PDA

Volledige versie bekijken : Alicia (YY)(Hongaarse)



Hollandmale
27 juli 2007, 08:56
Naam: Alicia

Haarkleur/-lengte : Zwart/lang

Lengte dame : 1.50 - 1.55

Postuur/Cupmaat : Slank/AB

Nationaliteit/Taal : Hongaars/Engels

Leeftijd : 24

Tatoeages/Piercings : Bovenarm

Service : TZ, beffen, NMC, PMC/PZC

Bijzonderheden : Al langer in YY

Alicia is de kleinste dame in YY, vrijwel altijd vriendelijk en vrolijk. Niemand heeft nog over haar gepost, hoewel ze er al ruim 'n half jaar is. Heeft waarschijnlijk te maken met dat Alicia aanvankelijk alleen PMC deed. Hoor recentelijk van medebeertjes dat ze nu ook PZC doet.

seksenfun
28 januari 2008, 20:41
Dit draadje zit eigenlijk al enkele maandjes verkeerd. Deze vaste YY-waarde is nu vaste LR-waarde geworden.

Wie niet graag details leest, scrolt maar meteen naar onder, naar de conclusie :smile:.

Ik kwam in contact met Rita (LR-naam) aan de HWP en de sauna, nadat ik daar een douche had genomen, na mijn sessie met Nathalie. Ze vroeg of we niet gezellig een tasje koffie konden gaan drinken. Hoewel de geruchtenmolen in YY (ex Alicia) liet verstaan dat zij alles behalve een toppertje is, kan een koffietje genieten met een vriendelijke dame geen kwaad, dacht ik. Niet met de bedoeling om met haar mijn tweede sessie te gaan beleven, ik had er immers ook nét één opzitten :smile:. Zogezegd, zogedaan. Gaandeweg ontdekte ik een lieve, mooie, vriendelijke, toffe ondeugende dame tegenover mij op het barkrukje. Lieve strelingen, kusjes, knuffels, stoute strelingen en tongzoenen volgden elkaar op. Een ongewoon zicht in LR's bar, zowat iedereen keek effe naar ons, maar dat was niet onze zorg :smile:. Toch liet ik haar vrij in het begin al weten dat een sessie er niet zo direct zou inzitten omdat ik nog niet lang geleden een sessie met Nathalie had. Dat vond ze helemaal niet erg. Op geen enkel moment vroeg ze om naar de kamer te gaan. Van voor-service gesproken!! Ze zij enkel dat als we nu niet op de kamer zouden geraken ze wel niet terug naar mij zou komen. Omdat ze er niet van houdt om aan te dringen. Dat ik dan later gewoon zelf weer maar naar haar moest toekomen. Maar het liep dus anders. Ik zat daar dus weeral met een broek vol goesting :smile:. Uiteindelijk belandden we 1,5 u. in de kamer :freu:. En dat gebeurt bij mij enkel als het super is. En dat was het ook. Rustig, heerlijk en toch sterk seksueel van mekaar genietend. Een GFE (tongzoenen, PZC, strelen, knuffelen...) die top! was. Stille en dode momenten in bed niet gekend. Zowel tijdens het beffen als het vingeren werd ze lekker nat. Ook de na-service werd alle eer aangedaan, met nog samen een koffietje drinken, een biertje en later op de avond nog samen het avondeten binnengespeeld. Hierdoor heb ik al snel 3 uur met haar vertoefd in LR voor 150 eurokes (incl. fooi van me) en waardoor de tijd wel heel snel passeerde. Het was inmiddels al flink voorbij zessen.

Conclusie in één woord: TOP!!!

zeppos58
28 januari 2008, 20:59
Haar draadje kan duidelijk verplaatst worden naar living Room

Rob44
28 juli 2011, 08:34
Deze dame doet zeer goed haar best toen ik met haar op de kamer was . Was voor herhaling vatbaar