Volledige versie bekijken : nieuwsletter op de site van GT
Cupido
4 augustus 2007, 14:02
ik heb me enkele weken geleden aangemeld voor de newsletter op de site van Goldentime maar heb daarna nooit meer iets gehoord. Klopt dit of heb ik iets verkeerd gedaan? Wie heeft ervaring met de nieuwsletter van GT?
Horny_one
4 augustus 2007, 16:18
ik heb me enkele weken geleden aangemeld voor de newsletter op de site van Goldentime maar heb daarna nooit meer iets gehoord. Klopt dit of heb ik iets verkeerd gedaan? Wie heeft ervaring met de nieuwsletter van GT?
ik denk niemand, heb nog nooit iemand gesproken die antwoord gehad heeft.
jeanpaul323
4 augustus 2007, 20:10
I have made the same test few month ago with the same result : no responses ! so i have never seen this news letter :hammer:
Mauriceyep
4 augustus 2007, 22:02
Nee inderdaad, geen nieuwsbrief terwijl er toch ontzettend veel te melden is over alle nieuwe aankopen, de bankzitters, de aanvallers, de verdedigers, het middenveld, de aankleding van het stadion, de nieuwe douchekoppen waar nauwelijks water uitkomt, de nieuwste auto's van de spelers en de managers.
Overigens heb ik gisteren met MiniMe op het gemak alle schoenen van de dames eens zitten bekijken (je kunt niet de hele tijd naar borsten gaan kijken, dat begint ook op te vallen op enig moment), daarbij hebben we een scherpe analyse gemaakt naar vorm, hoogte, stevigheid, materiaalkeuze, sensualiteit en dan valt op dat de dames regelmatig nieuwe schoenen kopen, maar dat alle schoenen ook sterk op elkaar lijken alsof ze deze in dezelfde winkel kopen. Toen wisten we het eindelijk ... die sympatieke mannen die aan het eind van de avond op ze staan te wachten, die moeten goede zaken doen in de schoenenverkoop. Misschien moet ik ook maar schoenverkoper worden in GT. Kijk dit soort nieuws wil je eigenlijk in een nieuwsbrief van GT lezen, een gemiste kans, maar goed, uiteindelijk komen we er toch wel achter :D
Verder nog altijd geen barbecue, een compleet nieuw hongaars elftal ..... etc
(van onze correspondent ter plekke)
Cupido
4 augustus 2007, 22:29
volgens mij heb je net naar Ajax zitten kijken of zo.
Mauriceyep
5 augustus 2007, 07:40
volgens mij heb je net naar Ajax zitten kijken of zo.
Nee, ik ben in GT geweest, volgende keer moet je toch echt beter opletten:smile:
MiniME
5 augustus 2007, 09:15
Eigenlijk is dit forum gewoon DE nieuwsbrief van GT. Vergis je niet: die schoenenverkopers halen ook veel informatie hieruit en weten zo welke speelsters veel omzet maken en dus veel schoenen kunnen kopen.
Denk dat ik volgende keer ook 1 van die mannen die bij de uitgang staan te wachten aanspreek om er een nieuwe set schoenen te kopen, of zouden ze alleen voor dames hebben?
Wat trouwens opviel is dat er weinig noppen onder de schoenen zitten, en dus de bewegingen op het grasveld erg voorzichtig gemaakt moeten worden. Gelukkig zijn wij daar dan altijd nog om de speelsters aan de arm te nemen en over het gras te begeleiden. :D
Stiffmaster
5 augustus 2007, 10:20
Heb jaren lang zelf schoenen verkocht in Utrecht, was toen 21 jaar en mijn vaste klanten waren dames die op bootjes zaten, wist toen niet dat ik rijk had kunnen worden in die branche, maar ja wist toen ook niet dat ik zou gaan wandelen :thefinger :thefinger
En je weet he "wie de schoen past trekke hem aan".