, en voor deze prijs heb je bij Sylvie toch een mooie dame, die haar job goed uitoefent en er de tijd voor neemt!
Je moet wel wat geduld hebben, want wanneer je met de wagen passeeert en haar spot, en vooraleer je ergens in de buurt een parking voor je wagen gevonden hebt, mag je quasi zeker zijn dat zij ondertussen weeral bezet is.;)

Anvers :wink:

Befke
30 juli 2007, 10:22
Laatste recensie is inmiddels meer dan een jaar geleden geplaatst...
Is bekend of deze mevrouw hier nog werkt?
Dank u wel voor uw berichten!
Befke

kwispelken
9 augustus 2007, 09:32
Vorige maand zat ze er in elk geval nog, dus ik veronderstel dat ze nog wel zal werken.

fideelone
29 oktober 2007, 11:36
en wanneer werkt zijn dag of nachtploeg ?

dszw1
23 december 2007, 08:13
ze werk overdag vanaf 11u30

Anvers
21 juni 2009, 02:07
Volgens mij werkt zij niet meer, in elk geval ik zie haar niet wanneer ik de laatste tijd in Brussel ben !

Anvers
22 juli 2009, 02:19
Dame werkt niet meer in Brussel en mag naar het archief ! :wink:

pietje66
26 juli 2009, 10:56
k'ben er woensdag bij geweest,30euro meer dan waard,wel oppassen voor de hond,men mag overal aankomen,ma beffen mag niet,toen ik zei da'k er 43 was zei ze da's ouder was,dus,ze ziet er evenwel nog beeldig uit,ma meestal voor geruime tijd bezet,en er zijn aangenamer dingen dan daar op straat te wachten,ma ja, voor 30euro een goede service van een rijpere dame die er nog steeds prachtig uitziet en bovendien rustig de tijd neemt,er zijn erger dingen in t'leven nietwaar