Volledige versie bekijken : Geile Tijden, Mei 2007
Willem2
1 mei 2007, 09:05
Afgelopen vrijdag me goed vermaakt in GT. Ik was er om een uur of half4 samen met Eaglediver. Na binnenkomst troffen we al snel heel wat ijsbeertjes in de tuin en onder de parasols oa : MiniMe, Mauriceyep, Caligula, Knabbel, Babbel, Boeddha14, Snelle Henkie, Pim, TTman, Sonny....
Ondanks dat Mauriceyep geen keuze kon maken was de selectie van vrouwen zeer uitgebreid. Weer alle soorten en maten waren aanwezig. Tijdens het eten onstond er weer een enorme rij en dat is voor mij het teken om naar de kamer te gaan. Ik heb daarna nog hete soep gegeten die ik daarvoor al op de kamer had mogen proeven.
Tussen 9 en 10 de club weer verlaten en naar Living Room gegaan...............
Gustomass
1 mei 2007, 12:56
Na binnenkomst troffen we al snel heel wat ijsbeertjes in de tuin en onder de parasols oa : MiniMe, Mauriceyep, Caligula, Knabbel, Babbel, Boeddha14, Snelle Henkie, Pim, TTman, Sonny....
Dat dames masseren ergens verscholen achter in de Golden Time Tuin zijn consequenties kan hebben, daarvan is Gusto intussen goed op de hoogte.
Maar dat je dan ook gelijk minder in tel bent bij je medebeertjes, daaraan had Gusto nog niet gedacht. :confused: :confused:
Overigens in tel of niet bij de beertjes, het zij zo. Neem ik voortaan maar weer mijn toevlucht tot Linda en Marina, daar is Gusto nog wel bij in tel.;) ;)
wat een leven heren....
Gustomass
Willem2
1 mei 2007, 14:42
@ Gustomass
Ik heb jou pas goed gezien in Living Room ;)
Ik ben er nog veel meer vergeten zoals bijvoorbeeld de souza ..........
little diablo
1 mei 2007, 17:19
wat een lucht gisteren in gt, de boer had gemest en iedereen ging bijna over zijn of haar nek
Ik hoorde het ze vluchten naar LR;) Het zat deze week niet mee in GT. Razzia,gekantelde vrachtwagen en stankoverlast:rolleyes:
Saluti L Diablo
Bokito8
1 mei 2007, 20:08
Jaja je kunt ook niet alles mee hebben maar het stonk goed dat afval bestaande uit prei, er was een shovel en twee tractoren die het effe over het land reden. Hoe die dames daar binnen rond liepen met een handoek voor hun gezicht, nou moe!
Kijk dat heb je als de akkers langs achter en voor het gebouw liggen dan kan dit gebeuren, kun je de mensen ook niet kwalijk nemen ze doen hun werk en dat het precies tegenover gt gebeurde is niet met opzet de wind stond verkeerd.
Jammer ik ben weg gegaan, want een kut die naar prei stonk nee nee dat zeker niet, naar vis is al erg genoeg.
Lekker excuus voor de vrouwen, het ligt aan de wind hahaha!
Gustomass
1 mei 2007, 21:28
Jaja je kunt ook niet alles mee hebben maar het stonk goed dat afval bestaande uit prei, er was een shovel en twee tractoren die het effe over het land reden. Hoe die dames daar binnen rond liepen met een handoek voor hun gezicht, nou moe!
Kijk dat heb je als de akkers langs achter en voor het gebouw liggen dan kan dit gebeuren, kun je de mensen ook niet kwalijk nemen ze doen hun werk en dat het precies tegenover gt gebeurde is niet met opzet de wind stond verkeerd.
Jammer ik ben weg gegaan, want een kut die naar prei stonk nee nee dat zeker niet, naar vis is al erg genoeg.
Ben je er een keer niet, mis je toch weer wat daar bij GT.
Preilucht, sjonge jonge, dat doet Gusto terugdenken aan zijn jonge jaren.
Prei, dié kon stinken!! Zeker in het voorjaar als het warm werd en als die rijp was. Dan kwamen en van die stokken uit, ging die schieten en kwamen er van die zaadballen op te groeien. Dat woord mochten wij toen niet in de mond nemen. Gelukkig is er veel veranderd in de tussentijd, nietwaar dames...???
Van ons mogen jullie vrijwel alles in de mond nemen.
Even een zijstraatje van de prei naar sla. Een krop botersla, wat zeg ik , duizenden moesten we er steken , tot vervelens toe. Een neefje dat kwam helpen en zijn tijd ver vooruit was, zeker Gusto\'s tijd toendertijd( is het nog te volgen???...) dat neefje zat vol met frisse, tegenwoordig geile ideeën genaamd. Ja zegt ie, steek je vingers maar eens in zo\'n krop sla...weet je wat je dan voelt?? Dat voelde als een heerlijk nat en warm kutje...Juist ja, toen was het een hele ontdekking, maar nu vinden we dat gevoel bij onze GT dames al héél gewoon. Sjonge wat is er veel veranderd ...en toch beetje hetzelfde gebleven.....
Gelukkig hoeven we ons in GT nog niet met een krop sla te behelpen...hoewel...als die prei al zo dichtbij is kan die sla nooit ver uit de buurt zijn...
Groenteman, ben ik al horny????
Gusto die af en toe graag eens terugblikt ...en dan toch weer blij is in het GT heden te mogen vertoeven....
Gustomass.
Knabbel
1 mei 2007, 21:36
Kijk nou! Lucky.Six heeft door die preilucht een ware gedaantewisseling ondergaan. Is toch weer even wennen, een nieuwe naam denkende aan :Xrated:
Ja zegt ie, steek je vingers maar eens in zo\'n krop sla...weet je wat je dan voelt?? Dat voelde als een heerlijk nat en warm kutje
Toen ik dit las moest ik ineens aan de film 'American Pie' denken (hilarisch). Zat er gisteren nog naar te kijken.
lustman
2 mei 2007, 18:48
Maandag morgen van het hotel in Willich naar Gt gereden. Wat me opviel was de verhouding dames tov de ijsberen. ( 20 op 100 ) Blijkbaar waren velen Nederlanders afgezakt naar Gt op hun vrije dag en had men daar in Gt geen rekening met gehouden. Na 4 uur wachten eindelijk men keus gevonden : Iraanse Denise. ( Zie recencie ) Net op het ogenblik dat ik huiswaarts ging kwam die verpeste lucht naar binnen...:eek:
Pelpinda
3 mei 2007, 18:32
Dacht ik toch even dat die andere Wicky, die gekke, weer terug was....:D
Zo gek was die niet, hij sloeg alleen wat door........
Om nog even terug te komen op Wicky, welke wordt gekenschetst als "die gekke...".
Een schrijvend toonbeeld van een personage die meegesleurd is in de verslavingstaktiek die fkk-clubs in zijn ongeschreven wetten heeft staan. Vele, zeer vele personages schrijven er niet over dat het hun is overkomen, hij deed dat wel. Heb hem destijds leren kennen als een intillegente kerel die zeker humor bezat.
De stempel benoemend als "die gekke" deed mij aanzetten om bovenstaande woorden wereldkundig te maken, en laat degene die deze veroordeling tentoon spreiden nog eens nadenken alvorens tot een (ver)oordeel te komen.
en laat degene die deze veroordeling tentoon spreiden nog eens nadenken alvorens tot een (ver)oordeel te komen.
En laat degene die dit soort reacties ten toon spreidt eerst zelf eens goed nadenken alvorens tot een volkomen onterechte en premature veroordeling te komen.
Mijn toevoeging 'die gekke' slaat enkel en alleen op de toevoeging 'wacko' die de betreffende persoon gebruikte. Deze toevoeging wacko is een verbastering (of slang) van het Engelse wacky, wat zo veel als gek of dol betekent. Duidelijk of niet?
Ik hoop dat iedereen weer gerustgesteld is.
thesickboy
4 mei 2007, 12:43
Vandag weer eens et motor op pad gegaan en een santaire noodsttop in bruggen gemaakt.
het kwam wat lat op gang. blonde lia had een nieuwe mee genomen een italliaans meis je wite huid en donker dik haar. met haar afgespoken' kwam terug en zei dat geen orale sex deed en weg was toen met lia op tourneee geweest di is mij altijd goed bevallen. Lia vertelde dat ze gelld wwilde verdienen maar er niks voor durfde te doen ze was nog net een maagd meer. laater toch met Isa in de hu geweest 'ondanks dat allen wilde neukenn. heb haar lekker naar een hoogte punt geebracht waarbij meerdere malen echt kwam. het lieep de sluis gewoon uit. hhierrna haar oop ijn hondjes genomen mmaar doggie kon ze niet ff staan te klojo om hem eerin te krijjgen .heb nog noit zo hard moeten werken in een club . best wel naaar me zin gehad maar dat komt meer omdat ze nog zo groen is' want eigenlijk is bllazen standaar. zit nu op het bankje bij de ingang op adem te komen . het eten is soep van de dag met witte broodballen erin . zie ddan toch liever de BBQ komen dit eten is weel goed voor de lijn. slaap in hotel klimp maar is err nog een goed aternatief hoor het graag voor miij is het tever terug op de motor en wl raag wat goedkoper slapen. zal ok graag een andere hollandse beren ontmoeten.
Ijsberenforum is dan wel geen literair forum, maar een hoofdletter nu en dan en eventueel ook eens je bericht nalezen op taalfouten, zou de boel toch al veel leesbaarder maken.
Succes ermee!
:wink:
Let op je woorden Sickboy...
Note W2 :@ The Sickboy en TTMan
Aangepast ;)
thesickboy
4 mei 2007, 13:42
Let op je woorden Sickboy...
Note W2 :@ The Sickboy en TTMan
Aangepast ;)
Tja, sickboy schrijft nu éénmaal sneller dan zijn schaduw, en dan is er al eens 'a slip off the tongue'...
Ijsberenforum is dan wel geen literair forum, maar een hoofdletter nu en dan en eventueel ook eens je bericht nalezen op taalfouten, zou de boel toch al veel leesbaarder maken.
Succes ermee!
Ik wou het niet zeggen, maar je hebt wel gelijk. Dat was toch een leuk stukje puzzelen zo....:D
thesickboy
4 mei 2007, 14:38
Ik wou het niet zeggen, maar je hebt wel gelijk...
...meestal beste Azrael, meestal......
De immer bescheiden, Sickboy
:D
mssucces
4 mei 2007, 17:06
Lezers,
het spijt mij dat er (te) veel tik fouten in zitten.
Dit komt mede doordat het op en PDA is gedaan en het scherm niet zo groot is om het op je gemak terug te lezen.
Nogmaals het spijt me en zal niks meer toevoegen.
PS : buiten het commentaar geef liever een goed(koper) advies voor het slapen.
Horny_one
4 mei 2007, 18:07
@mssucces
laat je niet ontmoedigen door die commentaren. jou recensies zijn tenminste kersvers. gewoon blijven posten dus.
Grtz, H1
thesickboy
4 mei 2007, 19:25
Lezers,
Dit komt mede doordat het op en PDA is gedaan en het scherm niet zo groot is om het op je gemak terug te lezen.
Niets van aantrekken hoor mssucces, gewoon dapper blijven verder schrijven! :freu:
(bij voorkeur met hoofdletters:teuflisch :teuflisch :teuflisch )
Grapjeuuuh!
Door files kwam ik toch pas om 13u aan, heel veel NL caravans op weg naar huis, maar waarom net op dat tijdstip? :ranting2:
Maar goed, GT was weer prima met die grote tuin. Veel, heel veel beren, ook uit PHG, en helaas relatief weinig echte toppers onder de dames.
Wie ik gezien heb: Olga (Russisch), Marie (Joegoslavie), Sandra (Belgie), Elly (Roemenie), Monica (Hongarije) met haar 2 vriendinnen, Alice (half Braziliaans/Duits), Kate (Letland), Laura (Argentinië).
Met Alina naar de kamer geweest, en met Alice bijna, maar toch net niet. Wordt volgende keer, ze intrigeert me toch wel. Hele aparte uitstraling.
Besloten met Mauriceyep en MiniME naar LR Kaarst te gaan, zie daar.
Rond half twee samen met Willem2 aangekomen in GT, JackD had helaas elders verplichtingen.
Eerst een goede lunch genuttigd in het zonnetje op het terras. Er waren al wat forumleden aanwezig en er zouden er nog velen volgen deze dag.
Over de hele dag heb ik Knabbel, Babbel, Tiga, Caligula, Boedha, Minime, Mauriceyepp, Gustomass (alleen op afstand hij was druk bezig met de Latino's) Randy en ik denk dat ik er nog wel enkele vergeten ben.
Na de lunch lekker van de voorjaarszon genoten op een bedje in de tuin en wat bijgekletst met wat ijsberen.
Ook Isabel gespot en wat later op de middag met haar voor een uurtje naar een hutje vertrokken, zie recensie.
Rond half zes zijn we met 5 beertjes in optocht vertrokken naar Living Room.
Jack42
bitchhunter
6 mei 2007, 19:35
Ich war heute (Sonntag, 06. Mai) im Golden Time. Für GT-Verhältnisse wenig Frauen und nur sehr, sehr wenig schöne Frauen.
Ich kam mit einer Anastasia ins Gespräch. Groß, blond, deutsch (russischer Abstammung sagt sie). Optik ganz gut aber auch nicht überragend. Zu ihren Service kann ich nicht viel sagen. Ich habe die "saunaclubüblichen" Features wie küssen und lecken nicht abgerufen. Sie war ein wenig passiv was mich aber nicht störte. Erst als wir am vögeln waren, machte sie richtig mit. Gute Nummer. Nicht mehr und nicht weniger.
Danach hatte ich zwar noch Lust auf Sex aber ich wusste nicht mit wem. Kurz noch überlegt ins PHG zu fahren.... hab ich dann aber doch sein lassen. So mit nur 100 Euro weniger das GT verlassen und nach Hause gefahren.
Gruß
bitchhunter
Ich war heute (Sonntag, 06. Mai)
Danach hatte ich zwar noch Lust auf Sex aber ich wusste nicht mit wem. Kurz noch überlegt ins PHG zu fahren.... hab ich dann aber doch sein lassen. So mit nur 100 Euro weniger das GT verlassen und nach Hause gefahren.
Gruß
bitchhunter
Heute ist Asia nach haus aber sie komt 21 mai wieder in PHG und dan must do :fuck:
Soms overkomt het je. Soms overkomt het je dat je ’s nachts zwetend wakker schrikt en dat je moet vaststellen dat je de afgelopen tijd fouten over het hoofd hebt gezien. Door de zwartheid van de nacht lijken die fouten onoverkomelijk en erg uitvergroot. Dit overkwam mij deze week ook. Ik schrok wakker en bedacht mij ineens dat ik al twee weken niet meer in GT was geweest. Hoe had ik dit kunnen laten gebeuren? Waar was het fout gegaan? Maar erger nog, ik had ook nog geen nieuw bezoekje ingepland. Ik ben een verslaafde van lik mijn vestje. Gelukkig brengt de rust van de nacht ook inzicht en helderheid. En zo kon het zijn dat ik de volgende ochtend van huis weg reed en niet links af sloeg richting kantoor, maar rechts af richting Duitsland, om met piepende banden de ons bekende rotondes bij Venlo te nemen en afslag 3 met mijn twee linkerwielen in de lucht af te slaan. Het laatste stuk plankgas rechtdoor en ik arriveerde op de Heidweg. De klok sloeg 15.00u.
Het was druk met auto’s. De parkeerplaats was vol, net als de plaatsen naast de heg van de tuin van GT. Ook op de parkeerplaats van de bouwmarkt was geen plaats meer. Voor mij dirigeerde de Oost-Europerse versie van Jerommeke een auto terugwaarts. Ik besloot mijn auto naast de parkeerplaats van de bouwmarkt op het grind te plaatsen. Net naast het bord “verboden te parkeren”. Mocht ik problemen met de Duitse politzei krijgen dan kon ik nog altijd zeggen dat mijn Duits slecht was.
Snel stapte ik GT binnen en transformeerde in een stoere ijsbeer. Ik liep de bar binnen en stelde vast dat het niet zo druk was als ik had verwacht. Wellicht dat de spreiding van binnen en buiten een goede schatting moeilijk maakte, maar ik stelde toch echt vast dat er niet zoveel dames waren, zowel in kwantiteit als in kwaliteit.
Ik bestelde een kop koffie en liep naar buiten om in de eerste ligstoel te gaan zitten. Terwijl ik in mijn kopje koffie roerde zag ik hoe een ietswat forse dame bij 2 mannen weg liep en riep: “ICH HABE KEINE LUST, ICH WILL NUR GELD VERDIENEN.” Ze riep het en ze keek mijn recht in mijn gezicht. Ze liep op mij af (slik) en vroeg: “hast du lust mit mir zu ficken.” Ik zei: “Nein, du hast keine lust und ich habe keine geld.” Het maakte weinig indruk, want ze kwam bij mij zitten en stelde zich voor als Alexa (of zoiets) uit Moldavie. “Ich will ficken, aber nicht mit schweinen, wie die andere mannen.” En ze wees naar de mannen waarvan ze vandaan kwam. Deze dame was niet echt slank en had grote borsten. Eerlijk gezegd was ze niet echt mijn type. Ze stelde voor om een triootje met haar vriendin uit Moldavie te proberen. Ze wees haar vriendin aan die ook niet echt slank was en ook al grote borsten had. Deze vriendin kon mij echter een stuk beter bekoren. Zo zie je maar, er zit niet echt een logica in. Ze waren goed op elkaar in gespeeld. De ene zou mijn ballen likken en de andere zou mij pijpen. Lekker pijpen zei ze. Maar ik moest goed likken en haar flink nemen. Lekker grote tieten en een grote kont, wat wil een man nog meer, vroeg ze zich af, terwijl ze met haar hand mijn penis beroerde. Die reageerde. Ik zat welgeteld vijf minuten in GT.
Het idee van een triootje (mijn eerste ooit) trok mij wel, maar ik wilde ook nog even de kat uit de boom kijken. Een tweede sessie als triootje leek mij wel wat. Dat maakte ik mijn nieuwe vriendin ook duidelijk. Ze waarschuwde mij dat van uitstel afstel zou komen. Stel je voor dat zij of haar vriendin een klant hadden, dan zou ik mijn triootje niet krijgen. Het leek mij wat onwaarschijnlijk. Het zou allemaal wel goed komen. Hoe ongelijk zou ik wederom krijgen.
Ik besloot eens verder de tuin in de wandelen. Ik zag dat er al iets van wat ooit een barbecue gaat heten (of heeft geheten?) klaar stond. Alle ingredienten voor een geslaagde barbecue waren ook aanwezig. Zon en veel “vlees”. Maar ook nu zou het er niet van komen.
Er stond een tent opgesteld waar een dame een ijsbeer aan het berijden was. Het was een mooi sfeervol gezicht. Ook mijn mede-ijsberen genoten van het uitzicht. Het deed mij er aan herinneren dat ik ook eens aan de slag moest. Ik liep terug en toen ik GT inliep kwam ik in het nauwe gangentje dat de tuin met de bar verbindt. In dit gangentje liep ik Poolse Tanya tegen het lijf. Ze keek mij verleidelijk aan en zonder iets te zeggen liepen wij hand in hand naar buiten. Ik besefte dat dit zou uitmonden in een kamersessie. Wij gingen op een ligbed zitten en begonnen te praten, te strelen, te zoenen, steeds uitbundiger. Om niet teveel onze buren te shockeren besloten wij maar een kamer op te zoeken, waar wederom een goede sessie plaatsvond. Zoiets kun je aan Tanya overlaten. Tanya is een van de laatste uit de beginperiode van GT (“genau wie die mobel” zei ze zelf). Ze is zoals de legende verteld hoe het was in de beginperiode van GT. Toen de vrouwen nog de tijd voor hun mannen namen en teder “de liefde bedreven”, of althans ons dat gevoel gaven.
Tanya gaat afbouwen. Iedere keer iets minder werken om uiteindelijk te stoppen. “Das kannst du nicht” zei ik. “Oh?” zei Tanya. “Du kannst nicht ohne mich” was mijn vervolg. Ik zei het zonder te stotteren.
“Du bist ein netter gaste. Du kommst oft und du spielt mit viele frauen, abder du kommst immer zuruck zu mir.”.
Na een uur werd ik weer in de bar los gelaten.
Na het douchen kwam ik wederom in de bar aan en zag ik een kleine, ietswat gezette, blonde (lang haar), rondborstige, knappe dame. De vorige keer had ik ze ook al gespot, maar toen was ze mij ontglipt. Dat zou nu niet gebeuren. Ik knoopte een gesprek aan en ze bleek Maria uit Duitsland te heten. Ze is 20 jaar. Ooit had ik mijzelf voor genomen niet met Duitse dames naar de kamer te gaan, vanwege het risico van een slechte service. Maar Maria bleef mij trekken. Positief was dat ze rustig doorpraatte en totaal geen aanstalten leek te maken om een kamerbezoek te stimuleren. Daar kwamen wij wel op uit, al bleek er een wachttijd van een kwartier te zijn. Die wachttijd bracht ik niet alleen door. Op de kamer deed ze haar schoenen met hoge hakken uit. Ze slonk gelijk een aanzienlijk deel in lengte.
Samen gingen wij naakt op bed liggen en gingen verder waarmee wij in de bar waren gestopt en dat was praten. Een aller aardigst gesprek vond plaats, dat rustig overging in zoenen en strelen. Zoenen doet Maria niet vol overgave maar wel goed. Na het zoenen ging ze mijn lichaam zoenend verkennen om bij mijn penis te komen, die ze voorzichtig in haar mond nam. Langzaam ging mijn penis beetje voor beetje naar binnen tot ongeveer de helft en toen ging die er weer uit en er weer in. Maria pijpt lief, teder, nat en goed. Haar kleine handjes probeerde mijn penis te omklemmen en eraan te trekken (ik zou er wel eens te lang over kunnen doen). Nu wij toch oraal bezig waren, besloot ik ook eens beneden op onderzoek uit te gaan. Eerst zoende ik uitbundig haar mooie grote borsten. Ik kreeg er geen genoeg van. Langzaam ging ik verder naar beneden om bij een mooi, schoon en geschoren poesje uit te komen. Precies zoals ik het graag zie. Voorzichtig begon ik te likken en te likken. Dat had het gewenste effect. Maria werd kletsnat. En zo lagen wij, zij mij pijpend en ik haar likkend en alleen zacht gesteun van ons beiden was nog hoorbaar. Ineens trok ze haar poesje van mijn mond weg. Ik keek verbaast, maar ging weer verder, maar na een minuut trok ze haar poesje weer weg. Ze wilde duidelijk niet klaar komen. Eigenlijk is dat wel grappig. De hele tijd proberen de dames ons de illusie te geven dat ze echt genieten en klaarkomen, maar als ze echt klaarkomen, proberen ze het te voorkomen. Maar goed, ik liet mij niet weg jagen en dus ging ik weer door. Maria probeerde nog een keer haar poesje weg te trekken, maar ik liet haar niet los. Nu ging Maria rustig (gelaten) op haar rug liggen en liet mij mijn gang gaan. Ik werd ondertussen niet meer gepijpt. En ja hoor, binnen een minuut kwam het door mij gewenste orgasme. Rustig schokkend kwam ze klaar en ik hoorde alleen een paar kleine zuchtjes. Nu was het even gedaan met de fysieke activiteiten. Wij lagen tegen elkaar aan, in elkaars armen en zeiden niets. Na een paar minuten verbrak Maria de stilte en begon weer voorzichtig te zoenen en te strelen. Snel werd het condoom om mijn penis gedaan en ik moest nu aan de slag en wel in de missionarishouding. Ik begon rustig, maar voerde al snel het tempo op. Maria probeerde mijn stoten wel op te vangen door ook met haar bekken te stoten, maar over het algemeen liet ze mij mijn gang gaan. De missionarishouding werd verwisseld doordat ik haar van achteren ging nemen. Ik zat van achteren en zag hoe mijn penis in en uit haar poesje ging. Haar kutspiertjes zaten strak om mijn penis en het was een mooi gezicht. Dit mocht uren duren van mij. Maar ik had ook door dat Maria het allemaal wat gelaten over zich heen liet komen. Ik besloot met het neuken te stoppen en het condoom van mijn penis af te rollen. Maria duwde mij na achteren zodat ik lag en zij ging met haar hoofd op mijn buik liggen. Ze ging voorzichtig met haar hoofd naar mijn penis en liet mijn penis in haar mond verdwijnen. Ze pijpte goed en ik kon alles goed gadeslaan in de spiegel. In deze context heb je ook geen flimpje meer nodig. Het duurde ook niet lang of ik kwam schokkend in haar mond klaar. In de spiegel zag ik hoe ze beetjes sperma uit haar mond liet druppen over mijn penis.
Nog even nagepraat en vastgesteld dat het herhalingsgevaar 100% zal zijn. Voor degenen die de loopbanen van de meisjes bijhouden kan ik zeggen dat Maria voorheen in PHG heeft gewerkt.
In de bar werd het “eten” geserveerd. Er stond een lange rij, waar ik achteraan aan sloot. Ik besloot echter eerst even te kijken wat er zou worden opgediend. Dat was niet veel soeps, dus nam ik een appel en liep naar buiten, ver de tuin in. Ik ging in een ligstoel zitten bij het beekje en ging wat telefoontjes plegen (dan lijk ik wat belangrijker). Ik hoorde het water sijpelen en krekels en kikkers geluid maken. Ik hoorde ook “sop, sop, sop”, maar ik kon dat geluid niet direct thuisbrengen. Na mijn telefoontjes zat ik nog even in mijn eentje na te genieten en ik hoorde weer het geluid “sop, sop, sop”. Ik draaide mij om en zag hoe een dame een ijsbeer aan het berijden was. Hoe mooi kan GT zijn? Met deze sfeerbeelden op mijn netvlies liep ik GT weer in. Bij de ingang zag ik een aziatische dame binnenkomen. Ik meende dat het Sophia uit Korea was. Daar was ik nog nooit mee naar de kamer geweest. Ik heb echter een stille voorkeur voor aziatische dames, dus ik besloot haar op te wachten. Geduldig wachtte de ijsbeer op zijn prooi. Nu is geduld niet mijn sterkste kant, dus het duurde wel erg lang. Toen de dame eindelijk in de bar kwam, sloop ik naar mijn prooi. Eenmaal aangekomen begon ik een gesprekje, maar ik merkte dat ze mijn hormonen niet deed opleven, dus liet ik haar gaan. Dat deed ik niet met de daarop volgende dame. Ik had haar al een paar gezien en om de een of andere reden trok ze mij wel.
Het bleek Rachel uit Duitsland te zijn. Een minder slanke, rondborstige blonde dame. Ik schatte haar niet al te jong in. Eigenlijk was ze niet echt mijn type, maar vandaag zouden de blonde rondborstige duitse dames mijn lot moeten zijn. Ze vertelde mij 25 jaar oud te zijn. Ik schatte haar echter iets ouder in. “Ich bin 25” zei ze. “Ich auch” zei ik. Ze keek mij verbaast aan en dacht waarschijnlijk: “meent hij dat nu echt of is hij niet goed bij”. Rachel lachte en zei: “Ahah, … und dass ist farbe in deine hare.” Ze wees naar mijn grijze lokken. Rachel heeft voor GT enkele maanden in LivingRoom gewerkt en sinds een week of 4 is GT haar werkterrein. In Living Room kon ze het goed vinden met Monique, die wij ook nog kennen uit GT. Meerdere malen had zij en Monique gezamenlijk mannen op de kamer verwend. Ze vroeg mij of ik ook ooit klant van Monique was geweest. Daar moest ik ontkennend op antwoorden.
Gezien de goede ervaring met de Duitse Maria en het zeer aangename gesprek dat Rachel en ik hadden besloot ik, onder de belofte dat er zou worden gezoend, naar de kamer met Rachel te gaan.
Ondanks dat Rachel niet slank is, vind ik persoonlijk dat ze een mooi lichaam heeft. Vooral haar grote borsten zijn mooi om te zien en te……..
Ook op de kamer bleek Rachel een gezellige tante te zijn. De gezelligheid en lol gingen van zelf over in meer erotische taferelen. Daar hoorde zoenen, ondanks de belofte, schijnbaar niet bij. Rachel pijpt goed. Ik besloot ook Rachel eens van mijn beste kant te laten zien en ik ging voor haar liggen en begon haar te likken. Mijn tong was nog maar net bij haar poesje en Rachel begon al te gillen en te stoten en “HIMMEL” te schreeuwen. Nu wil ik graag de indruk krijgen dat de dames ook van mij genieten, maar dit geloofde ik zelfs niet. Dat is al een prestatie op zich. De lol was er voor mij wel een beetje af. Ik ging zitten en Rachel kwam op mij af gekropen. Misschien zou een goede pijpbeurt mijn hormonen weer doen op laaien. In plaats van een goede pijpbeurt werd een flinke klodder Nivea op mijn penis gesmeerd. Iets zei me dat ik een pijpbeurt wel kon vergeten. En jawel hoor, al snel ging het condoom om mijn penis en ik werd op Rachel getrokken. Een wilde vrijpartij begon, waarbij vooral Rachel nogal wild was. Het was in mijn ogen allemaal iets te gespeeld en toen ik mijn orgasme voelde opkomen, liet ik het maar komen.
Het nakletsen was weer heel gezellig en ook later in bar kwam Rachel vaak nog even langs om te dollen. Kortom een hele leuke gezellige dame, waarmee ik niet meer zo snel de kamer in zal duiken.
Eenmaal weer in het land der ijsberen aangekomen, begon ik toch wel bekende ijsberen te missen. Alleen is ook maar alleen. Daarnaast waren ook veel voor mij bekende dames niet aanwezig. Ik vond trouwens dat er niet zoveel dames waren. Het leek niet echt druk, alleen rond de voedertijden was het druk in de bar. Ik zag ook dames binnenkomen en gelijk weer weg gaan naar buiten, nadat ze even snel in de bar hadden gekeken. Het zal het seizoen wel zijn.
Ik besloot nog een dame uit te kiezen en dan maar huiswaarts te keren. Ik wist ook al wie ik zou kiezen. Ik had al de hele tijd een dame op het oog die nieuw was. Een mooie dame, maar zodra er mannen in haar buurt waren keek ze verveeld. Dat was iets wat mij weerhield. Het bleek later Cindy uit Kazastan te zijn. Ook met haar een leuk gesprek gehad. Ik besloot nog even te wachten. Maar soms komt van uitstel afstel, ondanks dat Cindy zich nog enkele malen zich bij mij melde. Helaas. Een volgende keer beter.
Ik stond even bij de bar, om op adem te komen toen een Belg naast mij kwam staan. Voor ik het wist waren wij gezellig aan het praten en ook diverse dames (Sylvie, Sandra, Tanya, Kacy, Cindy, Rachel, Maria, Sophie) kwamen even buurten. Mijn mede-ijsbeer was voor het eerst in GT. En zoals zo velen van ons is vergaan, verging het ook mijn nieuwe ijsberenvriend en naamgenoot (dat zal dan wel Ace3 op het forum worden). Dit was weer een niveau wat nergens wordt geevenaard. Hij keek zijn ogen uit en ook hoe het contact met de dames verliep. Wij amuseerden ons kostelijk. Zo kunnen ijsberenvriendschappen ontstaan. Soms eenmalig, soms met een vervolg. Ik verwees hem ook nog naar dit forum, waarvan hij het bestaan niet kende (p.s.: ik ontvang de aanbrengbonus graag cash). Ik vertelde hem dat er op dit forum van alles over clubs als GT wordt geschreven. Zo zou het zo maar kunnen zijn dat zijn komst wordt vermeld. Dat leek hem onwaarschijnlijk. Maar zie hier, mijn voorspelling is uitgekomen. Nadeel van al die gezelligheid was dat ik de tijd een beetje was vergeten zodat een vierde sessie er niet in zat.
Ik besloot nog te wachten tot de pizza’s. Die kwamen 5 minuten vroeger dan normaal. Waar is de Duitse punktlichheid gebleven? Cindy uit Kazastaan kroop nog snel even voor, zoals zoveel dames doen. “Dass ist fur dich keine probleme, hubscher mann.” Ze had mij snel overtuigd.
Nog even met Cindy nagekletst en haar beloofd dat ik de volgende keer, zonder aarzelen, naar haar zou komen. Het zal haar weinig hebben geintresseerd, maar het gaf mij een “goed” gevoel.
Na de pizza’s besloot ik naar huis te gaan. De terugweg zou nog lang zijn en het vervelende is dat ik altijd zo moe ben. Met name het laatste stuk is soms een hele martelgang. Ik douchte mij, kleedde mij om en stapte in mijn auto. Ik bedacht mij dat ik op de heenweg niet eens zo nodig naar GT wilde of moest gaan, maar nu ik weg ging, eigenlijk het liefst zo snel mogelijk terug wilde gaan. Het kan verslavend zijn, z’on club. Dat weten wij allemaal. Maar genoeg gedacht. Ik startte mijn auto en reed weg, de horizon tegemoet en ik hoorde op de achtergrond een mondharmonica. Ik neuriede: “I am a poor lone some icebear, fucking far away from home….”
Breadman
7 mei 2007, 01:05
Good to meet up with gustomass and 2horny4u once again, always suprised that Germany doesnt have a border patrol out looking just for these guys:baeh:
Detailed trip report to follow...soon as I rest up some.
Willem2
7 mei 2007, 17:56
Afgelopen zaterdag samen met Jack42 naar GT gegaan. Het was nog bewolkt toen ik van huis wegreed maar in Duitsland aangekomen was de zon doorgebroken. Het zou een prachtige zonnige dag worden.
Nadat we ons verkleed hadden in ijsberenkostuum bekeken we eerst de aanwizeg dames en andere ijsberen. Er waren er weer heel wat bekende ijsberen aanwezig.
Eerst trachten wat te bestellen bij de bardames en daarna eens kijken of er nog een broodje te scoren was. En jawel er waren nog warme broodjes. Dus ik zag twee beren broodje smeren ;) . Er wordt veel geklaagd over het eten bij GT maar de broodjes en het beleg zijn gewoon goed. De lunch werd buiten onder de parasol genuttigd. Op deze plek hadden we een goed overzicht wat er zoal buiten afspeelde. Mauriceyep die je van wit ijsbeertje zag veranderen in een rood ijsbeertje terwijl hij alle dames nog een kusje trachtte te geven (umsonst). Caligula die aan het spelen was. Gustomass die op spaanse les ging. Knabbel en Babbel die uiteraard naast elkaar wilde zitten. Randy die aftersales kreeg van een dame. En uiteindelijk kwam Jack42 met de "notenolie" . Het werd dus een dolle boel ;)
Net voor het avondeten naar Kaarst vertrokken om maar niet in de rij te staan :D
Mauriceyep
7 mei 2007, 20:13
Op deze plek hadden we een goed overzicht wat er zoal buiten afspeelde. Mauriceyep die je van wit ijsbeertje zag veranderen in een rood ijsbeertje terwijl hij alle dames nog een kusje trachtte te geven (umsonst). Caligula die aan het spelen was. Gustomass die op spaanse les ging. Knabbel en Babbel die uiteraard naast elkaar wilde zitten. Randy die aftersales kreeg van een dame. En uiteindelijk kwam Jack42 met de "notenolie" . :wink:
Willem als observator: jij hebt dus volledig onzelfzuchtig zitten kijken wat er gebeurde, om daar een prachtig (weliswaar kort) gustomass verhaal over te schrijven! Terwijl wij ieder met de mooiste vrouw van de wereld (in dat moment van korte geilheid) de liefde aan het bedrijven zijn*, kies jij ervoor om te observeren!
Dat zijn de echte moderatoren van deze tijd! Mannen die alles over hebben voor een goed ijsberenforum, mannen die hart hebben voor de zaak! Willem sjapooo! Bovendien hou jij de boel in de gaten, zodat wij onze mannenplicht kunnen vervullen en de dames datgene geven wat zij nodig hebben!**
Ik geef ook meteen toe dat je het allemaal scherp hebt gezien!:D
P.S.: heb je je bril voor veraf nog thuis gevonden?
* = of meer banale variaties op dit thema
** = 50 euro, liefst meer
Willem2
7 mei 2007, 22:12
Willem als observator: jij hebt dus volledig onzelfzuchtig zitten kijken wat er gebeurde, om daar een prachtig (weliswaar kort) gustomass verhaal over te schrijven! Terwijl wij ieder met de mooiste vrouw van de wereld (in dat moment van korte geilheid) de liefde aan het bedrijven zijn*, kies jij ervoor om te observeren!
It's a dirty job but ......
Jij weet hoe het gaat als je speciaal voor een dame naar Duitsland gaat en je weet dat ze niet in de club zit waar jij naar toe gaat? Dan is het toch het beste om een beetje te observeren en wat details en namen te onthouden ;) :D
Jij wilt toch niet horen of lezen dat wij samen lekker in de whirlpool zaten en dat nog eens overdeden in Living Room :roll:
En uiteraard was ik wel in deverleiding om weer een keer met een wat oudere dame te gaan en ook wel wat spaanstalige dames lokten mij. Maar de lokroep uit Freudenberg was deze keer groter :rolleyes:
Daarnaast gaf MiniMe aan dat er maar 6 dames poppbaar waren terwijl ik toch zo'n 60 vrouwen gezien heb........
Dat zijn de echte moderatoren van deze tijd! Mannen die alles over hebben voor een goed ijsberenforum, mannen die hart hebben voor de zaak! Willem sjapooo! Bovendien hou jij de boel in de gaten, zodat wij onze mannenplicht kunnen vervullen en de dames datgene geven wat zij nodig hebben!**
Ik geef ook meteen toe dat je het allemaal scherp hebt gezien!:D
Ja daarom ben ik ook nog naar Living Room gegaan samen met admin Tiga :roll3: Om alles dubbel te checken.
P.S.: heb je je bril voor veraf nog thuis gevonden?
Het was inderdaad een vreemd gezicht in Living Room een man rondlopend als Jules de Kort met zonnebril op tastend in de duisternis. Ik had mijn bril even in de auto laten liggen maar de zonnebril is ook op sterkte en dus heb ik weer veel waargenomen. :cool:
* = of meer banale variaties op dit thema
U doelt op analen :rolleyes:
** = 50 euro, liefst meer
Probeer een keer een variatie op MiniMeTotaal, een hollandse FT. Voor uileg raadpleeg je broer MiniMe :roll3: :rubbel:
Gustomass
8 mei 2007, 01:15
Zaterdag 5 mei. Gusto's Bevrijdingsdag in GT/LR.
Afgelopen zaterdag zou het de zoveelste zonnige dag op een rij worden.
De honger groeide om die dag iets speciaals te gaan doen. Aangezien Gusto afgelopen donderdag niet was kunnen ingaan op de uitnodiging van 2Horny4u om hem bij te staan tijdens zijn verblijf in ons aller paradijsje, heeft Gustomass zaterdag morgen vroeg, gewoon voor de zekerheid even gepeild hoe zijn vlag(gestok) er eventueel voor deze bevrijdingsdag bij zou staan. Na wat over en weer gesms en het fabriceren van een alibi , werd vrij snel een tijd afgesproken waarop we elkaar de hand zouden schudden in GT. Dat zou om 16 uur zijn. Nu het Gusto lukte om al om circa 14 uur de poorten binnen te treden had ie de handen enkele uren vrij, althans wat 2Horny4u betreft….
Sta je met je goede fatsoen je een entreekaartje te verwerven aan de theke, probeer je de uitleg over het weer terug schakelen op afneembare ( strap-off) armbandjes van de thekefrau te volgen, loopt daar gelijk de eerste verrassing van de dag door de entree. Bettina, uit Hongarije…Bettina uit…..was het niet …Van Goch…. Bettina…was dat niet …juist ja de vriendin van Mariane….. . Oh, das ist eine Grosse Úberrassung dich hier zu treffen!! Sag mahl bitte, hasst du noch ne grossere überraschung für mich??? Ja, ja ja war die Antwort, eben Bettina begreep meteen wat arme Gusto bedoelde. Bitte noch nichts sagen zu Mariane. Nee dat kwam goed….
Drie keer is scheepsrecht.
Een oud Hollands spreekwoord is; Drie keer is scheepsrecht. Geld dat nu ook over de grens ??? Wat ons betreft wel blijkbaar.
Eerst verrast Mariane me in Van Goch, waar ik geheel onaangekondigd op een doordeweeksedinsdagavond binnenval, dan op een doordeweeksezondagavond, zit ze binnen op me te wachten, terwijl ze me nog zo had gezegd, terug naar Hongarije te gaan….., weer in het vaarwater met Bulgaarse Maria.. Nu, op bevrijdingsdag, Nota bonita bene, wil je als Gustomass na enkele weken Balkangeweld op de bank, in de tuin , in de jacuzzi en in de GT/Van Goch bedjes eindelijk weer eens met je favoriete GT lady Marina uit Cuba de liefde bedrijven……. Kom je GT binnen, wie is daar weer om een stokje voor je stokje te steken….dat lekkere Hongaarse opdondertje van een Mariane….
Carpe Momentum, take it as it comes….
Op trektocht...dan maar..in GT???
Badjas aan, lekker gewassen , maar dan anders om uiteraard en de bar in.
Even een rondje wandelen en dan Mariane verrassen….de bar in …geen Mariane, snelle blik in de tuin….geen M…, saunaruimte geen M, Kino. …..ja, daar viel Gusto’s blik gelijk op zijn favoriete …..Marina de Cuba…..Warm onthaald, con mucho temperamente, maar ze moet het gevoeld hebben aan me…Op het andere matras werd een dame gemasseerd door Gusto’s concollega. Was die dame niet….. ??? die nu die uitgestelde massage van Van Goch alsnog kreeg…..Gusto meende zeker dat dit Mariane was, maar de dame in kwestie genoot zo intens, dan ga je als Gustomasseur zo een dame niet storen al was het enkel om hallo te zeggen.
Met de staart tussen de benen de Kino verlaten om er die dag niet meer terug te keren. Broodjes gesmeerd, nou ja, de laatste boter werd door een Aziaat voor me weggekaapt…heerlijk en in de tuin geprobeerd deze rustig op te eten. Zitten daar al enkele beren op het terrasdek en op de ligbanken ligt een ander niet onaanzienlijk deel van dit loffelijke ijsberenforum. Even later komt Breadman aansluiten en is ook de internationale vertegenwoordiging uit de overzeese gebiedsdelen vertegenwoordigd.
Kort en krachtig bijgepraat, valt mijn oog op een leuke dame die zich een weg terug baant vanuit het blokhutwijkje naar de ingang van dat gevaarlijke smalle gangetje naar de GT bar toe. Een snel en niet mis te verstaan handgezwaai maakte duidelijk dat de Holland –Hongarije connectie voor deze zaterdag vastere vormen begon aan te nemen. Dame rustig laten afrekenen, douchen, opmaken etc. Niet veel later, sjonge wat had ze haast blijkbaar, is Gusto bezig een Diebels Alt vakkundig een hoedje af te nemen, leg de kroonkurk netjes weg , draai me om staat daar die heerlijke Hongaarse verschijning in het paars vandaag….
Een Hongaarse is geen Latina, hoewel ...er wel overeenkomsten zijn...
Mooi en zo puur natuur. Voor alle andere observanten die in andere recensies aangaven dat Gusto weer zijn Spaans aan het bijspijkeren was, dat Gusto weer bij zijn Latino’s terecht gekomen was etc etc. Het was nog vroeg, en Gusto had slechts één slokje Diebels binnen, hij zag het nog goed, deze Mariane was wel degelijk een Hongaars lekker snoepje. Overigens Marina had volledig begrip voor Gusto’s keuze en positie, en gaf hem een sigaar uit eigen doos…. Door op de ligbanken tegenover het terras plaats te nemen met een andere ijsbeer, maar die was natuurlijk véél minder knap en véél minder temperamentvol dan Gusto…..
heerlijk lang masseren in het zonnetje
Lekker wat gebabbeld , wat gedronken, wat mobi foto’s bekeken van familie inclusief de hondjes en toen toch maar een plan de campagne opgemaakt.
Op zo een dag…plannen??? Waar begin je aan… Toch, als je niets doorpraat en helemaal geen plan maakt lig je met zo een dame binnen de kortste keren tussen de lakens te rollebollen. Nou, op zich niks mis mee. Zeg je dan…klopt, maar met een goed en zo lang mogelijk voorspel …daar is toch ook niks mis mee??? Nietwaar…
Gusto hoefde Mariane maar een momentje te herinneren aan de massage die in Van Goch nicht gestattet war, en ons besluit stond vast. Olie en handdoeken gehaald en toen een plekje voor de massage gevonden in de tuin. Bij de vijver op de grote boot, die plek werd al druk benut.
Van verre hoorden we de kreten al en dichterbijkomend zagen we een erotisch tafereel op die boot, waarbij de eerder gehoorde geluiden helemaal pasten. Nu waren ze echter nog luider.,…Het kan allemaal in GT. Je kijkt gewoon langs die BBQ set door, die daar nu al 10 maanden staat te roesten en je ziet wat je graag ziet.
Maar, ons Gustomassageplekje loog er ook niet om. Ons genesteld, een beetje in de schaduw want het zonneke stak behoorlijk en als er vandaag íets is wat Gusto graag zelf zou doen is dat..juist steken…. Heerlijke ligbanken, zelfs met rondingen erin, hierop nestelde Mariane zich heerlijk om er de eerste dik uur niet meer vanaf te gaan. Hier in de pure natuur dit heerlijke lichaam mogen masseren en kneden en voelen en teasen, zij genieten en bij tijd en wijle even lekker wegdommelen. De kikkers die af en toe een fluitconcert ten gehore brachten, een groep wilde en jonge ijsberen die enkele dames aan de overkant van de vijver luidkeels lieten lachen, waarbij Roxanne maar al te graag bleef plakken. Heerlijke massage, enkel beetje onderbroken door een vleig, een mug, een lieveheersbeestje en dan even Mariane’s vriendinnnen Monica en Bettina die vonden dat hun vriendin toch wel errug lang weg bleef…
Het was geweldig zowel voor haar als voor mij.
effe wa drinke dan...
Daarna lekker douchen onder de palmen, alsof we nog lekker doormasseerden. Body to body en dan beiden ingezeepd….even, maar wel héél intens dwaalden Gusto’s gedachten af naar die plek waar het allemaal was begonnen , inmiddels 2 en half jaar geleden, een warme body to body Thaise massage bij YUmi in Eindhoven. Roos, bedankt voor het inwijden van Gustomass…..Zonder jou was er wellicht nooit een Gustomass opgestaan…
Drankje op het zonnedek en genieten van de mooie dingen en praten.
Omdat na ons urenlange samenzijn er door Mariane nog niets in de richting van kamer, sleutel, sex, Lust of iets dergelijks ter sprake was gekomen, kon Gusto even heel stoer het initiatief nemen… Het was kwart over 5. wat doen we. Ze had erge honger zei ze. OK, eerst eten dan…nee, met ene volle maag kan ik niet lekker vrijen met je..OK, dan maar vóór het eten. Toen ons een plekje gezocht, maar eerst wilde ze nog wat bijpraten met vriendinnen, een sigaretje klein maken. Waar zullen we het doen, That was the question…graag Draussen…OK. Keine Plroblem,, tja haar Duits is nog niet zo goed. Even ons genesteld in de tent op het grasveld, maar dat was toch wel een heel openluchtgebeuren, een beetje privacy zou toch wel wat plezieriger zijn. Dan maar op de boot, maar die was nu weer door een andere stel ingenomen, dat inmiddels ogenscijnlijk met de afrondende accoorden bezig was en aan de epiloog bezig was. Navraag door mijn meisje leverde niet het beoogde resultaat op. Dan maar weer ons hele beddegoed onder de arm en naar binnen, onder d e palmen bij de douches. Daar was het heerlijk toeven en sexen, totdat Boeddha zo nodig wilde laten horen dat je in GT altijd vrienden om je heen hebt, ook op de momenten dat je het eigenlijk best even alleen af zou kunnnen. Na Mariane gerust gesteld te hebben, dat het een van de vandaag vele aanzezige vrienden was, ging ze heerlijk verder met haar erotische vaardigheden. Lekkuuuurrrr.
In deze tent is het heerlijk, je hoort wat mensen, je hebt een heel jungle bladerendak boven je, maar jammer is het overheersende geluid van de jacuzzi,waardoor je elkaar niet goed kan horen, Gusto is niet zo een luidruchtige ijsbeer. En dan mis je toch wel wat , hoe vind ze het etc etc. Goed om keer te doen, weet je gelijk hoe veel geluid je normaal wel maakt en opvangt, ook al lijkt het ooit best stil op de kamer….je ziet maar….
en toen eten.....helemaal geen eten...vandaag.
Na een spetterend hoogtepunt, kon Mariane oprecht vertellen dat ik sinds met haar de vorige keer geweest te zijn helemaal geen ontlading meer had meegemaakt….lekker gedouched om te gaan eten….dachten we…
In de loop van de middag waren al vele ijsberen richting Kaarst vertrokken…wat vroeg denk je dan als nietsvermoednede ijsbeer…. Tot je met je erotisch poesje naar het eten snelt, geen rij, tis half 7, is al het eten helemaal op. So bald kommt Suppe. Mariane boos weg, och arm ze had zo een honger.
Bij haar terugkomst was zelfs de schaal met salade ook al op, grotendeels door toedoen van een hongerige Gustomass. Komt Breadman, die ook naast het eten had gevat, naar ons toe met de constatering; “when one Fuckes like a rabbit, you also eat like a rabbit” Gusto liet zich de salade extra lekker smaken.
Ook 2Horny4u die tegen 16 uur was binnengevallen greep naast de warme hap.
We hebben meerdere malen nog geprobeerd om te voorkomen dat zijn andere honger ook niet gestild zou wordne, maar , hoewel het een close call geweest moet zijn, het is op het laatsts weer net niet gelukt…..only one knows why, but I doubt if he understands why…..
Later, bij mijn verlate aankomst in Kaarst bleek dat we ons over 2Horny4u eigenlijk helemaal geen zorgen hoeven te maken,. Geheel zelfstandig en eigenhandig was hij bezig om zijn buit van de avond binnen te halen…..Maar goed ook, want het was zo een mooi donker Gusto(nee niet Latina) type……
Een aantal beren richting Kaarts, toen een aantal dame srichting Kaarts, tja dan maar uitgebreid afscheid nemen van Mariane om ook tegen half 10 in Kaarst te arriveren.
weer lekker gezellig en lekker vol in Kaarst.
Daar was het wederom heel erg gezellig en heel erg vol.
Dat is warempel al de derde keer op een rij dat het véél drukker is ( met ijsberen en ijsberinnen wel te verstaan) dan ooit tevoren. Is LR dan The Place to be???
Of was het YY???
Gusto komt op zaterdag zelden en daarom meteen maar gecheckt of zijn gerstinaanwezig was. Jawel hoor, de masseuze was druk in de weer en heb me maar gelijk een afspraak gemaakt.
Ist Gerstin da, dann gleich ...Massage....
Even een drankje, even bijpraten en toen na een maand of 4 weer eens lekker plaats genomen op die massage tafel. Dit onder luid geluich van een hele groep Hollandse, voor het eerst in LR aanwezige ijsbeerforumleden die in de pool gezelschap hadden gekregen, cq zich hadden verworven, van dames die de klappen van de jacuzzi zweep heel goed begrepen. Gusto wil het nogmaals stellen, de jacuzzi attitude van de dames in GT en LR is een levensgroot verschil..Dat is jammer , voor in GT dan, in de eerste maanden is Gusto vele malen door een dame van plezier met succes opgevist uit de jacuzzi aldaar, om daarna op de kamer heerlijk door haar te worden afgedroogd, althans onder dat voorwendsel werd ie dan meegelokt….
Heerlijke tijden in Golden Time.
wat er zoal rondom je heen gebeuren kan...
Afijn, terug naar de massage… De komende 45 minuten waren een van de meest indrukwekkende van Gusto’s ijsberenleventje.. Waarom dan zou je zeggen….Ok, even stapsgewijs. Gusto neemt plaats op de tafel. Heerlijk liggen, even kleine Gusto in veilige slaaphouding leggen, en kussentje onder de voetjes. Onder het genot van de eerste vingeroefeningen van Gerstin, met warme massage olie kon het festijn beginnen. Lekker liggen en oogjes dicht. De dominatie van je zintuiglijke organen krijgt nu een andere hierarchie. Kleine Gusto moest evrplicht slapen, handjes lagen languit op de tafel, oogjes gesloten, wat er nog rest is het gehoor. Je hoort alles en aanvullend op het gehoor kun je je beelden gaan vromen bij wat je hoort, je kunt gaan fantaseren endat lukte heel aardig. De dames en heren in het bad hadden hún time of their life. Intussen komt ook 2Horny4u terug van zijn sessie die hij goed heeft doorstaan. Het jacuzzi gezelschap had veel plezier, zowel heren als dames schtarden het uit van het lachen, soms na elkaar soms tegelijk.. Het normaal wat luidruchtige geluid van de bubbels was in geen velden of wegen te horen.
Later waren er enkelen die hier en daar een tipje oplichten over wat er allemaal wel(niet) in de pool gebeurd zou zijn. Het schijnt volgens zeggen een heuse pornohappening geweest te zijn.
Ondertussen moest Gusto aan Gerstin’s massage kunsten geloven….Gusto heeft een voorkeur voor haar vanwege haar harde en grondige massageknepen..maar….ok het was lang geleden, maar zo hard als deze dame me nu vastpakte, cdaarvan kon ie zich toch niks meer herinneren..
Meerdere malen leek het alsof ze me door de tafel heen drukte. Toen ik me na de 4e keer maar net kon inhouden om te piepen, nam ik me voor..nog één keer en dan roep ik om genade….
Kei en kei hard, maar wel heel goed….
Intussen was het stil geworden in de jacuzzi en boven in de bar ware n de jongetjes en meisje ook niet. Schijnbaar allemaal naar een eigen kamer om zich te laten afdrogen..Op één na dan, want 2 beren en 2 berinnen hebben samen een kamer gedeeld en dat schijnt heel goed bevallen te zijn.. Althans, als een ijsbeertje ergens niet over uitgepraat raakt…
Rust en wat bijpraten met Randy.
Gusto kwam voor zijn rust en dat kan (nog steeds) in Living Room.
Aan de praat geraakt met Breadman, came over from USA last Monday and was now doing his 5th day in a row FKK tour. So this time he was not as noisy as last time. Just kidding.
Gelukkig was daar het weerzien met Randy, na wel een héél lange tijd, meer dan half jaar of zo. Op de bank , in het Turkse stoombad en buiten Im BioSauna goed bij kunnen praten..
Heel goed bij kunnen praten en ook getuige geweest van de telloorgang van één van onze oeroude spreekwoorden, 3 keer is scheepsrecht.
Randy zag Gina en maakte meteen een afspraak met haar omdat hij haar niet voor dederde keer wilde mislopen… Ja, Um halb Einz ist OK. Zelfs met getuigen erbuij , het is niet gelukt. Soms loopt het soms niet. Vrouwtjes, het blijven onmisbare mispunten. Nietwaar”??
Aangezien Gusto in zijn gedachten met hele andere dames bezig was, heeft ie het qua damescontact deze keer bij LR maar gehouden bij een topmassage. Voor wie het aandurft, Gerstin is er op Woensdag, zaterdag en zondag.
Gusto is zelfs tegen 2 uur al geheel uit vrije wil de club verlaten en de wijde wereld ingereden.
Kom je in de nacht thuis, lees je op het internet dat een van die vrouwen in je gedachte, en dan gelijk degene die het meest markant in je gedachten aanwezig is, dat die wel eens , incognito in YinYang zou kunnen/willen opduiken..
Kan haar geen ongelijk geven qua club dan. Qua relax mogelijkheden. Voor wie deze dame wat beter kent, die weet dat andere zaken in YY haar zeker niet zullen welgevallen.
Maar, is dat bij ons ook niet zo. Het is overal wel wat, het eten, in het egrste geval géén eten(hoewel??) een koude jacuzzi, pooiers verkleed als jij en ik, harde muziek, wel douche maar geen douche water……..
Toch mooi om straks haar ervaringen te mogen lezen….
Tenslotte nog iets over Latina”s. Ja liever dan Latino’s heren maar ik weet dat jullie hetzelfde bedoelen…
Opvallend, ik weet niet waar ze vandaan komen, maar er zijn wel errug veel Latina;’s in GT op dit moment. Dan is Samira nog niet een sterug. Als Latina lover kun je deze aantallen niet meer bijsloffen.Moet zeggen dat qua uitstraling niemand aan Marina kan tippen m aar dat is behoorlijk persoonlijk realiseert Gusto zich.
Overigens Tina(Cuba) en Yasmin ( Cuba) zijn voorlopig niet meer in GT te verwachten.,
Hoewel er nog veel te vertellen zou zijn, nu toch maar afsluiten .
Gusto die zich nog lang niet verveelt en nog lang kan blijven spelen…Maar zodra er de ware in zijn leven zou komen, zou Gusto een groots afscheidsfeest geven in GT en met deze dame op de normale manier verder gaan. Nee, zelfs niet het bezoeken van andere Saunaclubs.
Als deze dame Gusto uit de bar weet te trekken kan Gusto als tegenprestatie deze dame op haar beurt uit de bar proberen te trekken.
Mucho Gusto Gustomass
Willem2
9 mei 2007, 11:29
Persbericht:
De Heer Bart Lauwebeer zal morgen een exclusieve workshop geven rond het thema 'Hoe een orgasme te faken'.
* 'De oerschreeuw'
Naar aanleiding van dit bericht de volgende anekdote. De heer Mauriceyep zit buiten met een dame te praten en vraagt terloops of zij MiniMe nog gezien heeft. Nee, zegt ze, maar hij komt er zo aan. Hij is namelijk net klaargekomen ;) :D
Gustomass
12 mei 2007, 09:47
Gister vrijdag weer eens naar GT geweest.
Een afspraak bij de tandarts tegen GT etenstijd kon Gusto er niet vanweerhouden om toch s\'middags al naar Gt te gaan, even naar huis om in de ogen van de tandartsassistente te kijken en weer GT waarts te keren.
Alle rede om terug te keren.
Bekenden, zowel dames als ijsberen komt Gusto altijd gelijk tegen op de parkeerplaats, bij de receptie of onder de douche. Onder de douche na een zeer lange tijd Ace weer eens de handen kunnen schudden.
Een mooi weerzien, maar Gusto zat wat krap voor ellelange verhalen...
Tot zover ging alles goed. Hallo Ace hoe gaat het met je, ja met mij ook goed, en het beste weerr Ace. Zo dat is 4 keer dat ik Ace vermeld heb, is hij weer helemaal tevreden...
Kon mijn GT-Cruiser vrij dicht bij de ingang parkeren.
Nou dan kan er toch niet veel misgaan voor ik binnen ben dacht ik nog en gelijk zie ik daar 2 leuke dames de club al verlaten....om 15 uur des middags?? ja we gaan wat eten en winkelen was de uitleg van Bettina en ...mijn Hongaarse liefje Marián. Dat begon al goed. Afgesproken dat ik vanavond op haar zou wachten en Marian op mij uiteraard. Zou haar laatste dag worden dus iets speciaals leek ons wel leuk.
Afijn, dames zijn koud de poort uit komt daar een leuk autotje met een nog leukere dame erin met een nog leukere lach op haar gezichtje de parkeerplaats op scheuren. Marina had er zin in en hoe!!!.
Heb het na een innige begroeting bij een voorzichtig vielleicht später moeten houden. De trent was immers al gezet, just seconds before...
Ben je nog niet binnen heb je al een \"probleem\" . Weer zijn er 2 van je favorieten en wéér is één van die favorieten Marián..... Casualidad no existe???.
Heb me rustig gedragen in de aanloop naar mijn tandarts bezoek. In de kino was het weer levensgevaarlijk voor deze amateur masseur. Nadat ik Sylvia met een vielleicht später en koud erop Rosa op dezelfde manier had weten af te wimpelen, had gewoon geen tijd, wist Laura, die Latina Argentina me te verleiden tot een kleine massage, only here please, that is all.
Het werd een hele rug massage. Deze Laura kan wel een stootje hebben dacht Gusto en in Gusto\'s gedachten kwam de harde massage door Gerstin in Living Room even op. Heb Laura flink aangepakt , maar het hielp niet, ze leek het eerder erg fijn te vinden.
Na terugkomst iets over 20 uur(als je aangeeft dat je enkele uren weg wilt hoef je niet nog eens entree te betalen).
vielen mijn ogen al direct op beide favorieten, mijn linker oog op Marina, mijn rechter op Marián. 2 horny4u had middels enkele sms-jes me al op de hoogte gehouden. Deine Frau langweilt sich, kommst du noch??.
Het bleek om Marián te gaan.
Toch even kletsen met Marina, maar die was moe en had een rood hoofd. Ze wilde eten en later graag een massage want ze had hard gewerkt. Was 3 uur op de kamer geweest. Gusto draait zich om naar de bar, wil wat lekkers bestellen, loop ik tegen Dickydik aan. Hij lachte, was tevree en na het handenschudden kwam de aap uit de mouw. Hij was net terug van enkele uren met ...Marina.. Puzzelen was best gemakkelijk gisteren. Mag ook wel een keertje.
Even met Bulgarijelover met zijn Russiche vriendin gepraat en toen was het teasen versus Marián lang genoeg geweest. Ze heeft al die tijd zo geduldig op haar krukje zitten wachten dus wie is Gusto dan om dit vrouwtje teleur te stellen.
Ich arbeite nicht und habe ganzen abend für dich. Nu had Gusto dat een jaartje terug vaker gehoord uit een heerlijk Latina mondje, maar deze keer was ie ervan overtuigd dat de dame in kwestie daar volledig achter stond. Gusto leert..almählig, langzaam maar zeker...
Vanaf dit moment is Gusto slecht gezelschap geweest voor de aanwezige bekende beren, sorry 2Horny4u, maar tis nie anders.
Marian daarentegen was maar al te blij met mijn keuze van de avond.
Vanaf 21 uur tot even na enen, toen we hutje 23 ganz hinten im wald verliessen, hebben we het fijn voor elkaar mogen maken, praten, lekker knuffelen onder dekens ( 2Horny4u nog bedankt voor de dekenbemiddeling) buiten onder de veranda, in de sauna, in de whirlpool. Dames, dames, dames, in deze pool is het toch zo makkelijk vissen voor jullie, je krijgt meer beet dan je aankan...waar zijn die heerlijke pooltijden.....
Gisteren hebben we er een uurtje gebruik van gemaakt, grotendeels met zijn tweetjes, ik zou niet weten waarom.....(grapje).
Daarna was het tijd voor haar massage, want dat menupunt had Marian eigenhandig op de menukaart geschreven.
Een plekje gezocht en in hutje 23 gevonden, uiteindelijk. Tijdens het proces van sleutelbemachtinging, kon Gusto even naar de Kino, immers Marina was nergens elders te bekennen. Daar lag ze helemaal relaxed en moe. Of ze nu de massage kon krijgen???...helaas, ik heb anders moeten kiezen, zal je wel gezien hebben. fantastisch hoe deze meid blijft lachen, netjes blijft en weinig uiting geeft aan de teleurstelling. Dit is een klasse dame, die bij de eerste de beste Marianlose GT bezoek uitgebreid aan de beurt zal komen.
Marina had gister ook haar voorlopig laatste GT dag en gaat tijdje op vakantie naar Cuba. Heb haar een mooie reis gewenst en beloofd na terug komst alles goed te maken. Heeft ze iets om weer naar uit te kijken. En Gusto ook...In het proberen de Kino te verlaten nog 2 andere dames hun een afwijzing qua massage moeten geven, lukte maar amper en toen naar ons boshutje.
Hier , geen details, heerlijk verder genoten van Marián. Overigens, ze was goed op de hoogte van het zware verlies dat Gusto 2 dagen eerder had moeten verwerken na de definitieve terugkeer van Maria naar Bulgarije...heren dat wereldje is zo klein, zo klein, maar fijn....
Maar, \'Marián komt wel terug, ze zal zelfs een kadootje voor Gusto meebrengen...
Een mooie afscheidsavond gehad en voorlopig de handen aardig vrij.
Het is er deze week niet van gekomen om naar YinYang te gaan, had de afscheidstournee wellicht nog gecompliceerder gemaakt....sommige gewaardeerde ijsbeer collega\'s spreken al over YenYang, maar dat is voor de insiders...
Zo ver is het nog niet.
Al met al een hele mooie avond die Gusto lekker ongezellig voor alle andere dames en ijsberen, maar super gezellig met Marian heeft mogen doorbrengen.
Vanaf deze plaats wenst Gustomass een beetje zijn Marian een goede reis naar Hongarije waar ze een weekje haar andere leven gaat leven in Hongarije...
Gustomass.
Even hier berichten dat we met een aatal ijsberen gisteren in YY in Roermond
waren.
Waaronder; Sonny,Jansen,Hollandmale,Tiga en Horne4you enz.met een groot aantal dames uit GT en PHG.
Het was jammer dat L.Diablo en REx er niet waren omdat zij anders wel weer even verliefd waren geworden op de Poolse dames.
zie YY.
Jorah Mormont
12 mei 2007, 18:11
Even hier berichten dat we met een aatal ijsberen gisteren in YY in Roermond
waren.
Waaronder; Sonny,Jansen,Hollandmale,Tiga en Horne4you enz.met een groot aantal dames uit GT en PHG.
Het was jammer dat L.Diablo en REx er niet waren omdat zij anders wel weer even verliefd waren geworden op de Poolse dames.
zie YY.
Dit moet H1 zijn.
BR, Sonny:wink:
Gustomass
13 mei 2007, 03:40
Even een zakelijke mededeling...
Met een lief en vriendelijk gezicht wist Tatjana ons te vertellen dat de Entree in Living Room nu sinds deze week 20 euro bedraagt, toen 2Horny4u en Gusto klaar stonden richting Kaarst te vertrekken.
Scheelt toch een dikke 20 minuten kneedwerk door huismasseuze Gerstin in Living Room.
gustomas
Gustomass
13 mei 2007, 10:20
Het was al laat of nog vroeg toen onderstaande onvolledige mededeling richting collegabeeertjes werd geslingerd middels dit fantastische forum.
De entree bedraagt in Living Room gewoon 50 euro.
Ben je op dezelfde dag echter eerst in GT geweest en heb je daar 50 euro entree betaald, dan kun je later naar Living Room. Geef je dit aan bij de thekefrau van dienst, in ons geval Tatjana, dan krijg je een korttingskaart van 30 euro en betaal je bij LR nog slechts 20 Euro.
Een combidag en nacht Golden Time/Living Room komt dan op 50 plus 20 is 70 Euro. Geldt voor zover ik weet andersom ook.
Living Room sluit haar poorten om 03.00 uur des nachts.....
Gustomass.
Even een zakelijke mededeling...
Met een lief en vriendelijk gezicht wist Tatjana ons te vertellen dat de Entree in Living Room nu sinds deze week 20 euro bedraagt, toen 2Horny4u en Gusto klaar stonden richting Kaarst te vertrekken.
Scheelt toch een dikke 20 minuten kneedwerk door huismasseuze Gerstin in Living Room.
gustomas
Afgelopen vrijdagochtend moest ik toevallig in Venlo zijn. Waarom ik er ook al weer moest zijn en waarom het toevallig was weet ik niet meer, maar ik dacht dat als ik daar toch toevallig ben, kan ik net zo goed even langs GT rijden. Zo gezegd, zo gedaan. Het was 14.00u. toen ik aankwam.
Het was niet druk met auto’s. Er was nog plaats op de parkeerplaats en ook daarbuiten was het geen enkel probleem je auto goed te parkeren.
Toen ik op de bel drukte bedacht ik mij dat ik graag nader fysiek kennis wilde maken met Cindy uit Kazastan. Cindy had ik de week er voor voor het eerst ontmoet, maar wat eigenlijk had moeten gebeuren was niet gebeurd. Maar niet getreurd. Wij gingen voor de herkansing.
Ik stapte binnen en legde mijn geloofsbrieven (in de vorm van een € 50;= biljet) op de balie. Deze transactie was net gaande en Poolse Lisa stapte voorbij en keek mij verleidelijk aan. Al moet ik eerlijk zeggen dat als ze mij gewoon aankijkt ik al te verleiden ben. Lisa zou zeker mijn bedgenoot worden. Dat wist ik zeker. Daarna kwam Gulcan langs. Ook Gulcan moest maar weer eens aan de beurt komen, net als twee schone dames die lachend voorbij liepen, maar waar ik de namen niet van weet. Op het moment dat ik mij omdraaide om met mijn badjas de kleedkamer binnen te lopen liep Summer half naakt voorbij. Ze wierp mij een kushandje toe. Ook hierbij was ik verkocht. Dat 5 minuten daarvoor Cindy nog bovenaan mijn verlanglijstje had gestaan was ik al weer vergeten.
Bij de openingsrituelen hoort ook het douchen. Ooit werd er geklaagd dat de douches wel erg kort waren afgesteld. De linker douche bleef dit keer maar doorgaan. Je moet wat te klagen hebben, je moet toch wat schrijven.
Bij binnenkomst in de bar stelde ik vast dat er een fors overschot was aan vrouwen en ook nog eens mooie vrouwen. Ik wist niet waar ik mijn ogen het eerst op moest richten. Wie moest ik kiezen? Wie zou de gelukkige worden of liever gezegd wie zou mij de gelukkige maken? Dan blijkt maar eens dat overdaad schaadt. Ik kon geen keuze maken. Ik bleef maar twijfelen. Dat was een beetje zonde want ik zou niet al te lang blijven. Ik besloot maar eens een rondje te lopen en in de kino te kijken. Ik schrok. Ik schrok, want de kino zat bomvol met vrouwen, wellustige vrouwen. Er was geen man te bekennen. Ik stapte de kino binnen en zeker 15 vrouwen keken gelijkertijd in mijn richting. Ik denk dat als ik nog een stap verder had gedaan dat ik met huid en haar zou zijn opgegeten. Vorige week werd ik nog in verleiding gebracht voor een triootje, maar voor 15 vrouwen ben ik toch echt te oud.
Terug in de bar werd ik gewenkt door Bertina uit Hongarije. “Wie geht es mit dir?” was haar geintresseerde vraag. Met mir ging het natuurlijk uitstekend. Na een gesprekje en wat kroelwerk ging ik weer verder op mijn strooptocht om bij Summer uit te komen. “Es gefahlt mir du wieder zu sehen.” Eensgelijk, eensgelijk, was mijn antwoord. Even bijgepraat met Summer en ik vertelde haar dat ik niet teveel tijd van haar wilde afsnoepen, zodat ze ook kon werken. “Es gefahlt mir mit du zu sprachen. Es ist keine probleme dass du nicht mit mir zu zimmer gehen soll. Bitte bleib .” Dat deed ik dan ook.
Ondertussen lachte een blonde (geverfd) dame mij de hele tijd verleidelijk toe. Alsof ik dagelijks niets anders gewend ben, probeerde ik verleidelijk terug te lachen. Ik sta bekend om mijn rare gezichtsuitdrukkingen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ze wel wat had. Een mooi figuurtje en een borstomvang die aardig genoemd mag worden.
Terwijl ik zo in de bar zat (en twijfelde) zag ik een wat oudere dikke (vatsige) ijsbeer in de bank zitten en een grote sigaar roken. Voor hem zat een dame hem te pijpen. Hij blies de rook in de ruimte en lachte uitbundig om de grappen van zijn vrienden, waarbij volgens mij de pijpende dame het gespreksonderwerp was. Ondanks dat ik mijn mond moet houden, vond ik het iets denigrerends hebben. Het leek er zo wel erg op dat de dame niet meer dan een gebruiksvoorwerp of genotsmiddel was. Maar goed, ik moet mijn mond horen, want ik hoor er ook bij. Helaas, denk ik op een dergelijk moment.
Ik zat aan de bar wat voor mij uit te staren, toen een dame mij in mijn billen kneep. “Schon” hoorde ik haar zeggen. “Komm mit mir zu zimmer und wir ficken die ganze tag.” Dat zou iets teveel van het goede zijn, maar het herinnerde mij er aan waarvoor ik ook al weer was gekomen. Ik besloot een besluit te nemen. En het besluit luisterde naar de naam Lisa. Doordat het niet druk was, had ik haar voor het grijpen en dat deed ik dan ook. Zij ging een sleutel halen en ik ging mij douchen. In de kleedkamer hoorde ik ineens: “He, Ace” In een gelegenheid als GT verdient een dergelijke lokroep altijd je aandacht, ook al komt die lokroep uit de mond van een man. Een man die luistert naar de naam Gustomass.. Het was goed hem weer eens te zien. Dat was al weer lang geleden. Ik schudde hem de hand en vertelde hem dat ik in een hurry was, daar actie was vereist. Ik probeerde daarbij de indruk te wekken dat het echte (mannen)actie zou zijn. Hij was onder de indruk. Waar ik zeker onder de indruk van was was de binnenkomst van Pop. Pop is een klein Thais meisje dat driekwart jaar geleden in GT had gewerkt en na haar vakantie in Thailand naar Palace was gegaan. En nu was ze tot mijn verrassing weer terug. Soms hoop je dat iemand nooit meer terug komt en soms hoop je dat iemand wel weer terug komt. Pop hoort tot die laatste categorie. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet kan zeggen dat ik Pop heel veel heb ontmoet, maar ze leek mij nog te herkennen. Ze gaf mij een lieve zoen en lachte verlegen. Ik weet niet of het zo goed met haar ging, want haar gezicht vertoonde wat tekenen van uitslag. Ik liet in ieder geval blijken blij te zijn haar weer te zien. Ik tilde haar op (dat is bij z’on meisje geen prestatie) en ik gaf haar een zoen op haar wang. In al dit enthousiasme zei Pop: “You are sweet, I will take a key.” Hoe graag ik ook hier op in had willen gaan, ik had mij zelf al vergeven aan Lisa. En het gezegde luidt: een woord, een woord, een ijsbeer, een ijsbeer.
Met Lisa ging ik naar de kamer. Toen ik Lisa voor het eerst ontmoette was ik een beetje bang dat ze met haar uitzonderlijke goede looks een beetje een slechte service zou hebben. Ik zal niet zeggen dat ze de beste service heeft die ik ooit heb meegemaakt, maar de combinatie van haar verschijning en de service doen mij telkens weer naar haar wederkeren. Het begon echter redelijk zakelijk. “Wir bleiben eine halbe stunde.” Het klonk weinig romantisch.
Ze kleedde zich uit en ik was gelijk haar zakelijke start vergeten. Voorzichtig gingen wij op onze knieen op het bed zitten en streelden elkaar. Het zoenen was erg voorzichtig. In mijn belevingswereld was het zoenen terughoudender dan de vorige keren. Langzaam ging ze likkend naar beneden om mijn eikel te likken en mijn penis te likken. Na dit gelik zette ze haar mond op mijn penis en slurpte hem in haar mond. Dat deed ze goed en het woord terughoudend was ik al weer vergeten. Tijdens het gepijp gingen wij liggen en ik besloot ook haar lichaam (terwijl zij mij pijpte) te verkennen. Ik kwam uit bij een mooi poesje, al had ik wel de indruk dat de verzorging iets beter had mogen zijn. Nonchalance zullen wij maar zeggen. Terwijl Lisa mij pijpte begon ik haar te beffen. Dat had ook het gewenste effect. Haar poesje werd nat en klets nat. Haar poesje bewoog lekker op het ritme van mijn tong, terwijl Lisa mij goed pijpte. Om niet gelijk al mijn kruid te verschieten ging ik na een minuut of tien voor haar liggen om verder te beffen. Gezucht en gesteun waren nog de enige geluiden die hoorbaar waren. Ineens trok ze haar poesje weg en ik dook er weer bovenop. Mijn hoofd werd weggetrokken. Ik liet het er niet bij zitten en ik ging door. Even leek het erop dat Lisa zich liet gaan, maar ze trok haar poesje weer weg en ging gelijk zitten. Ze begon te praten, maar ik begreep niet goed wat ze bedoelde. Volgens mij duurde het allemaal wat te lang, gezien de tijdsplanning van een half uur. Lisa keek mij lachend aan en gaf mij een kus en praatte maar door. Nog steeds had ik niet door wat ze bedoelde, maar toen er ineens een condoom om mijn penis zat, werd mij wel duidelijk wat er van mij werd verwacht. Ik ging op haar liggen en mijn penis zakte in haar klets natte poesje. Ik had direct het tempo erin, en dat beviel Lisa wel, want zo zou het einde snel naderen. Toen dat ook leek te gebeuren, trok ik mijn penis er direct uit en zette haar op haar knieeen. Ik ging achter haar zitten en begon aan mijn tweede standje. Het was een schitterend gezicht, zeker toen ik opzij in de spiegel keek. Maar zoals gezegd, zou zo het einde snel naderen en dat voelde ik ook zo. Ik rolde nog snel het condoom van mijn penis en Lisa pijpte mij klaar. Mijn sperma verdween letterlijk in haar mond.
Het was een goede sessie, maar het was niet zo goed als de vorige keren. Herhaling zal zeker nog plaatsvinden, maar of dat al weer de volgende keer is weet ik niet zeker.
In de bar werd ik ter verantwoording geroepen door Summer. “Ich weiss wo du wahr.” “Oh ja?” zei ik. “Du wahr auf zimmer mit die Lisa. Ich seha alles.” Ik stond erbij en keek erna. Veel tijd om hierop in te gaan had ik niet want ik zag eindelijk Gustomass weer.
En wij gingen even aan de bar bomen, waarbij Gustomass duidelijk maakte dat hij er weer even tussen uit zou knijpen voor een bezoek aan de tandarts (of de assistente?). Wij vertelden elkaar wat wij de afgelopen maanden hadden uitgespookt, al wisten wij dit al van dit forum. Enkele dames werden besproken en Gustomass prees vooral Marina aan. Ze was mij inderdaad al eens opgevallen, maar ik had altijd getwijfeld. Volgens Gustomass was zij een toppertje. Kwaliteit verzekerd. Marina lachte verleidelijk naar Gustomass, waarop Gustomass zei: “Wat lacht ze toch altijd verleidelijk.” Ik zei: “Dat doet ze ook maar alleen omdat ik erbij zit.” “Die opmerking lees ik vast en zeker terug op het forum” zei Gustomass, terwijl ik boven zijn hoofd luchtbelletjes zag ontstaan die uitmondden in een wolkje waarin de woorden DREAM ON stonden geschreven.
Na het vertrek van Gustomass besloot ik nog eens een dame uit te kiezen, alvorens ik naar huis zou gaan. Diverse dames keken mij verleidelijk aan. Met de borst vooruit liep ik trots door GT, niet beseffend dat er een € 50;= - biljet uit mijn jaszak hing, dat de oorzaak van al dat verleidelijk kijken was. Mijn Siberische vriendin kwam nog even langs om te vertellen dat ze goed Nederlands kon spreken: “Lekkel, lekkel, lekkel noeken, lekkel noeken, lekkel peipen, lekkel, lekkel.”
Ik ging nog even bij Maria (zo noemde ik haar in mijn vorige recensie) staan en vroeg of zij ook in PHG Maria heette. “Ich heisse Marie. Maria ist die mutter von Jezus.” Gelukkig zijn de dames in GT bijbelvast. Marie was “langweilig”. Het klonk weinig lustopwekkend, dus sloeg ik haar maar weer over. Ik had ook nog een latina-achtige dame in een tijgervel (grrrrrrrrr.) met een gigantische boezem gespot en zij leek mij een mooie afsluiting. Eigenlijk had ik graag met Pop naar de kamer gewild, maar die was er met een ander heerschap van door. Ook de dame met de grote boezem verdween richting kino en toen ik daar aankwam werd ik tegengehouden door een blonde dame. Het was Shamir uit Turkeije. Ik meende dat de recensies over haar niet zo goed waren, maar ja mijn hormonen lezen niet zoveel recensies en dus belandde ik met haar op de kamer.
Shamir heeft zeker een mooi lichaam, maar net als het mijne valt het toch iets tegen als je er beter naar kijkt. Het kussen stelt niet veel voor en het is meer met haar tong tegen jouw tong aanraken. Pijpen is van een standaardniveau en ondanks dat ze anders beweerde kon ik mij niet voorstellen dat ze van het beffen genoot. Het was een beetje een vreemde sessie. Ik kon niet echt goed mijn draai vinden. Was ik moe?, had ik meer moeten eten? was of ben ik te verwend? Het zou allemaal kunnen. Ze pijpte mij…., ik neukte haar….., het condoom eraf…., ze pijpte mij….., een nieuw condoom er weer omheen en ik neukte haar weer in diverse standjes,… zij ging met haar rug naar mij toe op mij zitten en op en neer,…het condoom eraf en weer een poging tot pijpen,….. en zo ging het maar door. Een uur lang waren wij bezig en op een gegeven moment was het hard werken om klaar te komen. Dat lukte wel, maar gaf toch wel aan dat dit allemaal wat moeizaam ging. Waarbij ik gelijk opmerk dat ik de hoofdschuldige ben.
Hijgend en zwetend zaten wij (lachend) naast elkaar. “Es war schwer fur dich.” zei ik. Waarop Shamir zei: « Nein, du bist……., du bist….. »
« Super? » zei ik. “Nein, du bist……, du bist…. » « Wie Tarzan ? » probeerde ik nog een keer. Shamir schudde echter haar hoofd en probeerde het juiste woord te vinden. Ik probeerde haar te helpen: “Geil?, stark?, Special?, sehr special?” “Nein, nein, du bist….. » was haar antwoord. « Du bist complisiert » Ik kreeg een zoen en daar was het mee gedaan. Shamir is eigenlijk best een aardige dame, alleen voor mij niet zo geschikt op de kamer.
Na het afrekenen douchte ik mij en ik zag wederom mijn Siberische vriendin. “Du auch hier?” zei ik. “Und du?, wass macht du hier?” was haar antwoord. “Nicht weiter erzahlen” zei ik en ik kleedde mij snel aan. Niets geen diepe gedachten bij het weggaan. Ik was gewoon even lekker tussendoor naar GT geweest voor sex. Het waren geen topsessies, maar de volgende keer: een nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik stapte in mijn auto, reed weg de horizon tegemoet, terwijl ik neuriede: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home….”
little diablo
14 mei 2007, 00:10
ace je romans doen al aardig lijken op die van Gustomass;) vooral het gedeelte van Lisa heb ik aandachtig gelezen:D ik hoop dat ze er 19 mei ook is ;)
Saluti L Diablo
.................vooral het gedeelte van Lisa heb ik aandachtig gelezen:D ik hoop dat ze er 19 mei ook is ;) .....
Saluti L Diablo
Over Lisa moet je niet alleen lezen......;)
black22
14 mei 2007, 11:49
wat is er 19 mei??
Willem2
14 mei 2007, 12:39
wat is er 19 mei??
Gewoon de Agenda (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=595&postcount=1) nakijken dan begrijp je het wel.
Willem2
14 mei 2007, 12:56
Lezers,
Uiteindelijk was jouw bericht goed te lezen ;)
Maar de uiteindelijke vraag daar kwam geen antwoord op van de ijsberen, maar je kan het wel vinden op deze site : Hotel in de buurt van een FKK / Saunaclub (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=407) ( even aanklikken)
Succes ermee :wink:
little diablo
14 mei 2007, 15:26
Over Lisa moet je niet alleen lezen......;)
nee klopt;) mooi is en ozo zacht:p ik hoop zaterdag even haar weer tevoelen:D
Saluti L Diablo
nee klopt;) mooi is en ozo zacht:p ik hoop zaterdag even haar weer tevoelen:D
Saluti L Diablo
Pas op maat er is dan in PHG iets wat jij niet voorbij wil lopen en het begint met een A en eindigd met een A :green_smi
Pas op maat er is dan in PHG iets wat jij niet voorbij wil lopen en het begint met een A en eindigd met een A :green_smi
Nee Anna is er nog niet :D
Anita wel volgens mij maar dat is niks voor little diablo :lostit:
Ik zal de namenlijst eens even bekijken :moon: :wink:
Angela? :teuflisch
little diablo
15 mei 2007, 15:03
Tja en zo zal het vanaf vrijdag ook wel worden beginnen met een A en eindigen met een A;)
@ L.D is alweer een tijdje monogaam:luvlove: :wink:
Saluti L Diablo
Weet iemand uit ervaring van voorgaande jaren, hoe de situatie in GT is op Hemelvaart?
Veel dames te verwachten of juist minder?
Druk met beren of juist rustiger?
Caligula
15 mei 2007, 21:38
Weet iemand uit ervaring van voorgaande jaren, hoe de situatie in GT is op Hemelvaart?
Veel dames te verwachten of juist minder?
Druk met beren of juist rustiger?
Hemelvaart is in Duitsland Vaderdag en dat werd vorig jaar flink in GT gevierd. Dus erg (te) veel ijsberen zijn te verwachten. Onafhankelijk van het aantal vrouwjtes zal er daardoor een kamerbeschikbaarheidsprobleem optreden....
Caligula
Hmmm.....zal in dit geval overwegen om uit te wijken naar de vrijdag.
Thanks voor de info.
Het was even schrikken afgelopen dinsdagochtend. Op dinsdagochtend klokslag 6.30u. ging de wekker in huize Ace. Ik rolde mijn bed uit en strompelde, slaapdronken, naar beneden, struikelend over allerlei spullen die ik zelf had laten rondslingeren. Zoals elke ochtend pakte ik een kop koffie en sloeg de ochtendkrant open. Het gangbare plaatselijke nieuws stond vermeld: ABN maakt zich zorgen, AEX kent een klein dipje (daar gaat mijn pensioen), John de Mol koop voor 3,2 miljard EndeMol terug (voor dat geld krijg je ook een levenlang all-you-can-fuck-abonnenment in GT), voetbalsupporters hebben geen interesse in play-offs (net nu het spannend wordt en het ergens om gaat)……. En toen viel mijn oog op een bericht van Rijkswaterstaat (in tegenstelling tot anderen lees ik die berichten, net als overlijdensadvertenties, nooit). De kop luidde: Randweg Eindhaven krijgt last verkeershinder tot en met 2010. Moet ik daar niet altijd langs als ik naar GT ga? Maar het werd nog erger. De A67, de levensader tussen mij en GT, wordt tussen 21 mei tot en met 18 juni ’s nachts afgesloten. Hoe kan dat nou? Waarom weet ik daar niets van? Kan dat zo maar? Zijn er geen zeldzame vlinders of musketratten die onderzocht moeten worden zodat de bouw jaren stilgelegd kan worden? Worden hier geen Kamervragen over gesteld? Waar is de Tweede Kamer als je ze nodig hebt?
Dit riep om daadkracht en actie. Ik besloot dus nog even snel naar GT te gaan, alvorens allerlei wegen worden afgesloten.
Onderweg ontving ik diverse sms-jes. Ik werd uitgenodigd om eens in Ying Yang langs te komen en ik kreeg het dringende (dwingende?) verzoek om mij te melden in Keulen (?) Ik had het mijzelf weer eens lastig gemaakt. Ik besloot eerst naar GT te rijden om vervolgens daar te beslissen wat ik dan verder zou doen.
Ik kwam redelijk vroeg in de middag aan en constateerde dat het in tegenstelling met wat ik verwachte best druk met auto’s was. Dat werd binnen ook bevestigd door het aantal ijsberen. Ik zal niet zeggen dat het heel druk was, maar zeker zo druk als afgelopen vrijdagmiddag. Het aantal dames was minder, en zeker de kwaliteit daarvan viel in eerste instantie ietswat tegen.
Daar het weer redelijk zonnig was ben ik samen met Summer, die ook net aan kwam, buiten op een ligbed gaan zitten. Een beetje ouwehoeren over allerlei zaken die niet van belang zijn. Summer heeft sinds vorige week haar haar geblondeerd. Ik vind het goed staan. Ze krijgen mij wel opgewonden van geblondeerde aziatische dames. Tijdens onze praatsessie, met hier en daar een knuffeltje, circelde een geile ijsbeer rond ons. Ik had de man wel in de gaten, maar Summer wilde rustig beginnen en dus niet gelijk met allerlei geile ijsberen gaan stoeien. Maar na een kwartiet was het weer tijd om te gaan werken. Summer verdween met de ijsbeer in de kino. Ik ging weer terug naar de bar en besloot wat drinken te bestellen.. In mijn ooghoeken zag ik Poolse Lisa die op mij af kwam lopen. Ik deed net of ik niets in de gaten had en keek verbaast op van mijn telefoon (waarmee ik zogenaamd belangrijk mee aan het doen was) toen Lisa zei: “Hi, wie geht es mit dir?” Een beetje keuvelen met Lisa waarbij ik tegen haar zei: “Die Kleine Diablo freut sich du am sammstag zu sehen und zu fuhlen.” Lisa keek mij verbaast aan. Een hele zin uit mijn mond, zonder de woorden sleutel en kamer. Lisa begreep niet precies wat ik bedoelde en zei: “Aber du bist nicht klein.” Het gesprek ging een andere richting uit dan ik oorspronkelijk had gepland. “Ahah, dass must du auch sagen gegen meine freunden.” zei ik. Lisa haakte nu af. Ik moet zeggen dat ze toch een schitterend lijfje heeft. In mijn vorige recensie schreef ik nog dat ik niet gelijk een volgende keer met Lisa naar de kamer zou gaan, maar daar had ik nu wel spijt van.
Terwijl ik daar zo aan de bar stond wisten diverse dames mijn achterwerk te beroeren. “Lekkel koentje, lekkel koentje.” was de vergezellende tekst. Nog even gebabbeld met Belgische Sandra en Cindy uit Kazastan. Die laatste staat hoog op mijn lijstje, maar net als ik dan tot actie wil overgaan is z’on dame verdwenen. Ook Issabelle klaagde bij mij dat ik nooit tijd voor haar vrij maakte. Eigenlijk vroeg ik mij af waarom ik dat niet deed. Het is een mooi poppetje. Mijn vermoeden, dat nergens is op gebaseerd, is dat haar service op de kamer wel eens tegen zou kunnen vallen. Misschien komt het dat ze iets te brutaal (in de positieve zin) in de bar is. Vaak blijken dat de meer proffessionele dames te zijn. Met enkele nieuwe dames over ditjes en datjes gesproken, waarbij de diepgang van de gesprekken ver te zoeken was. Ineens had ik de behoefte aan een iets dieper gesprek. Ik wilde wel eens weten wat de dames vonden van de teloorgang van onze eens zo trotse Hollandse bank, ABN-Amro. Maar bij het woord zuluhrgang kreeg ik van een dame de reactie:”Das ist nur moglich fur € 25;= extra.”
Ondertussen was Summer weer terug bij mij gekomen. Samen zaten wij op een bank waarbij ze tegen mij aan lag en haar ogen sloot. De eerste klant zat er weer op en vaak blijkt dat de moeilijkste stap te zijn. Als de eerste weer achter de rug is, gaat het van zelf weer gewoon verder. Summer vroeg of ik het vervelend vond dat ze haar ogen even sloot, terwijl ze tegen mij aan lag. “Naturlich nicht. Dass ist ganz normal. Alle frauen machen dass immer, wann sie bei mir sind.” Terwijl Summer zo tegen mij aan lag merkte ik dat ik dat wel erg prettig vond en dat ook een fysieke reactie opriep. Dat merkte ook Summer. Een beetje beschaamd voelde ik mij wel, daar ik even de rusthaven voor Summer wilde zijn en niet de volgende klant. Summer dacht daar iets anders over en begon mij op mijn gevoelige plaats te strelen en begon mij ietswat te zoenen. “Wass machen wir?” was na een paar minuten haar vraag. En zo belandde ik met Summer op de kamer. Op de kamer vond een prettig samen zijn plaats. Het is nog steeds dat Summer niet voluit zoent. Helaas. Hoe goed wij het ook met elkaar kunnen vinden, ik blijf een klant. Pijpen ging goed, waarbij ze haar kleine handjes om mijn penis sloot. Het was een mooi gezicht. Ze liet zich het beffen welgevallen en werd goed nat. Ook het ritme van haar bekken verraadde dat ze het niet al te vervelend vond. Toch laat Summer zich niet helemaal gaan. Na onze orale activiteiten werden onze bezigheden nog iets meer fysiek. Diverse standjes doorgenomen waarbij Summer zich gewillig laat positioneren. Aan het einde ving ze alles netjes met haar mond op.
In de bar aangekomen merkte ik dat het iest drukker was geworden. In de bar nog even bij gekletst met Poolse Tanya, die net binnen kwam. Ze was 2 weken in Polen geweest. Uiteraard had ze mij gemist. Na een paar minuten wilde ik weer doorlopen om haar zakelijke transacties niet in de weg te staan. Dat wilde ze liever niet. Ze wilde liever even door kletsen, dan hoefde ze niet direct aan de slag. Zo kon het zijn dat ons gespreksonderwerp over tuinen ging. Niet echt een onderwerp waar ik verstand van heb, maar ach, we kletsen wat raak.
Ik had ondertussen besloten om aan het eind van de middag naar Ying Yang te gaan. Hoe ik de te maken afspraak in Keulen moest omzeilen wist ik nog niet. Maar komt tijd, komt raad. Ik twijfelde of ik nog een dame zou uitkiezen of dat ik maar richting Roermond moest gaan rijden. Ik wilde Cindy uit Kazastan uitkiezen, maar die kon ik niet vinden. Ik besloot maar te vertrekken, te meer daar ik verwachte zwaar aan de bak te moeten in Ying Yang.
En zo kon het zijn dat ik rond 17.30u. GT weer verliet. Aan de ingang vroeg de aanwezige thekefrau nog waarom ik zo snel wegging. “Dass essen kommt schnell.” zei ze. Als ik nog geen haast heb, dan had ik het nu wel. Ik stond weer buiten en reed weg richting Ying Yang……… (zie het vervolg aldaar)
Willem2
20 mei 2007, 03:28
Vandaag eens een lijstje maken in samenwerking met wat doorgewinterde GT-IJsberen van dames die aanwezig waren deze zaterdag. Het was zeker geen topbezetting. Ik schat het op zo'n 50-55 dames waarvan velen maar even aanwezig bleken te zijn. Om 11 uur bleek het nagenoeg leeg te zijn. Uiteraard waren er toen veel dames op een kamer maar het hield niet over.
Maar voordat we over de dames verder gaan eerst het eten : Dat was namelijk best wel goed. Een asperge/kip saus met rijst en veel salade. Daarnaast waren er nog lekkere broodjes................
Voorzet : Andrea , Angelika, Barbie, Carry, Cindy, Daria(?), Daniella, Filiz, Franceska (2X), Gabrielle, Helga, Inez, Jasmin, Jessica, Kate, Lia, Lin, Lula, Nancy, Ola , Rosa, Roxanna, Sandra (B), Silvia, Sofia, Summer, Vicky, ....................................
Ook afgelopen vrijdag hield het niet over. Was er 's middags vroeg tot het eten. Meer beren dan vrouwen. Voor sommigen zal het wel gezellig zijn geweest, maar ik kom om te neuken en op dat gebied was het zeer magertjes. Voor mij was het absoluut een mindere dag met twee gemiddelde sessies.
Flipper
20 mei 2007, 10:35
Voorzet : Andrea , Angelika, Barbie, Carry, Cindy, Daria(?), Daniella, Filiz, Franceska (2X), Gabrielle, Helga, Inez, Jasmin, Jessica, Kate, Lia, Lin, Lula, Nancy, Ola , Rosa, Roxanna, Sandra (B), Silvia, Sofia, Summer, Vicky, ....................................
Daria is dat PHG daria of een andere willem?
...
Willem2 heeft me onder zware bedreigingen gedwongen tot medewerking aan deze lijst.:thefinger Ook was hij niet lief voor Andrea, zodat ze maar bij mij troost kwam zoeken.
Dus mijn aanvullingen:
Gülcan, Alina (Roemeens), Laura (Roemeens), Olga (Russisch), Jenny (Russisch). Cindy was de Poolse variant. Daria was niet de bekende GT Daria, misschien een andere?
Daarnaast nog het Hongaarse Trio: Monica, Bettina en de 3e weet ik niet.
Ola is nieuw, ik maak wel een paspoortje.
Ook nieuw Gustomass materiaal :teuflisch , Braziliaanse wervelstorm Antonella.
Beetje rare dag in GT, zal wel aan mij liggen, ik ga misschien de komende tijd eens uitwijken naar PHG. Even een GT zomerslaap, voor zolang 't duurt. :D
Eerst met Filiz gestoeid, toen met Diablo naar LR gescheurd, daar was het helemaal niets qua vrouwen, dus gegeten en weer terug naar GT...
En daar dus weggeblazen door tornado Antonella.
Later op de avond lange sleutelwachttijden, een uur of langer, en de weinige mooie vrouwen hadden het erg, erg druk.
Willem2
20 mei 2007, 11:52
Daria is dat PHG daria of een andere willem?
Een ander .........maar ik maakte daarin een foutje ( zie bericht Randy). Waren niet zoveel russische en poolse dames voor je ;)
Willem2
20 mei 2007, 12:07
Nog één vergeten van de namenlijst Beatrix of Beatriz. Want hoe kan ik die nou vergeten :hammer: Ik zat namelijk naast little diablo in bad en deze dame gooide de handdoeken van hem weg. Deze brutaalheid deed het kleine duiveltje weer groeien :D . In no time was hij uit het bad met zijn speer al in de aanslag. Eventjes praten en huppeta naar het hemelbed naast de sauna. Dat is drie stappen lopen. Daar werd de vrede weer getekend.
En heb ik dan echt Laura (roemeense) niet gezien. Krijg ik straks nog straf van een ander lid ;) . Ik was misschjien wel helemaal gefocust op een duitse Laura. Maar die was er niet die was denk ik even boodschappen doen ;)
Het was gisteren al laat met lijst maar niet getreurd voor maandag is die wel redelijk compleet ;) (Alhoewel little diablo al weer weg is naar Gt ( eff checken)). De souza of latoyan komen wel met de ontbrekende namen :rolleyes:
Namenlijst : Alina (roemeense), Andrea , Antonella, Angelika, Barbie, Beatrix, Bettina, Carry, Cindy, Daria(? look a like maar mooier), Daniella, Jenny Filiz, Franceska (2X), Gabrielle, Gülcan, Helga, Inez, Jasmin, Jessica, Kate, Laura (roemeense), Lia, Lin, Lula, Monica, Nancy, Ola, Olga (russische) , Rosa, Roxanna, Sandra (B), Silvia, Sofia, Summer, Vicky....
...En heb ik dan echt Laura (roemeense) niet gezien. Krijg ik straks nog straf van een ander lid ;) . Ik was misschjien wel helemaal gefocust op een duitse Laura.
...
Nee, op dat moment had je je handen nog vol aan Andrea. :teuflisch 't Was aan de eettafel, toen Laura langskwam.
little diablo
20 mei 2007, 13:51
Nog één vergeten van de namenlijst Beatrix of Beatriz. Want hoe kan ik die nou vergeten :hammer: Ik zat namelijk naast little diablo in bad en deze dame gooide de handdoeken van hem weg. Deze brutaalheid deed het kleine duiveltje weer groeien :D . In no time was hij uit het bad met zijn speer al in de aanslag. Eventjes praten en huppeta naar het hemelbed naast de sauna. Dat is drie stappen lopen. Daar werd de vrede weer getekend.
En heb ik dan echt Laura (roemeense) niet gezien. Krijg ik straks nog straf van een ander lid ;) . Ik was misschjien wel helemaal gefocust op een duitse Laura. Maar die was er niet die was denk ik even boodschappen doen ;)
Het was gisteren al laat met lijst maar niet getreurd voor maandag is die wel redelijk compleet ;) (Alhoewel little diablo al weer weg is naar Gt ( eff checken)). De souza of latoyan komen wel met de ontbrekende namen :rolleyes:
Namenlijst : Alina (roemeense), Andrea , Antonella, Angelika, Barbie, Beatrix, Bettina, Carry, Cindy, Daria(? look a like maar mooier), Daniella, Jenny Filiz, Franceska (2X), Gabrielle, Gülcan, Helga, Inez, Jasmin, Jessica, Kate, Laura (roemeense), Lia, Lin, Lula, Monica, Nancy, Ola, Olga (russische) , Rosa, Roxanna, Sandra (B), Silvia, Sofia, Summer, Vicky....
nee phg:smile2: ik ga vannacht schrijven, ook over de nieuwe nympho beatrix tjonge wat dat lekker :fuck: met der:freu: Het was gisteren uiteindelijk weer als vanouds met eerst Barbie toen Jasmi meteen daarna cindy en als laatste Beatrix:freu: Gezellig gependeld op en neer met Randy en :freu: geviert met Willem, soaza en phanta en zijn vrienden.
@tot straks want L.D gaat effe na knuffelen:love2:
Afgelopen donderdag een vrije dag dus op naar GT.
Het was wel vaderdag in Duitsland en er werd grote drukte voorspeld.
Bij aankomst rond 14 uur viel het wel mee met de drukte en GT was al om 11 uur open gegaan ondanks dat het een feestdag was. Bij binnenkomst in de bar hartelijk begroet door Isabel en gezegd dat we later wel zouden gaan stoeien. Eerst ff lunchen en een saunaronde maken.
Isabel was steeds in gezelschap van een mooie dame Jenny genaamd en ik had vandaag wel trek in een trio.
Zo gezegd zo gedaan en met deze twee lekkere meiden naar een hutje vertrokken, recensie volgt.
Bij terugkomst was de bar ineens overvol, waar al die beren ineens vandaan kwamen, allemaal tegelijk losgelaten bij moeder de vrouw denk ik.
Het eten maar overgeslagen, ik had geen zin om een half uur in de rij te gaan staan en iets laten komen van de chinees.
Ja na het eten natuurlijk veel te weinig dames want dan hebben de beren ineens allemaal zin en de wachttijd voor een sleutel liep op tot bijna een uur :eek:
Nog maar een 2e saunaronde gemaakt en alle dames die ik op het oog had, o.a.Isabel, poolse Angela, een vrij lange aziatische met grote borsten (naam onbekend wie weet het wel?), verdwenen voor langere tijd naar de kamer.:green_smi
Maar uiteindelijk het geluk gehad dat een klant van Jenny toch echt terug moest naar moeders de vrouw en niet langer op een sleutel kon wachten. Met Jenny dan ook voor een uur naar een hutje vertrokken voor een hele goede sessie.
Toen we terugkwamen van Centerparcs rond 22.30 uur was de bar zo goed als leeg :eek: wat een contrast met vanmiddag.
Samenvattend het was wel een goede dag met heel veel dames + 80 denk ik maar door de drukte was het overzicht een beetje moeilijk.
Duitse vaderdag volgend jaar? Beter mijden,te druk.
Jack42
Kan Willem2 of Randy Daria even omschrijven? Kleur haar, afkomst, etc, dan weet ik mogelijk meer! :D
Begrijp uit onderstaande in ieder geval dat ik niets gemist heb door afgelopen Hemelvaart weekend niet naar GT te gaan. Het was moeilijk, maar ik heb het volgehouden! Nu maar kijken of dat met Pinksteren ook zo goed lukt! :D
Nee, op dat moment had je je handen nog vol aan Andrea. :teuflisch 't Was aan de eettafel, toen Laura langskwam.
Over welke Andrea spreken we hier? Andrea van Andrea en Romina?
Willem2
20 mei 2007, 21:23
Over welke Andrea spreken we hier? Andrea van Andrea en Romina?
Nee.
Dit is een hele kleine kabouter ;) uit Roemenië die voorheen in de PHG en Wildenrath heeft gewerkt. Ze heeft voor haar lengte enorme grote :tietjes: . In een jaar heeft ze heel behoorlijk Duits leren spreken en jammergenoeg ook allerlei andere randverschijnselen geleerd. Voor de rest is het een hele aardige meid die niet zo goed kan koken ;) . Wat had ze namelijk gedaan ; Ze had haar borstjes , buik en benen verbrand met vet. Midden in de nacht kon ze niet zo goed bij het hoge aanrecht en gooide een gedeelte over haar heen. Alles was gelukkig weer geheeld maar je zag nog wel wat brandwonden. Daardoor liep ze zaterdag nog in een soort tshirt rond. Voor de rest heb ik wel gelachen met haar. Voor straf moet ik nu boodschappen voor haar doen....................
Limburger
21 mei 2007, 00:51
Zondag ochtend besloot ik wat rekeningen te gaan betalen via internetbankieren. Tot mijn grote verassing bleek dat men afgelopen week mijn vakantie geld heeft gestort, dus om 12:55 stond ik voor de poort van GT waar ik nog 5 minuten moest wachten voor ik naar binnen mocht. :o Uiteindelijk ben ik dus maar tot sluitings tijd gebleven en ben met de volgende vrouwen auf zimmer geweest:
Duitse Nathalie 2 keer 1 uur.
Poolse Cindy 1 keer een half uur plus 1 keer een heel uur.
Poolse Tanja 1 keer een uur.
Duitse Nikki 1 keer een half uur.
Chinese Lin 1 keer een half uur.
Wellicht dat ik morgen de resencies hierover schrijf, mits ik dan niet te laat terug ben van GT waar ik morgen na mijn werk gelijk weer naartoe ga om de rest van mijn vakantie geld te verbrassen. Nu ga ik naar bed want de wekker gaat over 5 uur alweer af. :huch:
Beest, 7 x ......... :eek: En 5 1/2 uur.....
Well done.....:freu:
Kan Willem2 of Randy Daria even omschrijven?
Ik heb geen Daria gezien, Willem2 wel.
thesickboy
21 mei 2007, 09:12
Zondag ochtend besloot ik wat rekeningen te gaan betalen via internetbankieren. Tot mijn grote verassing bleek dat men afgelopen week mijn vakantie geld heeft gestort, dus om 12:55 stond ik voor de poort van GT waar ik nog 5 minuten moest wachten voor ik naar binnen mocht. :o Uiteindelijk ben ik dus maar tot sluitings tijd gebleven en ben met de volgende vrouwen auf zimmer geweest:
Wellicht dat ik morgen de resencies hierover schrijf, mits ik dan niet te laat terug ben van GT waar ik morgen na mijn werk gelijk weer naartoe ga om de rest van mijn vakantie geld te verbrassen. Nu ga ik naar bed want de wekker gaat over 5 uur alweer af. :huch:
Limburgers,.....
Hoe trager ze praten, des te sneller ze :fuck: :fuck: :fuck:
;) :wink:
Limburgers,.....
Hoe trager ze praten, des te sneller ze :fuck: :fuck: :fuck:
;) :wink:
En blut zijn :heul: :heul:
Je moet wel heel geil geweest zijn, om in 2 dagen tijd al je vakantiegeld er doorheen te jassen.......................Doodzonde MAN:wand: :wand:
Genieten, kun je beter verdeeld doen over een aantal dagen, maar ja ik ben ook geen Limbo!!
Gisteren na langere tijd ook maar weer eens GT aan een inspectie onderworpen. Ik denk dat ze mij al verwachtten want de P plaats net naast de deur was vrij. Een vriendelijke, sportief uitziende, jongeman was zo aardig om mij erop te attenderen.
Na de gebruikelijke rituelen werd het tijd om te verkleden. Helaas stonden de douches nog altijd op 10 druppels per persoon afgesteld waardoor de armspieren middels heraaldelijk drukken van de knop getraind werden.
Mijn eerste indruk was dat er gisteren iets te veel ijsberen in vergelijking met het aantal dames waren. Maar goed, dit kan ook een subjectieve waarneming zijn. Uiteindelijk een sessie gehad met Samira (terug van vakantie of beter gezegd: medische upgrades), Gabriella( naar eigen zeggen uit Spanje, goede service maar snel) en de Duitse Tanja (Duitse service).
Geen top dag maar wel OK.
little diablo
22 mei 2007, 00:26
Wat laat maar gezien het vele :fuck: nu pas tijd om effe te schrijven vanuit de plane richting het zonnige zuiden.
Afgelopen zaterdag dus lekker gependeld tussen Gt en LR. Al vroeg om 13u in de wei in GT gearriveerd,waar Souza en buiten Randy al wat uren erop hadden zitten. Na wat verkennings werk en wat:love2: met chantal en ella. Maar weer naar buiten gegaan en geluncht.
Het was er rustig,en dat vond ook Randy. Maar toch voordat we naar LR vertrokken wou ik nog effe de kamer op met de poolse Barbie met der fonkelende oogjes. Daarna naar LR.............2 uurtjes want daar was nog weinig te beleven. De enige schoonheid was Vanessa maar daar mocht ik alleen 3 kusjes op me wang van:rolleyes:
Dus weer terug naar de andere wei:freu:
Daar was ondertussen ook willem2 aan het jagen(zo zie hem maanden niet,en dan 2 dagen achter een:p ) toen plaatsgenomen aan de grote tafel,waar Andrea haar brandschade liet zien.
Terwijl ik daar zat spotte ik in de verte tussen het groene gras samen met Helena en poolse cindy jaja Jasmi :eek: en dat geweitje wou ik weer weleens vasthouden. Dus even later met een rechte lijn naar haar toegelopen en zonder maar iets te zeggen haar vol op der bek gepakt( zonder blauwe ogen) en meegesleurd naar de kamer.
Toen ik daarvan terugkwam wou cindy weleens weten wat er op de kamer zich had afgespeeld dus goed het filmpje samen met cindy maar eens teruggespoeld en haar maar weereens meegenomen:D
Toen was het tijd om effe bij tekomen. Phanta was ondertussen gearriveerd en naarstig op zoek naar Olga. Maar niet ge:fuck: met der want niet Olga had hoofdpijn maar hijzelf. Zelfs toen de nieuwe poolse Beatrix tegen hem aankwam dansen toonde hij nog weinig actie:wand: zonde zonde want daar kwam ik later achter,toen ik met Willem2 aan het bubbelen was.
Ik had inderdaad me handdoek op het ligbedje gelegd en toen Beatrix daar kwam zitten pakte ze brutaal deze weg er ging erop liggen. Op mij verzoek om deze terug tegeven ging ze niet in. Geil ging ze achterover leunen en verzoekte ze me om haar te:fuck: . Tja geen sleutels,ëën uur wachtijd en daar ging ik dus niet opwachten zowel bij mij als bij haar liep de spanning hoogop. Dus in het tentje.
Willem2 had de tijd opgenomen en volgens mij was de boel al na 10 minuten geexplodeerd:smile2:
Inmiddels was het stilletjes geworden in the house en rond middernacht de house dus weer verlaten, met toch uiteindelijk een mooie dag.
Saluti L Diablo
Limburger
22 mei 2007, 00:40
Net weer terug van GT, dit maal was ik met de volgende meiden op de kamer:
Duitse Nathalie 1 keer 1 uur.
Spaanse Gabriëla: 1 keer een half uur 1 keer een uur, 1 keer een trio van een uur samen met Anthonia.
Morgen volgen de recensies, dan heb ik toch tijd genoeg omdat ik een paar dagen pauze neem en zondag pas weer naar GT ga.
Pelpinda
22 mei 2007, 08:13
Op de manier heb je natuurlijk wel het minste kans op slecht weer tijdens je "vakantie" :rofl:
Net weer terug van GT, dit maal was ik met de volgende meiden op de kamer:
Duitse Nathalie 1 keer 1 uur.
Spaanse Gabriëla: 1 keer een half uur 1 keer een uur, 1 keer een trio van een uur samen met Anthonia.
Morgen volgen de recensies, dan heb ik toch tijd genoeg omdat ik een paar dagen pauze neem en zondag pas weer naar GT ga.
I have it on good authority that Andrea (Laura of FKKW) and Romina, whose name remains the same wherever she works, have returned to FKKWorld for now,
doog
pepto
Willem2
25 mei 2007, 12:49
I have it on good authority that Andrea (Laura of FKKW) and Romina, whose name remains the same wherever she works, have returned to FKKWorld for now,
doog
pepto
So you will visit them this weekend :rolleyes:
Willem2
25 mei 2007, 12:50
Hoe heet die halfbloed (thais/duits etc) zeer grote dame (1.80m) ?
liefhebber
25 mei 2007, 13:09
36,8 graden (hoewel... toen ik met haar op de kamer was leek ze veel heter! :p )
Mia
Maar, kan me vergissen heb haar al een tijdje niet gezien......
(en als ze er WEL is moet ik mijn agenda van volgende week ff aanpassen!:eek: )
GRTZ
Willem2
25 mei 2007, 13:23
36,8 graden (hoewel... toen ik met haar op de kamer was leek ze veel heter! :p )
Mia
Maar, kan me vergissen heb haar al een tijdje niet gezien......
(en als ze er WEL is moet ik mijn agenda van volgende week ff aanpassen!:eek: )
GRTZ
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4348
Inderdaad die was er ook vorige week zaterdag :wink:
PS Jij staat helemaal niet in de agenda :eek: ;)
Is Mia (mede herkenbaar aan haar opvallende nipples). Volgens mij heeft ze een paar jaar geleden ook een korte tijd in PHG gewekt. Ik verstond toen overigens de naam Pia.
Op de kamer was het destijds maar matig met haar. Is wel heel vriendelijk maar verder geen herhalingsgevaar.
Ik ken Mia als een slanke dame van Chinese afkomst met goede service. De Thaise reuzin lijkt wel een letterlijk grote zus van Summer. Ze is wat aan de forse kant, en zeker niet mijn type. Naam mij niet bekend.
blauwebeer
26 mei 2007, 10:54
Zie : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5874
HotHHarry
27 mei 2007, 00:27
Zelfs toen de nieuwe poolse Beatrix tegen hem aankwam dansen toonde hij nog weinig actie:wand: zonde zonde want daar kwam ik later achter,toen ik met Willem2 aan het bubbelen was.
Ik had inderdaad me handdoek op het ligbedje gelegd en toen Beatrix daar kwam zitten pakte ze brutaal deze weg er ging erop liggen. Op mij verzoek om deze terug tegeven ging ze niet in. Geil ging ze achterover leunen en verzoekte ze me om haar te:fuck: . Tja geen sleutels,ëën uur wachtijd en daar ging ik dus niet opwachten zowel bij mij als bij haar liep de spanning hoogop. Dus in het tentje.
Willem2 had de tijd opgenomen en volgens mij was de boel al na 10 minuten geexplodeerd:smile2:
Inmiddels was het stilletjes geworden in the house en rond middernacht de house dus weer verlaten, met toch uiteindelijk een mooie dag.
Saluti L Diablo
Ik ga niet vaak richting Duitsland zoals de meeste van jullie, maar voor dat ik ga, en ook meestal als ik terug kom lees ik graag jullie mooie verhalen van hoe jullie het gehad hebben, en met wie.
Nu zat ik bovenstaand stukje te lezen, en ik zag het allemaal letterlijk voor mij, laat ik nu ook toevallig in dat zelfde bubbelbad hebben gezeten :eek: , op exact dat zelfde moment :D .
Als ik had geweten hier met jullie 2 te doen had hier in dit Bubbelbad, had ik mezelf wel even voorgesteld :redface: , ik zat nl er al in toen jullie kwamen bubbelen, en zat er nog steeds in toen bovenstaand verhaal afspeelde :roll3:
Tja het is nou eenmaal heel lekker dat gebubbel :hah:
Maar bij deze ga vooral zo door met die verhalen en het is leuk om eens wat gezichten bij al deze namen te kunnen plaatsen...
Groeten van een Stille genieter :rofl:
Willem2
27 mei 2007, 01:54
@HotHHarry
Heel Hot zal je niet zijn geworden in dat bad want heel warm was het niet. De temperatuur steeg alleen ietsje omdat die little diablo wat opgewonden werd :D :lostit:
little diablo
27 mei 2007, 09:19
Ik ga niet vaak richting Duitsland zoals de meeste van jullie, maar voor dat ik ga, en ook meestal als ik terug kom lees ik graag jullie mooie verhalen van hoe jullie het gehad hebben, en met wie.
Nu zat ik bovenstaand stukje te lezen, en ik zag het allemaal letterlijk voor mij, laat ik nu ook toevallig in dat zelfde bubbelbad hebben gezeten :eek: , op exact dat zelfde moment :D .
Als ik had geweten hier met jullie 2 te doen had hier in dit Bubbelbad, had ik mezelf wel even voorgesteld :redface: , ik zat nl er al in toen jullie kwamen bubbelen, en zat er nog steeds in toen bovenstaand verhaal afspeelde :roll3:
Tja het is nou eenmaal heel lekker dat gebubbel :hah:
Maar bij deze ga vooral zo door met die verhalen en het is leuk om eens wat gezichten bij al deze namen te kunnen plaatsen...
Als ik effe het filmpje terug draai ken ik het gezicht volgens mij wel plaatsen:rolleyes: maar ik moet zeggen me gedachte dwaalt af naar wat anders:smile2:
@welkom hothharry;)
Saluti L Diablo
Willem2
28 mei 2007, 12:36
Waar blijft Latoyan toch met zijn eerste spetterende recensie ;) :D :wink:
Ik ben ook wel benieuwd in de details van gisteren. Hoe is het met Grace bv. ;), heeft de kleine Hongaarse Andrea nog een kadootje ontvangen, hoe was het eten deze keer!
Maar ook de vraag (mede namens mijn broer) of het loont vandaag af te reizen :eek: als je ook nog tijd gelimiteerd bent :thefinger.
:wink: :wink:
Willem2
28 mei 2007, 13:00
Ik ben ook wel benieuwd in de details van gisteren. Hoe is het met Grace bv. ;),
Met Grace is het heel goed want die heeft JackD ontmoet :D zie ook de trio's. Ze zag er stralend uit voor en na de sessie ;)
heeft de kleine Hongaarse Andrea nog een kadootje ontvangen,
Haar brandwonden zijn redelijk geheeld. Voor de rest werd ik door haar wel om een boodschap gestuurd maar kon aan dit verzoek niet voldoen. Het ging om medicijnen. Welk kadootje jij bedoelt weet ik dus niet. Voor de rest had ze weinig tot geen klanten :o
hoe was het eten deze keer!
Slecht. Oase-kwaliteit dus je broer kan er ook heen :D ;) . Het was rode kool met aardappelmeelballen, vlees dat in water ronddreef. Ik heb alleen de sla gegeten want die was er ruimschoots, daar houden de ijsberen kennelijk niet van. De groentesoep was waterig. Wel aardig was weer de twee soorten gebak wat er 's middags was. Ook wel aardig was de pizza. Voor de rest weer die enorme lange rij met wachtende ijsberen en dames die niet kunnen wachten :green_smi
Maar ook de vraag (mede namens mijn broer) of het loont vandaag af te reizen :eek: als je ook nog tijd gelimiteerd bent :thefinger.
:wink: :wink:
Er waren dames genoeg aanwezig. Verhouding ijsberen en dames was wel goed. Ik zal er later wel een paar opnoemen die er waren.....
Maar wat bedoel je met gelimiteerd ?
Pelpinda
29 mei 2007, 10:37
In zijn plaats zou ik eigenlijk ook niet weten waar ik moest beginnen :).
Stiffmaster
29 mei 2007, 11:45
Je weet toch Willem dat LatoYan alleen leest en spetteren doet ie op de kamer :rubbel:
In zijn plaats zou ik eigenlijk ook niet weten waar ik moest beginnen :).
Zo zit je op een mooie pinksterdag opeens weer op een bankje in GT.
Dresscode is TOP; veel prachtige borstjes :tietjes: mogen bewonderen ...
Ik had mijn zinnen direct na binnenkomst gezet op een prachtig meisje met "Cleopatra-look" (zie verlanglijstje), maar was blijkbaar niet de enige die dit idee had opgevat (Shit!). Mijn "jachttechnieken" bleken echter ver onder de maat en ik heb haar zelfs niet aan kunnen spreken ... :o
Tijdje zitten twijfelen op wie ik mijn pijlen "dan maar" moest richten en uiteindelijk gegaan voor "eigenlijk iets te groot" en "eigenlijk iets te klein" (dus gemiddeld precies goed :cool: ).
De vriendelijke uitstraling van Nathalie gaf 's middags de doorslag; leuk anderhalf uur met haar volgemaakt.
Later op de avond zat Grace opeens op mijn schoot en ook met haar een paar leuke uurtjes doorgebracht.
Na terugkeer in de bar hebben we nog even geprobeerd een ander, hier niet bij naam te noemen, stelletje in "klefheid" te evenaren; goed geprobeerd, maar bij voorbaat kansloos ... :love:
Ondanks een schrijfverbod toch nog maar even een verlanglijstje:
Cleopatra : prachtig zwartharig meisje, jong, slank, strak, kleine stevige borstjes, "cleopatra-look".
Stropdasje: prachtig blondharig meisje, jong, slank, strak, kleine stevige borstjes, poolse?, droeg dus een broekje en een stropdasje.
Namen? W69??? Eh ... Caligula? LD?
Samengevat een mooie dag in GT. Niet te druk, vrouwelijk schoon genoeg, hygiëne OK, de Thekenfrauen halen optisch niet meer het niveau van zo'n twee jaar geleden maar zijn (tot 12 uur?) vriendelijk genoeg.
Stropdasje: prachtig blondharig meisje, jong, slank, strak, kleine stevige borstjes, poolse?, droeg dus een broekje en een stropdasje.
Namen? W69??? Eh ... Caligula? LD?
Het is waarschijnlijk Lisa uit Polen.
Caligula
29 mei 2007, 21:02
Niet waarschijnlijk, maar zeker!
Staat in ieder geval op mijn things to do list....:fuck:
Niet waarschijnlijk, maar zeker!
Staat in ieder geval op mijn things to do list....:fuck:
Sommige dingen moet je niet op lijstjes zetten.;)
Willem2
30 mei 2007, 00:14
Cleopatra : prachtig zwartharig meisje, jong, slank, strak, kleine stevige borstjes, "cleopatra-look".
Het ligt op het puntje van mijn tong want we kennen haar ergens van.......
Namen? W69??? Eh ... Caligula? LD? Ace ?
Dat zou kunnen maar ze leek redelijk onbekend toen ze binnenkwam met een vriendin. En ik dacht dat ik die Lisa toch wel een keer gezien had:rolleyes: Het was in ieder geval een heel mooi meisje.............
Ik had nog niet zo lang geleden een vraag gesteld omtrent een poolse dame ongeveer 30 jaar, 1.77m,met zwarte haren en hele mooie blauwe ogen. Daar kreeg ik als antwoord Camilia op. Het blijkt echter een Monika te zijn. Pim was er weer mee de kamer op geweest en het bleek alweer een groot feest. Dat ik ook die dame heb laten lopen :o
Ik zet haar toch op mijn lijstje ;) :wink:
piranha
31 mei 2007, 14:20
Gisteren met een vriend van me even voor zaken naar Keulen afgereisd en bij terugkomst stelde ik hem voor om toch maar eens zo'n FKK club te bezoeken, na wat gepalaver over en weer hem toch kunnen overtuigen. Voor ons beiden de eerste keer weliswaar. Dus wij richting GT.
Nu voor we vertrokken naar Keulen, had ik dit idee al stiekem in m'n achterhoofd, en aldus m'n huiswerk al geprobeert een beetje voor te bereiden door hier op de site al wat bits en bites te lezen. En had zodoende dus al wat namen in m'n achterhoofd. Daar aangekomen gingen de poorten van het huidige walhalla open, de namen die ik m'n achterhoofd had............kon ze me gewoon niet meer herinneren...alles weg... met de aanblik van al dat moois. Tja, waar te beginnen? Drankje genomen en lekker in de tuin gaanrondhangen om al dat fraais maar eens te aanschouwen. Keuzes konden echter niet gemaakt worden, nochtans wisten we dat er knopen moesten worden doorgehakt. Plots zag ik ze dan, een hertje dat m'n goedkeuring verdiende echter was ze zo weer weg, maar geen nood we hadden nog wat tijd. Ondertussen werd het eten opgediend, beetje gegeten en terug op jacht naar m'n hertje. Ik spotte haar in de lounge en ging meteen op het doel af.
Zij was wat m'n noemde het schooljuffrouw type, en dat zei me op dat moment wel wat. Kitty zo noemde ze vertelde ze me, afkomstig uit Hongarije, 27 jaar, lang zwart haar, witte bikini, modieurs zwart brilletje op 'r snoetje, A/B cupje, een heerlijk slank figuurtje, geen tatootje, geen piercings. Na 1 minuutje kwam de vraag er al uit....sleutel? Ja wat krijgen we nou? Ik zag, na alles wat ik hier gelezen had een grote rode vlag wapperen:ranting2: een meid die zo snel om een sleutel vraagt voorspelt meestal weinig goeds. Doch het was de gedachte in de onderbuik die het won:hammer: . Eigenlijk heeft het helemaal geen zin om er ook maar iets over te schrijven, dit was zo'n teleurstelling jongens. Om maar iets te noemen; beffen mocht ik heel eventjes, kussen deed ze niet zei ze, het pijpen....nou het pijpen dat had ik beter aan m'n hond overgelaten die had er waarschijnlijk meer van terecht gebracht. Na zo'n 20 minuutjes te hebben aangemodderd, heb ik de handdoek dan maar in de ring gesmeten en m'n verlies aanvaard. Nog een koffietje aan de bar gedronken even gewacht op m'n kameraad en weg waren we.
Na thuiskomst, toch eens even hier de naam Kitty ingetikt en er wel een paar gevonden, maar geen enkele die beantwoordt aan boven vernoemde beschrijvingen. Dat ze van Hongarije kwam had ik ook al sterke tijwelfs over, denk eerder Roemeens of zo. Volgens mij betreft het hier een lichte vorm van "identity theft". Oh ja, en ze werkte er nog maar twee dagen en voordien had ze al een twee dagen in PHG gewerkt zei ze, dat was alles:rofl: .
Maar waarom laat ik me zo ontmoedigen? Morgen heb ik een dagje vrij, heb ik meer tijd....dus...morgen wir sind wieder da.....maar een beetje beter voorbereid. Dus beste ijsbeertjes dit baby-ijsbeertje gaat nu op deze site, z'n research grondig verrichten......ik weet het, veel zin heeft het allemaal niet om plannen te maken......maar laat me nou even in m'n naïviteit.
Groetjes
@Piranha, jammer dat je eerste bezoek niet zo goed was. Kom anders de 7e als je kunt, dan zijn er veel beertjes die je goede tips kunnen geven. Zie de agenda onder 'meeting point'.
Dames die goede service verlenen zijn in ieder geval: Filiz, Poolse Tanya, Elida, Regina, beide Olga's, Antonella, Marie, Carry, Claudia, Magdalena, Patricia. Hangt natuurlijk ook af wat je precies zoekt :D .
Veel plezier! :wink:
piranha
31 mei 2007, 15:57
@Piranha, jammer dat je eerste bezoek niet zo goed was. Kom anders de 7e als je kunt, dan zijn er veel beertjes die je goede tips kunnen geven. Zie de agenda onder 'meeting point'.
Dames die goede service verlenen zijn in ieder geval: Filiz, Poolse Tanya, Elida, Regina, beide Olga's, Antonella, Marie, Carry, Claudia, Magdalena, Patricia. Hangt natuurlijk ook af wat je precies zoekt :D .
Veel plezier! :wink:
Bedankt voor de tip Randy, echter op 7 juni zit dit ijsbeertje wederom diep in de zoutmijnen te zwoegen, en dan zal het weer ettelijke weekjes duren voor ik me terug naar dit oord van verderf zal kunnen begeven. Maar niet geklaagd, morgen heb ik nog een dagje vrij en dus meer tijd dan gisteren, dus kan ik al in de vroege namiddag aanwezig zijn.
Wat ik nou precies zoek? Kleine hint dan maar;
Borstomtrek : geen belang
Lengte : geen kleine dames (onder de 1.6m)
Haarkleur : geen belang
Tat & Pierc : Stoort me helemaal niet
Figuur : Heerlijk slank (belangrijk)
Op de kamer : wild en héél vicieus, zolang ze maar doet wat ze beloofd.
Huidskleur : Geen belang, doch geen zwartjes (jarenlang mijn kopje thee geweest, maar nu voorgoed afgezworen.
Ben ik nou moeilijk, nee toch?
Groetjes
Nee hoor, je bent niet moeilijk. Magdalena voldoet zeker, Poolse Tanya ook, en Cubaanse Carry. Niet superslank (maar zeker niet dik!) maar erg goed: Claudia uit Kroatie, of Antonella. Poolse Monica is superslank.
Regina is te klein voor je (1.45m:eek: ) maar topservice! (En ik heb haar met uitgeputte beren (> 2.00m) zien terugkeren..)
Vraag aan de Thekenfrau of deze dames er zijn.
Het ligt op het puntje van mijn tong want we kennen haar ergens van ... Ik had "het" liever op het puntje van haar tong gelegd! :teuflisch
Maar ondertussen weet ik dus nog steeds helemaal niets; willen enkele ijsbeertjes dit meisje soms helemaal voor zichzelf houden?
Misschien wel begrijpelijk, maar toch zeker niet erg "collegiaal"! Dus ...
Wat ik nou precies zoek? Kleine hint dan maar;
Borstomtrek : geen belang
Lengte : geen kleine dames (onder de 1.6m)
Haarkleur : geen belang
Tat & Pierc : Stoort me helemaal niet
Figuur : Heerlijk slank (belangrijk)
Op de kamer : wild en héél vicieus, zolang ze maar doet wat ze beloofd.
Huidskleur : Geen belang, doch geen zwartjes (jarenlang mijn kopje thee geweest, maar nu voorgoed afgezworen.
Ben ik nou moeilijk, nee toch?
Groetjes
Nou dan kan je met minimaal 30 dames in GT :freu: . Het enige probleem is even goed wat namen onthouden en wat ijsberen in de gaten houden ;) .
En volgens mij is deze Kitty dezelfde als in Living Room. Maar het namenbeleid is niet heel erg goed in GT. Dus het kan ook Janneke zijn :rolleyes: :cool:
Nou dan kan je met minimaal 30 dames in GT :freu: . Het enige probleem is even goed wat namen onthouden en wat ijsberen in de gaten houden ;) .
En volgens mij is deze Kitty dezelfde als in Living Room. Maar het namenbeleid is niet heel erg goed in GT. Dus het kan ook Janneke zijn :rolleyes: :cool:
Nee zo moeilijk is het niet voor je,en van mij geen last ik zoek namelijk boven de 1.60 m :freu:
Ik ga niet vaak richting Duitsland zoals de meeste
gezichten bij al deze namen te kunnen plaatsen...
Toch lekker onder het genot van een hapje en een drankje en dan even de Kino in om de ijsberen te zien werken.
binnenkort ook weer buiten in de open tenten genieten vanaf je ligbed.
Willem2
31 mei 2007, 22:32
Kom gerust eens langs in Duitsland ook daar kan je stil genieten onder het genot van een drankje en een hapje.
Genoeg te zien zonder mee te doen laat maar horen wat je er van denkt.
Goed lezen...............hij zat bij ons in bad toen dat kleine duiveltje geil werd :cool: :wink:
Ronald35
31 mei 2007, 22:34
Is er ergens echt een meid a la PARIS HILTON?????????
Is er ergens echt een meid a la PARIS HILTON?????????
Ja momenteel in L.A. vraag aan L.D. of hij ze mee terug neemt.:green_smi
Goed lezen...............hij zat bij ons in bad toen dat kleine duiveltje geil werd :cool: :wink:
Bericht is aangepast.;)