PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Laan van NOI 200a , Ilse ( Nederlandse, Brunette)

Rex
1 augustus 2007, 20:40
Naam : Ilse
Nationaliteit / Taal : Nederlandse
Leeftijd : eind 20 ( op de website staat nog steeds 24, maar inmiddels werkt ze al ruim 3 jaar bij MP)
Haarkleur / lengte : Brunette
Lengte : 1.75m
Postuur / Cupmaat : Normaal / C - Cup
Service : Goed; PZC, Beffen ,Tongzoenen, Vingeren, NMC , Anaal ,FT

Gisteren weer eens in mijn oude bekende privé huis geweest aan de Valeriusstraat in Den Haag. Deze keer gekozen voor Ilse, een Nederlandse Brunette.
Ik was ooit al een keer eerder met haar wezen stoeien en bij binnenkomst wist ze me nog bij naam te noemen zelfs..............................

Ilse is een knappe, spontane meid, die je goed weet te verwennen, zo ook bij mij gisteren.
Heerlijk tongzoenen en strelen en natuurlijk onze vriend Rex niet vergeten, nee die kreeg ook een heerlijke pijpbeurt.:blow:

Ilse is ook niet vies van beffen, zij houdt er wel van om heerlijk gelikt te worden en duwt haar lekkere kutje stevig tegen je tong aan.
Na elkaar heerlijk oraal verwend te hebben, haar in een aantal standjes flink bereden :fuck: en als toetje ( de kers op de taart zullen we maar zeggen) lekker in haar gulzige mondje gespoten........................ :rubbel:

Prijzen zijn natuurlijk anders dan in Duitsland;ik moest meer dan 150 euro afrekenen, maar ben wel lekker verwend.:rolleyes:

Waarom ben ik toch verdomme ook bijna iedere dag geil :confused:
Maar ja om nou iedere keer dat t***ing eind te rijden, dan maar zo oplossen toch..................

wimpiewompa
17 oktober 2008, 20:38
Ilse heeft haar borsten laten vergroten tot een flinke E-cup. Ik heb haar in Den Haag bezocht en had al heel wat voor en napret beleeft via de site van Kim Holland, waar Ilse in diverse filmpjes te zien is. Wat een heerlijke meid die het geld meer dan waard is.

fletch
18 oktober 2008, 11:43
Ilse is inmiddels voorlopig gestopt is te lezen op de site van maison prive

laplagne
2 maart 2013, 10:10
Laplagne verlaat zijn berg het liefst voor een saunabezoek in Duitsland, maar er zijn natuurlijk ook regionale uitstapjes. Ik kan mij helemaal vinden in de recensie van Rex, want Ilse is gewoon een knappe en heel spontane dame. Had een topdate met haar bij Maison Prive waar zij is vertrokken. Natuurlijk schittert deze schoonheid in de films van Kim Holland, maar volgens de geruchten is Ilse tegenwoordig aan de slag gegaan bij Stout Privehuis in Den Haag. Volgens de info op hun website zou dat wel eens kunnen kloppen. Hoogste tijd voor een bezoekje aan Stoute of 1 van jullie moet onlangs een stoute ervaring met Ilse hebben mogen ervaren?

bellajunk
22 juli 2013, 20:34
Ilse werk tegenwoordig op zaterdag bij DS.

http://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Ilse

fletch
2 juni 2015, 20:55
Ga binnenkort eens bij haar langs dan krijgt ze een stevige beurt met haar geile tieten:eek:

lekkersfan
2 juni 2015, 22:23
Dame is zeer de moeite waard, tongt heerlijk, prachtig mooi lichaam, lange benen en zeer bedreven in vrijwel alle seksuele handelingen :)

fletch
17 augustus 2017, 20:20
Nog steeds niet met haar naar bed geweest moet er binnenkort toch eens van komen om haar eens flink te :fuck:

lekkersfan
18 augustus 2017, 19:13
Maar dan moet je wel naar dian's secret gaan, want bij maison prive zit ze al jaren niet meer !

bixby
29 juli 2019, 11:21
Na het zien van meerdere video’s met Ilse, ben ik nu een paar keer bij haar langs geweest bij DS in Den Haag.
Mooie grote vrouw (ik ben zelf ook vrij groot). Pijpt prima en laat zich ook lekker likken. Heerlijke borsten ook.
Na afloop nog ff lekker gebabbeld.

fletch
12 november 2019, 05:37
Dit lekker stuk ook al weg bij DS:redface:

laplagne
31 december 2019, 16:43
Klopt helemaal want wat een leegloop bij DS. Ben benieuwd wat daar gaande is. Ilse werkt tegenwoordig bij Salon Leiden zoals gisteren nog.

fletch
31 december 2020, 13:44
Is al weer een tijd terug bij DS lekker wijf:tongue:

Evert75
17 oktober 2022, 10:38
Waar werkt Ilse (van MvH) momenteel? Niet meer bij DS zag ik